Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 280 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 29.279 views

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 14:51
Ik vraag me eerder af hoe jij aan al die groepen komt voor die instances , nooit zie ik iets boeiends voorbij komen en als er een groep is dan bakkenze er niets van en pleuren ze echt zo snel uit elkaar.

En ja ik heb ook niet echt de motivatie om ze te doen hoor :P, maar ik wil een beetje die dingen afsluiten zodat ik er niet meer heen moet kijken.
De horror hierna word fishing en cooking die ik nog helemaal moet doen.

En nog Factions van Pandaria natuurlijk, maar ik vind het eiland geen piep wat aan.
Maar die dungeons moet ik allemaal nog doen, HoF Terrace Throne of Thunder etc..
Maar ja de vraag is met wie ? :(

Ja openraid, gok ik zo maar die kan ik niet instellen meer omdat ze nog steeds denken ik alliance ben >.>

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 28-11-2013 11:38 ]

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Mektheb schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:37:
Ik vraag me eerder af hoe jij aan al die groepen komt voor die instances , nooit zie ik iets boeiends voorbij komen en als er een groep is dan bakkenze er niets van en pleuren ze echt zo snel uit elkaar.
Op zich is het gewoon geluk hebben met de groepen hoor, maar zelf iets organiseren met een aantal vrienden of guildies voorkomt vaak vele fuck ups en early leavers. Bovendien kan je tegenwoordig zeer veel van die achievements solo'en met een beetje gear dus ja :) Je moet je er gewoon eens achter zetten en actief naar wat groepen zoeken, én komen opdagen als je aanvaard wordt in de groep ;)
En ja ik heb ook niet echt de motivatie om ze te doen hoor :P, maar ik wil een beetje die dingen afsluiten zodat ik er niet meer heen moet kijken.
De horror hierna word fishing en cooking die ik nog helemaal moet doen.
Mja, heb Loremaster Jade Forest gedaan terwijl ik m'n monk aan het levellen was gewoon doordat ik toch de exp nodig had, maar als je op max level zit en al die quests moet doen zonder echt nut :/ Cooking is tegenwoordig wel een piece of cake (:+) door de Pandaren Ways of Cooking, ben je in no time 600, fishing daarentegen :X
En nog Factions van Pandaria natuurlijk, maar ik vind het eiland geen piep wat aan.
Moest nog steeds de Isle of Thunder faction naar exalted brengen, maar sinds ik exalted ben met Tillers doe ik gewoon daar die daily, zet ik de dungeon bonus op die faction en dan heb ik meteen iedere dag een pak rep zonder maar 1 daily te doen, Anglers next op diezelfde manier, want die dailies :|

• Mektheb
Dat is inderdaad ook een manier om het te doen, Cooking en dan daarmee rep >
Andere kant ik wil nog van die achievments halen die bij de daily's etc horen.

Ben benieuwd ga vanavond weer is kijken wat er te doen is en inderdaad is kijken of er niet achievments zijn die ik misschien zelf kan doen in dungeons van bijvoorbeeld Cataclysm etc.

Irriteer me er ook mateloos aan die op Wow-europe niet goed werkt, normaal maakte ik altijd even een lijstje zo van o die heb ik bijna en als ik die doe dan kan ik die en die mee pikken etc.
Maar nu moet ik dat doen ingame en 1 of andere manier ben ik dan afgeleid :+

Maar ja ik moet eerst is openraid fixen, want nu denken ze ik alliance ben terwijl ik horde ben.
Even kijken hoe ik dat moet regelen, en dan komt het wel goed heb goeie ervaring ermee in iedergeval

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-10 09:38
Ik denk dat Greg Street erg goed werk heeft geleverd voor WoW. Hij had zeker niet de makkelijkste taak. Hij moest de ene class nerfen en de andere buffen. De ene speler werd daardoor boos en de andere blij. Het moet niet makkelijk geweest zijn om daar een goede balans in te vinden.
Sinds hij er zit is het een stuk beter geworden in wow, de balans was in vanilla en tbc ver te zoeken.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 13:13
De man heeft goed werk geleverd ook al bleef hij de paladin nerfen (to the ground! ;))
Ook zeer veel genoten van Age of Empires dus ben benieuwd waar hij nu mee gaat komen. Ik wens hem veel succes bij zijn volgende projecten.

• Mektheb
blouweKip schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:08:
[...]

Sinds hij er zit is het een stuk beter geworden in wow, de balans was in vanilla en tbc ver te zoeken.
Pally was ook wel erg O.P in TBC.

Ik speelde toen regelmatig op een Holy Pally in Full S3 met wapens alles trinkets etc.
En ik won tegen 3 mensen in ongeveer SSC / TK gear met gemak.

En dan was ik Holy :(
Rogue / Warrior / Warlock.

En samen met een gladiator S3 Warrior met ze 2e heel isle of q plat farmen, hij vs 5/6 en ik healen en doen.
Geweldig !

Daarom kan ik niet wachten weer pally te spelen op hoog level, i love healing en dan samen met me priest ^^

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 17:55

Nibbz

Postmaster General

Mektheb schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:48:
[...]

Pally was ook wel erg O.P in TBC.

Ik speelde toen regelmatig op een Holy Pally in Full S3 met wapens alles trinkets etc.
En ik won tegen 3 mensen in ongeveer SSC / TK gear met gemak.

En dan was ik Holy :(
Rogue / Warrior / Warlock.

En samen met een gladiator S3 Warrior met ze 2e heel isle of q plat farmen, hij vs 5/6 en ik healen en doen.
Geweldig !

Daarom kan ik niet wachten weer pally te spelen op hoog level, i love healing en dan samen met me priest ^^
Maar pvp vs pve wint toch altijd pvp (zeker in TBC)? Pve'ers doen nauwelijks damage op pvp'ers met een beetje resilience. Op mijn hunter ook veel lol beleefd op Isle of Quel'danas :p.. dailies doen en alliance farmen :p

13:37

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Nibbz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:12:
[...]

Maar pvp vs pve wint toch altijd pvp (zeker in TBC)? Pve'ers doen nauwelijks damage op pvp'ers met een beetje resilience. Op mijn hunter ook veel lol beleefd op Isle of Quel'danas :p.. dailies doen en alliance farmen :p
Dat is met de huidige ilvl's niet het geval... De full pvp gear gaat tot ilvl 522 terwijl de pve gear tot boven de i lvl 555 gaat... en Full pve geared Ret Pala Burst een Full pvp gear warrior binnen 4sec neer. En dit door de PVP resiliance heen. Staat ook wel een filmpje van op Swifty zijn youtube.

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

• Mektheb
Nibbz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:12:
[...]

Dat klopt, alleen is dat nu niet meer zo

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
MrDustv schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:22:
[...]

Dat is met de huidige ilvl's niet het geval... De full pvp gear gaat tot ilvl 522 terwijl de pve gear tot boven de i lvl 555 gaat... en Full pve geared Ret Pala Burst een Full pvp gear warrior binnen 4sec neer. En dit door de PVP resiliance heen. Staat ook wel een filmpje van op Swifty zijn youtube.
PvP gear heeft PvP Power waardoor het meer damage doet tegen andere players. PvP gear doet dus zeker wel meer damage dan PvE gear - tegen andere spelers.

• Mektheb
Twylight schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:25:
[...]

PvP gear heeft PvP Power waardoor het meer damage doet tegen andere players. PvP gear doet dus zeker wel meer damage dan PvE gear - tegen andere spelers.
Dat klopt, heb alleen wel het idee dat je met dikke PVE gear als mage zijnde echt iemand omver burst met die pyro's

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Mektheb schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:27:
[...]

Dat klopt, heb alleen wel het idee dat je met dikke PVE gear als mage zijnde echt iemand omver burst met die pyro's
daar heb je geen PVE gear voor nodig, ook full PVP doen pyro's altijd pijn
[...]

Ja allen dan is er nog het verschil in Spellpower en Weapon dmg. Als je een wapen Ilvl 555 heb tegen 522. dat is nogal een gat te vullen voor pvp power. het enige waar blizzard rekening mee heeft gehouden zijn arena's. als je daar in pve gear binnenstapt dan worden de pve items verlaagt naar ilvl 496

[ Voor 4% gewijzigd door MrDustv op 28-11-2013 16:30 ]

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

• jmxd
  • Niet online
Mektheb schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:27:
[...]

Nouja, iemand met volledige heroic PvE gear zal best redelijke damage kunnen doen, maar iemand in volledige Grievous gear kan dat net zo goed :P PvE gear met ilvl 522 (zelfde als Grievous) zal een stuk minder damage doen.

Ik speel nu sinds een maand ofzo weer en het staat er nu echt stukken beter voor als in Cataclysm en vooral 4.3. Rogues die met Legendaries en heroic Vial of Shadows van 1500 rating naar 2400 rating gingen omdat ze mensen 1 shotten :P dat gebeurd nu niet meer gelukkig

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

Hoop dat er een tijd komt dat er geen verschil meer zit tussen PvE gear en PvP gear. Waarom zou een bepaald stukje armor nu beter zijn als een speler tegen je mept, of een mob. Dat is toch niet logisch..

Gewoon alles gelijk trekken. PvP gear zelfde als PvE maken. Misschien met wat andere stats er op dan..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Mektheb
junglebeast schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:32:
Hoop dat er een tijd komt dat er geen verschil meer zit tussen PvE gear en PvP gear. Waarom zou een bepaald stukje armor nu beter zijn als een speler tegen je mept, of een mob. Dat is toch niet logisch..

Gewoon alles gelijk trekken. PvP gear zelfde als PvE maken. Misschien met wat andere stats er op dan..
Gewoon 6 talentree's.

3 voor PvP
en 3 voor PvE

En stats wize gewoon het 1 en ander veranderen, moet best kunnen, al is dat weer veel werk.

• jmxd
  • Niet online

In PvP is het juist de bedoeling dat het om de skill van de speler gaat en niet om de gear die die gene draagt. Ook is er (voor mensen die wekelijks met hun caps halen) een vrij gelijkwaardige stijging in ilvl van de spelers over de lengte van het seizoen. Als PvE gear goed zou werken in PvP zouden mensen dus opnieuw verplicht worden om heroic (of mythic) te raiden om de 'beste' gear te halen terwijl ze vaak helemaal niet geinterreseerd zijn in PvE en om er enorm veel tijd in te steken. Heroic PvE kost namelijk gewoon enorm veel tijd boven alles.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 22:55

Daar had al ik al stiekem op gehoopt met de aankomende armor changes, maar helaas.

Maar wat ik nog liever zie is dat in geval van PvP een level 30 character niet zwakker is dan een level 100 speler., maar dat het enige verschil hem in het aantal spells zal zitten (level 30 heeft minder spells dan een level 100).

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 28-11-2013 16:40 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Mektheb schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:33:
[...]

Gewoon 6 talentree's.

3 voor PvP
en 3 voor PvE

En stats wize gewoon het 1 en ander veranderen, moet best kunnen, al is dat weer veel werk.
Nah hoeft niet perse een aparte talenttree te zijn, gewoon 2 extra keuzes er bij per tier.
En ik bedoel sommige spells hebben al minder effect op spelers dan op mobs. Dat kun je ook goed uit bereiden.

Hoe zal het straks gaan als hit en dodge en zo verdwijnen.
Twylight schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:37:
[...]
In PvP is het juist de bedoeling dat het om de skill van de speler gaat en niet om de gear die die gene draagt. Ook is er (voor mensen die wekelijks met hun caps halen) een vrij gelijkwaardige stijging in ilvl van de spelers over de lengte van het seizoen. Als PvE gear goed zou werken in PvP zouden mensen dus opnieuw verplicht worden om heroic (of mythic) te raiden om de 'beste' gear te halen terwijl ze vaak helemaal niet geinterreseerd zijn in PvE en om er enorm veel tijd in te steken. Heroic PvE kost namelijk gewoon enorm veel tijd boven alles.
Ik ziet het meer zo.

