Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 280 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 29.061 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:34
Wij hebben die altijd gebruikt, dps wise is het probleem niet, je hebt zelfs meer dps nodig pp dan met de stacked tactic omdat je een dps mist en je hebt geen cleave dps. met de HC tactic op normal heb je gewoon eigenlijk geen random deaths (die wij onze eerste tries met de stacked tactic wel hadden) omdat alle dmg volledig voorspelbaar is en mensen minder snel een foutje maken. En mochten we oooit HC shamans bereiken dat hebben we iig deels de tactic al onder de knie :) En geen van onze healers heeft een goede offspec voor dps nog (bad luck met drops) dus doen wij ze al vanaf het begin met een 3/4/3 setup.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennism op 07-12-2013 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05 19:49
Op normal met twee tanks is ook een kwestie van harde dps hebben. Toen we nog minder in de gear zaten moesten we persee heroism gebruiken voor de laatste 25%. Tegenwoordig burnen we alles zo hard neer dat we gewoon bij start hero poppen. Harde burst, goeie cleave met die wolven erbij. Wil best prima!

Zondag kunnen een aantal goede en geared mensen niet, dus nemen we 3 'nieuwe' raiders mee die rond de 540ish itemlevel zitten. Ben benieuwd hoe shamans ze dan afgaat. Het is toch lastiger als je 3 dps mee hebt die 50-150k dps per persoon minder zullen doen. Hopen dat er dus veel goede loot dropt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:45
Danny96 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 00:12:
Vandaag begonnen met WoW, ziet er naar uit dat ik daar binnenkort ook niet mee ga stoppen. Nu vroeg ik me af of er nog mensen zijn die tips voor me hebben als noob?

Naam: Vanionn
Realm: Argent Dawn
Human hunter
Enige tip die ik voor je heb is: switch naar Horde :P . Argent Dawn is een RP server, waarvan ik het voordeel vind dat je daar minder idioten tegenkomt, stuk minder silly kids en spelers hebben over het algemeen meer respect voor elkaar dan op PVP servers.
Van de RP merk je eigenlijk helemaal niks. En ook al zou je het wel tegenkomen, laat ze lekker. Mij stoort het niet. Ieder heeft zijn eigen manier om WoW te spelen en gelukkig is er genoeg te doen.
Neem je tijd om te levelen en om de game onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
Poops_McGhee schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:05:
[...]

Enige tip die ik voor je heb is: switch naar Horde :P . Argent Dawn is een RP server, waarvan ik het voordeel vind dat je daar minder idioten tegenkomt, stuk minder silly kids en spelers hebben over het algemeen meer respect voor elkaar dan op PVP servers.
Van de RP merk je eigenlijk helemaal niks. En ook al zou je het wel tegenkomen, laat ze lekker. Mij stoort het niet. Ieder heeft zijn eigen manier om WoW te spelen en gelukkig is er genoeg te doen.
Neem je tijd om te levelen en om de game onder de knie te krijgen.
RP is ook ieder voor zich natuurlijk. Ik persoonlijk vindt het wel interessant opzich. Buiten 1x geprobeert te hebben in WoW doe ik er nooit wat mee, nergens. Maar toen ik het deed was het wel prettig. Mensen waren serieuzer, hadden alsnog lol hiermee, en gingen zoals je al zei respectvoller met elkaar om. Een superervaring moet ik zeggen.

Dit was wel in TBC tijd, dus het zal in de loop der jaren vast geminderd zijn, helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
hulkie schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:30:
Op normal met twee tanks is ook een kwestie van harde dps hebben. Toen we nog minder in de gear zaten moesten we persee heroism gebruiken voor de laatste 25%. Tegenwoordig burnen we alles zo hard neer dat we gewoon bij start hero poppen. Harde burst, goeie cleave met die wolven erbij. Wil best prima!

Zondag kunnen een aantal goede en geared mensen niet, dus nemen we 3 'nieuwe' raiders mee die rond de 540ish itemlevel zitten. Ben benieuwd hoe shamans ze dan afgaat. Het is toch lastiger als je 3 dps mee hebt die 50-150k dps per persoon minder zullen doen. Hopen dat er dus veel goede loot dropt!!
Met de 2 tank tactic snap ik dat wel ja, das meer een tactic van kill de bosses voordat er zoveel shit/dmg is dat ze jou killen, daarom zijn wij ook 3 tank gaan doen met 540-550 ilvl gemiddeld tijdens progress. Je moet PP wel iets meer DPS hebben, maar de melee dps kan door bijna geen movement echt zieke single target dps doen wanneer de bosses gesplitst zijn, daarnaast het je bijna 100% controle over wie welke damage pakt op normal dan. Ranged zal normaliter altijd slimes + tornado krijgen en melee foulstream + die dot. Beide natuurlijk dmg van de meteor.

Wij doen altijd (ook toen we nog lage gear hadden) eerst de dogs killen + cleave op de bosses. Dogs zijn dood, bosses op iets van 86% dan hero poppen, splitsen en nuken. 25% phase nooit echt moeite mee gehad met splitsen, enige waar we wel eens last van hebben is iemand die foulstream verkeerd doet, en een ander killt. En in het begin moesten we 2 healers hebben bij de melee omdat Meteor + dot nog wel eens iemand wilde killen als we probeerde te 2 healen. Nu moet dat overingens makkelijk gaan, ware het niet dat geen van onze healers een gede OS gear heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Speel al een tijd geen WoW meer, maar zat toch voor de nostalgie is door mn screenshot folder heen te bladeren..kwam ik dit tegen:
Afbeeldingslocatie: http://content.screencast.com/users/Anvesi/folders/Jing/media/90b37aa0-ecdf-4132-a1e8-9790194541ff/2013-12-08_1426.png
Goede tijden, GoT-xrealm project :)
Was zeer leuk te doen, ben benieuwd of sommigen hier nog lurken en meekijken (...zoals Mektheb :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:45
aerowyn88 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:26:
[...]

RP is ook ieder voor zich natuurlijk. Ik persoonlijk vindt het wel interessant opzich. Buiten 1x geprobeert te hebben in WoW doe ik er nooit wat mee, nergens. Maar toen ik het deed was het wel prettig. Mensen waren serieuzer, hadden alsnog lol hiermee, en gingen zoals je al zei respectvoller met elkaar om. Een superervaring moet ik zeggen.

