Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 280 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 29.062 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-05 16:41

Ryada

She/Her

FotW schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:39:
[...]

Vaak zijn de genen die zo'n raid starten de minst gegearde mensen in de raid. Ik zat weken geleden ook in jouw positie, uiteindelijk kwam ik via Openraid in een fatsoenlijke groep terecht en nu doen we wekelijks een flex clear. Als je ilvl te "laag" is is het moeilijk om aan een groep te komen, kan dus alleen maar meegeven dat het beste is om LFR en wat timeless gear te farmen om je ilvl wat op te krikken, dan kom je vanzelf via Openraid of Oqueue wel aan wat ervaring.

Lief dagboek: gisteren weer een uur lopen wipen op Hexos -O- 2x op 10%, veel pech met de "onmogelijke" mazes (degene waarbij het "gat" pas op de laatste seconde "spawnt")
Ook nog even Earth, Wind and Fire 10 meegepakt, waarbij Archavon bij het kiten al doodging van lucht :? uiteindelijk de achievement op een seconde gepakt :9 omdat het zo makkelijk was na de reset 25 man doen.
Om eerlijk te zijn vind ik LFR nog wel tedoen maar het punt dat je gekicked word omdat je nog nooit die hebt gedaan terwijl je wel je best doet is gewoon zuur.
Timeless ben ik van plan om te doen na mijn justice point farm om alle looms te krijgen voor mn alts :D

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:03
Mektheb schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:17:
[...]
Klopt, alleen de community gebruikt het anders en niet om mensen "te boosten".
Tegenwoordig raid ik niet meer, maar 'vroegah' was de organisator van de pug raid vaak een persoon
die zelf nog in de groene/blauwe quest gear zat en gewoon gedragen wou worden. Uiteraard moest jij dan een ilevel bezitten dat ver boven het ilevel van de gemiddelde drops in die raid lag.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Kapoen schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:21:
Tegenwoordig raid ik niet meer, maar 'vroegah' was de organisator van de pug raid vaak een persoon
die zelf nog in de groene/blauwe quest gear zat en gewoon gedragen wou worden. Uiteraard moest jij dan een ilevel bezitten dat ver boven het ilevel van de gemiddelde drops in die raid lag.
In WotLK zag ik dit ook heel vaak. "Whisper GS & Achiev!" en dan liepen ze inderdaad rond in blues en hadden zelf de achievement niet.

Maar goed, ik mag eigenlijk niets zeggen, want ik werd in die tijd toen mijn prot pala 80 dingde meteen ToTC10 ingeslingerd door 2 kameraden. Was op sommige momenten wel zweten, maar vanwege 2 goede healers weinig problemen gehad met in leven blijven. Liep ook met behoorlijk wat epics weg daar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Weet in TBC nog dat het bij een gemiddelde recruit die mee wou raiden ( onder andere ik ook ) het 2 weken duurde en dan had je full T6. incl wapens.

Trinkets waren altijd een b*tch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Doelbewust boosten door een guild is natuurlijk iets anders dan een anonieme speler die een hele raid voor zijn/haar kar wilt spannen en dan nog overdreven eisen stelt er bij :)

Mijn guild wilt mij nu ook een beetje boosten in flex en ik voel me daar al schuldig om, ik wil geen blok aan hun been zijn :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-01-2023

MrDustv

All day, Every day!

Kapoen schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:42:
Doelbewust boosten door een guild is natuurlijk iets anders dan een anonieme speler die een hele raid voor zijn/haar kar wilt spannen en dan nog overdreven eisen stelt er bij :)

Mijn guild wilt mij nu ook een beetje boosten in flex en ik voel me daar al schuldig om, ik wil geen blok aan hun been zijn :s
Mijn guild doet het nu ook, 1 van de standart tanks is gestopt en aangezien mijn ilvl niet hoog genoeg is om ook maar wat in normals te kunnen doen willen ze zorgen dat ik dat wel berijk. Het is geen blok aan het been als ze er uiteindelijk zelf ook beter van worden. Als je gewoon je best doet dan maakt het dps/hps verschil niet uit als de rest het voor je goed maakt!

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Meh, ik wil ook een guild die mij boosts in flex :p

Heb van het weekend trouwens mijn guardian heel hard lopen levelen en ben de nacht van zondag op maandag 90 gedinged. Gisteren was het dus tijd om eens kei hard gear te scoren:
  1. Timeless Isle afgegaan om alle kistjes te looten (yayachievlol) en kreeg zo alles behalve een leather chestpiece en een wapen.
  2. Heroic scenario gedaan en uit mijn 1ste doosje (van de quest) meteen een polearm gescoord :p
  3. Paar heroic dungeons gedaan, JP naar HP omgezet en een PvP chest gekocht.
Starter gear krijgen is niet lastig, vooral met tank queues niet :p

Denk dat ik nog eens een snelle recap moet doen wat de tank strats zijn in LFR en dan eens kijken of ik daar nog wat gear kan scoren. Het is wel dinsdag, dus dat is vaak wel een beetje bleh :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Van die timeless isle tokens kan je geen wapens krijgen, alleen armor/accesoires.
Tot nu toe heb ik noppes gekregen van heroic scenarios, buiten de eerste gegarandeerde drop,
daardoor loopt m'n warrior nog steeds rond met 502 en 483 2handers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik had uiteindelijk wel bijna 20k coins voor een 479 wapen (zo bedoelde ik het iig ;)), maar ben blij dat de HC scenario goed afgelopen was... Anders had ik denk ik gewoon meer JP gefarmed en mijn current honor voor dit seizoen naar 7250 gehaald voor een 496 wapen.

Qua wapens zijn er naast raids weinig alternatieven, tenzij je mazzel hebt dat er een craftable is die geen 9001G kost of eeuwen duurt om te maken ... als er voor jouw class/spec uberaupt een craftable epic is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Met mijn hunter had ik geluk bij mijn eerste SoO LFR run en had ik meteen een 528 bow, helaas speel ik dit char niet zo vaak als mijn warrior :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:35
Ik zit op timeless isle al tijden te zoeken naar leather boots voor mn monk. Helaas krijg ik die maar niet. 2 complete leather sets, en wat plate items. Maar leather boots? Nop ><

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
detheavn schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:41:
In WotLK zag ik dit ook heel vaak. "Whisper GS & Achiev!" en dan liepen ze inderdaad rond in blues en hadden zelf de achievement niet.
Niet alleen in WotLK hoor, herinner me nog goed dat ik voor Dragon Soul binnen te geraken (was net 85 geworden en zat in een random levelling guild) heel wat omwegen heb zitten te bedenken omdat ze steeds dat verdomde achievement vroegen van een Deathwing normal kill :D
Mektheb schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:13:
Alleen vanwege het uiterlijk al :P, en omdat ik mijn knoppen vrij klein wil ( klik niet ) wil ik eigenlijk een ui die zo minimalistisch mogelijk is.

En mag best fancy zijn, op 2560x1440 heb je scherm ruimte zat :+
Tbh, bij een interface op wow boeit het uiterlijk mij niet echt, het moet gewoon efficiënt zijn in de eerste plaats. Daarom dat ik dus ElvUI en LUI na wat testen maar gewoon achter mij heb laten liggen, gewoon doordat ik veel beter kan werken met de Standard UI die ik een beetje naar mijn hand heb gezet. Bartender heb ik dus ook helemaal niet nodig doordat alles zo geplaatst is dat het werkt en voor mij maakt het niet uit dat er wat van die drakenart rond m'n bars staan, anders gebruik ik de ruimte toch niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
JimDB schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:19:
[...]

Niet alleen in WotLK hoor, herinner me nog goed dat ik voor Dragon Soul binnen te geraken (was net 85 geworden en zat in een random levelling guild) heel wat omwegen heb zitten te bedenken omdat ze steeds dat verdomde achievement vroegen van een Deathwing normal kill :D
Ik weet niet of de addon nog bestaat, maar zeker in WotLK heb ik er meer dan één keer een fake achievement mee gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:38
Mijn mage was ten tijde van Dragon Soul binnen 2 weken na bereiken level 85 al ilvl 395 :P Extreem geluk met drops in de raid en kreeg wat boe valor gear van een guildie toen.

