Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 280 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 29.206 views

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-07 10:00
Deze discussie hebben ook gehad toen MoP uitkwam iedereen was gewent om te vliegen in quest zones. gewoon wennen.
Op dit moment ben ook niet echt happy met deze beslissing puur vanwege dat je nodeloos bezig wordt gehouden met combat, puur omdat je gewoon van A-Z wil gaan.
Overal heb vliegen nooit echt gemist tijdens het levelen, maar zal zeker vliegen daarna gaan missen even je pet battle dailies doen en andere zaken wordt dan opeens zeer vervelend.

Op dit moment is ook eigenlijk behalve dailies geen noodzaak om monster neer te hoeken na max level, hebben al aangegeven of ze hier iets aan gaan doen >?

Als dit wordt gecounter met gewoon paden waar geen mobs zijn zou ik denk verlopig prima mee kunnen leven. al vraag me af hoeveel de impact is op drukte in hoofdsteden en andere gebieden.
even van links onder naar rechts boven op de map is dan op eens een big deal.

[ Voor 9% gewijzigd door Teunis op 14-11-2013 14:51 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hopelijk zorgen ze er wel voor dat flightpaths niet door een 3 jarige ontworpen worden in WoD :P

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:24
Met levelen vind ik het helemaal niet erg dat je niet kunt vliegen. Je moet toch telkens in het gebied rondom je zijn om x mobs te killen of y items te vinden. Vliegen is niet echt nodig. Het is natuurlijk wel sneller als je telkens naar de questgiver kan vliegen of tussen mobs kan vliegen of vervelende plekken te ontwijken, maar dat hoort er allemaal gewoon bij vind ik. Kan prima zonder vliegen.

Als je eenmaal level 100 bent vind ik het een ander verhaal. Als ik dan 10 minuten onderweg ben ipv 2 minuten zou dat voor mij persoonlijk te lang kunnen zijn. Soms wel, soms niet. Hoever zou je dan wel niet om moeten rijden om naar je farm te gaan nu in MoP ipv snel vliegen naar Halfhill vanuit Shrine? Hopelijk houden ze daar rekening mee met het ontwerp.

En misschien wen je er wel gewoon aan en vinden we het (bijna) allemaal wel ok straks.

Ach ja, ik zie het wel :)

Edit: Oh ja, flight paths, die dingen bestaan ook nog ja :D

[ Voor 3% gewijzigd door IntToStr op 14-11-2013 14:57 ]

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Zijn FP's zo ouderwets dan? ik gebruik die nog altijd zodat ik makkelijker kan alt tabben zonder dat ik steeds moet checken of ik niet ergens tegen aanvlieg of iets dergelijks.

• IntToStr
rjpurk schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:25:
Zijn FP's zo ouderwets dan? ik gebruik die nog altijd zodat ik makkelijker kan alt tabben zonder dat ik steeds moet checken of ik niet ergens tegen aanvlieg of iets dergelijks.
Goed punt, moet ik ook gaan doen!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-07 11:17

Nibbz

Postmaster General

Of als je weer eens een slok koffie wilt nemen.. maar erachter komt dat de kop leeg is.. ff FP aanklikken en koffie halen :p.

13:37

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:43
DE hoofdreden waarom ik probeer alle FP's van de gebieden te "ontdekken". Zorgeloos vervoer terwijl je iets kunt doen. Vliegen is ook maar saai uiteindelijk ;)

• rjpurk
En volgens mij is het verschil in snelheid tussen 310% en een FP ook miniem en misschien in sommige gevallen zelfs sneller
lolgast schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:49:
[...]

DE hoofdreden waarom ik probeer alle FP's van de gebieden te "ontdekken". Zorgeloos vervoer terwijl je iets kunt doen. Vliegen is ook maar saai uiteindelijk ;)
Toen ik mijn warrior tijdens Cataclysm aanmaakte kreeg je alle FP's automatisch _/-\o_

[ Voor 60% gewijzigd door rjpurk op 14-11-2013 15:50 ]

• jmxd
  • Niet online
Ik heb gewoon een key gebonden aan autowalk (ook autofly) en dan wijs ik mijn mount gewoon de richting op waar ik naar toe wil en kan ik ff tabben :P

Wel zorgen dat je hoog in de lucht bent anders heb je kans overal tegenaan te vliegen

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:22

mrsar

waar een sar is,is een wodka

dat is toch standaard numlock? :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• IntToStr
Ik heb een van mijn extra mouse buttons daarop ingesteld :)

• jmxd
  • Niet online
Ik heb § ingesteld voor die functie :P (naast de 1), vond ik wel een handig plekje :+

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
Ik gebruik nooit de FP, heb natuurlijk portals ^^.

En alles is wel in de buurt van iets waar ik heen kan, en verder indeed numlock

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Death by numlock, te vaak gehad dat ik ergens heen vloog, numlock aan, ff koffie zetten en terugkwam met een fatigue balk die (bijna) leeg was of dat ik al als een geestje bij de spirit stond.

In dat soort gevallen zijn de FPs echt wel beter :) dan kom je terug met een character die op de grond zit :) ipv onder de grond

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-06 20:39

Hierkomik

Zo dan...

FP's zijn tijdens levelen meer dan voldoende. Maar inderdaad op 100 wil ik echt wel weer kunnen vliegen, dus beetje jammer dat je nu een paar weken zou moeten wachten.
Dit zal vooral impact hebben op de prijzen van materials, want dan is materials farmen in de eerste weken veel tijds intensiever. Dit zal dan weer de prijzen van craftables etc opdrijven. Weet niet of ik hier fan van ben...

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:02
Maar dan heb je nog die FP connections...zit ik in SW moet ik naar de Eastern Plagueland. Ik was al in WPL geweest maar ik kan er niet naar toe vliegen (op een low leveltje) bleek dus eerst de Badlands connectie er te moeten zijn voordat ik die kant op kon ...grmbl. Maar ach in Vanilla zat je ook eerst stad en land af te reizen om je FP's aan te maken.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Ik heb autorun op shift+F11 staan. Maar als je hoog genoeg vliegt en je weet ongeveer hoe lang het duurt om ergens te komen kun je prima in de tussentijd een kopje koffie halen.

Wat ik soms ook wel heb is dat ik een spell activeer terwijl ik aan het vliegen ben, poef naar beneden. Gelukkig ben ik een druid en ben ik zo in FF. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Mektheb
Carthrax schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:25:
Maar dan heb je nog die FP connections...zit ik in SW moet ik naar de Eastern Plagueland. Ik was al in WPL geweest maar ik kan er niet naar toe vliegen (op een low leveltje) bleek dus eerst de Badlands connectie er te moeten zijn voordat ik die kant op kon ...grmbl. Maar ach in Vanilla zat je ook eerst stad en land af te reizen om je FP's aan te maken.
Dan ga je toch eerst naar IF en dan via IF de FP ?. zou ik doen teminste.

Maar ja FP's en Summoning stone's mogen ze van mij helemaal terug brengen, ik hoef niet overall te vliegen.
Dan blijven dingen leuk om te ondekken omdat je niet weg kan rennen.

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:02
Mektheb schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:35:
[...]

Dan ga je toch eerst naar IF en dan via IF de FP ?. zou ik doen teminste.

Maar ja FP's en Summoning stone's mogen ze van mij helemaal terug brengen, ik hoef niet overall te vliegen.
Dan blijven dingen leuk om te ondekken omdat je niet weg kan rennen.
Maakte volgens mij niet uit je hebt nog steeds de Badlands nodig. Via IF kan je wel sneller bij de Badlands komen en uiteindelijk wil het ook wel maar ik kan snappen dat iemand die redelijk nieuw in het spel is daar wel tegen aan loopt.

• Mektheb
Je kan toch via IF naar Wedlands en dan naar EPL etc ?.

Daar heb je Badlands niet voor nodig want dat ligt tussen IF en SW.

Ja dat kan ik begrijpen, en tuurlijk is dat lastig maar goed je vergeet het 1 keer en daarna niet meer.
het is ook een learning curve, ik heb ook wel is uber lang op een FP gezeten met levelen.

Hoort erbij, ik weet nog dat naar lvl 60 levelen een eeuwigheid duurde.
Ik denk in de periode dat het vroeger duurde 1 lvl 60 te hebben dat je er nu wel 2 op 90 heb.

[ Voor 59% gewijzigd door Mektheb op 14-11-2013 16:54 ]

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:58
Twylight schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:01:
Ik heb § ingesteld voor die functie :P (naast de 1), vond ik wel een handig plekje :+
Ik gebruik daar mijn middelste muisknop (scrollwieltje) voor. :)
Op die manier heb ik mijn complete character movement op de muis. Mijn andere hand kan dan op de spells focussen.

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 14-11-2013 17:43 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• jmxd
  • Niet online
Zeror schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:41:
[...]

Ik gebruik daar mijn middelste muisknop (scrollwieltje) voor. :)
Op die manier heb ik mijn complete character movement op de muis. Mijn andere hand kan dan op de spells focussen.
Scrollklik is bij mij trinket 8)

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
IntToStr schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:58:
Ik heb een van mijn extra mouse buttons daarop ingesteld :)
"Verspil" jij één van je mouse buttons zo maar aan autorun? 8)7 Heb 12 toetsjes aan de zijkant van m'n muis en die worden allemaal gebruikt voor cooldowns, healthstone, etc. dingen die ik direct nodig heb. Toch geen klikkers hier hé? :p
Twylight schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:51:
Ik heb gewoon een key gebonden aan autowalk (ook autofly) en dan wijs ik mijn mount gewoon de richting op waar ik naar toe wil en kan ik ff tabben :P
Werkt dat dan nog steeds? Kom vaak in de situatie waar ik autorun op zet, even uittab, maar nog steeds op dezelfde plek hang als ik terug intab :/

• jmxd
  • Niet online
Werkt prima :P

Oh, en dat feel als je elemental shaman op level 81 57% mastery heeft :D

[ Voor 73% gewijzigd door jmxd op 14-11-2013 18:39 ]

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zag net dat ik een speciaal aantal achievement punten had.. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KnOJ5vj.jpg

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-07 16:48

MrDustv

All day, Every day!

junglebeast schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:12:
Zag net dat ik een speciaal aantal achievement punten had.. :)

[afbeelding]
Cool! nu ook geen achiefs meer halen

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

• Zeror
Twylight schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:29:
[...]

Scrollklik is bij mij trinket 8)
Ik heb geen trinkets met een use functie. :P
Wil ik eigenlijk ook niet, want die vergeet ik toch altijd.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• jmxd
  • Niet online
Zeror schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:57:
[...]

Ik heb geen trinkets met een use functie. :P
Wil ik eigenlijk ook niet, want die vergeet ik toch altijd.
Je doet geen PvP? :P

On use dps of survival trinkets stop ik meestal in een macro bij een andere ability

[ Voor 14% gewijzigd door jmxd op 14-11-2013 22:00 ]

• Zeror
Twylight schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:58:
[...]

Je doet geen PvP? :P

On use dps of survival trinkets stop ik meestal in een macro bij een andere ability
Ik doe heel sporadisch PvP. Mijn gear is sowieso daar niet goed genoeg voor. Ik ben ook meer bezig met andere dingen dan met gear farmen. Misschien toch maar weer eens gear gaan regelen. :P

Edit: Lol, kom ik net online in een queue.... van 1 :P

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 14-11-2013 22:26 ]

• jmxd
  • Niet online
Zeror schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:10:
[...]

Ik doe heel sporadisch PvP. Mijn gear is sowieso daar niet goed genoeg voor. Ik ben ook meer bezig met andere dingen dan met gear farmen. Misschien toch maar weer eens gear gaan regelen. :P
Honor gear heb je op zich vrij snel bij elkaar, en de conquest cap die stacked tegenwoordig dus die is ook vrij snel in te halen (nog sneller dan honor).

En met 70% base resilience word je ook niet meer ge-oneshot tegenwoordig als je enkel PvE gear draagt

• rjpurk
Ik was toen des tijds net 90 gedinged en iedereen liep toen al in full conquest PvP gear. Viel mij toen op dat je 1 op de 4 keer een free win had omdat je geen tegenstander had. Toen heb ik wow op windowed mode op mn 2de scherm gezet en onder het genot van 1 van mijn favoriete series samen met een vriend van me steeds lopen queuen net zolang tot ik mijn conquest cap van 17k had gehaald :P

of ik nu wel of niets deed met level 85 quest gear zal je nooit een Arena match winnen :9

• jmxd
  • Niet online
rjpurk schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:47:
Ik was toen des tijds net 90 gedinged en iedereen liep toen al in full conquest PvP gear. Viel mij toen op dat je 1 op de 4 keer een free win had omdat je geen tegenstander had. Toen heb ik wow op windowed mode op mn 2de scherm gezet en onder het genot van 1 van mijn favoriete series samen met een vriend van me steeds lopen queuen net zolang tot ik mijn conquest cap van 17k had gehaald :P

of ik nu wel of niets deed met level 85 quest gear zal je nooit een Arena match winnen :9
Hoezo heb je level 85 quest gear op level 90? :P

Als je net level 90 bent kan je juist wel winnen want je hebt dan nog helemaal geen mmr dus kom je tegen andere mensen die geen gear hebben en/of tegen hele slechte spelers die ondanks gear alsnog falen.

Ik was gestopt net na cata (echt 1 week MoP gezien destijds) en sinds kort weer begonnen en een monk geleveled. Ik was positief verrast door de 70% base resilience en de stacking conquest cap. Ben toen met iemand die wel gear had de arena in gegaan en echt easymode 6000 conquest binnen geharkt :P

• rjpurk
Twylight schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:03:
[...]

Hoezo heb je level 85 quest gear op level 90? :P

Als je net level 90 bent kan je juist wel winnen want je hebt dan nog helemaal geen mmr dus kom je tegen andere mensen die geen gear hebben en/of tegen hele slechte spelers die ondanks gear alsnog falen.

Ik was gestopt net na cata (echt 1 week MoP gezien destijds) en sinds kort weer begonnen en een monk geleveled. Ik was positief verrast door de 70% base resilience en de stacking conquest cap. Ben toen met iemand die wel gear had de arena in gegaan en echt easymode 6000 conquest binnen geharkt :P
ik bedoelde ook level 90 gear, foutje van mij :P en dat mmr trekt sneller bij dan je denkt. na een stuk of 5 potjes gewonnen te hebben zat ik al tegen mensen die full PvP gear aan hadden.

Ben nu toch tijdelijk gestopt met PvP. misschien dat ik er weer eens aan begin als ik mijn enhancement shaman 90 heb of als ik op mijn warrior SoO gecleared heb op HC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:51
rjpurk schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:49:
En volgens mij is het verschil in snelheid tussen 310% en een FP ook miniem en misschien in sommige gevallen zelfs sneller

[...]

Toen ik mijn warrior tijdens Cataclysm aanmaakte kreeg je alle FP's automatisch _/-\o_
Ik vermoed dat 280%/310% flying soms sneller is dan FP's gewoon omdat je in een rechte lijn kan vliegen, itt FP's die soms onlogische paden volgen. Voor mij maakt het verder niet uit of we meteen kunnen vliegen of niet, in Vanilla heb ik heel lang moeten sparen voor mijn eerste epic mount. Mijn eerste 280% flying had ik ook maar ergens in WotLK of zo, en de gewone flying mount was toen maar 60% dacht ik. Dat ging dus ook tergend traag 8)

Dat van die automatische FP's was blijkbaar een foutje van Blizzard, dat was nooit de bedoeling.
Tegenwoordig moet je dus alles manueel ontdekken. Helaas kan ik de blauwe post hierover niet direct terugvinden. Hierdoor heb ik wel met mijn verse druid eindelijk eens de revamp van Azeroth bekeken :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:37
Kapoen schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 07:26:
[...]

Ik vermoed dat 280%/310% flying soms sneller is dan FP's gewoon omdat je in een rechte lijn kan vliegen, itt FP's die soms onlogische paden volgen. Voor mij maakt het verder niet uit of we meteen kunnen vliegen of niet, in Vanilla heb ik heel lang moeten sparen voor mijn eerste epic mount. Mijn eerste 280% flying had ik ook maar ergens in WotLK of zo, en de gewone flying mount was toen maar 60% dacht ik. Dat ging dus ook tergend traag 8)

Dat van die automatische FP's was blijkbaar een foutje van Blizzard, dat was nooit de bedoeling.
Tegenwoordig moet je dus alles manueel ontdekken. Helaas kan ik de blauwe post hierover niet direct terugvinden. Hierdoor heb ik wel met mijn verse druid eindelijk eens de revamp van Azeroth bekeken :)
Pffff nou, en jaloers dat ik was toen m'n neef op lvl 40 trots met zijn paladin summonable mount voor me verscheen in STV terwijl ik daar met m'n mage gewoon ff 700 gold voor moest betalen :(

Later had ik alsnog mazzel met een epic world drop (ring of trinket waarvan ik de naam niet meer weet) die ik voor 750 gold verkocht waarna ik trots m'n steed kon ophalen bij Eastvale Logging camp :D

Ahhhh, Vanilla, the memories... Ik ga binnenkort weer eens voorzichtig een kijkje nemen in WoW.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-07 00:29

hmr

Gister toegang gekregen tot heartsone... Kan niet wachten tot hij uit is op iOS! Erg vermakelijk, voor ik het wist waren er een aantal uurtjes voorbij!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Denman schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:09:
[...]

Pffff nou, en jaloers dat ik was toen m'n neef op lvl 40 trots met zijn paladin summonable mount voor me verscheen in STV terwijl ik daar met m'n mage gewoon ff 700 gold voor moest betalen :(

Later had ik alsnog mazzel met een epic world drop (ring of trinket waarvan ik de naam niet meer weet) die ik voor 750 gold verkocht waarna ik trots m'n steed kon ophalen bij Eastvale Logging camp :D

Ahhhh, Vanilla, the memories... Ik ga binnenkort weer eens voorzichtig een kijkje nemen in WoW.
Paladin mount op level 40 was niet veel goedkoper. Omdat je die hele quest line moest doen en daar moest een hoop gold voor worden uitgegeven. Als je een slechte economie had, zoals ik, moest je flink aftikken voor de bars. Bij elkaar ongeveer net zo duur als jouw mount.
Level 20 mount, oke. Level 40 mount, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-07 16:34

Metian

Snert is vies

hmr schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:12:
Gister toegang gekregen tot heartsone... Kan niet wachten tot hij uit is op iOS! Erg vermakelijk, voor ik het wist waren er een aantal uurtjes voorbij!
Echt een game dat goed te spelen is op een tablet. :D

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Zucht, het is weer zover. Guild leader gaat op vakantie besluit de helft van ons raid team ermee te stoppen... De een wil een stuk meer hardcore gaan raiden wat ik wel begrijp hij is toch een van onze betere. Dan nog 2 andere leaven die ik persoonlijk altijd de fails vind van de groep naar een guild met een iets beter progress dan de onze. Een andere raider besluit social te gaan en te stoppen met raiden en op de koop toe verlaat een officer ons voor nog onbekende reden.

We hadden net deze week 14/14 gecleared en waren klaar voor hc's in te gaan. Echt jammer want we hadden een goeie groep. Altijd 10man en nog een paar reserve waardoor wel vaak moesten switchen maar dat lukte. Vnv komt guild leader terug en dan zullen we zien wat er nog overblijft, momenteel slechts 7 raiders over. Gelukkig nog 2 tanks en een 2 healers die gebleven zijn maar dus enorm te kort aan dps en met het vooruitzicht op WoD waar we 20 man nodig hebben lijken de voorzichten me niet echt positief.

Ook hearthstone inv gehad en speel het op men Surface pro en moet zeggen dat het echt super is om gewoon in zetel een paar potjes te spelen. Een ideale tablet game is het zeker!

[ Voor 8% gewijzigd door Grompie op 15-11-2013 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-07 08:33
Gisteren iLvl 496 aangetikt op mijn paladin. Mag nu LFR SoO induiken.
Ik ben in dubio of ik eerst op mijn druid zal gaan (Ben nog helemaal niet in SoO geweest)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Grompie schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:21:
Zucht, het is weer zover. Guild leader gaat op vakantie besluit de helft van ons raid team ermee te stoppen... De een wil een stuk meer hardcore gaan raiden wat ik wel begrijp hij is toch een van onze betere. Dan nog 2 andere leaven die ik persoonlijk altijd de fails vind van de groep naar een guild met een iets beter progress dan de onze. Een andere raider besluit social te gaan en te stoppen met raiden en op de koop toe verlaat een officer ons voor nog onbekende reden.

We hadden net deze week 14/14 gecleared en waren klaar voor hc's in te gaan. Echt jammer want we hadden een goeie groep. Altijd 10man en nog een paar reserve waardoor wel vaak moesten switchen maar dat lukte. Vnv komt guild leader terug en dan zullen we zien wat er nog overblijft, momenteel slechts 7 raiders over. Gelukkig nog 2 tanks en een 2 healers die gebleven zijn maar dus enorm te kort aan dps en met het vooruitzicht op WoD waar we 20 man nodig hebben lijken de voorzichten me niet echt positief.

Ook hearthstone inv gehad en speel het op men Surface pro en moet zeggen dat het echt super is om gewoon in zetel een paar potjes te spelen. Een ideale tablet game is het zeker!
Daar heb ik gelukkig geen last van, zit namelijk in een guild met 800 members (Perplexity, EU-sylvanas).
Daar hebben we verschillende raid teams en als iemand stopt, is er vaak wel een replacement te vinden.

Edit: Ik wil ook hearthstone :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Tsja ik weet ook niet hoe lang ik nog door ga als we Garrosh (hopelijk een dezer weken) omleggen. Misschien wat arrogant maar het probleem zit hem niet echt bij mij op Garrosh en om weken te blijven wipen op hem omdat de rest net niet goed omgaat met mechanics is frustrerend. Sommigen moeten het gewoon 30+ keer oefenen voordat ze het onder de knie hebben. Ik merk gewoon dat ik het minder naar mijn zin heb in de raids en dat ik me zit te ergeren en soms zelfs wat snauw in chat wat er NU weer gebeurd is.
Waarschijnlijk zal ik als Garrosh plat ligt minder raiden of zelfs niet raiden (en een alt levelen en een beetje terug naar SW:TOR. Indertijd was een deel daarnaar overgestapt. Maar een paar bleven achter in WoW en een paar vonden SW toch niet leuk, dus uiteindelijk ging iedereen terug naar WoW, maar ik heb SW:TOR altijd wel leuk gevonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Denman schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:09:
[...]

Als ik mij niet vergis was de level 40 mount 'maar' 100 gold. Nog altijd een smak geld voor een eerste char mind you :) Omdat ik met m'n eerste char (undead warrior) vrij veel rond hing in Scarlet Monastery had ik net genoeg gold bij elkaar geschraapt voor die mount.

M'n epic mount was echt 'epic' in de zin dat ik eerst nog exalted moest grinden in Orgrimmar. Ik wou immers graag een bruine wolf ipv de standaard witte uit Alterac Valley die iedereen toen had (zo leek het toch). Klein probleempje: questing leverde toen quasi niks op qua rep (10/20/50... rep/quest) en undeads hebben een 3000 rep handicap. In vanilla was 3000 rep dus nog behoorlijk wat. Ik was op level 60 pas net honoured of zo. Met behoorlijk wat hulp van mijn toenmalige guild heb ik stapels runecloth gefarmed, en die ingeleverd aan 50 rep/stack (dus voor de 'buff' naar 75 rep 8)7 ).

Daarna heb ik laaaaang moeten farmen voor de nodige 1000g, en dan heb ik nog korting gehad omdat iemand met pvp rank 2 (dacht ik) de mount voor mij kocht met een 10% korting. Vervolgens gaf hij de mount aan mij (toen waren mounts nog Bind On Use).

Dit alles was nog pre AQ war event, en de rep grind dmv Alterac Valley vond ik maar niks. Dus runecloth was de enige optie. Memories!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
100G voor level 40 mount in Vanilla ?, nee dat was echt veel meer in mijn beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Mektheb schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:01:
100G voor level 40 mount in Vanilla ?, nee dat was echt veel meer in mijn beleving.
Toch was het zo. Maar zoals ik reeds zei: 100g op level 40 was behoorlijk wat, zeker voor een allereerste char. Alleen door tig keren Scarlet Monastery te doen kon je zoveel bij elkaar schrapen op dat level.
Ik kan mij voorstellen dat dit voor Alliance chars indertijd extra moeilijk was, gezien de heuse trektocht naar die dungeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
_Peter2_ schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:24:
Gisteren iLvl 496 aangetikt op mijn paladin. Mag nu LFR SoO induiken.
Ik ben in dubio of ik eerst op mijn druid zal gaan (Ben nog helemaal niet in SoO geweest)
Gewoon met je Paladin doen als dat is wat je wil. Tactics in SoO vallen namelijk zeer goed mee, en er zijn genoeg mensen die ze kunnen uitleggen als dat nodig is. Je zal niet de enige zijn die zonder tactics te weten queued voor LFR hoor :)
Kapoen schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 07:26:
Ik vermoed dat 280%/310% flying soms sneller is dan FP's gewoon omdat je in een rechte lijn kan vliegen, itt FP's die soms onlogische paden volgen.
280% + Paladin/DK passive is al een pak sneller dan de meeste FPs, dus het nut van FPs is doorheen de jaren gewoon sterk afgenomen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
JimDB schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:36:
[...]

"Verspil" jij één van je mouse buttons zo maar aan autorun? 8)7 Heb 12 toetsjes aan de zijkant van m'n muis en die worden allemaal gebruikt voor cooldowns, healthstone, etc. dingen die ik direct nodig heb. Toch geen klikkers hier hé? :p

[...]
Ik heb 2 knoppen aan de zijkant, waarvan 1 niet handig te gebruiken is. Alle movement doe ik zo met de muis en ik gebruik m'n andere hand dus voor spells.

Keybinds is volgens wel echt een punt waar ik nog winst kan boeken. Gebruik nu F1 t/m F12 voor cds en utility en 1 t/m \ voor spells. Niet optimaal, maar heb me er nog niet toe kunnen zetten om te switchen. Gaat ook niet meer gebeuren nu ik waarschijnlijk veel minder ga raiden. Ach ja, wie weet aan eind van MoP eens proberen voordat WoD begint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
F1 tot F6
En 1 tot 6 op het keyboard
En verder nog wat muisknoppen, alles wat boven de 6 of F6 zit is te ver en dus te langzaam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik zet uiteraard wel de meestgebruikte zaken op de best bereikbare toetsen, maar ik gebruik ook echt al die knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mektheb schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:22:
F1 tot F6
En verder nog wat muisknoppen, alles wat boven de 6 of F6 zit is te ver en dus te langzaam :+
Heb jij een toetsenbord dan waarbij de 6 en de F6 boven elkaar zitten?
Bij zit namelijk de 8 onder de F6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
F1 tot F6
Ik heb precies dezelfde keybinds. Bij het toetsenbord op mijn laptop zitten de functie toetsen precies boven de cijfers. Verder heb ik ook nog Shift+(1t/m6) voor als ik in mijn tank spec zit. daar moet ik veel meer cooldowns bij de hand hebben dan dat ik dps ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zeror schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:25:
[...]

Heb jij een toetsenbord dan waarbij de 6 en de F6 boven elkaar zitten?
Bij zit namelijk de 8 onder de F6.
Afbeeldingslocatie: http://km.support.apple.com/library/APPLE/APPLECARE_ALLGEOS/HT1171/Pasted%20Graphic%202.png

Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
F1 tot F6
1 tot 7 op het keyboard (voor combat spells, m'n rocketboots en cloak staan bijv. op 9 en 0 en ook die press ik gewoon, ipv te klikken), een aantal andere keys als A, R zijn ook gebind en dan gewoon de 12 toetsen aan de zijkant van m'n muis zijn meestal genoeg. Eigenlijk zou ik ook eens met Control + een key moeten beginnen aangezien m'n stun en zulke dingen (die niet vaak gebruik worden in PvE, maar in sommige gevallen toch nodig zijn) niet gebind zijn voor het moment... F-toetsen begin ik niet aan, lijkt me te ver voor m'n hand om gemakkelijk aan te geraken terwijl ik m'n rotation doe.

Wel komisch, al mijn actionbars staan helemaal vol, en dan bedoel ik ook echt alle actionbars :p

[ Voor 6% gewijzigd door JimDB op 15-11-2013 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JimDB schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:30:
[...]

1 tot 7 op het keyboard, een aantal andere keys als A, R zijn ook gebind en dan gewoon de 12 toetsen aan de zijkant van m'n muis zijn meestal genoeg. Eigenlijk zou ik ook eens met Control + een key moeten beginnen aangezien m'n stun en zulke dingen (die niet vaak gebruik worden in PvE, maar in sommige gevallen toch nodig zijn) niet gebind zijn voor het moment... F-toetsen begin ik niet aan, lijkt me te ver voor m'n hand om gemakkelijk aan te geraken terwijl ik m'n rotation doe.

Wel komisch, al mijn actionbars staan helemaal vol, en dan bedoel ik ook echt alle actionbars :p
Bij mij ook, gelukkig gebruik ik de helft niet :+

Ik raid niet meer, maar ik vindt het wel handig in dagelijks gebruik met PvP etc, maar verder niet meer.
Wie weet ooit weer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ah, zo'n apple tobo. Ben daar geen fan van helaas, haha.

Bij mij ziet er het er zo uit op mijn G11 van Logitech:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uNwJ7eyRDj9TvyLvSyOYCSdu/full.jpg

Ik gebruik alleen die F-toetsen niet. Ik gebruik soms de cijfertoetsen t/m 5 of 6. Maar veelal gebruik ik de macrotoetsen aan de linkerkant. Je kan 56 macro's instellen (18 keys welke in mode 1, 2 of 3 kunnen draaien). Ik gebruik er zo'n 30 van (18 in de ene mode, 12 in een andere), maar heb de 18 meest gebruikte spells op de eerste mode staan. De tweede mode voor de resterende 12 spells/macro's gebruik ik meestal niet en klik dan vaak gewoon op de spell, omdat dat sneller is.

Wat ik wel handig vind, is dat ik ook on-the-fly tijdens het spelen ook macro's bij kan maken als dat nodig is. Dus ff snel een spamknop maken is ook zo gedaan. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 15-11-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Heb ook altijd een G keyboard gehad van Logitech toen ik nog echt een Windows Game pc heb.

Nu al jaren in gebruik de mac wireless keyboard en dan een razer lychis wit ( helemaal wit ) als combo.
met gamen, en verder de magic mouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeror schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:36:
Bij mij ziet er het er zo uit op mijn G11 van Logitech:

[afbeelding]

Ik gebruik alleen die F-toetsen niet. Ik gebruik soms de cijfertoetsen t/m 5 of 6. Maar veelal gebruik ik de macrotoetsen aan de linkerkant. Je kan 56 macro's instellen (18 keys welke in mode 1, 2 of 3 kunnen draaien). Ik gebruik er zo'n 30 van (18 in de ene mode, 12 in een andere), maar heb de 18 meest gebruikte spells op de eerste mode staan. De tweede mode voor de resterende 12 spells/macro's gebruik ik meestal niet en klik dan vaak gewoon op de spell, omdat dat sneller is.

Wat ik wel handig vind, is dat ik ook on-the-fly tijdens het spelen ook macro's bij kan maken als dat nodig is. Dus ff snel een spamknop maken is ook zo gedaan. :P
Heb zelf ook een Logitech G510, maar moet zeggen dat ik de G-toetsen eigenlijk nooit gebruik in-game. Ze worden namelijk niet herkent als aparte keys dus je moet ze eerst al een andere functie toewijzen, en op zich staan ze ook niet echt op een gemakkelijke plaats, tenzij je ook je movement keys naar daar verplaatst.

Gebruik de G-toetsen op zich gewoon voor functies in Windows zelf, zoals de Launcher van WoW openen en dingen zoals de Curse Client en de Wowhead Client staan daar ook bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Razer naga hier + Q E R T Y F G Z X 1 2 3 4 5 inclusief modifiers is genoeg voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Die-hard klikken hier met me muis, who need keybindings? Nee serieus, ik moet nodig wat gaan doen aan mijn keybindings, mja ik speel op dit moment ook te weinig om me er weer in te verdiepen en te verbeteren.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Metian schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:37:
Die-hard klikken hier met me muis, who need keybindings? Nee serieus, ik moet nodig wat gaan doen aan mijn keybindings, mja ik speel op dit moment ook te weinig om me er weer in te verdiepen en te verbeteren.
Het is beter om vanaf level 1 te beginnen met keybinden dan ineens op level 90 al je spells een key toe te wijzen en dat te moeten onthouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Twylight schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:38:
[...]

Het is beter om vanaf level 1 te beginnen met keybinden dan ineens op level 90 al je spells een key toe te wijzen en dat te moeten onthouden :P
Ja, ik gebruik wel gewoon keybindings. Maar ik ga nooit zover met die dingen, probleem is ook dat ik gewoon amper tijd heb om überhaupt te raiden / pvp.. meestal is het even gewoon wat levelen of beetje aankloten. Hoop volgend jaar weer wat meer tijd te hebben en raiden weer is op te pakken in WoD. :9~

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-07 15:44
Ik gebruik zelf ook een Naga, toetsenbord gebruik ik alleen als ik 1 button moet spammen en ik geen lamme hand wil en ofcourse om te lopen / targettabben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Twylight schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:22:
Razer naga hier + Q E R T Y F G Z X 1 2 3 4 5 inclusief modifiers is genoeg voor mij :P
Logitech variant van de Naga hier, de G600. 12 toetsen extra meteen binnen "handbereik" (:+) hebben heeft echt wel z'n voordeel :) Zou ook eens moeten beginnen met Control en Shift modifiers te gebruiken, maar ben er van het moment te tam voor, m'n rotation draait goed en de dingen waarvoor ik die modifiers zou moeten gebruiken klik ik nu maar gewoon aan, gebruik ik toch zelden :p
Metian schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:37:
Je bent niet de enige hoor, ik ken verschillende mensen (waaronder onze Raidleader = Main Tank :() die klikken, of althans de meerderheid van de spells klikt. Vooral bij healers zie je het vaker, maar dat ligt waarschijnlijk ook wel aan addons zoals HealBot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

JimDB schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:57:
[...]

Logitech variant van de Naga hier, de G600. 12 toetsen extra meteen binnen "handbereik" (:+) hebben heeft echt wel z'n voordeel :) Zou ook eens moeten beginnen met Control en Shift modifiers te gebruiken, maar ben er van het moment te tam voor, m'n rotation draait goed en de dingen waarvoor ik die modifiers zou moeten gebruiken klik ik nu maar gewoon aan, gebruik ik toch zelden :p

[...]

Je bent niet de enige hoor, ik ken verschillende mensen (waaronder onze Raidleader = Main Tank :() die klikken, of althans de meerderheid van de spells klikt. Vooral bij healers zie je het vaker, maar dat ligt waarschijnlijk ook wel aan addons zoals HealBot.
Je moet me niet al te serieus nemen met me vorige bericht. Maar helaas komt het nog altijd te vaak voor. Ik heb er zelf bloedhekel aan om telkens te moeten klikken, keybindings zijn gewoon sneller en stuk fijner te gebruiken. Probleem is alleen bij mij dat ik gewoon keer er goed voor moet gaan zitten om een fijne layout te gebruiken.

Maar goed, eerst maar is een goede PC kopen want WoW speelt slecht op me laptopje.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
JimDB schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:57:
[...]

Gebruikte hiervoor de G700 van Logitech, ook een fijne muis :)

En voor PvE heb je een stuk minder binds nodig dan voor PvP :P

arena1, arena2, arena3, party1, party2, party3 etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Ik ben gewoon een klikker :) Weleens keybinds geprobeerd, niets voor mij.
Lopend skills gebruiken lukt me niet als ik keybind, maar WASD bewegen en met muis klikken is prima. Tsja, oldschool RPG hè? Ik heb wel een muis met extra knoppen, dat dan weer wel.

Ik vraag me altijd af hoe keybinders lopend/springend spells casten. Bijvoorbeeld je links vooruit moet lopen (W+A) en dan de skill onder knop 2. Gebruik je dan je 2e hand? Of beetje krampachtig met 1 hand?

Ik geloof ook niet dat het heel veel impact heeft of je een klikker of keybinder bent bij WoW (bij SC heeft het wel degelijk zin). gezien de GC heb je meestal wel tijd zat om met je muis naar een andere skill te bewegen (en ondertussen te lopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja dat maakt zeker een verschil met WoW helemaal om te turnen en andere macro's en keybinds die er bij kunnen helpen.

Sommige gevallen hoef je maar 1 knop in te drukken inplaats van anders via klikken 4x klikken op 4 verschillende knoppen.
Nee keybinden > clicker.

Al is het geen rocket sience ben je met keybind zeker sneller, helemaal met PvP vs een clicker

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 15-11-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DramaMined
  • Laatst online: 24-05-2024
Hallo allemaal,

Ik heb jaren lang wow gespeeld maar ben sinds een paar maandjes gestopt. Nu heb ik vanavond een heeeeerlijke vrije avond en wil die graag gaan vullen met wat Mage leveling:).

Mijn mage is nu lvl 86 en ik zit met wat problemen.
HEt voornaamste probleem momenteel is dat ik er weinig meer van snap, welke spells heb ik nodig bij een fire spec? Ik hebw at guides gechecked maar ik snap niet helemaal waarom frostbomb daar vaak in de rotation word genoemd.

Vroeger was het namelijk zo dat fire spec puur fire spells gebruikte, is dat tegenwoordig anders? ( meer een mix van spells onafhankelijk van spec)

Zou iemand mij daar iets meer over kunnen vertellen, want op dit moment word ik nogal overweldigd met de hoeveelheid spells die er zijn en ik heb echt geen idee wwat er op mijn hotbar hoort te staan:).

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
DramaMined schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:15:
Hallo allemaal,

Ik heb jaren lang wow gespeeld maar ben sinds een paar maandjes gestopt. Nu heb ik vanavond een heeeeerlijke vrije avond en wil die graag gaan vullen met wat Mage leveling:).

Mijn mage is nu lvl 86 en ik zit met wat problemen.
HEt voornaamste probleem momenteel is dat ik er weinig meer van snap, welke spells heb ik nodig bij een fire spec? Ik hebw at guides gechecked maar ik snap niet helemaal waarom frostbomb daar vaak in de rotation word genoemd.

Vroeger was het namelijk zo dat fire spec puur fire spells gebruikte, is dat tegenwoordig anders? ( meer een mix van spells onafhankelijk van spec)

Zou iemand mij daar iets meer over kunnen vertellen, want op dit moment word ik nogal overweldigd met de hoeveelheid spells die er zijn en ik heb echt geen idee wwat er op mijn hotbar hoort te staan:).

Thanks!
Om te beginnen heb je een tab bij je Spellbook waarin de basis abilities worden uitgelegd. Daar staan dan bijv. 5 abilities met omschrijving. Zal voor fire mage iets als fireball, pyroblast, inferno blast, combustion, scorch zijn of zo.

Maar voor veel meer detail: zie icy-veins.com!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Hierkomik schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:57:
Ik ben gewoon een klikker :) Weleens keybinds geprobeerd, niets voor mij.
Lopend skills gebruiken lukt me niet als ik keybind, maar WASD bewegen en met muis klikken is prima. Tsja, oldschool RPG hè? Ik heb wel een muis met extra knoppen, dat dan weer wel.

Ik vraag me altijd af hoe keybinders lopend/springend spells casten. Bijvoorbeeld je links vooruit moet lopen (W+A) en dan de skill onder knop 2. Gebruik je dan je 2e hand? Of beetje krampachtig met 1 hand?

Ik geloof ook niet dat het heel veel impact heeft of je een klikker of keybinder bent bij WoW (bij SC heeft het wel degelijk zin). gezien de GC heb je meestal wel tijd zat om met je muis naar een andere skill te bewegen (en ondertussen te lopen).
Links vooruit lopen en terwijl spells casten doe je door te strafen. Dat betekend dat je A gebruikt om naar links te gaan terwijl je met je muis (door de rechtermuisknop in te houden) de juiste richting aangeeft en je dus schuin beweegt. Op die manier heb je nog vingers over om de juiste spells te casten en is casten terwijl je beweegt eigenlijk zeer simpel.

Het probleem waarom ik nog geen Shift en Control modifiers gebruik ligt wel bij dezelfde oorsprong, m'n hand is het nog niet gewoon om die toetsen allemaal tegelijk in te drukken (bewegingstoetsen én een spell én Control/Shift) en dus wordt het maar iets krampachtigs wat erop hoort te lijken. Uiteindelijk is het gewoon kwestie van gewoon worden en aanpassing aan iets nieuws.

No offence tegen klikkers, maar in een game zoals WoW heeft keybinden gewoon zo veel voordelen dat je het wel eens moet proberen, als je liever klikt oké, maar weet dat keybinden uiteindelijk wel beter/sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hey mensen, zullen we het weer over Warlock specs hebben. Leuk voor de afwisseling van de 100ste keybind discussie :)

Best grappig als je een beetje de topics doorleest dat sommige dingen steeds terug komen.

BINDINGMODE 0
bind Q MULTIACTIONBAR2BUTTON4
bind E MULTIACTIONBAR2BUTTON5
bind Z MULTIACTIONBAR2BUTTON3
bind NUMLOCK NONE
bind BUTTON4 MULTIACTIONBAR4BUTTON2
bind NUMPADDIVIDE MACRO Decursive
bind R NONE
bind SHIFT-R REPLY
bind 3 ACTIONBUTTON3
bind F1 MULTIACTIONBAR3BUTTON1
bind F2 MULTIACTIONBAR3BUTTON2
bind F3 MULTIACTIONBAR3BUTTON3
bind F4 MULTIACTIONBAR3BUTTON4
bind F5 MULTIACTIONBAR3BUTTON5
bind F MULTIACTIONBAR2BUTTON2
bind T MULTIACTIONBAR2BUTTON9
bind F8 MULTIACTIONBAR3BUTTON8
bind F9 MULTIACTIONBAR3BUTTON9
bind H MULTIACTIONBAR2BUTTON7
bind Y MULTIACTIONBAR2BUTTON1
bind ESCAPE TOGGLEGAMEMENU
bind MOUSEWHEELUP NONE
bind SHIFT-G MULTIACTIONBAR2BUTTON6
bind [ TOGGLECHARACTER4
bind ALT-M CARTOGRAPHER_OPENALTERNATEMAP
bind SHIFT-F11 TOGGLEAUTORUN
bind F6 MULTIACTIONBAR3BUTTON6
bind F7 MULTIACTIONBAR3BUTTON7
bind ` MULTIACTIONBAR4BUTTON1
bind BUTTON5 MULTIACTIONBAR2BUTTON12
modifiedclick SHIFT PICKUPACTION

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
junglebeast schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:37:
Hey mensen, zullen we het weer over Warlock specs hebben. Leuk voor de afwisseling van de 100ste keybind discussie :)

Best grappig als je een beetje de topics doorleest dat sommige dingen steeds terug komen.

BINDINGMODE 0
bind Q MULTIACTIONBAR2BUTTON4
bind E MULTIACTIONBAR2BUTTON5
bind Z MULTIACTIONBAR2BUTTON3
bind NUMLOCK NONE
bind BUTTON4 MULTIACTIONBAR4BUTTON2
bind NUMPADDIVIDE MACRO Decursive
bind R NONE
bind SHIFT-R REPLY
bind 3 ACTIONBUTTON3
bind F1 MULTIACTIONBAR3BUTTON1
bind F2 MULTIACTIONBAR3BUTTON2
bind F3 MULTIACTIONBAR3BUTTON3
bind F4 MULTIACTIONBAR3BUTTON4
bind F5 MULTIACTIONBAR3BUTTON5
bind F MULTIACTIONBAR2BUTTON2
bind T MULTIACTIONBAR2BUTTON9
bind F8 MULTIACTIONBAR3BUTTON8
bind F9 MULTIACTIONBAR3BUTTON9
bind H MULTIACTIONBAR2BUTTON7
bind Y MULTIACTIONBAR2BUTTON1
bind ESCAPE TOGGLEGAMEMENU
bind MOUSEWHEELUP NONE
bind SHIFT-G MULTIACTIONBAR2BUTTON6
bind [ TOGGLECHARACTER4
bind ALT-M CARTOGRAPHER_OPENALTERNATEMAP
bind SHIFT-F11 TOGGLEAUTORUN
bind F6 MULTIACTIONBAR3BUTTON6
bind F7 MULTIACTIONBAR3BUTTON7
bind ` MULTIACTIONBAR4BUTTON1
bind BUTTON5 MULTIACTIONBAR2BUTTON12
modifiedclick SHIFT PICKUPACTION
ze zeggen toch ook altijd : history repeats itself :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Vond het anders al wel een tijd geleden ;)

Maar oké even wat anders: Om het goed te maken voor vorige week ben ik vanavond (alweer) van plan om wat achievementruns op poten te zetten, dus iedereen die er wat zin in heeft gewoon laten weten en een Horde Char hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:49
stop es met horde zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-07 15:59

Vae Victus

Awesome God

JimDB schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:44:
Vond het anders al wel een tijd geleden ;)

Maar oké even wat anders: Om het goed te maken voor vorige week ben ik vanavond (alweer) van plan om wat achievementruns op poten te zetten, dus iedereen die er wat zin in heeft gewoon laten weten en een Horde Char hebben :)
Geweldig, kunnen we misschien ook de Conquerer Gold runs op zetten.
Heb een mage en paladin op 90, horde.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Volgende expansion komt je wens uit :+ !

Ga met de gratis level 90 eindelijk eens een Alliance character tot max level brengen, zo kan ik én beide kanten van het verhaal zien én eindelijk de mooiste combinatie in game (Human Paladin) maken, Been Waiting a Long Time for This :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:22

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Dat ga ik dus met horde doen xD :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik weet niet of dit vloeken in de kerk is, maar ik zou het toch wel leuk vinden als alle content die je xrealm kunt doen ook als mix van alliance en horde zou kunnen doen. Ik begrijp best dat het eigenlijk 2 kampen zijn, maar voor mij zou het spelen met vrienden / bekenden belangrijker zijn.

Zou uiteraard een hele hoop gedoe geven qua implementatie en mensen zouden met fakkels naar Blizzard HQ gaan, maar toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Challenge modes zou ik wel een balanced team voor maken. 2 Pala's is denk ik alleen handig al tank en healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-07 15:53
Snap echt niet waarom mensen denken dat keybinds sneller/beter zijn dan clicken. In PVP kan ik er nog bij inkomen maar in PVE? Merendeel van de tijd sta je toch stil althans ik als tank wel.... Gewoon logisch je knoppen indelen zodat ze dichtbij elkaar staan en clicken == keybinding. Mocht je nog de standaard blizui gebruiken dan hebben jullie zeker gelijk maar met al die mods tegenwoordig.

Ben al een klikker vanaf Vanilla Beta en ik heb nog nooit verschillen kunnen zien tussen mij en een keybinder.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Joenino schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:52:
Snap echt niet waarom mensen denken dat keybinds sneller/beter zijn dan clicken. In PVP kan ik er nog bij inkomen maar in PVE? Merendeel van de tijd sta je toch stil althans ik als tank wel.... Gewoon logisch je knoppen indelen zodat ze dichtbij elkaar staan en clicken == keybinding. Mocht je nog de standaard blizui gebruiken dan hebben jullie zeker gelijk maar met al die mods tegenwoordig.

Ben al een klikker vanaf Vanilla Beta en ik heb nog nooit verschillen kunnen zien tussen mij en een keybinder.
_O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Joenino schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:52:

Nu even de ham vraag en dan lekker lullig en niks van aan trekken ook :+

Je speelt een DK ?. >:)
Mek runs !

@ de rest, Vanavond ben ik online als Horde, vorige week ging het niet omdat ik Blizzcon zat te kijken en erg amused was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Mektheb schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:55:
[...]

Nu even de ham vraag en dan lekker lullig en niks vaan aan trekken ook :+

Mek runs !

@ de rest, Vanavond ben ik online als Horde, vorige week ging het niet omdat ik Blizzcon zat te kijken en erg amused was.
Hahaha hoe raad je het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Wij hebben ook een DPS die 100% alles clicked en die doet echt niet onder voor voor spelers met keybinds in PVE (Qua dps niet, qua deaths niet en maakt nog es minder stomme fouten ook nog). PVP doet ie nooit, dus dat zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Omdat dat naar mijn mening de meest beroerde tanks zijn die ik persoonlijk heb meegemaakt :+
En ik heb ook echt een hekel aan de hele class ( kan er niks aan vinden )

Maar goed er zullen vast een hoop goeie bij zitten ;), maar het komt beetje zoals in TBC zeiden ze dat Hunters de meeste in random dungeons de tards waren.
Daarna werden dat de DK's, en in mijn hoofd nogsteeds

Al zullen er altijd wel idiots bij elke class zijn, kwam het nu wel aardig goed uit met me gedachte :+
Dennism schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:56:
Wij hebben ook een DPS die 100% alles clicked en die doet echt niet onder voor voor spelers met keybinds in PVE (Qua dps niet, qua deaths niet en maakt nog es minder stomme fouten ook nog). PVP doet ie nooit, dus dat zou ik niet weten.
Denk er ook wel goeie clickers zijn, maar het is wel zo dat meeste keybinders en echt goeie spelers gewoon sneller zijn.
Want bedoel als ik kijk naar mezelf, ik ben keybinder + clicker en ik ben echt niet goed ofzo.
Helemaal omdat me gear sucks, maar laatste keer ik echt goed geraid heb naar mijn zin en mijn beste prestatie's kan wel is Sunwell geweest zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Mektheb op 15-11-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:51:
Ik weet niet of dit vloeken in de kerk is, maar ik zou het toch wel leuk vinden als alle content die je xrealm kunt doen ook als mix van alliance en horde zou kunnen doen. Ik begrijp best dat het eigenlijk 2 kampen zijn, maar voor mij zou het spelen met vrienden / bekenden belangrijker zijn.

Zou uiteraard een hele hoop gedoe geven qua implementatie en mensen zouden met fakkels naar Blizzard HQ gaan, maar toch :p
Denk niet dat ze dat ooit in de game gaan brengen, er zijn nu eenmaal 2 facties, en die zijn niet echt goede vriendjes als je eens naar hun achtergrond/geschiedenis kijkt ;)
Mektheb schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:55:
Nu even de ham vraag en dan lekker lullig en niks van aan trekken ook :+

Mek runs !
Haha, onze klikkende raid leader is ook een Blood DK, vreemd ras die mensen 8)7
No problemo, zat zelf ook achter m'n scherm geklampt om wat meer over de nieuwe expansion te weten te komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hunters en DK's zijn nog steeds meestal de grootste noobs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Twylight schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:58:
Hunters en DK's zijn nog steeds meestal de grootste noobs :P
Is er toch nog weinig verandert in al die jaren :+

@ Jim

Ik had 3 streams open staan, 1 illigale ( gratis en toch fullhd ) en 2 van de games zoals SC2 en Heartstone etc ( die op Twitch waren )
Vollop genieten in iedergeval

[ Voor 28% gewijzigd door Mektheb op 15-11-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Mektheb schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:57:
[...]

Omdat dat naar mijn mening de meest beroerde tanks zijn die ik persoonlijk heb meegemaakt :+
En ik heb ook echt een hekel aan de hele class ( kan er niks aan vinden )

Maar goed er zullen vast een hoop goeie bij zitten ;), maar het komt beetje zoals in TBC zeiden ze dat Hunters de meeste in random dungeons de tards waren.
Daarna werden dat de DK's, en in mijn hoofd nogsteeds

Al zullen er altijd wel idiots bij elke class zijn, kwam het nu wel aardig goed uit met me gedachte :+

[...]
Haha tsjah er zijn inderdaad een hoop mensen die totaal geen idee hebben hoe ze met een bepaalde class moeten omgaan. Tot nu toe krijg ik alleen maar complimenten over hoe ik tank en hoe makkelijk ik te healen ben. Om even een voorbeeld te schetsen pakt onze andere DK bijna 10 miljoen meer damage op Nazgrim dan ik doe en ik pak dan nog meer stacks elke keer ook dus ik tank langer.

Het is maar net hoeveel een persoon bereid is om zich in te lezen over een class.

Edit.. Ooops quote foutje :P

[ Voor 14% gewijzigd door Joenino op 15-11-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Daarom is ook gewoon een vooroordeel ;), maar vond het wel funny ik dan even gelijk had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Iemand kan best 'goed' zijn door te klikken, dat heeft namelijk niet zo veel te maken met begrijpen hoe je je class moet spelen. Maar als die persoon zou keybinden zou die gewoon een stuk betere reactiesnelheid hebben en dat is niet onbelangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Stel je moet je "oh shit" ability gebruiken waarvoor je dan ineens met je muis naar dat ene knopje van 40x40 aan de andere kant van je scherm dan waar je muis op het moment is moet manouvreren. Dan is het een stuk beter als je dat bijvoorbeeld op G hebt zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Of "De Button" bij Ultraxxion of zo :P

Ik heb die special action button die ze vaak in raid fights gebruiken op H staan. Dat duurde niet lang na een paar keer misgeklikt te hebben toentertijd :D (Voor mij was Dragon Soul de eerste raid die ik deed, dus nooit eerder tegengekomen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
JimDB schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:50:
[...]

Volgende expansion komt je wens uit :+ !

Ga met de gratis level 90 eindelijk eens een Alliance character tot max level brengen, zo kan ik én beide kanten van het verhaal zien én eindelijk de mooiste combinatie in game (Human Paladin) maken, Been Waiting a Long Time for This :D
Alliance paladin = dwarf or gtfo kthxbye!
of nog beter... alliance = dwarf or gtfo 8)
</sarcasm>

Ieder z'n ding uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ik ga voor een BE Palladin, en dan de bloodknight set erbij olee..
Afbeeldingslocatie: http://wowroleplaygear.com/wp-content/uploads/2011/05/paladin-tier1-recolor1.jpg

Of Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/wow.joystiq.com/media/2006/08/be_paladin.jpg

Maar dat is even kijken, want mijin human pally is tenslotte 80 >.>
Maar die 10 levels is just to much ! :o

[ Voor 76% gewijzigd door Mektheb op 15-11-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik ben ook een clicker..

Resto Druid + Grid + Clique + Rejuv spam rechtermuis = Win :)

Ik ga waarschijnlijk meteen een Horde Lock naar 90 upgraden. Hopelijk krijgen we snel te horen welke realms met Turalyon verbonden worden zodat ik daar wat Hordes op ga stallen/levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
junglebeast schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:38:
Ik ben ook een clicker..

Ik ga waarschijnlijk meteen een Horde Lock naar 90 upgraden. Hopelijk krijgen we snel te horen welke realms met Turalyon verbonden worden zodat ik daar wat Hordes op ga stallen/levelen.
En dan heb je een keer geen addons en dan kan je niks meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
junglebeast schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:38:
Ik ben ook een clicker..

Ik zit ook op Turalyon (alliance), en horde is idd een beetje dood op onze realm. Toch ben ik niet zeker
of we een merge gaan krijgen aangezien Blizzard faction balance blijkbaar niet als een criterium ziet om servers te koppelen. Daarbij is de alliance populatie redelijk gezond *afkloppen*, dus is het best mogelijk dat we ofwel niet mergen of nog een (paar) alliance realm(s) er bij krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Twylight schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:08:
Stel je moet je "oh shit" ability gebruiken waarvoor je dan ineens met je muis naar dat ene knopje van 40x40 aan de andere kant van je scherm dan waar je muis op het moment is moet manouvreren. Dan is het een stuk beter als je dat bijvoorbeeld op G hebt zitten :P
Haha, ok dan heb ik ook wel een probleem, enkel bubble staat op m'n muis gebound, Lay On Gay is een klikability (herp derp :p)
Kapoen schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:26:
Alliance paladin = dwarf or gtfo kthxbye!
of nog beter... alliance = dwarf or gtfo 8)
</sarcasm>

Ieder z'n ding uiteraard ;)
Can't disagree more, Alliance = Human all the way :)
Vraag me echt af wat ze met het human model gaan doen trouwens, hopelijk wordt het nog beter gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Wat ik gebruik om niet afhankelijk te zijn van addons zijn macro's. De volgende macro heb ik bijvoorbeeld voor Riptide:

#showtooltip Riptide
/cast [@mouseover,help] [help] [@player] Riptide

Met deze macro heeft een friendly waar je je muis overheen houdt (dus ook raidframes) prioriteit #1, een friendly target prioriteit #2 en als je geen van beide hebt cast je het op jezelf.

Dan heb je dus ook geen clique of grid nodig en kan je ook nog prima spelen zonder addons
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.