[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Je kon dit apart downloaden denk ik, want ik denk dat ik ook zoiets heb staan op me 1020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Jammer genoeg is het dus waar. Straks kunnen Lumia gebruikers android apps draaien.

http://wmpoweruser.com/el...werUser+%28WMPowerUser%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-09 11:07
vali schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:14:
Jammer genoeg is het dus waar. Straks kunnen Lumia gebruikers android apps draaien.

http://wmpoweruser.com/el...werUser+%28WMPowerUser%29
Dat is dus einde verhaal voor de lumia toestellen en voor de store. (als het waar is natuurlijk)

[ Voor 5% gewijzigd door Isane op 08-07-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Van Eldar... en dan constateer je dat het waar is? Als iemand ongeloofwaardig is, sinds meer dan een jaar, dan is het die Eldar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Als dit geen volledig uit de duim gezogen gerucht was, dan zou het een vreemde zet zijn. Ze zouden juist een WP-VM voor Android moeten maken zodat je WP-apps op Android kan draaien.

Immers: dan kan iedere .NET ontwikkelaar die een Android app wil maken dat doen door een Windows Phone app te maken en die in de Play Store te zetten. Ontwikkelaars blij, want ze kunnen .NET gebruiken, Microsoft en WP-gebruikers blij, want voor alle Android apps die via deze methode worden gemaakt is automatisch ook een Windows Phone variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Tweaker1234 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:53:
[...]

Van Eldar... en dan constateer je dat het waar is? Als iemand ongeloofwaardig is, sinds meer dan een jaar, dan is het die Eldar wel.
Ik geloof het ook niet, maar hij heeft ook dingen in het nieuws gebracht die wel waar bleken te zijn. Ben er persoonlijk erg sceptisch over, voornamelijk omdat Microsoft universal apps heeft uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HooksForFeet schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:56:
Als dit geen volledig uit de duim gezogen gerucht was, dan zou het een vreemde zet zijn. Ze zouden juist een WP-VM voor Android moeten maken zodat je WP-apps op Android kan draaien.

Immers: dan kan iedere .NET ontwikkelaar die een Android app wil maken dat doen door een Windows Phone app te maken en die in de Play Store te zetten. Ontwikkelaars blij, want ze kunnen .NET gebruiken, Microsoft en WP-gebruikers blij, want voor alle Android apps die via deze methode worden gemaakt is automatisch ook een Windows Phone variant.
Je kan denken dat zo'n VM alleen staat op bepaalde android toestellen (Nokia-X) en dat dus alle Windows Phone apps dan ook op een Nokia X zouden werken maar niet op andere android toestellen.
Dat natuurlijk ook omdat Nokia-X toestellen geen google play bevatten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
exploding livetiles:
komt met de Mclaren
https://twitter.com/tomwarren/status/486531610947641345

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik denk dat het niets met de McLaren te maken heeft dit is namelijk de feature in 8.1 GRD1 die volgens rumoren deze week RTM bereikt en binnenkort als Developer Preview beschikbaar is. (bron: wpcentral.com) ;)

En die icoontjes er bij zijn de native app folder support ook in 8.1 GRD1

[ Voor 8% gewijzigd door CokeZero op 08-07-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
CokeZero schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:05:
[...]

Ik denk dat het niets met de McLaren te maken heeft dit is namelijk de feature in 8.1 GRD1 die volgens rumoren deze week RTM bereikt en binnenkort als Developer Preview beschikbaar is. (bron: wpcentral.com) ;)
ik denk niet dat je tiles kan exploden zonder 3d gestures...maar kan ernaast zitten

[ Voor 8% gewijzigd door enomiss op 08-07-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-09 12:17
Ik wou net zeggen, dit heeft juist alles met McLaren te maken omdat voor het exploden van de tiles 3Dgestures nodig zijn, en voor 3Dtouch is bepaalde hard én software nodig die met McLaren komt.

Deze update zit dan ook niet in GDR1.

Desalniettemin ziet het er SUPER uit. Nu komen de twijfels; wel of niet een 930 kopen?

[ Voor 16% gewijzigd door Worsteneter op 08-07-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
CokeZero schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:05:
[...]
En die icoontjes er bij zijn de native app folder support ook in 8.1 GRD1
je ziet hier trouwens geen folder.. dit is een interactive tile die explodeert en extra opties om zich heen laat zien.. zoals muziek pauzeren of zoals hier bij Facebook inchecken ofzo
Worsteneter schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:08:
Desalniettemin ziet het er SUPER uit. Nu komen de twijfels; wel of niet een 930 kopen?
Ik zou wachten... maar dat zal pas begin 2015 zijn voordat de MClaren in NL is denk ik. In het ergste geval pas in deb/maart ofzo. Voor mij komt het goed uit want rond Maart loopt mijn contract af.