Crafted PvP gear ilvl 700, HP PvP gear 720, Arena PvP gear 740.
Flex normal ilvl 700, Flex Heroic 720, Mythic 740.

Maar dan met andere stats er op.. zoals runspeed, CC reduction, etc special voor de PvP gear.

[ Voor 46% gewijzigd door junglebeast op 28-11-2013 16:45 ]

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Zeror schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:37:
[...]

Daar had al ik al stiekem op gehoopt met de aankomende armor changes, maar helaas.
Zo was het in het begin, maar dan gaan mensen zeuren dat gear voor pve te makkelijk is te krijgen door te pvp'en en andersom.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ashrah schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:41:
[...]

Zo was het in het begin, maar dan gaan mensen zeuren dat gear voor pve te makkelijk is te krijgen door te pvp'en en andersom.
Ja ok, er kan wel een verschil zijn. Maar meer in de 3de stats zeg maar, of desnoods de 2de stats.

PVE Item:

Str 100
Stam 100
Haste 100
Multistrike 100

PVP item
Str 100
Stam 100
CC reduction 100
Run speed 100

• Ashrah
junglebeast schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:48:
[...]Ja ok, er kan wel een verschil zijn. Maar meer in de 3de stats zeg maar, of desnoods de 2de stats.
Dat is wat je nu ook hebt ;) extra stat resilience/pvp power.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ashrah schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:50:
[...]

Dat is wat je nu ook hebt ;) extra stat resilience.
Dat zit er toch niet meer op, behalve op gems?
Q: I read this all, and I like it, a lot. Good stuff.

However, my fear is how this plays out for PvP. For PvE variance in performance based on RNG stats is super cool and creates a sense of non-uniformity, but in PvP you need to be able to expect that class X generally has Y capabilities.

A: PvP gear will have more stats to choose from, and less worrying about hit caps! PvP Power will likely still exist to make sure PvP gear is powerful without being more powerful than PvE gear in PvE. Additional PvP changes are beyond the scope of this discussion, but we do want to make sure PvE gear doesn't outstrip PvP gear for world PvP.
Dit kwam van Critho.

[ Voor 60% gewijzigd door junglebeast op 28-11-2013 17:45 ]

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

[...]

Dit klopt echt helemaal niet. PvE gear doet wel degelijk meer damage dan PvP gear.....véél meer zelfs. In rated PvP wordt die PvE gear teruggeschaald, maar in world PvP/duels is PvE gear veel beter. Zijn ook talloze, en naar mijn mening terechte, threads over gemaakt.

In MoP hebben ze goeie stappen gezet door heroic gear / legendary's terug te schalen in rated pvp en iedereen was daar super blij mee. Toen kwamen ze opeens met baseline resillience op PvE gear |:(. Vind het prima dat mensen die PvE doen ook gewoon mee kunnen komen met een beetje casual PvP, maar schaal in godsnaam de gear terug in alle PvP (world/duels) en niet alleen in rated.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-10 18:43

Dit hadden we in vanilla, en bracht imho de beste PVP ooit. GM/HWL gear was gelijk aan BWL/Early AQ gear met een uitzonderin: PVP gear had wat meer sta en BWL gear was iets meer offensief. Destijds een aantal van de spannendste BG's ooit gehad met onze MC/BWL/ZG/AQ20 geared grp tegen HWL Farm groups. Destijds had WSG nog geen time limiet, denk dat de langste een 3-2 voor ons was van zo'n 2-3 uur. Destijds nog een hele thread over geweest op ons realm forum hoe tof die match wel niet was.

Ik moet ook zeggen dat zodra je in TBC 2 gear sets moest farmen mijn interesse voor PVP ook direct weg was.

@temp00,

Er wordt al jaren aangegeven dat Wpvp en duels niet balanced (kunnen) worden, waarom dat dan toch dat soort changes voorstellen? Ik vind het juist wel eerlijk dat in de wereld PVE gear king is, en in PVP (Arena, BG, RBG) PVP gear koning is. Liever nog dat alles gelijk getrokken wordt weer zoals in vanilla, maar dat zal wel niet gebeuren. Dan is dit voor mij toch wel 2nd best.

