"normale" gang van zaken of niet, dit zou voor mij TOTAAL onacceptabel zijn. Ik betaal die makelaar toch geen berg geld voor dit soort gedrag. Jullie en maximalisering van de verkoopprijs/voorwaarden zouden zijn grootste prioriteit moeten zijn voor deze specifieke opdracht en niet een investeerder uit het netwerk. Ik zie echt niet in hoe dit ooit in jullie voordeel kan werken..Muggenstift schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 08:34:
@Gijsje22 nee dat heeft hij niet.
Maar wij hebben de kaarten in handen. We hebben het spel door en het niet terugbellen bevestigd het.
Na overleg met vrienden die hier regelmatig mee te maken hebben, (ivm vermogen, panden) blijkt dit een vrij "normale" gang van zaken te zijn. Zelf staan ze regelmatig aan de kant van investeerder. Wat hun aangeven is dat deze investeerder waarschijnlijk de tijd krijgt tot het eind van aankomende week om er met ons uit te komen. Lukt dit niet dan laten ze Piet en Klaas pas kijken. Ze drukten ons voornamelijk op het hart om ons niet gek te laten maken. Laat de investeerder nog maar met een aanbod komen. Staat je dit aan, dan doen. Staat je dit niet aan, dan afwijzen.
Verder was het advies om het een beetje op z'n beloop te laten. Als we eind van volgende week nog geen afspraken voor kijkers hebben dan even aan de bel gaan trekken.
Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20