Afgelopen week won ik op m'n mage 4 items in flex: 1x belt (had al 553 van tailoring en daarna 559 van ordos) + 3x hands (had al 553 van celestial). Dus de enige 2 items die ik op 553+ won ik nog 4x :S Gaat nu dus wat langzamer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:46
Ff vraagje over een addon:

ik weet de naam niet en kan dus alleen omschrijven: tis een balk waar je cooldowns / spells van rechts naar links schuiven op basis van time remaining....

voorbeeld van deze addon in deze fatboss guide van hc galakras YouTube: Galakras 10 Man Heroic Siege of Orgrimmar Guide - FATBOSS

Rond 6:50 zie je 4 cooldowns / spells over die balk schuiven....

Verder ff status update:
War prot 556 main... doet weinig... 10/14 normal. 1/14 hc
Hunter 550 alt doet veel meer 12/14 normal. 3/14 hc
DK 549 alt doet af en toe wat en is 13/14 normal

Overall heb ik wel alle bosses gekilled lol maar geen heeft ze dus nog allemaal op 1 char klaar :D

Mijn war is tank en is weinig nodig omdat ze tijdens mijn vakantie een andere tank hebben aangetrokken, en is dus alleen nodig als backup + inval zeg maar... Daarom mag ik af en toe op hunter mee maar die krijgt vaak via lootcouncil niet de loot want ja tis een alt zeggen ze dan..... Kortom strugle beetje om loot te krijgen....

Mijn dk zit nu in ander guild om hen beetje te helpen en is alleen op dagen actief dat mijn main guild niet raid....

Verder mijn 4de cloak af :P Dus das wel weer relaxed en rogue 543 begint ergens te komen :P

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Lord_T schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:06:

ik weet de naam niet en kan dus alleen omschrijven: tis een balk waar je cooldowns / spells van rechts naar links schuiven op basis van time remaining....
Is dat niet toevallig TellMeWhen?

(Hoop dat de URL klopt. Proxy@Work, yo :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-04 22:39

Vae Victus

Awesome God

detheavn schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:17:
[...]

Is dat niet toevallig TellMeWhen?

(Hoop dat de URL klopt. Proxy@Work, yo :p)
Denk eerder deze Coolline Cooldowns

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:04
Kapoen schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:38:
[...]

Ik weet niet of de addon nog bestaat, maar zeker in WotLK heb ik er meer dan één keer een fake achievement mee gestuurd :)
Dit inderdaad, was een gevalletje nood breekt wet. Zeker omdat met Alts toen de achievements nog niet shared waren. Dondersgoed op de hoogte zijn van alle tactics, maar gewoon niet mee mogen doen. Ik heb me op zitten vreten af en toe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Lord_T schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:06:

voorbeeld van deze addon in deze fatboss guide van hc galakras YouTube: Galakras 10 Man Heroic Siege of Orgrimmar Guide - FATBOSS

Rond 6:50 zie je 4 cooldowns / spells over die balk schuiven....
Er zijn 2 addons die ik zelf ooit gedownload heb die dit doen: ForteXorcist (de addon die in de video gebruikt wordt) en SexyCooldown.

ForteXorcist, de addon die gebruikt wordt in de video (wat niet alleen de Cooldowntracker inhoud, maar ook zijn Dots tracked met de blauwe balkjes zoals je kan zien in dezelfde video), vind ik persoonlijk niet echt een handige addon. Er zijn zeer veel customization mogelijkheden, maar om alles ingesteld te krijgen naar wens moet je al weet wat klungelen ermee en dat had ik er persoonlijk niet voor over.

SexyCooldown daarentegen heeft minder customization mogelijkheden, maar doet precies wat jij wou, je cooldowns tracken op een mooie bar, zonder al te veel geklungel erbij te hebben. Maar dat is mijn mening erover.

Zelf gebruik ik geen van beide addons meer, op zich is zo'n balkje niet echt super handig en addons zoals TellMeWhen en WeakAuras etc. vind ik dan toch handiger om mee te werken, vooral als Ret Paladin waar je ervoor moet zorgen dat je Inquisition ophoud enzo kan je die addons echt laten gelden. Maar als je de addon uit de video wilt is ForteXorcist waar je naar op zoek bent :)
Kapoen schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:38:
Hah, zo ver ben ik nooit gegaan :p Wel verschillende keren geprobeerd om een vriend z'n achi te linken of iemand anders z'n armory te linken, of desnoods z'n eigen achievement terug te sturen, wat me toch toegang heeft gegeven tot een aantal runs >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-01-2023

MrDustv

All day, Every day!

lanerios schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:13:
Ik zit op timeless isle al tijden te zoeken naar leather boots voor mn monk. Helaas krijg ik die maar niet. 2 complete leather sets, en wat plate items. Maar leather boots? Nop ><
I know that feeling. Op mn rogue heb ik 3-4k de full set, helaas geen chest en shoulders :S

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik zat naar de verkeerde addon op het scherm te kijken -.-
Ik begreep z'n omschrijving al niet bij het filmpje, maar dat is nu wel duidelijker ja :p

[ Voor 14% gewijzigd door detheavn op 03-12-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
En dan heb je alle Timeless Isle Pieces, en dan willen ze je niet mee omdat ze het "noobgrade gear noemen"

Zo heb ik het al verschillende keren gehoort en gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ach, sinds TBC hebben ze het al over welfare epics. Zelf lopen hun alts er ook mee rond, want het is toch lekkere gear om even je stats te boosten. Zie niet veel volk die daadwerkelijk gaat gearen in heroic dungeons om vervolgens aller raids nog eens lekker af te gaan voor gear.

Iedereen die zo een paar raid tiers kan skippen doet het :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mektheb schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:46:
En dan heb je alle Timeless Isle Pieces, en dan willen ze je niet mee omdat ze het "noobgrade gear noemen"

Zo heb ik het al verschillende keren gehoort en gezien
Gelukkig geen last van op mijn realm (Sha'tar). Raiding guilds gaan sociaal met puggies om. Zolang jij je role goed kan spelen, mag je mee. Het is wel zo, dat timeless geared mensen gewoon wat beter op gelet worden, omdat ze zich nog moeten bewijzen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24

Dat is forte cooldown.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:43
Hallo iedereen, ik heb nu alle gear van de honor vendor. Nu moet ik verder gearen door conquest punten. Deze kan ik natuurlijk krijgen van battlegrounds, maar ik vroeg me af of rated battlegrounds en arena meer conquest punten geven? En hoe komen jullie in contact met mensen om die activiteiten mee te doen? Ik ken niet erg veel mensen in de game en ben sinds vandaag via transfer naar stormscale horde gegaan. Iemand die daar ook speelt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:46
die weak auras vind ik super annoying om goed in te stellen, heb dat op war maar vind dat het veel te veel customization heeft.... probleem is dat om de icoontjes op hebbelijke plek te hebben ben je al tijd bezig, dan als je van prot naar fury gaat ben je weer terug bij af....

Verder vind ik dat als je in de heat van een gevecht zit, het irritant is als half je scherm weg zou zijn met addons.... Dus tja ik weet nog niet wat handig is. Probleem is ik speel mijn alts te veel om niet fucked up te raken in de key binds, dus moet ik wel de bars / dingen op mijn scherm hebben....