Dit was wel in TBC tijd, dus het zal in de loop der jaren vast geminderd zijn, helaas..
Op Argent Dawn schijnt het nog heel erg te leven en wordt er vooral aan de Alliance kant veel RP gedaan. Meestal in guilds en besloten groepen. De RP die je in open gebieden tegenkomt en kunt meelezen is vaak de slechte RP. Ik heb er zelf nog nooit wat mee gedaan, maar ken wel spelers die er best veel mee doen. De ene speler gaat voor raid progressie, de andere voor achievements, of pet battles, PVP of RP en dat is allemaal goed en goed mogelijk in de game.
Ik kies wel altijd een RP realm voor mijn chars. Uit ervaring, zoals ik al eerder zei, zitten daar toch andere type spelers dan op PVP en PVE servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Laatst online: 01-06-2023
Fiole schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:27:
Speel al een tijd geen WoW meer, maar zat toch voor de nostalgie is door mn screenshot folder heen te bladeren..kwam ik dit tegen:
[afbeelding]
Was zeer leuk te doen, ben benieuwd of sommigen hier nog lurken en meekijken (...zoals Mektheb :P)
Hah, ik denk dat we allemaal wel die map hebben waar er zo veel herinneringen in zitten, heb bijv. nog steeds screenshots van toen ik op m'n eerste char (huntard :+) bgs aan het doen was op m'n oude pc en m'n huidige main nog niet eens bestond :)

Vind trouwens dat we vaker GoT events zouden moeten houden, gaande van old raids tot wat random pvp en eventueel eens wat levellen, en dat er eens werk moet gemaakt worden van een Tweakers Guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476451

JimDB schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:01:
[...]

Hah, ik denk dat we allemaal wel die map hebben waar er zo veel herinneringen in zitten, heb bijv. nog steeds screenshots van toen ik op m'n eerste char (huntard :+) bgs aan het doen was op m'n oude pc en m'n huidige main nog niet eens bestond :)

Vind trouwens dat we vaker GoT events zouden moeten houden, gaande van old raids tot wat random pvp en eventueel eens wat levellen, en dat er eens werk moet gemaakt worden van een Tweakers Guild :)
Als er een Tweakers Guild zou komen zou ik serieus overwegen om WoW weer te gaan spelen. Heb veel plezier beleeft in SWTOR's Tweaker guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Tweakers guild wordt denk ik erg lastig. Daar de meesten hier "invested" zullen zijn in hun eigen guilds.

Mocht er echter iets van de grond komen met bijv. casual raids op vrijdag/zaterdag dan zou ik het wel overwegen om een alt te transferrreren of om een extra char aan te maken.

Een andere optie is misschien wat toekomst gericht maar bijv. een tweakers raidgroep in Warlords daar alles dan crossrealm is, daar zou ik ook wel een alt voor willen gearen en onderhouden (zolang de raids maar niet op mijn main raid days zijn) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Die social addon die ze in CN/TW hebben wil ik heel graag zien op de EU/US
servers. Dat zou helpen bij het opzetten van GoT events.

Ik heb al eerder gekeken naar een chat addon voor een permanent ingame GoT kanaal. Maar heb nog niks kunnen vinden.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:17
Anoniem: 476451 schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:16:
[...]

Als er een Tweakers Guild zou komen zou ik serieus overwegen om WoW weer te gaan spelen. Heb veel plezier beleeft in SWTOR's Tweaker guild :)
Idem hier :)

Ik merk gewoon dat ik niet meer speel omdat mijn vaste WoW-vrienden ook niet meer spelen. We hadden een kleine maar gezellige guild en toen ze eenmaal stopten met spelen (geruisloos steeds minder) had ik zelf ook steeds meer het gevoel doelloos in te loggen, dailies te doen en weer uit te loggen...

Maar goed, eerlijk gezegd verwacht ik pas weer te gaan spelen met de nieuwe uitbreiding :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Dennism schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:20:
Tweakers guild wordt denk ik erg lastig. Daar de meesten hier "invested" zullen zijn in hun eigen guilds.

Mocht er echter iets van de grond komen met bijv. casual raids op vrijdag/zaterdag dan zou ik het wel overwegen om een alt te transferrreren of om een extra char aan te maken.

Een andere optie is misschien wat toekomst gericht maar bijv. een tweakers raidgroep in Warlords daar alles dan crossrealm is, daar zou ik ook wel een alt voor willen gearen en onderhouden (zolang de raids maar niet op mijn main raid days zijn) :)
Natuurlijk zitten er hier verschillende (hardcore) raiders, maar het zou dan ook gaan om een casual guild met de bedoeling om gewoon wat leuke dingen met elkaar te doen zoals ik reeds opnoemde. Waar dus iedereen met z'n alts kan joinen en waarmee we op gezette data wat events mee doen.

Een nadeel is natuurlijk wel dat niet iedereen dezelfde faction is, en dat er natuurlijk mensen zijn die liever op een PvP realm zitten dan op een PvE / RP realm, maar op zich is het ook niet echt een moeite om gewoon 2 verschillende secties op te richten van een GoT guild en dus een Horde en Alliance deel te hebben.

Misschien iets voor in de toekomst als de mensen ervoor te vinden zijn, en andere voorstellen zijn natuurlijk ook altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-04 11:56
Lijkt me ook wel heel erg leuk.
Ik zou ook graag een groepje willen maken voor Challenge modes, als er mensen zijn die hierin interesse hebben. Als we genoeg mensen hebben kunnen we gelijk al beginnen.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Anoniem: 476451 schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:16:
[...]

Idem hiero, lijkt me leuk :) Speel al een paar maanden niet meer, maar met toffe mensen zoals hier te vinden zijn zou ik het wel weer overwegen.

