Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 280 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 29.252 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Twylight schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:08:
Stel je moet je "oh shit" ability gebruiken waarvoor je dan ineens met je muis naar dat ene knopje van 40x40 aan de andere kant van je scherm dan waar je muis op het moment is moet manouvreren. Dan is het een stuk beter als je dat bijvoorbeeld op G hebt zitten :P
Ik denk dat het argument 2 kanten op werkt; er zijn zat mensen die niet goed genoeg met hun muis kunnen omgaan (slechte muis of muismat, verkeerde DPI instellingen, of armleuning bijv.) en daardoor iets beter performen met keybinds. :P Dat ze nog beter zouden zijn als ze weten hoe ze effectieve action bars zouden hebben en weten hoe ze moeten muizen wordt meestal niet gezegd, want men gaat er blind vanuit dat keybind > clicker. Dat geloof ik dus (zeker in de context van WoW) dus niet.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als mensen met hun muis sneller zouden zijn dan met hun vingers zou iedereen wel een onscreen keyboard gebruiken. Het is gewoon een feit dat toetsen indrukken sneller is dan met de muis ergens heen manouvreren en dan klikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Mensen die clicken performen slechter. Peroid. Ze zijn niet alleen trager in het gebruiken van abilities maar missen ook info over wat er om hun heen gebeurt. (Character)animaties, shit die ze moeten ontwijken, events die starten etc. Dit betekent overigens niet dat clickers per definitie slecht presteren, maar wel dat ze veeel beter kunnen presteren als ze niet zouden click nubben.

Qua binds denk ik dat ik zelf inclusief crtl/shift/alt-modifiers op minstens 45(+) zit per character. Veel CC, interrupts, offensive dispells etc. moet ik ook 3x binden voor arena1,arena2,arena3 enz. Dan komen nog sommige friendly spells die je, zeker als healer zijnde, ook moet binden voor party1, party2, party3 en dan soms ook nog eens partypet grrr :P. Ik kijk uit naar de dag dat ik kap met arena en weer eens wat pve ga doen, wat zullen m'n actionbars er weer leeg en niet zo geestelijk gestoord uitzien :D. Die macro slots mogen ze ook wel wat uitbreiden. Kom nu altijd slots tekort in m'n general- en character specific pane |:(.

Overigens begrijp ik wel dat als je een raid van 10 of 25 als healer up moeten houden dat je dan iets van healbot/vuhdo klikt ofzo, maar als tank of dps vind ik clicken echt niet kunnen en ja arena daar is het helemaal een no go voor alle rollen! 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Vuhdo/Healbot is eigenlijk gewoon mouseover macro''s voor nubs :P het zelfde kan je namelijk bereiken met de stadaard raidframes en die macro's

Wordt idd tijd dat we meer slots krijgen ja, kom ook te kort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:08
En dan heb je een keer geen addons en dan kan je niks meer
Valt wel mee, kwa healen zal het langzamer gaan als je niet met mouse-over macro's werkt maar kwa functionaliteit werkt het nog net zo, ik click nog lekker op mn unitframes maar heb de rest gewoon aan keys gebonden.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:13
Ik ben een button pusher. Ik zou het spel niet kunnen spelen met clicken. Ik speel met een Razer Naga Epic muis rechts en een Razer Nostromo keypad links van mijn keyboard.
Zonder die hardware ben ik een hopeloze buncha pixels ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Helaas vanavond geen tijd gehad, nieuwe buizen radio gehad van me broer dus daar mee zitten spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Heb dan maar het For the Horde! achievement gedaan met wat mensen vanop Open Raid, is na de Glory of the Thundering Raider m'n tweede mount achievement dat ik vandaag binnen heb weten harken :)

Morgen maar eens een groep voor ICC, Ulduar, FL, DS en nog wat anders bij elkaar zien te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Mooi avondje geraid met de guild. we vlogen door de eerste 2 parts heen zonder wipes of andere ongerechtigheden. Wel hebben we een paar keer moeten wachten op mensen die onverwachts iets moesten doen, maar ach daar doe je niks aan :)

Omdat ik bijna al helemaal in 540+ gear loop als dps heb ik maar besloten om mijn loot spec op Protection te zetten. DPS vind ik leuk, maar mis toch wel de tijd dat ik tankte in ICC. Woensdag en gisteren heb ik alle LFR al gecleared, dus heb al aardig wat items bij elkaar gescharreld. Enige probleem is natuurlijk weer one hand weapon. Ik heb al een schield, maar die is maar iLvl 478 en dat vind ik wel een beetje laag. Ik wil namelijk de eerste week weer ff inkomen met LFR van SoO en daarna gelijk de eerste en misschien tweede wing van Flex tanken.

Dus mijn planning staat weer vast voor de komende weken. Ik speel al jaren WoW, maar ben altijd tussendoor een paar maanden gestopt omdat ik mij altijd verveelde na een tijdje, maar dat heb ik nu eigenlijk totaal niet :). Heb nu eigenlijk een soort van ritueel dat ik elke week doorloop: Woensdag en donderdag doe ik LFR; vrijdag raid ik flex(hopenlijk volgende week aan Normal beginnen :D) met de guild; zondag level ik altijd mijn alts een beetje (zondag ben ik nooit zo productief, omdat ik dan altijd chronisch ziek ben :+ ); maandag en dinsdag zijn mijn onzin dagen. Dan ga ik altijd old content en transmog runs doen. Prodasisch doe ik ook nog wel eens wat achievement runs, maar is me al te vaak gebeurt dat ik in een groep met retards kom, dus daar heb ik nu best een hekel aan :/

Ik zie hier zo af en toe een post voorbij komen waarin iemand voorstelt om achievement runs of iets dergelijks te gaan doen met mede tweakers. Ik geef dan meestal aan dat ik hierin wel geinteresseerd ben, maar vaak komt er weinig of niets van die plannen. Zoiets zou toch beter geregeld kunnen worden? bijvoorbeeld een vaste dag aanhouden en een week van te voren al zeggen wat de planning is om te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Twylight schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:42:
Vuhdo/Healbot is eigenlijk gewoon mouseover macro''s voor nubs :P het zelfde kan je namelijk bereiken met de stadaard raidframes en die macro's

Wordt idd tijd dat we meer slots krijgen ja, kom ook te kort :P
Heb jij al 45 macro's (30 algemeen en 15 classbased) dan?

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 16-11-2013 09:00 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

IntToStr schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:18:
Of "De Button" bij Ultraxxion of zo :P

Ik heb die special action button die ze vaak in raid fights gebruiken op H staan. Dat duurde niet lang na een paar keer misgeklikt te hebben toentertijd :D (Voor mij was Dragon Soul de eerste raid die ik deed, dus nooit eerder tegengekomen.)
Juist die knop had ik niet gekeybind om te voorkomen dat ik per ongeluk deze indrukte. Nou was deze knop wel erg groot en stond nagenoeg in het midden van het scherm. De H gebruik ik voor andere doeleinden. Ooit een keer een G-button gebind aan deze "special action button" maar toen hij op het moment supreme niks deed en de raid wipte (FU Logitech crappy driver), besloten om die knop maar te clicken.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Zeror schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 08:39:
[...]

