JimDB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:13:
[...]
In WoD wordt de huidige normal en dus toekomstige Heroic mode ook cross realm, alles buiten Mythic wordt dus cross realm, voor de meer casual spelers denk ik dat dit het wel gemakkelijker zal maken qua recruitment etc.
Hmm, dat wist ik niet. Aan de andere kant: cross-realm raiden is vooral voor pugs interessant, de meeste mensen die vaak samen willen spelen zitten toch wel allemaal op hetzelfde realm.
Bij ons vallen de HC eigenlijk zeer goed mee tot nu toe, al slacken sommige mensen af en toe wel wat onze progress dus wat tegenhoud. Denk dat het vooral de laatste paar bosses zijn die echt zorgen voor de retard check, met Garrosh als een perfecte eindboss

De eerste 4 zijn redelijk makkelijk. Protectors is een DPS-check en als je die haalt dan lukken Norushen en Sha ook wel binnen een paar dagen. Galakras is meteen een stukje pittiger. Juggernaut is een eitje als je de cheese-tactic gebruikt (erg ver uit range gaan staan tijdens de siege phase, wordt de DPS requirement wel érg hoog van

). Shamans was de eerste fight die ons wat meer moeite kostte, maar de 3-tank-strategie werkt daar wel. Complete chaos bij Kardis maar uiteindelijk wel te doen. Nazgrim is een beetje hetzelfde verhaal als normal en dus ook erg simpel.
...maar dan komt 't.

Malkorok is best pittig. Hoge DPS-requirement en de orbs maken het erg lastig om op tijd in de paarse cirkeltjes te gaan staan. En zodra er mensen zijn die zonder shield zo'n paars ding soaken gaat het al snel heel erg mis omdat ze dan niet nog eens kunnen soaken. We hebben Malkorok zondag voor het eerst gekilld, tijdens de tweede AoE-phase dus een paar seconden van de enrage af. Bruut gevecht.
Ik kijk niet echt uit naar Spoils, want dat schijnt een nog zwaardere DPS-check te zijn.

Vanavond gaat pijn doen.