Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 280 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 29.258 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
JimDB schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:19:
[...]

Haha, precies. Deed ik vorige week een ICC 25 man achievement run, dropt Invincible opeens. Ik bedoel, wat is de kans dat die mount dropt en het was nog niet eens de objective van de run 8)7 Natuurlijk wel niet gewonnen :(

[...]

Kan niet echt een tijd op geplakt worden aangezien het afhangt van hoe je het liefst levelt, je geluk met je groups, en of je een monk bent ja dan neen. Ik heb onlangs mijn monk van 1 tot 90 gelevelt mét heirlooms en had er 3 dagen game time opzitten toen ik level 90 werd als ik me niet vergis.

Maar als je al zo wanhopig bent om zo snel mogelijk 90 te worden denk ik gewoon dat dit niet de game voor jou is (ook al aan je vorige posts te zien...)
Volgende exp zeker LK solo doen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:31
kivanco schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:59:
[...]

Jammer genoeg willen ze altijd mensen met full exp of 540 ilvl, en de normale runs zitten er idioten bij die ninjapullen of na 1 wipe gelijk leaven.

Zelf zit ik nu op 533ilvl Monk tank en als er mensen zijn die dungeon achievements, raid achievements, of samen Flexes willen doen add: Kivancusta#2985 .
Ik heb altijd wel zin om samen wat te doen (behalve als ik arena doe)
Dit inderdaad. Ik heb nu simpelweg de gear nog niet hoor (ilvl 499) maar ik heb er nu al een zwaar hoofd over in om er tussen te komen. Dit was met twee expansions geleden (WotLK) ook al hetzelfde geneuzel als je niet met de meute mee levelde. Omdat je toen geen shared achievements had was het altijd lachen met alts :/ Vorige expansion heb ik overgeslagen dus geen idee hoe het daar zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

NMe schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:50:
[...]

Ik ben als druid redelijk de lul. Heb wel wat leuke cooldowns in survival instincts (-50% damage taken), barkskin (-20%) en bone shield (symbiosys, -10%) en daarbij in might of ursoc (+30% health) maar uiteindelijk ben ik alsnog de lul in het begin van die phase omdat ik stacks heb van de debuff van de baas. En dan sta ik er nog wel tegelijk met de andere tank... Die DK lijkt er verder niet heel veel last van te hebben tot ik neer ga, wat ik niet snap omdat ik op hetzelfde gear level zit als hij http://eu.battle.net/wow/...mhammer/Byakurai/advanced.

Ik kijk nog wel of ik van een crit/haste build naar mastery/crit ga. Ik verlies dan de helft van mijn haste en een deel van mijn crit in ruil voor een verdubbeling van mijn mastery en dus 25% meer armor.
Met wat externe CD's die overlappen met je eigen zou het geen probleem moeten zijn. Misschien moeten de healers iets meer spammen tijdens die fase :). Zelf spam ik onze monk tank vol met regrowths tijdens die fase. De rest van de raid zou geen damage moeten krijgen (behalve een beetje van de debuff).
Is de volgorde op heroic wél elke week anders? :P
Geen idee eigenlijk :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Trouwens, ik had mijn mage van het weekend op vanaf lv88 naar Timeless Isle gebracht. De meeste mobs waren niet te doen (Chi Bolts die 30% van je HP afsnoepen) maar de worm/larve- en birdspacks waren prima te doen als frostmage. Per mob krijg je toch ruim 18k resp 20k unrested XP en aangezien 1 pack minimaal 10 mobs bevat, krijg je 180k-200k exp per pull. Er zijn 5 van die packs rond het stadje waar die spiritpandas rondlopen.

Zo duurde 88 > 89 slechts 5 kwartier en 89 > 90 ongeveer twee uurtjes op een rustig tempo.

Daarnaast krijg je genoeg tokens als je af en toe een rare meepakt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
vhal schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:02:
Trouwens, ik had mijn mage van het weekend op vanaf lv88 naar Timeless Isle gebracht. De meeste mobs waren niet te doen (Chi Bolts die 30% van je HP afsnoepen) maar de worm/larve- en birdspacks waren prima te doen als frostmage. Per mob krijg je toch ruim 18k resp 20k unrested XP en aangezien 1 pack minimaal 10 mobs bevat, krijg je 180k-200k exp per pull. Er zijn 5 van die packs rond het stadje waar die spiritpandas rondlopen.

Zo duurde 88 > 89 slechts 5 kwartier en 89 > 90 ongeveer twee uurtjes op een rustig tempo.

Daarnaast krijg je genoeg tokens als je af en toe een rare meepakt.
En genoeg corps runs als je op een PvP server speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Timeless Isle is toch altijd PvP? Of geld dat alleen voor die bloodcoins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
lolgast schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:05:
Timeless Isle is toch altijd PvP? Of geld dat alleen voor die bloodcoins?
Geen idee, maar mij lijkt me als je op een PvE server speelt je niet kan PvPé daaro, of zie ik dit verkeerd ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:20
PvE server is niet PvP op timeless isle tenzij je met blood coins aan de gang gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ik heb het even opgezocht inderdaad, maar op een PvE server kunnen ze je niet aanvallen totdat jij hen aanvalt, of je PvP flag aan hebt staan.

Ik zit zelf als Alliance op Frostmane. Voor elke Horde heb je daar ongeveer 12 Alliance spelers (en dat zijn 110.000 ofzo) dus van ganken is weinig sprake. Erg leuk ook als je op Huolon aan het wachten bent, geen Horde te bekennen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik ben nu lvl 40 geworden en had een paar vraagjes. Klopt het dat de eerste raid op lvl 60 is? Daarbij is het handig om dit een beetje 'te farmen' voor gear? Dan hierbij nog gelijk de volgende vraag, zijn dit soort raids te doen als je guildless bent en het dus met 'random' mensen moet gaan doen? Vervolgens de laatste vraag :+ : Ik las dat er met raids anders wordt omgegaan met drops, dat je /roll moet doen en een raid leader het verdeeld op basis of je het echt nodig moet hebben?
Sorry dat ik even het niveau hier omlaag haal, maar ik ben gewoon nog nieuw met WoW en wil het een 'beetje goed' doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
kivanco schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:37:
Juist wel, want ze hebben het een end-game spel gemaakt. Eerst was het wel leuk om te levelen, maar nu is de wereld zo leeg en dat komt omdat ze de oude landen niet hergebruiken maar steeds met nieuwe continents komen.
True, maar als je eerst 10 keer moet stoppen en het levellen weer moet opnemen nadat je pas aan level 20 zeg maar zit denk ik niet dat end game veel gaat uitmaken. Neem me niet verkeerd, ik "haat" levellen ook, maar omdat ik een monk op level 90 wou heb ik het gewoon gedaan en niet gezeurd en nu ben ik er blij mee ook ;)
Mektheb schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:51:
Zou me niet verbazen moest LK 25HC en misschien zelfs wat Cata raids gewoon op farm liggen zoals we nu TBC raids kunnen farmen.

Volgende expansion solo'ed een Blood DK misschien wel eens T14 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik heb het over echte leuke classes :P DK bleh.

Maar ja dat moet zeker kunnen, TBC is nu al goed te doen en een hoop van Cataclysm dungeons ook, raids nog niet voor mij maar toch.

Die mount is echt zo awesome !