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Ik ben er wel voor te porren, helemaal nu ik horde ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-04 17:10
Ben daar op zich ook wel voor open. Al een week of 2 aan het zoeken voor een nieuwe realm (eventueel reroll) om op te settlen. Inclusief een leuke guild zou goed zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Als ik dan toch weer begin vind ik het ook wel zo leuk dat in een nieuwe guild te doen, en het liefst met een class die ik nog niet heb gespeeld helemaal overnieuw beginnen. Dan laat ik m'n lvl 90's voorlopig wel op m'n oude server :)

Had m'n account vanavond bijna weer actief gemaakt voor een maandje, maar heb me (ook vanwege tijdgebrek de komende 3 dagen) net in weten te houden. Ik ga het topic iig weer wat actiever in de gaten houden :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
hmm, poosje hier niet meer geweest geloof ik :$
Na onze 1e Garrosh kill de beslissing genomen ons volledig te focussen op HC's. Resultaat: 5/14 hc nu, dus geen spijt van.
Probleem is wel dat we alweer attendance issues hebben en mensen aan IRL zaken verliezen. Dus weer op de recruitment toer, met alle vertraging van dien. :/
Probleem is ook: waar haal je atm überhaupt mensen vandaan. Dragonblight Horde is behoorlijk uitgedund het afgelopen jaar en via forums werkt ook niet meer zo goed zoals het voorheen deed.

Alliance guild heeft om dezelfde reden de beslissing genomen om samen met een andere guild te gaan raiden. De dientengevolgde wisseling in raidavonden valt jammer genoeg in mijn nadeel uit. Zie mezelf dus geen Garrosh kill halen met m'n DK :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Aangezien er blijkbaar toch een pak mensen te vinden zijn voor een Tweakers guild denk ik dat we er gewoon eens werk van moeten maken! Misschien ook eerst eens een poll maken om te zien wat voor realm en faction iedereen zou willen en dan kunnen we gelijk een aantal oude mensen opnieuw verwelkomen :)

*Dagboekje*
Vandaag verder gegaan met HC progress nadat we donderdag voor de 2de maal Norushen HC hadden omgelegd en een aantal tries hadden gehad op Sha of Pride en hebben hem uiteindelijk na 8 tries neergekregen. Heb het gevoel dat er verschillende mensen uit ons raidteam wat trager zijn met het leren van tactics, maar dat we na genoeg tries het wel gewoon neerkrijgen. Uiteindelijk nog 2 tries gehad op Galakras HC, maar onze bear tank had last van migraine dus hebben we het maar gecalled voor vandaag (hebben toch nog 3 uur op dinsdag). Wat me wel opviel is dat ondanks dat dat gevecht exact hetzelfde is als op normal (buiten die goblins) we toch zijn beginnen slacken op normal tactics met name interrupts op Shamans (wat op HC echt pijnlijk is), het killen van Banners en Totems, etc. Maar normaal gezien zou ook Galakras deze week nog neer moeten liggen!
Logs: http://www.worldoflogs.com/reports/rt-b17pe4txrcvrdsqv/
*/Dagboekje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
JimDB schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:41:
Aangezien er blijkbaar toch een pak mensen te vinden zijn voor een Tweakers guild denk ik dat we er gewoon eens werk van moeten maken! Misschien ook eerst eens een poll maken om te zien wat voor realm en faction iedereen zou willen en dan kunnen we gelijk een aantal oude mensen opnieuw verwelkomen :)
Zal toch eerst iemand de taak op zich moeten willen nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Scallius schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:12:
[...]

Zal toch eerst iemand de taak op zich moeten willen nemen :P
De guild starten gaat me niet lukken want ik wil het resultaat nog even afwachten voor ik m'n account uit de "freeze" haal, maar wellicht is het handig de poll te starten of er animo voor is en zo ja, welke faction en realm. Ik ben uitgegaan van PvE servers. Dus bij deze:

Poll: Heb je behoefte aan een Tweakers guild?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=388591&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Alliance of Horde?
• Alliance
• Horde
• Geen voorkeur
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=388595&layout=6&sort=prc

Poll: Welke realm?
• Geen voorkeur
• Aerie Peak
• Aggramar
• Alonsus
• Anachronos
• Arathor
• Aszune
• Azjol-Nerub
• Azuremyst
• Blade's Edge
• Bloodhoof
• Bronzebeard
• Bronze Dragonflight
• Chamber of Aspects
• Darkspear
• Doomhammer
• Draenor
• Dragonblight
• Emerald Dream
• Eonar
• Ghostlands
• Hellfire
• Hellscream
• Khadgar
• Kilrogg
• Kul Tiras
• Lightbringer
• Nagrand
• Nordrassil
• Quel'Thalas
• Runetotem
• Saurfang
• Shadowsong
• Silvermoon
• Stormrage
• Terenas
• Terokkar
• Thunderhorn
• Turalyon
• Vek'nilash
• Wildhammer
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=388594&layout=6&sort=prc

Even snel in elkaar gezet dus op- en aanmerkingen verneem ik graag ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zou leuk zijn een Tweakers guild maar is volgens mij over de jaren heen al meerdere keren geprobeerd :). Ik ben er iig wel voor in mochten alle realm bounderies ooit vervallen. Misschien dat zo'n xrealm Tweakers chatkanaal waar Jungle het over had in de toekomst meer haalbaar zijn.

â™  REPLY CODE ALPHA â™  5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ â™  Overwatch â™ 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Waar is Argent Dawn :O?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ragnaros !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:50
JimDB schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:41:
Vergelijkbare initiatieven zijn vroeger reeds mislukt, vermoedelijk omdat tweakers ook niet zomaar hun eigen guild/vrienden kunnen en willen achterlaten. Dan val je dus al direct terug op een guild met alts die sporadisch gespeeld worden. In de volgende minor patch krijgen we wel al de mogelijkheid om eindelijk heirlooms naar andere realms te versturen, dus misschien kan het deze keer wel lukken... wie weet.

Nu spreek ik voor mezelf, maar ik speel liever in een meertalige guild dan een exclusieve Nederlandstalige, sorry sorry.

