Ervaringen met het verkopen van je woning

Pagina: 1 ... 206 207 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

antidote schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:45:
[...]

Hoe doe je dat bij het gratis account? Voor verkoopprijzen word ik doorverwezen naar Walter Plus.

Overigens heb ik een betaald account gehad, toen ik actief aan het zoeken was. Daarna weer opgezegd, en nog weer later een tijdlang wel verkoopprijzen kunnen opzoeken met het gratis account.
Eerlijk gezegd geen idee. Het is wel een account van het prille begin, mogelijk is de optie bij oude accounts er nooit afgehaald.
De meeste transacties zijn enkele dagen nadat de woning verkocht is zichtbaar.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

• Just-Be
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 08:09
kaanmijo schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:46:
[...]

Eerste bod is ondertussen binnen, 20k onder de vraagprijs -O- . Hopelijk komen er nog een paar betere binnen.
Dat zal met 14 bezichtigingen waarschijnlijk helemaal goed komen!

Bij ons was het eerste bod €100k onder de vraagprijs van 450k, uiteindelijk 10 minuten voor de deadline helemaal goedgekomen met een bod dat 12% boven de vraagprijs zat. (7 biedingen uit 13 bezichtigingen)

Staat je appartement laag in de markt of zou je al tevreden zijn met de vraagprijs?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 08:12
Just-Be schreef op donderdag 25 september 2025 @ 07:54:
[...]
Bij ons was het eerste bod €100k onder de vraagprijs van 450k,
Dat is van iemand die niet serieus geinteresseerd is, maar wel de biedingen wil zien.

• Mid-Century
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 08:22
Toke_gt schreef op donderdag 25 september 2025 @ 08:04:
[...]
Dat is van iemand die niet serieus geinteresseerd is, maar wel de biedingen wil zien.
Zoiets hadden wij ook. Iemand die een 4-5 dagen voor verstrijken deadline 75K onder de vraagprijs bood. Ik vond dat echt niet leuk. Maar ik vraag me dan ook wel af, waarom? Wat denk je daarmee te bereiken? Want je prijst jezelf toch meteen uit de race? Wij hadden daar echt niet mee gaan onderhandelen. Niet in deze tijd. Maar misschien is het inderdaad om de informatie na het bieden te doen? Hoe dan ook. Bij ons kwam ook het beste bod minuten voor de deadline.

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Nu online
Mid-Century schreef op donderdag 25 september 2025 @ 08:20:
[...]

Zoiets hadden wij ook. Iemand die een 4-5 dagen voor verstrijken deadline 75K onder de vraagprijs bood. Ik vond dat echt niet leuk. Maar ik vraag me dan ook wel af, waarom? Wat denk je daarmee te bereiken? Want je prijst jezelf toch meteen uit de race? Wij hadden daar echt niet mee gaan onderhandelen. Niet in deze tijd.
Dat kun je natuurlijk tientallen/honderden keren doen. Er hoeft maar één verkoper te zijn die wél toehapt (of de zenuwen niet in bedwang kan houden tot de deadline) en je bent binnen.

• Blauweregen
  • Registratie: September 2025
  • Nu online
Toke_gt schreef op donderdag 25 september 2025 @ 08:04:
[...]

Zou je daar dan niet gewoon om kunnen vragen achteraf?

Bijzondere manier van doen, ik kan me voorstellen dat makelaars zo'n persoon op den duur ook niet meer serieus nemen.
Pagina: 1 ... 206 207 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier hit&run je funda advertentie te posten. Deelname aan het topic is wel vereist.