Ervaringen met het verkopen van je woning

Pagina: 1 ... 214 215 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• jasperv91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-12 14:52

jasperv91

PSN: Glutinator91

Freeaqingme schreef op donderdag 11 december 2025 @ 12:08:
[...]

Da's vervelend! Heb je ook iets van een inhoudelijke reactie van die mensen die 't bezichtigden gehad? Misschien anders een paar weken offline halen, wellicht iets anders inrichten, wat verven, of een plintje fixen, en het dan opnieuw proberen?
1 Stel vond het te dicht bij het centrum
1 stel had bod uitgebracht maar weer terug getrokken want verloren wel de interesse
1 stel was net voor een ander huis gegaan... Ik denk dus nu dat huis dat verkocht is.

Krijgen van iedereen terug dat het er zo goed uit ziet en mooi etc is. Blijkbaar niet genoeg..
Volgens de makelaar quote: ' jullie hebben een fantastisch huis wat netjes en qua beleveing eigenlijk niet beter kan doen'

• Blauweregen
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 08:41
jasperv91 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 12:11:
[...]

1 stel had bod uitgebracht maar weer terug getrokken want verloren wel de interesse
1 stel was net voor een ander huis gegaan... Ik denk dus nu dat huis dat verkocht is.

Krijgen van iedereen terug dat het er zo goed uit ziet en mooi etc is. Blijkbaar niet genoeg..
Volgens de makelaar quote: ' jullie hebben een fantastisch huis wat netjes en qua beleveing eigenlijk niet beter kan doen'
Pfff frustrerend is dat he! Enorm herkenbaar dit.

Ik zou zelf nog liever hebben dat er echt iets duidelijk 'mis' lijkt met het huis, dan kun je in ieder geval nog iets doen.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:09
jasperv91 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 12:11:
[...]

Onze makelaar sprak anderhalve maand geleden over een kentering op de markt. Wij vinden zelf ook dat we een mooi huis hebben, neutraal qua kleuren, geen gekke uitspattingen, 10 jaar oud, netjes onderhouden en de komende tijd geen grote onderhoudszaken.

Kat in het bakkie dachten we. Toen hij kwam kijken was ie het wel met ons eens, maar:
  • Wat verf weg op wat hoekjes van de muur (minimaal, maar op een paar plekken zichtbaar).
  • Parketvloer weliswaar jaarlijks behandeld, maar hij vroeg of het nog geschuurd kon worden.
  • Her en der een plintje wat los zit en/of niet lekker aan sluit
  • En zo nog wat kleine dingen
Hij zei dat dit een jaar geleden nog geen probleem was en mensen dan alsnog over elkaar aan het buitelen waren om zwaar te overbieden. Nu zijn mensen duidelijker op zoek naar een instapklaar huis, waar behalve verhuizen en heel misschien een likje verf niks meer gedaan hoeft te worden. Hij zag het qua verkoop en overbieden nog steeds wel goed komen, maar minder makkelijk dan voorheen.

Dat het minder makkelijk lijkt te gaan wordt in dit topic ook wel een beetje duidelijk. Ik weet ook niet of het toeval is, maar alleen al bij ons in de wijk worden er momenteel opvallend veel huizen "ineens" van Funda gehaald. Alleen afgelopen maand al 4.

Join het GoT Pulse-Team!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-12 15:40

Nemean

3:16

Blauweregen schreef op donderdag 11 december 2025 @ 12:23:
[...]

Pfff frustrerend is dat he! Enorm herkenbaar dit.

Ik zou zelf nog liever hebben dat er echt iets duidelijk 'mis' lijkt met het huis, dan kun je in ieder geval nog iets doen.
Heb je al eens mensen er naar laten kijken die geen link hebben met je woning? En gevraagd wat zij er van vinden? Bijv. een paar collega's die nog nooit bij jou thuis zijn geweest. Klinkt gek maar soms krijg je daar best nuttige info uit.

• Blauweregen
Nemean schreef op donderdag 11 december 2025 @ 13:11:
[...]

