Nee, dat was toekomstmuziek
Ik heb nu drie kijkers gehad, morgen het 4e stel.
Eén stel is nu op vakantie en zouden er tijdens hun vakantie over denken (geen vertrouwen in)
Eén stel is afgehaakt, er moest teveel gebeuren om het naar hun smaak te maken (wat dat ook verder inhoudt)
Eén stel was gisteravond, nog niets van gehoord (maar dat is niet gek), zij had haar vader meegenomen en dat was de enige die kritische vragen stelde en (naar mijn mening) goed keek. Dus daar heb ik eigenlijk ook niet heel veel vertrouwen in.
Dus 4 kijkers, niet slecht door een FB berichtje.
Heb er wel een site bijgemaakt
http://groenvanprinstererlaan47.nl
Zelf de foto's gedaan (ik ben geen fotograaf, dus daar zal vast wel van alles op aan te merken zijn).
Mocht het niets worden met deze kijkers dan spam ik fb nog een week en daarna willen we toch wel op Funda. Weet nog niet zeker of ik een verkoopmakelaar neem.
Ik loop eerst met de kijkers een rondje door het huis, vertel e.e.a. en beantwoord vragen. Daarna ga ik lekker in de tuin zitten en laat ik hen vrij door het huis lopen. Maar ik vind het maar lastig in te schatten of mensen wel of niet enthousiast zijn. Het tweede stel straalde namelijk helemaal, hadden het al over een uitbouw e.d. en een dag later een berichtje dat ze er teveel aan zouden moeten doen om het naar hun smaak te maken. Had ik niet verwacht.
Daarbij vind ik het ook wel een beetje lastig dat men dingen "afkraakt" die je met zorg hebt gebouwd, zoals bijvoorbeeld de inbouwkasten op de 3e slaapkamer. "Hmm.. dat moet er maar uit.." En dan doet dat wel een beetje zeer omdat ik weet wat het me heeft gekost om dat erin te maken. Maar goed, ik kan er wel goed overheen stappen, mijn vrouw werd bijna boos toen ze weg waren (die hoorde ons praten door het open raam)

Dus die moet maar geen bezichtigingen doen (en doet ze ook niet).
Voel je vrij om feedback te geven op mijn teksten/foto's hoor!
[
Voor 42% gewijzigd door
St@m op 22-07-2016 11:51
]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels