![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 12-11-2013 16:31 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 12-11-2013 16:31 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 114% gewijzigd door Zeror op 09-11-2013 19:24 ]
[ Voor 19% gewijzigd door JimDB op 09-11-2013 20:40 ]
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeTrans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 09-11-2013 21:06 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 09-11-2013 21:09 ]
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
Nice daar ben ik wel voor ^^JimDB schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:05:
Maw, ze gaan een soort oQueue/Openraid in game brengen, die die addons (zou) moet(en) vervangenDe nadruk bij Greg Street ligt precies wel duidelijk op samen events doen met je vrienden
[ Voor 12% gewijzigd door Dennism op 09-11-2013 21:11 ]
[ Voor 53% gewijzigd door Dennism op 09-11-2013 21:15 ]
[ Voor 3% gewijzigd door JimDB op 09-11-2013 21:20 ]
[ Voor 56% gewijzigd door JimDB op 09-11-2013 21:18 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 09-11-2013 21:36 ]
[ Voor 28% gewijzigd door junglebeast op 09-11-2013 21:40 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Met het gegeven dat servers samengevoegd worden en crossrealm enzo. zou het makkelijker moeten zijn om je groep/guild te vergroten. Daarmee zou je de 20-man mythic wel mee moeten kunnen halen.junglebeast schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:39:
Ik snap het wel dat Blizz zich op 1 hardmode wil richten. Maar voor sommige guilds betekend dit het einde als ze niet genoeg spelers kunnen vinden die 1) goed zijn en 2) in de guild passen.
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 09-11-2013 21:43 ]
Ik hoorde het verkeerd. Er zijn geen spec specifieke gearsets meer. Dus een heal-set is ook een dps-set.Zeror schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:13:
Is er nou geen verschil meer tussen pve gear en pvp gear? Hoorde ik dat nu goed?
Voor de doelgroep van Mythic (voorheen heroic/hardmode) content levert het maken van dezelfde content voor zowel 10 als 25 mans meer problemen op dan dat het goed doet. Ten eerste, voor de echte topend guilds, blijf je altijd het gedoe hebben met "telt 10 mans wel mee voor de world first race" en wat is uiteindelijk (zelfs per encounter) het moeilijkste/"the biggest achievement". Zo zie je regelmatig fights die of op 10 mans of 25 mans aanzienlijk moeilijker en/of rare situaties met class stacking opleveren (b.v. Spine of Deathwing heroic).Zeror schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:33:
Die laatste vraag was voor NMe.
Wat is de reden van het niet hebben van een 10man mythic modes? Ze willen de cutting edge experience verbeteren door maar op 1 player size te hoeven focussen. Het is blijkbaar te lastig of kost te veel tijd om cutting edge mythic content voor twee group sizes te ontwikkelen.
Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT
6 uurtjes gok ik. Level 100 world first. Plus 3 uurtjes voor basis gear om te gaan raiden.Dennism schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:58:
Houd er ook rekening mee dat raid ready raken w.s. iets langer zal duren deze XP. 10 levels
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 09-11-2013 22:02 ]
Starter editie zul je niet echt veel aan hebben. Deze is te beperkt om het spel echt te leren kennen. je kan alleen de classes ff testen en dan ook zeer beperkt) Als je je oude account gegeven nog hebt activeer die dan weer via een scroll of resurrection (kan bijnna iedereen hier je sturen als je het e-mail adres nog hebt waarmee je destijds registreerd hebt (al moet je je account ws nog wel even omzetten naar een battle.net account voordat je een scroll kan krijgen).douweegbertje schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:57:
Ik ga eens beginnen met WoW, ik heb het spel eens gespeeld toen het net uit was maar uiteindelijk er nooit meer dan een paar dagen aan gezeten. Wellicht dat ik toen nog iets te jong wasIn elk geval is er volgens mij veel veranderd waardoor ik sowieso even met de starters editie begin.
Nu heb ik al het één en ander opgezocht maar wellicht dat jullie nog wat specifieke tips hebben voor een nieuwe speler die misschien niet vermeld zijn in de 'guides' die ik al heb doorgelezen?
Zo wil ik zelf voor een warrior gaan omdat ik gewoon van leuke damage hou, maar uiteindelijk wil ik natuurlijk ook actief mee gaan doen in raids. Vele guides die ik lees bevatten niet echt informatie hoe een bepaalde class is als je max lvl bent. In elk geval ga ik gewoon even spelen en wat addons bekijken, en ik hoop dat jullie enkele starters tips hebben!
Ik zou mijn account echt niet meer wetenDennism schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 22:02:
[...]
Starter editie zul je niet echt veel aan hebben. Deze is te beperkt om het spel echt te leren kennen. je kan alleen de classes ff testen en dan ook zeer beperkt) Als je je oude account gegeven nog hebt activeer die dan weer via een scroll of resurrection (kan bijnna iedereen hier je sturen als je het e-mail adres nog hebt waarmee je destijds registreerd hebt (al moet je je account ws nog wel even omzetten naar een battle.net account voordat je een scroll kan krijgen).
Je krijgt dan namelijk ook gelijk een lvl 85 char (kan je ook bewaren tot later) zodat je wat sneller in de actie zit. Verder zitten alle classes redelijk balanced qua damage tenzij je op top level raid, dus in die keuze zou ik gewoon kiezen wat je het meest aanspreekt.
Ws voor een paar exploiters wel ja, al was op mijn realm, realm first in Wotlk er pas na 1,5 dagen, en was het pas na een week mogelijk om echt fatsoenlijk dungeons te farmen omdat je toch ziet dat het overgrote deel het bij 10 levels wat minder rushed dan bij 5 lijkt het wel omdat het toch lastiger om 10 levels te halen in een lange speel sessie dan dat 5 levels halen was.Zeror schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 22:00:
[...]
6 uurtjes gok ik. Level 100 world first. Plus 3 uurtjes voor basis gear om te gaan raiden.
\[/no lifer-mode]
Nu Warcraft film tijd
Dat ligt eraan hoe je speeltdouweegbertje schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 22:04:
[...]
Ik zou mijn account echt niet meer wetenEchter het spel kost maar 15euro dus dat is niet zo'n punt (zonder Mist of panda, dat heb ik toch nog niet nodig?). Mijn eerste probleem is eigenlijk ook meer de server.. er zijn er zoveel en alles verschilt. Lastige keuze eigenlijk.
[ Voor 48% gewijzigd door Dennism op 09-11-2013 22:11 ]
Hmm, hoe geraken level 58's dan in Outlands? Gaat het portal in Orgrimmar/Silvermoon etc. dan naar de Caverns of Time leiden of... een nieuw portal?Zeror schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:56:
Oh even iets anders.
De Dark Portal in Blasted Lands gaat naar Draenor leiden. Er komt waarschijnlijk een alternatieve portal in Caverns of Time voor Outlands.
Ja, ik denk niet dat die 5 extra levels veel verschil gaat brengen voor die top-end raiders, die zitten dat weekje gewoon thuis om max level te geraken op hun main en beste alt en dan maar gearen om meteen de week nadien de raid binnen te gaan.Zeror schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 22:00:
6 uurtjes gok ik. Level 100 world first. Plus 3 uurtjes voor basis gear om te gaan raiden.
\[/no lifer-mode]
Nu Warcraft film tijd
Ja ik heb geen behoefte om super snel te levelen, zo ga ik nooit de game snappen en zit je als naab in raids alles voor de rest te verpesten. Tenminste zo voel ik mijzelf altijd als een noob alles heeft geskipped en gelijk met de end game verder wilt gaan. Qua server zal ik dan idd eens kijken naar een high pop.Dennism schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 22:06:toon volledige bericht
[...]
Ws voor een paar exploiters wel ja, al was op mijn realm, realm first in Wotlk er pas na 1,5 dagen, en was het pas na een week mogelijk om echt fatsoenlijk dungeons te farmen omdat je toch ziet dat het overgrote deel het bij 10 levels wat minder rushed dan bij 5 lijkt het wel omdat het toch lastiger om 10 levels te halen in een lange speel sessie dan dat 5 levels halen was.
