Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 280 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 29.253 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
Of de Anglers Mount gebruiken (als je die hebt - Azure Waterstrider)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Die moet ik nog steeds halen maar op het moment is het hearstone > wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:01
Anglers is de enige die ik niet exalted heb. Vertik het om die dailies te doen :p

Oh en die nieuwe rep van Timeless Isle trouwens ook niet. Duurt me veel te lang. Ga niet voor een beetje rep eindeloos mobs doen terwijl grinding groups alles taggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Naja het grinden is nog wel te doen, die daily's zijn gewoon boring.

Liever 100k mobs killen dan 100 dagen daily's BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Genoeg mogelijkheden dus, het kwam simpelweg niet in mij op om een alt daarheen te verplaatsen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:12
Gister weer een goede raid gehad met de beste raiders van de guild. En dat was ook wel te zien Siegecrafter en Paragons in 1 raid neer! Beide onze eerste kill. Zit nu op ilvl 561 door de vele items die ik opeens krijg de afgelopen 2 weken :D 1.05 miljoen hp unbuffed nu. Tijd voor vele wipes op Garrosh :O

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

hulkie schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:35:
@ Garrosh kleine adds: zorg dat iedereen minimaal 10 yards uit elkaar staat. Ook moet je het team misschien duidelijk maken dat ze aggro moeten pakken op de add die uit de whirl onder je komt. Net zoals bij Dark Animus eigenlijk!

@ JimDB: als je wilt weten of mensen in je team goed performen moet je eens op www.raidbots.com kijken en daar epeen bot aanclicken (links bovenin). Daar worden spelers vergeleken per bossfight met andere mensen van zelfde class en spec. Werkt erg goed om te zien hoe iemand het doet. Verschillende classes zijn namelijk altijd lastig te vergelijken.

@ Sabrac: Gefeliciteerd! Jullie zijn lekker bezig de laatste tijd!

@ Raid gisteravond: Ahead of the curve! Wij hadden gister op onze 6de pull van de avond ineens een Garrosh 1st kill! Het was eigenlijk de eerste keer (ooit) dat we met 10man in P3 kwamen. Interupten ging niet helemaal perfect, maar toch hadden we een redelijk soepele kill! Woensdag dus voor het eerst heroics... We hebben besloten in te lezen op de eerste 2 bazen. Mocht je dus nog handige tips hebben, kom maar door!

Na de kill hadden we nog dik een uur over, flex P4 ook maar even gecleared, waarbij ik op de shaman aansloot als healer :D
Thanks. Gaat wel lekker ja.

Qua tips.

Immerseus probeer 3 stacks aan te houden. Laat dps heel even wachten vlak voordat hij de buff op zichzelf cast. We hebben een paar dps gehad die instant op 7 stacks zaten. Hiermee voorkom je onnodige deaths.

Bij ons was de pala tank een add magnwet dus we lieten hem eerst tanken elke keer als immerseus up kwam. Tijdens de debuff nam ik het dan over. Na corrosive blast.

Voor protectors. Gloom en sorrow met elkaar stacken. Interrupt rotatie en klaar. Als je een goed gegearde tank hebt gooi de mark op de tank. Geeft je meer dps tijd en minder dode dps.

We stackten He en Sun voor de extra beetje cleave dmg. Wat voor ons nodig was voor de enrage met 3 healers.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Zit er aan te denken om weer WoW te gaan spelen, andere spellen beginnen mij een beetje te vervelen.
Maar gezien zo'n beetje al mijn vrienden gestopt zijn met spelen ben ik op zoek naar nieuwe "vriendjes".

Wat is een beetje goede (drukke) server.
En is er iemand geïnteresseerd om "refer a friend" gedeelte te doen, snel exp grinden in dungeons.

Let wel, ik zit er nog aan te denken, weet nog niks zeker :)
Misschien geven jullie aan dat het eigenlijk totaal de moeite niet meer is.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Als je op http://wow.realmpop.com/eu.html kijkt kun je zien welke servers druk zijn, welke juist niet.
Ik denk persoonlijk dat WoW het nog wel waard is, en ook zeker nog wel even waard blijft.
Ik heb helaas bijna geen tijd om nieuwe 'vrienden' te maken via die RAF. Ik zou je evt wel een invite kunnen sturen. Maar zou niet samen dungeons kunnen doen voor uren achter elkaar. (dus als iemand anders dit wel kan bieden kan je misschien beter met die persoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Op WoW Insider een interview met Christie Golden over het nieuwe WoW boek wat de brug zal zijn tussen MoP en WoD.
http://wow.joystiq.com/20...ens-new-novel-war-crimes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
IntToStr schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:52:
Anglers is de enige die ik niet exalted heb. Vertik het om die dailies te doen :p

Oh en die nieuwe rep van Timeless Isle trouwens ook niet. Duurt me veel te lang. Ga niet voor een beetje rep eindeloos mobs doen terwijl grinding groups alles taggen.
Met uitzondering van Cloud Serpent en Lorewalkers moet ik eigenlijk alles nog op exalted krijgen. Maar ik kom gewoon niet door de dailies heen. :/
Ik wil in ieder geval nog wel de Shado Pan nog exalted hebben voor die tijger mount en de Anglers zou leuk zijn, maar verder boeit het me niet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik heb alles op Exalted behalve Shaohaohaohaohaohao, die grind die trek ik niet en ik kan best wel wat hebben maar om een groep te gaan zoeken en dan grinden, nee geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Met wat lol weer begonnen aan WoW, nieuwe server, nieuwe chars. Refer a Friend, na een dagje van 20 naar 52 gegaan, vandaag hopelijk naar 55 oid, en dan morgen naar 57 En ramparts. Ik merk wel dat Shaman/Druid een leuke combo is om samen te levellen. Lekker snel, en survivability is erg hoog.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Hmm dat 88/89 timeless isle verhaal heeft mijn interesse gewekt om weer mijn Prot Pala uit het stof te halen.
Het is nu mijn bank alt maar heb nog een 85 Druid om die te gebruiken. Wil namelijk nog steeds een leuke tank gaan lvlen en gearen. Zo heb ik dan een Resto Druid, Hunter en Prot Pala. :)
lanerios schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:57:
Met wat lol weer begonnen aan WoW, nieuwe server, nieuwe chars. Refer a Friend, na een dagje van 20 naar 52 gegaan, vandaag hopelijk naar 55 oid, en dan morgen naar 57 En ramparts. Ik merk wel dat Shaman/Druid een leuke combo is om samen te levellen. Lekker snel, en survivability is erg hoog.
Hey welkom terug. Jij en Twylight gaan hier gouden tijden hebben denk ik zo. :)

[ Voor 45% gewijzigd door junglebeast op 18-11-2013 17:00 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Carthrax schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:42:
Op WoW Insider een interview met Christie Golden over het nieuwe WoW boek wat de brug zal zijn tussen MoP en WoD.
http://wow.joystiq.com/20...ens-new-novel-war-crimes/
Het meest interessante van dit verhaal vind ik de release datum van het boek van 3 juni. Grote kans dat WoD ook rond die tijd uitkomt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf alle reps van Pandaria op exalted, vorige week ook Shaohao zover gekregen. Voor zik weet niet hoeveel weken 5 keer per week de daily gedaan, er verder niet teveel over nadenken, beetje farmen met guildies en opeens was het zover! Mijn Heavenly Golden Cloud Serpent. :)

Nu toch als laatste Nat Pagle... Anglers heb ik al maanden op exalted, maar hem heb ik tot nu toe ontweken. Jeetje wat een gevis met die man! Nu vraag ik bij Ben of the Booming Voice waar ik die dag goed kan vissen en dan zoek ik daar dan zo'n grote plas op en vissen maar. Over een paar weken is het dan zover!

En dan misschien toch gaan werken aan die vanilla reps? Ooh nee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:10
Kan ik iemand een DM sturen met mijn email adres voor een scroll of resurrection?
Als sinds een eeuwigheid niet meer gespeeld maar het begint wel weer te kriebelen :-)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:54
sure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:15
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:13:
Ik heb zelf alle reps van Pandaria op exalted, vorige week ook Shaohao zover gekregen. Voor zik weet niet hoeveel weken 5 keer per week de daily gedaan, er verder niet teveel over nadenken, beetje farmen met guildies en opeens was het zover! Mijn Heavenly Golden Cloud Serpent. :)

Nu toch als laatste Nat Pagle... Anglers heb ik al maanden op exalted, maar hem heb ik tot nu toe ontweken. Jeetje wat een gevis met die man! Nu vraag ik bij Ben of the Booming Voice waar ik die dag goed kan vissen en dan zoek ik daar dan zo'n grote plas op en vissen maar. Over een paar weken is het dan zover!

En dan misschien toch gaan werken aan die vanilla reps? Ooh nee....
Je hoeft je niet te verzetten. Heeft geen zin. Echt niet. Die reps ga je ook nog wel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
@ JimDB: als je wilt weten of mensen in je team goed performen moet je eens op www.raidbots.com kijken en daar epeen bot aanclicken (links bovenin). Daar worden spelers vergeleken per bossfight met andere mensen van zelfde class en spec. Werkt erg goed om te zien hoe iemand het doet. Verschillende classes zijn namelijk altijd lastig te vergelijken.
Bedankt voor de tip! De informatie die eruit kwam was echter wat minder optimaal, maar op zich wist ik het al en was het dus niks nieuws... Onze Enh. Shammy en ik komen er zoals verwacht wel goed uit en dat is op zich toch ook een prestatie :+
IntToStr schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:52:

Haha, hetzelfde hier. Heb helemaal nog nooit de Anglers dailies aangeraakt, en zal binnenkort ook nog niet gebeuren. Ben momenteel wel nog de Tillers aan het afwerken, maar eenmaal revered (sinds zaterdag) en met de rep boost gaat het gewoon zo snel en haal je er nog wat gold uit ook :)

Timeless Isle en Isle of Thunder zitten ook nog niet op Exalted, maar dat zal toch voor later zijn, heb genoeg van dailies en cba om de hele dag mobs te gaan farmen op een eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Zeror schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:08:
[...]
Het meest interessante van dit verhaal vind ik de release datum van het boek van 3 juni. Grote kans dat WoD ook rond die tijd uitkomt.
Dat zou wel mooi zijn, precies rond begin van me zomervakantie :o

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:44
Ik ben de afgelopen maanden een paar keer opnieuw begonnen maar kom niet echt meer in het spel. Toch blijft het op de een of andere manier trekken. Zit toch weer te twijfelen om te beginnen. Ff 14 is toch niet echteen goed spel mmoet ik zeggen. Veel te statisch voor mij.

Is er iets waar nieuwe speler aan moeten denken? Heb de monk tot level 35 gespeeld maar vind het toch niks. Hunter is Denk iets te basic. Zit aan een paladin te denken. Is er iets speciaals met een paladin.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

jaydenjarno schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:25:
Ik ben de afgelopen maanden een paar keer opnieuw begonnen maar kom niet echt meer in het spel. Toch blijft het op de een of andere manier trekken. Zit toch weer te twijfelen om te beginnen. Ff 14 is toch niet echteen goed spel mmoet ik zeggen. Veel te statisch voor mij.

Is er iets waar nieuwe speler aan moeten denken? Heb de monk tot level 35 gespeeld maar vind het toch niks. Hunter is Denk iets te basic. Zit aan een paladin te denken. Is er iets speciaals met een paladin.?
Ze werken nu met Holy Power. Als je een aantal hebt (5 max) dan kun je extra spells gebruiken, heals, shield attack etc.. Je bouwt ze ook weer op met verschillende spells. Is best leuk spelen en hebt dus echt een rotatie ipv wat buttons mashen die van cd komen.

Ben net begonnen op mijn Prot Pala in een 25m guild en de 9% xp item van Blizz. Je kan me adden op b.net(zie sig) als je nog wat vragen hebt, komen we er vast wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
junglebeast schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:58:
[...]

Hey welkom terug. Jij en Twylight gaan hier gouden tijden hebben denk ik zo. :)
Heh, wat? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

O woop woop. Heroic Sha of Pride neer, en HC Greatsword of Pride's Fall gekregen. :D

Geweldige avond voor me.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:08
@ Garrosh kleine adds: zorg dat iedereen minimaal 10 yards uit elkaar staat. Ook moet je het team misschien duidelijk maken dat ze aggro moeten pakken op de add die uit de whirl onder je komt. Net zoals bij Dark Animus eigenlijk!
Waarom die 10 yards? om te zorgen dat die adds niet stacken?
We zijn nu als casual guild deze reset bezig op garrosh maar ons probleem is met name de situatie waar je een empowered whirl krijgt net na een MC in phase 2, onze dps geeft aan dat ze problemen hebben de adds neer te krijgen.
Als healer vind ik t moeilijk om goed te kunnen zien wat misgaat (beetje druk op dat moment), maar ik heb zelf wat adds gekilled en dat ging eigenlijk best makkelijk, iemand misschien wat tips?

Persoonlijk denk ik dat onze dps gewoon niet snel genoeg is, maar dat kan ook komen omdat ik in mn vorige guild gewoon redelijk wat goede dps in de groep had en ik misschien te hoge verwachtigen heb

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Wat hulkie bedoelt is: Wanneer de adds beginnen te spawnen na Empowered Whirling Corruption is het de bedoeling dat iedereen spread, zodat niet alle adds op een hoop spawnen, en iedereen de tijd heeft om zijn "eigen" add (degene die onder jezelf gespawned is) te aggro'en (zoals op Dark Animus is iedereen weeral eens verantwoordelijk voor een add). Daarna is het gewoon ervoor zorgen dat die adds neerliggen voor de volgende MC fase, maar doordat ze gebuffed worden als je ze dicht bij elkaar doodt kan je ze dus nog steeds niet stacken en is dus iedereen veronderstelt zijn eigen add te doden, weg van de groep, maar eventueel wel met hulp van de ranged dps. Ondanks dat de adds amper damage doen, eenmaal er 1 gebuffed wordt is het best dat ie zo snel mogelijk dood gaat of een tank er aggro van heeft.

Het probleem is dat die Whirling Corruption zelf gewoon heel veel damage doet (en dat je dus eigenlijk zou willen stacken zoals in fase 1) en dat het daardoor zeer hectisch wordt.
Neelon schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:41:
O woop woop. Heroic Sha of Pride neer, en HC Greatsword of Pride's Fall gekregen. :D

Geweldige avond voor me.
Ik heb het gevoel dat er een aantal Tweakers dicht bij elkaar zitten qua progress hier en dat we allemaal progress hebben geboekt deze week :) Gratz!

[ Voor 12% gewijzigd door JimDB op 19-11-2013 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:33:
[...]

Ze werken nu met Holy Power. Als je een aantal hebt (5 max) dan kun je extra spells gebruiken, heals, shield attack etc.. Je bouwt ze ook weer op met verschillende spells. Is best leuk spelen en hebt dus echt een rotatie ipv wat buttons mashen die van cd komen.