Ik ben bijv voor 80% clicker en 20% keybinds atm.... en das voornamelijk omdat prot war, dk frost, hunter sv, rogue assination niet echt vergelijkbaar zijn ;p

En ben zo langzamerhand bijzonder skilled met het clicken ;P

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zironako schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:29:
Hallo iedereen, ik heb nu alle gear van de honor vendor. Nu moet ik verder gearen door conquest punten. Deze kan ik natuurlijk krijgen van battlegrounds, maar ik vroeg me af of rated battlegrounds en arena meer conquest punten geven? En hoe komen jullie in contact met mensen om die activiteiten mee te doen? Ik ken niet erg veel mensen in de game en ben sinds vandaag via transfer naar stormscale horde gegaan. Iemand die daar ook speelt? :)
Van Battlegrounds krijg je eigenlijk zeer weinig Conquest Points, geloof 150 voor de eerste win van de dag en dan 50 voor de overige wins. RBGs en Arena's geven daarentegen veel meer CP, met arena zijnde 180 CP per win en RBGs 400 CP per win, al zijn die natuurlijk wel moeilijker om te winnen en wordt er veel tactischer gespeeld.

Heb zelf m'n eerste echt goede arena partner gewoon gevonden in Trade Chat, niet optimaal natuurlijk, maar we haalden elke week easy onze cap en dat op een mooie rating, bleek uiteindelijk trouwens ook een Nederlander te zijn en dat na maanden Engels met hem gepraat te hebben 8)7 Zal natuurlijk wel wat experimenteren worden met een goede setup qua classes, maar dat zal je zelf wel snel doorhebben (wat werkt, en wat niet)

Voor RBGs is het vinden van partners natuurlijk wel wat moeilijker aangezien je met een groepje van 10 moet zijn met een aantal healers, eventueel een tank, iemand die kan targetcallen, etc. Normaal gezien zijn er net voor Orgrimmar in het CRZ gedeelte altijd wel mensen op zoek naar een RBG groep, dus misschien kan je daar eens een kijkje gaan nemen, anders een groep zoeken op Openraid (al zijn dat er weinigen) of met wat Guildies of vrienden zelf een groep opstarten, al is dat misschien niet zo'n goed idee als je er nog geen ervaring mee hebt (vooral aangezien het niveau in RBGs overgelijkbaar hoger ligt in vergelijking met random bgs en dat er dus heel wat tactieken aan de pas komen), maar ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:21
Gisteren mijn 5e char op level 90 gekregen, mijn DK. Ze zit nu nog in matige gear, maar op 90 gaat dat wel iets gemakklijker. Heb in elk geval al 3 items kunnen looten op timeless isle (trinket, ring en bracer).

Ik probeer DPS gear te gebruiken in Bloodspec. Wat kan ik dan het best doen qua gems en enchants?
Doen alsof ik een unholy spec heb en de adviezen daarvan gebruiken?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-05 08:46
_Peter2_ schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:15:
Gisteren mijn 5e char op level 90 gekregen, mijn DK. Ze zit nu nog in matige gear, maar op 90 gaat dat wel iets gemakklijker. Heb in elk geval al 3 items kunnen looten op timeless isle (trinket, ring en bracer).

Ik probeer DPS gear te gebruiken in Bloodspec. Wat kan ik dan het best doen qua gems en enchants?
Doen alsof ik een unholy spec heb en de adviezen daarvan gebruiken?
Als je veel wilt kunnen soloen gemmen als een tank dus mastery. Wil je toch wat meer dps haste + mastery. Verder niet meer aan unholy denken en frost 2h gaan. Op het moment de spec met de meeste dps.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:21
Joenino schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:36:
[...]

Als je veel wilt kunnen soloen gemmen als een tank dus mastery. Wil je toch wat meer dps haste + mastery. Verder niet meer aan unholy denken en frost 2h gaan. Op het moment de spec met de meeste dps.
En welke meta gem. Het gaat me vooral om solo met survivability (+ heroic dungeons kunnen doen)
Kan natuurlijk ook volledig voor 2H frost gaan en die gear ook gebruiken in blood spec (en dan voor het echte tank werk een set voor normaal tanken)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

_Peter2_ schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:07:
[...]

En welke meta gem. Het gaat me vooral om solo met survivability (+ heroic dungeons kunnen doen)
Kan natuurlijk ook volledig voor 2H frost gaan en die gear ook gebruiken in blood spec (en dan voor het echte tank werk een set voor normaal tanken)
http://www.wowdb.com/item...erberating-primal-diamond
of
beter
http://www.wowdb.com/items/95346-capacitive-primal-diamond

Pvp technisch:

http://www.wowdb.com/item...erberating-primal-diamond
of beter
http://www.wowhead.com/item=95348

[ Voor 12% gewijzigd door Consigliere op 04-12-2013 10:39 ]

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren was de vrouw weg en ging sporten niet door, dus maar eens naar de brawler's pub gekeken. Was vorige keer bij rank 7 gebleven.

Meeste bosses kun je nu bruteforcen. Ook leuk, maar goed, weinig voldoening/uitdaging natuurlijk. Na eerst snel rank 7 te hebben gedaan kwam Hexos... WTF WAS DAT!!!111 Na diverse nieuwe scheldwoorden te hebben uitgevonden en /g gespammed te hebben met frustraties (had vaak beetje lag) is ie uiteindelijk toch neergegaan. Erger dan elke raid boss die ik ooit heb gedaan.

De rest was weer gewoon bruteforce tot aan de allerlaatste boss. Die was ook weer erg frustrerend met rng waar die angels terechtkwamen en de timing van charge met locatie van sparks rond boss. Uiteindelijk bij de poging waar ik van had bedacht: alles of niets, boss neer of slapen, viel ie dan toch om. Dat was toch wel een opluchting :p

Binnenkort misschien maar eens naar die special bosses kijken. Overigens erg knap als mensen die laatste boss met veel mindere gear kunnen doen. Ik moest toch echt wel alle zeilen bijzetten om voor enrage te blijven en redelijk wat heals + cds nodig gehad. En dat is dus ilvl 564.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
IntToStr schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:42:
Na eerst snel rank 7 te hebben gedaan kwam Hexos... WTF WAS DAT!!!111 Na diverse nieuwe scheldwoorden te hebben uitgevonden en /g gespammed te hebben met frustraties (had vaak beetje lag) is ie uiteindelijk toch neergegaan. Erger dan elke raid boss die ik ooit heb gedaan.
Wat was dan de gemiddelde wachttijd per try. Op Ragnaros was dat 1 keer elke 15min. Ik heb het maar opgegeven. Tevens mijn account maar meteen bevroren tot volgende expension.

Een kameraad van mij werdt gekicked omdat hij een vriendin had en niet kon komen als afgeweken werdt van de vaste raiddagen. Aangezien ik met de 10 weken SoO met alle coins maar 1 item heb kunnen loten dus DPS achterblijft, heb ik zelf maar besloten om niet op zoek te gaan naar een nieuwe guild maar lekker fris gaan beginnen in een nieuwe sociale guild in de nieuwe expension. Het blijft namelijk toch wel een leuk spel.

Vooral progress blijven vermelden, ik blijf het topic namelijk gewoon volgen :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-04 14:23
IntToStr schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:42:
Na eerst snel rank 7 te hebben gedaan kwam Hexos... WTF WAS DAT!!!111 Na diverse nieuwe scheldwoorden te hebben uitgevonden en /g gespammed te hebben met frustraties (had vaak beetje lag) is ie uiteindelijk toch neergegaan. Erger dan elke raid boss die ik ooit heb gedaan.
:') ik zit inmiddels op ruim 100 tries op Hexos en nog altijd niet neer, om simpel van te worden. De keren dat ik hem bijna heb zijn m'n bursts op c/d en krijg ik weer een onmogelijke maze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
sabriel schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:09:
Wat was dan de gemiddelde wachttijd per try. Op Ragnaros was dat 1 keer elke 15min. Ik heb het maar opgegeven. Tevens mijn account maar meteen bevroren tot volgende expension.

Een kameraad van mij werdt gekicked omdat hij een vriendin had en niet kon komen als afgeweken werdt van de vaste raiddagen. Aangezien ik met de 10 weken SoO met alle coins maar 1 item heb kunnen loten dus DPS achterblijft, heb ik zelf maar besloten om niet op zoek te gaan naar een nieuwe guild maar lekker fris gaan beginnen in een nieuwe sociale guild in de nieuwe expension. Het blijft namelijk toch wel een leuk spel.