[ Voor 34% gewijzigd door enomiss op 08-07-2014 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
enomiss schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:09:
[...]

je ziet hier trouwens geen folder.. dit is een interactive tile die explodeert en extra opties om zich heen laat zien.. zoals muziek pauzeren of zoals hier bij Facebook inchecken ofzo
Oh zo heb ik het nog niet bekeken. :o

Maar waarom zo dat nou precies McLaren exclusief zijn. Gewoon letterlijk een 4x4 live tile met speciale app functionaliteiten waarbij je eventueel snel kan inchecken. Ik mag toch hopen dat dat nou niet de 3D touch is waar ze het over hebben. Valt dan een beetje tegen. :/

[ Voor 28% gewijzigd door CokeZero op 08-07-2014 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
CokeZero schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:13:
[...]

Oh zo heb ik het nog niet bekeken. :o

Maar waarom zo dat nou precies McLaren exclusief zijn. Gewoon letterlijk een 4x4 live tile met speciale app functionaliteiten waarbij je eventueel snel kan inchecken. Ik mag toch hopen dat dat nou niet de 3D touch is waar ze het over hebben. Valt dan een beetje tegen. :/
Omdat alle touchgestures en taps al worden gebruikt, behalve de swipe naar rechts. Hoe wil je dan iets extra's doen met een tile? Misschien een swipe naar rechts op een tile, of een tile ingedrukt houden. Maar in dat laatste geval moeten ze het slepen met tiles weer een andere gesture geven.

De swipe naar rechts zou trouwens gebruikt worden om een tile leeg te maken, dus dan blijft er niks over als ze zich daaraan houden. Dus moet je als het ware een extra 'laag' erop gooien waarin je nieuwe gestures kan doen als je je vinger optilt, daarvoor heb je dus een MClaren nodig, of die andere wat ook 3D gestures krijgt.

[ Voor 19% gewijzigd door enomiss op 08-07-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
enomiss schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:23:
[...]

Omdat alle touchgestures en taps al worden gebruikt, behalve de swipe naar rechts. Hoe wil je dan iets extra's doen met een tile? Misschien een swipe naar rechts op een tile, of een tile ingedrukt houden, maar dan moeten ze het slepen met tiles weer een andere gesture geven.

De swipe naar rechts zou trouwens gebruikt worden om een tile leeg te maken, dus dan blijft er niks over als ze zich daaraan houden. Dus moet je als het ware een extra 'laag' erop gooien waarin je nieuwe gestures kan doen als je je vinger optilt, daarvoor heb je dus een MClaren nodig, of die andere wat ook 3D gestures krijgt.
Ja oke op die manier, maar of dit in de praktijk ook zo handig is is nog maar de vraag. Of dat het überhaupt echt sneller/makkelijker is. Klinkt een beetje als een feature die er leuk uit ziet bij het publiek tijdens een persconferentie maar die in het echte leven eens niet zo makkelijk is.

Maar we zullen zien, je kan natuurlijk niet veel zeggen met een foto op Twitter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
CokeZero schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:34:
[...]

Ja oke op die manier, maar of dit in de praktijk ook zo handig is is nog maar de vraag. Of dat het überhaupt echt sneller/makkelijker is. Klinkt een beetje als een feature die er leuk uit ziet bij het publiek tijdens een persconferentie maar die in het echte leven eens niet zo makkelijk is.

Maar we zullen zien, je kan natuurlijk niet veel zeggen met een foto op Twitter. :)
Wellicht heeft dit ermee te maken..en geeft het je een idee..
YouTube: 3D Sensing on Phones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
enomiss schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:36:
[...]

Wellicht heeft dit ermee te maken..en geeft het je een idee..
YouTube: 3D Sensing on Phones
Oh maar dat ziet er wel gaaf uit, bedankt voor de video. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Op zich niets mis mee.
Maar tot hoeverre zal dit reageren.
En dan denk ik aan vocht/regen, screenprotectors etc.
Wellicht een touchfree touchscherm, waar als het voorkomt je niet meer met vieze kluiven aan het scherm hoeft te komen.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
enomiss schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:23:
[...]

Omdat alle touchgestures en taps al worden gebruikt, behalve de swipe naar rechts. Hoe wil je dan iets extra's doen met een tile? Misschien een swipe naar rechts op een tile, of een tile ingedrukt houden. Maar in dat laatste geval moeten ze het slepen met tiles weer een andere gesture geven.

Ik weet het zo net niet. Ik heb namelijk ook filmpjes gezien waar Windows 8 developers van Microsoft nieuwe live titles lieten zien waar ze experimenteerde met gelijk soorten titles. Hier kom je live veranderingen zien en uitvoeren met muziek apps of dingen op je desktop. Deze demo lieten ze zien op een Surface pro2.

