Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 280 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 29.255 views

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ondanks de wat oudere videokaart zou dit toch nog redelijk moeten draaien
ik zeg, SSD erin en videokaart upgrade (7950 ofzo) en je kan weer goed draaien zonder hapering ;)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Gister mijn eerste twee kills in SoO normal :). Was mee als maintank maar onze 7e guildraid lacked nog wat gear voor SoO normal.. en misschien zelfs voor Flex. We kregen Immerseus neer maar proctectors waren nog te lastig. Die heb ik dan ook gedaan met een PUG later de avond.

Flex 1 gecleared met de guild group. Flex 2 ging nog wat mis op tactics en dus maar gecalled... wel weer even wennen hoor :P Maar goed wat wil je als je in raid 7 zit haha!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
mrsar schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:29:
ik zeg, SSD erin en videokaart upgrade (7950 ofzo) en je kan weer goed draaien zonder hapering ;)
Misschien is het slimmer om er eerst een setje RAM geheugen in te zetten :+

Nee maar mijn oude computer had bijna dezelfde specs, had een vergelijkbare videokaart maar dan een wat nieuwer model. Ik speelde altijd op medium setting en dan zette ik 'view distance' op het maximum. Dat zorgde bij mij dan voor een soepele 50-70 fps. In drukke raid wou hij dan nog wel eens een gekke sprong maken naar 30-40 maar lager dan dat ging hij ook niet.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:20
hmr schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:47:
Gister mijn eerste twee kills in SoO normal :). Was mee als maintank maar onze 7e guildraid lacked nog wat gear voor SoO normal.. en misschien zelfs voor Flex. We kregen Immerseus neer maar proctectors waren nog te lastig. Die heb ik dan ook gedaan met een PUG later de avond.

Flex 1 gecleared met de guild group. Flex 2 ging nog wat mis op tactics en dus maar gecalled... wel weer even wennen hoor :P Maar goed wat wil je als je in raid 7 zit haha!
Dat zijn bijna net zoveel raid groups in 1 guild als op onze realm 8)7

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Neelon schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:31:
[...]

Dat is wat ik ook altijd wat ik aan de nieuwe spelers vertel die al beginnen met vragen over welke klasse het beste is en of ze geboost kunnen worden. Speel wat je zelf leukt vindt/lijkt, en geniet vooral van de eerste weg naar 90. Boosten e/d is voor later als je de content al meerdere malen doorlopen hebt.

[...]

Het is geen uitbuiting. Bij ons als raid guild zijn die inkomsten voor raider repairs (kan in progressie met gemak naar de 6-10k gold per week lopen bij 3 raid avonden) en raid buff dingen als flasks en food. En al dat gold dat binnenkomt van quests e/d is niet eens genoeg om de repairs te bekostigen, ook niet met 7/7 guild dungeons en 15/15 guild scenarios.

En de begeleiding e/d? Dat kan erg verschillend zijn. Bij ons iig kunnen mensen gerust wat vragen over classes enzo, dan vertellen we dat of melden we waar het te vinden is. Misschien heb je net een spreekwoordelijke "rotte appel" getroffen.
Er zijn zat guilds met 300+++ members die allemaal niet eens lvl 90 zijn noch zitten te raiden. Daarbij zijn er bijv. niet eens gratis repairs. Hier gaat gewoon alles naar de 'guildleader'. Mijn doel met de guild is o.a. om het gold weer terug te geven aan de mensen (de echte nieuwe mensen) zodat ze wat extra cash hebben als ze tegen het max lvl aan dingen.

• _Peter2_
mrsar schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:29:
Een nieuwe PC staat (al eventjes) op mijn verlanglijstje :)
rjpurk schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:50:
Misschien is het slimmer om er eerst een setje RAM geheugen in te zetten :+
Hmm mijn inventaris toch maar bijwerken (PC heeft 8GB RAM)

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

JimDB schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:46:
[...]

Een tijd geleden heb ik dat achievement ook gesolo'ed op m'n Paladin, maar ik herinner me nog dat het niet zo simpel was, een van de bosses gebruikt namelijk een ability die ervoor zorgt dat het gevecht gereset wordt als je alleen bent dus het kwam erop neer dat ik ze het moment dat ik ze bij elkaar had binnen een paar seconden gedood moest hebben, gelukkig zijn we ondertussen level 90! Gewoon goed naar de hp kijken en daar is je nieuwe achievement ;)
Door mijn pet reset hij inderdaad niet (Iron Lung grip oid van Archavon dacht ik). Verder is het weinig bijzonders op lv90 maar op een gegeven moment was mijn AoE dmg (Beast Cleave) net iets te hoog. Maar we hebben weer een nieuwe reset dus ik kan weer even aan de bak :+

Strava

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42
Onze guild zit aan Flex te denken, nu probeer ik helder te krijgen wat break points zijn qua tank/healer/dps

Snap wel dat gescaled, maar weet ook dat we niet met 10 dps de raid kunnen binnen wandelen en clear kunnen verwachten

Waar 10/25 heel duidelijk is wat beetje richtlijnen zijn is zeer onduidelijk of ik nog steeds 2 tanks nodig heb met 8 mensen. en van welk moment wordt 3de tank belangrijk etc.
Heb wel even zitten googlen maar echt helder wordt het er niet op, is hier ergens een heldere uitleg op internet over ?

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Gisteren eindelijk Garrosh down op normal (konden het niet nakijken, maar vermoedelijk heeft het ~35 pulls gekost). Na eerst 2x op de trash te zijn gewiped (really...) en een stomme pull, een keer 2% en daarna de kill.
Was een grote opluchting voor iedereen. Omdat we nog zoveel tijd overhadden (was een extend) nog 2 wings flex gedaan. Maandag raiden we normaal ook, maar nu heeft iedereen een verdiende avond vrij :P. Volgende week HC's!

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

• medennis
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-02-2022
Teunis schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:19:
Onze guild zit aan Flex te denken, nu probeer ik helder te krijgen wat break points zijn qua tank/healer/dps

Snap wel dat gescaled, maar weet ook dat we niet met 10 dps de raid kunnen binnen wandelen en clear kunnen verwachten

Waar 10/25 heel duidelijk is wat beetje richtlijnen zijn is zeer onduidelijk of ik nog steeds 2 tanks nodig heb met 8 mensen. en van welk moment wordt 3de tank belangrijk etc.
Heb wel even zitten googlen maar echt helder wordt het er niet op, is hier ergens een heldere uitleg op internet over ?
Niet echt denk ik. Je moet er gewoon van uitgaan dat je een raidgroep hebt die opschaalt, net als bij worldbosses. Voor de meeste gevechten voldoen 2 tanks prima (al is Dark Shamans wat makkelijker met 3).

Vaak gaan 10-mans met 2 tanks 2 healers en 6 DPS of 2 tanks 3 healers en 5 DPS. Wat ik zelf merk is dat als je met 2/3/5 gaat je ruimschoots genoeg heals hebt. Vaak brengen we dan wat extra DPS mee, zoals bijvoorbeeld 2/3/7 of 2/3/8 als we sterke healers hebben.

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024

Meeste flexs die ik tegenkom is minimaal 10m, maar meestal rond de 13. 3 healers, 2 tanks, rest dps. Breaking point hangt meestal van healers af. 2 healers voor 10 m, bij 3 healers richting de 13 man.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Is er iemand die toevallig vanavond Flex gaat doen ? en dan met name p1 ?.

Wil wel weer is kijken of ik wat eruit kan halen kwa gear, eventuel wil ook best een ToT 10man doen.
Zit nog op ilvl530 ofzo, en heb eigenlijk alleen maar LFR items.

Heb al sinds HoF geen normal's of heroic meer gedaan.

Verwijderd

rjpurk schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:53:
[...]

Acceptabel inderdaad. Er zijn wat classes die wat sterker zijn dan anderen (Enhancement Shamans en Warriors bijvoorbeeld). Maar dat verschil zal er altijd zijn. Elke class heeft wel iets waarin hij beter is, is het niet in damage dan is het wel in self healing of stuns etc.
?? ENHANCEMENT SHAMANS? Serieus? Oke, dit is wel interessant, denk dat ik maar even weer terug moet :P Bedant.

[edit] Hé? Als ik nu op de ladders kijk zie ik geen teams meer maar individuelen? What happened..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2013 13:48 ]

• rjpurk

Met Flex heb je te maken met een 'treshold' oftewel een drempel. Dit betekent dat zodra jij van 14 players in een raid naar 15 players gaat dat de tactics ook veranderen (8-14 krijg je 10 player tactics en bij 15-25 krijg je 25 player tactics). Dus wanneer je een Flex groep maakt zorg dat je die 15 players vermijd, want ik kan uit ervaring spreken dat er een 'groot' verschil zit tussen 14 en 15 players qua moeilijkheid.

Zoals hierboven al gezegd is; 13 players is net mooi. 2 tanks 3 healers en 8 dps. Op die manier heb je een goede healer:dps ratio en doordat je extra dps meeneemt is de dps:bossHP ratio ook beter dus het is in dat geval een win win situatie :9

Verder hebben wij met onze guild in SoO Flex alleen bij de Dark Shamans een 3de tank gebruikt voor een makkelijkere tactic. Het is ook altijd slim om een dps met een tank off-spec in je groep te hebben voor het geval je dus wel die derde tank in de toekomst nodig hebt ;)

Diversiteit in de groep is altijd goed, dus probeer te vermijden om bijvoorbeeld 3 warriors mee te nemen. Elke class heeft wel een ability die wel eens goed van pas kan komen. Denk bijvoorbeeld aan Druids/Warlocks/Death Knights met hun battle-/combatress deze komen altijd van pas dus zorg altijd dat je 1 van deze 3 in je groep hebt (Het beste is natuurlijk alle drie, want als ik het goed heb heb je recht op 3 battle-/combatresses per boss fight). Als het op tanks aankomt valt er niet veel van te zeggen. Wel kan het mooi zijn als je main tank meer avoidance gericht is en je secondary meer naar mastery/critical strike is gereforged voor skill procs die zorgen voor extra dps. En niet te vergeten een Mage/Shaman zodat je die meesterlijke haste buff op zak hebt Timewarp of Bloodlust/Heroism.

Als je nog wat meer vragen hebt tot betrekking van Flex dan kan je die altijd stellen (Showtexx#2959). Op het moment zijn wij met onze guild bezig met Garrosh verder weet ik van alle andere 13 bosses alle tactics voor zowel DPS als Tank.
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:46:
[...]

?? ENHANCEMENT SHAMANS? Serieus? Oke, dit is wel interessant, denk dat ik maar even weer terug moet :P Bedant.

[edit] Hé? Als ik nu op de ladders kijk zie ik geen teams meer maar individuelen? What happened..
Ja die burst van shamans is gewoon OP :P denk dat shaman toch wel de beste class is om iemand te 'one shotten'

[ Voor 7% gewijzigd door rjpurk op 21-11-2013 13:52 ]

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Het is echter wel jammer dat er duidelijke breakpoints zijn in flexraiding. Genoeg groepen maar iedereen neemt max 13 mensen mee. Via oQueue zie ik zelden groepen groter dan 15 personen.
En niet te vergeten een Mage/Shaman zodat je die meesterlijke haste buff op zak hebt Timewarp of Bloodlust/Heroism.
Over de groepssamenstelling; neem een hunter mee voor de ontbrekende buffs en/of debuffs. Teveel mensen weten niet dat ze o.a. een combatress en heroism hebben. Dus je bent niet altijd gebonden aan een mage/shaman voor timewarp/heroism of een druid/dk/warlock voor een combatress.

[ Voor 10% gewijzigd door vhal op 21-11-2013 15:08 ]

Strava

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
vhal schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:07:
Het is echter wel jammer dat er duidelijke breakpoints zijn in flexraiding. Genoeg groepen maar iedereen neemt max 13 mensen mee. Via oQueue zie ik zelden groepen groter dan 15 personen.
Op Blizzcon gaven ze al aan dat ze dat gaan veranderen.

Als je nu een boss hebt die bijv op 10 man 3 mensen target, vs 4 mensen op 20 man (om het even makkelijk te houden) dan heb je met 15 mensen dus een 50/50 kans dat een 4de persoon damage krijgt, ipv dat het voorbij 15 personen een 100% zekerheid zou zijn.

Ik leg het denk ik echt te lomp uit, maar hopelijk is het enigzins duidelijk :)

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Hierkomik schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:20:
Gisteren eindelijk Garrosh down op normal (konden het niet nakijken, maar vermoedelijk heeft het ~35 pulls gekost). Na eerst 2x op de trash te zijn gewiped (really...) en een stomme pull, een keer 2% en daarna de kill.
Was een grote opluchting voor iedereen. Omdat we nog zoveel tijd overhadden (was een extend) nog 2 wings flex gedaan. Maandag raiden we normaal ook, maar nu heeft iedereen een verdiende avond vrij :P. Volgende week HC's!
Grats. En als je de trash voor Garrosh bedoeld, die kan erg gemeen zijn. Verkijk je er niet op en neem het niet te hard als je daar wiped.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• medennis
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-02-2022
vhal schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:07:
[...]
Over de groepssamenstelling; neem een hunter mee voor de ontbrekende buffs en/of debuffs. Teveel mensen weten niet dat ze o.a. een combatress en heroism hebben. Dus je bent niet altijd gebonden aan een mage/shaman voor timewarp/heroism of een druid/dk/warlock voor een combatress.
Even een korte toevoeging: Het moet wel een BM hunter zijn wil je een Combat res / heroism gebruiken. De pets met deze "buffs" vallen onder de categorie "Exotic", welke alleen Beastmasters kunnen temmen.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-09 07:08
Grats, we hebben hem gister naar 13% gekregen in p3 omdat we gingen 2 healen (scheelt met name in de transitiephases), nu kunnen we als healers niet meer de slack van de dps opvangen dus die moeten nu zelf aan de bak.
Denk dat ie vandaag wel neergaat.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mensen die zin hebben vanavond wat honor te farmen? (Alliance)

Mijn battletag is jmxd#2355. Ik ga proberen 5 mensen bij elkaar te krijgen.

Wat PvP ervaring is wel gewenst en het liefst ook wat gear maar aangezien ik zelf ook nogal undergeared ben op het moment is het geen vereiste :P

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 07:44
Oeffff. Level 25. Maar nog steeds weinig drang om verder te spelen. Iedereen zegt altijd dat je vanaf end game pas het spel gaat spelen. Ben alleen bang dat ik ver voor level 90 afgehaakt ben. Al zou ik wel die endgame keer willen spelen. Een scroll kan ik niet krijgen dus moet echt levellen.

• Mektheb
jaydenjarno schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:47:
Oeffff. Level 25. Maar nog steeds weinig drang om verder te spelen. Iedereen zegt altijd dat je vanaf end game pas het spel gaat spelen. Ben alleen bang dat ik ver voor level 90 afgehaakt ben. Al zou ik wel die endgame keer willen spelen. Een scroll kan ik niet krijgen dus moet echt levellen.
En dat terwijl je in 4 dagen makkelijk 90 moet zijn :P ( naja laat ik het ruim geven een week )

Vroegah deed je bijna een maand of meer om 60 te worden :P , no complaining more playing !
Volgende uitbreiding krijg je standaard een lvl 90 naar je eigen keus dus dan hoef je er maar 10 levels.
Wel ongeveer het zelfde aantal xp als van 1 tot 80 maar dat is weer een ander verhaal :P

[ Voor 33% gewijzigd door Mektheb op 21-11-2013 16:54 ]

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
temp00 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:04:
Ik ben op 't moment bezig met een WoW-video die als thema oceaan/water heeft en ben opzoek naar mooie onderwater plekken, liefst met iconische wezens/gebouwen/structuren/mega bosses. Iemand nog tips? (in Vashj'ir heb ik al veel opgenomen dus bij voorkeur ergens daarbuiten).
Nog meer onderwater plekken:
- Lost Isles (Ruins of Vashj'elan) - moet je wel ff een goblin voor aanmaken :P
- Borean Tundra (ten noorden van Amber Ledge tussen Nexus en mainland in)
- Thousand Needles misschien nog
- Gilneas (de starterzone die helemaal onderwater staat)
- Uldum (het meer ten zuiden van Ramkahen).
- Azshara (zeemijnen van Bilgewater Harbor)

En had je niet ergens een Dark Portal onderwater zitten? Geen idee waar dat is of was eigenlijk.
Edit: Dat was in Ashara tijdens WoW Alpha dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 21-11-2013 17:08 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Dat komt dan dat je iets wilt wat je niet kan. Ik ben blij dat je niet lvl 90 bent want dan heb je een noob die er niets van snapt maar die wel alles wilt doen. Als je 'klaar' voor endgame was, dan was je al veel hoger level :)
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar zet je doelstellingen eens wat anders neer, je kunt ook gewoon genieten van het levelen en allerlei rand zaken daar om heen. Daarbij krijg je dan weer veel meer zin om te spelen. Ik heb nu zelfs 1x lvl 28 , 1x 21 en een lvl 9.

Als je gewoon random dungs doet, en dan die questen doet om vervolgens een specifieke dung te selecteren die je nog niet hebt gedaan (voor de quests) kun je echt rete snel levelen overigens.

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Sabrac schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:10:
Een hele goede avond gehad, 3 kills op heroic (1 nieuwe) en tot 35 % gekomen op de sha of pride :D
Maar ok WoW... wat is Heroic norushen een grap o_o.
We hadden een discussie of er 3 of 4 orbs waren tijdens het gevecht.
Dus, onze hunter pulled voor de grap en we hadden zoiets van ... naja, we proberen wel een poging.
Geen tactics verteld, geen rotatie bedacht en die maar on the fly gedaan.
En zowaar een kill o_o.
Wel goed om te zien ook dat we immerseus en protectors (beide een nieuwe kill vorige week) nu in het uur neer hadden (allebij).
Zondag dus verder op de Sha of pride, maar gezien onze voorgang gaat die wel neer.
En dan maar Galakras proberen.
Wuut? Serieus? :D
Wij hebben vanavond onze eerste raid van deze week, dus ik hoop dat het bij ons even goed gaat als bij jullie, heb namelijk geen zin om weer lopen te wipen op Immerseus of Protectors :/ Maar Norushen is dus eigenlijk een piece of cake? Denk dat ze het gevecht waarschijnlijk een beetje te veel gehotfixed hebben dan ;)

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
Gz iedereen met de nieuwe kills! Hmr in groep 7 van onze guild met alleen een kill op Immersius gister.

Ik in groep 5 van de guild met 2,5 uur lang wipen op Immersius heroic. Best een pittig gevecht nog!

De eerste 10-12 tries werden we overdonderd door de kleine adds, of ging onze hunter snel dood... De beste man snapt er niks van. 1 minuutje op internet kijken en ik had het probleem gevonden -> AMoC.

Toen hij niet meer dood ging en we niet overrompeld werden door adds ging het mondjesmaat beter. Helaas wel maar 3 keer een phase 2 gezien... Dps op de baas was laag door die irritante debuff. Ook werden tanks nog redelijk hard gegibbed. 3:30 minuten was ongeveer de beste try. Ik denk zelf dat we vooral wat beter moeten coordineren qua dispells. 1 dps volledig op de baas zou de P1 een stuk sneller maken! Hier de logs:
http://www.worldoflogs.co.../dashboard/?s=8990&e=9202

Uiteindelijk toch maar een normal kill Immersius en een protectors kill gedaan. Dan kunnen we zondag nog een bak gear pakken en misschien Garrosh weer omleggen.

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

JimDB schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:35:
[...]

Wuut? Serieus? :D
Wij hebben vanavond onze eerste raid van deze week, dus ik hoop dat het bij ons even goed gaat als bij jullie, heb namelijk geen zin om weer lopen te wipen op Immerseus of Protectors :/ Maar Norushen is dus eigenlijk een piece of cake? Denk dat ze het gevecht waarschijnlijk een beetje te veel gehotfixed hebben dan ;)
Norushen heroic is qua mechanics niet veel anders dan normal, maar heeft een hoge dps requirement.

Onze eerste kill was eigenlijk een gelijkspel. Boss dood, wij dood. Maar we hadden loot dus gewonnen, min of meer.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

En gooi deze er ook maar achteraan..

[ Voor 47% gewijzigd door junglebeast op 21-11-2013 18:04 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Siegecraft Heroic 10 man down :D.
Eindelijk na rond de 200 wipes :X. Nog 2 bazen te gaan... misschien zelfs top 150 rank eindigen, zou leuk zijn.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Mektheb
Wohoo legendary bow geloot van KJ !

Badnews can't use it :<

• Zeror
De nieuwe WoW:Source met updated Blizzcon info.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Jerry schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:53:
Siegecraft Heroic 10 man down :D.
Eindelijk na rond de 200 wipes :X. Nog 2 bazen te gaan... misschien zelfs top 150 rank eindigen, zou leuk zijn.
Gz! Ons Heroic team loopt al een weekje op stuk op die boss. Ik zal het niet meer zien in gchat omdat ik een andere guild ga helpen met het opzetten van een 2de team in SoO normal. Ik krijg weinig steun van de guild om zelf een 2de team op te zetten. En in de nieuwe guild is die samenwerking wel goed. Die beginnen ook net aan de HC modes met het eerste team.

