Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 280 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 29.151 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
JimDB schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:41:
[...]

Zag daarnet een concreet voorbeeld in een recap video: Om een van de gebouwen (ging over de Inn Infirmary, één van de "Large" gebouwen als ik me niet vergis) up te graden van level 1 tot level 2 kostte het maar even 10,000 gold :o Stel je maar eens voor wat het niet zal kosten om je Garrison zelf tot niveau 3 te krijgen + dan nog eens alle gebouwen erin :'(

[...]

De Garrison van de Party Leader is steeds de Garrison die gezien zal worden, ze zeiden zelfs dat je met een 40 man raid een feestje kon houden in de Raid Leader z'n Garrison, zal wel voor wat knappe screenshots zorgen 8)7
Ach waarschijnlijk met die helpers van je maak je snel zat gold aangezien die voor je dingen kunnen verzamelen.
En 60k voor een mount is mij niet gek genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:50
JimDB schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:41:
[...]

Zag daarnet een concreet voorbeeld in een recap video: Om een van de gebouwen (ging over de Inn Infirmary, één van de "Large" gebouwen als ik me niet vergis) up te graden van level 1 tot level 2 kostte het maar even 10,000 gold :o Stel je maar eens voor wat het niet zal kosten om je Garrison zelf tot niveau 3 te krijgen + dan nog eens alle gebouwen erin :'(
Na de item squish ook een gold squish dus :+ 8)
Mensen moeten al die faillootbags uit MoP toch een keertje spenderen? ;)

Ik maak er mij geen zorgen over, voor de normale uitgaven en features heb je altijd genoeg gold via questing en dungeons. En ivm garrison vs lege steden: als Blizz geen AH toelaat in je garrison moet je alsnog naar Stormwind/Orgrimmar/Black Temple v2.0/...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-06 16:17

Metian

Snert is vies

Het kost inderdaad 10.000 gold om te upgrade (large) van level 1 naar level 2. Valt op zich wel mee, je kan makkelijk gold verdienen en in de beta zullen de prijzen wel duidelijk worden en heb je dus nog de tijd om te gaan sparen.

Er is wel een ding zeker, ik moet echt ophouden met het lezen van informatie over WoD. Elke keer dat ik weer iets nieuws lees krijg ik er steeds meer zin in. Bijvoorbeeld dat Hunters straks niet meer 'verplicht' met hun pet hoeven te lopen :D Niet dat ik dat erg vond, maar om de keuze te hebben is altijd goed.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:00
Twylight schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:47:
Hopelijk maken ze de wapens op een female human ook kleiner. Een zwaard op een female human is nu groter dan bij een tauren
Ik hoop ook dat ze de shoulders bij orcs wat gaan verkleinen. Het ziet er nu soms best ridiculous uit. Ook bij male belfs, in sommige gevallen.
In de meeste gevallen lijken die dingen keihard in de weg te zitten om ook maar normaal te kunnen bewegen, of richten met je boog. Dan steekt er meestal een stuk shoulder armor in je hoofd. En best een behoorlijk end ook. In het normale leven is dat meer dan genoeg om dodelijk te zijn.

Ik zou er overigens niks op tegen hebben om shoulders ook te kunnen verbergen, net als helmets en cloaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Wait whut ?...srsly hoop jij nooit suggestie's mag doen bij blizzard :+ ( side joke ofc )

Want de schouders maken juist de set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Eens met Poops :P. Ik vind sowieso dat ze wel weer wat meer mooie minimalistische setjes mogen uitbrengen. Als je bijv. kijkt naar sommige oldschool leveling gear, daar zitten hier en daar echt pareltjes tussen. Al die brute overdreven gear vind ik zo lelijk, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij (ik loop ook in transmogs waar de meesten niet dood in gevonden willen worden 8) ).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 20:46
ik ben toch wel benieuwd hoe ze het verwijderen van reforgen gaan compenseren kijkende naar de single sockets op gear en het verwijderen van diverse stats.
Nu is (tier)gear voor mij al totaal niet balanced met stats, zelfs zo erg dat reforgen het niet eens kan compenseren: ik heb er toch een hard hoofd in dat blizzard dit fixed (ik heb heb nog nergens iets gezien van (tier)gear die zich aanpast kwa stats aan je spec).
Verder toch wel teleurgesteld in de berichten dat flying wordt uitgesteld tot 6.1 (weer een knieval voor pvp/gankers) en dat het nog niet duidelijk is wanneer de xpac uit komt (ik ga er toch vanuit Q1 2014 gezien het feit dat er geen content patch meer komt - anders gaan ze subs verliezen)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Stats gaat zich wel aanpassen aan spec. Kwam dit tegen op wowhead

Primary stats... your gear changes when you change spec. If you have leggings on for your holy set, they will switch to strength when you go to ret. This is huge.

Vind het trouwens geen probleem met dat no flying tot 6.1, kan namelijk ook betekenen dat 6.1 vrij snel gaat komen na release

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-04 11:56
Damn ik speel nu een tijdje Monk (2 maanden), en ik begin Rogue steeds leuker te vinden. Ik heb te vaak gererolled

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 19:00
Mektheb schreef op zondag 10 november 2013 @ 19:26:
Wait whut ?...srsly hoop jij nooit suggestie's mag doen bij blizzard :+ ( side joke ofc )

Want de schouders maken juist de set.
Schouders maken vaak wel de set, maar bij orcs maakt het vaak meer lelijk dan mooi.
Ik heb al heel lang de Merciless set op mijn hunter, maar heb geswitched omdat die schouders overal uitsteken. Ook uit mijn Sky Golem. Dat ziet er echt niet meer uit. In de Geosynchronous World Spinner steken ze verder uit dan de motoren. Die orc is net zo breed als dat ie lang is. En dat vind ik er niet echt meer uitzien. De verhoudingen zijn gewoon zoek. Dat mogen ze van mij best aanpassen en de optie kiezen om ze te verbergen. Sets zijn vaak mooi genoeg. Ook zonder schouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
blouweKip schreef op zondag 10 november 2013 @ 19:45:
Nu is (tier)gear voor mij al totaal niet balanced met stats, zelfs zo erg dat reforgen het niet eens kan compenseren: ik heb er toch een hard hoofd in dat blizzard dit fixed (ik heb heb nog nergens iets gezien van (tier)gear die zich aanpast kwa stats aan je spec).
Inderdaad. Gisteren kreeg ik in SoO LFR het chest token voor m'n warrior, en dat op z'n eerste run.
Ikke dus blij, tot ik de stats zag voor de dps chest: haste/mastery. Wel met 3 sockets, maar toch kon ik niet genoeg reforgen om echt een update te zijn voor m'n 502 chest die ook 3 sockets heeft en crit. Haste/mastery is gewoon de slechtste combo voor een warrior en toch zetten die op een tier item... go figure |:(

Anderzijds verzuip ik gewoon in hit rating, en de Draenei racial maakt dat alleen maar erger. Al die hit/exp krijg ik niet gereforged, maar gelukkig gaan die twee stats 'the way of the dodo' heb ik begrepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:21
Persoonlijk vind ik dikke oversized shoulders juist altijd wel mooi. Helmen daarentegen zijn vaak niet helemaal passend. Op mijn gnome zie ik vaak de roze baart dwars door mijn head-piece heen boren. Heb in principe show helmet altijd op ‘off’ staan.

Gister trouwens onze eerste tries op Garrosh gehad! Thok (3de kill) was een drama, mensen blijven daar maar fouten maken, hij ging uiteindelijk de 6de try neer. Siegecrafter (2de kill) ging netjes in één keer neer. Toen Klaxxi met een kleine aanpassing (de amber dude direct killen als hij landt) een 1-shot. Dat had ik niet verwacht aangezien dit een First kill is!

Op Garrosh ging onze tank er regelmatig aan, ik denk zelf door onwennigheid bij de healers, maar ook omdat de adds niet genoeg gecleaved werden. 15% P1 als beste try, vanavond heeft de groep een hele avond om te oefenen, ben benieuwd!

@ groundmount in 6.0: De reden is denk ik niet alleen pvp, maar vooral het feit dat je veel content skipped waar veel werk in is gaan zitten als je overal overheen vliegt… Persoonlijk heb ik een hekel aan groundmounts, maar snap het erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik kan het echt wel waarderen dat we niet mogen vliegen gelijk.

A ik kan gelijk de mooie mounts er weer is bij pakken
B de content kan je beter beoordelen en je ziet ook meer detail
C Vliegen is zo niet dynamisch, numlock en vliegen...
D PVP :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-06 17:59
Vooral omdat het nieuwe gebied "savage!" moet zijn zal het weer spannend zijn om overal tussendoor te denderen en hopen dat je niet dismount word op momenten als je heel wat achter je aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
Weet iemand of dit bericht kan uitzetten "<xxxx an addon name> has been blocked from an action only available to Blizzard UI. You can disable this addon and reload UI. -Disable- -Ignore-" ?
sinds 5.4.1 krijg ik elke keer als ik een minimap open deze popup voor een willekeurige addon,
dat begint onderhand aardig te irriteren.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Ik zou eerder checken welke addon het is die dat probleem veroorzaakt dan het probleem negeren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
het zijn er 3, _npc scan.overlay, auctionator & archy
en het ook niet continue de ene keer heb ik meer last van dan de andere keer.

en blijkbaar ben ik niet de enige http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/8561946129

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-06 09:53
Gebruik je powerauras classic? zo ja, zet die eens uit. ik denk dat de andere addons dan opeens geen problemen meer geven. Het probleem zit in powa - de maker is ervan op de hoogte, maar er is nog geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:25
heb het met titansocial. draai verder geen powa. Dus lijkt niet echt aan een specifieke addon te koppelen. Er is iets veranderd aan de addon api en er zijn nogal wat addons die nog niet aangepast zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
ik gebruik zelf weakaura, en op dit moment ben ik te afhankelijk van de meeste addons, zou wel aantal uit kunnen zetten, maar ik zou liever gewoon dat bericht uitzetten.

een her-log en weg meldingen, maar ik heb dit bijna elke dag sinds 5.4.1 en dat ben ik onderhand wel beetje beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:41
Iemand nog tips voor P3 van Garrosh? Gisteren gewoon wéér geen kill :S Behoorlijk frustrerende fight ook, met elke keer weer 8-10 minuten op auto-pilot voordat je eindelijk bij empowered whirls komt, wat de enige mechanic is waarbij er soms iets misgaat qua adds.

We hadden een wipe in P3 omdat iedereen dezelfde persoon leek te interrupten. Daarna nog een wipe of 2 omdat empowered whirl ons neer maaide in P3.

Het idee was om als groep te bewegen in P3. Dus stacken op melee en weglopen bij weapon. Daarna mc afhandelen en daarna wegrennen van whirl. Adds negeren en boss afmaken, hopelijk voordat de 2e whirl komt.

Persoonlijk ga ik bubble doen op whirl in P3 en ook nog maar een healer een hand of protection geven denk ik. Nog een devotion aura erbij en dan moet het maar genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Ik gebruik Zygor q addon. Op de één of andere manier blijft hij hangen bij Blasted Lands, terwijl ik nu in Outlands zit. Ik selecteer Outlands, maar hij wil dat niet laden. Ook na logout als Zygor weer fresh is, kan ik het niet selecteren. Nochtends geeft hij deze zone als suggested aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medennis
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-02-2022
IntToStr schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:22:
Iemand nog tips voor P3 van Garrosh? Gisteren gewoon wéér geen kill :S Behoorlijk frustrerende fight ook, met elke keer weer 8-10 minuten op auto-pilot voordat je eindelijk bij empowered whirls komt, wat de enige mechanic is waarbij er soms iets misgaat qua adds.

We hadden een wipe in P3 omdat iedereen dezelfde persoon leek te interrupten. Daarna nog een wipe of 2 omdat empowered whirl ons neer maaide in P3.

Het idee was om als groep te bewegen in P3. Dus stacken op melee en weglopen bij weapon. Daarna mc afhandelen en daarna wegrennen van whirl. Adds negeren en boss afmaken, hopelijk voordat de 2e whirl komt.

Persoonlijk ga ik bubble doen op whirl in P3 en ook nog maar een healer een hand of protection geven denk ik. Nog een devotion aura erbij en dan moet het maar genoeg zijn.
Wij lopen ook tegen de lamp op phase 3 en niets is frustrerender dan weer 10 minuten klooien bij phase 1 en 2 (waar het soms ook nog wel eens fout gaat met de adds.)

interrupts hebben wij zo geregeld dat de personen met MC gemarkeerd worden en dat er 3 mensen aangewezen zijn per kleur. dus in het ergste geval hebben we 2 van de 3 mensen uit één kleur die tegelijk MCed worden, dit word dan op TS omgeroepen zodat er alsnog geen problemen zijn.