[...]
Dat ligt eraan hoe je speeltals je bijv een maat hebt die oook speelt kun je met een nieuw account Recruit-a-friend activeren en dan kan je inn een dag in MoP content zitten. Als je het rustig aanpakt kan je wel ff zonder MoP, maar echt lang zal het niet duren. Levelen gaat nu echt super snel (juist om mensen een snelle catch up te gunnen (voorbeeld wij hadden een tank nodig deze patch, een guidlie heeft toen in 3 dagen zijn alt geleveld van lvl 85 tot 90, gear gehaald en in 3 dagen zat ie in normal mode van de laatste raid tier. Als ie geen lvl 85 had gehad had het em 1-2 dagen extra gekost.
Qua server, als je mensen kent kies die server, heb je dat niet kies dan een server die minimaal medium is zodat je makkelijker een goede guild vind. High kan zelfs nog beter zijn.
Jep, zeker niet de minste wijzigingen hierIntToStr schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 22:12:
Wat een wijzigingen zeg! Voorlopig zie ik heel veel als positief. Zie het wel zitten.
Zeer handig dat je gear nu gewoon aanpast aan je spec, alleen had ik dan ook wel graag de optie tot een derde spec willen zien, ipv beperkt te zijn tot 2 specs. Ik zit bijvoorbeeld met Ret en Prot, Ret om mee te raiden en (vroeger) Prot om instances mee te runnen. Met de gear changes zou Holy zeer handig zijn om LFRs mee te runnen aangezien er altijd healers te weinig zijn, maar ik heb gewoon geen spec slot meer open...Dennism schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 22:17:
Ik zie bijna alles als positief, echt veel zaken die ik al jaren op mijn nice to have lijstje heb staan. Vooral de gear wijzigingen gaan echt helpen. Hybrids kunnen straks gearen als alle specs wat queue's vast naar beneden gaat krijgen, hit/exp weg, reforge weg (was handig, nu niet meer nodig met item squish en stats removal). Meer play with friends zaken.
Eindelijk, afhankelijk zijn van websites/addons als Askmrrobot en ReforgeLite was wel een beetje lame, nu maakt alleen je gear nog maar uitMag dan wel dumb down zijn, maar in dit geval echt positief daar theorie craften toch al niet veel meer was dan wat knopjes in een addon indrukken of guides lezen. itt tot eerder toen we nog geen simcrraft e.d. hadden. Toen had ik nog hele excel sheets gemaakt die van alles uitrekenden, de laatste jaren echter totaal niet meer nodig.
Dan respec je toch, juist dat wordt straks super makkelijk als ik de uitleg goed begrijp. Kost je 30g oid en wat dusts. ipv dat je nu een spec moet hebben, gear en ervaring kan je straks je ret spec (bijv) in 5 min respeccen, al je gear wordt heal gear (alleen nog onduidelijk of je nog wel ringen, necks en trinkets moet farmen) en gaan met die banaanJimDB schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 22:32:toon volledige bericht
[...]
Jep, zeker niet de minste wijzigingen hier![]()
Bij de Class changes stond trouwens ook dat Slice & Dice een passive wordt voor Rogues, dus hopelijk maken ze dan meteen van Inquisition ook een passive.
[...]
Zeer handig dat je gear nu gewoon aanpast aan je spec, alleen had ik dan ook wel graag de optie tot een derde spec willen zien, ipv beperkt te zijn tot 2 specs. Ik zit bijvoorbeeld met Ret en Prot, Ret om mee te raiden en (vroeger) Prot om instances mee te runnen. Met de gear changes zou Holy zeer handig zijn om LFRs mee te runnen aangezien er altijd healers te weinig zijn, maar ik heb gewoon geen spec slot meer open...
[...]
