Ik neem aan dat je bedoelt dat ik de Perilex wandcontactdoos openschroef om daar een verbruiksmonitor in te plaatsen? Als ik op https://fibarobenelux.com/ kijk zie ik niet zo een product.SpikeHome schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:21:
@Cai volgens mij kan je de warmwater functie niet uitschakelen dacht ik.
Die 50 liter helpt overigens wel flink hoor en zal je c.v. verbruik drastisch omlaag brengen tenminste ik neem aan dat de c.v na je inventum komt.
de ecolution is gewoon 1 fase hoor dat werkt je moet voor de perflex stekker je meter plaatsen op die fase de ander draden zijn voor je ventilatie standen.
Bij mij zit er een fibraro zwave tussen al jaren gebruik is een vanaf 260w bij verwarming wat op kan lopen als je c.v. water warmt tot een 340w bij legionella verwarming van je vat loopt dat vermogen op naar 440w bij mij.
op jaarbasis zit ik op een 1200kw
Daarnaast zal er ook een Fibaro Gateway nodig zijn om eea uit te lezen? Dit kan dan een probleem worden aangezien de WTW in een technische ruimte op zolder staat. Afgesloten met deur. De Gateway zou ik dan plaatsen in de meterkast op BG.
Ik heb wel goede wifi per verdieping. Kan dat gekoppeld worden aan die verbruiksmeter welke je omschrijft...