Ben in ieder geval benieuwd wat Microsoft in petto heeft. Het is gelukkig wel een bedrijf dat zoveel mogelijk naar iedere wp8 toestel wilt brengen. Net als dat de wp7.8 in september eol is, maar nog wel 5 jaar security updates krijgt. Dat zie ik niet bij ios of android zulke support.

[ Voor 11% gewijzigd door vali op 08-07-2014 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Het wordt hoog tijd dat die live tiles interactiever worden. Het bijzondere aan live tiles (eindelijk meer dan een dom icoon in een lijst) is inmiddels wel redelijk geëvenaard met de widgets op Android.. met als verschil dat die interactief zijn. Da's een achterstand die nodig ingehaald moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:57

BM

Moderator Spielerij
D'r waren geruchten dat tiles met 8.1 al interactiever zouden worden. Naar links of rechts over een tile swipen (zal wel naar rechts zijn, naar links is al in gebruik) zou dan bijvoorbeeld emails als gelezen kunnen markeren. Dat heeft 8.1 duidelijk niet gehaald, maar wellicht dat 8.1GDR1 zoiets gaat brengen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Nou, die uitgelekte update kaart vam Nokia Benelux klopte dus ook mooi niet. Nog steeds geen update voor mijn 925. :(

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09 13:30

GerkeP

Vragen mag altijd........

PaT schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 19:47:
Nou, die uitgelekte update kaart vam Nokia Benelux klopte dus ook mooi niet. Nog steeds geen update voor mijn 925. :(
Het is nog geen 28 juli toch ;)

Geduld is een schone zaak

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
GerkeP schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 20:09:
[...]

Het is nog geen 28 juli toch ;)

Geduld is een schone zaak
Volgens die roadmap zou de update voor de 1520 eind deze week beginnen. Dus vandaag/vrijdag. Let's see.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Zal wel komen, nog effen geduld, ik kijk nu en dan ook eens of de Cyan Update er al niet is voor me 1020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 14:13
Hairball schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 00:06:
[...]

Volgens die roadmap zou de update voor de 1520 eind deze week beginnen. Dus vandaag/vrijdag. Let's see.
Toch lastig dat geduld hebben, maar wil zo kort voor de release de DP niet meer installeren :/ Maarja, eens kijken of het dit weekend dan toch beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
CAP-Team schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 15:04:
Op welke taal staat je toestel / toetsenbord?
Swipe werkt niet bij Belgisch bijvoorbeeld.
Had mij al rot gezocht achter de swipe functie tot ik dit las.
En wat mag daar dan wel de reden voor zijn want die swipe functie mis ik nu al

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-09 15:38

EektheMan

DPC

Hairball schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 00:06:
[...]

Voor Black had je deze pagina: http://www.nokia.com/glob...e/availability-in-europe/

Weet iemand of er ook iets dergelijks bestaat voor Cyan? Ik heb toestellen uit verschillende regio's en daar is die pagina wel zeer handig voor.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 14:13
EektheMan schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 20:05:
[...]

Voor Black had je deze pagina: http://www.nokia.com/glob...e/availability-in-europe/

Weet iemand of er ook iets dergelijks bestaat voor Cyan? Ik heb toestellen uit verschillende regio's en daar is die pagina wel zeer handig voor.
Volgens mij nog niet, alleen de bekende BeNeLux leak is er. Daarin stond dat het eind 28 zou beginnen voor de 1520, 925 en 1020.
icratox schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 20:48:
Zoals in de grafiek staat aangegeven zullen de 925, 1020 en de 1520 de update kunnen verwachten in Week 28 (Vanaf 7 Juli dus ongeveer, al zal dat eerder zijn tegen het einde van volgende week!) , de rest vanaf week 29 (Vanaf 14 Juli, over 2 weken).

Volgens de blokjes kan dat dus duren t/m ergens week 31, 32. Eind Juli, eerste week Augustus voordat de uitrol compleet is.

[ Voor 30% gewijzigd door icratox op 11-07-2014 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Wellicht of topic, maar des al niettemin interessant

http://forums.wpcentral.c...derpc-phishing-alert.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Link doet t niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:09

nwagenaar

God, root. What's the differen

icratox schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 20:36:
[...]
Volgens mij nog niet, alleen de bekende BeNeLux leak is er. Daarin stond dat het eind 28 zou beginnen voor de 1520, 925 en 1020.
[...]
Sowieso is het vanaf 28 juli, de updates worden in batches vrijgegeven en het is ook nog eens afhankelijk of je hem simlock vrij hebt of dat het een branded toestel is. Zodra het gaat om een branded toestel dan moet de telefoon provider ook nog eens goedkeuring verlenen voordat de OTA update wordt vrijgegeven.