Eindelijk, afhankelijk zijn van websites/addons als Askmrrobot en ReforgeLite was wel een beetje lame, nu maakt alleen je gear nog maar uit
Oh serieus? Die uitleg had ik precies gemistDennism schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 22:39:
Dan respec je toch, juist dat wordt straks super makkelijk als ik de uitleg goed begrijp. Kost je 30g oid en wat dusts. ipv dat je nu een spec moet hebben, gear en ervaring kan je straks je ret spec (bijv) in 5 min respeccen, al je gear wordt heal gear (alleen nog onduidelijk of je nog wel ringen, necks en trinkets moet farmen) en gaan met die banaan
Of je niet naar de trainer moet weet ik niet, ik kan me bijv voorstellen dat je kan respeccen in je garrison. Maar zelfs dan duurt HS, respec, summon niet langer dan 5 min. Keybinds bewaren kan denk ik nu al met bepaalde addons, want wij hebben die vaak wisselt tussen 3 specs en die is altijd zo klaar. kan me niet voorstellen dat ie alles nog moet binden.JimDB schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 22:45:
[...]
Oh serieus? Die uitleg had ik precies gemist
Eindelijk dus spec veranderen zonder naar je class trainer te moeten gaan, deze changes worden echt episch
Ik vraag me af of je na het speccen en terug respeccen wel gewoon je keybindings houdt, dat zou dingen wel pakken gemakkelijker maken, kan ik slacken als healer in LFRs
[ Voor 95% gewijzigd door Dennism op 09-11-2013 23:02 ]
Hahaha, dat was waar ook. bij de movie Q&A was het ook al niet veel soeps.Twylight schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 23:14:toon volledige bericht
Ben benieuwd of er dit jaar wat meer variatie zit in het type mensen dat straks vragen stelt tijdens de Q&A. Dit was de vorige Blizzcon:
Blizzcon 2011 Q&A [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ook echt stuk voor stuk zo'n vies baardje
[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 09-11-2013 23:36 ]
Zeror schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 23:35:
Einde van de expansion spoiler:
spoiler:Grommash Hellscream is de eindbaas van de expansion
[ Voor 3% gewijzigd door jmxd op 09-11-2013 23:44 ]
Hadden ze niet enorm aanngekondigd dat hij het niiet is?Zeror schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 23:35:
Einde van de expansion spoiler:
spoiler:Grommash Hellscream is de eindbaas van de expansion
Dus eigenlijk verandert er toch gewoon niets aan het respeccen, buiten dat dat vanaf nu ook in je Garrison kan? Natuurlijk kan je HS, respec en weer gesummoned worden, maar dat is gewoon een waste of time, vandaar dat ik graag de mogelijkheid had gezien tot 3 specs.Dennism schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 22:46:
Of je niet naar de trainer moet weet ik niet, ik kan me bijv voorstellen dat je kan respeccen in je garrison. Maar zelfs dan duurt HS, respec, summon niet langer dan 5 min. Keybinds bewaren kan denk ik nu al met bepaalde addons, want wij hebben die vaak wisselt tussen 3 specs en die is altijd zo klaar. kan me niet voorstellen dat ie alles nog moet binden.
Dennism schreef op zondag 10 november 2013 @ 05:01:
Hadden ze niet enorm aanngekondigd dat hij het niiet is?
Publiek was meer dood dan levend...ze konden beter Streisand neerzetten ofzo.Dennism schreef op zondag 10 november 2013 @ 05:05:
Blink-182 hulde! Hoewel ze vroeger live beter waren!
[ Voor 9% gewijzigd door vhal op 10-11-2013 10:07 ]
Ik wil wel even een char maken, H of A? En bij wie moet ik signen?Azerox schreef op zondag 10 november 2013 @ 10:06:
Ik wil even een guild maken op Kazzak
Zijn hier ook mensen die daar een char hebben of even willen helpen met signen?
Thanks
Nee, er werd heel duidelijk in de Q&A gevraagd of ze al wisten wie de final boss zou gaan zijn van Warlords en ze gaven daarop dit antwoord.Dennism schreef op zondag 10 november 2013 @ 05:01:
[...]