[ Voor 15% gewijzigd door Dennism op 28-11-2013 18:27 ]

• jmxd
  • Niet online
temp00 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:46:
[...]

Dit klopt echt helemaal niet. PvE gear doet wel degelijk meer damage dan PvP gear.....véél meer zelfs. In rated PvP wordt die PvE gear teruggeschaald, maar in world PvP/duels is PvE gear veel beter. Zijn ook talloze, en naar mijn mening terechte, threads over gemaakt.

In MoP hebben ze goeie stappen gezet door heroic gear / legendary's terug te schalen in rated pvp en iedereen was daar super blij mee. Toen kwamen ze opeens met baseline resillience op PvE gear |:(. Vind het prima dat mensen die PvE doen ook gewoon mee kunnen komen met een beetje casual PvP, maar schaal in godsnaam de gear terug in alle PvP (world/duels) en niet alleen in rated.
PvP Power werkt volgens mij ook niet als je gewoon outdoor bent, wel jammer inderdaad, maar anders heb je weer problemen dan PvP gear veel beter is tegen world bosses etc.

Het is zeker nog niet perfect geregeld maar het is al een stuk beter als hoe het was in Cataclysm

• JimDB
Twylight schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:12:
PvP Power werkt volgens mij ook niet als je gewoon outdoor bent, wel jammer inderdaad, maar anders heb je weer problemen dan PvP gear veel beter is tegen world bosses etc.
Ik snap je link hier niet echt, waarom zou PvP gear beter zijn tegen world bosses moest PvP Power actief zijn in de outdoor wereld (wat het wel degelijk is trouwens)? :?

temp00 somt de discussie hier het beste op.

PvE gear is/kan sterker zijn dan PvP gear in world PvP doordat het gear niet gedownscaled wordt en er dus een groot verschil is in primary stats mits een speler gear heeft van de huidige tier.

In elke andere PvP setting wordt PvE gear wél downgescaled en op die manier komt PvP gear er wel beter uit, mede doordat er PvP Power opzit maar ook door het feit dat PvE gear gescaled wordt tot 496 en de huidige PvP gear aan een ilevel van 522 zit.

Bovendien zullen we hier in Warlords of Draenor geen last meer van hebben aangezien iedereen hetzelfde gear krijgt wanneer m'n arena speelt, en het dus allemaal neer komt op skills.

• jmxd
  • Niet online
Ik speel healer dus als PvP gear outdoor zou werken zou het dus veel beter zijn dan PvE gear vanwege de healing bonus die ik krijg door PvP Power :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Weet je zeker dat 't niet outside werkt? Kan zijn dat ik iets gemist heb maar ik heb er volgens mij nooit iets van gemerkt. De tooltip zegt ook dat 't outside werkt.

Met PvP gear is het eerder de spirit hit/expertise (als dps) die je mist volgens mij voor PvE dingetjes.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Dennism schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:22:
[...]
@temp00,

Er wordt al jaren aangegeven dat Wpvp en duels niet balanced (kunnen) worden, waarom dat dan toch dat soort changes voorstellen? Ik vind het juist wel eerlijk dat in de wereld PVE gear king is, en in PVP (Arena, BG, RBG) PVP gear koning is. Liever nog dat alles gelijk getrokken wordt weer zoals in vanilla, maar dat zal wel niet gebeuren. Dan is dit voor mij toch wel 2nd best.
Ik zeg ook helemaal niet dat Wpvp/duels hiermee balanced worden. Wat ik echter niet vind kloppen is dat iemand in redelijke (heroic/legendary)raid gear je compleet opblaast wanneer jij in full PvP zit. Laten we het eens omdraaien, zou jij het acceptabel vinden dat ik top healing, top dps, top tanking doe in een raid wanneer ik in een full PvP set zit?

