Wij hadden ook 4 bezichtigingen op de woensdag voorafgaand aan de open huizen dag.
Met open huizen dag kwamen 13 groepjes/koppels langs waaronder ook alle 4 die woensdag al geweest waren.
In de week erna nog twee bezichtigingen waarvan iig 1 ook bij de open huizen dag was geweest.
Van die 6 bezichtigingen zijn er 3 gaan bieden en na een inschrijving bij de makelaar heeft de hoogste bieder de woning gekocht.
Kortom open huizen dag zou ik zeker aan mee doen. En als je bang bent dat er weinig belangstelling is: de makelaar legt een lijst neer voor contactgegevens, heel slim 1 A4 zodat iedereen kan zien wie er al geweest zijn. Desnoods vraag je wat bekenden om ook te komen kijken, of je vult nep belangstellenden in, maar dat vind ik eigenlijk over de fatsoensgrens heen.
Maar met 13 groepjes/koppels hebben wij de hele dag aanloop gehad met op het hoogtepunt drie of vier tegelijk in huis. Iedereen kwam wel een ander groepje tegen.
Het ging om mijn ouderlijk huis dat al niet meer werd bewoond, dus wel makkelijker om mensen gewoon op eigen houtje door de woning te laten lopen. Er heeft vziw niemand in kastjes lopen neuzen ofzo. Ze gedroegen zich allemaal netjes en beleefd. Er was alleen 1 persoon bij een groepje die beweerde bouwkundige te zijn en die ging heel kritisch lopen doen over de vloerisolatie en dat de ruit wellicht geen hr++ glas was (was het wel stond ook in de rand alleen slecht zichtbaar), geen idee wat het doel daarvan was, zij hebben ook geen bod uitgebracht.
[
Voor 11% gewijzigd door
wlmpie op 24-03-2025 21:58
]