Hadden ze niet enorm aanngekondigd dat hij het niiet is?
[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 10-11-2013 11:17 ]
Dat zou wel erg zuigen. Ze moeten echt eens ophouden met overal flying te verbieden. Rondlopen op zo'n slowass ground mount is echt vervelend en tijdrovend.Zeror schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:10:
[...]
Nee, er werd heel duidelijk in de Q&A gevraagd of ze al wisten wie de final boss zou gaan zijn van Warlords en ze gaven daarop dit antwoord.
Edit:
Waarschijnlijk krijgen tot patch 6.1 geen flying skill voor Draenor. Dit zou zijn om het gevaar te benadrukken.
Ben ik het aan de ene kant wel mee eens. Het is erg vervelend om gelimiteerd te zijn aan die ground mount. Aan de andere kant snap ik wel dat ze juist willen dat je jouw ground mount gebruikt, zodat je gedwongen wordt om iets van de zones te zien. Daar hebben ze hard aan gewerkt en willen ze je graag laten zien. Daarnaast is het gevaar ook iets wat het spel weer spannender maakt. Iets wat met flying mount niet kan worden ervaart.Dennism schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:47:
Dat zou wel erg zuigen. Ze moeten echt eens ophouden met overal flying te verbieden. Rondlopen op zo'n slowass ground mount is echt vervelend en tijdrovend.
[ Voor 42% gewijzigd door Dennism op 10-11-2013 12:11 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Metian op 10-11-2013 12:14 ]
Rupsen, Rapsen.
Ik begrijp dat mensen en Blizzard als bedrijf de xpac asap willen live zien gaan, maar ik heb liever dat Blizz genoeg tijd neemt en eventueel toch nog een raid in MoP steekt. Het zou balen zijn moest bv. de garissons pas in patch 6.1 of .2 komen omwille van deadlines, of nog erger 'the way of the dodo' gaan zoals dance studio en path of titans.Warlords Release Date
* Another MoP patch would delay WoD, so Patch 5.5 isn't going to happen. The entire team is working on WoD right now, so any more MoP content would slow down development.
* Q: "Typically after you announce something it is another year, but we are at Patch 5.4 now. What content do you have planned for between now and then?" A: "Any content we do now will delay the expansion by the same amount of time it took us to make that content. We are completely focused on making the next expansion and will try to deliver that as soon as we can, hopefully on a shorter cycle than players are imagining, but you never know, we will have to see."
* Q: "Typically that would be in the Winter of next year. Does that mean it is a goal to bring it in to Summer or Spring?" A: "Well certainly the goal is before that, but we'll see, it is very hard for us to predict."
[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 10-11-2013 12:23 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Dacht het net te zeggen: "Zal wel zijn om World PvP weer te promoten", wel dom voor PvE realms natuurlijk, maar een teken dat PvP realms leuker zijn dusDennism schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:08:
Tijdens het levelen geen flying kan ik goed inkomen. Zo is het altijd (behalve in Cata) geloof ik geweest, iig op je eerste char.Maar op top level moet flying imho gewoon beschikbaar zijn, ik vond flying altijd een gede reward voor het behalen van max lvl. Maar wachten tot een patch die na 2-3 maand pas komt....... en dan ws in iedere nieuwe zone ook weer geen flying om world PVP te stimuleren (op mijn PVE server), laat zee dat lekker op pvp servers doen.....
Same, kijk er echt al naar uitMetian schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:14:
Heb ook een voorgevoel dat WoD een van de betere expansion packs gaat worden.
Garrisons schijnen als de farm te zijn, phased dus. Van wat ik zag kan je elkaar wel inviten op je garrison. afhankelijk van wie de party leader is zijn garrison zul je kunnen zien / bezoeken. Je zal dus ws wel verdwijnen voor een tegenstander.JimDB schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:34:toon volledige bericht
[...]