En ik heb ergens gelezen dat de uitrol van de Cyan update voor enkele weken is uitgesteld ivm enkele issues; het lijkt mij dat de oorspronkelijke planning dus iets verzet wordt en dat wij pas ergens in augustus aan de beurt zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door nwagenaar op 14-07-2014 10:43 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spank_mojoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 13:17
heb je daar toevallig ook nog een linkje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Stond bv op wp7.nl een verhaaltje over het uitstellen van de update.

http://www.wp7.nl/46987/n...ows-phone-8-1-uitgesteld/

[ Voor 33% gewijzigd door hjs op 14-07-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Yup, denk dat de moderaters op wpc het draadje verplaatst hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand met een iPhone stuurt mij een visitekaartje via SMS. Ik krijg dit binnen op mijn Lumia 1020 als een sms met "naam contact".vcf. Waar kan ik nu de contact gegevens terug vinden en opslaan? Mijn windows phone draait op 8.1 developers preview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Moet je niet nog op dat linkje drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:21:
Moet je niet nog op dat linkje drukken?
Er is geen linkje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 15:06
Ik heb op mijn werktelefoon een app Contacten delen. Misschien moet je die hebben om een VCF bestand te openen?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:25:
Iemand met een iPhone stuurt mij een visitekaartje via SMS. Ik krijg dit binnen op mijn Lumia 1020 als een sms met "naam contact".vcf. Waar kan ik nu de contact gegevens terug vinden en opslaan? Mijn windows phone draait op 8.1 developers preview.
Sturen mensen dat nog via sms? Misschien niet gemakkelijker om het via whatsapp te doen? Zover ik weet werkt uitdelen van contacten via sms niet tussen de verschillende OS-en.

[ Voor 8% gewijzigd door vali op 15-07-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
NFC? Of denk ik nu te modern?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Voor apple wel ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://conversations.nokia.com/2014/07/15/lumia-cyan-update/
Vanaf vandaag officieel de uitrol van de Lumia Cyan update....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 15:06
Ik zie net het twitterbericht van Nokia. Dat wordt vanavond vaak op het Controleren op updates knopje drukken :)

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Overal aan het testen, wow. Dus nog niet écht aan het uitrollen :P

edit:
Oke niet helemaal waar zie ik, de unbranded 925 heeft in Finland de update al :P

[ Voor 47% gewijzigd door Migrator op 15-07-2014 16:57 . Reden: toevoeging ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Eigenlijk nu dus een first? Dat Nokia de eerste is met hun update die af is eigenlijk? Meestal hobbelt Nokia toch iets achterop na de final vanuit MS, of zit ik er nu naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somers1234
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:15
Wanneer kunnen we Quite Hours eigenlijk verwachten? Dat is toch wel een gemis vergeleken met alle andere platformen. Ik wil 's avons nog wel evens vergeten om mijn telefoon op stil te zetten, en dan is dat toch vervelend als je veel emails ontvangt.

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze Cortana ook buiten de VS willen "activeren". Weliswaar begrijpt Cortana dan nog geen Nederlandse commando's, maar functies als Quite Hours en dergelijke zijn dan in ieder geval beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:52
somers1234 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:42:
Wanneer kunnen we Quite Hours eigenlijk verwachten? Dat is toch wel een gemis vergeleken met alle andere platformen. Ik wil 's avons nog wel evens vergeten om mijn telefoon op stil te zetten, en dan is dat toch vervelend als je veel emails ontvangt.

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze Cortana ook buiten de VS willen "activeren". Weliswaar begrijpt Cortana dan nog geen Nederlandse commando's, maar functies als Quite Hours en dergelijke zijn dan in ieder geval beschikbaar.
Geen idee of, en wanneer, het zonder cortana beschikbaar wordt. Op dit moment is het, in combinatie met cortana, zeer bruikbaar. Gebruik het zelf nu al een tijdje en bevalt me bijzonder prima. enige nadeel is uiteraard wel dat je de regio op VS moet hebben staan, voor zo ver als je dat als nadeel beschouwd dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
De Cyan-update voor de Lumia 925 staat nu op 'Available' in Nederland volgens Nokia support (i.c.m. Vodafone). Helaas krijg ik 'm nog niet binnen - maar dat kan dan nooit lang meer duren :D

[ Voor 3% gewijzigd door Razr op 15-07-2014 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDiWoDo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-04-2021
Cyan Update wordt nu gezien en ter download aangeboden door/voor mijn Lumia 925 Vodafone. Is nu aan het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-09 21:00
Ik hoop dat de 920 binnen enkele dagen volgt. Ben erg benieuwd! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 21:26
Timoth schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 22:15:
Ik hoop dat de 920 binnen enkele dagen volgt. Ben erg benieuwd! :9~
Ik hoop dat de 1520 ook snel volgt, wacht al op de update vanaf het moment dat ik mijn 1520 kocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoth
Ik heb overigens een Zwitserse versie. CH-00. Ik zal dus waarschijnlijk in de tabel de Zwitserse versie aan moeten houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Is niet zo dringend, draai al de preview for developers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:31