Heb je al eens mensen er naar laten kijken die geen link hebben met je woning? En gevraagd wat zij er van vinden? Bijv. een paar collega's die nog nooit bij jou thuis zijn geweest. Klinkt gek maar soms krijg je daar best nuttige info uit.
Ja, ook gedaan inderdaad. En een aantal mensen van hier laten meekijken ook. Op basis daarvan nog wat kleine aanpassingen gedaan bij de herplaatsing.

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:46
Blauweregen schreef op donderdag 11 december 2025 @ 11:20:
[...]

Dit begin ik nu ook bijna te denken ja 😅 of dat op de een of andere manier de bezichtigingen stagneren bij de makelaar? Het is zo'n vreemd patroon waarbij de woning veel wordt bekeken en bewaard op funda en de bezichtigingen achterblijven...
Zoals al eerder geplaatst, doen wij ongeveer het zelfde en heb wat vraagjes. Nog even de situatie:
Woning kwam op Funda toen wat bezichtigingen gehad, wat minder dan gehoopt maar twee biedingen. Eentje 9% boven de vraagprijs en daarmee verder gegaan. Voorwaarde was bouwtechnische keuring voor tekenen koopcontract, vonden wij geen probleem want alles gerenoveerd in onze jaren 30 woning en volledig aardgasvrij. Daardoor wel wat tijd over heen gegaan voor tekenen van koopcontract, dat ging uiteindelijk niet door want "niet meer het goede gevoel". Andere bod had inmiddels een andere woning het bod geaccepteerd gekregen, er waren inmiddels al paar weken overheen gegaan.

Vervolgens weer als beschikbaar op Funda, dan druppelt het beetje door met bezichtigingen. In 2 weken drie bezichtigingen, in het weekend na die 2 weken kregen we 2 biedingen. Eentje onder de vraagprijs en eentje 6% erboven, dus niet zo veel als eerste bod maar prima. Trokken die het bod vervolgens op de maandag na het weekend ook weer in 🤯. Beiden keren starters die het toch wel erg spannend vinden. Edit: bod onder de vraagprijs hebben we afgewezen.

Nu de woning weer van Funda gehaald om twee redenen:
1. Telkens die losse bezichtigingen is onhandig met het huis netjes hebben met een rondrennende peuter erbij.
2. Iedereen die langer opzoek was is geweest en nu telkens starters die voor de eerste keer gaan kijken.

In februari gaat hij terug op Funda. Hoe is het bij jullie van en op Funda gezet? Bij ons heeft de makelaar het op inactief gezet, Move dossier is er nog steeds. Is dit voldoende om weer helemaal als nieuw op Funda te komen straks of moet ik aandringen bij de makelaar dat hij echt verwijderd wordt en opnieuw aangemaakt?

Waarom hebben jullie ervoor gekozen om maar 1 dag offline/online te doen en niet langer?

• Blauweregen
crepsly schreef op donderdag 11 december 2025 @ 14:40:
[...]

Zoals al eerder geplaatst, doen wij ongeveer het zelfde en heb wat vraagjes. Nog even de situatie:
Woning kwam op Funda toen wat bezichtigingen gehad, wat minder dan gehoopt maar twee biedingen. Eentje 9% boven de vraagprijs en daarmee verder gegaan. Voorwaarde was bouwtechnische keuring voor tekenen koopcontract, vonden wij geen probleem want alles gerenoveerd in onze jaren 30 woning en volledig aardgasvrij. Daardoor wel wat tijd over heen gegaan voor tekenen van koopcontract, dat ging uiteindelijk niet door want "niet meer het goede gevoel". Andere bod had inmiddels een andere woning het bod geaccepteerd gekregen, waren paar weken overheen gegaan. Weer als beschikbaar op Funda, dan druppelt het beetje door met bezichtigingen. In 2 weken drie bezichtigingen, in het weekend na die 2 weken kregen we 2 biedingen. Eentje onder de vraagprijs en eentje onder de vraagprijs en eentje 6% erboven, dus niet zo veel als eerste bod maar prima. Trokken die het bod vervolgens op de maandag na het weekend ook weer in 🤯. Beiden keren starters die het toch wel erg spannend vinden. Edit: bod onder de vraagprijs hebben we afgewezen.