Afgelopen weekend nog een paar meevallers gehad qua pet battles:
- eindelijk een minfernal pet gevonden, zelfs twee achter elkaar
- darkmoon cub spotgoedkoop gevonden op het AH (10g?)
- een of andere FoS gescoord (9000 achievement points), totaal onverwacht, en ik kreeg er een jade tentacle pet voor
- safari hat (+10% pet XP) gekregen na dat ik eindelijk een 40ste tamer had gevonden om te verslaan
- en nog wat upgrade stones gekregen van daily quests. Met de Pandaria dailies zie ik die dingen eindelijk droppen, na er maanden geen gezien te hebben.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:36
@Kapoen, die minfernal is cool :p 4 gevonden in 10 minuten, 3x grijs, 1x wit >_>

In general:

Character list ziet er nu zo uit na een week of 4

DK 86 (vanaf 80)
Monk 90 (Transfer)
Shaman 80
Hunter 80
Warrior 80
Priest 1 (wordt een 80!)
??? 1

Dus nu de vraag. Als je kijkt naar bovenstaand lijstje, wat mis ik dan? Waar ga ik ze voor gebruiken? Solo content. Black Temple, Cataclysm 5 mans etc.. Warlock heb ik al. Dus Rogue, Paladin of Mage blijft over.. maar wat is het meest handige?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
lanerios schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:40:
@Kapoen, die minfernal is cool :p 4 gevonden in 10 minuten, 3x grijs, 1x wit >_>

In general:

Character list ziet er nu zo uit na een week of 4

DK 86 (vanaf 80)
Monk 90 (Transfer)
Shaman 80
Hunter 80
Warrior 80
Priest 1 (wordt een 80!)
??? 1

Dus nu de vraag. Als je kijkt naar bovenstaand lijstje, wat mis ik dan? Waar ga ik ze voor gebruiken? Solo content. Black Temple, Cataclysm 5 mans etc.. Warlock heb ik al. Dus Rogue, Paladin of Mage blijft over.. maar wat is het meest handige?
Minfernal heeft me toch een paar weken gekost, af en toe (bijna dagelijks) 5 minuutjes rondvliegen in Felwood en een target macro spammen... boooooring!

Ivm je klasse lijst: je vergeet de druïd ;). Black Temple solo doe je in feite ook alleen maar voor de transmogs veronderstel ik? Er zijn geen pets te vinden vziw. Wil je de legendaries moet je dus voor een dual wield melee kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
MC legendary: Shaman
BT legendary: Monk
SW legendary: Hunter
Ulduar Legendary: Priest

Dus heb het al redelijk zitten zo :p

Is paladin nog een beetje leuk tanken in content? Zat er aan te denken om die maar weer een keer te doen. Heb tijdenlang (met veel plezier!) getanked in DS heroic, en oudere expansions current content ook.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
En dan allemaal vast zitten in een queue op de avond van een event :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
rjpurk schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:07:
[...]

En dan allemaal vast zitten in een queue op de avond van een event :P
Que van 10 min is wel te overzien, heb nog niet mee gemaakt zoals in TBC op Grimbatol dat je 45 / 60min moet wachten.

Maar ja maybe wel zo slim dan... :+, maar ook niet zo'n dooie realm het mag van mij wel lekker druk zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Mektheb op 09-12-2013 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:08:
[...]

Que van 10 min is wel te overzien, heb nog niet mee gemaakt zoals in TBC op Grimbatol dat je 45 / 60min moet wachten.

Maar ja maybe wel zo wijs dan.
Dat valt inderdaad nog wel mee, had verwacht dat het ongeveer net zo als Twisting Nether zou zijn. Daar zat ik wel altijd een uur in de queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
rjpurk schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:10:
[...]

Dat valt inderdaad nog wel mee, had verwacht dat het ongeveer net zo als Twisting Nether zou zijn. Daar zat ik wel altijd een uur in de queue.
Toch blijft het wel irritant dus ik snap wel je punt, helaas weet ik weinig over andere realms.

Zolang het maar geen bladefist is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:11:
[...]

Toch blijft het wel irritant dus ik snap wel je punt, helaas weet ik weinig over andere realms.

Zolang het maar geen bladefist is :+
Ongeveer een week of 2 geleden werd ik op Argent Dawn ook verrast met een queue. Gelukkig heb ik ze nu bijna nooit meer of sowieso heel kort (<5min).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
temp00 schreef op maandag 09 december 2013 @ 00:12:
Zou leuk zijn een Tweakers guild maar is volgens mij over de jaren heen al meerdere keren geprobeerd :). Ik ben er iig wel voor in mochten alle realm bounderies ooit vervallen. Misschien dat zo'n xrealm Tweakers chatkanaal waar Jungle het over had in de toekomst meer haalbaar zijn.
Ik heb er wel vertrouwen in, zo blijkt trouwens ook uit de eerste telling van de poll :) Cross Realm is natuurlijk ook altijd een optie (aangezien ik toch niet meteen een Mythical team zie ontstaan :+) maar dan is er natuurlijk geen sprake van een echte guild, tenzij we net geluk hebben dat alle onze realms connected worden en dat we zo allemaal in dezelfde guild kunnen joinen ;) Natuurlijk hoeft er niet echt een guild te ontstaan, maar ik zou het wel leuk vinden, is trouwens ook veel overzichtelijker voor de events die eruit gaan voortkomen!

Wel jammer dat de poll zich beperkte tot PvE realms en dat PvP en RP realms dus uit de boot vallen, terwijl er ook daar een pak Tweakers zitten. Natuurlijk hoeft de guild niet op een realm te komen waar reeds Tweakers zitten (ook al kijk ik op tegen het levelen, maar met cross realm Heirlooms en wat hulp van andere Tweakers moet dat wel lukken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Voor mij is het makkelijk.Als het een PVP server wordt, ga ik het niet doen :p Heb geen zin om door een zooi level 90's in een level 20 gebied constant geslacht te worden omdat dat "PVP" is

[ Voor 41% gewijzigd door corset op 09-12-2013 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
O wait daarom kan ik dus niet de realms kiezen die ik wou, want een PVE server is voor mij echt een domper.
Kan je als PVP server naar PVE migraten ?.

Want ik wil wel me main gebruiken hiervoor, en ik ga echt no way iets levelen, want daar heb ik echt de schurft aan.
Maar goed ill go with the flow , als de meerderheid PVE wil dan wil ik wel naar een PVE hoe jammer dan ook.
Denk dit best kan lukken met genoeg animo

[ Voor 23% gewijzigd door Mektheb op 09-12-2013 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
JimDB schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:01:
Heb van het weekend een kleine 2.5Gig aan screenshots geupload naar mijn google drive. Ben niet zo slim geweest om ze eerst te splitsen op expansion, dus dat moet ik van de week nog doen :p

Ik vind het wel jammer dat ik veel oude screenies mis uit de vanilla periode. Ik heb nog wel een paar screenies waat mijn hunter rond rent in bijv Uldaman en met 40 man in Onyxia's lair, maar ik denk dat ik toch eens al mijn oude HDs moet bekijken of ik uberhaupt nog iets aan vanilla screenies kan vinden.