We hebben geëxpirimenteerd met 2 en 3 healers en komen toch het verste met 3. Bij ons gebruiken de meesten tijdens whirling corruption een personal, als Monk zijnde neem ik geen schade door Diffuse Magic te gebruiken bij de eerste, Zen Meditation bij de tweede en opnieuw Diffuse magic bij de derde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Waarom 3 healers? Voor de whirling corruption of al eerder in het gevecht?

En is jullie dps hoog, of valt het wel mee? Ik lees dat het een 2-heal fight is, maar onze healers leken het gisteravond ook niet echt te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dit was onze beste try gisteren:
Healing: http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=6097&e=6693
Damage: http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=6097&e=6693

2 healing ging prima bij ons. Helaas doen we het al 2 dagen met 2 offspec dps. Dat scheelt wel echt bakken met dps voor ons. Vanavond hebben we maar 1 offspec dps, dus hopelijk gaat het dan iets soepeler.

Helaas was mijn damage in die try niet echt super :p

[ Voor 5% gewijzigd door IntToStr op 11-11-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Thanks voor de logs :)

Ik heb ze net even vergeleken met onze tries (maximaal 2 minuten) en dat is dus niet te doen... Daar valt vooralsnog geen nuttige informatie uit te halen. Ik ben benieuwd of ze vanavond verder komen, dan zal ik de logs nog eens vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Hurtebise schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:33:
Ik gebruik Zygor q addon. Op de één of andere manier blijft hij hangen bij Blasted Lands, terwijl ik nu in Outlands zit. Ik selecteer Outlands, maar hij wil dat niet laden. Ook na logout als Zygor weer fresh is, kan ik het niet selecteren. Nochtends geeft hij deze zone als suggested aan.
Opnieuw installeren misschien een optie? Of even na gaan of je de guide voor Outlands wel hebt, misschien dat je alleen 1-60 hebt en niet 60-70.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-06 10:19
Afgelopen week toch nog redelijk aan mijn paladin kunnen werken.

Zelfs zoveel gedaan dat ik voor de 2e keer sinds MoP VP capped ben voor een week (ik weet het, ik slack).

Met nog een beetje JP erbij kan ik ook mijn cloak gaan vervangen door een 496 versie en zou ik zelfs LFR klaar zijn voor SoO.

Ik moet nog eens goed kijken of mijn talents en glyphs nog wel up to date zijn.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
_Peter2_ schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:20:
Afgelopen week toch nog redelijk aan mijn paladin kunnen werken.

Zelfs zoveel gedaan dat ik voor de 2e keer sinds MoP VP capped ben voor een week (ik weet het, ik slack).

Met nog een beetje JP erbij kan ik ook mijn cloak gaan vervangen door een 496 versie en zou ik zelfs LFR klaar zijn voor SoO.

Ik moet nog eens goed kijken of mijn talents en glyphs nog wel up to date zijn.
Voor als je wilt vergelijken: http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced

Uiteraard zijn een aantal talents en glyphs situationeel, al is dit wel mijn standaard set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Dit weekend heb ik ook (net voor Blizzcon aan) mijn Legendary Cloak binnen weten te sleuren. Ik weet in ieder geval dat ik dat op een alt niet zo snel weer ga doen..pffffff maar hij is er. Ik moet hem alleen nog even gemmen/enchanten.
Binnenkort maar eens een Ordos groep mee pakken nu ik naar de overkant kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:45:
Dit weekend heb ik ook (net voor Blizzcon aan) mijn Legendary Cloak binnen weten te sleuren. Ik weet in ieder geval dat ik dat op een alt niet zo snel weer ga doen..pffffff maar hij is er. Ik moet hem alleen nog even gemmen/enchanten.
Binnenkort maar eens een Ordos groep mee pakken nu ik naar de overkant kan :P
Op onze server moet je geluk hebben als je 1 van de 2 wekelijkse runs tegenkomt :P Gelukkig hebben we oqueue en openraid. Daarmee doe ik het altijd op zowel de paladin als de mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:47:
[...]

Op onze server moet je geluk hebben als je 1 van de 2 wekelijkse runs tegenkomt :P Gelukkig hebben we oqueue en openraid. Daarmee doe ik het altijd op zowel de paladin als de mage.
Met openraid heb ik uiteindelijk ook al die celestials voorelkaar gekregen :P
Ik kijk inderdaad eerst even op de server en anders daar wel. Met openraid kom je ook nog eens op andere servers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-06 11:08
eindelijk garrosh neer. 22 dagen nadat paragons of klaxxi down gingen.
20 dagen te lang.

Op naar hardmodes. Er zijn een aantal raiders bij die echt niet voor hun zelf kan denken.. (wat dus wel nodig is omdat je bij garrosh niet alles kan micro-managen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-06 11:43

mrsar

waar een sar is,is een wodka

was toevallig gister op timeless,en ik zag in de chat dat er een ordos groep opgezet werd,30m later had ik die ook om :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
mrsar schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:49:
was toevallig gister op timeless,en ik zag in de chat dat er een ordos groep opgezet werd,30m later had ik die ook om :)
Die zijn bij ons redelijk schaars (zie IntToStr ;)) Ik heb sinds ik de cloak heb op zitten letten maar Ordos kwam niet voorbij. Nadeel van een slechte populatie op het realm.
Toen ik zag dat de horde de celestials gingen doen even snel geswitched naar mijn undead DK en meegedaan en ja hoor zowaar wat gewonnen ....alleen een pvp neck :S Dus maar even een roll gedaan....pvp boots. En nee ik pvp niet dus tja wat moeten we daar nu mee.
http://eu.battle.net/wow/...cartel/Carthread/advanced

(Gems en Enchants zijn aan de horde kant niet te vinden op SWC so dont judge me ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Heb eergister uit verveling en interesse tijdens de blizzcon uitzending gekeken of ik Sunwell kon farmen.

En dat kon ik ! ging me nog best gemakkelijk af ook met mijn crappy gear ^^.
Alleen felmyst kan irritant zijn als je niet op tijd wegduikt maar verder peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Iemand hier die graag 30k op Tarren Mill Horde wil hebben en mij het terug kan geven op Frostmane Alliance? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 528479

Mektheb schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:02:
Heb eergister uit verveling en interesse tijdens de blizzcon uitzending gekeken of ik Sunwell kon farmen.

En dat kon ik ! ging me nog best gemakkelijk af ook met mijn crappy gear ^^.
Alleen felmyst kan irritant zijn als je niet op tijd wegduikt maar verder peanuts.
Of als je genoeg dps kan pushen haar killen voordat ze gaat vliegen.