Nu de woning weer van Funda gehaald om twee redenen:
1. Telkens die losse bezichtigingen is onhandig met het huis netjes hebben met een rondrennende peuter erbij.
2. Iedereen die langer opzoek was is geweest en nu telkens starters die voor de eerste keer gaan kijken.

In februari gaat hij terug op Funda. Hoe is het bij jullie van en op Funda gezet? Bij ons heeft de makelaar het op inactief gezet, Move dossier is er nog steeds. Is dit voldoende om weer helemaal als nieuw op Funda te komen straks of moet ik aandringen bij de makelaar dat hij echt verwijderd wordt en opnieuw aangemaakt?

Waarom hebben jullie ervoor gekozen om maar 1 dag offline/online te doen en niet langer?
Heel vervelend zeg ook jullie situatie! Vanaf wanneer zitten jullie met dubbele lasten?

Bij ons bestond het move dossier ook nog inderdaad, wel van funda gehaald. Wij hebben hem er uiteindelijk een week vanaf gehaald en na die week weer opnieuw opgeplaatst. Dit omdat we over niet al te lang dubbele lasten gaan hebben, en dat tikt enorm aan helaas. Vandaar dat we toch besloten hebben om niet nog een maand (laat staan langer) te wachten.

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:20
Blauweregen schreef op donderdag 11 december 2025 @ 11:20:
[...]
Dit begin ik nu ook bijna te denken ja 😅 of dat op de een of andere manier de bezichtigingen stagneren bij de makelaar? Het is zo'n vreemd patroon waarbij de woning veel wordt bekeken en bewaard op funda en de bezichtigingen achterblijven...
Van een makelaar verwacht ik ook dat die actief met je pand aan de slag gaat. Dus niet braaf wachten tot er mensen bellen, maar zelf klanten bellen en bij collega-makelaars onder de aandacht brengen. Of op social media etc.
Dat hoefde de afgelopen jaren niet, maar in mijn omgeving een starter die recent met angst en beven de woningmarkt opging en tot onze stomme verbazing wordt ze voor allerlei panden uitgenodigd, waar zij dacht dat ze zich ertussen zou moeten vechten. En ja, dat is gewoon regio Utrecht, 200/300K. Tijden veranderen. Geen instapklare woningen overigens, maar dat hoeft ook niet. Daarmee is ze misschien wel een uitzondering.

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:46
Blauweregen schreef op donderdag 11 december 2025 @ 14:44:
[...]

Heel vervelend zeg ook jullie situatie! Vanaf wanneer zitten jullie met dubbele lasten?

Bij ons bestond het move dossier ook nog inderdaad, wel van funda gehaald. Wij hebben hem er uiteindelijk een week vanaf gehaald en na die week weer opnieuw opgeplaatst. Dit omdat we over niet al te lang dubbele lasten gaan hebben, en dat tikt enorm aan helaas. Vandaar dat we toch besloten hebben om niet nog een maand (laat staan langer) te wachten.
Voorkeur voor overdracht is eind mei, dus hebben nog wel even. Heeft misschien niet geholpen bij de eerste keer op Funda in oktober dat overdracht nog zo ver weg was.

• Blauweregen
Toke_gt schreef op donderdag 11 december 2025 @ 14:45:
[...]

Van een makelaar verwacht ik ook dat die actief met je pand aan de slag gaat. Dus niet braaf wachten tot er mensen bellen, maar zelf klanten bellen en bij collega-makelaars onder de aandacht brengen. Of op social media etc.
Dat hoefde de afgelopen jaren niet, maar in mijn omgeving een starter die recent met angst en beven de woningmarkt opging en tot onze stomme verbazing wordt ze voor allerlei panden uitgenodigd, waar zij dacht dat ze zich ertussen zou moeten vechten. En ja, dat is gewoon regio Utrecht, 200/300K. Tijden veranderen. Geen instapklare woningen overigens, maar dat hoeft ook niet. Daarmee is ze misschien wel een uitzondering.
Precies, zo'n actieve houding verwacht ik ook van een makelaar. Heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal, dus geen idee hoe dit er bij andere makelaars aan toe gaat... Maar bij dit kantoor is het duidelijk niet meer dan een keer een simpele post op hun social media, en verder de deur openzetten op funda en kijken wat er binnen komt waaien. Er lijkt weinig strategie achter te zitten verder.