Ik meen me te herinneren dat die destijds default als TGA opgeslagen werden of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:08:
O wait daarom kan ik dus niet de realms kiezen die ik wou, want een PVE server is voor mij echt een domper.
Kan je als PVP server naar PVE migraten ?.
Ik geloof dat je tegenwoordig in alle richtingen kan migraten. De oude beperkingen zijn reeds enkele jaren geleden komen te vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kapoen schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:31:
[...]

Ik geloof dat je tegenwoordig in alle richtingen kan migraten. De oude beperkingen zijn reeds enkele jaren geleden komen te vervallen.
Dan maakt het me bij deze niet uit meer welke realm het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 07:53

hmr

lanerios schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:56:
MC legendary: Shaman
BT legendary: Monk
SW legendary: Hunter
Ulduar Legendary: Priest

Dus heb het al redelijk zitten zo :p

Is paladin nog een beetje leuk tanken in content? Zat er aan te denken om die maar weer een keer te doen. Heb tijdenlang (met veel plezier!) getanked in DS heroic, en oudere expansions current content ook.
DS heroic after nerf...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:55
Als er straks in WoD een tweakers initiatief komt heb ik wel interesse om mee te doen. Zowel flex als normal (straks normal en heroic dus) is xrealm, dus kan dan gewoon met de paladin mee doen, ongeacht of ik wel/niet in de guild zit. Misschien stap ik ook wel over, dat ga ik tegen die wel zien dan.

Ik wil juist expliciet niet naar een pvp realm mocht ik overstappen en al mijn toons zijn alliance, maar ik zou ook m'n instant 90 voor een horde kunnen gebruiken op de realm van de tweakers guild bijv. Duurt dan iets langer voordat ik 100 zal zijn, want main gaat voor, maar later aansluiten kan dan vast ook wel :)

(Alles onder voorbehoud aangezien er over een paar weken een baby aankomt in huize IntToStr...)

Gisteren ingevallen bij team 1 op heroic protectors. 3M wipe :S Echt zo close... Totale dps is eigenlijk maar net voldoende om enrage te halen met de groep van gisteren en als er dan 1 doodgaat (en weer ressed) halverwege krijg je dus een 0.4% wipe. In de juiste samenstelling met de hoogste 5 dps van de guild moet het makkelijk lukken, maar ja, ik zit officieel niet meer in team 1. Damage done beste poging. Hopelijk redden ze het vanavond in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

[afbeelding]
De priest in T5 hier \o.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
IntToStr schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:43:
Duurt dan iets langer voordat ik 100 zal zijn, want main gaat voor, maar later aansluiten kan dan vast ook wel :)
En daar ligt het probleem waarom het initiatief waarschijnlijk nooit genoeg draagvlak (gaat) krijg(t)(en)

Proficiat met de aankomende toevoeging trouwens! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:48
Een Tweakers guild lijkt mij een leuk idee. Ik ben echt toevallig net terug in het spel weer gekomen (weekje). Voordat ik terug in het spel kwam heb ik ook nog gekeken of er een Tweakers guild was.
Heb in het verleden op hoog niveau geraid en op laag niveau ge-PvP'd, maar zou het leuk vinden om te raiden met tweakers (niveau maakt me niet uit). In het verleden ook in andere MMO's veel plezier gehad van tweakers guilds.

Al mijn chars (behalve) hunter zijn wel Alliance, maar heb geen grote bezwaren om in ieder geval main naar Horde te converten. Overigens ben ik ook bereid tijd in de guild te steken (officer), maar niet als GM. Ben in het verleden Officer/GM geweest in WoW guilds en ben ook (tegen mijn wil in) GM geweest van de SWTOR tweakers guild.

Over het nederlands/internationaal, het kan ook nog een idee zijn om een kern te hebben van tweakers, maar ook (passende) internationale mensen te accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:50:
Een Tweakers guild lijkt mij een leuk idee.
Leuk idee ! zeker

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:43:
Ik wil juist expliciet niet naar een pvp realm mocht ik overstappen en al mijn toons zijn alliance, maar ik zou ook m'n instant 90 voor een horde kunnen gebruiken op de realm van de tweakers guild bijv. Duurt dan iets langer voordat ik 100 zal zijn, want main gaat voor, maar later aansluiten kan dan vast ook wel :)
Misschien dat we dus best ook de optie tot PvP en RP realms open laten, zit zelf namelijk ook liever op een PvP realm :)
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:50:
Een Tweakers guild lijkt mij een leuk idee. Ik ben echt toevallig net terug in het spel weer gekomen (weekje). Voordat ik terug in het spel kwam heb ik ook nog gekeken of er een Tweakers guild was.
Heb in het verleden op hoog niveau geraid en op laag niveau ge-PvP'd, maar zou het leuk vinden om te raiden met tweakers (niveau maakt me niet uit). In het verleden ook in andere MMO's veel plezier gehad van tweakers guilds.

Al mijn chars (behalve) hunter zijn wel Alliance, maar heb geen grote bezwaren om in ieder geval main naar Horde te converten. Overigens ben ik ook bereid tijd in de guild te steken (officer), maar niet als GM. Ben in het verleden Officer/GM geweest in WoW guilds en ben ook (tegen mijn wil in) GM geweest van de SWTOR tweakers guild.

Over het nederlands/internationaal, het kan ook nog een idee zijn om een kern te hebben van tweakers, maar ook (passende) internationale mensen te accepteren.
Natuurlijk is het ook niet de bedoeling dat de guild beperkt wordt tot alleen Tweakers, ik zou ze alvast een aparte rank geven, maar ik vind dat we ons ook moeten openstellen voor andere nationaliteiten. Denk dat we anders met een zeer beperkt groepje zouden zitten, vooral omdat de meesten van ons ook nog steeds raiden op hun mains en dat er daar dus veel tijd in kruipt die niet gespendeerd wordt in de Tweakers Guild. Overigens zijn er reeds in verschillende andere games Tweakers Guilds/groepen opgericht die het volgens mij toch ook goed deden, dus waarom niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Persoonlijk ben ik wel wat huiverig voor een guild van alts. De reden dat andere GoT guilds succesvol zijn/waren is omdat mensen dedicated zijn. Ik denk dat je anders heel snel doodbloed.

