Appartement zga. verkocht voor 267.500, ik had zelf niet meer verwacht dat het voor dit bedrag ging lukken.
De periode van de ontbindende voorwaarde is inmiddels verlopen en 27 november is de transport datum.
Hij is natuurlijk pas verkocht op 27 november, maar ik zie het nu niet meer mis gaan.
Wat had ik anders gedaan?
- Meerdere makelaars langs laten komen om verschillende inzichten te krijgen over de huidige huizen markt
- Mij niet zo gek laten maken met een te hoge verkoop prijs, de makelaar dacht het voor 284.000 te kunnen verkopen wat achteraf echt absurd was.
- 2 kamer appartement liever wat scherper in de markt zetten, niet met het uiterste beginnen maar met bijv. een vanaf prijs. Je vist toch in een kleine vijver in mijn regio als je een 2 kamer appartement voor 250.000 + wil verkopen.
- Wat meer tijd genomen voor de verkoop van mijn woning voor de overdracht van mijn nieuwe woning, hier zat maar 3,5 maand tussen.
Wat is er allemaal gebeurd om de verkoop te bevorderen?
- Funda link delen op Facebook. (geen resultaat)
- Prijs omlaag van 269.000 + 15.000 voor berging naar 259.000 + 15.000 voor de berging(geen resultaat)
- Facebook advertentie gericht op mijn regio (geen resultaat)
- Top huis op Funda (geen resultaat)
Er zijn in 3 maanden tijd maar 5 bezichtigingen geweest. Uiteindelijk is het appartement via mond op mond reclame verkocht. (gesprek bij de kapper

) Ik heb wel een overbruggingshypotheek moeten regelen voor mijn nieuwe woing maar uiteindelijk is het toch goed gekomen(zga.), maar niet geheel zonder stres..