En net realm wide achievement dat Garrosh HC dood is.

[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 21-11-2013 22:47 ]

• JimDB
Neelon schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:00:
Norushen heroic is qua mechanics niet veel anders dan normal, maar heeft een hoge dps requirement.

Onze eerste kill was eigenlijk een gelijkspel. Boss dood, wij dood. Maar we hadden loot dus gewonnen, min of meer.
Ook hier ligt HC Norushen neer, 1ste pull ging mis nadat 2 dps stierven en we dus op Enrage uitkwamen (5% wipe) en dan 2de pull de kill. Immerseus was overigens oneshot en Protectors 5shot, dus al bij al een goede raid gehad. Ook eens een kijkje genomen bij Sha of Pride en dat lijkt me wel een beetje clusterfuck. Zondag nog een volledige raid om te progressen, dus ik hoop op het beste (Galakras ;))
Zeror schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:40:
De nieuwe WoW:Source met updated Blizzcon info.
[video]
De blizzardvariant van OQ en Openraid is nu ook te testen op de PTR.

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uUQrjxY.jpg

Female Undead.

Vind deze wat minder goed dat bv Orc

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Daar mag nog wel wat rottend vlees op.... Maar mooi dat we steeds wat meer gaan zien komende tijd..

• Zeror
Twylight schreef op donderdag 21 november 2013 @ 23:15:
[afbeelding]

Female Undead.

Ik ook. Het lijkt wel of ze alleen wat veranderd hebben aan het gezicht, haar en de textuur op dr lichaam.

Ik heb wat leuks gekocht:
https://eu.battle.net/sho...t-mount-fey-dragon-bundle

Afbeeldingslocatie: https://bnetproducteu-a.akamaihd.net//dg/710/2270CA65453217E0E08CEECFB8B75218D72F4B07.jpg

Alterac Brew Pup + Enchanted Fey Dragon voor 26 euro :)
Die Brew pup kan ik maar 1 naam geven, namelijk Beethoven :D jeugdsentiment :P

[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 21-11-2013 23:33 ]

• rjpurk
Top avond gehad. Was eigenlijk van plan om een Flex 2 en 3 te gaan puggen, maar ik kon die laatste tank maar niet vinden dus ik vraag een oude guildie die een DK tank is of hij mee wil. Toen bleek dat hij al zou raiden met zijn guild in SoO op normal difficulty en dat hij zelf ook nog een tank zocht. Dus ik zei zo voor de grap ik kan ook wel tanken, maar ben nog maar iLvl 516 in tank spec. Krijg je oppeens als antwoord terug: "thats ok".

Dus ik voor het eerst in 2 jaar weer eens tanken in raids met het slechtste gear wat je maar kan voorstellen. Ik dacht dat ik letterlijk afgeslacht zou worden, maar dat viel dik mee. Wel had ik op elk mogelijk moment een defensive cooldown actief anders ging ik dus wel neer. Eerste 4 bosses in SoO neer op Normal en zondag verder. Gelijk 2 nieuwe gear pieces meegepikt (cloak en wrist).

Na deze avond is mijn motivatie om te gaan tanken na een maand of 3 DPS enorm gestegen. heb er weer helemaal zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Is Norushen (mits je goede dps hebt) makkelijker als Immersius, of zit daar toch nog wel een verschil in?

Enne, de eerste phase van Immersius hebben mensen hem op 0% voor hij voor de tweede keer swelling corruption gebruikt?

Volgens mij is ons grootste probleem dat die Phase te lang duurt en dat de adds overal en nergens staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:48:
Is Norushen (mits je goede dps hebt) makkelijker als Immersius, of zit daar toch nog wel een verschil in?

Enne, de eerste phase van Immersius hebben mensen hem op 0% voor hij voor de tweede keer swelling corruption gebruikt?

Volgens mij is ons grootste probleem dat die Phase te lang duurt en dat de adds overal en nergens staan...
Moet eerlijk zeggen dat Norushen normal me ook erg mee valt... zal op heroic wel anders zijn :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

[afbeelding]

Female Undead.

Dit ga je niet menen, meer vlees, minder botten.

P.S. Gefeliciteerd HMR ;)

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ValHallen schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:45:
[...]

Dit ga je niet menen, meer vlees, minder botten.

P.S. Gefeliciteerd HMR ;)
Dank! :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Vind het opzich best kunnen die undead, het mag wel iets meer gore van mij.

Maar nu is het echt een zombie idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
Ik ben sinds februari gestopt (nadat deathwing heroic al weken op farm was, dus werd saai) maar met de aankondiging van de nieuwe expo gaat het toch wel weer kriebelen, ik denk dat ik binnenkort toch mijn rogueje weer ga oprakelen :-) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Gisteren in flex ruim 5 groepen + 12 wipes nodig gehad om Nazgrim neer te leggen. Misschien lag dat wel om het feit dat ik Flex2 Nazgrim only aan het cherrypicken was maar dit heb ik nog nooit zo meegemaakt.

Uiteraard weer geen tier glovetoken als normale loot maar mijn coin was goed genoeg voor een tiertoken :D
Vervolgens een oude token van Garrosh ingeleverd voor een tier headtoken en zowaar had ik mijn 4 set binnen :)

Verder Halion 10m HC gekilled (solo). Niet al te moeilijk meer nu je zijn healingregen kan outdamagen. Vervolgens ICC 10m HC maar op de 1 of andere manier krijg ik Gunship v1.0 niet neer... :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mektheb schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:02:
Vind het opzich best kunnen die undead, het mag wel iets meer gore van mij.

Maar nu is het echt een zombie idee.
Dan doen ze natuurlijk niet expres om de undead zo te maken. Ze maken de models zo dat het ook geaccepteerd wordt in China natuurlijk. Eventueel met een kleine aanpassing, maar dat ze er werk mee willen besparen is wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat zeker, maar andere kant ik vind het niet erg om er toch een natural look in te vinden van human's.

Het mag wel wat meer gore, maar om toch een klein beetje weg te hebben van human vind ik wel ok.
Ben benieuwd hoe de Male eruit komt te zien, en natuurlijk al helemaal de BE's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Mektheb schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:52:
Dat zeker, maar andere kant ik vind het niet erg om er toch een natural look in te vinden van human's.

Het mag wel wat meer gore, maar om toch een klein beetje weg te hebben van human vind ik wel ok.
Vergis je niet dat dit om een clean model gaat, zonder animations. Er moeten nog heel wat meer skins/attributes op komen. Het is eerder een basis model voor undead female dacht ik gore zal er dus voor een stuk als extra bij komen, sommige spelers willen nu eenmaal dat hun undead er zo levend mogelijk uit ziet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Grompie schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:54:
[...]