GerCor

Zonder dallen geen pieken

En ik hoop dat ik wanneer ik morgen weer wakker word, de WP8.1 update voor mijn HTC 8X klaar staat om geïnstalleerd te worden.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 22:21
Gister een Parrot Minikit+ gekocht voor handsfree bellen. thuis leek alles prima te werken, maar daarna in de auto geprobeerd: bellen lukt, maar zodra de andere kant opneemt, loopt de telefoon vast en gaat die volledig uit. Had gister op mijn Ativ S zelfs een rood ledlampje dat brandde aan de voorkant. nog nooit gezien. batterij verwijderen was de oplossing.

meer mensen problemen met handsfree bellen/bluetooth?? ben benieuwd of het een WP8.1 dingetje is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hier geen problemen, ik heb een Panasonic radio met een ingebouwde Parrot module en dit werkt super. De telefoon schakelt op auto-modus als ik instap (ik heb bluetooth altijd aan) en bellen/gebeld worden gaat probleemloos. Ook kan ik via mijn radio door de laatst gebelde/gemiste nummers bladeren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• griphin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:47
Waah schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:00:
Gister een Parrot Minikit+ gekocht voor handsfree bellen. thuis leek alles prima te werken, maar daarna in de auto geprobeerd: bellen lukt, maar zodra de andere kant opneemt, loopt de telefoon vast en gaat die volledig uit. Had gister op mijn Ativ S zelfs een rood ledlampje dat brandde aan de voorkant. nog nooit gezien. batterij verwijderen was de oplossing.

meer mensen problemen met handsfree bellen/bluetooth?? ben benieuwd of het een WP8.1 dingetje is of niet.
Geen probleem met mijn 920 icm de ingebouwd Carminat in mijn Renault en de ingebouwde bluetooth carkit van Toyota. Misschien eens kijken of er een update is voor je Parrot?

[ Voor 38% gewijzigd door griphin op 16-07-2014 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
GerCor schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:45:
En ik hoop dat ik wanneer ik morgen weer wakker word, de WP8.1 update voor mijn HTC 8X klaar staat om geïnstalleerd te worden.
En ik hoop dat ik morgen gewoon weer wakker mag worden
de rest is bijzaak ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Waah schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:00:

Hier werkt Bluetooth op de Ativ ook onbetrouwbaar sinds 8.1 dev preview, je bent niet alleen. ;)

Bij mij wil vaak de Ativ S niet meer goed connecten met mijn Pioneer aftermarket radio sinds 8.1 dev preview. Ik moet sowieso maken dat bluetooth aan staat voor de auto gestart wordt en dan connect ie, soms. Heb ook al eens gehad dat bluetooth op de telefoon hing en niet meer uit wil. Dan probeer je via de toggle bluetooth uit te zetten, krijg je zo'n stippellijntje bovenin als indicatie dat de telefoon hier mee bezig is, maar gebeurt er uiteindelijk niets. Ook mijn bluetooth headset van Plantronics heeft issues en wil halverwege een gesprek nogal eens de verbinding wegknikkeren. Niet handig.

Lijkt m.i. een kwestie van drivers, hoop dat dit met de 8.1 final opgelost is. Met 8.0 werkte dit nml vlekkeloos op de ativ s..

Edit: kom net een linkje tegen op wpcentral forum:
http://forums.wpcentral.c...iv-s-firmware-update.html
Een Nederlander welke aangeeft dat het te maken kan hebben met het feit dat Wifi en BT tegelijkertijd aan staan. Aangezien bluetooth bij mij de ene keer wel, de andere keer niet betrouwbaar werkt, zou dit misschien verband kunnen hebben. Vanmiddag maar eens kijken of het verbeteringen biedt.

[ Voor 13% gewijzigd door xxxneoxxx op 16-07-2014 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:10

TF

bla bla

Weet iemand hoe ik mijn 'personen' van outlook.com kan synchroniseren met mijn WP8.1? Als ik bij accounts kijk heb ik alleen de optie om email te syncen. Contacts staan er niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:32
Als je outlook.com gebruikt als je hoofdaccount staan ze automatisch in de people hub. Je hebt dan niet eens de optie om het uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Wat is het verschil tussen WP8.1 en Nokia Cyan?

Nokia Cyan is WP8.1 + extra spul van nokia?

[ Voor 12% gewijzigd door Isane op 16-07-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 12:20
MarkoAlmelo schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:43:
Wat is het verschil tussen WP8.1 en Nokia Cyan?

Nokia Cyan is WP8.1 + extra spul van nokia?
Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Ik heb zowel een Exchange (business) als een Live (personal) kalender in gebruik onder WP 8.1. In het vergendelingsscherm laat ik de afspraken uit mijn Agenda weergeven ... Maar nu zie ik dat alleen de afspraken uit Exchange worden weergegeven en niet die van Live. In mijn Agenda en in Weekview 8.1 zie ik ze wel beide (met verschillende kleuren) staan. Herkent iemand dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 22:21
xxxneoxxx schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:39:
[...]