Maak me zorgen of solo-en in de nieuwe Xpac though, dit is op het momen 40% van mijn lol in WoW. Aan de andere kant Lifesteal & Cleave wordt wel nice voor solo-en. Wordt alleen wel vreemd een 40k hp Ragnaros in MC :P

De game lijk veel sneller te worden, maar als ze lvl90s gaan verkopen weet ik niet hoelang ik dit nog leuk ga vinden tbh.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 528479 op 11-11-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Anoniem: 528479 schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:55:
[...]

De game lijk veel sneller te worden, maar als ze lvl90s gaan verkopen weet ik niet hoelang ik dit nog leuk ga vinden tbh.
Het klinkt erger dan het is omdat jij NU level 90 bent. Ze gaan straks niet gratis max level characters met de beste gear weggeven of verkopen. Je moet je voorstellen dat als ze het nu zouden doen je een level 80 of 85 in questing greens zou krijgen, daar kan ik me eigenlijk totaal niet druk over maken.

De game draait toch om de nieuwste content en end-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

Of als je genoeg dps kan pushen haar killen voordat ze gaat vliegen.

Maak me zorgen of solo-en in de nieuwe Xpac though, dit is op het momen 40% van mijn lol in WoW. Aan de andere kant Lifesteal & Cleave wordt wel nice voor solo-en. Wordt alleen wel vreemd een 40k hp Ragnaros in MC :P

Precies zo ging ze dus ook de 2e keer neer toen ik de 1e keer dood ging.
Maar ze hebben al gezegt dat hoe je nu door oude content heen kan om te farmen dat dit zo gaat blijven.
Dus ik kan niet wachten om FL en dergelijke te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medennis
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-02-2022
Twylight schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:25:
[...]
Het klinkt erger dan het is omdat jij NU level 90 bent. Ze gaan straks niet gratis max level characters met de beste gear weggeven of verkopen. Je moet je voorstellen dat als ze het nu zouden doen je een level 80 of 85 in questing greens zou krijgen, daar kan ik me eigenlijk totaal niet druk over maken.

De game draait toch om de nieuwste content en end-game
Het kan dan wel makkelijk zijn maar je krijgt zo wel mensen die op level 90 in het spel stappen en gelijk een heel spellbook hebben met 40 abilities. Probeer die maar eens te leren hoe alles werkt, in plaats van stapsgewijs leren tijdens het levelen.

Ik heb er persoonlijk niets op tegen om level 90 characters te kunnen kopen, zolang er maar enig vorm van beperking opzit (bijvoorbeeld zelf al een poppetje naar 90 te hebben geleveld? dat zou voorkomen dat mensen op level 90 het spel instappen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
medennis schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:59:
[...]

Het kan dan wel makkelijk zijn maar je krijgt zo wel mensen die op level 90 in het spel stappen en gelijk een heel spellbook hebben met 40 abilities. Probeer die maar eens te leren hoe alles werkt, in plaats van stapsgewijs leren tijdens het levelen.

Ik heb er persoonlijk niets op tegen om level 90 characters te kunnen kopen, zolang er maar enig vorm van beperking opzit (bijvoorbeeld zelf al een poppetje naar 90 te hebben geleveld? dat zou voorkomen dat mensen op level 90 het spel instappen).
Blizzard maakt voor gebooste level 90 characters een zelfde soort intro als voor DK's hebben ze al gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Laatst online: 08-06 08:32

thechib12

aka ChiB

Na het zien van de trailer heb ik wel weer zin om WoW te spelen. De release van de nieuwe expansion zal wel ergens Oktober 2014 zijn zoiets?

Waar haalt men de goedkoopste gametime? Eerst kocht ik een 2 maanden kaartje voor 19€. Dit is niet meer. Iemand tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

thechib12 schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:53:
Na het zien van de trailer heb ik wel weer zin om WoW te spelen. De release van de nieuwe expansion zal wel ergens Oktober 2014 zijn zoiets?

Waar haalt men de goedkoopste gametime? Eerst kocht ik een 2 maanden kaartje voor 19€. Dit is niet meer. Iemand tip?
Denk dat expansion pack Q1 of miss Q2 komt, echt niet dat nog jaar gaat duren voor WoD komt. Er komen ook geen patches meer uit voor MoP. Miss nog pre-event patch maar dat zal waarschijnlijk alles zijn

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Metian schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:56:
[...]

Denk dat expansion pack Q1 of miss Q2 komt, echt niet dat nog jaar gaat duren voor WoD komt. Er komen ook geen patches meer uit voor MoP. Miss nog pre-event patch maar dat zal waarschijnlijk alles zijn
Quote er komt zeker nog een pre-event patch, dat hebben ze gewoon al gezegd op Blizzcon, ze hebben alleen het woord niet gebruikt. Maar Het einde van deze expansion gaat naadloos over in 6.0, dus dan mist er nog wat in deze expansion ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Denk dat je je vergist. Blizzard heeft aangegeven dat WoD en volgende expansion pack naadloos aan elkaar overlopen.

The end of this expansion is going to spill over into the next one. Many more expansions are lined up now

Daarnaast hebben ze ook aangegeven dat het hele team aan WoD werkt, dus er komt sowieso geen patch 5.5 meer uit. Enige wat dus komt en logisch is, is de pre-event.

Kortom alles bij elkaar, zal release waarschijnlijk dus Q1 of Q2 zijn. Blizzars gaat niet in hun eigen vingers snijden door hem pas in Q4 uit te brengen

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
EINDELIJK! :D

Ofwel, Garrosh is down bij 2e try. Echt awesome healing en ging vrij soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 20:25

Vae Victus

Awesome God

thechib12 schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:53:

http://www.go2arena.com/world-of-warcraft-prepaid.html
Hier haal ik m'n 60 day keys vandaan.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Laatst online: 08-06 08:32

thechib12

aka ChiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:30
Metian schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:56:
[...]

Ga toch maar uit van eind Q3 of begin Q4. Blizzard heeft dat namelijk al tussen neus en lippen door laten vallen. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-06 23:35
Zeror schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:05:
[...]

Ga toch maar uit van eind Q3 of begin Q4. Blizzard heeft dat namelijk al tussen neus en lippen door laten vallen. ;)
Eind Q3? we zitten in Q4....