Heb jij al 45 macro's (30 algemeen en 15 classbased) dan?
Sterker nog, ik heb een addon nodig om nog meer macro's te kunnen maken. Sowieso al m'n abilities zijn bijna allemaal macro's metmouse-over. Ik heb zelfs al sommige abilities samen in 1 macro gepropt zoals al m'n shocks :P

#showtooltip [mod:shift] Flame Shock; [mod:ctrl] Earth Shock; Frost Shock
/cast [mod:shift,@mouseover,harm][mod:shift,harm] Flame Shock; [mod:ctrl,@mouseover,harm][mod:ctrl,harm] Earth Shock; [@mouseover,harm][harm] Frost Shock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Twylight schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 10:21:
[...]

Sterker nog, ik heb een addon nodig om nog meer macro's te kunnen maken. Sowieso al m'n abilities zijn bijna allemaal macro's metmouse-over. Ik heb zelfs al sommige abilities samen in 1 macro gepropt zoals al m'n shocks :P

#showtooltip [mod:shift] Flame Shock; [mod:ctrl] Earth Shock; Frost Shock
/cast [mod:shift,@mouseover,harm][mod:shift,harm] Flame Shock; [mod:ctrl,@mouseover,harm][mod:ctrl,harm] Earth Shock; [@mouseover,harm][harm] Frost Shock
Dat is wel veel dan ja. Ik heb misschien maar 5 of 6 macro's die ik echt gebruik voor mijn class. De rest van de macro's is veel fun stuff. :P
Ik ben verwend, denk ik, doordat ik mijn macro's via mijn toetsenbord maak. Ook heb geen enkele castsequences in een macro staan, maar bij Hunter is dat ook niet echt nodig.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Die macro's zijn trouwens niet voor 1 class he, per class heb ik sowieso de classbased lijst helemaal vol en in de general macro's lijst zitten dan nog extra macro's voor meerdere classes

Voor sommige spells die alleen persoonlijk zijn heb ik dan geen mouseover voor nodig maar wel een macro, bijvoorbeeld:

#showtooltip Spiritwalker's Grace
/cancelaura Spiritwalker's Grace
/cast Spiritwalker's Grace

Dan kan ik gewoon de keybind spammen als ik er vanaf wil :P

[ Voor 44% gewijzigd door jmxd op 16-11-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JimDB schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 23:00:
Heb dan maar het For the Horde! achievement gedaan met wat mensen vanop Open Raid, is na de Glory of the Thundering Raider m'n tweede mount achievement dat ik vandaag binnen heb weten harken :)

Morgen maar eens een groep voor ICC, Ulduar, FL, DS en nog wat anders bij elkaar zien te halen.
Helaas zaterdag kan ik niet ( today ) Zondag red ik wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Mektheb schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:28:
ik ga voor een BE Palladin, en dan de bloodknight set erbij olee..
[afbeelding]

Of [afbeelding]

Maar dat is even kijken, want mijin human pally is tenslotte 80 >.>
Maar die 10 levels is just to much ! :o
Oh, wat is dat tweede setje?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Heeft er iemand toevallig iets gelezen over de nieuwe heirloom-tab in WoD?. Ben benieuwd of de items op dat moment in je bags moeten zitten of dat ze kunnen zien welke items je in het verleden hebt gekocht.

Heb ooit namelijk een character verwijderd die aantal heirlooms had (mail chest, twee hammers etc). Kwam er alleen maanden later pas achter :') (Support kon me helaas niet meer helpen). Dus hoop stiekem dat ik ze weer terug kan krijgen, anders moet ik ze maar weer is gaan verzamelen voor WoD komt.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Tier 2 Palladin ( Blackwing lair / Molten Core )

Ook wel judgement set genoemd.
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-4Canr0o9PA4/TsCaEs2rsTI/AAAAAAAAAHU/cgsTuHa_D8g/s1600/JudgementWowhead.jpg

Eigenlijk zie je deze set het meeste :P

[ Voor 32% gewijzigd door Mektheb op 16-11-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Mektheb schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:40:
[...]

Tier 2 Palladin ( Blackwing lair / Molten Core )

Ook wel judgement set genoemd.
[afbeelding]

Eigenlijk zie je deze set het meeste :P
Ik zie ook vaak mensen die in plaats van die lelijke robe normale legs en chest in dezelfde kleur nemen. Plate legs horen er niet als een robe uit te zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Metian schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:39:
Heeft er iemand toevallig iets gelezen over de nieuwe heirloom-tab in WoD?. Ben benieuwd of de items op dat moment in je bags moeten zitten of dat ze kunnen zien welke items je in het verleden hebt gekocht.

Heb ooit namelijk een character verwijderd die aantal heirlooms had (mail chest, twee hammers etc). Kwam er alleen maanden later pas achter :') (Support kon me helaas niet meer helpen). Dus hoop stiekem dat ik ze weer terug kan krijgen, anders moet ik ze maar weer is gaan verzamelen voor WoD komt.
Heirloom items zitten straks niet meer in je bags. Alleen nog maar in de tab. Dan moet je ze vervolgens nog eenmaal een keer kopen en dan kunnen al je chars er gebruik van maken, volgens mij.
Of dat jouw probleem oplost, durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
rjpurk schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:56:
[...]

Ik zie ook vaak mensen die in plaats van die lelijke robe normale legs en chest in dezelfde kleur nemen. Plate legs horen er niet als een robe uit te zien 8)7
Robe is juist vet :P, maar goed dat is een smaak he ^^

Maar ja klopt nadeel is namelijk dat de Leggs ( rok ) en de chest 2 verschillende pièces zijn die 1 geheel maken, en de leggs droppen van Ragnaros en die wil niet altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Zeror schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:23:
[...]

Heirloom items zitten straks niet meer in je bags. Alleen nog maar in de tab. Dan moet je ze vervolgens nog eenmaal een keer kopen en dan kunnen al je chars er gebruik van maken, volgens mij.
Of dat jouw probleem oplost, durf ik niet te zeggen.
Dat ze straks in een tab zitten waas bij mij bekend, vroeg me juist af hoe Blizzard gaat zien welke je wel en niet hebt. Stiekem hoop ik op geschiedenis van welke je gekocht hebt, maar ben bang dat ze kijken welke jij op dat moment in je bags hebt staan. We gaan het zien, gooi wel tweet er uit.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Er bestaat trouwens ook een gehele recolored set van die je uit Outland dungeons kan halen (geheel in het paars), als je het een mooi design vindt :) T2 is trouwens een van de meest gebruikte Paladin sets voor transmog (de head dropt ook van Onyxia trouwens).
Mektheb schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:29:

Maar ja klopt nadeel is namelijk dat de Leggs ( rok ) en de chest 2 verschillende pièces zijn die 1 geheel maken, en de leggs droppen van Ragnaros en die wil niet altijd :P
Haat het wanneer Paladin sets een robe hebben, trekt toch helemaal op niets :/ Ook nu de SoO set heeft een robe, echt zonde want op zich is het nog wel een mooie set deze keer (LFR kleuren zijn nog het mooiste ook), maar goed, daarom bestaan er transmogs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Metian schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:14:
[...]

Dat ze straks in een tab zitten waas bij mij bekend, vroeg me juist af hoe Blizzard gaat zien welke je wel en niet hebt. Stiekem hoop ik op geschiedenis van welke je gekocht hebt, maar ben bang dat ze kijken welke jij op dat moment in je bags hebt staan. We gaan het zien, gooi wel tweet er uit.
Doen ze hetzelfde als met battle pets en mounts. die heb je of je hebt ze niet. Er zijn altijd wel logs waar ze de info vandaan kunnen halen. Ik zie daar geen problemen mee.
Wel jammer dat ze er nu pas mee komen. Ik heb al meer dan genoeg alts en ben niet echt van plan om nog wat op een andere server verder te gaan levelen. Ik zou het een stuk fijner vinden als alle heirlooms je gewoon tot level cap brengen en niet halverwege onbruikbaar worden. Ik denk dat je daar met alt levelen veeeel meer aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Mektheb schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:29:
[...]

Robes vind ik vreselijk. Zorg op mijn shamans ook altijd voor een set met normale broek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:04:
[...]

Doen ze hetzelfde als met battle pets en mounts. die heb je of je hebt ze niet. Er zijn altijd wel logs waar ze de info vandaan kunnen halen. Ik zie daar geen problemen mee.
Wel jammer dat ze er nu pas mee komen. Ik heb al meer dan genoeg alts en ben niet echt van plan om nog wat op een andere server verder te gaan levelen. Ik zou het een stuk fijner vinden als alle heirlooms je gewoon tot level cap brengen en niet halverwege onbruikbaar worden. Ik denk dat je daar met alt levelen veeeel meer aan hebt.
Ik vraag me eigenlijk de zelfde soort vraag af bij mounts, die nu ook account wide zijn. Als ik een character verwijder die origineel die mount behaald heeft en de rest van mijn characters heeft hem eigenlijk niet. Hou ik hem dan? Of is die dan weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Twylight schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:33:
Robes vind ik vreselijk. Zorg op mijn shamans ook altijd voor een set met normale broek :P
In plaats van gewoon Males een pants te geven en Females een robe 8)7
Of dat je zoals op Runescape gewoon kan kiezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Twylight schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:39:
Ik vraag me eigenlijk de zelfde soort vraag af bij mounts, die nu ook account wide zijn. Als ik een character verwijder die origineel die mount behaald heeft en de rest van mijn characters heeft hem eigenlijk niet. Hou ik hem dan? Of is die dan weg
Over mounts gesproken, deed ik daarnet een ICC 25 HC run en dropt Invincible opeens op LK! We waren met zo'n 20 man over Vent helemaal gek aan het worden en uiteindelijk rollt er gewoon iemand een 100 roll, en direct een aantal mensen die hem aan het spammen waren om hem over te kopen 8)7 Zou wel mooi in m'n collectie gepast hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
JimDB schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 18:39:
[...]

Over mounts gesproken, deed ik daarnet een ICC 25 HC run en dropt Invincible opeens op LK! We waren met zo'n 20 man over Vent helemaal gek aan het worden en uiteindelijk rollt er gewoon iemand een 100 roll, en direct een aantal mensen die hem aan het spammen waren om hem over te kopen 8)7 Zou wel mooi in m'n collectie gepast hebben :p
Als ik er een dikke smak geld voor gekregen zou hebben had ik hem mooi verkocht :P maar dan wel 400k+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
[...]
Ik heb een tweeledige ervaring met achievements en mounts:
- Ik heb ooit eens op een horde char (orc warrior) die raptor mount (equivalent winterspring tiger) gefarmed in un'goro. Daarvoor kreeg ik uiteraard die mount en een FoS. Bij het verwijderen van het char behield ik de mount en FoS.
- Op twee lowbie chars heb ik ooit 'Stood in the fire' behaald, wat na Cataclysm dus een FoS werd. Bij het verwijderen van deze chars was de FoS ook weg jammer genoeg |:(

Ik heb dus geen flauw idee welke maatstaven er worden aangehouden qua achievements en de beloningen die er aan vast hangen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Stood in the Fire zit bij Exploration -> Cataclysm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
[...]
Je mounts zijn niet meer character gebonden, dus iedereen heeft alle mounts (faction- profession- en class mounts uitgezonderd).
Als je een char verwijderd die bijvoorbeeld de Ony drake gehaald heeft, dan blijft de rest hem gewoon houden.
Ook binnen je eigen faction blijf je gewoon de racial mounts houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:53:
[...]

Je mounts zijn niet meer character gebonden, dus iedereen heeft alle mounts (faction- profession- en class mounts uitgezonderd).
Als je een char verwijderd die bijvoorbeeld de Ony drake gehaald heeft, dan blijft de rest hem gewoon houden.
Ook binnen je eigen faction blijf je gewoon de racial mounts houden.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bQQzJkd.gif

nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Twylight schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:52:
Stood in the Fire zit bij Exploration -> Cataclysm ;)
Afaik is er ook een FoS met dezelfde naam, omdat Deathwing niet langer onze chars voor lucifers aanziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Kapoen schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 21:20:
[...]

Afaik is er ook een FoS met dezelfde naam, omdat Deathwing niet langer onze chars voor lucifers aanziet.
Nee anders zou ik die wel hebben en ik heb die niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Twylight schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 21:35:
[...]

Nee anders zou ik die wel hebben en ik heb die niet
I stand corrected dan, 't is een beetje verwarrend. Ik zie achievements die er niet zijn, en toch lees ik overal dat dit een FoS is/was. Als het 'maar' een exploration achievement is, zoveel te beter, dan ben ik geen FoS kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Als ik het zo terug lees was er wat speculatie dat het na Cata een FoS zou worden maar dat is niet gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Vandaag weer een productieve Achievement Point-farm dag gehad.

Eindelijk m'n fishing wat getraint en terwijl de Coins in Dalaran zitten opvissen, in totaal 7 achievements daarmee gekregen, werd wel wat tijd aangezien ik nog het meeste achievements nodig heb uit de Professions categorie. Daarnaast nog wat in Outlands rondgehangen en daar wat questachievements gehaald, Helmet questline en iets in Terokkar. En dan uiteindelijk nog in een HOF achievement run geraakt en nu heb ik ook daar alle meta achievements van, morgen maar eens een MSV en TOES run opzetten/zoeken als ik nog tijd heb :)

Al bij al (na gisteren en vandaag) een goed WoW weekend gehad, hopelijk kan ik het morgen afsluiten met HC progress, maar dat zit er wel dik in (aantal goede tries gehad op Protectors op donderdag al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:17
Are you kidding me?

Eindelijk 85 (eerste keer!), eindelijk genoeg geld om supersnel te vliegen, eindelijk naar Pandaria, moet ik de komende vijf levels weer lopen?

Not cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
migchiell schreef op zondag 17 november 2013 @ 00:00:
Are you kidding me?

Eindelijk 85 (eerste keer!), eindelijk genoeg geld om supersnel te vliegen, eindelijk naar Pandaria, moet ik de komende vijf levels weer lopen?

Not cool!
Volgende expansion moet je 10 levels lopen (90-100) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
rjpurk schreef op zondag 17 november 2013 @ 00:03:
[...]

Volgende expansion moet je 10 levels lopen (90-100) :(
Wat is dat voor ongein? Als ik hoog genoeg level ben om er te mogen vliegen heb ik er niks meer te zoeken...

Dat was bij Outland en Northend niet... daar kun je meteen vliegen, hooguit moet je geld sparen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musigo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-10-2020
Vliegen neemt gewoon een groot deel van de charme om door de wereld te lopen weg en mensen jagen gewoon van A naar B, zonder the wanderen door een wereld en dus af en toe een mob tegen tekomen of een quest op te pikken.
Ik snap dat het rushen heel aantrekkelijk is als je max level zo snel mogelijk wil worden, maar bekijkt het ook van de anderen kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
migchiell schreef op zondag 17 november 2013 @ 00:09:
[...]

