Vorige week heb ik m'n appartementje op 250m afstand van jou verkochtATS schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:32:
OK, dit is even lastig, omdat ik hier even geen bedragen wil noemen om begrijpelijke redenen... Ik hoop dat het te volgen is.
Ik loop hier wel tegen een nadeel op van het werken met een internetmakelaar, die ik me niet van te voren bedacht had. Ik vind het zelf doen van de rondleidingen niet erg, en ondanks de storm van kritiek hier op het resultaatvond ik ook het zelf foto's maken en tekst schrijven geen probleem. Maar wat een nadeel is, is dat je direct bereikbaar bent voor de potentiële kopers, ook voor dingen die je liever via de makelaar laat lopen (zoals de biedingen). Dat zorgt voor een rommelige communicatie. Misschien had ik resoluut naar de makelaar moeten verwijzen voor het doen van een bod, maar het is best een lastige positie als iemand je persoonlijk belt op zo'n moment.
Toen we de prijs hadden verlaagd tot het laagste in het laakkwartier ging de verkoop gelukkig erg snel (gingen verhuizen dus wilden er gewoon van af)