Hier werkt Bluetooth op de Ativ ook onbetrouwbaar sinds 8.1 dev preview, je bent niet alleen. ;)

Bij mij wil vaak de Ativ S niet meer goed connecten met mijn Pioneer aftermarket radio sinds 8.1 dev preview. Ik moet sowieso maken dat bluetooth aan staat voor de auto gestart wordt en dan connect ie, soms. Heb ook al eens gehad dat bluetooth op de telefoon hing en niet meer uit wil. Dan probeer je via de toggle bluetooth uit te zetten, krijg je zo'n stippellijntje bovenin als indicatie dat de telefoon hier mee bezig is, maar gebeurt er uiteindelijk niets. Ook mijn bluetooth headset van Plantronics heeft issues en wil halverwege een gesprek nogal eens de verbinding wegknikkeren. Niet handig.

Lijkt m.i. een kwestie van drivers, hoop dat dit met de 8.1 final opgelost is. Met 8.0 werkte dit nml vlekkeloos op de ativ s..

Edit: kom net een linkje tegen op wpcentral forum:
http://forums.wpcentral.c...iv-s-firmware-update.html
Een Nederlander welke aangeeft dat het te maken kan hebben met het feit dat Wifi en BT tegelijkertijd aan staan. Aangezien bluetooth bij mij de ene keer wel, de andere keer niet betrouwbaar werkt, zou dit misschien verband kunnen hebben. Vanmiddag maar eens kijken of het verbeteringen biedt.
fijn om niet de enige te zijn. Update van de Parrot al gedaan. (sterker nog: standaard krijg je hem in het FRANS.... WTF? moet je een update doen... maar alles is gesproken. dus kom er dan maar achter wat Update in het frans is Mise à jour dus.... gelukkig kan ik frans, maar mijn vriendin was er na 3 minuten al klaar mee)

zal de wifi+bluetooth truuk proberen. verder al bekend wanneer de samsung wordt geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:20
TF schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:49:
Weet iemand hoe ik mijn 'personen' van outlook.com kan synchroniseren met mijn WP8.1? Als ik bij accounts kijk heb ik alleen de optie om email te syncen. Contacts staan er niet bij
Via de Personen Hub en dan account toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 15:59
Timmiee schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 19:11:
[...]

Geen idee of, en wanneer, het zonder cortana beschikbaar wordt. Op dit moment is het, in combinatie met cortana, zeer bruikbaar. Gebruik het zelf nu al een tijdje en bevalt me bijzonder prima. enige nadeel is uiteraard wel dat je de regio op VS moet hebben staan, voor zo ver als je dat als nadeel beschouwd dan...
Inderdaad, quit hours is echt handig. Ik snap niet waarom ze dat per se aan cortana gelinkt hebben. Het gebruik van quit hours is DE reden waarom ik mijn regio op VS heb staan en Cortana gebruik. Hopelijk maken ze het nog mogelijk om quit hours zonder Cortana te gebruiken of dat Cortana als beta voor alle regios beschikbaar is.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:06
urk_forever schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:48:
[...]

Inderdaad, quit hours is echt handig. Ik snap niet waarom ze dat per se aan cortana gelinkt hebben. Het gebruik van quit hours is DE reden waarom ik mijn regio op VS heb staan en Cortana gebruik. Hopelijk maken ze het nog mogelijk om quit hours zonder Cortana te gebruiken of dat Cortana als beta voor alle regios beschikbaar is.
idd linken aan Cortana is een spijtige zaak voor NON-US residents. En daarom dat ik ook alles op US gezet heb om gebruik te kunnen maken van deze functie.

Wel een gemis vind ik om de mogelijkheid te hebben om bvb enkel calls toe te laten, en voor de rest niets.
Zoals android het doet bvb.

Allow Calls: Yes
Allow Notifications: SMS, mail : NO
Alarm: yes

zoiets van die aard.

Ik weet wel dat er inner circles zijn, en ook de mogelijkheid om na de 2de call van eenzelfde persoon de quiet hours te doorbreken maar als je bijvoorbeeld van wacht bent (ICT Duty) is het handiger om enkel calls en geen mails, sms berichten te horen in het midden van de nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Er is een nieuwe update voor de Developer preview. Hopelijk brengt deze de fix voor de mensen die naar cyaan updaten met bitlocker aan.