Wat is dat voor ongein? Als ik hoog genoeg level ben om er te mogen vliegen heb ik er niks meer te zoeken...

Dat was bij Outland en Northend niet... daar kun je meteen vliegen, hooguit moet je geld sparen :-)
Voor zover ik weet moest je voor Northrend ook betalen om te vliegen. Cold Weather Flying. Overigens is er meer in een gebied te doen dan alleen levelen.
Maarja, ieder zijn ding in de game, I guess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Poops_McGhee schreef op zondag 17 november 2013 @ 00:45:
[...]

Voor zover ik weet moest je voor Northrend ook betalen om te vliegen. Cold Weather Flying. Overigens is er meer in een gebied te doen dan alleen levelen.
Maarja, ieder zijn ding in de game, I guess
Ik kan begrijpen dat ze willen dat je wat van de omgeving enzovoort meekrijgt, maar doe het dan op een andere manier. Mooi idee zou bijvoorbeeld zijn dat je eerst een character max level moet hebben, zodat die vervolgens flying skill kan kopen die account wide is. Alts kunnen dan dus gewoon vliegen en je hebt toch genoeg van de omgeving mee gekregen omdat je op je main alles met je ground mount deed.

Hoeveel tijd zit er trouwens meestal tussen expansion release en patch x.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
migchiell schreef op zondag 17 november 2013 @ 00:09:
[...]

Nu hoeft dat niet meer in Outland en Northrend maar toen dat relevante expansions waren moest je ook gewoon eerst alles met groundmounts doen en pas op max level kon je vliegen. Alleen in Cataclysm was dat niet zo omdat de nieuwe zones tussen de oude inzaten en het raar zou zijn als je dan ineens dismount werd.

Vliegen neemt het hele gevaar in de wereld weg als je gewoon je quest op kan halen, op kan stijgen en bovenop de mob die je moet doden kan landen.

Volgende expansion moet je niet alleen van 90 tot 100 lopen, ze stellen vliegen zelfs uit tot de eerste grote patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Twylight schreef op zondag 17 november 2013 @ 01:04:
[...]

Nu hoeft dat niet meer in Outland en Northrend maar toen dat relevante expansions waren moest je ook gewoon eerst alles met groundmounts doen en pas op max level kon je vliegen. Alleen in Cataclysm was dat niet zo omdat de nieuwe zones tussen de oude inzaten en het raar zou zijn als je dan ineens dismount werd.

Vliegen neemt het hele gevaar in de wereld weg als je gewoon je quest op kan halen, op kan stijgen en bovenop de mob die je moet doden kan landen.

Volgende expansion moet je niet alleen van 90 tot 100 lopen, ze stellen vliegen zelfs uit tot de eerste grote patch.
In Cata moest je ook betalen om te vliegen in Azeroth. Dat kon voorheen namelijk niet. Je kon alleen vliegen in Outlands en Northrend (met Cold Weather Flying aldaar). Pas bij de launch van Cata kon je ook in Azeroth vliegen, behalve dan in Silvermoon en Ghostlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Vliegen neemt gewoon een groot deel van de charme om door de wereld te lopen weg en mensen jagen gewoon van A naar B, zonder the wanderen door een wereld en dus af en toe een mob tegen tekomen of een quest op te pikken.
Wat nu als iemand dat zelf wil, als nu iedereen die dat leuk vind z'n ground mount gebruikt en de rest van de gebruikers gewoon mag kiezen: beste van beide werelden, want gezien alle comments zou het op de grond moeten stikken van de mensen dus dan vallen die paar vliegende mounts niet eens meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Poops_McGhee schreef op zondag 17 november 2013 @ 01:15:
In Cata moest je ook betalen om te vliegen in Azeroth. Dat kon voorheen namelijk niet. Je kon alleen vliegen in Outlands en Northrend (met Cold Weather Flying aldaar). Pas bij de launch van Cata kon je ook in Azeroth vliegen, behalve dan in Silvermoon en Ghostlands.
Tol Barad, The Exodar en omliggende eilanden zijn ook nog steeds "onvliegbaar". Tbh, het is misschien rot dat je niet kan vliegen in een nieuw gebied, maar op zich is het ook wel logisch hé, ze zitten daar zo'n 2 jaar aan te werken en als iedereen dan gewoon direct kan vliegen ziet niemand het nog geeneens. Vind het trouwens ook wel tijd dat er aerial combat toelaten, of dat er toch vaker beesten in de lucht hangen waardoor je terug naar de grond moet gaan, want het enige wat we tegenwoordig nog zien is de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
blouweKip schreef op zondag 17 november 2013 @ 05:05:
[...]

Wat nu als iemand dat zelf wil, als nu iedereen die dat leuk vind z'n ground mount gebruikt en de rest van de gebruikers gewoon mag kiezen: beste van beide werelden, want gezien alle comments zou het op de grond moeten stikken van de mensen dus dan vallen die paar vliegende mounts niet eens meer op.
Dat heb je niet meer tienduizend man op de grond, maar in de lucht. Nee, dat is fijn....... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Ach als mensen straks weer gaan vliegen komt de PvP ook wel weer op gang op PvP servers en zit iedereen in de lucht. Ik vind het wel prima dat je tijdens het levelen je ground mount moet gebruiken.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Whut!? Zit in Zangarmarsh en wil bij Khalan (stable master voor Horde) mijn pets reviven. Wil ie dat niet doen, omdat de gebroken poot van een baby draakje aan het genezen is. Leuke grap Blizzard :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
blouweKip schreef op zondag 17 november 2013 @ 05:05:
[...]

Dit is een hele domme opmerking want zo werkt het gewoon niet. Als mensen de keus hebben kiezen ze toch altijd voor de makkelijkere weg ondanks dat het alternatief in the long run een betere ervaring biedt.

En stel jij wil ore minen op level 100 op je groundmount en iemand anders pikt alles voor je neus weg met zijn draak?
Poops_McGhee schreef op zondag 17 november 2013 @ 01:15:
[...]

Ik had het over niet kunnen vliegen, niet over niet hoeven te betalen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door jmxd op 17-11-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42
Zeror schreef op zondag 17 november 2013 @ 10:55:
Whut!? Zit in Zangarmarsh en wil bij Khalan (stable master voor Horde) mijn pets reviven. Wil ie dat niet doen, omdat de gebroken poot van een baby draakje aan het genezen is. Leuke grap Blizzard :/ :P
te veel geheal in korte tijd, er is een inter cooldown :(

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
Twylight schreef op zondag 17 november 2013 @ 01:04:
[...]

Bij de vorige expansions liep ik inderdaad ver achter... ik ben nu dus gewoon te vlot bij de Pandaria-content :-)

Anyway, ik ben erg van het toeristisch rondkijken in WoW (het is ook niet voor niks dat ik nu pas mn eerste char op 85 heb!), maar als je eenmaal vliegen gewend bent dan voelt lopen een beetje pauper... en ook (juist!) vliegend kun je toch rondkijken?

Daarnaast, als prot paladin heb ik sowieso niet echt het gevoel van "gevaar in de wereld" :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Teunis schreef op zondag 17 november 2013 @ 10:56:
[...]

te veel geheal in korte tijd, er is een inter cooldown :(
Serieus? Dat wist ik niet. Dat is wel een domper. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
migchiell schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:02:
[...]

Bij de vorige expansions liep ik inderdaad ver achter... ik ben nu dus gewoon te vlot bij de Pandaria-content :-)

Anyway, ik ben erg van het toeristisch rondkijken in WoW (het is ook niet voor niks dat ik nu pas mn eerste char op 85 heb!), maar als je eenmaal vliegen gewend bent dan voelt lopen een beetje pauper... en ook (juist!) vliegend kun je toch rondkijken?

Daarnaast, als prot paladin heb ik sowieso niet echt het gevoel van "gevaar in de wereld" :-)
Met gevaar bedoel ik niet dat je direct dood bent maar gewoon dat je niet van punt a naar punt b kan gaan zonder na te denken. Op de grond moet je teninste nog uitkijken waar je heen gaat, kan je soms ergens niet langs en moet je wat mobs verslaan etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
junglebeast schreef op zondag 17 november 2013 @ 10:37:
Ach als mensen straks weer gaan vliegen komt de PvP ook wel weer op gang op PvP servers en zit iedereen in de lucht. Ik vind het wel prima dat je tijdens het levelen je ground mount moet gebruiken.
Op zich is het eigenlijk wel slim bedacht door Blizzard om het vliegen uit te stellen tot een eerste major patch, op die manier zorgen ze ervoor dat bijna iedereen (buiten laatkomers of trage levellers) onder dezelfde condities moet levellen en dat je dus niet elk moment geganked kan worden door een level 100 die zo maar even uit de lucht komt vallen. Ik heb er dus echt helemaal geen problemen mee, hebben ground mounts tenminste terug z'n nut en kan je ook die mounts nog eens uitlaten 8)
Zeror schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:06:
Serieus? Dat wist ik niet. Dat is wel een domper. :(
Gewoon ook zorgen dat je eigen revive steeds op CD zit en eventueel de bandages van de dailies gebruiken en dan zou dit niet voor kunnen vallen, maar ik ben net zo verbaasd als jij bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
Twylight schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:10:
[...]

Met gevaar bedoel ik niet dat je direct dood bent maar gewoon dat je niet van punt a naar punt b kan gaan zonder na te denken. Op de grond moet je teninste nog uitkijken waar je heen gaat, kan je soms ergens niet langs en moet je wat mobs verslaan etc
Wat me ook steekt is dat ik net zowat al mn centen heb betaald voor Master Riding :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
migchiell schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:13:
[...]

Wat me ook steekt is dat ik net zowat al mn centen heb betaald voor Master Riding :-)
Als je van 85-90 alleen quests doet krijg je ongeveer 6000g. Vliegen in Pandaria kost 2500g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
En gold is nog nooit zo makkelijk geweest ^^

Ben al aan het sparen voor me eigen city <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Zeror schreef op zondag 17 november 2013 @ 10:55:
Die boodschap krijg je standaard als je net een char hebt gelogged. Dat duurt een minuut of twee dacht ik. Je kan de cooldown zien op je eigen revive pet icoontje. Op deze manier wil Blizzard vermijden dat spelers alts loggen om een snelle gratis revive te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42
Kapoen schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:31:
[...]
Die boodschap krijg je standaard als je net een char hebt gelogged. Dat duurt een minuut of twee dacht ik. Je kan de cooldown zien op je eigen revive pet icoontje. Op deze manier wil Blizzard vermijden dat spelers alts loggen om een snelle gratis revive te krijgen.
Dat ook maar als je een Stable Master te vaak gebruikt om je pets te healen, zal opgeven moment gewoon niet meer doen.
Een X aantal minuten later doet hij het weer, waarom dit er in zit geen idee maar zeer irritant als net begint met pet battles

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Zeror schreef op zondag 17 november 2013 @ 10:14:
[...]

Dat heb je niet meer tienduizend man op de grond, maar in de lucht. Nee, dat is fijn....... :/
Zoals ik al zei, als er zoveeeel mensen zijn die zogenaamd niet van vliegen (op max level) houden dan zal het superdruk zijn op de grond.....toch? En als het niet druk is dan vind men schijnbaar vliegen beter: ipv gedwongen worden iemand anders zn idee van het spel te spelen lijkt het me toch beter om keuze te hebben.
Op een pve server is er geen enkele reden om flying op level 100 niet toe te staan, de (virtuele) wereld zal er echt niet beter van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Jij snapt het echt niet he blouweKip :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik heb er helemaal geen moeite mee om niet te vliegen in nieuwe content. Questen duurt wel langer, maar ik hoef niet in de eerste dag al level capped te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Twylight schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:28:
Jij snapt het echt niet he blouweKip :')
Dat is precies het niveau van de argumenten op mmo-champion :P Ik heb nog niemand een reden zien noemen waarom vliegen op het maximale level nu een probleem vormt.
Het enige "argument" is van blizzard en behelst niets meer dan dat ze mensen willen dwingen om normale quests op 100 te doen vanwege het ontbreken van dailies: mijn punt is dat mensen die dat willen die keuze al lang hebben en dat de rest daar verder niet mee hoeft te worden lastig gevallen.

Prima als je niet wilt vliegen maar je spelenthousiasme volledig bouwen op het verminderen van het spelplezier van andere spelers: dat is gewoon treurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik heb me er persoonlijk aan geergerd dat ik niet kon vliegen voor de quests, wordt het in de nieuwe expansion mogelijk om even snel te levelen in dungeons (heb ik ook gedaan in WOTLK, met book voor de alts, in MOP was het te langzaam)?

[ Voor 5% gewijzigd door ValHallen op 17-11-2013 13:43 ]

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
ValHallen schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:42:
Ik heb me er persoonlijk aan geergerd dat ik niet kon vliegen voor de quests, wordt het in de nieuwe expansion mogelijk om even snel te levelen in dungeons (heb ik ook gedaan in WOTLK, met book voor de alts, in MOP was het te langzaam)?
We weten nog niet hoe efficiënt of onhandig de dungeon levelling route zal zijn. In MoP was het inderdaad een beetje te langzaam naar mijn smaak, ik deed de meeste dungeons één keer voor de rewards en dat was het dan. Dankzij de BtA (ilevel 450) wapens die ik ondertussen heb gevonden is zelfs dat niet meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
blouweKip schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:38:
[...]

Dat is precies het niveau van de argumenten op mmo-champion :P Ik heb nog niemand een reden zien noemen waarom vliegen op het maximale level nu een probleem vormt.
Het enige "argument" is van blizzard en behelst niets meer dan dat ze mensen willen dwingen om normale quests op 100 te doen vanwege het ontbreken van dailies: mijn punt is dat mensen die dat willen die keuze al lang hebben en dat de rest daar verder niet mee hoeft te worden lastig gevallen.

Prima als je niet wilt vliegen maar je spelenthousiasme volledig bouwen op het verminderen van het spelplezier van andere spelers: dat is gewoon treurig.
Mensen zijn lui. Als je de keuze hebt om te vliegen dan ga je vliegen, ondanks dat het leuker zou zijn als iedereen dat niet zou doen. En jij doet net alsof Blizzard de mogelijkheid totaal uit het spel verwijdert, dat is helemaal niet zo. Je kan gewoon nog overal vliegen en na 6.1 ook gewoon op Dreanor.

Zoals ze het nu doen is er tenminste ook eerlijke concurrentie voor professions in plaats van dat jij nog gewoon aan het levelen bent en de gene die 72 uur achter elkaar gespeeld heeft snel alle mining nodes voor je neus weg grijpt met zijn flying mount.

Maar goed, als jouw totale spelplezier door zoiets kleins verpest is dan stop je toch gewoon maar helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Twylight schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:47:
[...]

Mensen zijn lui. Als je de keuze hebt om te vliegen dan ga je vliegen, ondanks dat het leuker zou zijn als iedereen dat niet zou doen. En jij doet net alsof Blizzard de mogelijkheid totaal uit het spel verwijdert, dat is helemaal niet zo. Je kan gewoon nog overal vliegen en na 6.1 ook gewoon op Dreanor.

Zoals ze het nu doen is er tenminste ook eerlijke concurrentie voor professions in plaats van dat jij nog gewoon aan het levelen bent en de gene die 72 uur achter elkaar gespeeld heeft snel alle mining nodes voor je neus weg grijpt met zijn flying mount.

Maar goed, als jouw totale spelplezier door zoiets kleins verpest is dan stop je toch gewoon maar helemaal?
Ach, ik laat mn spelplezier niet vergallen door zo'n kleingeestig besluit, concurrentie voor nodes is totaal niet verschillend als iedereen dezelfde mogelijkheden heeft tijdens het levellen, mensen die meer spelen zullen nu eenmaal altijd meer voordelen hebben bij gathering professions: kom nu eens met een steekhoudend argument
Ik zou er helemaal geen problemen mee hebben als er een goede reden voor de tijdelijke verwijdering van vliegen op level 100 was, tot nu toe is die er niet dus daarom ben ik er absoluut geen fan van.

Maar ja, ik laat mn speelplezier dan ook niet afhangen van de mate waarin andere spelers benadeeld worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Kapoen schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:46:
We weten nog niet hoe efficiënt of onhandig de dungeon levelling route zal zijn. In MoP was het inderdaad een beetje te langzaam naar mijn smaak, ik deed de meeste dungeons één keer voor de rewards en dat was het dan. Dankzij de BtA (ilevel 450) wapens die ik ondertussen heb gevonden is zelfs dat niet meer nodig...
Ze hebben wel gezegd dat ze in de volgende expansion weer meer dungeons gaan uitbrengen en ik denk dat dat bij MoP het grootste probleem was. Je zat namelijk van level 85-87 opgescheept met maar 2 dungeons, nadien van 87-89 met 2 extra dungeons (4 in totaal) en dan nog een vijfde (die volgens mij pas in een latere patch erbij is gekomen, tijdens het levellen bedoel ik) op level 89. Dat is gewoon een zielig aanbod als je het vergelijkt met vorige expansions.

Vandaar dat levellen via dungeons tijdens MoP zeer traag ging, ze gaven veel te weinig exp en je had maar 4 dungeons quests per 2 levels. Hopelijk brengen ze daar dus een verandering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:43
Het niet kunnen gebruiken van een flying mount vind ik op zich een prima idee. De laatste paar expansions verliest WoW meer en meer het gevoel van een MMO. Echter zijn flying mounts hier niet de grootste boosdoeners van (bij lange na niet), maar LFG en LFR. Afgezien van eventuele daily's die je perse moet doen voor rep/items en gathering is er voor het overgrote deel van de spelers geen enkele reden om buiten de grote steden te komen. Je staat in Stormwind, Ogrimmar of welke stad dan ook, klikt op "Join LFG/LFR" gaat koffie halen, drukt op accept en je gaat zonder een woord te zeggen door de instance. Daar is voor mij niet veel "MMO" meer aan, het kan net zo goed een spel zijn met AI bots.

Ik mis wat dat betreft echt het TBC gevoel van zelf een groep bij elkaar zoeken en samen naar de instance toe gaan. Ja, het kostte meer moeite, maar je zag tenminste nog wat van de wereld en had nog interactie met de anderen. Flying mounts waren daarbij het probleem niet, vaak genoeg gebruikte ik nog de flightpoints zodat ik terwijl ik naar de instance vloog even wat te drinken kon pakken.

Maar ja, de kans dat Blizzard LFG en LFR weer verwijderd is nihil tot 0. Ik denk alleen dat als Blizzard het MMO gevoel wil herstellen en mensen meer "de wijde wereld in" wil halen, dat ze dit beter kunnen doen dan flying mounts verbieden. Ook bij hetgeen wat hierboven genoemd werd van het wegpikken van mining/herbalism nodes zijn niet de flying mounts zo zeer het probleem, veel eerder druids in flightform die kunnen minen/herben zonder uit flightform te gaan.

Ik ben in ieder geval benieuwd wat ze allemaal gaan doen. Wel hoop ik net als menigeen dat ze flink wat meer 5 mans instances uitbrengen voor tijdens het levelen, want zowel in Cata als MoP was dit een drama. Een stuk of 5 instances voor het hele levelen wordt heel snel saai, ook hier moet ik helaas weer zeggen "neem een voorbeeld aan TBC", waar er 15 instances waren (plus naderhand MgT). En het had destijds ook meer nut om deze instances te doen, vanwege de rep die je er kreeg.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Na een tijdje eruit te zijn geweest dacht ik vandaag weer even in te loggen.
Gelijk een account-lock omdat ik van UPC vorige week een nieuwe router heb gekregen.

Geen probleem dacht ik, maar ik krijg met geen mogelijkheid van Blizz de SMS binnen om mijn account te unlocken... dan maar een ticket aanmaken en wachten... -.-

Toevallig anderen die er ook last van hebben..?

[ Voor 7% gewijzigd door Timmor op 17-11-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Een conversatie met Blizzard:
Q: So what can we expect from now and till the expansion?
A: Well, everything we make from here till the expansion is gonna push back the expansion further.

Q: What dates are we talking? next winter? summer or spring?
A: We really don't know its hard to predict but we think it will be before people think it will come.
Expansion komt eerder dan wij spelers verwachten? Klinkt goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Zeror schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:57:

[...]

Ik dacht zoiets van de winter dus hopelijk rond de herfst vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Zeror schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:57:

[...]

Daarom blijft me gedachten dat het nog wel is Q1 kan worden. Maar we zullen zien

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Metian schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:54:
[...]

Daarom blijft me gedachten dat het nog wel is Q1 kan worden. Maar we zullen zien
Q1 vind ik wel erg overdreven. Q2 zou erg mooi zijn, maar Q3/Q4 lijkt me veel waarschijnlijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Als ze zeggen "Before people think it will come" dan moet het wel Q2 zijn. Q1 is nog te vroeg, er moet nog een Beta komen hé jongens, maar Q4 is dan weer vééls te laat. Dat laat Q2 en 3 over, maar aangezien MoP uitgekomen is in September en ze tot nu toe (als ik me niet vergis) nog nooit 2 jaar hebben laten wachten op een nieuwe expansion zou het wel degelijk Q2 en dus ~zomervakantie moeten worden, althans dat hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Q1 kan en is misschien wel iets overdreven, maar ergens zegt me gevoel dat Blizzard al verder is dan we denken. Tuurlijk, Q2 lijkt meest logische afhankelijk van wanneer de beta komt.

Hoe dan ook, ik heb er zin in an!

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

JimDB schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:12:
[...]

Ze hebben wel gezegd dat ze in de volgende expansion weer meer dungeons gaan uitbrengen en ik denk dat dat bij MoP het grootste probleem was. Je zat namelijk van level 85-87 opgescheept met maar 2 dungeons, nadien van 87-89 met 2 extra dungeons (4 in totaal) en dan nog een vijfde (die volgens mij pas in een latere patch erbij is gekomen, tijdens het levellen bedoel ik) op level 89. Dat is gewoon een zielig aanbod als je het vergelijkt met vorige expansions.

