rjpurk schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:20:
Wat ik wel jammer vind aan warriors is dat ze weinig AoE hebben. Als ik bijvoorbeeld 10 mobs moet tanken dan kan ik dat alleen met Thunderclap en Shockwave doen. Terwijl Paladins Avengers Shield, Hammer of Rightenous, Holy Wrath, Inner Fire en niet te vergeten hun Seal of ... (naam ff vergeten) die al hun damage doorgeeft aan alle mobs binnen 8 yards voor 6% dacht ik.
Paladins zijn inderdaad een van de beste tanks qua AoE threat (al denk ik wel dat je net 2 van de meest belangrijke AoE spells mist, met name Consecration en Light's Hammer, en dat verwart met Inner Fire wat een Priest spell is

), gewoon door ze veel AoE spells hebben, en dat ze er geen extra Rage of Runes voor nodig hebben om ze te kunnen gebruiken. Bovendien zou ik als Prot trouwens ook nooit naar Seal of Righteousness swappen, zelfs niet in AoE toestanden, gewoon doordat Seal of Insight zo OP is met de extra (raid)heals.
Wat wel grappig is is dat ondanks Warriors weinig AoE abilities hebben, hun Thunderclap wel bakken damage doet

Qua build gaan de meeste Prot Paladins trouwens voor full haste (voor meer heals en DPS dus) terwijl Prot Warriors nog een van de enige tanks zijn die vaak voor full avoidance gaan.
Over DPS warriors: vergeleken met in het begin van de expansion zijn ze een pak sterker geworden en zijn ze vaak zelfs dominant in AoE gevechten (Bladestorm OP).
Fury wordt vooral als het Single Target spec gezien (en is zeer afhankelijk van gear doordat je er bepaalde crit % op moet halen en goede wapens voor moet hebben om nog maar te beginnen met wat goede dps) en Arms als het Cleave en AoE spec (en ook het meest gekozen spec voor PvP mee te doen). Verder zijn beide specs vrij simpel te spelen, maar zijn ze over het algemeen ook zeer leuk, mede door de mobiliteit van Charge, Intervene, etc.
Mektheb schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:36:
Ik moet er ook nog veel van Dungeons sinds deze exp..
Helaas geen tijd om ook maar meer als 2/3 uur instances te kunnen doen en groepen te zoeken.
Dus alles wat ik alleen kan doen is eigenlijk hetgeen waar ik puntjes nu op kan pakken.
Ach komt wel weer

Openraid is jou vriend
Heb buiten 1 WotLK dungeon achievement (wat ik normaal gezien morgen zou moeten halen) alle achievements gehaald die ik kan solo'en. Dan rest er alleen nog Ulduar 10&25 man (Off-Meta achievements), 2 achievements uit MSV (Feng en dat verrotte dans achievement op Will of the Emperors waar iedereen altijd op faalt) en Challenge Modes (en het achievement voor 100k VP waar ik ook nog lang voor ga mogen sparen)
Op zich zijn de meeste dungeon achievements vaak trouwens zeer simpel uit te voeren, dus gewoon in een random run eens vragen doet ook wel wonderen, en anders eens met wat guildies als je toch Valor moet cappen