• Toke_gt
Blauweregen schreef op donderdag 11 december 2025 @ 14:46:
[...]

Precies, zo'n actieve houding verwacht ik ook van een makelaar. Heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal, dus geen idee hoe dit er bij andere makelaars aan toe gaat... Maar bij dit kantoor is het duidelijk niet meer dan een keer een simpele post op hun social media, en verder de deur openzetten op funda en kijken wat er binnen komt waaien. Er lijkt weinig strategie achter te zitten verder.
Keuze kan zijn een andere makelaar? Dat heeft andere tweakers ook wel geholpen bij verkoop die niet vanzelf ging.
Ik vind het ook raar dat het vaak bewaard wordt maar niet tot bezichtigingen leidt. Op welke manier kunnen mensen zich daarvoor aanmelden (soms staat het online aanmelden op funda uit en dan mis je iedereen die er in een impuls op klikt). Vergeet ook niet mee te doen met een Open Huizendag als die weer komt (geen idee wanneer).

Edit: eind maart. Ik hoop dat je er dan al vanaf bent.

• Blauweregen
Toke_gt schreef op donderdag 11 december 2025 @ 14:50:
[...]

Keuze kan zijn een andere makelaar? Dat heeft andere tweakers ook wel geholpen bij verkoop die niet vanzelf ging.
Ik vind het ook raar dat het vaak bewaard wordt maar niet tot bezichtigingen leidt. Op welke manier kunnen mensen zich daarvoor aanmelden (soms staat het online aanmelden op funda uit en dan mis je iedereen die er in een impuls op klikt). Vergeet ook niet mee te doen met een Open Huizendag als die weer komt (geen idee wanneer).

Edit: eind maart. Ik hoop dat je er dan al vanaf bent.
Ja, dat hoop ik ook inderdaad.. Helaas was de open huizen dag net geweest toen we onze woning online plaatsten.

Ik denk inderdaad dat wij ook een andere makelaar gaan proberen als er over 1,5 maand oid nog geen schot in zit. Blijft heel vreemd dat er zoveel keer bewaard wordt en bekeken, en dat de bezichtigingen zo uit blijven.. Voor zover ik kan zien kunnen mensen gewoon een aanvraag doen via Funda, maar ik heb het niet zelf geprobeerd natuurlijk.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:09
[...]

Vergeet niet dat makelaars de afgelopen jaren gouden tijden hebben beleefd en min of meer achterover leunend (ze zijn ongetwijfeld ook wel een beetje druk geweest :P) bergen met geld hebben binnen geharkt wat ze eigenlijk gewoon aan kwam waaien. Misschien moeten ze nog een beetje wennen aan deze nieuwe situatie ;)

Merk het aan mijn eigen makelaar ook hoor. We hebben net misgegrepen op een nieuwe woning en verkopen is dus uiteindelijk ook niet aan de orde geweest. Hij vroeg nog wel of we open stonden voor een ander, soortgelijk, huis en dat stonden we. Hij zou dat ook in de gaten houden (heeft hij in het verleden ook voor ons gedaan). Ondertussen een paar huizen in de wijk te koop gekomen die in de klasse "soortgelijk" vallen, maar niks van hem gehoord. Zelf ook niet actief contact opgenomen omdat we de huidige markt nu even willen aankijken, maar is in principe toch een gemiste kans voor ze.

Join het GoT Pulse-Team!