[ Voor 42% gewijzigd door vali op 16-07-2014 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ik heb een update binnen, maar als ik kijk staat er nog steeds Lumia Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-09 08:06
http://microsoft-news.com...load-music-to-the-locker/

Iemand enig idee hoe het verhaal hierboven werkt. Ik probeer muziek te uploaden naar Onedrive.. maar zie geen 'Onedrive Music Folder'? Dan zou je je muziek collectie via de cloud kunnen luisteren via XBox Music.. Maar kom er nog niet echt uit.
Meet your OneDrive Music folder. Upload your music files to this folder, so that you can play them via Xbox Music from any of your devices. You can also add files to this folder using the OneDrive app for your computer.
Easily store your music with Locker and access it wherever you go. Plus, get an extra 20 GB as soon as you upload your music.
Je zou dus ook 20 GB extra ruimte krijgen, maar krijg het nog niet voor elkaar :) Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Geen 'Muziek' folder? Ik wel maar heb geen eigen muziek dus er ook niks in staan. Maar goed, dat is OneDrive en heeft natuurlijk niks met deze topic te maken.

[ Voor 32% gewijzigd door GerCor op 16-07-2014 21:42 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Sonny7 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 21:02:
http://microsoft-news.com...load-music-to-the-locker/

Iemand enig idee hoe het verhaal hierboven werkt. Ik probeer muziek te uploaden naar Onedrive.. maar zie geen 'Onedrive Music Folder'? Dan zou je je muziek collectie via de cloud kunnen luisteren via XBox Music.. Maar kom er nog niet echt uit.

[...]

[...]

Je zou dus ook 20 GB extra ruimte krijgen, maar krijg het nog niet voor elkaar :) Iemand ervaring?
Je gelinkte artikel heeft het over dat iemand info over die Locker in de source code heeft gevonden... Er is tot dusver nergens een officiële aankondiging voor zover ik weet, dus ga er vanuit dat het nog niet actief is. Mogelijk in de toekomst...

Zie ook: http://www.theverge.com/2...ic-microsoft-music-locker

[ Voor 6% gewijzigd door Propane op 16-07-2014 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zeer tevreden over W8.1 op mijn Nokia Lumia 630 , ik heb dit budget toestel omdat ik mijn Sony Z die op Android draait moest laten repareren fabriek Garantie dus ben hem 2a4 weken kwijt , en een HTC leen toesten van 3inch wat 10X niks daarvoor vragen ze nog borg lelijk ding dat heet dan volwaardig leen toestel bij the phone house :(en wou Nokia en W8.1 een kans geven ben zeer te spreken over de Stabiliteit en snelheid van het OS en dat met 512ram , laats staan met een 930 die 2GB ram heeft word denk ik mijn nieuwe Telefoon als mijn abo afloopt in mei ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2014 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
vali schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 20:37:
Er is een nieuwe update voor de Developer preview. Hopelijk brengt deze de fix voor de mensen die naar cyaan updaten met bitlocker aan.
Ik krijg de update niet binnen, ik heb de app
wel geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
MarkoAlmelo schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:20:
[...]

Ik krijg de update niet binnen, ik heb de app
wel geinstalleerd
De update van de dev preview is stilgelegd. Door de Dev Preview+Bitlocker+policies issue gaat Microsoft eerst dat probleem oplossen.
Voorgesteld wordt als je 8.1+cyan wil om van de dev preview eerst te downgraden naar 8.0 en dan zou je 8.1+cyan wel aangeboden moeten krijgen (mits al vrijgegeven voor je toestel)

Zie WPCentral voor meer informatie

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
PaT schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:40:
[...]

De update van de dev preview is stilgelegd. Door de Dev Preview+Bitlocker+policies issue gaat Microsoft eerst dat probleem oplossen.
Voorgesteld wordt als je 8.1+cyan wil om van de dev preview eerst te downgraden naar 8.0 en dan zou je 8.1+cyan wel aangeboden moeten krijgen (mits al vrijgegeven voor je toestel)

Zie WPCentral voor meer informatie
thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruce9000
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:12
Sinds kort een Lumia 630, over het algemeen zeer tevreden.
Een gemis: een goede email app. De standaard app heeft bijvoorbeeld geen support voor "starred" or "flagged" email, heel vreemd. Hebben jullie goede ervaringen met een andere app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik niet, waarschijnlijk vind ik starred en flagged totaal onbelangrijk want ik gebruik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-09 16:17

TheVMaster

Moderator WOS
babyslick schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:14:
Een gemis: een goede email app. De standaard app heeft bijvoorbeeld geen support voor "starred" or "flagged" email, heel vreemd. Hebben jullie goede ervaringen met een andere app?
Eh...ondersteuning voor 'flagged' is er wel hoor.....'starred' niet, maar eh..heb ook geen idee wat je daar mee bedoelt om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruce9000
Bijvoorbeeld in Gmail kan je een ster toevoegen aan een email. In Outlook een vlaggetje. Daarmee geef ik dan aan to do/belangrijk etc. Die functionaliteit zit niet in de standaard email app van wp 8.1 (volgens mij).