Vooral progress blijven vermelden, ik blijf het topic namelijk gewoon volgen :p
Jammer om te horen dat je ermee stopt voor deze expansion, maar ik begrijp het wel. Zelf vind ik raiden in SoO ook niet echt leuk meer, HC progress nog wel natuurlijk, maar gewoon de normal clears zijn er te veel aan. Heb SoO trouwens nooit een hele leuke raid gevonden, al zeker niet in vergelijking met ToT, maar gewoon het feit dat het iedere week hetzelfde is en dat de items die je nog nodig hebt nooit droppen... |:( Zit namelijk nog steeds met 2 flex ringen, maar normal ringen droppen gewoon nooit, zelfs niet als ik er coins bijgooi + Ordos heeft in 13 weken nog nooit iets gedropt voor mij... En momenteel doe ik normals nog alleen voor dat gear, aangezien plezier er niet meer bij komt kijken :/

Brawler's Guild kan je bij ons in downtimes insta queues hebben, maar meestal zit er wel een man of 4-5, dus dan is het iets van een 8 minuutjes wachten, gewoon wat tijd voor wat te AFK'en :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik was meestal met 1 andere persoon om en om bezig, soms 2, soms was ik alleen. Heel weinig downtime dus.

Een kwartier wachten om dan binnen 10 seconden tegen een lijn aan te lopen in de maze zou wel erg frustrerend zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-04 10:03
Sinds vanavond m'n WoW subscription weer geactiveerd! Helaas zaten beide realms waar ik op speel vol, wat heel vervelend is.. Het is een tijdje geleden voor mij dus vandaar de vraag: in hoeverre maakt het uit op welke realm je speelt? Raids, dungeons en zelfs guilds kunnen nu toch cross realm?

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Gratz met terugkomen :D

Op zich kan je bijna alles cross realm doen, gaande van arena's tot raids, behalve de current content raid, wat dus van het moment Siege of Orgrimmar is. Dus als je van plan bent om te gaan raiden maakt het wel degelijk uit op welke realm je zit. Guilds kunnen ook niet cross realm tenzij je op Contected Realms zit, maar dat zijn nog niet zo veel realms dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-04 10:03
JimDB schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:52:
Gratz met terugkomen :D

Op zich kan je bijna alles cross realm doen, gaande van arena's tot raids, behalve de current content raid, wat dus van het moment Siege of Orgrimmar is. Dus als je van plan bent om te gaan raiden maakt het wel degelijk uit op welke realm je zit. Guilds kunnen ook niet cross realm tenzij je op Contected Realms zit, maar dat zijn nog niet zo veel realms dus :)
Danku danku. Toch ervoor gekozen om gratis te transferren naar een andere realm. Aangezien ik door tijdgebrek niet toe zal komen aan die-hard raiden. Ik prefereer dan liever een realm zonder wachttijd in de avond :)

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:49
Zow, na het 1% drama van vorige maandag deze weer meer geluk met Garrosh, 4de try van de avond (eerste in P3) lag ie plat met onze top P3 tactiek, wat niet meer is dan alle adds op een van de tanks en garrosh nuken en MC's snel weghalen :D Totaal iets van 44 wipes, waarvan 2 maar in P3 met 10 man levend (de 1% wipe van maandag en de kill nu) zerg tactic werkt wel dus denk ik :)

Daarna gelijk ff de Glory achievement afgemaakt voor de meeste in de groep, wat ook lachen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Damn, dik 1.5 uur met een GM gepraat nadat ik gisteren gescammed was voor 25k. Geen gold terug helaas, maar wel een awesome GM

https://dl.dropboxusercontent.com/u/27232461/gmchat.html

http://i.imgur.com/KxW3o3k.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door jmxd op 05-12-2013 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Zo nieuwe week met het 2de team en we zijn weer een boss verder. Dit keer ging Sha plat na een stuk of 4 tries. Echt een vast team hebben we helaas nog niet en moesten iemand lenen van het 1ste team. Verder nog wat tries op Galakras gemaakt. Hopelijk gaan we de komende week wat goeie dps recruiten, want dat kunnen we wel gebruiken..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:15
Spoek schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:40:
Sinds vanavond m'n WoW subscription weer geactiveerd! Helaas zaten beide realms waar ik op speel vol, wat heel vervelend is.. Het is een tijdje geleden voor mij dus vandaar de vraag: in hoeverre maakt het uit op welke realm je speelt? Raids, dungeons en zelfs guilds kunnen nu toch cross realm?
Als je veel vrienden hebt die spelen maakt het niet uit waar je speelt, tenzij je met hen in een guild wilt. Maar je kan via cross-realm altijd samen met je vrienden samen dungeons, raids, bg's enzo doen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Bedankt voor de tips nog. Heb inmiddels enkele arena partners gevonden en het gaat lekker. Leuke bezigheid :)!

Even een snel vraagje: in the stonecore op normal dropt die mount überhaupt nog? Ik heb deze nu zo'n 80 á 90 keer solo gedaan en hij dropt maar niet. Begin nu toch een beetje af te vragen of ze niet een aanpassing hebben gedaan dat hij alleen dropt op heroic of gewoon helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Joenino schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:36:
[...]

Volgens mij kun je beter haste vervangen door crit, wat vervolgens ook weer erg prettig is voor frost. Met dps gear zou je voldoende haste moeten krijgen nl.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zironako schreef op donderdag 05 december 2013 @ 01:20:
Bedankt voor de tips nog. Heb inmiddels enkele arena partners gevonden en het gaat lekker. Leuke bezigheid :)!

Even een snel vraagje: in the stonecore op normal dropt die mount überhaupt nog? Ik heb deze nu zo'n 80 á 90 keer solo gedaan en hij dropt maar niet. Begin nu toch een beetje af te vragen of ze niet een aanpassing hebben gedaan dat hij alleen dropt op heroic of gewoon helemaal niet meer.
Normal en Heroic, maar de drop rate is 1%.

Dus ja je kan zoals ik met Karazan het 4 / 5 jaar lang elke week doen en hij dropt niet.
Of je doet hem 2/3jaar lang elke dag en hij dropt niet.

Soms heb je geluk soms niet, dit geval nog niet..
Maar niet opgeven ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Dennism schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:53:
Zow, na het 1% drama van vorige maandag deze weer meer geluk met Garrosh, 4de try van de avond (eerste in P3) lag ie plat met onze top P3 tactiek, wat niet meer is dan alle adds op een van de tanks en garrosh nuken en MC's snel weghalen :D Totaal iets van 44 wipes, waarvan 2 maar in P3 met 10 man levend (de 1% wipe van maandag en de kill nu) zerg tactic werkt wel dus denk ik :)

Daarna gelijk ff de Glory achievement afgemaakt voor de meeste in de groep, wat ook lachen was.
Gratz :) Wij hebben op dinsdag onze tweede Garrosh kill ook binnengehaald. Dit keer wel met onze bear tank aanwezig, maar met onze MW Monk en Shadow Priest afwezig. In het begin dus onze Enhancement Shaman Resto laten gaan (waar hij al een volledig setje van heeft doordat er maar Mail Int gear blijft droppen) en 2 backup dps gebruikt, maar de dps die we gewoonlijk hebben was er dus niet en de healing was dus ook wat minder dan normaal. Daarna kwam onze Monk binnengestrompeld, meteen in de raid genomen en sorry gezegd tegen een van de backups en het was een oneshot :+

Vanavond weer wat HC progressen op Sha (hopelijk), maar ik verwacht wel dat we hem deze week neer krijgen, als iedereen komt opdagen tenminste voor de 2 avonden progressie (al hoop ik stiekem dat dat er 3 worden en dat we vanaf nu het clearen gewoon achterwege laten).