Zelf ben ik wel bereid om cold-turkey naar een andere realm over te stappen omdat ik pas net weer in de game zit en nog niet eens contact heb opgenomen met mijn oude guild. Je hebt toch minimaal 10 (en liever zelfs 20) tweakers nodig die de tweakers guild hun "main" maken. Verder zijn alts natuurlijk welkom, maar je hebt een harde kern van spelers nodig anders gebeurt er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik kom zoiezo al met me main :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:47
Ik zou zelf ook wel willen, maar een vriend heeft net €45 uitgegeven om te migraten naar de server waar ik nu zit (Frostmane) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
lolgast schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:21:
Ik zou zelf ook wel willen, maar een vriend heeft net €45 uitgegeven om te migraten naar de server waar ik nu zit (Frostmane) :(
Haha, ja dat is wel erg balen natuurlijk. Kan je niet een dealtje met hem maken en samen komen :-P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Maar zo te zien al animo zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Er lijkt inderdaad wel veel animo te zijn. Maar we hebben in ieder geval wel 1 iemand nodig die dus bereid is om het door te pakken en GM te worden. Zoals ik al zei, ik ben best bereid je te ondersteunen.

De volgende informatie die je allemaal wilt hebben is natuurlijk (in een Excel/google document):
- (Tweakers) naam
- Main of alt
- Horde/Alliance
- PvE/PvP/RP server
Overigens moet er denk ik ook een optie zijn voor "Voorkeur, maar als er iets anders wordt gekozen kom ik nog steeds". Zoals dat ik voorkeur heb voor Alliance maar als er Horde gekozen wordt zal ik alsnog transferren.
Je kan dan ook meer gewicht geven aan voorkeuren voor mensen die er hun main van maken.

Ik ga even kijken of ik zo'n document kan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik heb de drang om het te willen, helaas de tijd niet.

Wel zou ik prima als ondersteuner willen helpen, als dit nodig is en dan voornamelijk met de taak ingame mensen helpen en wegwijzen en samen dingen te doen.
Als ik een gedeelte administratief kan doen ingame ( guild bank organiseren en ranks verzorgen etc )
Wil ik daar best aan mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

[afbeelding]
Mage genaamd "Chrisje" hier :Y

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Ik heb hier weer iets in gang gezet :+
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:38:
Er lijkt inderdaad wel veel animo te zijn. Maar we hebben in ieder geval wel 1 iemand nodig die dus bereid is om het door te pakken en GM te worden. Zoals ik al zei, ik ben best bereid je te ondersteunen.

De volgende informatie die je allemaal wilt hebben is natuurlijk (in een Excel/google document):
- (Tweakers) naam
- Main of alt
- Horde/Alliance
- PvE/PvP/RP server
Overigens moet er denk ik ook een optie zijn voor "Voorkeur, maar als er iets anders wordt gekozen kom ik nog steeds". Zoals dat ik voorkeur heb voor Alliance maar als er Horde gekozen wordt zal ik alsnog transferren.
Je kan dan ook meer gewicht geven aan voorkeuren voor mensen die er hun main van maken.

Ik ga even kijken of ik zo'n document kan fixen.
Hoe meer polls en concretere informatie hoe beter natuurlijk, denk dat we met ons allen wel tot 1 oplossing kunnen komen. Kijk er alvast naar uit wat jij er van maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:25:
[...]

Haha, ja dat is wel erg balen natuurlijk. Kan je niet een dealtje met hem maken en samen komen :-P ?
Mja ik moet even kijken, ik zou het op zich wel zien zitten om mijn main te migraten aangezien ik nu niet aan raiden/flex toe kom. Met wat bekenden is die drempel een stuk lager. Alleen wel super lullig om die ander op kosten te jagen xD

Misschien dat ik het anders eerst probeer met een nieuwe alt. Zo lang duurt levellen nou ook weer niet aangezien je toch heirlooms kunt overzetten naar andere realms >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
JimDB schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:18:
[...]

Ik heb hier weer iets in gang gezet :+

[...]

Hoe meer polls en concretere informatie hoe beter natuurlijk, denk dat we met ons allen wel tot 1 oplossing kunnen komen. Kijk er alvast naar uit wat jij er van maakt :)
Bij deze! Mochten er trouwens nog opmerkingen zijn over het formulier (bijvoorbeeld extra vragen), laat het maar even horen :)

https://docs.google.com/f...w6kyxFyNAotCe0KU/viewform

Een oproep aan alle WoW tweakers die het een goed/leuk idee vinden om lid te worden van een GoT guild om het formulier in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Heb 'm ook maar ingevuld. Maakt mij op zich geen drol uit, maar als voorkeur heb ik nu ingevuld waar ik nu speel, vooral omdat mijn 2 kameraden (UK) ook op die server spelen :p

Ik kijk het eerst even aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:54:
[...]

Bij deze! Mochten er trouwens nog opmerkingen zijn over het formulier (bijvoorbeeld extra vragen), laat het maar even horen :)

https://docs.google.com/f...w6kyxFyNAotCe0KU/viewform

Een oproep aan alle WoW tweakers die het een goed/leuk idee vinden om lid te worden van een GoT guild om het formulier in te vullen.
Serversoort kan dat ook een checkbox ipv radiobutton zijn?
(PvE en RP). Of anders een vakje. Eventueel een vakje voor opmerkingen erbij

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Ingevuld ! leuk
Met mede tweakers lol trappen :)
Eventueel heb ik een gratis TS3 client/server iets waar we op kunnen.

http://eu.battle.net/wow/...dhoof/Blackscorpio/simple
Human Destro Warlock Present

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
_Peter2_ schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:03:
[...]
Serversoort kan dat ook een checkbox ipv radiobutton zijn?
(PvE en RP). Of anders een vakje. Eventueel een vakje voor opmerkingen erbij
Thanks voor de feedback. Ik voeg meteen even een opmerkingen veld toe.
Heb zelf totaal geen ervaring met RP servers. Zijn er nog verschillende RP-PvE en RP-PvP servers? (zoja dan verander ik dat ook even)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:07:
[...]