@TheVMaster, bedoel je de optie "priority" bij het versturen van email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-09 14:10

mrsar

waar een sar is,is een wodka

mailtje ingedrukt houden en kiezen voor : set flag?
of mailtje openen en in menu onder kiezen voor "toggle flag"

[ Voor 37% gewijzigd door mrsar op 17-07-2014 12:11 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruce9000
mrsar schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:11:
mailtje ingedrukt houden en kiezen voor : set flag?
of mailtje openen en in menu onder kiezen voor "toggle flag"
Ik kom die optie helaas niet tegen. Enkel delete, mark as unread en move. Suggesties?
8.1 geeft aan volledig up to date te zijn.

Overigens dank voor jullie reacties!

[ Voor 6% gewijzigd door Bruce9000 op 17-07-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Hm volgens wpcentral heeft MS tijdelijk de uitrol stilgezet voor degene die de 8.1 preview draaien.

http://www.wpcentral.com/...ftware-getting-lumia-cyan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 25-09 15:43
Ik heb op mijn toestel niet de developer app draaien, maar dinsdag wel netjes de update voor cyan binnen gekregen op mijn lumia 625.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
ik heb een 1320 en een 520 dus zal nog wel eventjes gaan duren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 15:25

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

babyslick schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:41:
[...]

Ik kom die optie helaas niet tegen. Enkel delete, mark as unread en move. Suggesties?
8.1 geeft aan volledig up to date te zijn.

Overigens dank voor jullie reacties!
Om wat voor mail account gaat het ? Al mijn Exchange accounts hebben de optie "Set Flag". Kan me voorstellen dat een Google account of pop account dat niet heeft.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-09 16:17

TheVMaster

Moderator WOS
MRELynx schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:58:
[...]

Om wat voor mail account gaat het ? Al mijn Exchange accounts hebben de optie "Set Flag". Kan me voorstellen dat een Google account of pop account dat niet heeft.
Ook de Outlook.com adressen hebben die mogelijkheid. Google en Pop gebruik ik niet...maar kan me voorstellen dat dat inderdaad ontbreekt bij beide eerder genoemde opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-09 14:10

mrsar

waar een sar is,is een wodka

[...]

Dat is wel een goede ja,ik heb alleen outlook.com en exchange mail,en die hebben het beide :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoth
De 925 van T-mobile staat nu ook available. Nu nog wachten op de country variant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruce9000
[...]

Eenmaal IMAP en eenmaal Gmail (alhoewel dit volgens mij ook via het IMAP protocol loopt).
Heel vreemd dat deze functionaliteit niet standaard wordt ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
TheVMaster schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:36:
[...]

Ook de Outlook.com adressen hebben die mogelijkheid. Google en Pop gebruik ik niet...maar kan me voorstellen dat dat inderdaad ontbreekt bij beide eerder genoemde opties.
Mijn outlook adressen hebben ook die optie. Mijn @home en gmail adressen niet.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
babyslick schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:56:
[...]
Eenmaal IMAP en eenmaal Gmail (alhoewel dit volgens mij ook via het IMAP protocol loopt).
Heel vreemd dat deze functionaliteit niet standaard wordt ondersteund.
Gmail gebruikt een best wel aangepaste variant van imap en is absoluut niet meer standaard te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Laatst online: 25-09 14:44
Timoth schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:20:
De 925 van T-mobile staat nu ook available. Nu nog wachten op de country variant!
Ben ik al dagen mee bezig... wachten. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruce9000
Heeft er iemand (een goede) ervaring met een andere email client?

Ik probeer op dit moment Metro Mail, ziet er wel goed uit.

[ Voor 32% gewijzigd door Bruce9000 op 18-07-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 19-09 15:02
babyslick schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:14:
Juiste mail iingedrukt houden en kies hier voor markering instellen.
Afbeeldingslocatie: https://fud5ra.by3301.livefilestore.com/y2p-VF-XB56OKizOgLrFskcJOZNUSJwoHi88XLeCnNuKMurLslGUE310S7w6TY6028K3h0mVf68tElLLiBoU-D_8ljIiouy-XHiKqRmiyPQH4o/wp_ss_20140718_00011111111.png?psid=1

Vervolgens heb je dan een vlaggetje.
Afbeeldingslocatie: https://fud5ra.by3301.livefilestore.com/y2puY-VR6NRkxJJQED3hVRY1XUQaH9--h7wzn9hk-5IyapEakY4jJT0MraA4vEJVa12H2maOaXbTGA_Wi-NfWcerzNIb1vrIupf6FKhaQuxMrI/wp_ss_20140718_00022222222222.png?psid=1
Zelf maak ik gebruik van @Hotmail, geen idee of het ook met gmail werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Joe
Lockscreen app- sorry for being quiet. The beta (English, 1gb+) is ALMOST here, perhaps a week. We hit a few snags & added a feature.
Pagina: 1 ... 27 ... 66 Laatste