Vandaar dat levellen via dungeons tijdens MoP zeer traag ging, ze gaven veel te weinig exp en je had maar 4 dungeons quests per 2 levels. Hopelijk brengen ze daar dus een verandering in.
Al is de extra exp uit die paar quests wel lekker. MoP leveling is overigens wel erg gemakkelijk geworden, binnen een week met 2h playtime per dag /casualmode was mijn DK al weer lv90 (en ik heb een hekel aan het levelen van alts). Het gaat nergens meer over, geheel TS, DW, KW en een flink gedeelte van KLS heb ik amper aangeraakt tijdens het levelen. :X

En dan kom je met ubergare gear op Timless Isle... :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Vind je? Had imo toch wat meer mogen zijn. Maar goed, MoP levellen is nu ook helemaal niets meer vergeleken met wat het in het begin was, althans nadat ze de 30% minder exp required patch gebracht hebben. Heb onlangs m'n Monk tot level 90 gebracht en daar ben ik van 85 tot 88 in Jade Forest gebleven (heb daar het Loremaster achievement gehaald) en dan van 88 tot 89 wat rondgehangen in Kun Lai waarna ik het levellen heb afgesloten in Dread Wastes.

Neen, voor de nerf in required exp. was het MoP levellen een hell imo. Veels te weinig dungeons (wat moet je anders als een Prot Paladin ...) en, sorry dat ik het zeg aangezien veel mensen waarschijnlijk het tegenovergestelde vinden, de MoP questgebieden vond ik echt wel tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Metian schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:04:
Q1 kan en is misschien wel iets overdreven, maar ergens zegt me gevoel dat Blizzard al verder is dan we denken. Tuurlijk, Q2 lijkt meest logische afhankelijk van wanneer de beta komt.

Hoe dan ook, ik heb er zin in an!
Dat vermoeden heb ik ook wel. De expansion was al deels speelbaar op Blizzcon. Dus een alpha test zal niet lang meer duren denk. Daarna de beta test nog (welke misschien wel verkort wordt). En dan zou einde Q2 wel haalbaar moeten zijn.

Edit:
Ik heb de nieuwe player model al. Zelfs een subrace mogen kiezen!!! xD

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3KUYUEZgxbyquGNKLssMnntK/full.jpg

Terugmorphen toen ik vanaf Netherwing terugvloog ging niet helemaal goed. :+
Ik denk dat pet battles doen op Netherwing voor problemen zorgt.

[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 17-11-2013 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

En de 2e heroic kill is ook binnen :) met nog 19 seconde tot de enrage timer (3 healing) gingen ook de protectors neer. Coin + gewoon de Heroic boots gekregen (had ToT ilvl 530 boots dus een goede upgrade).

Zit nu op 564 ilvl :D daarnaast de rest gecleared t/m malkorok.

Volgende week gaan we voor de 4 heroic kills :D

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Ook hier zijn Protectors neer gegaan, na bijna de hele raid te wipen en ook vorige week al een aantal tries gehad te hebben hebben we hem uiteindelijk kunnen killen. Wat een rot gevecht zeg, zo simpele dingen die zo maar voor een wipe kunnen zorgen. Nadien ook gewoon voor de clear gekozen, zodat we op dinsdag Garrosh nog kunnen killen voor Tier sets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JimDB schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:59:
Ook hier zijn Protectors neer gegaan, na bijna de hele raid te wipen en ook vorige week al een aantal tries gehad te hebben hebben we hem uiteindelijk kunnen killen. Wat een rot gevecht zeg, zo simpele dingen die zo maar voor een wipe kunnen zorgen. Nadien ook gewoon voor de clear gekozen, zodat we op dinsdag Garrosh nog kunnen killen voor Tier sets.
Hmm, we hadden zelf iets van 8 pogingen nodig om het gevecht onder controle te krijgen.

Interrupt rotatie op gloom, mark of anguish gewoon op de tank (kon ie wel hebben) en voor de rest uit bad stuff blijven was voor ons genoeg. Maar goed, met 3 healing kwamen we 1 poging op een 2 % enrage wipe en daarna nog 19 sec over voor de kill erna... misschien later als de gear wat beter is maar kijken naar 2 healing.

Ben wel bang dat norushen nogal een zwaar gevecht wordt qua dps requirement

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 17-11-2013 23:52 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Zeror schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:46:
[...]

Terugmorphen toen ik vanaf Netherwing terugvloog ging niet helemaal goed. :+
Ik denk dat pet battles doen op Netherwing voor problemen zorgt.
hehe, die bug zat er al in TBC in...blijkbaar nooit gefixed.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:43

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Ondertussen weer aardig ingevoerd in raiden. Heb een guild gevonden op onze nogal lege server. Gisteren de progression-raid gedaan op Normal, dus nog niet zover als velen hier...

Gear komt zo aardig op orde: http://eu.battle.net/wow/...zenedar/Palemane/advanced

Thok was een groot probleem; 13 wipes later ging hij down op met wederom een tactic die wat anders is dan anders. We blijken met de "usual tacs" niet uit de voeten te kunnen, het moet altijd moeilijker om het te halen, dus we opende eerst Montak/Burning Blood.... en toen was het een one-shot.

Dit is toch wel waarom ik het voorlopig weer blijf spelen, end-game blijft toch interessant met een leuke, vaste group. Wipes zijn meh, maar boeit uiteindelijk ook niet zoveel. The dinosaur went down! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:54
Sabrac schreef op zondag 17 november 2013 @ 23:48:
[...]

Hmm, we hadden zelf iets van 8 pogingen nodig om het gevecht onder controle te krijgen.

Interrupt rotatie op gloom, mark of anguish gewoon op de tank (kon ie wel hebben) en voor de rest uit bad stuff blijven was voor ons genoeg. Maar goed, met 3 healing kwamen we 1 poging op een 2 % enrage wipe en daarna nog 19 sec over voor de kill erna... misschien later als de gear wat beter is maar kijken naar 2 healing.

Wat ik gister begreep van een guildie die met zijn alt bij ons in de guild zit en met zijn main in een 13/14 HM guild (Was ff een progress path voor ons aant uitleggen voor zodra we garrosh down hebben) is Norushen vooral een gear check, zorgen dat je DPS 4/4 tier heeft, Normal Weapons en Trinkets (2/2) en het zou goed te doen moeten zijn, ben je ongelukkiger met loot geweest dan kan het lastiger zijn.

Iemand trouwens nog tips voor P2 Garrosh, het gaat iedere keer goed tot Empowered Whirlwind (~40% op garrosh). Daarna gaat het steeds fout met adds die gaan stacken op de tanks (terwijl ze niet taunten of AOE gebruiken). Waarna er een paar buffed raken en we doodgaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Dennism op 18-11-2013 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Laatst online: 20:01
Aangezien ik zo goed als niet meer kan raiden door allerlei verplichtingen deze weken heb ik af en toe even op de dk gespeeld. In 3 uur tijd van 88 -> 89 gegaan door wat nieuwe dungeons te spammen en Townlong Steppes neer te aoe-en. Daarna gouden tip gekregen van een guildie: laatste level op timeless isle doen! Ben in 2 uur 89 -> 90 gegaan door al die kleine mobs neer te maaien. Vooral die worms tussen alliance base en old piju waren epic. Elke pack gaf me 450k exp! Elke mob geeft namelijk 45k exp (rested) op dat eiland. Ook hele hopen kleine schildpadden uitgeroeid :p Zeker in combinatie met zo'n celestials buff en een ander buff item was het echt een kwestie van blood boil + death & decay spammen en alles viel op hoog tempo om.

