Er lijkt inderdaad wel veel animo te zijn. Maar we hebben in ieder geval wel 1 iemand nodig die dus bereid is om het door te pakken en GM te worden. Zoals ik al zei, ik ben best bereid je te ondersteunen.
De volgende informatie die je allemaal wilt hebben is natuurlijk (in een Excel/google document):
- (Tweakers) naam
- Main of alt
- Horde/Alliance
- PvE/PvP/RP server
Overigens moet er denk ik ook een optie zijn voor "Voorkeur, maar als er iets anders wordt gekozen kom ik nog steeds". Zoals dat ik voorkeur heb voor Alliance maar als er Horde gekozen wordt zal ik alsnog transferren.
Je kan dan ook meer gewicht geven aan voorkeuren voor mensen die er hun main van maken.
Ik ga even kijken of ik zo'n document kan fixen.
De volgende informatie die je allemaal wilt hebben is natuurlijk (in een Excel/google document):
- (Tweakers) naam
- Main of alt
- Horde/Alliance
- PvE/PvP/RP server
Overigens moet er denk ik ook een optie zijn voor "Voorkeur, maar als er iets anders wordt gekozen kom ik nog steeds". Zoals dat ik voorkeur heb voor Alliance maar als er Horde gekozen wordt zal ik alsnog transferren.
Je kan dan ook meer gewicht geven aan voorkeuren voor mensen die er hun main van maken.
Ik ga even kijken of ik zo'n document kan fixen.