Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 280 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 29.075 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-05 15:29
Er lijkt inderdaad wel veel animo te zijn. Maar we hebben in ieder geval wel 1 iemand nodig die dus bereid is om het door te pakken en GM te worden. Zoals ik al zei, ik ben best bereid je te ondersteunen.

De volgende informatie die je allemaal wilt hebben is natuurlijk (in een Excel/google document):
- (Tweakers) naam
- Main of alt
- Horde/Alliance
- PvE/PvP/RP server
Overigens moet er denk ik ook een optie zijn voor "Voorkeur, maar als er iets anders wordt gekozen kom ik nog steeds". Zoals dat ik voorkeur heb voor Alliance maar als er Horde gekozen wordt zal ik alsnog transferren.
Je kan dan ook meer gewicht geven aan voorkeuren voor mensen die er hun main van maken.

Ik ga even kijken of ik zo'n document kan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Ik heb de drang om het te willen, helaas de tijd niet.

Wel zou ik prima als ondersteuner willen helpen, als dit nodig is en dan voornamelijk met de taak ingame mensen helpen en wegwijzen en samen dingen te doen.
Als ik een gedeelte administratief kan doen ingame ( guild bank organiseren en ranks verzorgen etc )
Wil ik daar best aan mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 07:53

hmr

Fiole schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:27:
Speel al een tijd geen WoW meer, maar zat toch voor de nostalgie is door mn screenshot folder heen te bladeren..kwam ik dit tegen:
[afbeelding]
Goede tijden, GoT-xrealm project :)
Was zeer leuk te doen, ben benieuwd of sommigen hier nog lurken en meekijken (...zoals Mektheb :P)
Mage genaamd "Chrisje" hier :Y

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik heb hier weer iets in gang gezet :+
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:38:
Er lijkt inderdaad wel veel animo te zijn. Maar we hebben in ieder geval wel 1 iemand nodig die dus bereid is om het door te pakken en GM te worden. Zoals ik al zei, ik ben best bereid je te ondersteunen.

De volgende informatie die je allemaal wilt hebben is natuurlijk (in een Excel/google document):
- (Tweakers) naam
- Main of alt
- Horde/Alliance
- PvE/PvP/RP server
Overigens moet er denk ik ook een optie zijn voor "Voorkeur, maar als er iets anders wordt gekozen kom ik nog steeds". Zoals dat ik voorkeur heb voor Alliance maar als er Horde gekozen wordt zal ik alsnog transferren.
Je kan dan ook meer gewicht geven aan voorkeuren voor mensen die er hun main van maken.

Ik ga even kijken of ik zo'n document kan fixen.
Hoe meer polls en concretere informatie hoe beter natuurlijk, denk dat we met ons allen wel tot 1 oplossing kunnen komen. Kijk er alvast naar uit wat jij er van maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:05
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:25:
[...]

Haha, ja dat is wel erg balen natuurlijk. Kan je niet een dealtje met hem maken en samen komen :-P ?
Mja ik moet even kijken, ik zou het op zich wel zien zitten om mijn main te migraten aangezien ik nu niet aan raiden/flex toe kom. Met wat bekenden is die drempel een stuk lager. Alleen wel super lullig om die ander op kosten te jagen xD

Misschien dat ik het anders eerst probeer met een nieuwe alt. Zo lang duurt levellen nou ook weer niet aangezien je toch heirlooms kunt overzetten naar andere realms >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
JimDB schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:18:
[...]

Ik heb hier weer iets in gang gezet :+

[...]

Hoe meer polls en concretere informatie hoe beter natuurlijk, denk dat we met ons allen wel tot 1 oplossing kunnen komen. Kijk er alvast naar uit wat jij er van maakt :)
Bij deze! Mochten er trouwens nog opmerkingen zijn over het formulier (bijvoorbeeld extra vragen), laat het maar even horen :)

https://docs.google.com/f...w6kyxFyNAotCe0KU/viewform

Een oproep aan alle WoW tweakers die het een goed/leuk idee vinden om lid te worden van een GoT guild om het formulier in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Heb 'm ook maar ingevuld. Maakt mij op zich geen drol uit, maar als voorkeur heb ik nu ingevuld waar ik nu speel, vooral omdat mijn 2 kameraden (UK) ook op die server spelen :p

Ik kijk het eerst even aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:35
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:54:
[...]

Bij deze! Mochten er trouwens nog opmerkingen zijn over het formulier (bijvoorbeeld extra vragen), laat het maar even horen :)

Een oproep aan alle WoW tweakers die het een goed/leuk idee vinden om lid te worden van een GoT guild om het formulier in te vullen.
Serversoort kan dat ook een checkbox ipv radiobutton zijn?
(PvE en RP). Of anders een vakje. Eventueel een vakje voor opmerkingen erbij

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

Ingevuld ! leuk
Met mede tweakers lol trappen :)
Eventueel heb ik een gratis TS3 client/server iets waar we op kunnen.

http://eu.battle.net/wow/...dhoof/Blackscorpio/simple
Human Destro Warlock Present

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
_Peter2_ schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:03:
[...]
Serversoort kan dat ook een checkbox ipv radiobutton zijn?
(PvE en RP). Of anders een vakje. Eventueel een vakje voor opmerkingen erbij
Thanks voor de feedback. Ik voeg meteen even een opmerkingen veld toe.
Heb zelf totaal geen ervaring met RP servers. Zijn er nog verschillende RP-PvE en RP-PvP servers? (zoja dan verander ik dat ook even)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:35
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:07:
[...]

Thanks voor de feedback. Ik voeg meteen even een opmerkingen veld toe.
Heb zelf totaal geen ervaring met RP servers. Zijn er nog verschillende RP-PvE en RP-PvP servers? (zoja dan verander ik dat ook even)
Ja, RP is er in 2 smaken, met en zonder PVP

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:17
ingevuld!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Inderdaad ingevuld ben erg benieuwd en ik hoop dit kan gaan lukken, want dat lijkt me wel echt relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ingevuld, ben erg benieuwd. (ondanks dat ik gestopt was, is het toch weer gaan jeuken :p).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:56
Ik heb het ook ingevuld, maar over wat voor termijn praten we eigenlijk? Nu of bijv. WoD release?

Sowieso is mijn wow toekomst even onzeker met de komst van de kleine, moet nog maar zien hoeveel tijd ik ga hebben en zo. Hopelijk komt dat vanzelf weer wat op gang over een aantal maanden. Tegen die tijd zie ik wel of ik met main overga of alleen mee ga raiden maar niet in guild, of met alt meega etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mij part A.S.A.P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-05 14:55

Ryada

She/Her

Ingevuld ik hoop dat het er zo snel mogelijk van komt :D
Ik ga mn main alleen niet transferen dus maak ik wel een nieuwe main op de realm als ie niet op mijn voorkeur uitkomt XD
Word wel weer een pally tank :P

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Voor mij was het hetzelfde, ik kreeg vorige week weer jeuk om te gaan spelen. Ik mis momenteel echter de connectie met een leuke guild (altijd in een raidende guild gezeten met internationale vrienden). Dit zou voor mij dus perfect zijn om weer terug in het spel te komen (bovendien ook hele goed ervaringen met tweakers guilds in MMO's).

Persoonlijk ben ik blij verrast door het aantal "aanmeldingen" 16 reacties waarvan 9 voor "main guild" en dat in 1,5 uur. Ik ben benieuwd wat de tijd ons gaat brengen maar ik denk dat er zeker wat in zit. Ik heb overigens de twee RP opties ook toegevoegd.
Mocht je overigens nog (ik denk voorlopig nog even NL) vrienden hebben die interesse hebben, schroom niet om het door te sturen.
Het tijdsbestek is voor mijn part ook zo snel mogelijk. Echter denk ik dat raiden er realistisch gezien misschien pas met WoD komt (afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen). Ik denk dat het nu nog een iets te vroeg stadium is om daar iets over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Raiden zou inderdaad pas in de nieuwe exp er in zitten denk ik, maar dat houd ons niet tegen om gezamelijk flex of randoms erbij te halen om toch iets te doen als je dit wil.

Achievments halen, dungeons doen, rep farmen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Als we het ASAP gaan doen misschien een tijdslimiet maken van op welke realm we gaan starten?
Bijvoorbeeld: morgen om 12 uur word er gekeken naar de voorkeur realms en daaruit word de beste server bepaald en doorgegeven via dit topic.
Dan kan men alvast beginnen met levelen en gearen (als ze geen transfer gaan doen) Zodat we misschien een basis hebben om een Flex op te zetten of zelfs een 10 man raid kunnen opzetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMavak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-05 13:26
Ik heb em ook ingevuld speel net 4 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
We moeten nog steeds iemand hebben die de kar wil gaan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik zou best de kar willen trekken ik heb wel ervaring met een guild runnen en een raid runnen kan ik wel een beetje, maar ik vind dat het democratisch moet worden besloten zodat we niet iemand krijgen die de kar gaat trekken waar niemand het mee eens is.
Dus ik zou mij daar wel voor willen aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:47:
Je bedoeld als guildleader? Ansich wil ik mij er wel aan gaan branden om de kar te trekken, maar dan wel met ondersteuning van een paar mensen die als officer het nodige kunnen helpen.

Even een andere vraag, wat voor videokaart heb ik nodig om WoW op 2560x1440 te spelen? Wil binnenkort mogelijk een 27 inch scherm + videokaart daarvoor aanschaffen. Ik denk dat de overige specs van mijn pc wel voldoende zijn (zie signature).

[ Voor 25% gewijzigd door ValHallen op 09-12-2013 13:51 ]

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
We hebben dus al 2 mensen die guildleader willen zjin, ik heb al aangegeven ik graag als support officer wil rondlopen en helpen.

Ik kom dan ook met mijn main Mage : Mektheb.
Mocht er natuurlijk iemand zijn die mij liever dat niet ziet doen dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Morgen 12 uur is misschien iets te kort dag. We moeten mensen wel de tijd geven om te reageren. Maar ik ben het met je eens te lang wachten met een beslissing is ook niet goed. Dan heb je mensen die zich toch weer terugtrekken.
We kunnen het beter laten afhangen van als we een kern van 20 mensen "kunnen maken". Dat lijkt mij een mooi moment.
Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:47:
Ik wil ook op zich de guild voorlopig leiden. Op voorwaarde dat ik het stokje later (democratisch) doorgeef. Ik heb ruimschoots ervaring met het leiden maar weet dat ik er op lange termijn geen tijd voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:52:
Morgen 12 uur is misschien iets te kort dag. We moeten mensen wel de tijd geven om te reageren. Maar ik ben het met je eens te lang wachten met een beslissing is ook niet goed. Dan heb je mensen die zich toch weer terugtrekken.
We kunnen het beter laten afhangen van als we een kern van 20 mensen "kunnen maken". Dat lijkt mij een mooi moment.
Het was dan ook bedoeld als een voorbeeld omdat ik duidelijk wou maken wat ik bedoelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Als alles gaat lopen zoals we allemaal "hopen/denken"

Kan er altijd een opzet gemaakt worden..
IK zou ook wel officer willen zijn of lead pvp officer.

aangezien ik zelf al een lijstje had gemaakt waar we op kunnen schieten dacht ik aan de volgende ranks.

GL
Lead officer
officer

Pvp leader ( Officer )

Raid leader ( Officer )

en er kan nog meer verzonnen worden..

Naar mijn ziens werkt dit wel..

zoals een Gem - Enchant - Epics BoE gear ( die dmv gold / overleg ) te koop / verkrijgbaar zijn.
en dan wel bij de Gem tab DE gems die gebruikt worden.. dus niet alle soorten door knallen. maar alleen de gebruikelijke

Zo ben ik ook voor een Main JC'er / Main Enchanter enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
1# Guildleader
2# General
3# Officer
4# Member
5# Friend
6# Alt

Dat zou ik het liefste zien, kwa steps maar goed dat kan me verder ook weinig boeien :+.

Misschien een idee om de Poll tot Donderdag te laten lopen ?

[ Voor 56% gewijzigd door Mektheb op 09-12-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-05 17:01
Nu heb ik wel redelijk veel tijd aangezien ik veel naast mijn stage kan doen, alleen heb ik beperkte ervaring op gebied van guild leaden en weet ik vrijwel zeker dat dat mij niet goed afgaat.

(Police) officer spelen wil ik me verder best voor aanmelden, ik denk dat er genoeg functies zijn die nodig zijn tijdens het opstarten.

Just let me know if you need any help :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:56:
1# Guildleader
2# General
3# Officer
4# Member
5# Friend
6# Alt
Friend? leg uit als je zou willen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mijn favo lijst:

1.) GM
2.) Officer
3.) Class leader
4.) Raider
5.) Social
6.) Alt

The end :) Raider/social kan je samenvoegen tot member

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Consigliere schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:57:
[...]

Friend? leg uit als je zou willen..
Friend rank ?, je hebt een vriend van je die wil mee spelen is ook nederlands maar niet Tweakers ?.
je hebt een vriend uit Zweden die met jouw wil spelen ( als alt w/e ) maar niet op Tweakers ?.

Of willen we echt alleen NL en Tweakers ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

lanerios schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:58:
Mijn favo lijst:

1.) GM
2.) Officer
3.) Class leader
4.) Raider
5.) Social
6.) Alt

The end :) Raider/social kan je samenvoegen tot member
PVP / raider zelfde rank? aangezien ik die mis ALS we starten op een pvp server

@Mektheb : duidelijk en maakt mij niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Het lijkt mij dat die mensen ook gewoon de rank van Raider/Social kunnen krijgen?

Mijn lijst zou overigens identiek zijn aan die van Lanerios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:59:
Het lijkt mij dat die mensen ook gewoon de rank van Raider/Social kunnen krijgen?

Mijn lijst zou overigens identiek zijn aan die van Lanerios.
Stem ik ook wel in mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Nederlands only! :D Ik ga wel een DK starten in de guild dan!

[ Voor 10% gewijzigd door hmr op 09-12-2013 14:00 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

hmr schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:00:
[...]

Nederlands only! :D Ik ga wel een DK starten in de guild dan!
Stem ik er ook mee in ;)
en waarom Nederlands only?
Engels is nie moeilijk ;)
- Guildnaam: Gathering of Tweakers
- GoT
- Tweakers

[ Voor 9% gewijzigd door Consigliere op 09-12-2013 14:01 . Reden: aanpas ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Same die van mij zou ook identiek aan die van Lanerios zijn.

Misschien een idee om dan met de guild oude raids te gaan doen voor de achievements en mounts/transmogs. Waardoor we een hechtere groep zouden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

We kunnen eventueel al elke week flex runs gaan doen, om zo met de huidige content een beetje op elkaar in te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
wambamNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:01:
Same die van mij zou ook identiek aan die van Lanerios zijn.

Misschien een idee om dan met de guild oude raids te gaan doen voor de achievements en mounts/transmogs. Waardoor we een hechtere groep zouden krijgen.
Zoiets was mijn suggestie ook al, al is het voor rep farmen van een bepaalde faction etc.
Mekaar helpen moet trademark worden.

Dit gebeurd naar mijn mening te weinig ingame tegenwoordig, en denk we allemaal volwassen genoeg zijn om niet mensen te abuse voor boosting etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik zou daar gelijk mee joinen eigenlijk. Oude raids, flex etc. Zou wel geweldig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

JA inderdaad zeker alle achievments proberen te halen.
en ook zeker oude raids doen. Helaas is MC of BWL zo makkelijk te solo'en dat als je iedereen mee neemt het een dolle boel word door MC of ICC of wat ook heen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Het lijkt mij misschien verstandig om een apart topic te starten voor de discussie hoe dingen binnen de guild geregeld gaan worden. Dan blijft dit topic clean en kunnen mensen ook over inhoudelijke dingen van het spel praten (en het formulier blijft dan op de laatste pagina). Daarmee voorkomen we ook een mod-break.

Dat topic ga ik nu even openen en dan zal ik hier een edit plaatsen daarheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Consigliere schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:04:
JA inderdaad zeker alle achievments proberen te halen.
en ook zeker oude raids doen. Helaas is MC of BWL zo makkelijk te solo'en dat als je iedereen mee neemt het een dolle boel word door MC of ICC of wat ook heen te gaan.
Maar wel goed te doen, bedoel ICC is makkelijk alleen maar als je het met ze 5e kan doen kan je gelijk het op heroic doen en kans op mount etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ben het met VanHallen eens kunnen we een beetje kijken waar iedereens sterke en mindersterke punten liggen.

Elkaar helpen moet gewoon een basis principe van de guild worden.

@consigliere
Dat maakt het des te leuker en ook gezelliger dan te soloen,
Ik zelf ben dan echt een achievement hunter :P ondanks dat ik ook een raider ben dus als er dan iemand nodig is om de group te leaden voor de achievements hou ik me aanbevolen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

wambamNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:06:
Ben het met VanHallen eens kunnen we een beetje kijken waar iedereens sterke en mindersterke punten liggen.

Elkaar helpen moet gewoon een basis principe van de guild worden.

@consigliere
Dat maakt het des te leuker en ook gezelliger dan te soloen,
Ik zelf ben dan echt een achievement hunter :P ondanks dat ik ook een raider ben dus als er dan iemand nodig is om de group te leaden voor de achievements hou ik me aanbevolen :D
Ja het is erg leuk om totaal dronken mee te gaan want dood kan je haast niet in de low lvl raids.
Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:06:
[...]

Maar wel goed te doen, bedoel ICC is makkelijk alleen maar als je het met ze 5e kan doen kan je gelijk het op heroic doen en kans op mount etc.
True True ! en dat houd ook de lol in het spel !

Ben nu voor mijzelf begonnen aan alle mogelijk achievments te kunnen halen..Damn lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Precies, en een hoop kan je gewoon niet alleen doen.

En daarom is het leuk met elkaar dat te doen, ookal heb je het al 30x gedaan met nieuwe mensen nieuwe rondes nieuwe kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Mensen het GoT Tweakers guild topic is geopent voor dit soort discussies:
GoT World of Warcraft Guild [Formatie]
Het lijkt me verstandig daar verder te gaan.

Een oproep aan alle WoW tweakers die het een goed/leuk idee vinden om lid te worden van een GoT guild om het onderstaande formulier in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Eerlijk gezegd zit ik me weer af te vragen of ik weer wil gaan spelen. een tweakers guild zou dan zeker wel tof zijn (misschien is een transfer dan wel weer wat minder maar goed :p) ben benieuwd, ook omdat dit volgens mij naar aanleiding van die screenshot van me kwam, haha :)

Overigens vraag ik me af, wat doen jullie nou allemaal nog in WoW waar je écht plezier in hebt? ik bedoel, het einde v.d. expension, je hebt alles al gedaan / gezien. Wat blijft er behalve raiden nou echt leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Fiole schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:37:
Eerlijk gezegd zit ik me weer af te vragen of ik weer wil gaan spelen. een tweakers guild zou dan zeker wel tof zijn (misschien is een transfer dan wel weer wat minder maar goed :p) ben benieuwd, ook omdat dit volgens mij naar aanleiding van die screenshot van me kwam, haha :)

Overigens vraag ik me af, wat doen jullie nou allemaal nog in WoW waar je écht plezier in hebt? ik bedoel, het einde v.d. expension, je hebt alles al gedaan / gezien. Wat blijft er behalve raiden nou echt leuk?
Voor mij is het de achievements hunten en lekker met een paar vrienden raiden/pvpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Voor mij in andere rollen dan melee dps de raids zien. Moet ook nog professions doen op een paar alts. En voor de lols beetje mee blijven raiden. Af en toe nog wat invallen bij team 1 bij ons om nog wat heroic progress mee te pakken als ik tijd heb.

Maar flex is natuurlijk een ideale manier om wat dingen samen te starten, al dan niet in de guild. Dan is alleen de faction een vervelend punt. Ik kan alleen alliance mee en anderen zullen alleen horde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
wambamNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:39:
[...]

Voor mij is het de achievements hunten en lekker met een paar vrienden raiden/pvpen
Zelfde voor mij, ideetjes als GoT guild onstaan ook altijd op het einde van een expansion als er niet veel meer te doen is :P .
De laatste tijd merk ik ook dat ik alleen nog maar speel tijdens raid uren van mijn guild en af toe eens wat achievements probeer te scoren. Dit weekend de barrière van 17k overschreden. Alts spreken me ook niet echt zo heel veel aan, hoewel men DK dit weekend ook wat aandacht kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Misschien dat als ik weer ga spelen (...nu niet meer actief) dat ik weer een groep begin om challenge modes te doen. Heb met meerdere characters gold en die ook zelf geleid. Denk dat er nog genoeg tweakers zijn die daar interesse in hebben. Maar ook dat is wel een long shot idee, ben wel benieuwd of er daadwerkelijk wel interesse voor is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Fiole van mijn kant zeker wel (alleen is het al voor de achievements :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Grompie schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:43:
[...]

Zelfde voor mij, ideetjes als GoT guild onstaan ook altijd op het einde van een expansion als er niet veel meer te doen is :P .
De laatste tijd merk ik ook dat ik alleen nog maar speel tijdens raid uren van mijn guild en af toe eens wat achievements probeer te scoren. Dit weekend de barrière van 17k overschreden. Alts spreken me ook niet echt zo heel veel aan, hoewel men DK dit weekend ook wat aandacht kreeg.
Inderdaad zelfde hier, alleen nog niet zoveel als jij :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kom ik aanzetten met nog niet eens 6k :'(
Ach ja speel ook pas sinds MOP en ben ook nog eens een jaar gestopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zo, ga ik even naar de les, kom ik terug zitten we 53 posts verder en zit er een apart GoT Guild topic reeds op pagina 6, denk dat de GoT WoW Community plots weer een pak actiever is :+
Fiole schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:37:
Eerlijk gezegd zit ik me weer af te vragen of ik weer wil gaan spelen. een tweakers guild zou dan zeker wel tof zijn (misschien is een transfer dan wel weer wat minder maar goed :p) ben benieuwd.

Gewoon terug komen, denk dat er nu er werk gemaakt wordt van een GoT Guild je wel terug wat te doen zal hebben qua levellen enzo, en anders kan je zoals ik gewoon op de achievement farm gaan! Heb op 27/06/2013 "It's over 9000" binnengehaald en zit nu reeds op 14915, en dan heb ik nog maar amper de World Event achievements en dergelijke aangeraakt :) Er is genoeg te doen ook buiten raiden, al blijft dat natuurlijk nog steeds de activiteit om te doen natuurlijk, althans imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Zo gisteren onze tanden gezet in Galakras. Kregen 1 keer de kans (van 10 tries) om hem aan de grond te krijgen. Was een mooie poging en op 15% ging het helaas mis.
We krijgen wel een redelijke basis van 7 spelers, maar moesten wel weer een vriend mee nemen als tank.
Rest van de spelers zijn nog te ondermaats en ook wel wat undergeared nog. Bijv een ww monk van 535 die maar 70k dps doet, terwijl de 528 enh shaman al dik boven de 100k zat. Op een gegeven moment willen we ook deze mensen niet meer carryen. Maar recruiting gaat erg traag op Turalyon.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
zo! there.. uiteindelijk progress
Shaman 80
Hunter 80
Rogue 80

RAF ftw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Pfft loyaliteit is echt helemaal weg ...

De ene dag heb je nog een 15 mans raid team dat op het punt staat om met heroic bosses te beginnen.

De volgende dag 's avonds heb je nog 8 man om dat twee van de best gegearde spelers niet een weekje kunnen wachten en een andere guild joinen. Waarom 5 anderen blijkbaar concluderen dat heroics dan niet meer gaan gebeuren en hetzelfde doen.

En wat echt klote is: dat gebeurde dus elke tier, je recruit nieuwe spelers, ze hebben de gear voor heroic modes en ze gaan er vandoor om een nieuwe guild te joinen die al heroic modes doet.

Al met al hebben we dus voor iedere tier een nieuw team lopen opbouwen en nu moeten we dat nu feitelijk weer gaan doen. Maar de officers (waaronder ik) zijn het zat en doen het niet meer.

De guild is eind TBC opgericht en we hebben tot deze expansion altijd alles op heroic mode gecleared. Deze expansion, door de klootzakken en egositen die de gear pakken en er vandoor gaan, hebben we geen enkele toer heroic gedaan toen het nog een uitdaging was.

En ik verdom het om nog een keer voor jan l*l op normal door SoO te maaien in de hoop dat we iemand vinden die wel blijft.

Stiekum heb ik wel leedvermaak, degenen die weg zijn, zijn bij 'hardcore' rading guilds gegaan. En dat betreft: 1 tank die niet durft te praten op mumble, 1 mage die de helft van de raids stoned is en dan ondermaats presteerde (als hij niet stoned was, was hij erg goed), 1 monk die zijn kop nooit houdt op mumble en niet kan luisteren (maar verder wel een goede speler), speler die wegens school en werk regelmatig een 1-1.5 maand pauze inlast en een priest die in het verleden al hardcore gespeeld had, maar ons joinde omdat hij er geen tijd meer voor had (blijkbaar nu weer wel)

Ik heb korte tijd zelf hardcore gespeeld, als deze mensen zich niet aan (kunnen) passen worden ze zo snel gekicked ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
lanerios schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:02:
zo! there.. uiteindelijk progress
Shaman 80
Hunter 80
Rogue 80

RAF ftw :p
RaF gaat nu tot 85, fyi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
Anoniem: 63072 schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:14:

De ene dag heb je nog een 15 mans raid team dat op het punt staat om met heroic bosses te beginnen.

De volgende dag 's avonds heb je nog 8 man om dat twee van de best gegearde spelers niet een weekje kunnen wachten en een andere guild joinen. Waarom 5 anderen blijkbaar concluderen dat heroics dan niet meer gaan gebeuren en hetzelfde doen.

...
da's kut -O-

zelf een raidgroup joinen die in min of meer hetzelfde schuitje zit mss een optie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Het is allemaal wat met die raiding guilds. Zo heb ik in de afgelopen 2 maanden denk ik wel 5 guilds vergezeld. Vaak zat ik dan in guilds die onder mijn niveau zaten. Elke guild waar ik in zat had wel iets wat me tegenviel. zo had de ene raid groep mensen die zonder wat te zeggen niet op kwamen dagen. Of maar 2 avonden in de week raiden omdat de raid leader een vader van 5 kinderen is 8)7.

Toen eindelijk een guild die me beviel op een paar kleine dingetjes na. Dit voorgesteld aan de raid leader om te veranderen en die heeft het weer aan de guild master voorgesteld, maar die was er zwaar op tegen. Na wat gezeik over en weer heeft onze raid leader maar bedacht om de guild te verlaten en een eigen guild te beginnen. binnen no time iedereen van de oude guild naar de nieuwe. We hebben het voor elkaar kunnen krijgen om de beste raiders mee te pikken. Woensdag het nieuwe team maar uit proberen. Als we alles op Normal 'one shotten' gelijk de week erop HC proberen. Alhoewel ik nog wel wat normal gear kan gebruiken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Vanavond ook wat guild drama gehad. Onze GM had er blijkbaar genoeg van al het gezeik over zijn tanking en leading skills. (en veel was ook waar) Dus die heeft wat dingen van de gbank gehaald een andere officer GM gemaakt en vertrokken naar andere guild als hun zogenaamde maintank. Ze zullen wel merken hoe 'goed' hij wel is. :)

Anyways ik zit net 2 weken in de guild en ben de nieuwe raidleader voor team 2. Kunnen nu min of meer opnieuw beginnen. Beetje 1,5 maand weggegooid, want er zijn er wel meer vertrokken onder zijn leiding.

De stofwolken waren redelijk snel weggetrokken want team 1 had nog een paar bosses te gaan. Ze hebben mij zelfs meegenomen voor thok, siegecrafter en paragons. Kon gelijk een nieuwe trinket, tier head en tier legs in ontvangst nemen. :)

Al met al een bewogen avond geworden. Morgen eens flink brainstormen hoe we team 2 weer op de rails kunnen krijgen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Vertrekken betekent waarschijnlijk stoppen met WoW. Ik speel al 5 jaar met de mensen die in die guild zitten. De guild raid(e) 3 avonden in de week, maar was redelijk relaxt in tempo, omdat we allemaal onregelmatige banen hebben. De meeste guild members zijn mensen die helemaal niet meer kunnen raiden en dus social rank. Dat en wat over is van het raid team zijn dus de mensen die ik al jaren ken.

Vanaf nu is het dus super casual met alleen flex raids (zodat we kunnen x-realm puggen om 10 man te krijgen) op de woensdagen. Voor WoD gaan we wel weer recruiten en serieus er tegen aan. Alhoewel een aantal niet officers hebben aangegeven deze keer wel de recruiting te willen doen om in ieder geval weer normal te kunnen raiden.

(Hadden ze normal maar x-realm gemaakt, ik heb een aantal RealID vrienden die in dezelfde boot zitten op andere servers. Maar niemand wil het geld voor de server transfer uitgeven.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Anoniem: 63072 schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:14:

En wat echt klote is: dat gebeurde dus elke tier, je recruit nieuwe spelers, ze hebben de gear voor heroic modes en ze gaan er vandoor om een nieuwe guild te joinen die al heroic modes doet.

Al met al hebben we dus voor iedere tier een nieuw team lopen opbouwen en nu moeten we dat nu feitelijk weer gaan doen. Maar de officers (waaronder ik) zijn het zat en doen het niet meer.
Ik ken het. Afgelopen week te horen gekregen dat mijn medetank en zijn vriendin een eigen raidgroup willen starten. Vervolgens hoor ik via via dat 1 van onze dps weggaat na een Garrosh kill. Ik gooi dit nieuws in de officersgroep, hoor ik daar ook al dat 2 mensen na een Garrosh kill weggaan. Uiteindelijk besloten om na de Garrosh kill de raidgroep op te doeken en onze eigen weg te gaan na lange tijd samen gespeeld te hebben. Hoe jammer het ook is, ik was er sowieso al klaar mee om wederom een nieuw team op te moeten bouwen. Ik ga samen met mijn vriend nu mee naar de nieuwe raidgroup van mijn tankbuddy en ik ga lekker achterover leunen. Geen GM/officer rol, maar gewoon lekker relaxed als raider. Ik ben alle drama een keer zat :)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Door al dat soort drama zit ik tegenwoordig in een casual guild met een relaxte raid atmosfeer, nadeel is dan wel weer dat we pas deze maand aan heroics kunnen beginnen, voordeel is dat het raiden geen last heeft van toxic gedrag en dat mensen geen problemen hebben met wipen, extenden of opbouwende kritiek, tot mijn verbazing hebben we ook totaal geen last van mensen die allen komen opdagen als we farmen.
Mooie is dat dit een goede grond is om nieuwe (en oude) spelers te recruiten aangezien we voor 20-22 man raiden gaan in wod, eindelijk weer grotere raids nadat blizzard deze afgemaakt had in cata (ook de reden dat mn oude guild in cata over de kop ging)

Aangezien ik vanaf vanilla t/m wotlk relatief hardcore geraid heb (en voor de helft van die tijd samen met een van mn RL vrienden het guild draaiende heb gehouden) weet ik ook wel dat het gras aan de andere kant zeker niet altijd groener is, op server firsts jagen e.d laat ik nu maar aan de rest over :P