1 minuut na level 90 was ik ilvl 492 :p Heirloom wapen + op 2 na alle slots timeless gear. Heb gewoon nog nooit een necklace item gezien daar. Mis ook nog een trinket. Maar goed, die koop ik wel met jp/vp. Meteen nog een heroic scenario gedaan en daar 2 516 items opgepikt, dus nu ilvl 495 :D

@hierboven: een paar bladzijdes terug heb ik wat getypt over hoe wij het deden.

[ Voor 4% gewijzigd door IntToStr op 18-11-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Heb ook mijn monk gister in een - zeeeeer brakke - opwelling ook overgezet van Ragnaros naar Frostmane. Deze char heeft de beste gear van al mijn poppetjes en wil misschien weer het raiden een beetje gaan oppakken!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
IntToStr schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:46:
Daarna gouden tip gekregen van een guildie: laatste level op timeless isle doen! Ben in 2 uur 89 -> 90 gegaan door al die kleine mobs neer te maaien. Vooral die worms tussen alliance base en old piju waren epic. Elke pack gaf me 450k exp! Elke mob geeft namelijk 45k exp (rested) op dat eiland.
Ik wist niet dat je op 89 al naar Timeless Isle kon gaan.

Aangezien ik op het moment niet echt aaneengesloten kan spelen kan ik geen raids of dungeons doen. Ga op die dagen dan maar altjes levelen (heb nog 4 alts op MoP level staan die nog 90 moeten worden)

In welke spec deed jij timeless isle op je DK? (De mijne moet nog wel een paar levels voor ze er heen kan, maar dat gaat wel lukken)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
_Peter2_ schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:04:
[...]

Ik wist niet dat je op 89 al naar Timeless Isle kon gaan.

Aangezien ik op het moment niet echt aaneengesloten kan spelen kan ik geen raids of dungeons doen. Ga op die dagen dan maar altjes levelen (heb nog 4 alts op MoP level staan die nog 90 moeten worden)

In welke spec deed jij timeless isle op je DK? (De mijne moet nog wel een paar levels voor ze er heen kan, maar dat gaat wel lukken)
Ik heb me er heen laten vliegen door een guildie en ben blood dk. Schijnt dat het als blood dk ook al op level 88 of zelfs 87 kan trouwens :D

Ook grappig is dat je dan meteen al wat extra gear items kunt looten en lesser charms krijgt. Ook kun je af en toe een rare meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Ik heb de knoop doorgehakt.
Na een shaman, mage en paladin geleveled te hebben naar 90, heb ik toch besloten voor de shaman te gaan.
Hij zal gaan healen en daarom ben ik hem nu aan het gearen (461 op het moment).
Gaat best snel als je een uurtje of 2 op het timeless isle rondhangt.
Ook gelijk de legendary questchain begonnen en waarschijnlijk morgenavond de raids induiken.
Ik moet denk ik nog wel zoeken naar hoe ik moet healen.
Gisteren een stream gezien van SoO en het enige wat de shaman aan het doen was, was chainheal en healing rain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Sabrac schreef op zondag 17 november 2013 @ 23:48:

Oh daar mocht ik maar van dromen! Gisteren vergeten World of Logs aan te zetten, maar het was een heus wipefest. Na vorige reset al een aantal (10tal toch) tries gehad te hebben en toch alles al een keer gezien (intermissions) en gedaan (interrupts en Anguish) te hebben, ging het gisteren eigenlijk vreselijk. Mensen die interrupts missen (ok, zat ik zelf ook wel eens tussen, maar ipv het te callen dat ze gemist hebben blijft het dan gewoon stil en doen ze alsof er niets gebeurd, terwijl ik meestal m'n interrupt op CD had door Sun te interrupten en dat ik dus voor de extra-interrupt (door een van onze healers) kon vragen), in puddles blijven staan, onze bear die keer op keer gegouged werd en er zo een dps omviel, etc etc. Bovendien was het raidleaden weer "geweldig" (heb er met onze GM over gepraat en ook hij heeft er genoeg van en we gaan volgende reset iets nieuws uitproberen, Holyprot For Raidleader *O* ) en was ik op het einde echt zo gefrustreerd toen opeens de boss omviel, 5 seconden van Enrage :D

Geen tries meer op Norushen gehad, wat ik wel jammer vond aangezien we toch nog 30 minuten over hadden en we (normaal gezien) toch gemakkelijk op 1 avond zouden moeten kunnen clearen, maar als we het al zo nipt hadden met de Enrage op Protectors (3 healers) vrees ik voor Norushen. Geen 1 van onze healers heeft een "deftig" dps offspec (wel het gear, maar niet de exp) en dus wordt dat wel een moeilijk gevecht. Gear zou op zich geen probleem moeten zijn (iedereen zit nu boven de 555 en rond de 560) maar gear is ook niet alles, en ik heb het gevoel dat er een aantal dps zijn die onder preformen en dus niet het maximum uit hun gear halen...

Ach ja, we zien volgende reset wel weer wat er van komt op Norushen (als we daar terug geraken :+). Hopelijk krijg ik dinsdag nog een trinket / ring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Hmm..die tip van lv89 op Timeless Isle is wel een goede voor mijn aankomende lv90 mage. Moet dan wel even iemand regelen die mij daarheen wil vliegen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
vhal schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:58:
Hmm..die tip van lv89 op Timeless Isle is wel een goede voor mijn aankomende lv90 mage. Moet dan wel even iemand regelen die mij daarheen wil vliegen.
Je kan ook gewoon door de fatigue zwemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:31
Of Water Walking elixer gebruiken. Ik heb bij ons op de server iemand met level 85 op dat eiland rond zien huppelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
lolgast schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:15:
Of Water Walking elixer gebruiken. Ik heb bij ons op de server iemand met level 85 op dat eiland rond zien huppelen
Dus gewoon path of frost als DK :D

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
@ Garrosh kleine adds: zorg dat iedereen minimaal 10 yards uit elkaar staat. Ook moet je het team misschien duidelijk maken dat ze aggro moeten pakken op de add die uit de whirl onder je komt. Net zoals bij Dark Animus eigenlijk!

@ JimDB: als je wilt weten of mensen in je team goed performen moet je eens op www.raidbots.com kijken en daar epeen bot aanclicken (links bovenin). Daar worden spelers vergeleken per bossfight met andere mensen van zelfde class en spec. Werkt erg goed om te zien hoe iemand het doet. Verschillende classes zijn namelijk altijd lastig te vergelijken.

@ Sabrac: Gefeliciteerd! Jullie zijn lekker bezig de laatste tijd!

@ Raid gisteravond: Ahead of the curve! Wij hadden gister op onze 6de pull van de avond ineens een Garrosh 1st kill! Het was eigenlijk de eerste keer (ooit) dat we met 10man in P3 kwamen. Interupten ging niet helemaal perfect, maar toch hadden we een redelijk soepele kill! Woensdag dus voor het eerst heroics... We hebben besloten in te lezen op de eerste 2 bazen. Mocht je dus nog handige tips hebben, kom maar door!

Na de kill hadden we nog dik een uur over, flex P4 ook maar even gecleared, waarbij ik op de shaman aansloot als healer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Of gewoon een summon vragen bij een celestials/ordos groep via openraid etc ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.