Thanks voor de feedback. Ik voeg meteen even een opmerkingen veld toe.
Heb zelf totaal geen ervaring met RP servers. Zijn er nog verschillende RP-PvE en RP-PvP servers? (zoja dan verander ik dat ook even)
Ja, RP is er in 2 smaken, met en zonder PVP

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ingevuld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Inderdaad ingevuld ben erg benieuwd en ik hoop dit kan gaan lukken, want dat lijkt me wel echt relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ingevuld, ben erg benieuwd. (ondanks dat ik gestopt was, is het toch weer gaan jeuken :p).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:55
Ik heb het ook ingevuld, maar over wat voor termijn praten we eigenlijk? Nu of bijv. WoD release?

Sowieso is mijn wow toekomst even onzeker met de komst van de kleine, moet nog maar zien hoeveel tijd ik ga hebben en zo. Hopelijk komt dat vanzelf weer wat op gang over een aantal maanden. Tegen die tijd zie ik wel of ik met main overga of alleen mee ga raiden maar niet in guild, of met alt meega etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mij part A.S.A.P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-05 16:41

Ryada

She/Her

Ingevuld ik hoop dat het er zo snel mogelijk van komt :D
Ik ga mn main alleen niet transferen dus maak ik wel een nieuwe main op de realm als ie niet op mijn voorkeur uitkomt XD
Word wel weer een pally tank :P

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Voor mij was het hetzelfde, ik kreeg vorige week weer jeuk om te gaan spelen. Ik mis momenteel echter de connectie met een leuke guild (altijd in een raidende guild gezeten met internationale vrienden). Dit zou voor mij dus perfect zijn om weer terug in het spel te komen (bovendien ook hele goed ervaringen met tweakers guilds in MMO's).

Persoonlijk ben ik blij verrast door het aantal "aanmeldingen" 16 reacties waarvan 9 voor "main guild" en dat in 1,5 uur. Ik ben benieuwd wat de tijd ons gaat brengen maar ik denk dat er zeker wat in zit. Ik heb overigens de twee RP opties ook toegevoegd.
Mocht je overigens nog (ik denk voorlopig nog even NL) vrienden hebben die interesse hebben, schroom niet om het door te sturen.
Het tijdsbestek is voor mijn part ook zo snel mogelijk. Echter denk ik dat raiden er realistisch gezien misschien pas met WoD komt (afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen). Ik denk dat het nu nog een iets te vroeg stadium is om daar iets over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Raiden zou inderdaad pas in de nieuwe exp er in zitten denk ik, maar dat houd ons niet tegen om gezamelijk flex of randoms erbij te halen om toch iets te doen als je dit wil.

Achievments halen, dungeons doen, rep farmen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Als we het ASAP gaan doen misschien een tijdslimiet maken van op welke realm we gaan starten?
Bijvoorbeeld: morgen om 12 uur word er gekeken naar de voorkeur realms en daaruit word de beste server bepaald en doorgegeven via dit topic.
Dan kan men alvast beginnen met levelen en gearen (als ze geen transfer gaan doen) Zodat we misschien een basis hebben om een Flex op te zetten of zelfs een 10 man raid kunnen opzetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMavak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-05 13:26
Ik heb em ook ingevuld speel net 4 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
We moeten nog steeds iemand hebben die de kar wil gaan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik zou best de kar willen trekken ik heb wel ervaring met een guild runnen en een raid runnen kan ik wel een beetje, maar ik vind dat het democratisch moet worden besloten zodat we niet iemand krijgen die de kar gaat trekken waar niemand het mee eens is.
Dus ik zou mij daar wel voor willen aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:47:
Je bedoeld als guildleader? Ansich wil ik mij er wel aan gaan branden om de kar te trekken, maar dan wel met ondersteuning van een paar mensen die als officer het nodige kunnen helpen.

Even een andere vraag, wat voor videokaart heb ik nodig om WoW op 2560x1440 te spelen? Wil binnenkort mogelijk een 27 inch scherm + videokaart daarvoor aanschaffen. Ik denk dat de overige specs van mijn pc wel voldoende zijn (zie signature).

[ Voor 25% gewijzigd door ValHallen op 09-12-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
We hebben dus al 2 mensen die guildleader willen zjin, ik heb al aangegeven ik graag als support officer wil rondlopen en helpen.

Ik kom dan ook met mijn main Mage : Mektheb.
Mocht er natuurlijk iemand zijn die mij liever dat niet ziet doen dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Morgen 12 uur is misschien iets te kort dag. We moeten mensen wel de tijd geven om te reageren. Maar ik ben het met je eens te lang wachten met een beslissing is ook niet goed. Dan heb je mensen die zich toch weer terugtrekken.
We kunnen het beter laten afhangen van als we een kern van 20 mensen "kunnen maken". Dat lijkt mij een mooi moment.
Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:47:
Ik wil ook op zich de guild voorlopig leiden. Op voorwaarde dat ik het stokje later (democratisch) doorgeef. Ik heb ruimschoots ervaring met het leiden maar weet dat ik er op lange termijn geen tijd voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:52:
Morgen 12 uur is misschien iets te kort dag. We moeten mensen wel de tijd geven om te reageren. Maar ik ben het met je eens te lang wachten met een beslissing is ook niet goed. Dan heb je mensen die zich toch weer terugtrekken.
We kunnen het beter laten afhangen van als we een kern van 20 mensen "kunnen maken". Dat lijkt mij een mooi moment.
Het was dan ook bedoeld als een voorbeeld omdat ik duidelijk wou maken wat ik bedoelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Als alles gaat lopen zoals we allemaal "hopen/denken"

Kan er altijd een opzet gemaakt worden..
IK zou ook wel officer willen zijn of lead pvp officer.

aangezien ik zelf al een lijstje had gemaakt waar we op kunnen schieten dacht ik aan de volgende ranks.

GL
Lead officer
officer

Pvp leader ( Officer )

Raid leader ( Officer )

en er kan nog meer verzonnen worden..