Wil het liefste nu nog Garrosh op normal even killen, voor de wolf

[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 25-11-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
douweegbertje schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:17:
Ik ben nu lvl 40 geworden en had een paar vraagjes. Klopt het dat de eerste raid op lvl 60 is? Daarbij is het handig om dit een beetje 'te farmen' voor gear? Dan hierbij nog gelijk de volgende vraag, zijn dit soort raids te doen als je guildless bent en het dus met 'random' mensen moet gaan doen? Vervolgens de laatste vraag :+ : Ik las dat er met raids anders wordt omgegaan met drops, dat je /roll moet doen en een raid leader het verdeeld op basis of je het echt nodig moet hebben?
Sorry dat ik even het niveau hier omlaag haal, maar ik ben gewoon nog nieuw met WoW en wil het een 'beetje goed' doen :p
Als je wil kan ik je wel boosten. ik moet MC nog doen voor legendary items dus wat mij betreft mag je alle epic items hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
JimDB schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:21:

[...]

Zou me niet verbazen moest LK 25HC en misschien zelfs wat Cata raids gewoon op farm liggen zoals we nu TBC raids kunnen farmen.

Volgende expansion solo'ed een Blood DK misschien wel eens T14 :D
Je weet dat Sha of Fear al solo gedaan is een aantal maanden terug door een blood dk? Toegegeven, het was met gebruik van de 25% damage buff van heroic, maar het was toen nog T15.

Een paar heroic bosses uit MSV zijn ook al een tijdje terug solo gedaan. Met de vengeance aanpassingen van deze patch is het nu wel veel moeilijker geworden.

Lich King wordt nu ook al een behoorlijke tijd solo door prot paladins gedaan dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Mektheb schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:51:
Laatst Lich King met 3 man neergezerged. Zo'n beetje de helft van z'n abilities gemist en toen wij op de 10% dood gingen buggde alles. Tirion Fordring kwam zijn ijsje niet uit, wij kregen geen res, konden niet releasen, niks. Na 3 minuten kreeg een van ons eindelijk de mogelijkheid om toch te ressen en is hij weer naar binnen gelopen. Kameraad van mij deed mass res en hebben we Arthas naar 1 HP geschopt. Opeens kreeg je Tirion z'n roleplay en ging Arthas dood. Drops: Alleen maar 2h maces ....

Vervelende vent dat het is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Maar dat was op heroic ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:40:
Je weet dat Sha of Fear al solo gedaan is een aantal maanden terug door een blood dk? Toegegeven, het was met gebruik van de 25% damage buff van heroic, maar het was toen nog T15.

Een paar heroic bosses uit MSV zijn ook al een tijdje terug solo gedaan. Met de vengeance aanpassingen van deze patch is het nu wel veel moeilijker geworden.

Lich King wordt nu ook al een behoorlijke tijd solo door prot paladins gedaan dacht ik.
De vengeance changes hebben er wel serieus ingehakt hoor, en bovendien; 1 keer iets kunnen is niet hetzelfde als iets op farm hebben hé (en al zeker niet op het TBC niveau). Was overlangs eens een bezoekje gaan brengen aan MSV, in volledig dps gear enrage gehaald op de hondjes op 30%, survivability helemaal geen probleem, maar ik deed gewoon te weinig damage (geloof iets van een 160k sustained als prot).

Dus ik heb vertrouwen in LK 25HC farm op dps chars en T14 clears op Blood DKs volgende expansion ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Filmpje van een warlock die Immerseus normal solo'd:
http://www.youtube.com/watch?v=uXMcCLSbVbo

Ook wel grappig. Deze zelfde warlock heeft ook Ji'kun gesolo'd trouwens.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

rjpurk schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:30:
[...]

Als je wil kan ik je wel boosten. ik moet MC nog doen voor legendary items dus wat mij betreft mag je alle epic items hebben ;)
nja wil het sowieso één keer minimaal 'legit' doen, gewoon voor de fun en ervaring :p Maar je aanbod klinkt in elk geval wel leuk in het geval ik wat items mis. Duurt overigens wel een paar dagen voordat ik lvl 60 ben, aangezien ik samen speel met m'n vriendin. :p Je kan me anders alvast wel adden: douwe1337#1487

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
douweegbertje schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:17:
[...]

nja wil het sowieso één keer minimaal 'legit' doen, gewoon voor de fun en ervaring :p Maar je aanbod klinkt in elk geval wel leuk in het geval ik wat items mis. Duurt overigens wel een paar dagen voordat ik lvl 60 ben, aangezien ik samen speel met m'n vriendin. :p Je kan me anders alvast wel adden: douwe1337#1487
Toen ik 2 jaar terug begon met spelen dacht ik ook zo wat raids te kunnen doen, maar zo werkt het dus niet meer. Raids zijn toegankelijk, maar tijdens het levelen kun je niet op level 60 even een raid gaan doen zoals het bedoeld was. Toen had je 40 man nodig en goede gear. Nu ben je in principe alleen en crap gear. Uiteraard kun je met een vriend die 90 is in 15 minuten door bijv Molten Core rennen, maar dat heeft niets met raiden te maken. Je gear ben je sowieso in de eerste dungeon in TBC content ook al weer kwijt omdat daar weer beter spul dropt. Omdat het levelen zo snel gaat en je de content dus niet kunt ervaren zoals bedoeld zou ik alle raids overslaan en ze later als je 90 bent nog eens doorlopen voor de fun. Zoiets heb ik toen ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jerry schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:58:
[...]

Met wat externe CD's die overlappen met je eigen zou het geen probleem moeten zijn. Misschien moeten de healers iets meer spammen tijdens die fase :). Zelf spam ik onze monk tank vol met regrowths tijdens die fase. De rest van de raid zou geen damage moeten krijgen (behalve een beetje van de debuff).
Nouja, ik heb net dus even rondgezocht en heb twee van mijn cooldowns een langere duration of een versterkt effect gegeven in ruil voor een langere cooldown. Betekent wel dat ik vrijwel zeker dood ben als we een tweede phase 2 krijgen, maar onze DPS zou hoog genoeg moeten zijn om dat te voorkomen.
Geen idee eigenlijk :P.
Begint de fight met Rik'kal, Skeer en Hisek en is Korven de volgende die spawnt? If so: zelfde als normal. :P
douweegbertje schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:17:
Voor oude raids laten veel groepen gewoon group loot aan staan, dus dan werkt het hetzelfde als in dungeons. Het meestgebruikte alternatief is zoals je omschrijft master looter maar dat doen mensen eigenlijk vrijwel alleen maar in moeilijke content. Het gaat trouwens lastig worden om op level 60 al te gaan raiden. Het aantal mensen dat nog MC, BWL en AQ doet op level 60 is redelijk laag, dus dan zit je al tegen cross-realm groepen aan te kijken. De gear die je er krijgt is bovendien ook nog eens niet echt geschikt om lang te gebruiken tijdens het levelen van 60 naar 70 omdat TBC ineens een overstap maakte naar veel meer stamina op gear, en mobs in Outland meppen veel harder omdat Blizzard ervanuitgaat dat je die questgear gebruikt. Zeker als dit je eerste playthrough is heb je dus weinig aan de paarse gear uit vanilla raids. :)

[ Voor 47% gewijzigd door NMe op 25-11-2013 17:29 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

hm, eigenlijk wel een beetje wank. Ik had gewoon gehoopt om rustig alles te kunnen doen en een beetje te leren. Snap heel de rede niet dat ze alles en iedereen pushen naar max lvl (kijk naar RaF, deadknight etc.) In feite zeg je nu (of Blizzard eigenlijk); negeer alle pre-expension content want dat is uit verhouding :/

Ik heb juist geen zin om direct al lvl 90 (of daar tegen aan) te zijn. Juist een beetje 'relaxen' en al beginnen met raids/dungs. In elk geval wel apart van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

douweegbertje schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:41:
hm, eigenlijk wel een beetje wank. Ik had gewoon gehoopt om rustig alles te kunnen doen en een beetje te leren. Snap heel de rede niet dat ze alles en iedereen pushen naar max lvl (kijk naar RaF, deadknight etc.) In feite zeg je nu (of Blizzard eigenlijk); negeer alle pre-expension content want dat is uit verhouding :/

Ik heb juist geen zin om direct al lvl 90 (of daar tegen aan) te zijn. Juist een beetje 'relaxen' en al beginnen met raids/dungs. In elk geval wel apart van Blizzard.
Er zijn wel guilds die de xp 'locken' op lvl 60, 70, 80 enz. En zo wel alle raids legit kunnen doen. En dan zou je via realid een invite kunnen krijgen voor MC, Karazhan, Naxx etc..

