Ik vind het ook een erg mooi appartement. Klein maar fijn zeg maar. Ik ken de markt in Vlaardingen niet, maar 125k is ook niet duur denk ik. Volgens mij ben je dit appartement zo kwijt! (zei ik als noob op de woningmarkt, dus hecht niet teveel waarde aan deze woorden...)Pathogen schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:36:
[...]
Bedankt voor de feedback!
Helaas hebben we een beetje haast gehad, dus de advertentie was nog niet helemaal af
- Plattegrond is nog in de maak!
- Foto's van het balkon moeten voor zaterdag ook online komen (moeten nog geschoten worden, balkon is helaas pas opgeknapt na de fotoshoot)
- Dat gordijn... kom kijken!(is een stellingkast, die krijg je eigenlijk nooit netjes op de foto)
- Hoofdeinde van de slaapkamer is een puntje, maar ik denk niet dat een foto daarvan voordelig zal zijn. Er hangen kasten boven ons bed die het beeld vullen en de kamer kleiner maken.
@barticus: bedankt! Wij hebben er in 2012 voor gezorgd dat we er zelf in ieder geval zo fijn mogelijk konden wonen, maar we groeien er nu uit.
Ik zie nu in de stats op Funda 1069 views sinds de plaatsing (vrijdagavond héééél laat). Is dat goed?
Over de cijfers in Funda, die van ons waren de eerste 3 dagen ongeveer hetzelfde. De eerste dag 901, de tweede dag 406 en de derde dag 139. Ik denk dat het best goede getallen zijn dus.
In ieder geval succes met de verkoop en hopelijk heb je veel inloop zaterdag.
http://www.funda.nl/koop/...29918-dr-h-colijnlaan-21/