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
rjpurk schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 01:16:
Het is allemaal wat met die raiding guilds. Zo heb ik in de afgelopen 2 maanden denk ik wel 5 guilds vergezeld. Vaak zat ik dan in guilds die onder mijn niveau zaten. Elke guild waar ik in zat had wel iets wat me tegenviel. zo had de ene raid groep mensen die zonder wat te zeggen niet op kwamen dagen. Of maar 2 avonden in de week raiden omdat de raid leader een vader van 5 kinderen is 8)7.
Zit nu reeds sinds het einde van 5.1 in m'n huidige guild (dus iets van begin maart), maar heb gisteren een application ingediend bij een andere guild... Het staat nog niet vast of ik echt ga vertrekken, maar het is zeker wel een optie. Het is niet dat ik deze jongens niet leuk vind, zit er nu 9 maanden mee te spelen dus ik ken iedereen z'n stem, karakter etc. maar de raidprogress, en gewoon het gedrag in raids stond me al een tijdje niet meer aan. In ToT (m'n lievelingsraid, van de expansion/aller tijden) zijn we slechts tot 2/13 HC gekomen en dat vind ik nog steeds echt zeer jammer. Momenteel staan we op 4/14 HC in SoO, maar no offence ik heb het gevoel dat we altijd met zo'n 3-4 spelers zijn die de raid carried terwijl de rest wat zit te slacken en ik wil gewoon meer... Waar ik echter tegenop kijk is het feit dat ik de jongens van een nieuwe guild misschien helemaal niet leuk vind etc. en dan zit je daar met een realmtransfer en geen terugweg. Vandaar dat ik gewoon nog wat ga nadenken over wat ik ga doen (9 maanden met dezelfde mensen is bijna een heel schooljaar hé), want de jongens van m'n huidige guild wil ik toch als vrienden houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 01:29:
(Hadden ze normal maar x-realm gemaakt, ik heb een aantal RealID vrienden die in dezelfde boot zitten op andere servers. Maar niemand wil het geld voor de server transfer uitgeven.)
In WoD is normal dus ook xrealm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-05 01:27

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Hoe doen DK's het eigenlijk? Lees hier vooral dat mensen overige classes spelen. Is daar een rede voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:34
Vervelend om te lezen over al het 'drama' dat zich in verschillende guilds afspeelt.

Merk dat ons team 1 ook issues heeft nu ze al een hele lange tijd tegen een 12/14HC kill aan schurken (Siegecrafter). Team 2 en team 4 zitten inmiddels nog maar 1 kill achter ze met 10/14HC, dus de dikke voorsprong die ze hadden is bijna teniet gedaan...

Mijn groepje (2/14HC) heeft een aantal mensen die terug komen en nog gegeared moeten worden. Allemaal mensen met potentie, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me een beetje irriteer aan het matige communiceren met betrekking tot raids. Signs gewoon als je kunt, en sign off als je niet kunt. Ik en andere geared mensen zitten raids voor die lui uit zodat ze gecarried kunnen worden voor loot, maar een beetje effort van de andere kant zou fijn zijn.

Achja: morgen weer een avondje heroics proberen. Ben benieuwd hoe het gaat lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
DKs zijn eigenlijk nog nooit slecht geweest, en ook deze patch doen ze het goed tot zeer goed. Al wordt er tegenwoordig wel minder voor Blood DKs gekozen in high end raiding en zijn het vooral de Frost DKs die schitteren in PvE encounters van het moment en Unholy voor PvP, maar alle specs zijn en blijven zeer viable.

In onze guild zitten we met een Blood DK als main tank en wij zitten ondertussen op 4/14 HC, dus op zich is er daar dus helemaal niets mis mee, alleen worden andere tanks zoals Prot Paladins en Monks momenteel wat liever gezien doordat die veel betere dps en AoE threat hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Paragons Heroic vorige week ook eindelijk neer gekregen. Ik was er niet bij dus hierbij alsnog de video voor de 2de kill (mijn eerste kill) ;).

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Aeon vs Paragons of the Klaxxi 10 man Heroic (Resto Druid)

Klein edit foutje in het begin (muziek begint ietsje later).

Deze week zetten we de lockout vast om te kunnen progressen op Garrosh Heroic dus maar even kijken hoe ver we kunnen komen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Lekker bezig man! Is paragons makkelijker of lastiger als Siegecrafter heroic? :)

Ik begrijp dat Garrosh in ieder geval een flinke bak uitdagender is dan alle andere bazen op HC. Zal dus een flinke kluif worden nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Niet echt drama in onze guild maar wel gezeik. We waren de derde guild op onze server...en toen kwamen er FCM's van Silvermoon naar Doomhammer. Tenminste twee complete guilds zijn overgegaan van Silvermoon naar ons en die hebben betere progression dan wij hebben. De recruitment begon eindelijk een beetje aan te trekken maar dat zal wel afgelopen zijn nu we ineens van de ene op de andere dag vijfde zijn in plaats van derde... :(
IntToStr schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:34:
[...]

In WoD is normal dus ook xrealm!
In WoD is normal wat flex nu is. Dat ze het normal noemen maakt het niet ineens hetzelfde als normal nu.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-05 15:54
NMe schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:02:
Niet echt drama in onze guild maar wel gezeik. We waren de derde guild op onze server...en toen kwamen er FCM's van Silvermoon naar Doomhammer. Tenminste twee complete guilds zijn overgegaan van Silvermoon naar ons en die hebben betere progression dan wij hebben. De recruitment begon eindelijk een beetje aan te trekken maar dat zal wel afgelopen zijn nu we ineens van de ene op de andere dag vijfde zijn in plaats van derde... :(

[...]

In WoD is normal wat flex nu is. Dat ze het normal noemen maakt het niet ineens hetzelfde als normal nu.
En op Silvermoon is er niks van te merken, nog net zo druk als eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
In WoD wordt de huidige normal en dus toekomstige Heroic mode ook cross realm, alles buiten Mythic wordt dus cross realm, voor de meer casual spelers denk ik dat dit het wel gemakkelijker zal maken qua recruitment etc.
hulkie schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:32:
Lekker bezig man! Is paragons makkelijker of lastiger als Siegecrafter heroic? :)

Ik begrijp dat Garrosh in ieder geval een flinke bak uitdagender is dan alle andere bazen op HC. Zal dus een flinke kluif worden nog!
Bij ons vallen de HC eigenlijk zeer goed mee tot nu toe, al slacken sommige mensen af en toe wel wat onze progress dus wat tegenhoud. Denk dat het vooral de laatste paar bosses zijn die echt zorgen voor de retard check, met Garrosh als een perfecte eindboss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JimDB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:13:
[...]

