Ook uit de review en vergelijk die jij mij gaf komt de Tamron beter uit de bus als het gaat om scherpte (wijd open) en is accurater met focussen, en echt veel minder snel met focussen is hij niet dan de Sigma.
Waar haal jij de Macro vandaan ? is de Sigma 18-50mm f/2.8 EX DC een macro lens dan ? want daar word hij mee vergeleken inderdaad en niet met de OS versie.
In jouw linkje wel maarzoals ik al zei is de Tamron daar ook beter in center sharpness wide open at all focal lengths, en accurater.
Stopped down neemt de corner sharpness snel toe.
En het blijft een vrij snelle lens.
Ja hij maakt wat meer geluid, maar valt heel erg mee.
Heb ze allebei geprobeert ook de OS versie.
Misschien dat het veel verschil maakt op FF versus Crop, ik heb een crop (60D) dat zou kunnen en dat weet ik dus niet.
Vergis jij je nou of word ik nou gek ?
Waar haal jij de Macro vandaan ? is de Sigma 18-50mm f/2.8 EX DC een macro lens dan ? want daar word hij mee vergeleken inderdaad en niet met de OS versie.
In jouw linkje wel maarzoals ik al zei is de Tamron daar ook beter in center sharpness wide open at all focal lengths, en accurater.
Stopped down neemt de corner sharpness snel toe.
En het blijft een vrij snelle lens.
Ja hij maakt wat meer geluid, maar valt heel erg mee.
Heb ze allebei geprobeert ook de OS versie.
Misschien dat het veel verschil maakt op FF versus Crop, ik heb een crop (60D) dat zou kunnen en dat weet ik dus niet.
Vergis jij je nou of word ik nou gek ?
To do or not to do...