Als je Q3 2014 bedoelt, nope, dat hebben ze niet laten vallen. Wat ze hebben laten vallen is dat ze 'm heel graag voor de lente in de winkels willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Krukar schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:14:
Als je Q3 2014 bedoelt, nope, dat hebben ze niet laten vallen. Wat ze hebben laten vallen is dat ze 'm heel graag voor de lente in de winkels willen hebben.
Ze hebben echt wel verteld dat de tijd tussen aankondiging en release een jaar is. En dat ze express geen nieuwe content tussendoor nog uitbrengen, omdat dan de release alleen maar verder geschoven wordt

Dus dat is eind Q3/Q4 2014.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 11-11-2013 23:50 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dat hebben ze helemaal niet gezegd

• Q: "Typically after you announce something it is another year, but we are at Patch 5.4 now. What content do you have planned for between now and then?"
• A: "Any content we do now will delay the expansion by the same amount of time it took us to make that content. We are completely focused on making the next expansion and will try to deliver that as soon as we can, hopefully on a shorter cycle than players are imagining, but you never know, we will have to see."

• Q: "Typically that would be in the Winter of next year. Does that mean it is a goal to bring it in to Summer or Spring?"
• A: "Well certainly the goal is before that, but we'll see, it is very hard for us to predict."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik had niet helemaal ongelijk. Ze proberen hem dus zo snel mogelijk op de markt te gooien. Ze willen iig WoD voor het einde van 2014 op de markt hebben, maar proberen om de expansion al eerder uit te brengen.

We weten dus eigenlijk nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Jij beweert dat ze dat gezegd zouden hebben, ze hebben het niet gezegd. Je hebt dus wel helemaal ongelijk. Maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Twylight schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:33:
Jij beweert dat ze dat gezegd zouden hebben, ze hebben het niet gezegd. Je hebt dus wel helemaal ongelijk. Maar goed
Mja ok.

Maar als ik die vraag zo eens lees en de reactie ervan lijkt een release in Q2 2014 onwaarschijnlijk en een release in Q3/Q4 veel waarschijnlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Je moet die antwoorden natuurlijk ook niet 100% geloven. Ze proberen het altijd mooier te laten lijken dan het is.

Ze zeggen wel dat ze proberen voor de winter hem te releasen, maar daarbij zeggen ze dan gelijk weer; 'But we'll see' en dat doet me dan weer het vermoeden hebben dat dat niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprankie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-03-2023
Als blizz de expansie niet voor Q3 brengt vrees ik voor een vrije val in subs, hoor nu al veel geklaag over de timeless grind en hoe saai die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik zie het wel wanneer, when it's done is voor mij genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Mektheb schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 08:16:
Ik zie het wel wanneer, when it's done is voor mij genoeg.
Om het met een lullige quote te beantwoorden: ^^this ;)

Voor mij maakt het niet uit wanneer de xpac er komt, zolang het maar allemaal goed doorontwikkeld is en gewoon 'af'. Daarbij krijgen we tussendoor een shot methado... de Diablo 3 xpac anyways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Mijn eerste reactie op WoD was toch een stuk ontgoocheling omdat er geen vervolg in het verhaal zit. We gaan gewoon een stuk terug in de tijd dat bijna geen effect zal hebben op de huidige tijdlijn. Het is eigenlijk een nieuw zijsprongetje zoals MoP in het begin was al heeft dit op het einde toch een grotere inpact gehad op het verhaal.

Anderzijds kan dit mss betekenen dat blizzard denkt aan warcraft 4 aangezien het verhaal nu toch stil ligt maar dit betwijfel ik.

Nu echter alle features bekend zijn vind ik de nieuwe expansion wel een stuk beter zitten. Hit en expertise weg vind ik goed, ook dodge en parry vind ik niet erg dat het weg is. Alleen reforgen vond ik echt wel nuttig omdat het je een keus heeft alleen werd er nu heel wat naar of van hit/expertise weg gehit omdat deze te belangrijk waren. Met deze stats weg zou het toch terug wat meer zelf bepalend kunnen worden.

Garrisons zien er echt wel cool uit. Player housing maar dan op large scale is gewoon nog beter dan wat we vroegen. Zou het wel geen slecht idee vinden mocht er ook een guild hall komen in je garrison maar dit zal wel wat veel gevraagd zijn...

Het nieuwe raid systeem lijkt me erg goed, lfr, normal en heroic die allemaal flex based worden is een hele verbetering voor heel wat guilds. Het is ook echter nodig aan gezien mythic 20 players vereist. Dit zal idd heel wat recruitment vragen voor 10 man guilds maar ik vermoed dat men deze effort wel zal maken. Het zal raiden over het algemeen een stuk beter maken.

Ook gear die verandert als je van spec verandert is echt super. Kan nu lekker als shadow men gear blijven verzamelen zonder ook nog eens ernaast een offspec te moeten verzamelen.
Mijn overal gevoel bij deze expansion is ook erg goed al vind ik het jammer dat het verhaal niet verder gaat en we opnieuw lang zullen moeten wachten tot het verder gaat.
Hopelijk komt de expansion ergens deze lente al want na een winter zal ik toch genoeg hebben van SoO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Grompie schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:09:
Nu echter alle features bekend zijn vind ik de nieuwe expansion wel een stuk beter zitten. Hit en expertise weg vind ik goed, ook dodge en parry vind ik niet erg dat het weg is. Alleen reforgen vond ik echt wel nuttig omdat het je een keus heeft alleen werd er nu heel wat naar of van hit/expertise weg gehit omdat deze te belangrijk waren. Met deze stats weg zou het toch terug wat meer zelf bepalend kunnen worden.
Tot nu toe is reforgen voor mij meer een last dan een zegen om eerlijk te zijn. Bij elke mogelijke upgrade moet ik een caroussel aan reforgen, regemmen en enchanten in gang zetten. En dit soms voor meerdere items tegelijk aangezien de balans qua stats zodanig kon veranderen met één upgrade dat de rest ook moest aangepast worden.

Dus als reforgen verdwijnt dan is het voor mij een geval van 'good riddance'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 531201

Sprankie schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 03:26:
Als blizz de expansie niet voor Q3 brengt vrees ik voor een vrije val in subs, hoor nu al veel geklaag over de timeless grind en hoe saai die is.
Gelukkig zijn getuigenissen de laagste vorm van bewijs ;)

Laat ze maar lekker werken aan de uitbreiding. Zelf ben ik pas begonnen met MoP, en ik kan mij goed voorstellen dat je nog een jaar zonder nieuwe content, gaat vervelen. Voor mij is er nog genoeg content om te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Gewoon hopen dat ie rond ~Juli of Augustus uitkomt, denk dat er dan heel veel mensen zeer blij zouden zijn en dat zoiets wel haalbaar moet zijn. Al de mensen die op Project "Titan" zaten + nog een boel andere mensen zijn nu ook op de nieuwe expansion gezet dus op zich heb ik er wel vertrouwen in dat de grote vakantie hun doel wordt.

We zien wel wanneer de Beta uitkomt, aangezien dat al een aangeving is van wanneer de expansion uit gaat komen. Als de Beta begint in Januari (en bij MoP duurde de Beta 6 maanden, wat voor deze expansion ongeveer hetzelfde zal/kan zijn) komt de game waarschijnlijk uit in Juli enzoverder.

Het brengen van geen patch 5.5, en slechts een opt-in voor de Beta gaat echter wel voor een subscription loss zorgen aan het eind van MoP, al geloof ik wel dat er verschillende mensen gaan terug komen voor WoD, oa ook old school players, althans imo that is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Anoniem: 531201 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:37:
[...]

Gelukkig zijn getuigenissen de laagste vorm van bewijs
Waar baseer je dat op?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
medennis schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:59:
Tijdens het levelen leer je anders ook heel weinig met betrekking tot rotaties en buff/debuff management. Ik heb nu bij zowel Horde als alliance een zooi aan lvl 90 characters puur door te questen en mijn leveling experience heeft mij dan ook 0,0 geleerd over wat het inhoudt om een character te spelen.

Weet je hoe ik mijn classes heb leren spelen? Research en training dummies. Het maakt namelijk geen drol uit of je je character zelf geleveled hebt. Als je geen tijd kunt nemene om je class & spec te googlen (of anderzijds info op te halen), dan ben je gewoon in mijn optieg geen goede speler :|
Anoniem: 531201 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:37:
Gelukkig zijn getuigenissen de laagste vorm van bewijs ;)
Sprankie heeft gewoon gelijk hoor. Subs zullen tijdens 3/4de jaar SoO gewoon dalen. Dat was met ICC en DS niet veel anders. Hij heeft het zoals ik het begrijp immers ook niet over dan mensen weg blijven.

[ Voor 16% gewijzigd door detheavn op 12-11-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:27
Expansion moet gewoon vroeg komen, een jaar kunnen ze zich echt niet veroorloven, eigenlijk een half jaar al niet, daar gemiddelde houdbaarheid van een raid patch in wow zo'n 5-6 maand is voordat mensen echt bored beginnen te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Voor degene die interesse had in healing bij Garrosh, dit is de healing done van onze kill van gisteren: http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=1405&e=2025.

De mount die je krijgt voor Garrosh kill is nog best aardig eigenlijk. Staat best goed bij een plate dragende Draenei.

Morgen maar eens bij heroics kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:37:

Een klein beetje over gekeken (:+), maar gratz man!

Garrosh is echt zo'n fight waar je gewoon lange tijd op moet oefenen alvorens je het te pakken krijgt, en dan blijkt het eigenlijk nog niet eens zo'n moeilijk gevecht te zijn 8)7 Vind het wel een beetje retarded dat Alliance dezelfde mount krijgt als Horde, maar de mijne staat ook tussen m'n lijstje van frequent gebruikte Ground Mounts nu en het is nu eenmaal een coole Wolf :)

Zondag was ik er niet en dus heb ik een aantal tries op Protectors HC gemist, maar ze hebben uiteindelijk besloten om daarna beginnen te clearen. Wel jammer dat ik deze week geen kans heb op het trinket van Galakras, maar goed, Real Life gaat nog steeds voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Die wolf is inderdaad erg vet, helaas raid ik niet en zie ik mezelf hem niet zo krrijgen.
Maar vind het juist wel tof de Alliance weer is een mount heeft die de horde anders alleen had.

De mount van de Meta achievment doet me dan ook echt helemaal niets, een opgepompte protodrake.
En als ik 1 mount al niet echt mooi vind is het wel de proto drake ( behalve de plaqued )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
JimDB schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:52:
Gingen ze met Blood Elves en Draenei niet nog even wachten, of komen die toch al met de launch?
Female trolls gaan er (als ik de specualtie tekeningen mag geloven) ook wel knap uit zien qua design, vind dat Trolls na al die tijd wel wat liefde kunnen gebruiken :)
Blood Elves en Draenei krijgen ook nieuwe models. Alleen Goblins en Worgen krijgen geen nieuwe models. Wellicht een update met hun animaties, maar verwacht dat pas als laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet kunnen reforgen sucks. Ze kunnen beter deathknight tanking buffen dan. Want niet alles kunnen reforgen naar mastery is een issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Of niet als ze alles helemaal omgooien en veranderen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IntToStr schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:37:

Grats, bij ons hebben ze er twee avonden op lopen wipen.

De hunter kan niet kan stacken en staat steevast op de verkeerde plek. Helaas hebben wij een overschot aan tanks, healers en melee en een tekort aan ranged. Samen met verplichtingen deze week van twee van de ranged betekende dit dat er geen ranged beschikbaar was om hem te vervangen. Tweede avond was hij de oorzaak van 9/10 wipes als ik de zeer gefrustreerde RL goed heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:55:
Voor degene die interesse had in healing bij Garrosh, dit is de healing done van onze kill van gisteren: http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=1405&e=2025.

De mount die je krijgt voor Garrosh kill is nog best aardig eigenlijk. Staat best goed bij een plate dragende Draenei.

Morgen maar eens bij heroics kijken.
GZ!!! Zal vanavond in guild even een gratz er in gooien. Had gisteren een BF4 avondje dus maar heel even online geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Net een interessant vraagstuk op MMO-Champion forum. Als we in WoD een alternatieve tijdlijn betreden en dus een alternatieve Draenor is. Dan moet er ook een alternatieve Azeroth zijn in die tijdlijn. Wat gebeurd er met ons als wordt vergiftigd door Garrosh of de Burning Legion? Die Azeroth is nog vrijwel in zijn originele staat. Horde bestond nog niet. Scourge bestond nog niet en Lordearon was nog een human kingdom etc.. etc... Een vergiftiging van die tijdlijn zou serieuze consequenties hebben voor ons allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:06
Ik denk totdat laatste wellicht een goede voor het verhaallijn zou kunnen zijn of voor Warcraft IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat denk ik ook, met een uitgerekte lijn naar een nieuwe burning legion invasion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeror schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:12:
Blood Elves en Draenei krijgen ook nieuwe models. Alleen Goblins en Worgen krijgen geen nieuwe models. Wellicht een update met hun animaties, maar verwacht dat pas als laatste.
Ik wist dat ze nieuwe models gingen krijgen, ik dacht alleen dat ze hadden gezegd dat ze met die races nog even zouden wachten, en dat ze dus niet meteen met de Launch zouden meekomen. Het zou me trouwens niet verbazen moesten er nog een aantal andere races in een patch geupdate worden, ipv meteen met de Launch, aangezien het toch veel tijd vereist om dat allemaal te doen werken en dat dat niet meteen hun grootste zorg is.
Solo'en is inderdaad één van de manieren om tijd door te brengen in WoW, al had ik wel graag gezien dat ze een aantal van de oude instances (raids, dungeons, ...) wat opnieuw zouden opfleuren/toegankelijker maken en dat het terug deel zou uitmaken van de game. Om maar een voorbeeld te geven: Hoe veel van jullie hier hebben Ahn'Qiraj 40 man al eens helemaal gedaan?

Vandaar dat ik Zeror's idee echt iets interessants vond. Alles downscalen tot level 60, en zo alle raids weer aantrekkelijk maken zou echt iets prachtigs zijn. Niet dat ik verwacht dat dit er ooit gaat komen, zeker niet nu de item squish er komt (ofwel tesamen ofwel helemaal niet zou het in dit geval geweest zijn imo), maar op die manier zou je tenminste aan alle raids terug een nut geven, en kunnen nieuwe players zien hoe het vroeger was.

Anyways, het is natuurlijk zalig dat je gewoon even door wat oude content kan gaan op je eentje en dat je na een aantal minuten al weer buiten staat, wekelijkse MC farm is hier niet onbekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Als ze solo farmen de nek om draaien, en we geen oude content kunnen clearen dan kap ik er gelijk mee.

Ik vind het heerlijk om alleen al in sommige instances op een stoeltje te zitten met de muziek erbij ( dan zet ik het aan anders niet ) en verder dan ff te internetten :P.
En natuurlijk de leuke spulletjes elke week ff framen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Solo farmen hebben ze volgens mij wel 4-5 keer over gezegd dat er niets veranderd aan de sterkste van je character nu ten aanzien van oude content t.o.v. je sterkte van je character straks na de squish. Wat je nu kan soloén, kan je straks dus ook gewoon soloén.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Solo farmen gaat er zeker niet uit dat hebben ze al gezegd. Ik dacht trouwens dat ze ook aan het werken waren aan scalable gear die ervoor zorgt dat je level 90 gear plots terug op niveau van level 60 zit met alle spells en zo erbij zodat raiden van old content terug mogelijk is zonder dat je een nieuwe char moet aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
40 man LFR MC? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Dit gaat niet over solo farmen, natuurlijk gaan ze dat er nooit uithalen, en ik heb zelf ook naar BlizzCon gekeken, dus ik weet dat dit nog steeds mogelijk blijft. Het zou gaan over een compleet nieuwe feature (die op zich al in de game zit).

Misschien moet het dus nog niet eens zo drastisch zijn!

Stel je voor, ze maken een nieuwe optie die ervoor zorgt dat oude raids gescaled worden tot max level (bij Zeror's idee level 60, maar dat kan natuurlijk ook gewoon level 100 zijn zoals we met WoD ook gaan krijgen), maw je kan MC nog steeds op de level 60 modus laten staan, waarin je alles in zo'n 10 minuutjes op je eentje omlegt, maar er komt ook een level 100 modus, waarvoor je dus wel degelijk een raidgroup nodig zou hebben om alles aan te kunnen. Dit zou dus verder bouwen zijn op wat ze nu al met dungeons als Scholomance en Scarlet Halls etc. hebben gedaan, al hoeven ze de oude raids niet eens in een nieuw hoesje te steken, maar gewoon laten scalen tot level 100. Maw er komt een optie om oude raids zoals MC, BWD etc. op HC te zetten waardoor deze level 100 raids worden terwijl ze normal nog steeds tot level 60 gescaled zijn. (Bijvoorbeeld: Scarlet Halls is een level 28-31 dungeon, maar op HC is het compleet dezelfde dungeon, al scaled het daar gewoon tot level 90)
Op die manier wordt oude content gerecycleerd zeg maar, en krijgen nieuwere gamers een beeld van hoe het vroeger in elkaar zat. (Ik verwacht NIET dat dit er zal komen, ik zou het alleen een pracht van een idee vinden, en ze zijn er op zich nu toch al mee bezig, kijk maar naar UBRS dat nu een level 91-100 dungeon wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Zeror schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:33:
Net een interessant vraagstuk op MMO-Champion forum. Als we in WoD een alternatieve tijdlijn betreden en dus een alternatieve Draenor is. Dan moet er ook een alternatieve Azeroth zijn in die tijdlijn. Wat gebeurd er met ons als wordt vergiftigd door Garrosh of de Burning Legion? Die Azeroth is nog vrijwel in zijn originele staat. Horde bestond nog niet. Scourge bestond nog niet en Lordearon was nog een human kingdom etc.. etc... Een vergiftiging van die tijdlijn zou serieuze consequenties hebben voor ons allemaal.
Waarschijnlijk zal Azeroth in die tijdlijn wel wat problemen gaan ondervinden. Geen Alliance, geen Orcs die uit de dark portal komen, Burning Legion die daardoor zo goed als vrij spel heeft. Zoiets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeror schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:33:
Het is wat moeilijk uitgelegd geweest op BlizzCon, maar hier komt het op neer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 531201

"Als blizz de expansie niet voor Q3 brengt vrees ik voor een vrije val in subs, hoor nu al veel geklaag over de timeless grind en hoe saai die is."

Omdat hij bepaalde signalen hoort uit zijn omgeving, verwacht hij een vrije val wanneer Blizzard langer dan een half jaar wacht met het uitbrengen van de uitbreiding.

En tsja, wat is een vrije val, he? Hoe zou zoiets zich manifesteren in cijfers?

Neemt niet weg dat ik, met hem, hoop dat ze snel werk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:20:
[...]

GZ!!! Zal vanavond in guild even een gratz er in gooien. Had gisteren een BF4 avondje dus maar heel even online geweest :P
Jammer dat je er niet was. Aangezien we Garrosh al bij de 2e try neer hadden zijn we daarna flex gaan doen met iedereen in de guild die mee wilde, ongeacht ilvl zo'n beetje. Toen hebben we snel nog even wing 4 gecleared. Eerste Iron Star viel meteen 8 man om :+

Zelf (helaas op flex en niet op normal) nog de heirloom 2H wapen gewonnen :) Die is dus meteen doorgestuurd naar de dk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben met wat crafted gear de battlegrounds in gedoken en heb een hoop lol gehad. Voor het eerst sinds classic dat ik lol heb in random battlegrounds.