Dacht het net te zeggen: "Zal wel zijn om World PvP weer te promoten", wel dom voor PvE realms natuurlijk, maar een teken dat PvP realms leuker zijn dus![]()
Vraag me wel af of de Garrisons gaan zijn zoals de questhubs op het Isle of Thunder. De eerste weken werd er daar bij ons nogal wat gepvped, maar na een tijdje bleven de Alliance gewoon dicht bij hun questgivers, en eenmaal ze geattacked werden gingen ze gewoon in die questgiverbubbel en verdwenen ze dus gewoonDaar hadden ze voor mij wel een feature mogen maken dat je er niet incombat in kan runnen ofzo, hoop dat ze dat alleszins met de Garrisons gaan doen, aangezien anders iedereen op elk moment zo maar kan verdwijnen aangezien die Garrisons niet op vaste plaatsen zijn...
[...]
Same, kijk er echt al naar uitVind het eigenlijk nog niet eens zo erg dat er geen extra patch meer uitkomt in MoP, dat ze hun focus maar leggen op WoD zodat dat nog beter wordt dat nu al verwacht wordt en je kan nog altijd anders gewoon even een break pakken alvorens WoD launched
Anoniem: 312390
Ik zou eigenlijk wel willen zien dat ze bijvoorbeeld de tijd tussen de aankondiging en release date gebruiken om bijvoorbeeld oude dungeons (of raids) te herintroduceren. Dat kost ze nauwelijks dungeondesign tijd, want dat is al gebeurd. Ze hoeven alleen nog maar nieuwe NPC's neerknallen en finetunen. Dat zou een mooie opvulling zijn.Kapoen schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:20:
[...]
Ik begrijp dat mensen en Blizzard als bedrijf de xpac asap willen live zien gaan, maar ik heb liever dat Blizz genoeg tijd neemt en eventueel toch nog een raid in MoP steekt. Het zou balen zijn moest bv. de garissons pas in patch 6.1 of .2 komen omwille van deadlines, of nog erger 'the way of the dodo' gaan zoals dance studio en path of titans.
Eigenlijk een beetje tegenstrijdige informatie daar, aangezien ze wel degelijk hadden gezegd dat er een kleine patch ging komen, nog voor de expansion er is, die ervoor moet zorgen dat de lore en de verhaallijn in orde zitten. Of misschien noemen ze dat meteen al 6.0.1 of iets in die aard, zoals ze bij Cataclysm hebben gedaan toen ze de MoP talents erbij hebben gezet, dat kan natuurlijk ook.Kapoen schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:20:
Ik begrijp dat mensen en Blizzard als bedrijf de xpac asap willen live zien gaan, maar ik heb liever dat Blizz genoeg tijd neemt en eventueel toch nog een raid in MoP steekt. Het zou balen zijn moest bv. de garissons pas in patch 6.1 of .2 komen omwille van deadlines, of nog erger 'the way of the dodo' gaan zoals dance studio en path of titans.
Daar ben ik ook erg bang voor. En ik heb niet eens goldJimDB schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:10:
Die Garissons (hopelijk al vanaf 6.0, maar aangezien ze er al zo diep zijn op in gegaan, geloof ik dat er toch minstens al een eerste versie van gaat zijn bij launch) gaan me van al m'n gold beroven, voel ik nu al aankomen
Dan zal hij gewoon alles van jou zichtbaar zien en niks van hemzelf. Tot die weer weg gaat uit het gebied bijvoorbeeld. Of doormiddel van party..Blizzard heeft daar vast goed over nagedachtZeror schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:16:
[...]
Daar ben ik ook erg bang voor. En ik heb niet eens gold![]()
Ik maak me wel zorgen over de praktische problemen die Garrisons met zich meebrengt. Wat als jij en ik nu eens op dezelfde plek een garrison bouwen en ik nodig jou uit om eens in mijn garrison te komen kijken. Dat zal een vreemde phasing worden...