Vergis je niet dat dit om een clean model gaat, zonder animations. Er moeten nog heel wat meer skins/attributes op komen. Het is eerder een basis model voor undead female dacht ik gore zal er dus voor een stuk als extra bij komen, sommige spelers willen nu eenmaal dat hun undead er zo levend mogelijk uit ziet :9
Als ze maar de zelfde casting en jump animatie erin houden voor Male Undead, anders ga ik gelijk weer naar een andere toe.
Dat is juist wat undead zo vet maakt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mektheb schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:52:

Male undead?? Zo:

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2013/november/bconArtOfWoW056.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Daar kan ik prima mee leven !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Ziet er wel goed uit, alleen die spine en schouders zijn net iets te groot imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Laatst online: 20-08-2021
Vraagje:

Ben ik met deze gear in staat SoO LFR en/of Flex te tanken of moet ik nog een weekje als dps queueen in de hoop wat loot te hebben?

http://eu.battle.net/wow/en/character/draenor/Gopro/advanced

Bracers en cloak worden nog geenchant. Boots vind ik nutteloos om te enchanten (te laag Ilvl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
LFR zeker en de eerste wings van flex moet ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
hulkie schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:48:

Imo, en in het kort geantwoord: Ja. Als je de dps ervoor hebt is Norushen HC namelijk bijna een exacte kopie van normal buiten natuurlijk het verschil in HP en de hoeveel uitgaande damage, op die manier is Norushen dus eigenlijk een lachtertje, gewoon dezelfde tactics als op normal volgen en de cijfers neer kunnen leggen en daar is je HC progress. Bij Immerseus daarentegen moet je nog dealen met nieuwe tactics (adds) en ondanks dat het een vrij simpele mechanic is, hij kan soms toch nog voor wat problemen zorgen (dat aggro :'(). In de eerste phase zou je geen tweede keer mee Swelling Corruption mogen krijgen, dat is een teken dat je te lage dps doet op de boss (gebruiken jullie BL in het begin?) en dat geldt ook voor de andere phases trouwens, je zou maar 1 maal adds mogen krijgen (tenzij er natuurlijk al wat DPS omliggen ;)), al is het natuurlijk nog steeds mogelijk de boss te killen als dat niet het geval is, maakt het alleen nog wat moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:40
Scallius schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:24:
Ziet er wel goed uit, alleen die spine en schouders zijn net iets te groot imo.
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze ook niet meer uit de armor vandaan steken en dat de armor op een undead gewoon heel blijft. Nieuwe armor gaat niet ineens stuk alsof je er 500 jaar mee in je graf gelegen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
[afbeelding]

Female Undead.

Valt het trouwens niemand op dat ze ook rechtop staat ipv van wat overhangt zoals we de Undead nu kennen? Misschien is dat gewoon op de tekeningen zo, maar als het ingame zo wordt vind ik het model wel zeer hard tegenvallen, vond het oude model dan toch beter :/ (Zelfde geldt voor Taurens trouwens, imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
JimDB schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:37:
[...]

Valt het trouwens niemand op dat ze ook rechtop staat ipv van wat overhangt zoals we de Undead nu kennen? Misschien is dat gewoon op de tekeningen zo, maar als het ingame zo wordt vind ik het model wel zeer hard tegenvallen, vond het oude model dan toch beter :/ (Zelfde geldt voor Taurens trouwens, imo)
Als je de video had gekeken dan wist je dat dit gewoon de standaard pose is voor het ontwerpen van de textures. Ze heeft nog helemaal geen animaties. Komt nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Poops_McGhee schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:31:
[...]

Ik hoop eerlijk gezegd dat ze ook niet meer uit de armor vandaan steken en dat de armor op een undead gewoon heel blijft. Nieuwe armor gaat niet ineens stuk alsof je er 500 jaar mee in je graf gelegen hebt.
Ik vind dit anders wel een cool effect. zolang het alleen maar op de legs, wrist en de mouwen van de chest blijft vind ik het goed waa zijn dingen die toch niet echt waarde toevoegen qua uiterlijk. alleen de kleur is belangrijk bij die gear pieces :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Twylight schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:54:
Als je de video had gekeken dan wist je dat dit gewoon de standaard pose is voor het ontwerpen van de textures. Ze heeft nog helemaal geen animaties. Komt nog
Sorry, niet iedereen heeft tijd om een video van 20 minuten lang te bekijken, zag het nieuws namelijk tijdens de raid gisteravond. Vandaar dat ik ook zei: "Misschien is dat gewoon op de tekeningen zo", omdat ze er op die manier niet goed uitkomen imo. Wel vet dat ze eindelijk aparte vingers en tenen en zo hebben met lange nagels, ipv de "stompjes" die ze nu hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
JimDB schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:26:
[...]

Imo, en in het kort geantwoord: Ja. Als je de dps ervoor hebt is Norushen HC namelijk bijna een exacte kopie van normal buiten natuurlijk het verschil in HP en de hoeveel uitgaande damage, op die manier is Norushen dus eigenlijk een lachtertje, gewoon dezelfde tactics als op normal volgen en de cijfers neer kunnen leggen en daar is je HC progress. Bij Immerseus daarentegen moet je nog dealen met nieuwe tactics (adds) en ondanks dat het een vrij simpele mechanic is, hij kan soms toch nog voor wat problemen zorgen (dat aggro :'(). In de eerste phase zou je geen tweede keer mee Swelling Corruption mogen krijgen, dat is een teken dat je te lage dps doet op de boss (gebruiken jullie BL in het begin?) en dat geldt ook voor de andere phases trouwens, je zou maar 1 maal adds mogen krijgen (tenzij er natuurlijk al wat DPS omliggen ;)), al is het natuurlijk nog steeds mogelijk de boss te killen als dat niet het geval is, maakt het alleen nog wat moeilijker.
Bedankt voor je antwoord. Hier kan ik wat mee!

We gebruiken BL @ start. Hij zit rond de 70-75% voordat swelling corruption er is. Daarna gaat het erg sloom en doen we dus blijkbaar inderdaad te weinig dps op Immersius zelf.

Misschien zondag even kijken hoe Norushen heroic gaat. Die staat als eerste op het programma voor een normal clear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Toen wij onze poging op Immersius hc wilden doen (maar niet door kon gaan door missende mensen) had ik wel wat over de fight gelezen, maar helaas niet echt in praktijk kunnen brengen (buiten met 8 man even proberen). Ik geloof dat je wel kan cleaven op de adds en toch Immerseus dus nog kunt raken zonder dat je daar een stack van de debuff voor krijgt. Misschien kun je daar een hoop mee winnen. Wij kregen hem wel in een p2, maar was sowieso gedoemd te mislukken toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Ook spelers op Tarren Mill? Heb me DK daar maar naar toe verplaatst omdat Kazzak savonds in een queue zit van 1500 mensen (45-60min). Net zoals veel andere servers. Ben nu bij Orc of the Covenant gegaan maar als iemand een leuke guild heeft wil ik daar ook wel joinen (social).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
hulkie schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:11:
Bedankt voor je antwoord. Hier kan ik wat mee!

We gebruiken BL @ start. Hij zit rond de 70-75% voordat swelling corruption er is. Daarna gaat het erg sloom en doen we dus blijkbaar inderdaad te weinig dps op Immersius zelf.