• Luiaard
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-12 18:49
Ik ben wel benieuwd op welke termijnen jullie te koop zetten t.o.v. de gewenste overdracht. Ik denk zelf aan te koop zetten in maart voor een overdracht liefst per 1 september. Is geen prijs waar starters op afkomen, dus vrijwel iedereen behalve expats zal ook wat te verkopen hebben. Ik wil de periode tot dan gebruiken om het netjes/instapklaar te maken. Verder zal het voorjaar wat fijner ogen qua tuin e.d. en zal het koopsentiment iets beter liggen dan midden in de winter vermoed ik.
Overigens gisteren nieuw energielabel laten maken en is nu A++ geworden dus ik denk ook dat dit helpt met de verkoop en te realiseren prijs. De rest van de wijk heeft stadsverwarming en wij hebben een warmtepomp. Ik maak me hier in Utrecht LR nog steeds niet echt zorgen dat het lang zou duren.

Import van EVs

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:42

Sport_Life

Solvitur ambulando

[...]

Op zich hoeft dat ook niet, maar ik denk dat het wel belangrijk is om tijdens de bezichtiging een goede verkoopmakelaar te hebben. Geen type autoverkoper, maar wel iemand die je woning oprecht goed vindt en tegelijkertijd slimme trucjes kan toepassen.

Bij onze 1e verkoop was vrij weinig interesse, behalve 1 persoon die was duidelijk zeer geïnteresseerd. Onze makelaar gaf aan dat als hij dezelfde dag nog een goed bod uitbracht, de andere bezichtigen geannuleerd zouden worden. We kregen een goed bod boven de vraagprijs binnen en we hebben toen 2 bezichtigen afgezegd.. Totaal 4 aanvragen, 2 kijkers, 1 bod en ruim boven de taxatiewaarde verkocht.

2e verkoop was al vrij snel een goed bod binnen en de makelaar gaf aan iedereen aan dat er een 'goed' bod lag en vrijdag de deadline was. Resultaat alle biedingen die binnenkwamen boven de vraagprijs.

Jij hebt nu ook 3-5 kijkers gehad volgens mij, toch bijzonder dat de makelaar niemand zover heeft gekregen een bod uit te brengen. Kan ook te maken hebben met de regio, makelaars zijn (daar) niet gewend om te 'verkopen' omdat ieder huis toch wel verkocht afgelopen jaren.

[ Voor 17% gewijzigd door Sport_Life op 12-12-2025 09:14 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• THM0
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:31
Ons oude huis hebben we in september 2022 geleverd. Inmiddels was het huis weer opnieuw te koop, en in september gepasseerd.
Weer 150k erbovenop.

Dat is dus ruim een modaal bruto inkomen ieder jaar erbij...

• Woefdram
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 12-12 13:48
THM0 schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 09:10:
Ons oude huis hebben we in september 2022 geleverd. Inmiddels was het huis weer opnieuw te koop, en in september gepasseerd.
Weer 150k erbovenop.

Ik las in een andere bijdrage hier dat er bij een huis van 270K voor 100K verbouwd is. 150K in 3 jaar is inderdaad een hoop geld maar is het huis nog exact hetzelfde of heeft er ook een verbouwing plaatsgevonden.

Ik heb mijn oude huis ook voor een relatief laag bedrag verkocht, maar ik wist dat er zeker € 100K aan verbouwd moest worden. Koper heeft er uiteindelijk misschien geen 100K aan besteed uiteindelijk maar hij is wel een jaar bezig geweest om het aan de binnenkant up to daten.

[ Voor 18% gewijzigd door Woefdram op 12-12-2025 09:56 ]

• Blauweregen
Sport_Life schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 09:01:
[...]

Op zich hoeft dat ook niet, maar ik denk dat het wel belangrijk is om tijdens de bezichtiging een goede verkoopmakelaar te hebben. Geen type autoverkoper, maar wel iemand die je woning oprecht goed vindt en tegelijkertijd slimme trucjes kan toepassen.

Bij onze 1e verkoop was vrij weinig interesse, behalve 1 persoon die was duidelijk zeer geïnteresseerd. Onze makelaar gaf aan dat als hij dezelfde dag nog een goed bod uitbracht, de andere bezichtigen geannuleerd zouden worden. We kregen een goed bod boven de vraagprijs binnen en we hebben toen 2 bezichtigen afgezegd.. Totaal 4 aanvragen, 2 kijkers, 1 bod en ruim boven de taxatiewaarde verkocht.