[ Voor 10% gewijzigd door junglebeast op 25-11-2013 18:07 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zo zijn wij ook 3,5 jaar geleden begonnen. Iedereeen nam een XP lock op level 60, 70 en 80. Niet lang nadat Cataclysm uitkwam zijn wij voor het eerst content gaan doen terwijl het écht actueel was.

Dat is wel erg leuk hoor. Alleen gear, flasks, enchants en food van die expansion gebruiken. Alsnog is het anders dan het toen was, maar wanneer je met een grote groep nieuwe raiders bent is het op die manier nog best een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Is hier een tank geïnteresseerd om morgen van 7 tot 11 uur SoO Normal te doen vanaf Dark Shamans? Ik kan namelijk niet en ze zoeken een vervangende tank :)

Groep maakt gebruik van Teamspeak 3 voor communicatie. Microfoon is wel verplicht. iLvl moet 535+ zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41

Je geeft zelf eigenlijk al een antwoord in je post, op level 60,70,... beschik je nog niet over al je skills/talents. Ook zijn er een heel aantal zaken niet meer beschikbaar en zijn een aantal mechanismen (ten goede) veranderd.

Neem bijvoorbeeld de allereerste level 60 raid die je vandaag nog kan doen, Molten BCore. Toen deze relevant was zat je met deze vervelende zaken:
- je moest verplicht een tweede set gear farmen met fire resistance op, anders kon je sommige (bijna allemaal) bosses gewoon niet aan.
- met wat pech moest je 6 maanden tot een jaar elke week die raid farmen om je eigen class set bij elkaar te krijgen. Toen vielen alle items nog individueel en schaars. Stel je even voor dat je 40 man bij elkaar hebt en dat per boss maar twee of drie items vallen, en die items kunnen dan ook nog eens compleet nutteloos zijn: 3 warlock items terwijl je er maar eentje mee hebt, en de week er op 1 mage en 2 druid en daarna nog eens 3 warlock items 8)7
- en ook al vielen de juiste items voor jou, dan nog kon je ze niet allemaal equippen vanwege die #*@! resistance gear

Dit was zo ongeveer voor heel vanilla en gedeeltelijk BC en WotLK raids het geval. Voor mij zijn dit zaken waarmee je nieuwere spelers echt niet lastig wil vallen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
junglebeast schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:01:
Er zijn wel guilds die de xp 'locken' op lvl 60, 70, 80 enz. En zo wel alle raids legit kunnen doen. En dan zou je via realid een invite kunnen krijgen voor MC, Karazhan, Naxx etc..
Wel vet, maar natuurlijk nog steeds niet hetzelfde. Moet dringend eens op zoek gaan naar een private server die nog op Cataclysm speelt :9~
rjpurk schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:23:
Is hier een tank geïnteresseerd om morgen van 7 tot 11 uur SoO Normal te doen vanaf Dark Shamans? Ik kan namelijk niet en ze zoeken een vervangende tank :)

Groep maakt gebruik van Teamspeak 3 voor communicatie. Microfoon is wel verplicht. iLvl moet 535+ zijn
Welke realm + faction? Aangezien je normal alleen op dezelfde realm kan puggen hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Kapoen schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:06:
[...]

Je geeft zelf eigenlijk al een antwoord in je post, op level 60,70,... beschik je nog niet over al je skills/talents. Ook zijn er een heel aantal zaken niet meer beschikbaar en zijn een aantal mechanismen (ten goede) veranderd.

Neem bijvoorbeeld de allereerste level 60 raid die je vandaag nog kan doen, Molten BCore. Toen deze relevant was zat je met deze vervelende zaken:
- je moest verplicht een tweede set gear farmen met fire resistance op, anders kon je sommige (bijna allemaal) bosses gewoon niet aan.
- met wat pech moest je 6 maanden tot een jaar elke week die raid farmen om je eigen class set bij elkaar te krijgen. Toen vielen alle items nog individueel en schaars. Stel je even voor dat je 40 man bij elkaar hebt en dat per boss maar twee of drie items vallen, en die items kunnen dan ook nog eens compleet nutteloos zijn: 3 warlock items terwijl je er maar eentje mee hebt, en de week er op 1 mage en 2 druid en daarna nog eens 3 warlock items 8)7
- en ook al vielen de juiste items voor jou, dan nog kon je ze niet allemaal equippen vanwege die #*@! resistance gear

Dit was zo ongeveer voor heel vanilla en gedeeltelijk BC en WotLK raids het geval. Voor mij zijn dit zaken waarmee je nieuwere spelers echt niet lastig wil vallen.
En nu kan je met één hand in je broek binnen een paar dagen lvl 90 zijn. Ik bedoel het is gewoon een beetje uit de verhouding, voor mij is o.a. lvl 90 worden met leuke gear óók een onderdeel van het spel. Nu je dit zo zegt over deze raid lijkt me dat haast juist leuk :) In feite hadden ze het iets minder bizar kunnen maken, maar nu hebben ze het totaal overbodig gemaakt. Ze hadden het op zijn minst zo kunnen maken dat je even wat moest farmen en die raid een x/xx-aantal keer moest doen (inclusief wat lvls krijgen) om zo richting de 70 te gaan?

Maar goed, het 'beste' is dus om gewoon naar de 90 te gaan en daar 'genieten' van de raids op dat niveau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
JimDB schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:09:
[...]

Wel vet, maar natuurlijk nog steeds niet hetzelfde. Moet dringend eens op zoek gaan naar een private server die nog op Cataclysm speelt :9~

[...]

Welke realm + faction? Aangezien je normal alleen op dezelfde realm kan puggen hé ;)
Mmmmh, dat wist ik niet. Maar in ieder geval het is op Argent Dawn (Horde) dit gaat dus nog moeilijk worden ook om een tank te vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
douweegbertje schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:27:
[...]

En nu kan je met één hand in je broek binnen een paar dagen lvl 90 zijn. Ik bedoel het is gewoon een beetje uit de verhouding, voor mij is o.a. lvl 90 worden met leuke gear óók een onderdeel van het spel. Nu je dit zo zegt over deze raid lijkt me dat haast juist leuk :) In feite hadden ze het iets minder bizar kunnen maken, maar nu hebben ze het totaal overbodig gemaakt. Ze hadden het op zijn minst zo kunnen maken dat je even wat moest farmen en die raid een x/xx-aantal keer moest doen (inclusief wat lvls krijgen) om zo richting de 70 te gaan?

Maar goed, het 'beste' is dus om gewoon naar de 90 te gaan en daar 'genieten' van de raids op dat niveau?
Jij moet vooral doen wat jij leuk vindt uiteraard, ik kan je dat niet vertellen. Ik vind alleen dat de oude raids met recht en reden niet meer courant gedaan worden. Nog een belangrijk nadeel heb ik trouwens niet vermeld: ik weet niet welke klasse jij speelt, maar ga er van uit dat voor alle healer klasses weinig tot geen dps tier items te vinden zijn in de oude raids. Elke klasse die kon healen kreeg alleen maar loot om te healen, muv een paar losse items links en rechts. Dus als je een priest, druid, shaman of paladin speelt ga je er niet al teveel dps items vinden.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb me tijdens vanilla ook rot geamuseerd met het spel, maar het is er echt wel op vooruit gegaan met de jaren. Daardoor zie ik weinig meerwaarde voor een levellend char om oude raids nog te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Blizzard forceert helemaal nergens dat jij die content niet meer mag doen? Het zijn juist de spelers die er geen trek meer in hebben. Niet zo gek ook, want er valt voor veel mensen niks meer te halen ondanks dat Blizzard juist steeds meer content toevoegt aan die oudere raids (achievements in 2008, pets in 2012/2013). Daarnaast hebben veel mensen die raids al zo vaak gedaan dat ze er absoluut geen zin meer in hebben. Daar zijn natuurlijk uitzonderingen op, maar zelfs als je mensen voor zo'n raid omlaag zou scalen zodat je hem op het juiste niveau kan doen is de opkomst waarschijnlijk erg laag voor Molten Core e.d. Daarbij zouden de vanilla raids in vergelijking érg makkelijk zijn nu de game verder gegroeid is. De meeste bosses in die periode hebben mechanics die makkelijker zijn dan sommige trash mobs in courante content. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Ik heb een vraagje ik ben sinds gister weer WoW gaan spelen op mijn enige maxed char :)
Ik ben een Prot Pala en heb niet de beste gear op het moment.
Voor de mensen die mijn char op willen zoeken: Realm=Auchindoun Naam=Wambam Race=Dwarf.
Hier mijn vraag.
Wat is het handigste om voor mij te doen om gear te krijgen en wat is mijn rotation :)
Ook nog een vraagje of misschien iemand hier een paar goeie macro's voor Prot Pala's weet.
In ieder geval bedankt :D

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Kapoen schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:37:
Elke klasse die kon healen kreeg alleen maar loot om te healen, muv een paar losse items links en rechts. Dus als je een priest, druid, shaman of paladin speelt ga je er niet al teveel dps items vinden.
Priest kun je uit dat straatje weglaten, apart van de setbonus die je van gear krijgt is de itemization voor shadow geen issue. Spirit wordt hit en int blijft spellpower. Dit geldt voor balance druids en elemental shamans net zo hard. Enhance shamans en feral/guardian druids hebben inderdaad wel pech. De enige class die qua DPS specs royally shafted is op gebied van tier 1 en 2 zijn de paladins :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Kwam gisteren laat in de avond zowaar in een oqueue flex groep voor wing 1 op m'n mage met ilvl 525. Helaas alweer geen loot, wordt er wel een beetje moe van. Het is dat ik een valor item heb kunnen kopen en een 553 belt zelf heb gecraft, maar er dropt echt niets in flex. Oh ja, een tier token op Nazgrim van de week die ik meteen kon disenchanten. Een beetje progress qua gear zou leuk zijn, want bijna niemand neemt je mee op deze ilvls zoals hier al een paar keer voorbij is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

wambamNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:40:
Ik heb een vraagje ik ben sinds gister weer WoW gaan spelen op mijn enige maxed char :)
Voor de mensen die mijn char op willen zoeken: Realm=Auchindoun Naam=Wambam Race=Dwarf.
Hier mijn vraag.
Wat is het handigste om voor mij te doen om gear te krijgen en wat is mijn rotation :)
Ook nog een vraagje of misschien iemand hier een paar goeie macro's voor Prot Pala's weet.
Icy-veins.com en timeless isle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
wambamNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:40:
Hier mijn vraag.
Kijk eerst een beetje rond op timeless isle en koop een stuk of 10 mogu rune of fate daar. tegen de tijd dat je die hebt heb je misschien ook al wat gear en dan pug je gewoon ToT Normal. Op elke baas doe je een extra loot roll met je mogu rune of fate. tegen het eind van de raid mis je dan misschien nog maar 4 gear pieces ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ok thanks dan zal ik dat gaan doen vanavond heel erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
wambamNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:45:
Ok thanks dan zal ik dat gaan doen vanavond heel erg bedankt.
Daarna zou je LFR kunnen clearen. Enige 2 raids die op dat moment nog relevant voor je zijn zijn ToT en SoO. Op LFR dropt ToT 502iLvl en SoO 528. Misschien slim om dus eerst LFR te doen ipv timeless isle in verband met de reset morgen. En vergeet niet je warforged seals op te halen (Deze kun je ophalen onder de shrine of two moons of the shrine of the seven stars voor als je ally bent :9). Deze zou ik bewaren voor Flex, omdat het een verspilling is als je deze op LFR gaat vergooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

rjpurk schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:08:
[...]

Daarna zou je LFR kunnen clearen. Enige 2 raids die op dat moment nog relevant voor je zijn zijn ToT en SoO. Op LFR dropt ToT 502iLvl en SoO 528. Misschien slim om dus eerst LFR te doen ipv timeless isle in verband met de reset morgen. En vergeet niet je warforged seals op te halen (Deze kun je ophalen onder de shrine of two moons of the shrine of the seven stars voor als je ally bent :9). Deze zou ik bewaren voor Flex, omdat het een verspilling is als je deze op LFR gaat vergooien.
Dat is ook een mogelijkheid moet je eigenlijk in LFR of FLEX ook de tactics voor bossen aanhouden qua taunts ofzo.
Ik kan me herrineren dat ik LFR ToT als solo tank heb gedaan maar misschien hebben ze alles een beetje gebuffed?
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die op Auchindoun spelen hier van tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
Het lijkt erop dat we Medivh's verjaardag gaan vieren in Karazhan.
Phases
• Karazhan Restoration - Renamed to Medivh's Big Birthday Bash.
Oh, en wat een wreed artwork is dit! :D

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1483286_10151978869844034_675091389_n.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 26-11-2013 11:41 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
wambamNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:12:
[...]

Dat is ook een mogelijkheid moet je eigenlijk in LFR of FLEX ook de tactics voor bossen aanhouden qua taunts ofzo.
Ik kan me herrineren dat ik LFR ToT als solo tank heb gedaan maar misschien hebben ze alles een beetje gebuffed?
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die op Auchindoun spelen hier van tweakers?
Elke boss vereist 2 tanks.

Ikzelf heb deze guide even doorgelezen: The Quick and Dirty Tanking Guide for Siege of Orgrimmar voor de rest zijn de tactics van LFR en Flex hetzelfde.

Je kan bijvoorbeeld voor Flex oQueue gebruiken om groepen te maken/vinden. Na gebruik is het het best om bij Settings/Setup op 'Remove now' te drukken en vervolgens de addon uit te schakelen. Anders word heel je friendlist overspoeld met allemaal vreemde BattleTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Wat is een goeie quest addon? Wil iets in de trant van Zygor guides voor levelling. Dat ik meteen ook een quest flow krijg. Niet quest per quest maar in functie van efficiëntie questen oppikken en afwerken. Carbonite gebruikte ik voorheen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Zelf heb ik altijd veel plezier gehad met de add-on van wow-pro (Begon allemaal met Jame's guides :))
Veel guides die per level / zone de quests aangeven wat het handigst is.

http://www.wow-pro.com/

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vraagje, wat is een goede levelling spec voor 85-90 DK? Frost is echt ruk merk ik.. constant low HP ><

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Blood raadt Zygor aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
lanerios schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:09:
Vraagje, wat is een goede levelling spec voor 85-90 DK? Frost is echt ruk merk ik.. constant low HP ><
Ik hoor vaak dat mensen in tank spec levelen. ikzelf heb hier geen ervaring mee, maar je kan het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 11:15
Blood is een prima manier om te levelen, duurt wel even wat langer voor ze neer zijn maar health problemen zal je niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Blood levelen ging als een malle. Gewoon alles pullen dat je ziet zo'n beetje. Dungeons lopen voor de quests. En vanaf 88 of zo naar Timeless Isle gaan. Constant als je naar een nieuwe zone kan gaan meteen gaan. Je dps single target is niet super, maar met aoe gaat het in verhouding minder traag en je gaat niet dood in ieder geval.

Oh en als je gear van quests krijgt, altijd voor de dps stats kiezen als je de keuze hebt. Scheelt weer iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
rjpurk schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:12:
Ik hoor vaak dat mensen in tank spec levelen. ikzelf heb hier geen ervaring mee, maar je kan het proberen
Als DK heb je hier gewoon het voordeel dat je als Blood én super veel kan pullen zonder dood te gaan én nog veel damage doet ook. Op m'n paladin heb ik gedeeltelijk geleveld als prot (vooral voor dungeons) en gedeeltelijk als retri gewoon doordat je niet dezelfde survivability gecombineerd hebt met die dps als een Blood DK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
Blood is voor mij altijd het beste geweest om te levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Retri Pala All the way! (en tank in dungeons en raids)

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Mijn pala hardcore geleveled als holy ... omdat het kon :p
NEVER AGAIN! D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Mijn Pala volledig in prot geleveld geeft je zon goed gevoel als het eenmaal klaar is :D
Maar zoals ze zeggen neem een spec met survivability en een redelijke DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 11:15
detheavn schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:02:
NEVER AGAIN! D:
Same here van Vanilla tot en met Wrath ...gelukkig samen met de vrouw die een warlock had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NEVER AGAIN! D:
Haha

Goed bezig !

Kuranai rep in TBC in ongeveer 48uur naar exalted.
Heledag en nacht zitten farmen voor die stomme talbuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:41:
Kuranai rep in TBC in ongeveer 48uur naar exalted.
Heledag en nacht zitten farmen voor die stomme talbuk
Haha, ik ben slim geweest en heb Mag'har (Horde variant ervan) rep gefarmd toen ik nog aan het levellen was, vandaar dat ik m'n Albino Drake al te pakken had op level 70 :*)

Daarnet nog eens door Ulduar 25 man gegaan voor zowel de Legendary als achievement en heb er van beide een hoop mee kunnen pikken, volgende reset en de week erna nog eens en de achievements zouden erop moeten zitten (in Ulduar 25 alleszins), de legendary (heb er nu 13 van de 30) zal nog wat langer duren vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JimDB schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:53:
[...]

Haha, ik ben slim geweest en heb Mag'har (Horde variant ervan) rep gefarmd toen ik nog aan het levellen was, vandaar dat ik m'n Albino Drake al te pakken had op level 70 :*)

Daarnet nog eens door Ulduar 25 man gegaan voor zowel de Legendary als achievement en heb er van beide een hoop mee kunnen pikken, volgende reset en de week erna nog eens en de achievements zouden erop moeten zitten (in Ulduar 25 alleszins), de legendary (heb er nu 13 van de 30) zal nog wat langer duren vrees ik.
Achievments bestonden nog niet toen ik dat deed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 07:44
ik heb het geprobeerd mensen zoals vele zeiden./ gewoon doorgaan. ben nu level 48 maar begin het levellen wel zat te worden. heb als played time 23 uur staan. laatste dungeons geen enkele goede groep gevonden waar het daarvoor allemaal leuk was. denk toch dat zoals meerdere mensen al hebben gezegd dit spel niet dde mmo voor mij is. lotro wel tot end game gespeeld toen het nog geen f2p was. weet niet of ik nog verder ga proberen maar denk dat ik het spel even laat rusten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Je speelt waarschijnlijk ook alleen, en dat is inderdaad geen bal aan.

Helaas ben ik niet zo van een ALT levelen en al helemaaal niet van questen en dergelijke.
Anders had ik gezegt ik doe mee met je, maar dat kan helaas niet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
heb ook met meerdere gspeelt. lijkt erop dat het spel als enige doel heeft om zo snel mogelijk level 90 te worden. helaas weinig om het levellen te verbeteren. wilde naar een level 49 gebied omdat dan de quests misschien wat moeilijker zouden zijn. alleen kan je ze daar nog niet accepteren (grijze uitroeptekens) dus alle quests zijn saai omdat ze zo makkelijk zijn. geen echte uitdaging. net als de meeste dungeons. geen echte uitdaging. das wel erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Heb destijds mijn Hunter van 80-85 alleen via herbing geleveld.. Dat doe ik ook nooit meer, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:40
Ik heb ooit iets gelezen over Iron Man levelen, maar dat gaat me echt te ver. Je mag dan geen common, rare of epics gebruiken, geen dungeons doen, geen BG's, alles solo en geen pots, elixers of andere hulpmiddelen. Je mag alleen witte gear en wapens gebruiken, geen questrewards ook, dus echt super basic. Oh, en daarnaast mocht je ook niet doodgaan. Character dood = deleten en opnieuw beginnen en dan op die manier max level halen (toen nog 85)...... Er zijn gasten die het gedaan hebben en dat allemaal vóórdat levelen weer generfed was. Ik ga daar echt niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Poops_McGhee schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:15:
Ik heb ooit iets gelezen over Iron Man levelen, maar dat gaat me echt te ver. Je mag dan geen common, rare of epics gebruiken, geen dungeons doen, geen BG's, alles solo en geen pots, elixers of andere hulpmiddelen. Je mag alleen witte gear en wapens gebruiken, geen questrewards ook, dus echt super basic. Oh, en daarnaast mocht je ook niet doodgaan. Character dood = deleten en opnieuw beginnen en dan op die manier max level halen (toen nog 85)...... Er zijn gasten die het gedaan hebben en dat allemaal vóórdat levelen weer generfed was. Ik ga daar echt niet aan beginnen.
Uhu dat komt uit Diablo :) In feite maakte je een hardcore char en ging je het spel uitspelen zonder een NPC te spreken, gebieden opnieuw te bewandelen, terug naar town te gaan etc. Uiteindelijk zijn er 10tallen variaties op maar dit is vooral leuk om te doen als groep. Vervolgens zet je ook je eigen regels neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musigo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-10-2020
Poops_McGhee schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:15:
Hahaha dit was geweldig, heb de site nog wel van deze challenge voor geintresseerde. Staan alle regels op en kan je jezelf aanmelden.... Weet niet of dit nog steeds gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
douweegbertje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:25:
[...]

Uhu dat komt uit Diablo :) In feite maakte je een hardcore char en ging je het spel uitspelen zonder een NPC te spreken, gebieden opnieuw te bewandelen, terug naar town te gaan etc. Uiteindelijk zijn er 10tallen variaties op maar dit is vooral leuk om te doen als groep. Vervolgens zet je ook je eigen regels neer.
Ze hebben het ook met WoW gedaan. Waren fora voor ingericht om te kijken wie het het eerste voor elkaar kreeg. Uiteraard een hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Niet verwacht, maar heb Major Payne Grand Master Pet Battler in 1 keer kunnen verslaan. :D
En dan is mijn team nog lang niet het beste. Lvl 23 Unborn Valkyr, lvl 24 Guardian Cub en lvl 25 Kun-Lai Runt. Geeft wel moed om verdere pet trainer in te gaan maken :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Die Ironman challenge is een leuk initiatief (ik zou er zelf nooit aan beginnen though :) ). Heeft ook wat aandacht van Blizzard zelf gekregen: http://us.battle.net/wow/en/blog/4452527

Er schijnt ook een Pacifist challenge te zijn...levelen zonder iets te doden. Die lijkt me persoonlijk nog een tikje moeilijker 8)7

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
temp00 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:41:
Die Ironman challenge is een leuk initiatief (ik zou er zelf nooit aan beginnen though :) ). Heeft ook wat aandacht van Blizzard zelf gekregen: http://us.battle.net/wow/en/blog/4452527
Begin er maar eens aan, level 90 worden door alleen common en grey items te gebruiken, geen enchants, voedsel, etc. :| Ten eerste doe je er een eeuwigheid over om een mob dood te krijgen, maar jij daarentegen bent zelf wel bijna direct dood 8)7 We zouden er eigenlijk een jaarlijks Tweakers event van moeten maken en zien hoever mensen geraken :D
Er schijnt ook een Pacifist challenge te zijn...levelen zonder iets te doden. Die lijkt me persoonlijk nog een tikje moeilijker 8)7
En nog zonder quests te completen ook :O Daar moet je toch helemaal gek van worden... http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/6864516676
Die 96 total damage 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
Volgens mij krijg je dan wel een sh*tload aan gold binnen, niet? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Zijn er nog mensen bezig met de Pilgrim's achievements? Ik moet nog één achievement gedeeltelijk afwerken, namelijk de rogues van de andere faction taggen. Dat komt dus neer op zelf chars rollen met een trial account. De Goblin quest lijn is laaaaaaaaang zonder heirlooms, maar wel grappig in feite (bootzooka, lol). En blijkbaar kan ik nog een cent verdienen door de Goblin pet op m'n eigen Alliance AH te gooien, die dingen zijn nogal zeldzaam als ik een expert trader/guildie moet geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Yup, ben er vandaag ook mee begonnen en moet ook alleen nog het rogue achievement doen (had de 5 dailies gedaan, van 3 heb ik de Pilgrim kleren genomen, van de overige 2 de gun) waarvan ik momenteel op 2/10 zit. Op zich is dat achievement nog best simpel te doen hoor, gewoon een keer voor Orgrimmar en Stormwind gaan kijken of er daar wat rogues zitten en dat heb je het meteen en anders zijn er toch zowiezo wat rogue guildies, neen? :)

Na m'n Ulduar run en die Pilgrim achievements eindelijk over m'n raidleader gesprongen in aantal achievementpoints, voelt toch als een overwinning, vooral aangezien hij al veel langer speelt dan ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
JimDB schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:05:
Yup, ben er vandaag ook mee begonnen en moet ook alleen nog het rogue achievement doen (had de 5 dailies gedaan, van 3 heb ik de Pilgrim kleren genomen, van de overige 2 de gun) waarvan ik momenteel op 2/10 zit. Op zich is dat achievement nog best simpel te doen hoor, gewoon een keer voor Orgrimmar en Stormwind gaan kijken of er daar wat rogues zitten en dat heb je het meteen en anders zijn er toch zowiezo wat rogue guildies, neen? :)

Na m'n Ulduar run en die Pilgrim achievements eindelijk over m'n raidleader gesprongen in aantal achievementpoints, voelt toch als een overwinning, vooral aangezien hij al veel langer speelt dan ik :D
De Alliance rogues heb ik allemaal bij elkaar gesprokkeld aan Stormwind en Ironforge ja, maar de Horde faction is vrij klein op mijn realm. Aan Orgrimmar ben ik de juiste chars nog niet tegengekomen, maar dat is geen probleem meer. Morgen tag ik de laatste nodige chars via m'n trial account. En omdat de Horde faction zo klein is heb ik de Turkinator achievement gedaan in Tirisfal omdat daar geen concurrentie is itt Elwynn Forest.

Turkey pet ftw _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 26-11-2013 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
JimDB schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:56:
[...]

Begin er maar eens aan, level 90 worden door alleen common en grey items te gebruiken, geen enchants, voedsel, etc. :| Ten eerste doe je er een eeuwigheid over om een mob dood te krijgen, maar jij daarentegen bent zelf wel bijna direct dood 8)7 We zouden er eigenlijk een jaarlijks Tweakers event van moeten maken en zien hoever mensen geraken :D

[...]

En nog zonder quests te completen ook :O Daar moet je toch helemaal gek van worden... http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/6864516676
Die 96 total damage 8)7
Dat is ziek en je moet erg geduldig of autistisch zijn om alleen maar te levelen met farmen. Ik weet niet wat zieker is, Iron Man Challenge of Pacifist, maar het zijn wel 2 dingen die ik in de game niet ga doen.
De Pacifist heeft wel 271 deaths. Bij de Iron Man mag je er 0 hebben...

[ Voor 4% gewijzigd door Poops_McGhee op 26-11-2013 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
offtopic:
offtopic: Zou je aub die benaming niet als een scheldwoord willen gebruiken? Ik voel mij aangesproken vanwege mijn autisme. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Zeror schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:26:
[...]

offtopic:
offtopic: Zou je aub die benaming niet als een scheldwoord willen gebruiken? Ik voel mij aangesproken vanwege mijn autisme. Alvast bedankt!
offtopic:
No worries, is niet als scheldwoord bedoeld. Het is meer bedoeld dat autisten vaak veel langer met 1 bepaalde actie bezig kunnen zijn dan niet-autisten. Dat heeft geen negatieve lading.
Vroeger vond ik autisme nog raar, maar dat hield op toen ik jááááren geleden naar de TV show met Ivo Niehe zat te kijken waar een autistische jongen uit een ruw bonk klei binnen 9 minuten Da Vinci's sforza kneedde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Kapoen schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:36:
Zijn er nog mensen bezig met de Pilgrim's achievements? Ik moet nog één achievement gedeeltelijk afwerken, namelijk de rogues van de andere faction taggen. Dat komt dus neer op zelf chars rollen met een trial account. De Goblin quest lijn is laaaaaaaaang zonder heirlooms, maar wel grappig in feite (bootzooka, lol). En blijkbaar kan ik nog een cent verdienen door de Goblin pet op m'n eigen Alliance AH te gooien, die dingen zijn nogal zeldzaam als ik een expert trader/guildie moet geloven...
welke pet bedoel je dan? Dan zou ik ook een goblin moeten aanmaken om die pet te verzamelen... Ik heb gelukkig alle world events al helemaal klaar, ik heb hooguit nog wat items/pets die ik moet verzamelen, alle achievements gelukkig al wel binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Poops_McGhee schreef op woensdag 27 november 2013 @ 02:43:
[...]

offtopic:
No worries, is niet als scheldwoord bedoeld. Het is meer bedoeld dat autisten vaak veel langer met 1 bepaalde actie bezig kunnen zijn dan niet-autisten. Dat heeft geen negatieve lading.
Vroeger vond ik autisme nog raar, maar dat hield op toen ik jááááren geleden naar de TV show met Ivo Niehe zat te kijken waar een autistische jongen uit een ruw bonk klei binnen 9 minuten Da Vinci's sforza kneedde.
offtopic:
Ok, dan is het goed. Ik reageerde alleen zo, omdat ik 'autistisch' ook wel vaker hoor, maar dan is het meer als scheldwoord. Daar wordt ik dan heel nijdig van. Er is niks mis met autisme ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 07:15
Pligrim Quest Rogues

Als Alliance doe ik het volgende ik vlieg the Two Moons in, ga achterin op een pilaar staan en dan is het wachten tot dat ze voorbij lopen.

Zo heb ik ze allemaal gehaald.

Nu de alliance kant nog.

[ Voor 5% gewijzigd door MaceNL op 27-11-2013 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
EelcoB schreef op woensdag 27 november 2013 @ 07:34:
[...]

welke pet bedoel je dan? Dan zou ik ook een goblin moeten aanmaken om die pet te verzamelen... Ik heb gelukkig alle world events al helemaal klaar, ik heb hooguit nog wat items/pets die ik moet verzamelen, alle achievements gelukkig al wel binnen
De pet die je kan kopen bij de trainer en uniek is voor je race, zoals bv de Gilnean Raven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

NEVER AGAIN! D:
Zelfde met mijn priest, van 1 tot en met 85 als holy geleveled. Helaas was het in MoP niet rendabel om alleen in instances te levelen. Zou dit in de nieuwe expansion wel mogelijk zijn? Want dan kan ik gewoon de quests skippen tot er weer flying mounts zijn :P.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond onze eerste heroic SoO pogingen. We willen echter voor gear nog wel de instance leeg farmen. Met twee vaste raid avonden per week (en 1 extra mits voldoende belangstelling) betekent dit dat we één avond aan heroic bosses kunnen besteden.

Waar kunnen we dan realistisch op rekenen, de websites zijn het er niet over eens? Volgens de een zijn de eerste 4 heroic bosses vergelijkbaar of makkelijker dan normal Garrosh, volgens anderen alleen de eerste twee.
ValHallen schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:58:
[...]

Zelfde met mijn priest, van 1 tot en met 85 als holy geleveled. Helaas was het in MoP niet rendabel om alleen in instances te levelen. Zou dit in de nieuwe expansion wel mogelijk zijn? Want dan kan ik gewoon de quests skippen tot er weer flying mounts zijn :P.
Denk ik niet, 10 levels en 4 leveling dungeons, dan ga je er 1 outgearen voor je de volgende in kan met de xp drop die daar bij hoort.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:01:
Vanavond onze eerste heroic SoO pogingen. We willen echter voor gear nog wel de instance leeg farmen. Met twee vaste raid avonden per week (en 1 extra mits voldoende belangstelling) betekent dit dat we één avond aan heroic bosses kunnen besteden.

Waar kunnen we dan realistisch op rekenen, de websites zijn het er niet over eens? Volgens de een zijn de eerste 4 heroic bosses vergelijkbaar of makkelijker dan normal Garrosh, volgens anderen alleen de eerste twee.
Garrosh lag bij ons in een kleine 1,5 avond wipen. Ook de tweede kill met een minder goed team kostte niet al te veel tijd.

Immersius heroic was voor ons vorige week bijna 3 uur lang wipen, met slechts 3 keer een phase 2. Mijn vermoeden is dus dat Immersius een stuk lastiger is als Garrosh.

Vanavond weet ik meer, dan gaan we namelijk weer met frisse moed en een aantal nieuwe ideeen Immersius proberen... De andere 3 groepen in onze guild die op 14/14 staan hebben ook nog geen kill gehaald in HC land.

Norushen hoor ik verhalen over dat het makkelijk is op HC, en dat het een gevecht is dat prima kan worden ge-2-healed op HC. Dat lukt bij ons op normal nog maar net, dus die zal ook niet heel makkelijk zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
ImmereusHC was voor ons juist makkelijker dan Garrosh. In ongeveer twee avonden(6 uurtjes totaal) was ie om.
Wat wij doen is 2 dagen progress, 1 dag farmen.
We zijn nu bezig met Protectors HC, lukt dat niet in die twee dagen. Dan is de derde dag een (bijna) full clear. Om zo veel mogelijk gear te krijgen voor mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Laatst online: 16-08 18:47
Om in te haken op de lvling discussie, ik heb mijn druid van 70 naar 90 gelvlt met alleen herbalism, het was een nachtmerrie maar heeft wel hopen met goud opgeleverd. Mijn rogue heb ik van 80 naar 90 gelvlt door alleen pet battles te doen, moet zeggen dat dat nog aardig snel was (uiteraard na de pet exp nerf).
Voor de zoveelste keer dezelfde quests/dungeons doen is ook bar weinig aan.

Vanavond weer flex induiken in de hoop op eindelijk nieuwe shoulders, deze week weer 7 kansen (inc bonus rolls), de afgelopen weken alleen voor shoulders geraid omdat ze weigeren te droppen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Zeror schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:31:
[...]

offtopic:
Ok, dan is het goed. Ik reageerde alleen zo, omdat ik 'autistisch' ook wel vaker hoor, maar dan is het meer als scheldwoord. Daar wordt ik dan heel nijdig van. Er is niks mis met autisme ;)
offtopic:
Waar maak je je druk om, tegenwoordig is iedereen wel autistisch. Het enige wat je kunt zeggen is; ja ik ben een autist. Zijn strekking is helemaal niet verkeerd, sommige hebben gewoon een tik om zoiets te kunnen. Jijzelf notabene legt de link tussen autistisch en slecht/ziekte/scheldwoord etc. Ik heb zelf ook gewoon een autisme dat ik vooral logisch kan na denken. Ik ben daar trots op, zou je ook eens moeten zijn op jezelf. Tenzij je een autisme hebt dat je er niet tegen kan dat je een autisme hebt :+

Zo, dat moest ik even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Goemies schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:38:
ImmereusHC was voor ons juist makkelijker dan Garrosh. In ongeveer twee avonden(6 uurtjes totaal) was ie om.
Wat wij doen is 2 dagen progress, 1 dag farmen.
We zijn nu bezig met Protectors HC, lukt dat niet in die twee dagen. Dan is de derde dag een (bijna) full clear. Om zo veel mogelijk gear te krijgen voor mensen.
Van hetzelfde hier, het is nu 4 weken geleden sinds we Garrosh hebben gekilled en sinds dien hebben we iedere week simpel Immerseus HC kunnen killen. De eerste keer dat we hem zagen ongeveer anderhalf uur zitten wipen voordat we hem neer hadden en vorige week was het zelfs een oneshot, zulke dingen kan ik niet van Garrosh zeggen, 4 weken tot bij hem geraakt en talloze wipes aan verspilt zonder hem uiteindelijk te doden en zelfs nu zit ik nog steeds maar op 1 Garrosh kill.

Ik zou dus zeker zeggen dat Garrosh moeilijker is dan de eerste 3 HC bosses (Norushen is op HC echt een lachertje), over de rest kan ik nog niet veel zeggen aangezien we maar een paar tries gehad hebben op Sha of Pride. We hadden het wel even moeilijk op Protectors, maar niets vergeleken met Garrosh hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2013/november/ghostcrawler_blizzard.png

http://www.mmo-champion.c...6?p=23932837#post23932837

[ Voor 37% gewijzigd door junglebeast op 27-11-2013 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Ghostcrawler stop ermee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
heb net effe de battlegrounds bekeken om te kijken of ik dat leuk zou vinden. helaas helaas. heb alles geprobeerd om het toch leuk te vinden. heb er zeker leuke momenten mee gehad maar het is denk toch wel over. questen is heel soms leuk. dungeons zijn redelijk saai. allemaal rushen. questen veelal te makkelijk. battlegrounds zijn eigenlijk onoverzichtelijk en hebben meer met buttonbashen te maken dan echte skills. als je maar lang genoeg speelt ben je goed principe.

ben bang dat dit mijn laatste sessie wow was.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:54
Is dat negatief? Die man heeft mogelijk meer stuk gemaakt dan verbeterd na zijn aanstelling bij geloof ik begin cata......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18
Dennism schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:43:
[...]

Is dat negatief? Die man heeft mogelijk meer stuk gemaakt dan verbeterd na zijn aanstelling bij geloof ik begin cata......
Het staat zelfs in dat bericht hierboven maar Greg Street werkte al ver voor Cataclysm aan WoW, ook tijdens WotLK wat door velen als de beste expansion gezien wordt. ;) (Persoonlijk vond ik TBC leuker maar goed :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik denk dat Greg Street erg goed werk heeft geleverd voor WoW. Hij had zeker niet de makkelijkste taak. Hij moest de ene class nerfen en de andere buffen. De ene speler werd daardoor boos en de andere blij. Het moet niet makkelijk geweest zijn om daar een goede balans in te vinden.
Hij had ook altijd wel leuke reacties op zowel de forums, twitter als op de Blizzcons. Het zal vreemd zijn om hem niet meer verbonden te zien met Blizzard en World of Warcraft.

• Mektheb
*shocked*

Dagboekje :+

Gistere begonnen met questen in Twilight Highlands, die had ik nog niet, toch zitten er best leuke quests tussen ^^.
En ik ben echt niet van het questen :+, hierna plak ik vashir er achter aan en dan heb ik Loremaster voor Cataclysm ook compleet.
Dan kan ik weer verder met Loremaster Pandaria ( moet nog 1 gebied )

Eigenlijk doe ik dit alleen maar omdat ik nog rep moest met de faction voor Twilight Highlands, zodat ik meerdere dingen in 1 klap kon doen, laatste beetje zou ik wel moetne farmen in dungeons, maar goed dat is niet al te lastig met een AOE knop :P

Dus zo toch weer ff 3/5 achievments te behalen en alle beetjes helpen ^^
Heb al zolang zitten slacken eigenlijk haha.

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
Goede morgen,

Wij hebben ook een kleine 5 uur (50+ tries) nodig gehad om Immersius HC neer te krijgen. Maar gister rond 22.55 ging hij dan uiteindelijk op zijn gat. BAM! Die had ik niet meer aan zien komen :)

Loot: priest cloth (d/e) en een offspec leather piece die niemand wilde hebben... Dat was dan wel een beetje jammer! Maar een kill is een kill!

Uiteindelijk hebben we nog ontzettend veel geexpirimenteerd met positionering. Dit gaat volgende week absoluut nog een uitdaging worden. Als je eenmaal met iedereen in leven in een 3de P1 komt is het een walk in the park. Hier de logs (15 seconden voor de enrage hadden we de kill):
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=8000&e=8586

Na de kill hebben we even snel protectors omgelegd, zondag gaan we Norushen HC proberen. Ik verwacht daar stiekem toch wel een kill!

• IntToStr
Heb gisteren maar met onze 2e raidgroep meegedaan op de mage. Dropt op eerste boss dat mooie caster trinket, verlies ik tegen een trial priest die evenveel dps doet als ik terwijl hij 30 ilvls meer heeft en ik voor het eerst frost mage speelde, maar goed zijn main en mijn alt. Dropt daarna warforged wrists op Norushen, maar toen was ik even op pallie gegaan omdat we de enrage niet haalden... Dropt daarna tier chest die ik verlies aan een social tank die al beter had dan ik. Had helaas geen coins voor extra pogingen op trinket + weapon. Daarna Ordos, win ik een belt terwijl ik net dit weekend zelf een belt had gecraft :S

Ik denk dat blizzard wil dat ik bij de paladin blijf :+

• Ryada

Ryada

She/Her

[rant mode]

Gister ff LFR gedaan maar wat een gedoe.
Eerst even mogu shan vaults zodat ik weer een beetje kon inkomen zit ik met een warrior tank (ik ben pala tank :D) maar bij de eerste boss moest en zou hij alle 3 de stenen honden op zich hebben, (ben de naam ff kwijt) maar ik wou ook wat doen en ik ga natuurlijk niet queuen om niks tedoen en alleen beetje dps tedoen maar om te tanken.
Dus ik taunt 1 van de 3 en meteen taunt die gast hem weer terug nou dat ging het hele gevecht door waardoor ik geen enkele boss heb getankt.
Zelfde verhaal voor 2de en 3de boss.

Toen daarna maar even Pinnacle of Storms gequeued met een vriend kom ik daar tegen een Dudu tank met end game gear voledig crit stacked en 1mil hp -.-
Daar ben je dan ook snel klaar mee want tegen een crit tank kan ik geen aggro houden.
Dus weer een LFR waar ik niks tedoen had.
Toen als laatste de 2de LFR van ToT gedaan (ben de naam ook kwijt) kom ik met een full blue pvp gear paladin te tanken hij zit in DPS spec dus hij moet gefocusd worden door de heals (ze hielden hem amper in leven) en op de schildpad boss (ook de naam kwijt) had ik met hem afgesproken dat hij de adds zou tanken........
3 maal raden wat er gebeurd ik krijg alle adds op terwijl de healers hem moeten powerhealen en ik op mijn eigen heals en de heals van een vriend moet vertrouwen.
Ik was er helemaal klaar mee en bubble gepopt en naar de achterkant van de room gelopen voor een wipe omdat de helft van de raid dood was op 75% hp van de boss nog over.

[/rant mode]

Toch heb ik er wel een mooie boots drop gehad :D
Ik zeg niet dat ik een hele goede tank ben (zie crit tank verhaal en ben ook al een half jaar gestopt) maar als je queued voor te tanken mag je toch ook vel verwachten dat je iets moet doen of een beetje weet hoe je moet tanken.

• Zeror
Geruchten gaan dat Jay Wilson (Game Director van Diablo 3 tot begin dit jaar) het stokje van Ghostcrawler gaat overnemen. Daar heb ik wel vertrouwen in moet ik zeggen. Jay Wilson is bekend met alles wat met Diablo te maken heeft. Zijn visie kan nog weleens interessant gaan worden voor WoW.

• Mektheb
Zeror schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:19:
Geruchten gaan dat Jay Wilson (Game Director van Diablo 3 tot begin dit jaar) het stokje van Ghostcrawler gaat overnemen. Daar heb ik wel vertrouwen in moet ik zeggen. Jay Wilson is bekend met alles wat met Diablo te maken heeft. Zijn visie kan nog weleens interessant gaan worden voor WoW.
Moar Guts and Glory !

• JimDB
Mektheb schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:07:
*shocked*

Dagboekje :+

Gistere begonnen met questen in Twilight Highlands, die had ik nog niet, toch zitten er best leuke quests tussen ^^.
En ik ben echt niet van het questen :+, hierna plak ik vashir er achter aan en dan heb ik Loremaster voor Cataclysm ook compleet.
Dan kan ik weer verder met Loremaster Pandaria ( moet nog 1 gebied )

Eigenlijk doe ik dit alleen maar omdat ik nog rep moest met de faction voor Twilight Highlands, zodat ik meerdere dingen in 1 klap kon doen, laatste beetje zou ik wel moetne farmen in dungeons, maar goed dat is niet al te lastig met een AOE knop :P

Dus zo toch weer ff 3/5 achievments te behalen en alle beetjes helpen ^^
Heb al zolang zitten slacken eigenlijk haha.
Waar haal je toch de tijd en motivatie om die achievements te doen :O Questing achievements zit ik maar op 30% van ze allemaal ofzo, maar ik kan me er gewoon niet aan zetten om naar iedere zone te gaan en daar alle quests te doen, misschien moet ik het eens met een paar guildies doen :/

Deze week trouwens mijn Dragon Soul achievements afmaken en nog eens Ulduar 25 man binnen springen, en hopelijk ook eens een goede dancing groep vinden voor de laatste boss in MSV (nog 2 achievements uit MSV en ook Pandaria Raider zit erop).
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.