Naar mijn ziens werkt dit wel..

zoals een Gem - Enchant - Epics BoE gear ( die dmv gold / overleg ) te koop / verkrijgbaar zijn.
en dan wel bij de Gem tab DE gems die gebruikt worden.. dus niet alle soorten door knallen. maar alleen de gebruikelijke

Zo ben ik ook voor een Main JC'er / Main Enchanter enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
1# Guildleader
2# General
3# Officer
4# Member
5# Friend
6# Alt

Dat zou ik het liefste zien, kwa steps maar goed dat kan me verder ook weinig boeien :+.

Misschien een idee om de Poll tot Donderdag te laten lopen ?

[ Voor 56% gewijzigd door Mektheb op 09-12-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Nu heb ik wel redelijk veel tijd aangezien ik veel naast mijn stage kan doen, alleen heb ik beperkte ervaring op gebied van guild leaden en weet ik vrijwel zeker dat dat mij niet goed afgaat.

(Police) officer spelen wil ik me verder best voor aanmelden, ik denk dat er genoeg functies zijn die nodig zijn tijdens het opstarten.

Just let me know if you need any help :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:56:
1# Guildleader
2# General
3# Officer
4# Member
5# Friend
6# Alt
Friend? leg uit als je zou willen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mijn favo lijst:

1.) GM
2.) Officer
3.) Class leader
4.) Raider
5.) Social
6.) Alt

The end :) Raider/social kan je samenvoegen tot member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Consigliere schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:57:
[...]

Friend? leg uit als je zou willen..
Friend rank ?, je hebt een vriend van je die wil mee spelen is ook nederlands maar niet Tweakers ?.
je hebt een vriend uit Zweden die met jouw wil spelen ( als alt w/e ) maar niet op Tweakers ?.

Of willen we echt alleen NL en Tweakers ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

lanerios schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:58:
Mijn favo lijst:

1.) GM
2.) Officer
3.) Class leader
4.) Raider
5.) Social
6.) Alt

The end :) Raider/social kan je samenvoegen tot member
PVP / raider zelfde rank? aangezien ik die mis ALS we starten op een pvp server

@Mektheb : duidelijk en maakt mij niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Het lijkt mij dat die mensen ook gewoon de rank van Raider/Social kunnen krijgen?

Mijn lijst zou overigens identiek zijn aan die van Lanerios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:59:
Het lijkt mij dat die mensen ook gewoon de rank van Raider/Social kunnen krijgen?

Mijn lijst zou overigens identiek zijn aan die van Lanerios.
Stem ik ook wel in mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Nederlands only! :D Ik ga wel een DK starten in de guild dan!

[ Voor 10% gewijzigd door hmr op 09-12-2013 14:00 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

hmr schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:00:
[...]

Nederlands only! :D Ik ga wel een DK starten in de guild dan!
Stem ik er ook mee in ;)
en waarom Nederlands only?
Engels is nie moeilijk ;)
- Guildnaam: Gathering of Tweakers
- GoT
- Tweakers

[ Voor 9% gewijzigd door Consigliere op 09-12-2013 14:01 . Reden: aanpas ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Same die van mij zou ook identiek aan die van Lanerios zijn.

Misschien een idee om dan met de guild oude raids te gaan doen voor de achievements en mounts/transmogs. Waardoor we een hechtere groep zouden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

We kunnen eventueel al elke week flex runs gaan doen, om zo met de huidige content een beetje op elkaar in te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
wambamNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:01:
Same die van mij zou ook identiek aan die van Lanerios zijn.

Misschien een idee om dan met de guild oude raids te gaan doen voor de achievements en mounts/transmogs. Waardoor we een hechtere groep zouden krijgen.
Zoiets was mijn suggestie ook al, al is het voor rep farmen van een bepaalde faction etc.
Mekaar helpen moet trademark worden.

Dit gebeurd naar mijn mening te weinig ingame tegenwoordig, en denk we allemaal volwassen genoeg zijn om niet mensen te abuse voor boosting etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik zou daar gelijk mee joinen eigenlijk. Oude raids, flex etc. Zou wel geweldig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

JA inderdaad zeker alle achievments proberen te halen.
en ook zeker oude raids doen. Helaas is MC of BWL zo makkelijk te solo'en dat als je iedereen mee neemt het een dolle boel word door MC of ICC of wat ook heen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Het lijkt mij misschien verstandig om een apart topic te starten voor de discussie hoe dingen binnen de guild geregeld gaan worden. Dan blijft dit topic clean en kunnen mensen ook over inhoudelijke dingen van het spel praten (en het formulier blijft dan op de laatste pagina). Daarmee voorkomen we ook een mod-break.

Dat topic ga ik nu even openen en dan zal ik hier een edit plaatsen daarheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Consigliere schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:04:
JA inderdaad zeker alle achievments proberen te halen.
en ook zeker oude raids doen. Helaas is MC of BWL zo makkelijk te solo'en dat als je iedereen mee neemt het een dolle boel word door MC of ICC of wat ook heen te gaan.
Maar wel goed te doen, bedoel ICC is makkelijk alleen maar als je het met ze 5e kan doen kan je gelijk het op heroic doen en kans op mount etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ben het met VanHallen eens kunnen we een beetje kijken waar iedereens sterke en mindersterke punten liggen.

Elkaar helpen moet gewoon een basis principe van de guild worden.

@consigliere
Dat maakt het des te leuker en ook gezelliger dan te soloen,
Ik zelf ben dan echt een achievement hunter :P ondanks dat ik ook een raider ben dus als er dan iemand nodig is om de group te leaden voor de achievements hou ik me aanbevolen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

wambamNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:06:
Ben het met VanHallen eens kunnen we een beetje kijken waar iedereens sterke en mindersterke punten liggen.

Elkaar helpen moet gewoon een basis principe van de guild worden.

@consigliere
Dat maakt het des te leuker en ook gezelliger dan te soloen,
Ik zelf ben dan echt een achievement hunter :P ondanks dat ik ook een raider ben dus als er dan iemand nodig is om de group te leaden voor de achievements hou ik me aanbevolen :D
Ja het is erg leuk om totaal dronken mee te gaan want dood kan je haast niet in de low lvl raids.
Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:06:
[...]

Maar wel goed te doen, bedoel ICC is makkelijk alleen maar als je het met ze 5e kan doen kan je gelijk het op heroic doen en kans op mount etc.
True True ! en dat houd ook de lol in het spel !

Ben nu voor mijzelf begonnen aan alle mogelijk achievments te kunnen halen..Damn lastig.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.