Ben net begonnen op mijn Prot Pala in een 25m guild en de 9% xp item van Blizz. Je kan me adden op b.net(zie sig) als je nog wat vragen hebt, komen we er vast wel uit.
Dankzij dat item ben ik gisteravond ook begonnen aan mijn pally :D
Ik werd ook al direct gecrit door nostalgie :) In mijn bags vond ik oude healing gear voor Arena en heroic Icecrown citadel. Je kunt je dus voorstellen hoe graag ik wil gaan healen zodra deze 90 is :D

( Ben zelf pas 2 weken in het bezit van MoP en dus heb ik het voordeel van allerlei xp-patches. Als eerste een DK, en daarna een Warlock geleveled. Beiden leuk om te spelen.
Ik ben niet een voorstander van de Timeless Isle items. Dit kan komen door mijn verleden en verwachting om Heroics te farmen om de eerste raids in te kunnen komen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Afgelopen woensdag in 4 uur tot Paragons gekomen (best knap voor ons), dus gisteren stond paragons (1 shot) en weer wipen op Garrosh.
Maar nu ipv een brick wall op de empowered whirlwind (waar we vorige week 15+ insta wipes op hadden), ging het deze keer een stuk beter. We hebben zelfs p3 gezien maar door een misplaatste descecrate (ondanks dat ik 4(!)x in mumble had geroepen te stacken, toch weer 1 die niet stackt en ja hoor op die komt de descrate) hadden we toen geen kill maar maar 15%. Ook was de debuff was Heroism on pull nog niet uitgewerkt (we hadden gelezen dat je 2x hero kan doen omdat het gevecht zo lang is, maar dat redden we dus niet, dus we doen maar geen hero on pull, want het gaat toch prima in die phase)

Woensdag extenden, en dan moeten we echt wel een kill hebben komende week...

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
@ Hierkomik: succes man! Moet goedkomen als je een hele reset hebt gereserveerd voor Garrosh!

@ Blauwekip: Het gaat er inderdaad om dat de adds niet te dicht bij elkaar staan. JimDB legt het ook goed uit. Die adds heb je serieus met 3 a 4 attacks neer, dus dat mag het probleem niet zijn. De eerste keer dat we in die phase waren ging het bij ons ook mis, iedereen stond stacked. Dan slaan ze 400k per hit op een mage, en dat overleef ik niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
vhal schreef op maandag 18 november 2013 @ 06:59:
[...]

hehe, die bug zat er al in TBC in...blijkbaar nooit gefixed.
Ik log net in. Ben ik nog steeds een Fel Orc :D _/-\o_
Ik denk dat gaat wel over als uit- en inlog ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 19-11-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:22:
Dankzij dat item ben ik gisteravond ook begonnen aan mijn pally :D
*knip*
Pally Power >:) Heb eigenlijk me nog nooit "echt" gewaagd aan Holy, alleen maar om sneller LFRs in te komen aan het begin van MoP, maar voor de rest steeds Prot (Cata-MoP) en Ret geweest (MoP), denk dat ik met de volgende expansion en dus het nieuwe armor systeem het wel eens ga uittesten, nu was het altijd eerst gear bij elkaar zoeken en krijg maar eens een hele set Holy als je steeds Ret speelt (veel te veel bagspace nodig ook) :)
Zeror schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:15:
Ik log net in. Ben ik nog steeds een Fel Orc :D _/-\o_
Ik denk dat gaat wel over als uit- en inlog ofzo.
Maar zit je nog in Shadowmoon Valley of gewoon in Shrine? Denk namelijk niet dat je er een zal blijven als je hearthstoned (en dat het dus gewoon een bug is in Shadowmoon Valley), al zou dat wel epic zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
JimDB schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:27:
Maar zit je nog in Shadowmoon Valley of gewoon in Shrine? Denk namelijk niet dat je er een zal blijven als je hearthstoned (en dat het dus gewoon een bug is in Shadowmoon Valley), al zou dat wel epic zijn ;)
Ik heb het ook een keer gehad. Was nog een Fel Orc en ik had de netherwing drake nog. Zelf in andere regio's bleef ik shapeshifted. Pas zodra ik mijn pirate vermomming aandeed en weer terug was ik weer gewoon een undead :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Wij hebben het idee dat onze healers gewoon niet goed genoeg gegeared zijn voor garrosh. P2 gaat goed tot Garrosh op zo'n 35-40% is, dan komt de eerste empowered corruption met adds en vallen onze 2 ilvl ~545 geared healers gewoon om of bijna om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Had gisteren geen tijd om te raiden, was wat later op de avond nog even online gekomen. Eerst met een groep van social guildies op m'n mage Immersius normal gedaan aangezien ze hopeloos op zoek waren naar iemand. Was werkelijk een drama, maar hij ging neer. Voelt behoorlijk nutteloos als ilvl 515 :p

Ondertussen had ik al een paar keer een scheldende raid leader van het main raid team "op de whisper". Die waren weer op Garrosh bezig, maar waren goed aan het falen geloof ik. Toen ben ik toch maar op de pally naar team 1 gegaan om ze uit de brand te helpen. Na een paar tries ook zelf het gefaal aangezien te hebben ging ie dan toch nog vrij snel neer.

Zelf was ik al soort van impliciet gestopt als main raider (ben soort van reserve / opvul nu :p ) en nu is mijn melee maatje en raid leader er ook mee gestopt. Al het drama is m toch te veel geworden. Meestal liet ik hem maar gewoon tegen mij even ranten ipv op de raid, zodat we er nog wat lol uit konden halen samen :p Ik kreeg best een hoop van het drama mee zo en dan weet ik ook meteen weer waarom ik geen zin heb in officer spelen.

In ieder geval is er weer ruimte voor melee in het main team nu. Dus Rada + Carthos, go for it :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hebben jullie trouwens al weleens bedacht dat we wellicht weer een Dark Portal loginscreen gaan krijgen? Vind ik wel vet :D

Ik verwacht dan ook zoiets te zien:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jLHYCRuuoE9cJVjbF8BxuTFk/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zeror schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:33:
Hebben jullie trouwens al weleens bedacht dat we wellicht weer een Dark Portal loginscreen gaan krijgen? Vind ik wel vet :D

[afbeelding]
Ik henk em !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Dennism schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:38:
Wij hebben het idee dat onze healers gewoon niet goed genoeg gegeared zijn voor garrosh. P2 gaat goed tot Garrosh op zo'n 35-40% is, dan komt de eerste empowered corruption met adds en vallen onze 2 ilvl ~545 geared healers gewoon om of bijna om.
Gaan jullie met 2 of met 3 healers? Wij hadden eerst een aantal tries gehad met 2 healers en toen viel op dat we ook vaak neergingen door gewoon zeer hoge raiddamage, dat samen met het feit dat onze healers zeer slechte dps offspecs hebben (onze disc ging shadow, maar zijn dps was amper hoger dan als disc) heeft ervoor gezorgd dat we het gewoon met 3 healers doen, maar onze dps is dan ook wel zeer sterk voor normals.
Zeror schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:33:
[afbeelding]
Bijvoorbeeld dit dan als nieuw inlogscherm? ;)
Afbeeldingslocatie: http://th09.deviantart.net/fs71/PRE/f/2013/317/5/d/wodloginscreen2_by_martyntranter-d6u2s7b.png

[ Voor 45% gewijzigd door JimDB op 19-11-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medennis
  • Laatst online: 07-02-2022

In totaal nu 89 wipes, ben er wel een beetje klaar mee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
3 healers, maar dps lijkt ook het probleem niet. probleem is gewoon echt dat tijdens de empowered whirl 1 of 2 healers gewoon dood neervallen (door hun lage HP, 50-60k lager dan de rest op ilvl 555+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
JimDB schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:41:
[...]

Bijvoorbeeld dit dan als nieuw inlogscherm? :)
[afbeelding]
Dat is jammer genoeg een Hoax, want de test realm van blizzard zelf is niet Stormrage ;)

Verder wel een vette login screen. Al zou ik wel weer graag een volledig animated log in screen willen zien. Zoals we die in Wotlk hadden waarin je sindragosa op je af komt vliegen :D

[ Voor 19% gewijzigd door rjpurk op 19-11-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:54
rjpurk schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:51:
[...]

Dat is jammer genoeg een Hoax, want de test realm van blizzard zelf is niet Stormrage ;)
NAtuurlijk het is dan ook maar een voorbeeld é (is gewoon TBC scherm herwerkt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Paterpor schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:52:
[...]

NAtuurlijk het is dan ook maar een voorbeeld é (is gewoon TBC scherm herwerkt.)
Vandaar dat het me niet bekend voor kwam. Heb nooit TBC gespeeld.

Denk dat we ook geen sneak peak gaan krijg. Login screens enzovoort zijn de laatste dingen die ze zullen toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
JimDB schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:41:
Bijvoorbeeld dit dan als nieuw inlogscherm? :)
[afbeelding]
Nee, eigenlijk niet. Want de portal is net gebouwd en dus nieuw. Nog lang niet overwoekerd door planten. De portal wordt gebouwd door de Iron Horde, dus hun architectuur zal zeker te zien zijn. De Dark Portal is altijd wel iets demonisch geweest en dus zal er ook wat invloeden van zijn voor de herkenbaarheid. De Dark Portal heeft dit keer ook met tijdreizen te maken, dus ik verwacht iets van tijdmachine-achtige ornamenten te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
medennis schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:48:
[video]

In totaal nu 89 wipes, ben er wel een beetje klaar mee :/
Het grappige is dat we Garrosh 2 weken geleden hebben omgelegd, maar dat we zelfs vorige week hem al niet meer neer hebben gekregen en dat met nog anderhalf uur over na HC progress en de volledige clear. Het is gewoon een "moeilijk" gevecht, op zich niet qua tactics, maar 1 misser in de uitvoering ervan en je zit in de problemen. Ik wil niet weten hoeveel wipes wij er al op hebben gehad, 4 weken voordat we een kill hadden en vorige week dan nog maar eens zitten wipen :/
Dennism schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:49:
3 healers, maar dps lijkt ook het probleem niet. probleem is gewoon echt dat tijdens de empowered whirl 1 of 2 healers gewoon dood neervallen (door hun lage HP, 50-60 lager dan de rest op ilvl 555+).
Ah, ik dacht aan 2 healing doordat je zei dat er meteen 2 healers omvielen :) Ik vermoed/hoop dat jullie raidcooldowns en healthstones gebruiken op dat moment en dat het dus gewoon lage healing is wat jullie doet wipen? Want op zich zouden er op de eerste Empowered Whirling Corruption toch nog steeds / al terug verschillende Healing / Raidcooldowns beschikbaar moeten zijn, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Hmm, dat zou kunnen, want volgensmij wilde onze main healer alle raid cd's voor P3 bewaren.
Maar dan nog, voor mijn gevoel tickeled die empowered WW (met mijn 880K HP als caster). Terwijl onze 2 shammies (1 recruit en is recent teruggekomen) met hun 560k HP oid dus gewoon neervallen. Zal deze week es kijken voor CD usage :)

[ Voor 6% gewijzigd door Dennism op 19-11-2013 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:31
Ik ben zelf niet al te lang geleden weer begonnen en heb erg veel gemist. Ik had daarom wat moeite met achterhalen en onthouden welke bosses in welke LFR zitten. Ik heb daarom voor mijn (en misschien dus ook jullie) gemak een PDF documentje gemaakt met daarin welke Raid en vooral welk deel van de raid bij de verschillende LFRs horen. Linkje naar PDF-document vind je hier: Skydrive webapp

Als je hem handig vind kan ik je aanraden om hem te downloaden, de kwaliteit van de tekst is dan beduidend beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medennis
Even een algemene vraag aan iedereen die Garrosh gedaan heeft; hoeveel mensen in jullie groep missen de buff tijdens de Realm of Y'shaarj phases? we hebben 2 disco priests en een resto druid als healer, een van de disco priests heeft hem bijna nooit; vooral in temple of the red crane. Ook regelmatig 1-2 DPS die hem missen.
JimDB schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:57:
Het grappige is dat we Garrosh 2 weken geleden hebben omgelegd, maar dat we zelfs vorige week hem al niet meer neer hebben gekregen en dat met nog anderhalf uur over na HC progress en de volledige clear. Het is gewoon een "moeilijk" gevecht, op zich niet qua tactics, maar 1 misser in de uitvoering ervan en je zit in de problemen. Ik wil niet weten hoeveel wipes wij er al op hebben gehad, 4 weken voordat we een kill hadden en vorige week dan nog maar eens zitten wipen :/
Dit probleem hebben wij dus ook. Phase 1 is vlekkeloos, phase 2 gaat nu bijna altijd zonder deaths (af en toe nog wel wat paniek als de adds spawnen) maar phase 3 loopt alles fout. Het is zo irritant dat het gevecht 10 minuten duurt (irritant dat je zo lang bezig bent elke pull om weer in p3 te komen, maar wel fijn dat mass resurrection dan weer beschikbaar is omdat onze rogue nooit dood gaat :+ )

In p3 komen echter de foutjes. We hebben zon 15 pulls gehad in p3 en meerdere dingen geprobeerd, we kwamen het verst door de adds te negeren en onze brewmaster (ik dus) al die adds op te laten pikken met barrels en deze vervolgens te kiten. onze prot pally leek het wel te redden zonder tankswaps zo.

Wapens vallen op de meest ongelukkige plaatsen, mensen worden niet geinterrupt (dit gaat wel heeeeel snel fout als je ook maar 1 interrupt mist :F ) en uiteraard vallen er doden bij empowered whirling corruption.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Dennism schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:05:
Hmm, dat zou kunnen, want volgensmij wilde onze main healer alle raid cd's voor P3 bewaren.
Maar dan nog, voor mijn gevoel tickeled die empowered WW (met mijn 880K HP als caster). Terwijl onze 2 shammies (1 recruit en is recent teruggekomen) met hun 560k HP oid dus gewoon neervallen. Zal deze week es kijken voor CD usage :)
Het ding is, P3 is eigenlijk bijna identiek aan P2 en doordat je hoogst waarschijnlijk Bloodlust houdt voor deze phase gaat ie nog eens dubbel zo snel ook, vandaar dat je een goede Cooldown order in elkaar moet zien te krijgen voor zowel P2 als P3. Ik geloof dat wij aan max. 4 Empowered Whirling Corruptions komen, dus op zich is dat nog haalbaar qua Cooldowns van healers + Raidcooldowns en eventueel off heals door een hybrid (shammy's :D). Als je logs hebt moet je ze maar eens linken, kan ik ze eens vergelijken met de onze.
medennis schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:09:
Even een algemene vraag aan iedereen die Garrosh gedaan heeft; hoeveel mensen in jullie groep missen de buff tijdens de Realm of Y'shaarj phases? we hebben 2 disco priests en een resto druid als healer, een van de disco priests heeft hem bijna nooit; vooral in temple of the red crane. Ook regelmatig 1-2 DPS die hem missen.
Velen, vaak vergeten mensen hem gewoon nog maar op te pakken zelfs al ligt ie vlak naast hen, en dan is de healing wel vrij intens, personal CD fase dus (al popt onze Holy Pally occasioneel wel Guardian in zo'n intermission) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Hmm, zal es logs maken komende week als ik er aan denk :) Onze vaste logger is gequit per deze patch helaas.

Volgens mij ignoren wij die orbs grotendeels. Fatboss tactic die ik bekeken heb geeft dit ook aan, alleen de orb pakken als deze in je pad ligt, maar ze zeggen ook dat je er op moet wachten c.q. voor terug lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik verwacht eigenlijk nog wel een aantal nerfs komende maanden bij Garrosh. Nog maar 35% van de guilds op normal heeft hem gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medennis
junglebeast schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:36:
Ik verwacht eigenlijk nog wel een aantal nerfs komende maanden bij Garrosh. Nog maar 35% van de guilds op normal heeft hem gekilled.
33% van de guilds die daadwerkelijk bosskills hebben in SoO? of zit er meer achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ok, het is een lastig gevecht omdat je best wel leuke gear moet hebben + geen interrupts mag missen. Verder duurt het alleen lang. Adds van whirlwind kunnen ook vervelend zijn, maar gewoon spreaden doet al wonderen. Wat mij betreft zijn er geen nerfs nodig. Het is gewoon wel de laatste boss van de expansion he.

Onze 2 healers (4 verschillende tot nu toe) hebben geen moeite met healen. Snap niet dat mensen meteen dood neervallen bij een empowered whirlwind. Staan ze soms ook nog in alle swirlies of zo? Of heel dicht bij Garrosh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik denk dat het dan een combi is van dichtbij garrosh en in zo'n ding van secreted weapons(of hoe die ook heet) had ik de 1e x ook last van,was instant dood vallen zeg maar xD

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medennis
IntToStr schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:51:
Onze 2 healers (4 verschillende tot nu toe) hebben geen moeite met healen. Snap niet dat mensen meteen dood neervallen bij een empowered whirlwind. Staan ze soms ook nog in alle swirlies of zo? Of heel dicht bij Garrosh?
Wij doen alles met 3 healers en onze RL stelde voor om "losjes" te stacken rondom de priest tijdens empowered whirling corruption op een gegeven moment, liep niet zo goed af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeror schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:56:
Nee, eigenlijk niet. Want de portal is net gebouwd en dus nieuw. Nog lang niet overwoekerd door planten. De portal wordt gebouwd door de Iron Horde, dus hun architectuur zal zeker te zien zijn. De Dark Portal is altijd wel iets demonisch geweest en dus zal er ook wat invloeden van zijn voor de herkenbaarheid. De Dark Portal heeft dit keer ook met tijdreizen te maken, dus ik verwacht iets van tijdmachine-achtige ornamenten te zien.
True, al vind het wel interessant wat deze man ervan gemaakt heeft + zijn animated versie (YouTube: Warlords Of Draenor Login Screen (Fan made)) ziet er ook wel knap uit. Het portal ziet er zoals in jou versie trouwens ook al demonisch uit, dus dat is al iets en qua overwoekering door de planten heb je wel een punt, al staat het Dark Portal wel in Tanaan Jungle, dus op zich kan dat ook nog wel :)
Ben benieuwd wat ze er echt van gaan maken!
IntToStr schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:51:
Ok, het is een lastig gevecht omdat je best wel leuke gear moet hebben + geen interrupts mag missen. Verder duurt het alleen lang. Adds van whirlwind kunnen ook vervelend zijn, maar gewoon spreaden doet al wonderen. Wat mij betreft zijn er geen nerfs nodig. Het is gewoon wel de laatste boss van de expansion he.
Dit. Tegenwoordig wordt alles gewoon zo simpel gemaakt en als er dan een boss is waar velen problemen op hebben wordt ie gewon kapot generfed. Neen, ik vind het Garrosh gevecht geen topper, maar het is wel iets wat je verwacht van een laatste boss van een expansion. Gewoon houden zo die moeilijkheidsgraad, dan betekend het tenminste iets als je de laatste boss kan doden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Even snel een noob vraagje :P Ik ben nu bezig met mijn warrior naar tank te speccen. Heb bijna alle gear pieces al van timeless isle en ToT/SoO LFR. Het enige wat ik nog nodig heb ik een Head, Belt en een One hand. Wat voor stats zitten er eigenlijk op een one hand voor een protection warrior? Expertise en mastery toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musigo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-10-2020
rjpurk schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:05:
Even snel een noob vraagje :P Ik ben nu bezig met mijn warrior naar tank te speccen. Heb bijna alle gear pieces al van timeless isle en ToT/SoO LFR. Het enige wat ik nog nodig heb ik een Head, Belt en een One hand. Wat voor stats zitten er eigenlijk op een one hand voor een protection warrior? Expertise en mastery toch?
Hit en Exp zijn belangrijk om te cappen, voor de rest natuurlijk parry en dodge op een wapen is altijd mooi. Mastery doe ik zelf niet zo. bouw toch wat meer avoidance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Engineering naar 280, Character naar 56. Man, met Refer a friend is levellen echt leuk. Alleen slaat mn armor nergens op. Level 20 armor, level 25 armor, level 5 armor.. ik heb van alles equipped omdat de dungeons maar niks blijven droppen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
hulkie schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:04:
@ Blauwekip: Het gaat er inderdaad om dat de adds niet te dicht bij elkaar staan. JimDB legt het ook goed uit. Die adds heb je serieus met 3 a 4 attacks neer, dus dat mag het probleem niet zijn. De eerste keer dat we in die phase waren ging het bij ons ook mis, iedereen stond stacked. Dan slaan ze 400k per hit op een mage, en dat overleef ik niet :D
Wij spreaden ook maar om de een of andere reden weet onze dps die adds maar niet onder controle te krijgen, betreft eigenlijk alleen de situatie waar we in p2 de whirlwind relatief kort na de mc krijgen dus ik vroeg me af of we iets over het hoofd zagen.
Ik heb als healer (disc) nog 2 adds weten te killen terwijl ik nog extra bij moest healen dus eigenlijk denk ik dat onze dps gewoon lopen te slacken, net als we dps hebben die het voor elkaar krijgen tijdens de transitiephase altijd de buff mis te lopen waardoor ze iedere keer dubbele damage krijgen.
We 3 healen het nu maar ik heb eigenlijk geen zin om te gaan 2 healen om slack van anderen te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
blouweKip schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:45:
[...]

Wij spreaden ook maar om de een of andere reden weet onze dps die adds maar niet onder controle te krijgen, betreft eigenlijk alleen de situatie waar we in p2 de whirlwind relatief kort na de mc krijgen dus ik vroeg me af of we iets over het hoofd zagen.
Ik heb als healer (disc) nog 2 adds weten te killen terwijl ik nog extra bij moest healen dus eigenlijk denk ik dat onze dps gewoon lopen te slacken, net als we dps hebben die het voor elkaar krijgen tijdens de transitiephase altijd de buff mis te lopen waardoor ze iedere keer dubbele damage krijgen.
We 3 healen het nu maar ik heb eigenlijk geen zin om te gaan 2 healen om slack van anderen te compenseren.
Is het in principe niet een 2-heal fight? Dat is wat ik op de meeste sites in ieder geval lees, en hoe wij afgelopen zondag onze eerste kill haalden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
hulkie schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:53:
[...]
Is het in principe niet een 2-heal fight? Dat is wat ik op de meeste sites in ieder geval lees, en hoe wij afgelopen zondag onze eerste kill haalden.
Dat geld voor de meeste gevechten volgens mij, hangt een beetje af van welke healers je hebt.
Overigens staat of valt 2 healen met de ability van de dps om zoveel mogelijk inkomende dmg tegen te gaan, we hebben de meeste bazen al met zn 2en gedaan (pally/disc), alleen thok was een beetje lastig.
Het staat of valt echter met dps die in staat moeten zijn om onnodige damage te avoiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
blouweKip schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:39:
[...]

Dat geld voor de meeste gevechten volgens mij, hangt een beetje af van welke healers je hebt.
Overigens staat of valt 2 healen met de ability van de dps om zoveel mogelijk inkomende dmg tegen te gaan, we hebben de meeste bazen al met zn 2en gedaan (pally/disc), alleen thok was een beetje lastig.
Het staat of valt echter met dps die in staat moeten zijn om onnodige damage te avoiden.
Dat is juist vaak het probleem: DPS die alleen maar gefocussed is op nuken terwijl de healers zich helemaal kapot healen omdat de DPS geen defensives gebruikt. Ben zelf ook een healer en erger me op zulke momenten kapot |:(

Morgen gaan wij extenden om weer Garrosh te kunnen doen, het is hopen dat hij dood gaat want ik vind 't echt een verschrikkelijk lange en annoying fight. Mensen verprutsen het compleet bij ons door tijdens de empowered whirling corruption de halve marathon te gaan lopen met die adds... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Morgen gaan wij extenden om weer Garrosh te kunnen doen, het is hopen dat hij dood gaat want ik vind 't echt een verschrikkelijk lange en annoying fight. Mensen verprutsen het compleet bij ons door tijdens de empowered whirling corruption de halve marathon te gaan lopen met die adds...
Herkenbaar, ik zit mn huidige guildmaster ook naggen om maar te extenden, maar volgens mij wil ie t zelf al, de rest farmen heeft toch niet zoveel zin aangezien de meeste al volledig in de normal/warforged gear zitten (en dan nog soms onder de 200k single target zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik snap niet zo goed waarom mensen lockouts extenden. De andere bosses heb je dan toch al neer, en kan je dan aankomende weer weer neer krijgen inclusief kans op meer gear voor de raid? :P Nu loop je een hele lockout vol met loot mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Twylight schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:38:
Ik snap niet zo goed waarom mensen lockouts extenden. De andere bosses heb je dan toch al neer, en kan je dan aankomende weer weer neer krijgen inclusief kans op meer gear voor de raid? :P Nu loop je een hele lockout vol met loot mis :P
Wij raiden maar 2 keer per week 3 uurtjes per raiddag. Als we elke keer die instance helemaal moeten doorlopen dan houden we maar een paar tries op Garrosh aan het einde over. Zo nu en dan gewoon even een hele avond erop oefenen is voor ons dan een stuk makkelijker. Daarnaast zitten de meeste mensen al goed in de gear. Plus dat de eerste bosses gewoon saai zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Kijk dit is goed nieuws! :)
In the latest 5.4.2 PTR build, we are testing the new ability to mail account-bound items to other characters on your account that may be on different servers. Notably, this should allow you to move heirlooms between servers, in advance of our planned Warlords changes that will make them fully account-wide.

Sending this sort of mail should work like any cross-server communication: You send the item to "Playername-Servername" and it should otherwise work like regular mail. Note that you can only send account-bound items, and not other items or gold.

Example: I have a character, Thrall, on the Benedictus server. I want to send my heirloom mace to my alt, Durotan, on the Lycanthoth server. I'd log in as Thrall, and attach the mace to a mail addressed to "Durotan-Lycanthoth" and hit send.

We'd appreciate any feedback or bug reports on this new feature so that we can address any issues prior to the release of 5.4.2. But even without direct feedback, just logging into PTR and mailing account-bound items across servers should give us useful data to help confirm that the feature is working as intended. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Beetje laat aangezien we sowieso al alles account wide krijgen in WoD, maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Ik snap niet zo goed waarom mensen lockouts extenden. De andere bosses heb je dan toch al neer, en kan je dan aankomende weer weer neer krijgen inclusief kans op meer gear voor de raid? :P Nu loop je een hele lockout vol met loot mis
We raiden maar een paar dagen en het kost ons nog steeds minstens 1 tot 1.5 avond om tot garrosh te clearen (als we geluk hebben met het team), we hebben nog genoeg tijd om wat normal te grinden tussen heroics door voor diegene die het nodig hebben (nauwelijks nog het geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Twylight schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:46:
Beetje laat aangezien we sowieso al alles account wide krijgen in WoD, maar goed :P
Misschien is deze techniek nodig om de functie in WoD in te kunnen voeren en krijgen we nu dus een uitgeklede versie van die feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Net level 20 paladin geworden. Blijft toch allemaal niet helemaal leuk. Je bent van gebied naar gebied aan het reizen en Dungeons zijn zo ongeveer allemaal rushen. Is dus meer knoppen rammen totdat je weer een level omhoog gaat. Weinig verhaal, weinig skills en veel brainless Bashen nog. Speel nog wel effe verder want pas level 20 maar niet echt een drang om door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
jaydenjarno schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:02:
Net level 20 paladin geworden. Blijft toch allemaal niet helemaal leuk. Je bent van gebied naar gebied aan het reizen en Dungeons zijn zo ongeveer allemaal rushen. Is dus meer knoppen rammen totdat je weer een level omhoog gaat. Weinig verhaal, weinig skills en veel brainless Bashen nog. Speel nog wel effe verder want pas level 20 maar niet echt een drang om door te spelen.
Dat zal nog wel blijven totdat je 90 bent en aan progression raiding gaat doen. of PvP natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Hmmm. Of ik tot level 90 vol kan houden weet ik niet. Das een lange weg vanaf level 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medennis
op pull nummer 90...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/taANQBm.jpg

EINDELIJK is hij neer! vandaag deden we een extra avond omdat we er vertrouwen in hadden dat het zou moeten lukken. Onze resto druid bleek er uiteindelijk niet te zijn dus ging ik nogmaals pushen om de boss met 2 healers te doen... en dat lukte. Eerste pull van de avond, alles verliep vlekkeloos (niemand dood!). Eerste empowered whirling corruption was iedereen mooi verspreid. Tweede minder, de boss zat echter op 11% toen hij begon en gelijk nadat de adds gespawned waren ging hij in de transition waardoor we tijd hadden om de adds af te handelen. Met iedereen in leven gelijk heroism gebruikt en begonnen met het nuken van de boss.

Toen de adds spawnden nam de prot pally de boss over en begon ik de adds op te pikken/kiten, werkte verbazingwekkend goed. Uiteindelijk ging de boss neer net toen de tweede wave spawnde.

Uiteindelijk toch erkenning gekregen omdat ik gelijk had over het feit dat we veel beter met 2 healers deze boss konden doen :9

vrijdag beginnen we aan heroic, eens zien hoe dat gaat lopen; ben er bang voor ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
jaydenjarno schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:29:
Hmmm. Of ik tot level 90 vol kan houden weet ik niet. Das een lange weg vanaf level 20.
Je hebt zeker geen RaF? Anders moet je wachten tot WoD dan krijg je en instant level 90 character :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Eerste avondje wipen op siegeceafter heroic gehad... Dit gevecht is dus echt ff 5 stappen moeilijker dan alles daarvoor. Denk dat we maar moeten gaan extenden met onze 8 uur per week raidtijd want ik denk we hier over 200 wipes nog zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
blouweKip schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:24:
Herkenbaar, ik zit mn huidige guildmaster ook naggen om maar te extenden, maar volgens mij wil ie t zelf al, de rest farmen heeft toch niet zoveel zin aangezien de meeste al volledig in de normal/warforged gear zitten (en dan nog soms onder de 200k single target zitten)
Ongeveer hetzelfde verhaal hier, al gaat het hier om HC progress en niet om Garrosh. We hadden besloten om vanaf nu donderdag en zondag te progressen op HC en dinsdag (+eventueel het laatste half uur van zondag zodat we toch Garrosh nog kunnen killen) te gebruiken om te clearen. Nadat we zondag dus protectors hadden omgelegd met nog een dik half uur over zei de RL dat we Norushen niet meer gingen bekijken en dat we maar gingen clearen. Uiteindelijk nog Norushen en Sha omgelegd voor het einde van die raid. Gisterenavond daarentegen waren er verschillende mensen te laat en werd er zo geslacked op bosses die we al weken op farm hebben (waardoor er dus gewiped werd) dat we uiteindelijk maar gecleared hebben tot en met Thok. Dan heb ik echt zo iets van: als je geen moeite gaat doen om te clearen (iedereen zit trouwens al boven 555+ ilevel) waarom hebben we deze dag dan niet gebruikt om nog wat te progressen op HCs? Het gear van de normal clear hebben we nog niet eens meer nodig om goed te kunnen progressen, eventueel om de laatste mensen hun Tier-set te laten krijgen en daarna gewoon naar BiS werken, maar zelfs met dat goede gear zijn er ook bij ons mensen die zeer fel onder presteren en dat houdt ons voor het moment echt tegen om verder te geraken :/
medennis schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:31:
op pull nummer 90...
[afbeelding]
vrijdag beginnen we aan heroic, eens zien hoe dat gaat lopen; ben er bang voor ;(
Gratz!! No worries over Heroic, vele bosses zijn op Heroic namelijk bijna compleet hetzelfde als in normal SoO, alleen heeft alles wat meer Health en is meer meer outgoing damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Ik verveelde mij eens dus ik ging gisteren even naar VoA om de Earth, Wind & Fire (25) achievement te doen. Eerste pull enraged Archavon > wipe. Tweede pull ging goed maar door mijn eigen stommiteit ging Archavon eerder dood door het AoE geweld toen ik alle 3 de bosses op mijn pet had. Vanavond maar weer eens kijken… :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Iemand anders trouwens problemen met een een "skippende" muis na een update van windows 8 naar 8.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medennis
Chefbierrr schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:35:
Iemand anders trouwens problemen met een een "skippende" muis na een update van windows 8 naar 8.1?
ik zelf niet maar een vriend van me wel. is een bekend probleem bij Blizz: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/8293449406

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ben weer met Pet Battles bezig. Nu dacht ik eens een PvP Pet Battle te doen. Ik merk toch dat mijn pets nog lang niet sterk genoeg zijn. Of een slechte combinatie zijn. Iemand die hier tips heeft.

Momenteel gebruik ik:
- Unborn Valkyr (rare H/H)
- Stunted Shardhorn (uncommon P/P)
- Guardian Cub (rare B/B)

Ik zat zelf te denken om de Stunted Shardhorn te houden (moet die alleen nog ff rare maken), want die doet best zieke damage. Alleen ben er nog niet helemaal uit welke pets ik ga gebruiken om de Unborn Valkyr en Guardian Cub mee te vervangen.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 20-11-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:15
jaydenjarno schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:29:
Misschien is de game dan gewoon niks voor je. Dat kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:31
Het is natuurlijk ook leuker als je tijdens het levellen iemand hebt om mee te spelen, of in ieder geval in de chat mee kan lullen. Voor hulp, tips, nutteloze info of gewoon afleiding :) Tenminste, dat ervoer ik wel als prettig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42
Zeror schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:05:
Ben weer met Pet Battles bezig. Nu dacht ik eens een PvP Pet Battle te doen. Ik merk toch dat mijn pets nog lang niet sterk genoeg zijn. Of een slechte combinatie zijn. Iemand die hier tips heeft.

Momenteel gebruik ik:
- Unborn Valkyr (rare H/H)
- Stunted Shardhorn (uncommon P/P)
- Guardian Cub (rare B/B)

Ik zat zelf te denken om de Stunted Shardhorn te houden (moet die alleen nog ff rare maken), want die doet best zieke damage. Alleen ben er nog niet helemaal uit welke pets ik ga gebruiken om de Unborn Valkyr en Guardian Cub mee te vervangen.
Unborn Valkyr is vrij goed met haunt of unholy ascension
Meestal is Doom > Haunt of In de Undead free ress unholy ascension

Begin pet pvp is gewoon goed opletten wat andere speler aan pets heeft, hoe je die best zou kunnen counteren. als de pets ook hebt gewoon kopie van setup maken en ook proberen

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
vhal schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:57:
Ik verveelde mij eens dus ik ging gisteren even naar VoA om de Earth, Wind & Fire (25) achievement te doen. Eerste pull enraged Archavon > wipe. Tweede pull ging goed maar door mijn eigen stommiteit ging Archavon eerder dood door het AoE geweld toen ik alle 3 de bosses op mijn pet had. Vanavond maar weer eens kijken… :+
Een tijd geleden heb ik dat achievement ook gesolo'ed op m'n Paladin, maar ik herinner me nog dat het niet zo simpel was, een van de bosses gebruikt namelijk een ability die ervoor zorgt dat het gevecht gereset wordt als je alleen bent dus het kwam erop neer dat ik ze het moment dat ik ze bij elkaar had binnen een paar seconden gedood moest hebben, gelukkig zijn we ondertussen level 90! Gewoon goed naar de hp kijken en daar is je nieuwe achievement ;)
lolgast schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:15:
Het is natuurlijk ook leuker als je tijdens het levellen iemand hebt om mee te spelen, of in ieder geval in de chat mee kan lullen. Voor hulp, tips, nutteloze info of gewoon afleiding :) Tenminste, dat ervoer ik wel als prettig
Iemand vinden waar je samen mee kan levellen of een leuke guild vinden helpen echt wel degelijk, misschien maar eens van realm veranderen op zoek naar een leuke guild zou ik zeggen, want de meeste levelling guilds zijn niet echt zo sociaal als het erop aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waard om weer te beginnen? Hoe is de PvP scene op het moment? Balanced? ..wanneer was het ooit balanced.. rephrase - acceptabel?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:44:
Waard om weer te beginnen? Hoe is de PvP scene op het moment? Balanced? ..wanneer was het ooit balanced.. rephrase - acceptabel?!
Acceptabel inderdaad. Er zijn wat classes die wat sterker zijn dan anderen (Enhancement Shamans en Warriors bijvoorbeeld). Maar dat verschil zal er altijd zijn. Elke class heeft wel iets waarin hij beter is, is het niet in damage dan is het wel in self healing of stuns etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik ben op 't moment bezig met een WoW-video die als thema oceaan/water heeft en ben opzoek naar mooie onderwater plekken, liefst met iconische wezens/gebouwen/structuren/mega bosses. Iemand nog tips? (in Vashj'ir heb ik al veel opgenomen dus bij voorkeur ergens daarbuiten).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42
De plek waar je Lurker (boss) kan vissen, das beetje enige plek met veel water en gebouwen, rest zijn gewoon meren met weinig er in

Oja
Desolace, ong. 33,28
Misschien Thousand Needles

Volgens mij houd daar wel bij op

[ Voor 30% gewijzigd door Teunis op 20-11-2013 18:12 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

temp00 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:04:
Ik ben op 't moment bezig met een WoW-video die als thema oceaan/water heeft en ben opzoek naar mooie onderwater plekken, liefst met iconische wezens/gebouwen/structuren/mega bosses. Iemand nog tips? (in Vashj'ir heb ik al veel opgenomen dus bij voorkeur ergens daarbuiten).
Volgens mij is er nog een mooie plek aan de westkust van STV, en je heb die wrakken van Timeless Isle.
De kust van Dread Wastes? Northrend kust heeft ook nog wel wat gebouwen onderwater geloof ik..
En de kust van Desolace.. Meer kan ik even zo niet bedenken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Check deze afbeelding goed.

Afbeeldingslocatie: http://img17.imageshack.us/img17/7744/2vpi.gif

We gaan niet via de Dark Portal naar Draenor. We gaan via de berg zuidwesten in Tanaan Jungle, daar staat The Chronal Spire (entry way to Draenor). Op de plek van de Dark Portal staat Altar of Flamer (future site of Dark Portal).