In WoD wordt de huidige normal en dus toekomstige Heroic mode ook cross realm, alles buiten Mythic wordt dus cross realm, voor de meer casual spelers denk ik dat dit het wel gemakkelijker zal maken qua recruitment etc.
Hmm, dat wist ik niet. Aan de andere kant: cross-realm raiden is vooral voor pugs interessant, de meeste mensen die vaak samen willen spelen zitten toch wel allemaal op hetzelfde realm.
Bij ons vallen de HC eigenlijk zeer goed mee tot nu toe, al slacken sommige mensen af en toe wel wat onze progress dus wat tegenhoud. Denk dat het vooral de laatste paar bosses zijn die echt zorgen voor de retard check, met Garrosh als een perfecte eindboss :)
De eerste 4 zijn redelijk makkelijk. Protectors is een DPS-check en als je die haalt dan lukken Norushen en Sha ook wel binnen een paar dagen. Galakras is meteen een stukje pittiger. Juggernaut is een eitje als je de cheese-tactic gebruikt (erg ver uit range gaan staan tijdens de siege phase, wordt de DPS requirement wel érg hoog van :P). Shamans was de eerste fight die ons wat meer moeite kostte, maar de 3-tank-strategie werkt daar wel. Complete chaos bij Kardis maar uiteindelijk wel te doen. Nazgrim is een beetje hetzelfde verhaal als normal en dus ook erg simpel.

...maar dan komt 't. :P Malkorok is best pittig. Hoge DPS-requirement en de orbs maken het erg lastig om op tijd in de paarse cirkeltjes te gaan staan. En zodra er mensen zijn die zonder shield zo'n paars ding soaken gaat het al snel heel erg mis omdat ze dan niet nog eens kunnen soaken. We hebben Malkorok zondag voor het eerst gekilld, tijdens de tweede AoE-phase dus een paar seconden van de enrage af. Bruut gevecht. :D

Ik kijk niet echt uit naar Spoils, want dat schijnt een nog zwaardere DPS-check te zijn. :+ Vanavond gaat pijn doen. :D

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Norushen halen we vrij gemakkelijk met elke kill minimaal 1 of 2 sub optimale dpsers bij ons. Protectors lijkt toch een stukje pittiger en Sha gaan we denk ik pas na Galakras proberen :D

Grappig hoe het toch per groep verschilt welke kills makkelijk en welke kills moeilijk zijn!

Succes vanavond. Wij gaan morgen pas weer aan de wipe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-04 10:51
Norushen heroic was voor ons echt een cakewalk.
We zijn op dit moment bezig met Sha of fear. Gister gecleared, woensdag weer verder met de progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

hulkie schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:32:

Paragons is makkelijker dan Siegecrafter. Minder RNG die voor lastige situaties kan zorgen. Vooral de lazers en sawblades zijn erg irritant op Siegecrafter.
Garrosh is vooral lang dan lastig voor mijn gevoel. Het is een gevecht van bijna 20 minuten en je moet de hele tijd gefocused blijven, want 1 foutje en het is gebeurd.
NMe schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:34:
...

Ik kijk niet echt uit naar Spoils, want dat schijnt een nog zwaardere DPS-check te zijn. :+ Vanavond gaat pijn doen. :D
Bij Spoils is het vooral belangrijk om snel door de boxen heen te gaan. Zijn er nog wat kleine mobs over? Gewoon de volgende alvast pullen. Elke 2 minuten een big add pullen, want dan zijn de meeste CD's van dps/healing weer up. Het is erg belangrijk om de inkomende damage en het aantal mobs die de tank kan pullen, te balanceren :). Als je healer weinig te doen heeft dan pulled de tank te weinig, blijven de mobs te lang leven en heeft je healer het moeilijk dan pulled de tank te veel :P.

[ Voor 36% gewijzigd door Jerry op 10-12-2013 13:58 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-02 14:44
Was me ook al opgevallen idd.

Wij hebben iig Garrosh nu ook dood (about time, we hadden iets van 50 wipes erop :+ ), en zoals het nu lijkt gaan wij in WoD gewoon als 25M guild verder ipv 2x 10M groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
NMe schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:34:
Hmm, dat wist ik niet. Aan de andere kant: cross-realm raiden is vooral voor pugs interessant, de meeste mensen die vaak samen willen spelen zitten toch wel allemaal op hetzelfde realm.
Is ook gewoon zeer handig om een keer met wat vrienden mee te gaan of om als trial mee te gaan in een andere guild zonder meteen naar die realm over te gaan om dan te realiseren dat die mensen helemaal niet meevallen. Zie er echt wel een dik voordeel in!
De eerste 4 zijn redelijk makkelijk. Protectors is een DPS-check en als je die haalt dan lukken Norushen en Sha ook wel binnen een paar dagen. Galakras is meteen een stukje pittiger. Juggernaut is een eitje als je de cheese-tactic gebruikt (erg ver uit range gaan staan tijdens de siege phase, wordt de DPS requirement wel érg hoog van :P).
Het probleem is dat het team waar ik momenteel in zit het reeds zeer moeilijk had op de eerste 4 bosses, en dat met bakken gear. Heb dus het gevoel dat we steeds trager en trager zullen beginnen progressen sinds de bosses in SoO toch geleidelijk aan moeilijker worden. Misschien wordt het eens tijd voor iets nieuws, ik weet het nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Maar even een Transmog set in elkaar gezet. Gelijk Heroics gaan farmen :)

Transmog Set (WoWHead Profiler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Weet iemand hier of elvui zich pas aanpast nadat je uit de startzone bent? Ik had even snel een level 1 aangemaakt op de realm van de nieuwe tweakers guild, maar alles was 1 grote chaos in m'n ui. Onder andere de abilities bar bleef op standaard staan ipv die van elvui.

Helaas veel afwezigen voor de raid van vanavond, dus ik denk dat ik wel in moet vallen voor de eerste 3 heroic bosses hopelijk. Ben benieuwd of ik nog wat kills mee kan pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

IntToStr schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:46:
Weet iemand hier of elvui zich pas aanpast nadat je uit de startzone bent? Ik had even snel een level 1 aangemaakt op de realm van de nieuwe tweakers guild, maar alles was 1 grote chaos in m'n ui. Onder andere de abilities bar bleef op standaard staan ipv die van elvui.

Helaas veel afwezigen voor de raid van vanavond, dus ik denk dat ik wel in moet vallen voor de eerste 3 heroic bosses hopelijk. Ben benieuwd of ik nog wat kills mee kan pakken :)
Wat je kan proberen is de command ./elvui in de chat te typen dan naar profiles te gaan.
Als je in profile bent is er een dropdownbox van existing profiles.
Klik daar op een van je chars die wel goed zijn en als het goed is moet je hele UI omgezet worden naar die van de char die jij hebt geselecteerd.