2e verkoop was al vrij snel een goed bod binnen en de makelaar gaf aan iedereen aan dat er een 'goed' bod lag en vrijdag de deadline was. Resultaat alle biedingen die binnenkwamen boven de vraagprijs.

Jij hebt nu ook 3-5 kijkers gehad volgens mij, toch bijzonder dat de makelaar niemand zover heeft gekregen een bod uit te brengen. Kan ook te maken hebben met de regio, makelaars zijn (daar) niet gewend om te 'verkopen' omdat ieder huis toch wel verkocht afgelopen jaren.
Ja ik ben ook heel benieuwd hoe ze het aanpakken tijdens de bezichtigingen.. Er zijn er tot nu toe 8 geweest, 9 gepland maar gecancelled.

Hopen, bidden en duimen dat er vandaag iets positiefs uit de bezichtigingen komt..

• THM0
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:31
Woefdram schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 09:53:
[...]

Ik las in een andere bijdrage hier dat er bij een huis van 270K voor 100K verbouwd is. 150K in 3 jaar is inderdaad een hoop geld maar is het huis nog exact hetzelfde of heeft er ook een verbouwing plaatsgevonden.
Goed punt. Het ging om een woning uit 2005. Keuken is vernieuwd, en beneden zijn nieuwe binnendeuren geplaatst icm nieuwe deurkozijnen (die el cheapo ramen boven de binnendeuren zijn daarmee verwijderd). En dan moet je vervolgens ook alles stucen en verven. Zal orde 50k investering geweest zijn in totaal.

Nieuwe kopers hebben nu ook de badkamer eruit gehaald zag ik.

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 09:12
THM0 schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 09:10:
Weer 150k erbovenop.

Die losse bedragen zeggen niet zo veel. Om die woning te kunnen betalen, heb je ook wel een paar modale inkomens nodig. De CAO lonen zijn sinds Q1 2022 gemiddeld met ongeveer 20% gestegen. C.p. zou de bestedingsruimte dan ook met 20% zijn gestegen. En zou een stijging in verkoopprijs richting de 20% niet heel raar zijn.

• PressPlayOnTape
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-12 20:20
Gisteren 6 bezichtigingen gehad. Vandaag 7 bezichtigingen. Volgens de makelaar lijken er wel serieus geïnteresseerden tussen te zitten en hij verwacht dus ook wel meerdere biedingen. Makelaar heeft aangegeven het per inschrijving te gaan doen, waarbij maandag 12 uur de deadline is. Ben heel benieuwd wat er uit gaat komen en of er inderdaad serieuze biedingen gaan komen. Wordt nog een weekendje in spanning zitten. Hopelijk is maandagmiddag de kogel door de kerk en hebben we ons huis aan een goede prijs kunnen verkopen.

• Blauweregen
PressPlayOnTape schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 12:21:
Gisteren 6 bezichtigingen gehad. Vandaag 7 bezichtigingen. Volgens de makelaar lijken er wel serieus geïnteresseerden tussen te zitten en hij verwacht dus ook wel meerdere biedingen. Makelaar heeft aangegeven het per inschrijving te gaan doen, waarbij maandag 12 uur de deadline is. Ben heel benieuwd wat er uit gaat komen en of er inderdaad serieuze biedingen gaan komen. Wordt nog een weekendje in spanning zitten. Hopelijk is maandagmiddag de kogel door de kerk en hebben we ons huis aan een goede prijs kunnen verkopen.
Dat klinkt goed en positief!

• Toke_gt
Blauweregen schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 10:08:
[...]

Ja ik ben ook heel benieuwd hoe ze het aanpakken tijdens de bezichtigingen.. Er zijn er tot nu toe 8 geweest, 9 gepland maar gecancelled.

Hopen, bidden en duimen dat er vandaag iets positiefs uit de bezichtigingen komt..
8 bezichtigingen en geen bod, dat is best a-typisch. Hopelijk doet makelaar iets met de feedback.
Pagina: 1 ... 214 215 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier hit&run je funda advertentie te posten. Deelname aan het topic is wel vereist.