Vanilla was kut, alleen pvp was grappig omdat je mensen kon oneshotten
Ze kunnen het ook niet helemaal terug brengen naar het oude, een hele hoop spells/abilities zijn verdwenen alsook stats. Er zijn een aantal guilds die hun char stoppen op level 60 of 70 om oude content te doen en die hebben het toch ook makkelijker dan toen. Meestal doen ze het met een stuk minder dan de 40 man van toen. Enkel de gear blijft op dat level steken maar damage en mana regen zal een stuk hoger liggen dan vroeger.blouweKip schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:47:
[...]
Ik betwijfel of mensen echt helemaal zouden willen scalen naar hoe het in die tijd was, healers oom na een trashpull, meeste van je abilities weg of zwaar unbalanced.
Nee, het spel is aanzienlijk beter tegenwoordig.
Mja, MC was dan ook de eerste echte raid uit de hele game, no wonder dat de mechanics nadien beter en beter werden en dat het beter gebalanced werdblouweKip schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:47:
AQ40 bossmechanics waren beter dan MC, MC was gewoon het eerste probeerseltje en daarna werd het langzaam beter.
Ik betwijfel of mensen echt helemaal zouden willen scalen naar hoe het in die tijd was, healers oom na een trashpull, meeste van je abilities weg of zwaar unbalanced.
Nee, het spel is aanzienlijk beter tegenwoordig.
Over het herscalen van de instances tot level 100: Dit wil niet zeggen dat we terug gaan naar Vanilla hé? Zoals ik al zei, al de classchanges doorheen de jaren en de nieuwe talents etc. blijven gewoon en zorgen ervoor dat je niet altijd OOM bent (tenzij je gewoon slecht bent) en dat al je abilities gewoon even goed blijven. Vergelijk het met de dungeons die ze nu al hebben gerevamped: Geen enkel probleem daar, gewoon doordat ze van een lowlevel dungeon een highlevel dungeon hebben gemaakt door het level te doen scalen.
Vanilla heeft voor mij de beste herinneringen, omdat alles toen nieuw was. De manier hoe ik toen andere mensen leerde kennen verliep heel anders dan tegenwoordig. Dus voor mij was het verre van 'kut'. Class mechanic wise was het natuurlijk een ander verhaal. Ik speelde naast mijn hunter ook een feral kitty en wat dat aan gaat werd niet altijd even serieus genomen als heden ten dagen.Anoniem: 528479 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:03:
Vanilla was kut, alleen pvp was grappig omdat je mensen kon oneshotten
Veel mooie herinneringen, maar TBC and WotLK hebben er ook voor heel veel gezorgd. Eigenlijk alle expansions wel
Vergeet niet dat alle "revamped" dungeons ook volledig gerevamped zijn met nieuwe layouts, trash, bosses, abilities, er is echt niets over van hoe deze dungeons in vanilla waren.
MC Revampen door alleen wat meer HP/DMG te geven gaat echt niets worden. Daar zijn de mechanics echt te simpel voor. Die zal je ook volledig moeten revampen en redesignen. Ik zie dan liever dat ze nieuwe content maken dan dat we Ragnaros die V3 krijgen, die een schim blijkt te zijn van V2
MC Revampen door alleen wat meer HP/DMG te geven gaat echt niets worden. Daar zijn de mechanics echt te simpel voor. Die zal je ook volledig moeten revampen en redesignen. Ik zie dan liever dat ze nieuwe content maken dan dat we Ragnaros die V3 krijgen, die een schim blijkt te zijn van V2
U no heal?detheavn schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:12:
[...]
Ik speelde naast mijn hunter ook een feral kitty en wat dat aan gaat werd niet altijd even serieus genomen als heden ten dagen.
[ Voor 22% gewijzigd door Dennism op 12-11-2013 14:16 ]
Omdat ik als persoon te sadistisch was om te healen ...
Wat mijn guildies in WotLK en Cata wel gemerkt hebben ...
Ik mag dus ook alleen nog maar Tank en DPS rollen vervullen
Iemand trouwens een idee wanneer de nieuwe RAF ingaat? Kameraad van mij wil makkelijk chars levelen en ik wil wel wat nieuwe rewards
Dat revampen van die 2 dungeons vind ik wel een beetje jammer weer. Vraag me af wat de reden is straks om die dungeons te bezoeken?
Verder is de eerste paniek in de guild een beetje weg over de Mystic mode. We gaan gewoon eerst deze content afmaken en dan rustig kijken wat er nodig is om op 20m te geraken. Het voordeel dat we hebben is dat we nog steeds de nr1 10m guild zijn en we ook straks de opbouw van 10-25 Normal/Heroic hebben om mensen te gearen en testen.
Verder is de eerste paniek in de guild een beetje weg over de Mystic mode. We gaan gewoon eerst deze content afmaken en dan rustig kijken wat er nodig is om op 20m te geraken. Het voordeel dat we hebben is dat we nog steeds de nr1 10m guild zijn en we ook straks de opbouw van 10-25 Normal/Heroic hebben om mensen te gearen en testen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
@ IntoStr: gefeliciteerd! Smooth kill! Mijn guild heeft gister de eerste avond gehad op Garrosh. Ze zijn uiteindelijk tot 2 keer realm changes gekomen rond de 9 minuten. Dit is inclusief een dode (slome) dps en een resto druid die voor het eerst dps speelde (67k effectieve dps).
Ik denk dat we daar niet persee heel lang op hoeven te wipen. Maar dan moeten de juiste mensen wel online zijn als er tries voor Garrosh worden gedaan.
Morgen gaat de guild (zonder mij) weer verder gearen. Onze DK tank is deze reset in ieder geval flink in itemlevel gestegen. Zit nu op 547!
Je merkt dat een geared tank echt verschil maakt, en dan zit hij nog relatief laag in vergelijking met onze warrior tank (554).
Ik denk dat we daar niet persee heel lang op hoeven te wipen. Maar dan moeten de juiste mensen wel online zijn als er tries voor Garrosh worden gedaan.
Morgen gaat de guild (zonder mij) weer verder gearen. Onze DK tank is deze reset in ieder geval flink in itemlevel gestegen. Zit nu op 547!
Nou ja, smooth...
Onze mage deed de fight voor het eerst. Zijn dps was in verhouding tot andere fights heel laag. Ook ging ie bij beide pogingen dood door een persoonlijke fout. We hebben bij onze kill het laatste deel van p2 en dus ook heel p3 met 1 dps minder gedaan. Bovendien begon iedereen om te vallen op het eind. Gelukkig Garrosh ook 
Het is echt een numbers fight. Je hebt echt goede gear nodig en gewoon goed weten wat je doet. Het is niet moeilijk, maar een fuckup met interrupts of adds is gewoon bijna meteen een wipe. Ook slechte positionering van iemand kan op meerdere momenten onmiddellijk een death zijn. Gewoon oefenen met een goed gegearde groep en hij kan vrij snel neer.
Wij hebben al onze tries in een groep gedaan met meerdere offspecs. Gisteren voor het eerst maar 1 nieuw persoon en 1 (redelijk goede) offspec en dat ging dus meteen goed.
Alleen ZO irritant dat je elke keer 9 a 10 minuten kwijt bent voor een try
Het is echt een numbers fight. Je hebt echt goede gear nodig en gewoon goed weten wat je doet. Het is niet moeilijk, maar een fuckup met interrupts of adds is gewoon bijna meteen een wipe. Ook slechte positionering van iemand kan op meerdere momenten onmiddellijk een death zijn. Gewoon oefenen met een goed gegearde groep en hij kan vrij snel neer.
Wij hebben al onze tries in een groep gedaan met meerdere offspecs. Gisteren voor het eerst maar 1 nieuw persoon en 1 (redelijk goede) offspec en dat ging dus meteen goed.
Alleen ZO irritant dat je elke keer 9 a 10 minuten kwijt bent voor een try
Iets meer gear en je doet Garrosh in 6 minuten
.
Helaas geen kill op Siegecrafter Heroic gisteren. Ook al hadden we een 16% wipe op zondag
. Zoveel dingen die mis kunnen gaan op dat gevecht.
Helaas geen kill op Siegecrafter Heroic gisteren. Ook al hadden we een 16% wipe op zondag
LOL! Doen we het schip op Timeless Isle.. vaart het weg.. WTFBBQ!
Huh wat ? dat heb ik nog nooit gezien hahajunglebeast schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:32:
De Iron Horde schijnt er plannen mee te hebben.junglebeast schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:22:
Dat revampen van die 2 dungeons vind ik wel een beetje jammer weer. Vraag me af wat de reden is straks om die dungeons te bezoeken?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dat is de enrage timer. Als hij die hit, dan vaart hij weg en verdwijnt iejunglebeast schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:32:
Vaag dan.. stond pas op 90%NL-RaVeR schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:37:
[...]
Dat is de enrage timer. Als hij die hit, dan vaart hij weg en verdwijnt ie
Heeft er iemand nog tips voor Garrosh 10M normal? Specifiek als de Whirlwind Corrupted is?
We hebben P1 nu helemaal onder de knie, en ook P2, totdat de Whirlwind dus empowered is na de 2e intermission, Er vallen altijd 3 of 4 mensen om en dan is het over.
Ik vind het lastig te zeggen waaraan mensen dood gaan, want het gebeurt in nog geen 10 seconden (en dan moet je weer 8 min totdat je weer op datzelfde punt bent
) Ikzelf (Hunter) heb geen probleem om uit mijn swirl te komen en mijn add te killen. Maar als ik daar mee klaar ben zijn er al een paar doden gevallen en zijn er dus ook meer adds stacked (waardoor we uiteindelijk allemaal omvallen).
Ik heb het idee alsof sommig mensen misschien toch in een swirl staan of meerdere adds aggroen ofzo...
best frustrerend want we wipen al 1,5 avond steeds op dat punt.
We hebben P1 nu helemaal onder de knie, en ook P2, totdat de Whirlwind dus empowered is na de 2e intermission, Er vallen altijd 3 of 4 mensen om en dan is het over.
Ik vind het lastig te zeggen waaraan mensen dood gaan, want het gebeurt in nog geen 10 seconden (en dan moet je weer 8 min totdat je weer op datzelfde punt bent
Ik heb het idee alsof sommig mensen misschien toch in een swirl staan of meerdere adds aggroen ofzo...
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Sowieso goed spreaden om stacked adds te voorkomen. Niet dicht bij Garrosh staan, want hoe dichterbij, hoe meer damage je pakt. Niet in swirl staan inderdaad. Uiteraard personal cds gebruiken. Daarnaast raid cd(s) gebruiken. Verder moeten je healers natuurlijk hun ding blijven doen. Zorgen dat ze op afstand staan van Garrosh, een stap uit de swirl doen en verder in range van de rest blijven, dus eventueel aan allebei de kanten 1 als dat nodig is voor in range.Hierkomik schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:44:
Heeft er iemand nog tips voor Garrosh 10M normal? Specifiek als de Whirlwind Corrupted is?
Ik vind het lastig te zeggen waaraan mensen dood gaan, want het gebeurt in nog geen 10 seconden (en dan moet je weer 8 min totdat je weer op datzelfde punt bent) Ikzelf (Hunter) heb geen probleem om uit mijn swirl te komen en mijn add te killen. Maar als ik daar mee klaar ben zijn er al een paar doden gevallen en zijn er dus ook meer adds stacked (waardoor we uiteindelijk allemaal omvallen).
Adds zelf killen. Wat ik deed was adds die toch groepeerden taunten voordat ze groeiden. En eerst alle adds killen en dan weer verder naar Garrosh. MC nog steeds prio 1 uiteraard.
En #Thokhimdown!!
Na 21 dagen weer een HC kill.
Na 21 dagen weer een HC kill.
Zow, Productief avondje gehad, ff de laatste CM's die we nog moesten met ons guildgroepje ff gedaan. Siege, Scarlet Monastary, brewery en mogushan palace in een uurtje of 2 gedaan met slechts enkele resets, eigenlijk zijn CM's best makkelijk als je een leuk vast groepje ervoor hebt. Ook wat guildies weer blij die nu de pet kunnen kopen
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik, in tegenstelling tot iedereen anders, Cataclysm echt een goede expansion vond. Ben namelijk een week of 2 voor de release van Cata met WoW begonnen, en mijn ganse levelling experience en m'n eerste raids waren dus ook in Cata. Ach ja, iedereen zijn eigen favoriete expansion zeg maar, ik denk dat we vele nieuwe gezichten (of oude bekenden) gaan zien met het uitkomen van WoD eigenlijk, en dat hoop ik ook voor Blizzarddetheavn schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:12:
Vanilla heeft voor mij de beste herinneringen, omdat alles toen nieuw was. De manier hoe ik toen andere mensen leerde kennen verliep heel anders dan tegenwoordig. Dus voor mij was het verre van 'kut'. Class mechanic wise was het natuurlijk een ander verhaal. Ik speelde naast mijn hunter ook een feral kitty en wat dat aan gaat werd niet altijd even serieus genomen als heden ten dagen.
Veel mooie herinneringen, maar TBC and WotLK hebben er ook voor heel veel gezorgd. Eigenlijk alle expansions wel
Mooi, veel guides bekeken of er gewoon meteen in gesprongen? Moet namelijk nog steeds wat CM's afmaken, en de jongens waar ik het mee deed komen enkel nog online om te raidenDennism schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 23:26:
Zow, Productief avondje gehad, ff de laatste CM's die we nog moesten met ons guildgroepje ff gedaan. Siege, Scarlet Monastary, brewery en mogushan palace in een uurtje of 2 gedaan met slechts enkele resets, eigenlijk zijn CM's best makkelijk als je een leuk vast groepje ervoor hebt. Ook wat guildies weer blij die nu de pet kunnen kopen

yeah nieuwe raf is live, weer reden om geld uit te geven.
weer 5x 2 maanden aan gametime in put gooien :x, ach ja je moet wat voor je pets
weer 5x 2 maanden aan gametime in put gooien :x, ach ja je moet wat voor je pets
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Je kunt toch ook RAF-en naar je eigen account?Teunis schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:45:
(Dus 2e subscription erbij op hetzelfde B.Net account)
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik heb persoonlijk eigenlijk geen guides bekeken speciaal hiervoor anders dan de zaken die ik enkele maanden geleden voor silver heb bekeken. Enkel ff een referentie gezocht voor de beste CM trinkets en stat prio's op dat gear level daar ik dat niet meer compleet helder had (en mogelijk was dit in 5.4 veranderd). Volgens mij voor iedere dps class Alchemy trinket (als je em kan maken) en Darkmoon trinket trouwens. Onze MT heeft wel wat guides bekeken om de te skippen pulls uit te zoeken en de CM's waar je moet invis potten.JimDB schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:42:
Mooi, veel guides bekeken of er gewoon meteen in gesprongen? Moet namelijk nog steeds wat CM's afmaken, en de jongens waar ik het mee deed komen enkel nog online om te raidenHebben een hele tijd geleden onze eerste Gold binnengehaald en waren er op zich nog wat mee aan het lachen, dus als we zouden focussen, denk ik dat het wel soepel zou moeten gaan.
Ja dat is gewoon mogelijk_Peter2_ schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:52:
[...]
Je kunt toch ook RAF-en naar je eigen account?
(Dus 2e subscription erbij op hetzelfde B.Net account)
Rupsen, Rapsen.
weet ik maar dan nog is 2 maanden op een account die ik niet ga gebruiken, zou liever gewoon weggeven aan beginner.
Wat krijg je dan dit jaaR?Teunis schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:01:
weet ik maar dan nog is 2 maanden op een account die ik niet ga gebruiken, zou liever gewoon weggeven aan beginner.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je mag kiezen uit het volgende:

Je kan nu via ingame een RAF invite sturen en je reward claimen.
Ik had eigenlijk gehoopt dat je zelf een mount kon kiezen en dat je vriend dan een pet mag kiezen.
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 13-11-2013 10:33 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
De vrouw kreeg een week of 2 geleden de melding dat zij een reward uit mocht zoeken voor recruit a friend. Nu hebben wij beide ooit eens een 2e account aangemaakt daarmee en nu kreeg zij ineens deze voor de kiezen. Wel raar want beide hebben we destijds (zhevra tijd) nooit een reward gehad voor recruit a friend
Heb je ooit een reward geprobeerd te claimen? Ik weet ook niet of zoiets verloopt btw ...
Maarre, dit is wel irritant. Moet ik 6 RAFjes doen om m'n achterstand in te halen. Misschien een keer als de battle chest super goedkoop is een zooi keys scoren en dan langzaam maar zeker wat vrienden ronselen voor die onzin
Maarre, dit is wel irritant. Moet ik 6 RAFjes doen om m'n achterstand in te halen. Misschien een keer als de battle chest super goedkoop is een zooi keys scoren en dan langzaam maar zeker wat vrienden ronselen voor die onzin
Als iemand een wil heb ik een RAF om weg tegeven op Silvermoon-EU Alliance.
Stuur me een PM met je mail.
[ Voor 17% gewijzigd door TheDeeGee op 13-11-2013 10:48 ]
nu wachten tot spel door heeft dat geen starter editie meer is ... duur soms echt lang
Laat maar zitten, de recruit moet 3 maanden betalen wil je een reward kunnen kiezen. Gaat in geen miljoen jaar gebeuren.Svarog schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:48:
Echt weer Blizzard met geld binnen hengelen.
Lame at it's best.
https://us.battle.net/support/en/article/recruit-a-friend
2 maanden = 1 pet, altijd al zo geweest
ben alleen benieuw hoe ik nu kan beslissen op welk account die 1 maand terug nu gaat komen
ben alleen benieuw hoe ik nu kan beslissen op welk account die 1 maand terug nu gaat komen
[ Voor 31% gewijzigd door Teunis op 13-11-2013 11:10 ]
Het account waarmee je het recruit-a-friend request hebt verstuurd en waarmee je de 300% xp hebt krijgt de rewardsTeunis schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:03:
https://us.battle.net/support/en/article/recruit-a-friend
"Weg geven" lijkt me niet helemaal de goede woord keuze aangezien jij de gene bent die de rewards krijgtSvarog schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:48:
Rewards moet je claimen via de Bnet website, althans tot voor het nieuwe systeem geactiveerd werd. Zal dus waarschijnlijk nog steeds de reward zijn die je nog te goed hebt van toendetheavn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:41:
Heb je ooit een reward geprobeerd te claimen? Ik weet ook niet of zoiets verloopt btw ...
Je krijgt beide rewards hé, waarom zouden ze anders RAF in het spel hebben. Het is juist de bedoeling om de nieuwe speler wat voordelen te geven en als prijs krijg je een pet/mount in return.Twylight schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:15:
"Weg geven" lijkt me niet helemaal de goede woord keuze aangezien jij de gene bent die de rewards krijgt
Als je in het verleden nooit een reward geclaimd voor je RAF, krijg je nu alsnog die kans. Simpelweg omdat je die nog tegoed hebt. Nu kan gewoon kiezen welke je wilt als was je toen gelimiteerd tot die ene mount wat toen aangeboden werd.Carthrax schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:35:
De vrouw kreeg een week of 2 geleden de melding dat zij een reward uit mocht zoeken voor recruit a friend. Nu hebben wij beide ooit eens een 2e account aangemaakt daarmee en nu kreeg zij ineens deze voor de kiezen. Wel raar want beide hebben we destijds (zhevra tijd) nooit een reward gehad voor recruit a friend
Jammer dat ze alleen die reskins als raf pets gebruiken. Er zijn wel uniekere Asia Promo pets die ik had willen hebben.Teunis schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:45:
Ook al ben ik een verzamelaar, deze laat ik denk ik toch voorlopig aan me voorbij gaan.
Net iig Yu'la kunnen kopen, heb nu alle Celestial pets. Dat toernooi kan voorlopig ook op de lange baan nu.
O ja, engisteren EINDELIJK een wapen upgrade. Coinen op Nazgrim heeft een mooie (helaaas niet war-forged maar ja) 553 2Hander opgeleverd. En vanwege falen op farm boss (half uur ofzo op Malkorok, wtf) en 2 wipes op Garrosh deze laatste helaas niet neer kunnen halen.
[ Voor 18% gewijzigd door Neelon op 13-11-2013 13:15 ]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Op welke realm + char speel(de) je? Dan stuur ik er eentje 
@Raxious - Invite is verstuurd
@Raxious - Invite is verstuurd
[ Voor 30% gewijzigd door lolgast op 13-11-2013 13:49 ]
Raxious - Grim Batollolgast schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:45:
Op welke realm + char speel(de) je? Dan stuur ik er eentje
Edit: thx heb hem ontvangen, kan hem alleen niet gebruiken. Ze hebben schijnbaar die voorwaarden aangepast waardoor je vanaf 4 maart vorig jaar niet meer gespeeld mag hebben
[ Voor 31% gewijzigd door Raxious op 13-11-2013 16:32 ]
Die voorwaarden zijn die dag ook ingegaan. Is denk ik een tijdje geleden dan dat je een scroll hebt gehad?
raar, ik kan alleen die spectraal ding kiezen, ik heb er 3 die ik nog kan claimen, maar heb geen keus ?.Zeror schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:53:
[...]
Als je in het verleden nooit een reward geclaimd voor je RAF, krijg je nu alsnog die kans. Simpelweg omdat je die nog tegoed hebt. Nu kan gewoon kiezen welke je wilt als was je toen gelimiteerd tot die ene mount wat toen aangeboden werd.
EDIT : 3 maal kan ik alleen die spectraal claimen, terwijl ik er nooit 1 geclaimd heb.
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 13-11-2013 17:45 ]
Grappig. Ik lees net dat Chris Metzen en Kat Hunter getrouwd zijn. Blijkbaar sinds april dit jaar.
Bedoel je de Spectral Wind Rider? Die krijg je namelijk niet van RAF, maar van een Scroll.Mektheb schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:39:
raar, ik kan alleen die spectraal ding kiezen, ik heb er 3 die ik nog kan claimen, maar heb geen keus ?.
EDIT : 3 maal kan ik alleen die spectraal claimen, terwijl ik er nooit 1 geclaimd heb.
quote: Blizzard quoteQ: I received a Recruit A Friend reward from the old system, but didn’t claim it. Will it still work?
A: Yes. You will receive a credit for the old mount reward if you didn’t redeem it.
De enige 'reward' die je als recruit krijgt is 300% xp maar enkel als je samen met je recruiter speelt.JimDB schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:32:
[...]
Je krijgt beide rewards hé, waarom zouden ze anders RAF in het spel hebben. Het is juist de bedoeling om de nieuwe speler wat voordelen te geven en als prijs krijg je een pet/mount in return.
En bovendien zijn RaF verzoeken ook onbeperkt dus iedereen heeft ze om "weg te geven"
Yup, geloof dat ze op Twitter ook Kat (Hunter) Metzen heetZeror schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:46:
Grappig. Ik lees net dat Chris Metzen en Kat Hunter getrouwd zijn. Blijkbaar sinds april dit jaar.
En is 300% van de xp dan geen goede reward voor iemand die net met de game begint?Twylight schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:22:
De enige 'reward' die je als recruit krijgt is 300% xp maar enkel als je samen met je recruiter speelt.
En bovendien zijn RaF verzoeken ook onbeperkt dus iedereen heeft ze om "weg te geven"

Onbeperkt, 1 per dag zal je bedoelen
Als ik heel eerlijk ben is die 300% eigenlijk inderdaad niet zo'n goede reward voor een compleet nieuwe speler neeJimDB schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:53:
[...]
En is 300% van de xp dan geen goede reward voor iemand die net met de game begint?![]()
Onbeperkt, 1 per dag zal je bedoelen
[ Voor 9% gewijzigd door jmxd op 13-11-2013 20:16 ]

Zucht
Gelukkig is de queue nog niet zo lang als dat hij op Twisting Nether voor me was
Ja ik dus ook wel eens zoiets op TN, vandaar dat ik nu op Argent Dawn zitTwylight schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:53:
Pff 83 valt nog wel mee. Ik heb wel eens in queues van 2000 gezeten
2 uur in een queue zitten ging mij veel te ver. daar betaal ik dus geen maandelijks bedrag voor
[ Voor 16% gewijzigd door rjpurk op 13-11-2013 21:21 ]
Maar dan blijft de vraag nog steeds: Hebben beginners eigenlijk wel een reward nodig deze dagen? Het levellen gaat nu toch al zo snel, en met mounts ben je nog helemaal niets want je zit nog niet eens op level 20.Twylight schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:16:
Als ik heel eerlijk ben is die 300% eigenlijk inderdaad niet zo'n goede reward voor een compleet nieuwe speler neeen dat is ook meer een incentive voor de recruiter zelf dan voor de gerekruteerde
RAF is daarom gewoon een manier om samen met een vriend (die de game al wel bezit) wat sneller door alle content te gaan, maar wel met z'n tweeën (zoals Chris Metzen 1000 keer heeft gezegd op Blizzcon: De bedoeling van WoW is en blijft om samen te spelen)
Maar goed, iedereen zijn visie over het RAF systeem, ik vind het persoonlijk een zeer leuk systeem, en ben zelf ook gerecruit geweest, dus heb ook de voordelen ervan ervaren toen ik nog een nooblet was
Silvermoon queuesrjpurk schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:21:
Ja ik dus ook wel eens zoiets op TN, vandaar dat ik nu op Argent Dawn zit

Vraag me eigenlijk af of ze zo met die Connected Realms ook van de queues af zijn. Neem aan dat High populated servers ook worden geconnect om evenwichtigheid in factions te krijgen.
Nog leuker zijn de queues van 8000 op Outland als er net een nieuwe patch of expansion uit isrjpurk schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:21:
[...]
Ja ik dus ook wel eens zoiets op TN, vandaar dat ik nu op Argent Dawn zit
2 uur in een queue zitten ging mij veel te ver. daar betaal ik dus geen maandelijks bedrag voor
High populated servers gaan waarschijnlijk ook helemaal niet met een andere realm geconnect worden. De hele bedoeling van de Connected Realms is net om Low Pop Realms uit de nood te helpen zonder de Horde/Alliance balance te verstoren.rjpurk schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:26:
Vraag me eigenlijk af of ze zo met die Connected Realms ook van de queues af zijn. Neem aan dat High populated servers ook worden geconnect om evenwichtigheid in factions te krijgen.
Ik heb niks tegen RAF hoor, het ging mij er vooral om dat nu met de nieuwe RaF rewards en destijds met de Scroll er een hoop mensen zijn die dan hier posten met "Ik heb nog een scroll/raf beschikbaar" etc.JimDB schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:24:toon volledige bericht
[...]
Maar dan blijft de vraag nog steeds: Hebben beginners eigenlijk wel een reward nodig deze dagen? Het levellen gaat nu toch al zo snel, en met mounts ben je nog helemaal niets want je zit nog niet eens op level 20.
RAF is daarom gewoon een manier om samen met een vriend (die de game al wel bezit) wat sneller door alle content te gaan, maar wel met z'n tweeën (zoals Chris Metzen 1000 keer heeft gezegd op Blizzcon: De bedoeling van WoW is en blijft om samen te spelen)
Maar goed, iedereen zijn visie over het RAF systeem, ik vind het persoonlijk een zeer leuk systeem, en ben zelf ook gerecruit geweest, dus heb ook de voordelen ervan ervaren toen ik nog een nooblet was
[...]
Silvermoon queues
Ja, lul, die heeft iedereen. Bied eerst maar eens een tegenprestatie om die te MOGEN sturen. Jij bent namelijk de gene die er de meeste profijt van heeft. Bijvoorbeeld het betalen van een maand gametime omdat je er zelf een gratis krijgt + een mount.
^ dit is algemeen bedoeld trouwens
Hmm net op mmo-champ
New strings: Phase #2801 - Karazhan Restoration
En zag ook een piccie van nieuwe kara files in de 5.4.2 patch.

In before Zeror

In before Zeror
[ Voor 22% gewijzigd door junglebeast op 13-11-2013 21:57 ]
Ah top ! dan toch maar is me oude account recruitte hahaJimDB schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:48:
[...]
Bedoel je de Spectral Wind Rider? Die krijg je namelijk niet van RAF, maar van een Scroll.
Oh, vet!! Iets nieuws met Karazhan. Al hoeft dit nog geen dungeon te zijn natuurlijk. Kan ook een scenario of een onderdeel van een quest of weet ik veel wat zijn.junglebeast schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:52:
Hmm net op mmo-champ
[afbeelding]
Haha, ik was een avondje bij vrienden en de batterij van mijn telefoon was leeg, dus kon niet kijken.In before Zeror
Zoiets als dit bedoel je?Twylight schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:40:
Als er maar geen ontiegelijke rare mount te halen valt
http://ptr.wowdb.com/spells/153489-iron-chimaera#17538-17585
Ja, die is ook nieuw
is dit al live op de PTR? heb namelijk nog een PTR dus zou wel even willen kijken of er wat nieuws isZeror schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:42:
[...]
Zoiets als dit bedoel je?
http://ptr.wowdb.com/spells/153489-iron-chimaera#17538-17585
Ja, die is ook nieuw
En maar goed ook omdat ik het helemaal niet was die de mijne "weg gaf"
Haha, van recycleren gesprokenjunglebeast schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:52:
Hmm net op mmo-champ
[afbeelding]
En onze eerste heroic kill is een feit
was even een kwestie van oefenen om alles goed onder controle te krijgen, maar zodra het ritme er was, ging hij snel neer 
Nu tot 45 % op rook gekomen na het overleven van alle desperate measure phases (1x). met 3 pogingen
Dit was ook met 2 healers, aankomende zondag gaan we met 3 healers
Nu tot 45 % op rook gekomen na het overleven van alle desperate measure phases (1x). met 3 pogingen
Gefeliciteerd, geeft altijd een goed gevoel als je je eerste Heroic kill maakt. Doet me denken aan de tijd dat ik mijn eerste Heroic kills maakte in ICCSabrac schreef op woensdag 13 november 2013 @ 23:12:
En onze eerste heroic kill is een feitwas even een kwestie van oefenen om alles goed onder controle te krijgen, maar zodra het ritme er was, ging hij snel neer
Een klasgenoot van mij die is ook bezig met Heroic progress, maar die zegt dat ze met Immerseus en the Protectors weinig problemen hadden. Ze hebben een ervaren groepje die tactics snel onder de knie hebben, maar de dps is nog een beetje "slordig" en dat leverde veel problemen op bij Norushen. Daar hebben ze wel 2 weken op vast gezeten, omdat ze de berserk/enrage timer steeds niet haalden

Ik hoop dat dit bij jullie niet het geval is, want dat werkt echt demotiverend
Flex P4 was wel aardig voor mij. Helaas niks bij Blackfuse, wel een tierpiece bij Klaxxi (had ik al...) en 2 items van Garrosh (mailhelm en een token voor een tierpiece naar keuze). Verder even in een groep gestapt voor Sha of Pride maar helaas dropte hij wederom de tier chesttoken die ik allang had. Ik heb liever die trinket... 
Al met al zijn er langzamerhand maar weinig upgrades voor mij te vinden in flex waardoor het vervelend wordt dat je continue de verkeerde items krijgt.

Al met al zijn er langzamerhand maar weinig upgrades voor mij te vinden in flex waardoor het vervelend wordt dat je continue de verkeerde items krijgt.
Gister op mijn nieuwe "main" (voor zover je daarvan kan spreken indien je niet raid en na al mijn switches) een goede dag gehad. Heb mijn proffessions beide op 600 gekregen en heb 3/4 lfr's gelopen alsmede de eerst 6 bosses in flex.
Begin wel spijt te krijgen dat ik niet gewoon heb vast gehouden aan een main in MoP. Mijn rogue is me toen gaan vervelen en ben toen gaan tanken in een raid guild op mijn pally. Daarna wat inactiever geworden tijdens ToT maar hierdoor op geen een char de legendary kunnen halen..
Enfin heb wel weer plezier in Alliance en zit nu weer heel erg te twijfelen om monk of pala over te gooien naar frostmane zodat ik 2 char's heb en die wel een iets hoger ilevel hebben ;D
Begin wel spijt te krijgen dat ik niet gewoon heb vast gehouden aan een main in MoP. Mijn rogue is me toen gaan vervelen en ben toen gaan tanken in een raid guild op mijn pally. Daarna wat inactiever geworden tijdens ToT maar hierdoor op geen een char de legendary kunnen halen..
Enfin heb wel weer plezier in Alliance en zit nu weer heel erg te twijfelen om monk of pala over te gooien naar frostmane zodat ik 2 char's heb en die wel een iets hoger ilevel hebben ;D
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wij wilden ook onze eerste heroic kill halen, maar na eerst al 2 mensen met connection problemen die uiteindelijk dan nog online kwamen klapte daarna het internet van onze beste healer. Healer nr 2 en 3 waren sowieso al niet beschikbaar, dus uiteindelijk maar besloten na een uur om met healer 4 en 5 wat normals te clearen. Heroics 2 healen met 540 gear leek ons geen goed idee. Nog wel een split phase gehaald op heroic Immerseus, maar door alle problemen was het nog niet veel. Fight is niet heel moeilijk gelukkig nu we het gezien hebben.
Met de aankomende weken veel gedoe als werketentjes en verjaardagen en feestdagen etc en in januari geboorte van IntToStr jr denk ik dat het voorlopig even klaar is voor mij. Gelukkig nog wel op tijd Garrosh neer vorige week
Met de aankomende weken veel gedoe als werketentjes en verjaardagen en feestdagen etc en in januari geboorte van IntToStr jr denk ik dat het voorlopig even klaar is voor mij. Gelukkig nog wel op tijd Garrosh neer vorige week
Legendary is nu met SoO vrij makkelijk te halen als je al in ToT zat qua legendary progress.Rune stones waar je eerder 2 maand over deed, doe je nu in 1-2 resets.
Als het een troost mag wezen, ik zit met hetzelfde 'probleem'. Ik heb tijdens MoP geen enkele echte main gehad, maar wel een aantal level 90s. Hierdoor heb ik ook nog steeds geen legendary cloak. Ondertussen ben ik dat wel nog aan het rechtzetten met m'n warrior.hmr schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:36:
Gister op mijn nieuwe "main" (voor zover je daarvan kan spreken indien je niet raid en na al mijn switches) een goede dag gehad. Heb mijn proffessions beide op 600 gekregen en heb 3/4 lfr's gelopen alsmede de eerst 6 bosses in flex.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Neeeeeeeeeee niet Kara revampen :<
Q-Q
Q-Q
Hmm, unannounced visitors, preparations must be made...
Karazhan Crypts, plix?Zeror schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:32:
Oh, vet!! Iets nieuws met Karazhan. Al hoeft dit nog geen dungeon te zijn natuurlijk. Kan ook een scenario of een onderdeel van een quest of weet ik veel wat zijn.
Ben er tot nu toe alleen maar via exploits in gekomen, maar het zou wel nice zijn als ze daar toch eens iets mee zouden doen.
Ben op alle characters niet verder dan chapter one... dus moet de 3k valor shit enzo nogDennism schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:38:
Legendary is nu met SoO vrij makkelijk te halen als je al in ToT zat qua legendary progress.Rune stones waar je eerder 2 maand over deed, doe je nu in 1-2 resets.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ken het gevoel, op mijn Druid ben ik nog steeds seals aan het verzamelen.hmr schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:46:
[...]
Ben op alle characters niet verder dan chapter one... dus moet de 3k valor shit enzo nog![]()
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Op die fase zit ik nu ook vast met m'n warriorhmr schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:46:
[...]
Ben op alle characters niet verder dan chapter one... dus moet de 3k valor shit enzo nog![]()
Ivm Karazhan, en het is best mogelijk dat ik hier in de fout ga qua lore, maar anyhoo...
Is het niet mogelijk dat Medivh ook iets te maken heeft met heel dat tijdreis gedoe in Warlords of Draenor?
Als ik mij niet vergis moesten we indertijd (BC) in Caverns of Time al zorgen dat Gul'dan onder leiding van Medivh zijn troepen door de dark portal stuurde? Misschien is Medivh nu weer 'back with a vengeance'?
[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 14-11-2013 09:51 ]
Vertel mij wat, Sha of Pride is zowat de meest ongelukkige boss om drops van te krijgen. Sinds de eerste week heb ik daar met een coin zitten rollen om tier chest te pakken te krijgen en ik kreeg steeds dezelfde boots (uiteindelijk 5 keer gekregen, 1 maal op flex, 4 maal op normal waaronder 1 keer Warforged), maar nooit de Chest. Uiteindelijk vorige week het Token van Garrosh gekregen en op die manier dan maar m'n Tier chest te pakken gekregenvhal schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:11:
Flex P4 was wel aardig voor mij. Helaas niks bij Blackfuse, wel een tierpiece bij Klaxxi (had ik al...) en 2 items van Garrosh (mailhelm en een token voor een tierpiece naar keuze). Verder even in een groep gestapt voor Sha of Pride maar helaas dropte hij wederom de tier chesttoken die ik allang had. Ik heb liever die trinket...

Het aantal dubbele items dat ik in SoO al heb gekregen is gewoon ongeloofelijk... De laatste tijd wordt er trouwens meer dan de helft van de loot gedist, aangezien steeds hetzelfde dropt. Heb nog steeds geen goede trinkets of ringen, gewoon doordat deze nog nooit zijn gedropt

Ik wil het wel van je overnemen tot aan maart dan zit ik ook weer in de luiers (niet zelf natuurlijk)IntToStr schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:38:
Wij wilden ook onze eerste heroic kill halen, maar na eerst al 2 mensen met connection problemen die uiteindelijk dan nog online kwamen klapte daarna het internet van onze beste healer. Healer nr 2 en 3 waren sowieso al niet beschikbaar, dus uiteindelijk maar besloten na een uur om met healer 4 en 5 wat normals te clearen. Heroics 2 healen met 540 gear leek ons geen goed idee. Nog wel een split phase gehaald op heroic Immerseus, maar door alle problemen was het nog niet veel. Fight is niet heel moeilijk gelukkig nu we het gezien hebben.
Ik heb het met ringen, en warforged (coin) loot waar ik al tier pieces hebJimDB schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:14:
[...]
Vertel mij wat, Sha of Pride is zowat de meest ongelukkige boss om drops van te krijgen. Sinds de eerste week heb ik daar met een coin zitten rollen om tier chest te pakken te krijgen en ik kreeg steeds dezelfde boots (uiteindelijk 5 keer gekregen, 1 maal op flex, 4 maal op normal waaronder 1 keer Warforged), maar nooit de Chest. Uiteindelijk vorige week het Token van Garrosh gekregen en op die manier dan maar m'n Tier chest te pakken gekregen![]()
Het aantal dubbele items dat ik in SoO al heb gekregen is gewoon ongeloofelijk... De laatste tijd wordt er trouwens meer dan de helft van de loot gedist, aangezien steeds hetzelfde dropt. Heb nog steeds geen goede trinkets of ringen, gewoon doordat deze nog nooit zijn gedropt
Heb nu 4 tier pieces (Chest, Legs, gloves normal, Shoulders flex) Voor diezelfde sloten heb ik ook in de bags zitten: 2x WF Chest - Ordos en Thok (Coin), WF Legs - Ordos, WF Gloves - Norushen, WF Shoulders - Protectors.
Verder moet ik zeggen dat WF sowieso een stuk beter drops dan in ToT daar ik ook nog een WF helm, Neck, Weapon en belt gebruik.
Trinkets heb ik dan weer wel beide uit normal, echter qua ringen loop ik nog steeds met ToT ringen, nog geen ring zien droppen met Int en zonder Spirit.
Wij dissen normaal ook best veel of het gaat voor OS, gister had onze recruit shaman wel geluk, 6 gear upgrades in een avond tijdens zijn 2de raid met ons
Mooi ! Optimaal van content genieten dus !Blitzdoctor schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:12:
WoD krijgt definitief geen flying in Draenor tot de eerste major patch. Gedurfde keuze van Blizzard.
bron
Anoniem: 63072
Gaat hij dan ook zijn daddy issues oplossen:Kapoen schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:50:
[...]
Op die fase zit ik nu ook vast met m'n warrior
Ivm Karazhan, en het is best mogelijk dat ik hier in de fout ga qua lore, maar anyhoo...
Is het niet mogelijk dat Medivh ook iets te maken heeft met heel dat tijdreis gedoe in Warlords of Draenor?
Als ik mij niet vergis moesten we indertijd (BC) in Caverns of Time al zorgen dat Gul'dan onder leiding van Medivh zijn troepen door de dark portal stuurde? Misschien is Medivh nu weer 'back with a vengeance'?
I am not some simple jester! I am Nielas Aran!
Yes, yes, my son is quite powerful... but I have powers of my own!
Ik vind het allemaal best als de huidige Karazhan maar beschikbaar blijft. Ze hebben al twee van mijn favoriete raids gesloopt om er waardeloze heroic dungeons van te maken ...
Dat niet alleen. Mensen moeten hun ground mount weer gaan respecteren. Het gebruik van een fly mount is te vanzelfsprekend momenteel. Voor ieder klein kut metertje dat er gereisd moet worden wordt de fly mount gepakt. Dat is nergens voor nodig.Mektheb schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:05:
[...]
Mooi ! Optimaal van content genieten dus !
Als het aan mij had gelegen had WoW allang:
- Langere casttime voor fly mounts gehad. Korter voor ground mount.
- Gelimiteerde tijd vliegen voor fly mount (mount wordt moe/brandstof raakt op) en ongelimiteerd voor ground mount ter compensatie.
- Tevens een cooldown voor fly mount en ook voor ground mount (25% van de tijd van de fly mount cooldown).
- Meer gevaren in de lucht, zodat lucht niet meer een non-danger area is.
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 14-11-2013 11:20 ]
Warforged betere drop rate? Enige warforged die ik heb is van Ordos
Gisteren toevallig het eerste warforged strength item zien droppen. Helaas won de dk hem. Verder maar heel weinig andere warforged spullen zien droppen. En bij ons inderdaad ook heel veel disenchanten.
@Carthrax: over een paar kunnen we de kids een paar gnomes aan laten maken
Onze dps is over het algemeen wel in orde, 1 dps die zich niet altijd even strak aan de tactics houd, maar goed, verder 2 healen we veel encounters, dus die extra dps die dan meegaan zal helpen.rjpurk schreef op woensdag 13 november 2013 @ 23:34:
[...]
Gefeliciteerd, geeft altijd een goed gevoel als je je eerste Heroic kill maakt. Doet me denken aan de tijd dat ik mijn eerste Heroic kills maakte in ICC
Een klasgenoot van mij die is ook bezig met Heroic progress, maar die zegt dat ze met Immerseus en the Protectors weinig problemen hadden. Ze hebben een ervaren groepje die tactics snel onder de knie hebben, maar de dps is nog een beetje "slordig" en dat leverde veel problemen op bij Norushen. Daar hebben ze wel 2 weken op vast gezeten, omdat ze de berserk/enrage timer steeds niet haalden
Ik hoop dat dit bij jullie niet het geval is, want dat werkt echt demotiverend
Wat we tot nu toe gezien hebben is de Protectors ook niet al te lastig inderdaad. Norushen gaan we ons deze week nog niet aan wagen.
Terugkoment op je eerste zin, dit is sowieso niet m'n allereerste heroic kill, alleen onze eerste binnen SoO
Ik heb denk ik 4x zoveel WF drops nu al als in heel ToT. Ook in SoO zien wij zeker een 2x zo hoge droprate al in ToT waar het niet ongewoon was om 0 WF drops per reset te zien op 10 man. in SoO hebben we er vaak wel 2-3 (en dan zitten wij pas op 12/14).IntToStr schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:21:
Warforged betere drop rate? Enige warforged die ik heb is van OrdosGisteren toevallig het eerste warforged strength item zien droppen. Helaas won de dk hem. Verder maar heel weinig andere warforged spullen zien droppen. En bij ons inderdaad ook heel veel disenchanten.
Gz! zoals ik gister ook al zei!.Sabrac schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:22:
[...]
Onze dps is over het algemeen wel in orde, 1 dps die zich niet altijd even strak aan de tactics houd, maar goed, verder 2 healen we veel encounters, dus die extra dps die dan meegaan zal helpen.
Wat we tot nu toe gezien hebben is de Protectors ook niet al te lastig inderdaad. Norushen gaan we ons deze week nog niet aan wagen.
Terugkoment op je eerste zin, dit is sowieso niet m'n allereerste heroic kill, alleen onze eerste binnen SoOm'n eerste "hardmode" kill is uit de Ulduar tijd
alhoewel Flame leviathan hard mode niets voorstelde, maar heb goede herinneringen aan dingen als Freya etc
Norushen is trouwens na de nerfs/mechanic changes op HM toch niets meer dan Normal met hogere HP/DMG?
Laat me raden, pvp server?Dat niet alleen. Mensen moeten hun ground mount weer gaan respecteren. Het gebruik van een fly mount is te vanzelfsprekend momenteel. Voor ieder klein kut metertje dat er gereisd moet worden wordt de fly mount gepakt. Dat is nergens voor nodig.
Als het aan mij had gelegen had WoW allang:
- Langere casttime voor fly mounts gehad. Korter voor ground mount.
- Gelimiteerde tijd vliegen voor fly mount (mount wordt moe/brandstof raakt op) en ongelimiteerd voor ground mount ter compensatie.
- Tevens een cooldown voor fly mount en ook voor ground mount (25% van de tijd van de fly mount cooldown).
- Meer gevaren in de lucht, zodat lucht niet meer een non-danger area is.
Op een pve server is het allemaal een non-issue, er zijn genoeg mensen die zelf kunnen besluiten wat ze willen doen in het spel zonder aan het handje te worden gehouden dus tja, flying mounts uitstellen tot de 1e patch omdat mensen gedwongen moeten worden te questen op de wijze waarop blizzard dat wil vind ik een beetje een zwaktebod.
Blizzard had beter wat kunnen doen met flying mounts, als je mensen wat meer wilt engagen dat moet het bijvoorbeeld ook gevaarlijk worden in de lucht, of meer quests in de lucht waarbij je flying mount gebruikt kan worden.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Hmm als dat zo is kunnen we die ook wel meenemenDennism schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:48:
[...]
Gz! zoals ik gister ook al zei!.
Norushen is trouwens na de nerfs/mechanic changes op HM toch niets meer dan Normal met hogere HP/DMG?
Blizzard moet zeker wat aan flying mounts doen. En ja, ik zit op een pvp server, maar dat staat helemaal los van deze discussie.blouweKip schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:04:
[...]
Laat me raden, pvp server?
Op een pve server is het allemaal een non-issue, er zijn genoeg mensen die zelf kunnen besluiten wat ze willen doen in het spel zonder aan het handje te worden gehouden dus tja, flying mounts uitstellen tot de 1e patch omdat mensen gedwongen moeten worden te questen op de wijze waarop blizzard dat wil vind ik een beetje een zwaktebod.
Blizzard had beter wat kunnen doen met flying mounts, als je mensen wat meer wilt engagen dat moet het bijvoorbeeld ook gevaarlijk worden in de lucht, of meer quests in de lucht waarbij je flying mount gebruikt kan worden.
Nice 
Nog nog elke speler baseline zo'n item geven waarmee andere spelers van hun mount getrokken kunnen worden met unlimited verticale range
Nog nog elke speler baseline zo'n item geven waarmee andere spelers van hun mount getrokken kunnen worden met unlimited verticale range
[ Voor 90% gewijzigd door jmxd op 14-11-2013 12:27 ]
Waarom zeurt iedereen toch om die flying mounts. Laat spelers lekker zelf bepalen of ze willen lopen of vliegen.
Tijdens het levelen niet vliegen is wat mij betreft ok, flying is een leuke top level reward. Maar na top level te zijn geworden is een flying "verbod" gewoon onnodig (en zelfs irritant als je het mij vraagt), zeker gezien je gewoon zaken die je in de betaalde store van Blizzard koopt gewoon niet kan gebruiken. 90% van de Mobs zijn niet meer gevaarlijk op top level, het merendeel van de spelers geeft totaal niets om World pvp.
Blizzard heeft deze situatie zelf gecreëerd, en de huidige oplossing is gewoon naar mijn mening erg zwak. Laat ze liever leuke zaken implementeren met flying mounts i.p.v. deze geforceerde onzin. Ik speel dit spel om te spelen, niet om veel te veel tijd kwijt te zijn aan inefficiënte travel methodes zoals groundmounts en flight paths.
Tijdens het levelen niet vliegen is wat mij betreft ok, flying is een leuke top level reward. Maar na top level te zijn geworden is een flying "verbod" gewoon onnodig (en zelfs irritant als je het mij vraagt), zeker gezien je gewoon zaken die je in de betaalde store van Blizzard koopt gewoon niet kan gebruiken. 90% van de Mobs zijn niet meer gevaarlijk op top level, het merendeel van de spelers geeft totaal niets om World pvp.
Blizzard heeft deze situatie zelf gecreëerd, en de huidige oplossing is gewoon naar mijn mening erg zwak. Laat ze liever leuke zaken implementeren met flying mounts i.p.v. deze geforceerde onzin. Ik speel dit spel om te spelen, niet om veel te veel tijd kwijt te zijn aan inefficiënte travel methodes zoals groundmounts en flight paths.
Het is een non-issue op pve servers maar leeft toch vaak een stuk sterker op pvp servers, als dat niet het probleem is waarom maakt het je dan uit of andere mensen hun flying mount kunnen gebruiken? jou spelplezier wordt er dan immers niet door geraakt.Blizzard moet zeker wat aan flying mounts doen. En ja, ik zit op een pvp server, maar dat staat helemaal los van deze discussie.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Voor we nu allemaal beginnen over de flying mounts. Laten we rustig afwachten tot we de beta in handen hebben en we allemaal weten hoe het er uit gaat zien wanneer we level 100 bereikt hebben.
Just my two cents.
Just my two cents.
Rupsen, Rapsen.
Het enige wat ik leuk vond aan gebrek aan flying was het 'exploring' aspect. Kijken tot in hoeverre je kon walljumpen om bijvoorbeeld naar het vliegveld op Ironforge te komen en zulke zaken.Dennism schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:02:
Waarom zeurt iedereen toch om die flying mounts. Laat spelers lekker zelf bepalen of ze willen lopen of vliegen
Vanuit een world PvP aspect interesseert me dat geen drol, hoewel ik vroeger veel lol heb gehad aan het raiden van x-roads of Southshore vs Tarren Mill
Voor de rest interesseert het me niet veel. Als ze zouden besluiten om flying in Draenor uit te bannen tot een expansion voorbij is, zelfs dan zou ik daar vrede mee hebben.
Het cooldowns op mounts vind ik dan wel weer ver gaan, maar ik ben het er mee eens dat ik het jammer vind dat mensen niet meer lopen. This game needs more sightseeing
Ja en nee, dan krijg je weer dat epicepicepiclegendary flying 10k gaat kosten als ze het simpel willen oplossen.Dennism schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:02:
Waarom zeurt iedereen toch om die flying mounts. Laat spelers lekker zelf bepalen of ze willen lopen of vliegen.
Nu gewoon iedereen nog niet, en daarna pas als je het echt wil.
Van A naar B lopen / vliegen / zwemmen / taxi is spelen...alleen niet zoals jij wil
Dit topic is gesloten.