Rupsen, Rapsen.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Zag daarnet een concreet voorbeeld in een recap video: Om een van de gebouwen (ging over de Inn Infirmary, één van de "Large" gebouwen als ik me niet vergis) up te graden van level 1 tot level 2 kostte het maar even 10,000 goldZeror schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:16:
Daar ben ik ook erg bang voor. En ik heb niet eens gold
De Garrison van de Party Leader is steeds de Garrison die gezien zal worden, ze zeiden zelfs dat je met een 40 man raid een feestje kon houden in de Raid Leader z'n Garrison, zal wel voor wat knappe screenshots zorgenIk maak me wel zorgen over de praktische problemen die Garrisons met zich meebrengt. Wat als jij en ik nu eens op dezelfde plek een garrison bouwen en ik nodig jou uit om eens in mijn garrison te komen kijken. Dat zal een vreemde phasing worden...
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Dat is één oplossing, maar dan kan ik niet naar mijn Garrison toe mocht ik dat willen terwijl ik in de party zit. Waarschijnlijk kun je hearthstone ook wel op je Garrison zetten (heb daar niks over gehoord, maar is een aanname ivm de aanwezige Inn). Als je dan HS'ed dan zou je in je eigen Inn moeten zijn, maar als je de Garrison van je partyleader ziet zou dit of een error opleveren of je komt in zijn Inn terecht. Klopt niet echt nog.Dennism schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:24:
Wat ik begreep hebben ze dat al aangehaald op Blizzcon. Het Garrison van de party leader zal altiijd zichtbaar zijn.
Anoniem: 63072
JimDB schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:34:
[...]
Dacht het net te zeggen: "Zal wel zijn om World PvP weer te promoten", wel dom voor PvE realms natuurlijk, maar een teken dat PvP realms leuker zijn dus
Anders ik wel, heb altijd al een Human willen maken, maar nooit gedaan omdat de model me totaal niet aanspreekt.. Dwarfs male zijn trouwens wel bruut, die maak ik sowieso nog aan..moet sowieso eens beginnen met een Alliancehmr schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:08:
Ik ben er benieuwd naar de Human models
Rupsen, Rapsen.
Daar zeg je zoiets, ik ben al lange tijd aan het wachten om eindelijk eens een Human te beginnen, maar doordat m'n realm zo Horde based is heb ik het nooit gedaan. Nu met de instant level 90 wil ik eindelijk eens werk maken van een Human Paladin, dus ik kijk er echt naar uit wat ze met dat model gaan doen, heb het altijd al het beste model uit de game gevonden (voor Paladins althans)Metian schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:17:
Anders ik wel, heb altijd al een Human willen maken, maar nooit gedaan omdat de model me totaal niet aanspreekt.. Dwarfs male zijn trouwens wel bruut, die maak ik sowieso nog aan..moet sowieso eens beginnen met een Alliance
Gingen ze met Blood Elves en Draenei niet nog even wachten, of komen die toch al met de launch?Zeror schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:32:
Voor de troll models kun je, denk ik, het beste kijken naar hoe Vol'Jin eruit ziet. Verwacht zoiets.
Blood Elves en Night Elves ben ik ook wel benieuwd naar.
Denk sowieso dat ik dan wel op Alliance based server ga zitten, aangezien heirloom nu echt account wide wordt en ik dus me vleugels uit kan slaan over twee servers zonder geld uit te geven. Plus feit dat ik dan ook meteen een lv.90 boost heb. Zoals ik het nu zie, alleen maar voordelen voor mijJimDB schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:52:
[...]
Daar zeg je zoiets, ik ben al lange tijd aan het wachten om eindelijk eens een Human te beginnen, maar doordat m'n realm zo Horde based is heb ik het nooit gedaan. Nu met de instant level 90 wil ik eindelijk eens werk maken van een Human Paladin, dus ik kijk er echt naar uit wat ze met dat model gaan doen, heb het altijd al het beste model uit de game gevonden (voor Paladins althans)![]()
[...]
Gingen ze met Blood Elves en Draenei niet nog even wachten, of komen die toch al met de launch?
Female trolls gaan er (als ik de specualtie tekeningen mag geloven) ook wel knap worden que design, vind dat Trolls na al die tijd wel wat liefde kunnen gebruiken
Rupsen, Rapsen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq