Mooi avondje geraid met de guild. we vlogen door de eerste 2 parts heen zonder wipes of andere ongerechtigheden. Wel hebben we een paar keer moeten wachten op mensen die onverwachts iets moesten doen, maar ach daar doe je niks aan
Omdat ik bijna al helemaal in 540+ gear loop als dps heb ik maar besloten om mijn loot spec op Protection te zetten. DPS vind ik leuk, maar mis toch wel de tijd dat ik tankte in ICC. Woensdag en gisteren heb ik alle LFR al gecleared, dus heb al aardig wat items bij elkaar gescharreld. Enige probleem is natuurlijk weer one hand weapon. Ik heb al een schield, maar die is maar iLvl 478 en dat vind ik wel een beetje laag. Ik wil namelijk de eerste week weer ff inkomen met LFR van SoO en daarna gelijk de eerste en misschien tweede wing van Flex tanken.
Dus mijn planning staat weer vast voor de komende weken. Ik speel al jaren WoW, maar ben altijd tussendoor een paar maanden gestopt omdat ik mij altijd verveelde na een tijdje, maar dat heb ik nu eigenlijk totaal niet

. Heb nu eigenlijk een soort van ritueel dat ik elke week doorloop: Woensdag en donderdag doe ik LFR; vrijdag raid ik flex(hopenlijk volgende week aan Normal beginnen

) met de guild; zondag level ik altijd mijn alts een beetje (zondag ben ik nooit zo productief, omdat ik dan altijd chronisch ziek ben

); maandag en dinsdag zijn mijn onzin dagen. Dan ga ik altijd old content en transmog runs doen. Prodasisch doe ik ook nog wel eens wat achievement runs, maar is me al te vaak gebeurt dat ik in een groep met retards kom, dus daar heb ik nu best een hekel aan
Ik zie hier zo af en toe een post voorbij komen waarin iemand voorstelt om achievement runs of iets dergelijks te gaan doen met mede tweakers. Ik geef dan meestal aan dat ik hierin wel geinteresseerd ben, maar vaak komt er weinig of niets van die plannen. Zoiets zou toch beter geregeld kunnen worden? bijvoorbeeld een vaste dag aanhouden en een week van te voren al zeggen wat de planning is om te gaan doen.