Lijkt me vrij duidelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Teunis en junglebeast:
Thanks! Ga zo gelijk ff kijken d:)b

edit:
@Teunis welke Lurker bedoel je? Want als ik lurker zoek op wowhead krijg ik een hele hoop returns

[ Voor 57% gewijzigd door temp00 op 20-11-2013 19:07 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Ik vermoed dat hij de Lurker uit SerpentShrine Cavern bedoelt (die uit Zangarmarsh dus), al wist ik niet dat daar iets onder water zat.
Timeless Isle heeft inderdaad ook een aantal knappe onderwater areas met onder andere wrakken van schepen en een aantal grotten, en als je de questline in de Dread Wastes een beetje gevolgd hebt dan wordt je met een inleiding tot The Anglers dailies ook ergens onder water gestuurd waar ook een wrak ligt en je onder water kan ademen. Denk eigenlijk dat ze er vooral op beginnen letten zijn bij Pandaria en bij Vashj'ir natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Een hele goede avond gehad, 3 kills op heroic (1 nieuwe) en tot 35 % gekomen op de sha of pride :D

Maar ok WoW... wat is Heroic norushen een grap o_o.
We hadden een discussie of er 3 of 4 orbs waren tijdens het gevecht.
Dus, onze hunter pulled voor de grap en we hadden zoiets van ... naja, we proberen wel een poging.
Geen tactics verteld, geen rotatie bedacht en die maar on the fly gedaan.

En zowaar een kill o_o.

Wel goed om te zien ook dat we immerseus en protectors (beide een nieuwe kill vorige week) nu in het uur neer hadden (allebij).

Zondag dus verder op de Sha of pride, maar gezien onze voorgang gaat die wel neer.
En dan maar Galakras proberen.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik speel nu een paar dagen met mijn vriendin (die het wonderbaarlijk goed doet :+) en we zijn beide nu iets van 27. We spelen gewoon zonder RaF, en doen veel dingen tussendoor. Hier en daar quests, professions en dan dungeons. Vooral de nieuwe spelers kan ik aanraden om zo te gaan spelen: relaxed en rustig.
Doe gewoon allerlei zooi en voordat je het weet ben je max lvl. Probeer op o.a. andere manieren wat plezier in het spel te hebben ipv instant naar de 90 te rushen. Zo hou je (imo) meer plezier in het spel, vooral als je maar ~4 uurtjes per dag (of minder ofc.) speelt.

Verder heb ik ook een guild aangemaakt (nadat ik wat signatures had gekocht :+ ) om zo af te zijn van die guilds die iedereen uitbuiten. Guilds krijgen een shitload aan gold (voor mijn beeld dan) en daar wordt niets mee gedaan. O.a. omdat wij nieuw zijn dacht ik om het zelf eens beter te proberen en daadwerkelijk iets met de guildmembers te doen. Gewoon samen questen/raiden/dungs en de guild gold eerlijk verdelen onder de members. Imo is het echt jammer wat ze met guilds hebben gedaan (had jaren geleden gespeeld), het is nu vooral voor 'noobs' en ware guildspam feest, en vrijwel niemand die aan begeleiding doet. Niet iedereen heeft 10 alts en begint even opnieuw en wilt al die guildperks zonder een beetje sociaal te zijn :p

• Dennism
Hoezo uitbuiten? Het enige waarom je 0-90 in een guild zit is dat je daar mensen/vrienden kent en/of de lvl 1-25 perks.

Als je zelf in een Gold guild gaat zitten (wat trouwens helemaal niet dom is), maak jij een paar G per week voor de eigenaar idd. Echter kun jij ook gebruik maken van zijn guild perks. Guilds krijgen daarnaast ook geen shitload aan gold. Denk ik dat wij in onze social/raidguild 5-6k per week verdienen via het guild systeem, maar die gaan er ook makkelijk weer uit aan repairs. De guilds die herkend van vroeger zijn er nog genoeg, echter deze zijn vaak wat meer gesloten (alleen top lvl players, hun alts en eventueel vrienden).

• IntToStr
Ik weet nu ondertussen hoe Carthrax zich altijd voelt met rng. Geen raid gedaan, want moest weg. Later op de avond even snel 3x Ordos en 2x Celestials gedaan. Overal coin ingezet, maar 10x gold, net als vorige week.

Komt onze paladin tank daarna aan met wat ie in de raid had gewonnen: warforged (dps) boots + ring die ik allebei nog wilde hebben. Ga je 1x niet mee, dropt meteen 2 van de 3 items die ik nog moest hebben :S

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

douweegbertje schreef op donderdag 21 november 2013 @ 01:57:
Ik speel nu een paar dagen met mijn vriendin (die het wonderbaarlijk goed doet :+) en we zijn beide nu iets van 27. We spelen gewoon zonder RaF, en doen veel dingen tussendoor. Hier en daar quests, professions en dan dungeons. Vooral de nieuwe spelers kan ik aanraden om zo te gaan spelen: relaxed en rustig.
Doe gewoon allerlei zooi en voordat je het weet ben je max lvl. Probeer op o.a. andere manieren wat plezier in het spel te hebben ipv instant naar de 90 te rushen. Zo hou je (imo) meer plezier in het spel, vooral als je maar ~4 uurtjes per dag (of minder ofc.) speelt.
Dat is wat ik ook altijd wat ik aan de nieuwe spelers vertel die al beginnen met vragen over welke klasse het beste is en of ze geboost kunnen worden. Speel wat je zelf leukt vindt/lijkt, en geniet vooral van de eerste weg naar 90. Boosten e/d is voor later als je de content al meerdere malen doorlopen hebt.
douweegbertje schreef op donderdag 21 november 2013 @ 01:57:
Verder heb ik ook een guild aangemaakt (nadat ik wat signatures had gekocht :+ ) om zo af te zijn van die guilds die iedereen uitbuiten. Guilds krijgen een shitload aan gold (voor mijn beeld dan) en daar wordt niets mee gedaan. O.a. omdat wij nieuw zijn dacht ik om het zelf eens beter te proberen en daadwerkelijk iets met de guildmembers te doen. Gewoon samen questen/raiden/dungs en de guild gold eerlijk verdelen onder de members. Imo is het echt jammer wat ze met guilds hebben gedaan (had jaren geleden gespeeld), het is nu vooral voor 'noobs' en ware guildspam feest, en vrijwel niemand die aan begeleiding doet. Niet iedereen heeft 10 alts en begint even opnieuw en wilt al die guildperks zonder een beetje sociaal te zijn :p
Het is geen uitbuiting. Bij ons als raid guild zijn die inkomsten voor raider repairs (kan in progressie met gemak naar de 6-10k gold per week lopen bij 3 raid avonden) en raid buff dingen als flasks en food. En al dat gold dat binnenkomt van quests e/d is niet eens genoeg om de repairs te bekostigen, ook niet met 7/7 guild dungeons en 15/15 guild scenarios.

En de begeleiding e/d? Dat kan erg verschillend zijn. Bij ons iig kunnen mensen gerust wat vragen over classes enzo, dan vertellen we dat of melden we waar het te vinden is. Misschien heb je net een spreekwoordelijke "rotte appel" getroffen.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gisteren voor het eerst SoO ingeweest (met mijn Resto druid via LFR). Eerste 4 bosses gedaan. Bij die boss waar je naar een test area gaat ging het mis bij me. Mijn framerate dropte naar 2 FPS en ik kon helemaal niets doen.

Daar ging ik dus dood.

Uiteindelijk die wing nog wel met 3 upgrades verlaten (en een 4e item waar ik nog niets aan heb):
- Head
- Tier chest
- Boots

Item waar ik nog niets aan heb is een off hand, aangezien ik nu een staff gebruik heb ik nog geen 1 handed main hand item.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

framedrops in wow :P waar game jij op xD enige tijd dat ik dat heb is de eerste paar uur na een nieuwe uitbreiding als er 10000 menen dezelfde quest proberen op te pakken (en ik een treinset neerpleur :P )

[ Voor 67% gewijzigd door mrsar op 21-11-2013 11:13 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.