Heb wel nog wat gear nodig, ik stond tegenover een disco priest in conquest gear en ik kon zijn shield + renew niet out dps-en. het eindigde met een /lol van hem en een /lol /bow van mij terug. gevalletje gear>>everything. :P

Meer lol had ik toen ik samen met een andere rogue naar de fel reaver ging en we de twee horde daar sapten. Blkijkbaar raakten die in paniek en binnen no-time waren daar 7 hordes op ons aan het jagen. Die andere rogue vertrok en ik hield 7 man bezig alleen.

De rest van de alliance maakte hier mooi gebruik van door alle drie de andere locaties te pakken en een paar keer de vlag. Gewonnen en de enige ability die ik gebruikt had was sap :P (Helaas is niet alle horde zo dom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Als er nu een raid is die niet verdient om revamped te worden is het wel MC aka Molten Bore.
Tijdens vanilla wow heb ik er te vaak gezeten, mijn undead is er zelfs exalted geraakt bij die element al faction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Kapoen schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:20:
[...]

Als er nu een raid is die niet verdient om revamped te worden is het wel MC aka Molten Bore.
Tijdens vanilla wow heb ik er te vaak gezeten, mijn undead is er zelfs exalted geraakt bij die element al faction.
Ik ben tot revered gekomen voordat we echt gingen focussen op BWL. Ik heb nog wel de quintessal essence ofzoiets nog op de bank staan. Ook de Onyxia cloak heb ik nog wel.
Maar ik heb mij er altijd prima vermaakt, was healer dus had het altijd wel druk daarbinnen maar zodra iets op farm komt dan gaat het uiteindelijk op de auto piloot en ben je aan iets nieuws toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
:*)
Carthrax schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:31:
[...]

Ik ben tot revered gekomen voordat we echt gingen focussen op BWL. Ik heb nog wel de quintessal essence ofzoiets nog op de bank staan. Ook de Onyxia cloak heb ik nog wel.
Maar ik heb mij er altijd prima vermaakt, was healer dus had het altijd wel druk daarbinnen maar zodra iets op farm komt dan gaat het uiteindelijk op de auto piloot en ben je aan iets nieuws toe.
Als je die essence hebt dan heb je dus ook de bijhorende FoS :)
Voor mij is MC gewoon synoniem met alles wat slecht was aan Vanilla raiding. Ik heb me wel rot geamuseerd in BWL, ZG, AQ40 en Naxx en Onyxia (eerste kill en quel serar ftw )

[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 12-11-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Iemand hier die Guild Master is van een 'leveling' guild en het gebruikt om gold te verdienen? Ik zit er aan te denken een guild te kopen voor dit doel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twylight schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:39:
Iemand hier die Guild Master is van een 'leveling' guild en het gebruikt om gold te verdienen? Ik zit er aan te denken een guild te kopen voor dit doel
Dit doen heel veel mensen, investeer 10k voor een beetje volle guild en spam invite nieuwe characters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Kapoen schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:38:
:*)
[...]

Voor mij is MC gewoon synoniem met alles wat slecht was aan Vanilla raiding. Ik heb me wel rot geamuseerd in BWL, ZG, AQ40 en Naxx en Onyxia (eerste kill en quel serar ftw )
The Fifth Element
Obtain an Aqual Quintessence.

Check ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Kapoen schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:38:
Heb wel niet gespeeld tijdens Vanilla, maar hoe kan je AQ40 nu een leukere raid vinden dan MC? :s Zal wel iets met Vanilla te doen hebben waarschijnlijk?

Ben sinds kort ook revered met de Elementals in MC, nu nog zo'n 20 weken om tot exalted te geraken :+ En als nu eens eindelijk wat parts voor een legendary zouden droppen zou ik ook al blij zijn, heb in al die tijd nog geen 1 part zien droppen, al heb ik sinds vorige week wel m'n Banana suit compleet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

JimDB schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:40:
[...]

Ik wist dat ze nieuwe models gingen krijgen, ik dacht alleen dat ze hadden gezegd dat ze met die races nog even zouden wachten, en dat ze dus niet meteen met de Launch zouden meekomen. Het zou me trouwens niet verbazen moesten er nog een aantal andere races in een patch geupdate worden, ipv meteen met de Launch, aangezien het toch veel tijd vereist om dat allemaal te doen werken en dat dat niet meteen hun grootste zorg is.
Correct. Ze gaan eerst de oude player models updaten en de leiders van Draenei en Blood Elfs. Zal me dus ook niks verbazen als de player-models voor Draenei en Blood Elfs dus in een patch later komen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
JimDB schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:48:
[...]

Heb wel niet gespeeld tijdens Vanilla, maar hoe kan je AQ40 nu een leukere raid vinden dan MC? :s Zal wel iets met Vanilla te doen hebben waarschijnlijk?

Ben sinds kort ook revered met de Elementals in MC, nu nog zo'n 20 weken om tot exalted te geraken :+ En als nu eens eindelijk wat parts voor een legendary zouden droppen zou ik ook al blij zijn, heb in al die tijd nog geen 1 part zien droppen, al heb ik sinds vorige week wel m'n Banana suit compleet! :D
Ja qua theme is AQ ook saai, maar de loot was beter voor Warriors :D
ff serieus: aq was de eerste raid waarin de minder goede specs ook wat tier items kregen.
En bug mounts _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Kapoen op 12-11-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
JimDB schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:48:
[...]

Misschien omdat je AQ40 niet kon 15 mannen? :P Qua decor zou ik het met je eens zijn, echter MC bosses waren gewoon niet te vergelijken met AQ40 Bosses. Zelfs de meeste Zul'Gurub en AQ20 bosses waren lastiger dan de meeste MC bosses. Enkel bij Sulfuron (Healing Adds), Major Domo (8 Adds + Boss) en Ragnaros (Sons of Flame Phase) moest je enigszins nadenken, de rest was alleen een challenge als je raidgroep nog in greens en slechte blue's liep, je hunters niet wisten wat autoshot was, en je mages met vuur speelden ;)

AQ was echter een stuk lastiger zowel qua tactics als gear eisen en daarom waren de bosses een stuk leuker om te doen, echter de corpse runs in AQ40...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 20:46
AQ40 bossmechanics waren beter dan MC, MC was gewoon het eerste probeerseltje en daarna werd het langzaam beter.
Ik betwijfel of mensen echt helemaal zouden willen scalen naar hoe het in die tijd was, healers oom na een trashpull, meeste van je abilities weg of zwaar unbalanced.
Nee, het spel is aanzienlijk beter tegenwoordig.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.