Gisteren ook met een Openraid groep de Meta van Siege binnengehaald, waren eigenlijk allemaal zeer simpele achievements, en dat met mijzelf als tank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-05 16:16
Twylight schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:58:
Damn, dik 1.5 uur met een GM gepraat nadat ik gisteren gescammed was voor 25k. Geen gold terug helaas, maar wel een awesome GM

https://dl.dropboxusercontent.com/u/27232461/gmchat.html

http://i.imgur.com/KxW3o3k.jpg
Awesome, jammer dat je je gold niet terug kreeg, maar echt leuke GM had je daar.
en voor gold, als je kijkt naar de prijzen van de AH, kijk ff mines, en herbs ( ligt ook aan je proff's ) in outland wat de waarde daar van is en dan moet je daar een uurtje farmen :) dan heb je eerst weer wat :)

have you tried turning it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Een aantal acteurs zijn bekend gemaakt voor de Warcraft film.

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2013/december/wcmTweet.png

Zijn goede acteurs!!!! :D
En Paula: :9~

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Zeror schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:17:
Een aantal acteurs zijn bekend gemaakt voor de Warcraft film.

Zijn goede acteurs!!!! :D
En Paula: :9~
Die Rob Kazinsky speelt blijkbaar ook zelf wow en zou 5 level 90's hebben :P .
Wel leuk om te zien dat heel wat mensen die de film maken ook echt wow kennen, was al zo te merken op blizzon panel ook waar de regisseur dacht ik ook warcraft heeft gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Rob Kazinsky heeft 463 days /played. Is ook best veel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:04
Of is dat een slecht teken dat hij zoveel tijd had omdat hij geen rollen kon krijgen ;)
Jammer dat ze niet hier in NL casten, ik ben groot, breed (en dik ondertussen damn you bierbuik! :P), baard en kale kop dus een orc zou ik prima kunnen spelen ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Carthrax op 05-12-2013 09:53 ]

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-05 08:46
Mik! schreef op donderdag 05 december 2013 @ 07:22:
[...]

Volgens mij kun je beter haste vervangen door crit, wat vervolgens ook weer erg prettig is voor frost. Met dps gear zou je voldoende haste moeten krijgen nl.
Vergeet niet dat je heel veel haste verlies in tankspec zoals hij wilde gaan spelen ;)

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Joenino schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:13:
[...]

Vergeet niet dat je heel veel haste verlies in tankspec zoals hij wilde gaan spelen ;)
Dan nog zal je altijd een percentage overhouden wat voldoende zou zijn voor tank ^^ Het ligt er ook volledig aan wat je voorkeuren zijn. Zet 5 blood dk's bij elkaar en ze zullen allen hun eigen voorkeur hebben. Volledig mastery, haste/mastery, stamina (wat ik niet begrijp maar dat terzijde..), volledig avoidance. Maar goed, dat is als je echt een set hebt puur voor tanken. Ik denk dat wanneer ik mijn set voor beide specs zou gebruiken ik voor crit/mastery combo zou gaan.

De dps van een blood dk is sowieso meer dan prima. Ik heb weinig te klagen over de snelheid waarin mobs doodgaan als ik iets solo.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeror schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:25:
Rob Kazinsky heeft 463 days /played. Is ook best veel. :)
Misschien daarom ook dat de film nogmaals gedelayed is 8)7
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/X9iIi4cOdh2kYNxa7D0Ibmmr/full.jpg

Zit zelf nog niet eens aan de 100 dagen geloof ik (op al m'n characters samen), maar ben dan ook maar begonnen met spelen een week voor de launch van Cata, en de meerderheid van m'n gameplay tijd is dan nog tijdens MoP :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Mektheb schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:16:
[...]

Normal en Heroic, maar de drop rate is 1%.

Dus ja je kan zoals ik met Karazan het 4 / 5 jaar lang elke week doen en hij dropt niet.
Of je doet hem 2/3jaar lang elke dag en hij dropt niet.

Soms heb je geluk soms niet, dit geval nog niet..
Maar niet opgeven ;)!
Bedankt voor je antwoord. Ben zeker niet van plan te stoppen nu. Na zoveel tijd erin gestopt te hebben, is het zonde om te stoppen zonder de mount :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:39

vhal

ಠ_ಠ

Ik bn bezig om een warrior/warlock te levellen/dualboxen met RaF. Werkt tot op heden wel aardig. Gisteren wat dungeons gedaan en van lv30 naar lv41 gedaan in drie runs. :/ Gaat nergens meer over. Het nadeel is dat je gear wel erg snel outdated wordt.

Op zich is een melee/ranged combo wel te doen, jammerlijk genoeg is het AoE gedeelte van mijn warlock wat lastiger om voor elkaar te krijgen. De meeste mobs zijn al dood voordat ik mijn 2e cast kan doen terwijl AoE efficienter kan zijn bij grotere pulls.

[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 05-12-2013 12:47 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zironako schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:29:
[...]

Bedankt voor je antwoord. Ben zeker niet van plan te stoppen nu. Na zoveel tijd erin gestopt te hebben, is het zonde om te stoppen zonder de mount :p.
Ik heb wel is voor een mount iets van 130+ tries moeten doen voor die dropte.
Maar heb er ook wel is 1 gehad die op de 1e try gelijk dropte.

Alles is mogelijk met MR RNG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo.. RAF gaat lekker, 1e run op mn Hunter in Molten Core (op 55), 2 MC pets, bindings of the windseeker van die fire elemental.. Garr helaas nog niet. Volgende week kans #2 jep, Today was a good day <3

[ Voor 27% gewijzigd door corset op 05-12-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Mektheb schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:32:
[...]

Ik heb die mount al gefarmed vanaf september 2008 en pas geloot op 27-12-2012!! Vanaf lvl 85 ben ik daar zelfs met meerdere chars per week aan het farmen gegaan. Voorheen had ik nog wat mensen extra nodig om snel en lekker te kunnen. Heel veel keer geweest, en nog net geen jaar geleden eindelijk geloot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
lanerios schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:51:
Zo.. RAF gaat lekker, 1e run op mn Hunter in Molten Core (op 55), 2 MC pets, bindings of the windseeker van die fire elemental.. Garr helaas nog niet. Volgende week kans #2 jep, Today was a good day <3
Ik en een vriend hebben beide in dezelfde week de binding van Garr verkregen, van Baron Geddon echter nog niet, echt unlucky :< Al jaren aan het farmen puur voor de legendaries/rep/pets en andere meuk.

Blijft dan wel ontzettend vet als je de 2e binding krijgt na een aantal weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik hoop het echt :p zal wel leuk zijn. Wel grappig, de levle 80's zijn er echt alleen als profession mules.. voor de rest gaan ze niks bereiken, dus als die met legendaries rondlopen wordt het wel humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:32:

Heb eigenlijk nog nooit zo lang voor een mount moeten farmen, zowel Raven Lord als Blue Proto Drake zaten er na een aantal weken al bij :)

Het ambetante is pas wanneer je een zeldzame mount ziet droppen en dat iemand anders hem dan wint, dan heb je echt wel een kut gevoel (Invincible ;w :'()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Raven lord farm ik nu ongeveer een maandje elke dag. Nog geen geluk, maar dat komt hopelijk nog wel. Gisteren de Vial of the Sand mount gekocht, enorm blij mee! Invincible wil ik ook erg graag hebben, maar die ICC raids zijn meestal met een man of acht. Dan schat ik de kans klein dat ik de roll goed heb, mocht hij droppen. Hopelijk kunnen we met level 100 gear icc soloen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Nu ben ik bezig met de Judgement(T2) set in het Zwart/Paars van Paladins te farmen, maar nu vind ik die jurk wel erg lelijk :9. (Judgement Armor (Recolor))

Weet iemand misschien toevallig andere (normale) legs die erbij passen? Ik ben trouwens Undead, dus de helft van mijn legs valt weg en valt dus niet al teveel op :P Als het kleurenschema een beetje afwijkt kan dat dus ook wel ;)

[ Voor 10% gewijzigd door rjpurk op 05-12-2013 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zironako schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:16:
Raven lord farm ik nu ongeveer een maandje elke dag. Nog geen geluk, maar dat komt hopelijk nog wel. Gisteren de Vial of the Sand mount gekocht, enorm blij mee! Invincible wil ik ook erg graag hebben, maar die ICC raids zijn meestal met een man of acht. Dan schat ik de kans klein dat ik de roll goed heb, mocht hij droppen. Hopelijk kunnen we met level 100 gear icc soloen.
Dacht ook eerst met m'n gold een mount te gaan kopen, maar doordat m'n gold er vaak zeer snel doorgaat heb ik besloten om vanaf nu gewoon te sparen tot de volgende expansion hit, zodat ik dan meteen in de running ben en een mooie garrison kan bouwen :9

Toen Invincible dropte zat ik natuurlijk net in een achievement groep van zo'n 15 mensen, kans was dus klein dat ik hem zou krijgen, maar gewoon het feit dat je hem ziet droppen en dat iemand dan 100 rollt :'(
rjpurk schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:36:
Nu ben ik bezig met de Judgement(T2) set in het Zwart/Paars van Paladins te farmen, maar nu vind ik die jurk wel erg lelijk :9. (Judgement Armor (Recolor))
Rode Judgment set ftw, die paarse is maar namaak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
JimDB schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:16:
[...]

Rode Judgment set ftw, die paarse is maar namaak :p
Ja maar die rode heeft iedereen al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Vandaar dat je ook een eigen transmog moet samenstellen en niet gewoon een tier set moet nemen :)

Gewoon de simpele regel volgen: Niet meer dan 2 items van dezelfde set (ook geen recolors, dus niet 2 HC ToT items en dan 2 normal ToT items) en dan kom je vaak al ver.

Al zou ik wel graag de Challenge Mode set hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
JimDB schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:59:
Vandaar dat je ook een eigen transmog moet samenstellen en niet gewoon een tier set moet nemen :)

Gewoon de simpele regel volgen: Niet meer dan 2 items van dezelfde set (ook geen recolors, dus niet 2 HC ToT items en dan 2 normal ToT items) en dan kom je vaak al ver.

Al zou ik wel graag de Challenge Mode set hebben >:)
Ja die CM challenge set voor warrior vind ik er ook wel vet uitzien. en je hebt dan natuurlijk iets aan dat status toont :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
rjpurk schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:36:

Weet iemand misschien toevallig andere (normale) legs die erbij passen? Ik ben trouwens Undead, dus de helft van mijn legs valt weg en valt dus niet al teveel op :P Als het kleurenschema een beetje afwijkt kan dat dus ook wel ;)
Ik draag zelf de Merciless set, is een soort Tier5 maar dan rood/oranje/bruin met een tintje paars, opzich lijkt het wel op Judgement, en het zijn normale legs, geen skirt.. Dus misschien is dat wel iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny96
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-03 10:25
Vandaag begonnen met WoW, ziet er naar uit dat ik daar binnenkort ook niet mee ga stoppen. Nu vroeg ik me af of er nog mensen zijn die tips voor me hebben als noob?

Naam: Vanionn
Realm: Argent Dawn
Human hunter

[ Voor 13% gewijzigd door Danny96 op 06-12-2013 00:14 ]

Dannybuurmans.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Danny96 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 00:12:
Vandaag begonnen met WoW, ziet er naar uit dat ik daar binnenkort ook niet mee ga stoppen. Nu vroeg ik me af of er nog mensen zijn die tips voor me hebben als noob?

Human hunter
Argent Dawn is een roleplay pve server. Dat eerste betekent dat er veel spelers spelen die "acteren" en net alsof doen alsof ze daadwerkelijk een elf met lange oren zijn die in de bomen woont. Da tweede betekent dat in de open wereld Horde en Alliance elkaar niet aan kunnen vallen, dit is misschien convenient tijdens het levelen maar zeer irritant en imo onwenselijk wanneer je op max level bent.

Tenzij je hier bewust voor gekozen heb raad ik je aan een PvP server uit te kiezen, bijvoorbeeld Frostmane als je Alliance wil spelen of Tarren Mill wannneer je liever Horde bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Argent Dawn....uhuh.... /wink

Breng eens een bezoekje aan Goldshire, bij voorkeur s'avonds. :X
ziet er naar uit dat ik daar binnenkort ook niet mee ga stoppen
O-)
Twylight schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 03:25:
[...] Da tweede betekent dat in de open wereld Horde en Alliance elkaar niet aan kunnen vallen, dit is misschien convenient tijdens het levelen maar zeer irritant en imo onwenselijk wanneer je op max level bent.
Niet iedereen zit te wachten op (Word) PVP of de andere nadelen welke een PVP server heeft tijdens het levelen. Mij interesseert PVP weinig en ik wil daar ook niet mee geconfronteerd worden tijdens het levelen en/of max level. Daar heb je wel de BG's voor (al kan je ze tegenwoordig beter BotGrounds noemen ;( )

[ Voor 67% gewijzigd door vhal op 06-12-2013 07:12 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
rjpurk schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:43:
Ja die CM challenge set voor warrior vind ik er ook wel vet uitzien. en je hebt dan natuurlijk iets aan dat status toont :P
Precies wat jij zegt, de Paladin set ziet er niet alleen prachtig uit, het straalt ook een soort prestige uit :) (Net zoals Lightbringer Tabard en het Meta Shirt van de Brawlers Guild, die bijna de enige epics zijn uit hun soort)
Alleen is het niet zo simpel om een goede groep te vinden, en bij ons heeft er bijna nooit iemand zin in :/
Danny96 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 00:12:

Human hunter
• Qua realm keuze: Toen ik onlangs ook eens een nieuwe realm wou uittesten ben ik persoonlijk voor Sylvanas gegaan, dat is een high pop PvP realm met een 1.6:1 Alliance/Horde balance. Zowel Horde als Alliance zijn op die realm goed vertegenwoordigd qua guilds, en als PvP iets voor jou is zal je zeker van deze realm houden. Als je echter liever op een PvE realm zit is Argent Dawn opzich ook niet mis denk ik, zitten trouwens ook verschillende Tweakers als ik me niet vergis :)

• Begin meteen met keybinden, op die manier ben je er snel mee weg en moet je er niet mee beginnen op max level. Hiermee bedoel ik dus: op je hunter zal een van de eerste extra spells die je krijgt Steady Shot zijn. Zet deze gewoon bij op je main action bar samen met Arcane Shot en leer zo goede keybindings te maken (bijv: zelf zou ik op een hunter Serpent Sting op 1 zetten, aangezien dat een DoT is, Arcane Shot op 2 en Serpent Sting op 3, ik zeg nu maar iets)

• Maak gebruik van Addons. De Standaard Blizzard UI kan helemaal aangepast worden naar hoe jij het wilt en Addons zijn vaak echt nodig omdat het er standaard niet bij zit (Deadly Boss Mods om maar even iets op te noemen)

Natuurlijk zijn er nog veel andere dingen op te noemen, maar ik zou zeggen, kijk eens rond in de Topic Start, daar staat zeer veel uitgelegd qua tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Hier ook: vind het helemaal niets dat world pvp en ben blij dat ik op een pve server zit. Ook een rp pve toevallig, maar van rp merk je echt bijna niets.

Gisteren op de mage eerste 2 wings flex gedaan. Er dropte zowaar hier en daar wat loot :o Helaas alleen nog steeds geen wapen... Heb nu ilvl 540 average, maar 483 wapen :S

Ooit... ooit........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:18
Heb jaren lang gespeeld op een PVP server maar heb recentelijk alles getransfered naar PVE.
Beste en duurste WoW beslissing ooit :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zo na gistere sinterklaas geviert te hebben, ga ik vanavond is kijken of ik weer wat WoW kan spelen.

Met Vashir beginnen "the horror"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Ik speel ook op argent dawn en dat Roleplaying word tegenwoordig alleen nog maar in Ratchet, crossroads en goldshire gedaan. Dus dat roleplaying dat zit me helemaal niet dwars en word er ook niet mee lastig gevallen. Voor de rest is Argent Dawn een goede PvE server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Waarom Vashir als je ook prima kan questen in Hyal. Hoef je Vashir helemaal niet meer te doen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
vhal schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:52:
Waarom Vashir als je ook prima kan questen in Hyal. Hoef je Vashir helemaal niet meer te doen.
Hij is bezig voor Loremaster ;) niet met level dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
God.. wat is outland toch snel met RAF boosting. Ramparts -> Blood Furnace -> Slave Pens -> Underbog -> Crypts+Mana+sethek en klaar in Outland.. Denk dat Northrend zelfs nog sneller kan gaan. Dus, binnenkort setje 3 starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
rjpurk schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:54:
[...]

Hij is bezig voor Loremaster ;) niet met level dus :)
Indeed ! :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Gelukkig heb ik Vashir met lvlen al gedaan :P moet wel de rest nog doen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
wambamNL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:34:
Gelukkig heb ik Vashir met lvlen al gedaan :P moet wel de rest nog doen XD
Ik had Kalimdor en Eastern bijna klaar, toen kwam cataclysm ( was het vergeten af te maken )
Nu kan ik opnieuw beginnen :+, Outland / nothrend al gedaan.

Dus nu zo alleen nog Eastern / Kalimdor en 1 zone van Pandaria
Zitten toch nog best leuke quests tussen en al helemaal achievments, het is ik geen tijd meer heb zoals vroeger maar ik voel me behoorlijk slacken kwa puntjes :P

[ Voor 29% gewijzigd door Mektheb op 06-12-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Jammer genoeg als je straks de lore quest van Vash;jir haalt dat je achievement points niet meer 12345 zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Mektheb schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:37:
[...]

Ik had Kalimdor en Eastern bijna klaar, toen kwam cataclysm ( was het vergeten af te maken )
Nu kan ik opnieuw beginnen :+, Outland / nothrend al gedaan.

Dus nu zo alleen nog Eastern / Kalimdor en 1 zone van Pandaria
Zitten toch nog best leuke quests tussen en al helemaal achievments, het is ik geen tijd meer heb zoals vroeger maar ik voel me behoorlijk slacken kwa puntjes :P
Ik ben een achievement hunter dus ik doe alles voor de achievements :+
Maar ik ben ook pas met de release van MOP wow gaan spelen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
rjpurk schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:30:
[...]

Jammer genoeg als je straks de lore quest van Vash;jir haalt dat je achievement points niet meer 12345 zijn :P
Dat zijn ze al want ik zit al bijna op de 14k.

Alleen is WoW-europe al maaanden broken, en die zeg ik de helft niet heb wat ik wel heb.
En nog wel is vaker rare dingen.

[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 06-12-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
lanerios schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:25:
God.. wat is outland toch snel met RAF boosting. Ramparts -> Blood Furnace -> Slave Pens -> Underbog -> Crypts+Mana+sethek en klaar in Outland.. Denk dat Northrend zelfs nog sneller kan gaan. Dus, binnenkort setje 3 starten
Hopelijk gaat het levellen in WoD ongeveer hetzelfde als in Outlands, Northrend en Cataclysm. Bij TBC en WotLK content was er een overvloed aan dungeons om te doen en in Cataclysm waren de questgebieden tenminste een beetje interessant en gingen ze gepaard met een aantal zeer goede dungeons (blijkbaar te moeilijk voor sommigen...) waar je wel degelijk goede exp in kreeg, in tegenstelling tot MoP waar het levellen het saaiste ding is dat ik ooit in game gedaan heb :S
Mektheb schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:44:
Dat zijn ze al want ik zit al bijna op de 14k.

Alleen is WoW-europe al maaanden broken, en die zeg ik de helft niet heb wat ik wel heb.
En nog wel is vaker rare dingen.
Zit bijna aan de 15k, maar cba om al die Loremaster achievements te halen... Ben de laatste tijd gewoon bezig geweest met de meeste Dungeon & Raid achievements binnen te halen en ervoor te zorgen dat m'n armory er wat uitziet :)

Over Armory gesproken, het aantal bugs dat er daarbij zijn is ontelbaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
JimDB schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:49:
[...]

Hopelijk gaat het levellen in WoD ongeveer hetzelfde als in Outlands, Northrend en Cataclysm. Bij TBC en WotLK content was er een overvloed aan dungeons om te doen en in Cataclysm waren de questgebieden tenminste een beetje interessant en gingen ze gepaard met een aantal zeer goede dungeons (blijkbaar te moeilijk voor sommigen...) waar je wel degelijk goede exp in kreeg, in tegenstelling tot MoP waar het levellen het saaiste ding is dat ik ooit in game gedaan heb :S
Hmmm, Ik vind MoP juist de beste level experience die ze gemaakt hebben na vanilla @ release (toen levelen nog meer dan 5-10% van de totale gameplay was.

MoP heeft imho eigenlijk alles, leuke (al dan niet korte) verhaallijnen, goede quest flow, mooie zones vind ik dan.

Cata had wel mooie zones, maar mij te on-samenhangend qua verhaal, Wrath had ook leuke verhalen, maar de questflow was daar nog echt oude stempel en niet echt soepel. Bij TBC eigenlijk hetzelfde, weinig leuke quests, slechte flow in the quests. Niet dat ik geen lol het gehad met levelen tijdens deze exansions, maar inho is vooral het questen echt een punt waarbij je goed kan zien hoeveel beter de game gepolished wordt iedere EXP.

Moet wel zeggen dat ik geen fan ben van instance levelen. Anders had ik er misschien anders tegenaan gekeken daar de level instances in MoP voor zover ik hoor niet top waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-05 01:27

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Wat is jullie ervaringen met Paladin / Warrior qua tank? Ik heb op dit moment een Pala tank waar ik samen met mijn vriendin mee speel. Daarbij lvl ik dan niet heel snel omdat we niet altijd samen kunnen spelen. Nu ben ik begonnen met een Warrior. Ik vraag mij toch wel af wat het "verschil" tussen deze classes is en/of warrior nu ook leuk is als DPS'er?

Uiteindelijk zal ik dus 2 chars hebben, maar ik verwacht dat ik juist voor de 'mix' de warrior naar een DPS ga overzetten.

edit; ter info is mn paladin dus bijna lvl 50 en mijn warrior nog lvl ~10

[ Voor 7% gewijzigd door Douweegbertje op 06-12-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
douweegbertje schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:25:
Wat is jullie ervaringen met Paladin / Warrior qua tank? Ik heb op dit moment een Pala tank waar ik samen met mijn vriendin mee speel. Daarbij lvl ik dan niet heel snel omdat we niet altijd samen kunnen spelen. Nu ben ik begonnen met een Warrior. Ik vraag mij toch wel af wat het "verschil" tussen deze classes is en/of warrior nu ook leuk is als DPS'er?

Uiteindelijk zal ik dus 2 chars hebben, maar ik verwacht dat ik juist voor de 'mix' de warrior naar een DPS ga overzetten.

edit; ter info is mn paladin dus bijna lvl 50 en mijn warrior nog lvl ~10
Mijn main is een warrior tank en ik level nu een pala tank. Waarbij Warriors veel absorb en block spells hebben heeft een paladin Heals en resistance. Maakt voor de rest niet uit, want weegt elkaar af dus op dat gebied zit er weinig verschil in spells.

Wat ik wel jammer vind aan warriors is dat ze weinig AoE hebben. Als ik bijvoorbeeld 10 mobs moet tanken dan kan ik dat alleen met Thunderclap en Shockwave doen. Terwijl Paladins Avengers Shield, Hammer of Rightenous, Holy Wrath, Inner Fire en niet te vergeten hun Seal of ... (naam ff vergeten) die al hun damage doorgeeft aan alle mobs binnen 8 yards voor 6% dacht ik.

Een paladin heeft dus veel beter controle over meerdere mobs. Bij boss fights maakt het niet zoveel uit of je veel AoE hebt.

Als ik jou was zou ik gewoon je pala blijven levelen. Maar een nieuwe class is natuurlijk altijd leuk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JimDB schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:49:
[...]

[...]

Zit bijna aan de 15k, maar cba om al die Loremaster achievements te halen... Ben de laatste tijd gewoon bezig geweest met de meeste Dungeon & Raid achievements binnen te halen en ervoor te zorgen dat m'n armory er wat uitziet :)

Over Armory gesproken, het aantal bugs dat er daarbij zijn is ontelbaar 8)7
Ik moet er ook nog veel van Dungeons sinds deze exp..

Helaas geen tijd om ook maar meer als 2/3 uur instances te kunnen doen en groepen te zoeken. :+
Dus alles wat ik alleen kan doen is eigenlijk hetgeen waar ik puntjes nu op kan pakken.
Ach komt wel weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
rjpurk schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:20:
Wat ik wel jammer vind aan warriors is dat ze weinig AoE hebben. Als ik bijvoorbeeld 10 mobs moet tanken dan kan ik dat alleen met Thunderclap en Shockwave doen. Terwijl Paladins Avengers Shield, Hammer of Rightenous, Holy Wrath, Inner Fire en niet te vergeten hun Seal of ... (naam ff vergeten) die al hun damage doorgeeft aan alle mobs binnen 8 yards voor 6% dacht ik.
Paladins zijn inderdaad een van de beste tanks qua AoE threat (al denk ik wel dat je net 2 van de meest belangrijke AoE spells mist, met name Consecration en Light's Hammer, en dat verwart met Inner Fire wat een Priest spell is :)), gewoon door ze veel AoE spells hebben, en dat ze er geen extra Rage of Runes voor nodig hebben om ze te kunnen gebruiken. Bovendien zou ik als Prot trouwens ook nooit naar Seal of Righteousness swappen, zelfs niet in AoE toestanden, gewoon doordat Seal of Insight zo OP is met de extra (raid)heals.
Wat wel grappig is is dat ondanks Warriors weinig AoE abilities hebben, hun Thunderclap wel bakken damage doet :p Qua build gaan de meeste Prot Paladins trouwens voor full haste (voor meer heals en DPS dus) terwijl Prot Warriors nog een van de enige tanks zijn die vaak voor full avoidance gaan.

Over DPS warriors: vergeleken met in het begin van de expansion zijn ze een pak sterker geworden en zijn ze vaak zelfs dominant in AoE gevechten (Bladestorm OP).
Fury wordt vooral als het Single Target spec gezien (en is zeer afhankelijk van gear doordat je er bepaalde crit % op moet halen en goede wapens voor moet hebben om nog maar te beginnen met wat goede dps) en Arms als het Cleave en AoE spec (en ook het meest gekozen spec voor PvP mee te doen). Verder zijn beide specs vrij simpel te spelen, maar zijn ze over het algemeen ook zeer leuk, mede door de mobiliteit van Charge, Intervene, etc.
Mektheb schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:36:
Ik moet er ook nog veel van Dungeons sinds deze exp..

Helaas geen tijd om ook maar meer als 2/3 uur instances te kunnen doen en groepen te zoeken. :+
Dus alles wat ik alleen kan doen is eigenlijk hetgeen waar ik puntjes nu op kan pakken.
Ach komt wel weer ;)
Openraid is jou vriend ;)

Heb buiten 1 WotLK dungeon achievement (wat ik normaal gezien morgen zou moeten halen) alle achievements gehaald die ik kan solo'en. Dan rest er alleen nog Ulduar 10&25 man (Off-Meta achievements), 2 achievements uit MSV (Feng en dat verrotte dans achievement op Will of the Emperors waar iedereen altijd op faalt) en Challenge Modes (en het achievement voor 100k VP waar ik ook nog lang voor ga mogen sparen)

Op zich zijn de meeste dungeon achievements vaak trouwens zeer simpel uit te voeren, dus gewoon in een random run eens vragen doet ook wel wonderen, en anders eens met wat guildies als je toch Valor moet cappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-05 01:27

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

rjpurk schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:20:
[...]

Mijn main is een warrior tank en ik level nu een pala tank. Waarbij Warriors veel absorb en block spells hebben heeft een paladin Heals en resistance. Maakt voor de rest niet uit, want weegt elkaar af dus op dat gebied zit er weinig verschil in spells.

Een paladin heeft dus veel beter controle over meerdere mobs. Bij boss fights maakt het niet zoveel uit of je veel AoE hebt.

Als ik jou was zou ik gewoon je pala blijven levelen. Maar een nieuwe class is natuurlijk altijd leuk :9
Nja ik wil er uiteindelijk 2 spelen omdat één van mijn chars dus is om samen met m'n vriendin te spelen. In feite doen we alle questen en dungs. samen :) Dus als ik dan 'even' ga spelen en weer 10 lvls hoger ben, gaat ze ragequiten :+
Ik heb voor mijn 2e class een mage gekozen. Juist omdat dit weer een totaal andere class is, en het lijkt me ook wel redelijk. Nadeel is misschien het solo dingen doen, al weet ik dit nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
douweegbertje schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:26:
[...]

Nja ik wil er uiteindelijk 2 spelen omdat één van mijn chars dus is om samen met m'n vriendin te spelen. In feite doen we alle questen en dungs. samen :) Dus als ik dan 'even' ga spelen en weer 10 lvls hoger ben, gaat ze ragequiten :+
Ik heb voor mijn 2e class een mage gekozen. Juist omdat dit weer een totaal andere class is, en het lijkt me ook wel redelijk. Nadeel is misschien het solo dingen doen, al weet ik dit nog niet.
Achjoh, wees allang blij dat je een vriendin hebt die WoW met je speelt :P

Van Melee naar range DPS switchen vind ik maar niks, maar ieder zijn eigen ding ;). Ik heb ondertussen alle classes al wel gespeeld, maar ik blijf steeds terugkomen bij mijn melee classes. Enige Range DPS die ik ooit max level heb gehad is mijn hunter, maar die zit nu nog steeds te verstoffen op lvl 85 sinds Cataclysm :P.

Melee classes zijn veel leuker om te spelen in raids. Voornamelijk omdat je veel meer 'shit' moet ontwijken en dus veel actiever bezig bent. En je hebt geen last van het casten van spells :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Nadeel is wel dat melee soms wat minder "gewenst" zijn in raids, ik zie bijv. eigenlijk nooit guilds die graag met 3 melee raiden. Veelal zie je toch 2/3 of 2/4 verhoudingen (3 of 2 heal afhankelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Dennism schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 23:34:
Nadeel is wel dat melee soms wat minder "gewenst" zijn in raids, ik zie bijv. eigenlijk nooit guilds die graag met 3 melee raiden. Veelal zie je toch 2/3 of 2/4 verhoudingen (3 of 2 heal afhankelijk).
Wij raiden inderdaad ook maar met 2 melee. Ik was eerst DPS maar ben nu gespecced naar tank, omdat we eerst met 3 melee gingen. Daardoor hadden we maar 2 ranged en dit maakte het onmogelijk om Dark Shamans te killen i.v.m. de Foul Slimes.

Dit is onze huidige 'opstelling': Raid-Composition: Extortion[2]

[ Voor 14% gewijzigd door rjpurk op 07-12-2013 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Shamans doen wij dan weer met 3 tanks, 2 ranged, 2 melee :)

Wij raiden normaal hier mee: http://en.wow-sammler.de/...&p7=H3&p8=J3&p9=K3&p10=D1

en voor shaman gaat onnze boomkin tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Dennism schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:35:
Shamans doen wij dan weer met 3 tanks, 2 ranged, 2 melee :)

Wij raiden normaal hier mee: http://en.wow-sammler.de/...&p7=H3&p8=J3&p9=K3&p10=D1

en voor shaman gaat onnze boomkin tank.
Op Normal zijn 3 tanks, vind ik, overbodig. Goede DPS zou het makkelijk moeten lukken. Op het moment zijn we nog niet bij Dark Shamans HC gekomen dus weet niet hoe het daar zit. Maar ik denk dat we daar wel de 3 tank methode gaan gebruiken.
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.