EDIT: Wat ik me afvraag je hebt een surround sound optie in WoW en ik heb een surround headset maar geeft het ook een goede ervaring of kan je het beter links laten liggen in WoW?

[ Voor 9% gewijzigd door Ryada op 11-12-2013 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
wambamNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:02:
[...]

Wat je kan proberen is de command ./elvui in de chat te typen dan naar profiles te gaan.
Als je in profile bent is er een dropdownbox van existing profiles.
Klik daar op een van je chars die wel goed zijn en als het goed is moet je hele UI omgezet worden naar die van de char die jij hebt geselecteerd.

EDIT: Wat ik me afvraag je hebt een surround sound optie in WoW en ik heb een surround headset maar geeft het ook een goede ervaring of kan je het beter links laten liggen in WoW?
Dat is dus exact wat ik heb gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

IntToStr schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:04:
[...]

Dat is dus exact wat ik heb gedaan :)
Werkte het dan?
Want ik doe dit zelf ook regelmatig scheelt weer een uur kloten om het te fixen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Bij andere chars ging dit wel goed, bij de level 1 dus niet. Maar ik heb het vermoeden dat het met de starting area te maken heeft. Ach ja, daar kun je ook zonder ui wel snel uit komen :p

[ Voor 7% gewijzigd door IntToStr op 11-12-2013 11:27 ]

Anoniem: 377816

Ik heb al een jaar of 2 geen Wow gespeeld, maar ff een vraagje;
Kan iemand me (kort) uitleggen hoe het zit met de huidige talent tree? Wat ik heb begrepen kies je nu iedere 15 levels uit 3 skills? Dus je hebt een stuk minder skills dan voorheen... Of is dat naast de gewone class skills, zoals Fireball etc. ?

• hulkie
Gister praktisch de hele avond lopen wipen op Immersius HC. Uiteindelijk wel een kill gepakt, maar het blijft een helse baas. Gemiddeld pakken we ook maar 16 stacks per P2, dit zouden er rond de 20 moeten zijn als iedereen gemiddeld 2 blobs dps/healed...

Ik kan als frostmage 3-5 van die adds aan als ze een beetje bij elkaar in de buurt spawnen, onze oomkin pakt er ook veel en onze warrior tank heeft er ook altijd minimaal 2-3. Ikke niet begrijp!

Toen we de eerste keer door de eerste paar P1s kwamen kregen we een enrage voor onze kiezen.

De tweede keer dat we erdoor kwamen hadden we 9:12 op de teller staan bij de kill.

Wel blij dat we de kill weer hebben, mijn teller voor Immersius trinket staat nu op 57 rolls zonder resultaat. Morgen weer flex + coin en lfr proberen...

• corset
http://eu.battle.net/wow/...therhood/Estragore/simple

Uiteindelijk is mn DK weer aan het gearen :) Vraagje nu.

Met deze gear, wat zouden jullie aanraden? Frost of Unholy? En ja ik weet het, crappy geared DK :P

• Ryada

Ryada

She/Her

Anoniem: 377816 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:50:
Kan iemand me (kort) uitleggen hoe het zit met de huidige talent tree? Wat ik heb begrepen kies je nu iedere 15 levels uit 3 skills? Dus je hebt een stuk minder skills dan voorheen... Of is dat naast de gewone class skills, zoals Fireball etc. ?
Het is nu dat je iedere 15 levels 1 kan kiezen uit 3 mogelijkheden.

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-05 11:14

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Anoniem: 377816 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:50:
Dit is naast je gewone class skills die je automatisch krijgt tijdens het levelen.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• IntToStr
hulkie schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:14:
Gister praktisch de hele avond lopen wipen op Immersius HC. Uiteindelijk wel een kill gepakt, maar het blijft een helse baas. Gemiddeld pakken we ook maar 16 stacks per P2, dit zouden er rond de 20 moeten zijn als iedereen gemiddeld 2 blobs dps/healed...

Ik kan als frostmage 3-5 van die adds aan als ze een beetje bij elkaar in de buurt spawnen, onze oomkin pakt er ook veel en onze warrior tank heeft er ook altijd minimaal 2-3. Ikke niet begrijp!

Toen we de eerste keer door de eerste paar P1s kwamen kregen we een enrage voor onze kiezen.

De tweede keer dat we erdoor kwamen hadden we 9:12 op de teller staan bij de kill.

Wel blij dat we de kill weer hebben, mijn teller voor Immersius trinket staat nu op 57 rolls zonder resultaat. Morgen weer flex + coin en lfr proberen...
Ik heb m'n avond ongeveer hetzelfde doorgebracht, maar dan zonder kill :'( :( :/ :| :X :-(

Man, wat heb ik me zitten ergeren. Hoe moeilijk is het nou om die shit te ontwijken. Als melee heb ik er veel meer last van dan ranged, maar toch ben ik geloof ik 1 keer doodgegaan op de hele avond en een hoop anderen continu. Ook ondanks dat ik al weken niet meer raid op m'n paladin nog steeds ruim aan kop in damage done. Wat je ook zegt met 2 blobs per persoon, ik doe er zelf soms 5 en doe naast een dps blob soms ook nog een healing blob links of rechts. Wij zaten ook vaak rond de 16. Paar keer meerdere P1s doorgekomen, maar dan vielen er weer een paar om door gekluns :S

Had me er echt op ingesteld om in ieder geval de eerste 2 bosses op hc neer te krijgen. Helaas haakten 2 goede dps vlak voor raid af, dus had m'n verwachtingen al iets bijgesteld, maar dit viel me echt tegen.

Verder geen frustratie hoor...

• Coreantes
  • Laatst online: 23-03 13:13

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Gisteravond geen Garrosh-normal voor ons; toch besloten een verse run te doen door de afwezigheid van één van onze main-healers. Opzich voor mij niet zo interessant; veel gear eigenlijk al helemaal goed. Ik had wel een normal-shield van Norushen, dus kon enkel nog een MH gebruiken...

Bij de shaman's aangekomen en alle geluk van de wereld, want Kardris' Scepter dropte, ook nog eens Warforged!

Ben dus nog niet zover als sommigen hier, maar normal t/m Blackfuse krijgen we redelijk ge-one-shot. Paragons zijn soms nog wat lastig door te hebben en ervaring speelt erg mee, heb ik het idee. Garrosh misschien deze zondag!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:50
Nieuw deel:

• Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281

Graag daar verder.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:En men kan verder in het volgende deel, dus op slot
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.