Misschien zondag even kijken hoe Norushen heroic gaat. Die staat als eerste op het programma voor een normal clear.
Ja, gewoon zo veel mogelijk zien te cleaven op dat gevecht (haal daar een gigantish hoge begin-dps door BL + CDs + 4set) aangezien je op die manier en de adds dood en de boss wat pusht op hetzelfde moment. Wij gaan geloof ik tot zo'n 3-4 stacks per persoon vooraleer we ons op de adds beginnen te focussen (of in mijn geval gewoon begin te AoE'en) en meteen wanneer stacks droppen halen we de volgende paar stacks van de boss af. 70-75% voor de debuff is trouwens zeer goed, denk dus dat er inderdaad te veel op adds gefocussed wordt ipv op de boss, terwijl je nog steeds gewoon van de boss af kan cleaven zonder stacks te krijgen.

Op zich kan je Immerseus skippen, maar ik zou gewoon wat oefenen als ik jullie was, dan Protectors skippen en Norushen nog doen, tenminste als het geen dps probleem is dat jullie hebben, maar gewoon een focus probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Vandaag eindelijk een Dragon Soul Achievement run op weten te zetten mbv Openraid en heb zowaar alle achievements binnen weten te halen (buiten Chromatic Champion natuurlijk, maar ook daar heb ik er nog maar 1 voor nodig na vandaag). Gisteren ook nog een avondje lopen wipen op het dance achievement op de laatste boss van MSV maar is weer maar eens niet gelukt... Ach ja, morgen maar eens Ulduar induiken aangezien ik ook daar nog zeer veel achievements nodig heb.

Bovendien heb ik tijdens het levellen van m'n nieuwe alt nog een mooie onder water scene ondekt: Aan de noord-westkust van Darkshore ligt er namelijk ook een schip wat volgens mij voor een aantal mooie plaatjes kan zorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JimDB, helaas kon ik niet aanwezig zijn al heb ik ze al vind ik het wel leuk om te doen, was de deur uit om dat tijdstip ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online

wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Haha, wat een filmpje hierboven! :D

Hier nog een leuk filmpje van Convert to Raid:

[ Voor 40% gewijzigd door Zeror op 24-11-2013 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 22:59:
JimDB, helaas kon ik niet aanwezig zijn al heb ik ze al vind ik het wel leuk om te doen, was de deur uit om dat tijdstip ;(.
No problemo, ik doe volgende week nog een run door Dragon Soul om Chromatic Champion af te ronden dus misschien kan je dan wel mee gaan :) Vandaag m'n laatste dungeon achievements proberen af te ronden (nog 2 uit WoTLK en 2 uit Cata) + eens door Ulduar zergen en terwijl wat van de off-meta achievements doen. 85% v/d Dungeons & Raids achievements completed, nu nog het moeilijkere deel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

F*ck yeah, Sailer Moon 8)

Je moet het maar verzinnen hoor :D

[ Voor 8% gewijzigd door Metian op 24-11-2013 10:07 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

En de 4e heroic kill is een feit :D

Sha of pride is wel even andere koek, stuk chaotischer maar wel erg leuk (als tank tenminste).
Uiteindelijk de kill gehaald 5 minuten voordat de raid zou eindigen (dus bijna op de laatste poging) na iets van 15-16 pogingen.

Logs: http://www.worldoflogs.co.../dashboard/?s=4539&e=5029

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mooi! Bij ons was er een van de dps afwezig, en aangezien we geen goede back-ups hebben en we geen raid hebben op dinsdag hebben we vandaag gewoon gecleared. Had graag nog wat HC progress gezien deze week aangezien we vorige keer een goede raid hadden gehad, maar goed. De clear is uiteindelijk uitgedraaid op een dis-fest, geloof dat er slechts 2 items zijn gedropt die echt een upgrade waren voor mensen (nog steeds geen ringen of trinket :() Volgende week hopelijk nog wat extra HC kills erbij, rest van deze week gewoon VP nog cappen en nog wat achi runs doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JimDB schreef op zondag 24 november 2013 @ 22:48:
Mooi! Bij ons was er een van de dps afwezig, en aangezien we geen goede back-ups hebben en we geen raid hebben op dinsdag hebben we vandaag gewoon gecleared. Had graag nog wat HC progress gezien deze week aangezien we vorige keer een goede raid hadden gehad, maar goed. De clear is uiteindelijk uitgedraaid op een dis-fest, geloof dat er slechts 2 items zijn gedropt die echt een upgrade waren voor mensen (nog steeds geen ringen of trinket :() Volgende week hopelijk nog wat extra HC kills erbij, rest van deze week gewoon VP nog cappen en nog wat achi runs doen :p
Ja bij ons zijn er een paar (2 of 3) die echt nog upgrades op normal hebben, helaas voor 1 van hun een wapen. Maar met wat geluk dropt die binnenkort op heroic :).
Onze druid healer heeft op het moment wel pech, door heel MoP heen loopt hij al 1 tier achter in trinkets. Ook nu weer, geen trinket voor hem.

Volgende week kan ik niet (raid leader) en onze beste healer kan niet. Dus grote kans dat ze dan Immerseus + Norushen op heroic doen en daarna normal clearen

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 11:15
Vanochtend nog snel even voor het werk aan met de monk naar Kara om even te kijken voor de mount.

Na het verslaan van de boss was de eerste loot die ik had de cloth gloves, normaliter krijg ik daar altijd de leather bracers (white stag ding) en de neck maar nu dus ineens de cloth gloves. Dus ik scroll naar beneden en WOOHOO! eindelijk na jaren farmen de Fiery Warhorse's Reins!

Dus snel even kijken of het aanhoudend geluk was en naar Utgarde Pinnacle gevlogen voor de Proto Drake maar dat was faal dus naar Sethekk Halls voor de raven mount en ook weer faal.
Dus het was een eenmalig gelukje maar ik ben er zeer blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo, shaman/druid op 80, volgende combo hunter/mage. Weekje, dan zit deze ook op 80. Daarna wordt het een priest/rogue

Heerlijk refer a friend :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Hoe doen jullie RAF, kopen jullie een tweede account en zetten deze op follow ofzo? Ik heb op zich ook nog wel wat characters die ik rond de lv85 wil hebben.

Anderzijds, wie wil mij een Scroll of Ress. sturen voor mijn oude 2e account? PM mij maar even. TNX :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
vriendin doet 2e account, ik heb nog een extra account met een level 90 shaman. En dan dungeons boosten. gaat bizar snel zo.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
vhal schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:15:
Hoe doen jullie RAF, kopen jullie een tweede account en zetten deze op follow ofzo? Ik heb op zich ook nog wel wat characters die ik rond de lv85 wil hebben.
Ik heb daar destijds Keyclone voor gebruikt, op zich makkelijk te gebruiken. Is volgens mij wel een betaald progje, maar goed *kuchhoudtniemandtegennatuurlijkhoest* Je kunt er je 2 schermen laten scalen tot een picture-in-picture, of 2 schermen naast elkaar. Daarnaast kun je makkelijk keys white- of blacklisten, welke hij dan wel of niet doorstuurt naar het 2de scherm. Keyclone is trouwens niet zonder problemen te runnen, het crashed bijzonder snel, wat mij wel irriteerde :(

Wat ik heb gedaan is bij char 2 een paar DPS abilities als @focustarget macro opgezet en daarnaast een focus en follow macro gemaakt. Op die manier kun je dus enigzins wat DPS doen en eventueel healen (als je class dat toe staat; was perfect voor mijn kitty/sic combo :))

Uiteindelijk heb ik dit soort programma geprobeerd na te maken, wat voor het key-forwarden wel ging, maar ik al snel op uitgekeken raakte aangezien ik te snel afgeleid ben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Carthrax schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:02:
Vanochtend nog snel even voor het werk aan met de monk naar Kara om even te kijken voor de mount.

Na het verslaan van de boss was de eerste loot die ik had de cloth gloves, normaliter krijg ik daar altijd de leather bracers (white stag ding) en de neck maar nu dus ineens de cloth gloves. Dus ik scroll naar beneden en WOOHOO! eindelijk na jaren farmen de Fiery Warhorse's Reins!
Gratz Carthrax.

Vanwege weinig aaneengesloten tijd ben ik weer iets verder gegaan met mijn DK. Ik ben voor levelen weer teruggeswitched naar blood spec (met loot specialization op Unholy). Ben nu level 87 op de DK, met een klein stukje te gaan tot 88. Dan ga ik eens kijken of timeless isle mobs farming al haalbaar is. (Heb het flight path al gehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:31
vhal schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:15:

Anderzijds, wie wil mij een Scroll of Ress. sturen voor mijn oude 2e account? PM mij maar even.
PM gestuurd. :)

Zelf ben ik eindelijk weer een beetje (LFR) aan het raiden. Voor mij als casual WoW gamer een prettige toevoeging, hoewel ik baal van de hoeveelheid mensen die /follow doen en dan maar zien hoe de groep eindigt. Kom dit regelmatig tegen en frustreert best wel :X Helaas niet genoeg online om deel uit te maken van een vaste raid groep, dus ik moet het er maar mee doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Flex is al een stuk beter te doen. Dat kan via trade / openraid / oqueue als je geen georganiseerde guild runs hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

tnx :]
detheavn schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:25:
[...]
Ik heb daar destijds Keyclone voor gebruikt, op zich makkelijk te gebruiken.
Ah ja...keyclone ! In een grijs verleden ooit eens gebruikt voor een multibox project. Toch maar eens even bekijken met RAF.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
IntToStr schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:33:
Flex is al een stuk beter te doen. Dat kan via trade / openraid / oqueue als je geen georganiseerde guild runs hebt.
Jammer genoeg willen ze altijd mensen met full exp of 540 ilvl, en de normale runs zitten er idioten bij die ninjapullen of na 1 wipe gelijk leaven.

Zelf zit ik nu op 533ilvl Monk tank en als er mensen zijn die dungeon achievements, raid achievements, of samen Flexes willen doen add: Kivancusta#2985 .
Ik heb altijd wel zin om samen wat te doen (behalve als ik arena doe)

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Laatst online: 16-08 18:47
JimDB schreef op zondag 24 november 2013 @ 09:46:
[...]

No problemo, ik doe volgende week nog een run door Dragon Soul om Chromatic Champion af te ronden dus misschien kan je dan wel mee gaan :) Vandaag m'n laatste dungeon achievements proberen af te ronden (nog 2 uit WoTLK en 2 uit Cata) + eens door Ulduar zergen en terwijl wat van de off-meta achievements doen. 85% v/d Dungeons & Raids achievements completed, nu nog het moeilijkere deel :)
Welke dungeon achievements in Cata moet je nog? Ik mis er zelf nog 3 geloof ik waar je minstens 2 mensen voor nodig hebt, m'n vrienden spelen alliance ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb

Dus snel even kijken of het aanhoudend geluk was en naar Utgarde Pinnacle gevlogen voor de Proto Drake maar dat was faal dus naar Sethekk Halls voor de raven mount en ook weer faal.
Not Talking To You No More...EVER ! :X :X :X :X :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Mektheb schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:21:
[...]

Not Talking To You No More...EVER ! :X :X :X :X :X :X :X
Jij hebt al die andere mounts dus mag ik ook een keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB

Vet, ik zit net met het omgekeerde, heb de Blue Proto Drake en de Raven Lord, maar nog nooit eigenlijk gefocust op die horses uit Kara en Stratholm. Moet bovendien nog steeds die rep farmen in Kara, dus nu met de bonus rep die je krijgt door het verjaardags item zal ik er eens werk van moeten maken. Straks ook nog eens door Ahn'Qiraj gaan voor wat rep, kijk er nu al tegen op ;)
FotW schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:18:
Welke dungeon achievements in Cata moet je nog? Ik mis er zelf nog 3 geloof ik waar je minstens 2 mensen voor nodig hebt, m'n vrienden spelen alliance ;w
Van Cata dungeons moet ik alleen nog Here, Kitty Kitty... en Hex Mix en laat Zul Gurub en Zul Aman nu net m'n minst favoriete Cata dungeons zijn ;) Voor Here, Kitty Kitty moet ik dus eens een groepje bij elkaar zien te sprokkelen, Hex Mix daarentegen moet ik nog maar 1 van hebben dus is gewoon wat geluk hebben met RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Wij zijn gister verder gegaan met een normal clear vanaf Norushen. Uiteindelijk tot en met Paragons gecleared, vanavond gaat de guild dus op voor een tweede Garrosh kill.

Gezien de moeite die onze healers hebben bij normal norushen verwacht ik niet dat we dit op heroic kunnen 2healen. Onze dps zal dus flink hard aan de bak moeten als we de enrage timer willen halen.

Mijn dps viel gister een beetje tegen. Ik snapte maar niet waarom, die 3 wijntjes kunnen het verschil niet maken... Op 3/4 van de raid kwam ik achter de oorzaak, elemental op passive in plaats van assist. Scheelt toch een flinke bak damage!

Qua loot ben ik ook weer een stapje dichter bij mijn rentree als firemage. Een crit/hit bracers en warforged chest met crit erop. Nu nog even head, legs en shoulders voor tier winnen ;) Ik heb in ieder geval al 1 token van Garrosh klaar liggen, die zet ik pas in als ik weet welk token ik mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
JimDB schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:47:
Vet, ik zit net met het omgekeerde, heb de Blue Proto Drake en de Raven Lord, maar nog nooit eigenlijk gefocust op die horses uit Kara en Stratholm.
Mijn ervaring mbt rare mounts is: Op het moment dat je er niet actief voor farmed, droppen ze ineens.

Mijn kara paardje dropte toen we met een zooi of 12 man Goldshire en Stormwind gingen ganken. Ik kwam een paar minuten laten aankakken en nam de portal naar Blasted Lands. Toen ik over de Deadwind Pass heen vloog dacht ik: Laat ik voor de gein eens Kara inrennen voor de eerste baas, en jawel hoor :p

Raven Lord: Zo lang op verschillende chars (zowel horde als alliance) gefarmed en er uiteindelijk mee gestopt. Toen ik voor een transmog item ging dropte dat kreng ineens voor mij :p

Ashes of A'lar precies hetzelfde. Zocht daar de tier items voor m'n hunter en jawel hoor: Mount! Ook dat was nadat ik gestopt was met het fervent farmen van deze plek :)

Ik moet eigenlijk mijn ICC achievements eens afmaken om mijn draakjes binnen te halen. Voor zowel 10 als 25 mans moet ik er nog een paar. Als iemand ooit gaat, laat maar horen. Heb genoeg lvl 90 alliance en horde waar ik op mee kan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Carthrax schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:22:
[...]

Jij hebt al die andere mounts dus mag ik ook een keer ;)
Ja maar maar die is wel heeul erg...

Die wil ik al sinds TBC en nog steeds niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Mektheb schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:25:
[...]

Ja maar maar die is wel heeul erg...

Die wil ik al sinds TBC en nog steeds niet :(
Zo lang staat hij bij mij ook al op farm. Tijdens TBC met actief elke week clearen 1 keer het beestje voorbij zien komen (niet gewonnen natuurlijk) en daarna zelf farmen en eindelijk maar toch prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wauw. Gisteren voor het eerst Malkorok heroic geprobeerd. Hell, wat mept die hard in de tweede phase. Ik blijf gewoon bijna onmogelijk in leven als guardian druid. Als dat zo blijft moeten we straks nog gaan 3-tanken, en daar heb ik gezien de berserk eigenlijk weinig zin in. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 18-09 07:44
Iemand enig idee hoeveel tijd het kost om van level 50 naar level 90 te gaan? Helemaal nieuwe speler dus geen extra's of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
jaydenjarno schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:55:
Iemand enig idee hoeveel tijd het kost om van level 50 naar level 90 te gaan? Helemaal nieuwe speler dus geen extra's of zoiets.
50 uur als je zonder heirlooms of iets dergelijks speelt

gok ik zo hoor, ik heb altijd met heirlooms of RAF's geleveld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-09 07:08
Gezien de moeite die onze healers hebben bij normal norushen verwacht ik niet dat we dit op heroic kunnen 2healen. Onze dps zal dus flink hard aan de bak moeten als we de enrage timer willen halen.
2 healen is toch makkelijk daar, of soaken jullie te laat?

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
detheavn schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:21:
Mijn ervaring mbt rare mounts is: Op het moment dat je er niet actief voor farmed, droppen ze ineens.
Haha, precies. Deed ik vorige week een ICC 25 man achievement run, dropt Invincible opeens. Ik bedoel, wat is de kans dat die mount dropt en het was nog niet eens de objective van de run 8)7 Natuurlijk wel niet gewonnen :(
jaydenjarno schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:55:
Kan niet echt een tijd op geplakt worden aangezien het afhangt van hoe je het liefst levelt, je geluk met je groups, en of je een monk bent ja dan neen. Ik heb onlangs mijn monk van 1 tot 90 gelevelt mét heirlooms en had er 3 dagen game time opzitten toen ik level 90 werd als ik me niet vergis.

Maar als je al zo wanhopig bent om zo snel mogelijk 90 te worden denk ik gewoon dat dit niet de game voor jou is (ook al aan je vorige posts te zien...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

NMe schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:31:
Wauw. Gisteren voor het eerst Malkorok heroic geprobeerd. Hell, wat mept die hard in de tweede phase. Ik blijf gewoon bijna onmogelijk in leven als guardian druid. Als dat zo blijft moeten we straks nog gaan 3-tanken, en daar heb ik gezien de berserk eigenlijk weinig zin in. :P
Solo soaken? Of soak je dan met de andere tank?
Wij gebruiken een monk tank die alles solo soaked met cooldowns en af en toe springt de andere tank erbij voor wat extra vengeance.

Gisteren een avond gewiped op Paragons Heroic. Wow, wat een damage in dat gevecht. Bijna elke try zat ik op 200k hps, zoveel healing is er te doen. We zijn tot de 4de paragon gekomen dus we zijn al op de helft :).

[ Voor 15% gewijzigd door Jerry op 25-11-2013 15:24 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
JimDB schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:19:
[...]

Haha, precies. Deed ik vorige week een ICC 25 man achievement run, dropt Invincible opeens. Ik bedoel, wat is de kans dat die mount dropt en het was nog niet eens de objective van de run 8)7 Natuurlijk wel niet gewonnen :(

[...]

Kan niet echt een tijd op geplakt worden aangezien het afhangt van hoe je het liefst levelt, je geluk met je groups, en of je een monk bent ja dan neen. Ik heb onlangs mijn monk van 1 tot 90 gelevelt mét heirlooms en had er 3 dagen game time opzitten toen ik level 90 werd als ik me niet vergis.

Maar als je al zo wanhopig bent om zo snel mogelijk 90 te worden denk ik gewoon dat dit niet de game voor jou is (ook al aan je vorige posts te zien...)
Juist wel, want ze hebben het een end-game spel gemaakt. Eerst was het wel leuk om te levelen, maar nu is de wereld zo leeg en dat komt omdat ze de oude landen niet hergebruiken maar steeds met nieuwe continents komen.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jerry schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:19:
[...]

Solo soaken? Of soak je dan met de andere tank?
Wij gebruiken een monk tank die alles solo soaked met cooldowns en af en toe springt de andere tank erbij voor wat extra vengeance.
Ik ben als druid redelijk de lul. Heb wel wat leuke cooldowns in survival instincts (-50% damage taken), barkskin (-20%) en bone shield (symbiosys, -10%) en daarbij in might of ursoc (+30% health) maar uiteindelijk ben ik alsnog de lul in het begin van die phase omdat ik stacks heb van de debuff van de baas. En dan sta ik er nog wel tegelijk met de andere tank... Die DK lijkt er verder niet heel veel last van te hebben tot ik neer ga, wat ik niet snap omdat ik op hetzelfde gear level zit als hij http://eu.battle.net/wow/...mhammer/Byakurai/advanced.

Ik kijk nog wel of ik van een crit/haste build naar mastery/crit ga. Ik verlies dan de helft van mijn haste en een deel van mijn crit in ruil voor een verdubbeling van mijn mastery en dus 25% meer armor.
Blijkbaar negeert die AoE zowel armor als dodge, dus ik ben als beer inderdaad genaaid. :P Ik heb net wel weer Dream of Cenarius gedropt voor de extra stam die ik krijg van Heart of the Wild, en ik heb de glyph voor Survival Instincts gedropt voor de glyph voor Might of Ursoc waardoor die laatste mijn health nog meer verhoogt en die eerste langer actief blijft, beiden in ruil voor een langere cooldown. :P Morgen maar eens zien wat dat voor verschil maakt.
Gisteren een avond gewiped op Paragons Heroic. Wow, wat een damage in dat gevecht. Bijna elke try zat ik op 200k hps, zoveel healing is er te doen. We zijn tot de 4de paragon gekomen dus we zijn al op de helft :).
Is de volgorde op heroic wél elke week anders? :P

[ Voor 19% gewijzigd door NMe op 25-11-2013 16:14 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.