Het is echt niet zo dat ik nou heel erg voor zo'n change preek hoor en ik vind het ook meer dan ok dat mensen in PvE gear nu een BG oid in kunnen duiken en tenminste een kans hebben, maar met de baseline resillience die iedereen sinds kort heeft is het toch raar dat ik als PvP'r in een full PvP set het onderspit moet delven tegen iemand in PvE gear mbt world pvp? De meeste mensen die wPvP/duels doen zijn mensen die zich bezig houden met PvP, waarvoor zou PvE daar volgens jou dan een streepje voor moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 00:19:
[...]

Ik zeg ook helemaal niet dat Wpvp/duels hiermee balanced worden. Wat ik echter niet vind kloppen is dat iemand in redelijke (heroic/legendary)raid gear je compleet opblaast wanneer jij in full PvP zit. Laten we het eens omdraaien, zou jij het acceptabel vinden dat ik top healing, top dps, top tanking doe in een raid wanneer ik in een full PvP set zit?

Het is echt niet zo dat ik nou heel erg voor zo'n change preek hoor en ik vind het ook meer dan ok dat mensen in PvE gear nu een BG oid in kunnen duiken en tenminste een kans hebben, maar met de baseline resillience die iedereen sinds kort heeft is het toch raar dat ik als PvP'r in een full PvP set het onderspit moet delven tegen iemand in PvE gear mbt world pvp? De meeste mensen die wPvP/duels doen zijn mensen die zich bezig houden met PvP, waarvoor zou PvE daar volgens jou dan een streepje voor moeten hebben?
Ik denk dat blizzard PvE natuurlijk de essentie van het spel wil houden en iedereen er ook zoveel mogeljk bij betrekken!

Wat meer gebalanceerde seizoenen zijn altijd de leukste voor pvpers als je het mij vraagt :)
S1 S4, leuk, leuK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dagboekje :+

Twlight highlands is klaar, 4 achievments erbij.
Nu dit weekend op naar Vashir en daarvoor even Sunwell farmen en Malygos.

Wel grappig dat je met 1 zone al gelijk iets van 2/3k bij elkaar harkt aan greens en rewards etc.
Na Vashir duik ik MH elke dag weer in voor die Fire daily's, en dat ga ik gelijk matchen met Tol Barad.
Want ook die moet ik nog steeds kwa rep en quests.

Dan hoop ik molton front / tol barad / en dragonmaw klaar te hebben.

Molton front : achievmetns van quests en mount reward.
Tol barad : achievments van quests en die van de faction & mount reward van tokens.
Dragonmaw : achievment van faction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 03:07:
Wat meer gebalanceerde seizoenen zijn altijd de leukste voor pvpers als je het mij vraagt :)
S1 S4, leuk, leuK!
Vandaar dat de meeste private PvP realms draaien op WoTLK servers :)
Mektheb schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:06:
Dagboekje :+

Twlight highlands is klaar, 4 achievments erbij.
Nu dit weekend op naar Vashir en daarvoor even Sunwell farmen en Malygos.

Wel grappig dat je met 1 zone al gelijk iets van 2/3k bij elkaar harkt aan greens en rewards etc.
Na Vashir duik ik MH elke dag weer in voor die Fire daily's, en dat ga ik gelijk matchen met Tol Barad.
Want ook die moet ik nog steeds kwa rep en quests.

Dan hoop ik molton front / tol barad / en dragonmaw klaar te hebben.

Molton front : achievmetns van quests en mount reward.
Tol barad : achievments van quests en die van de faction & mount reward van tokens.
Dragonmaw : achievment van faction.
4 achievements? :o Of is dat met het rep achievement erbij misschien?

Moet je voor die Molten Front dailies eigenlijk gequest hebben in Hyjal? Want in die questzone zijn er wel een pak achievements bij elkaar te rapen die ik dus nog nooit aangeraakt heb... + krijg je nog een coole transformatie van ook (die Nelf met een fire transmog)

Tol Barad heb ik al een tijd geleden gedaan, maar dat gaat zeer vlotjes. Vooral bij ons aangezien de Horde de Alliance zo domineert dat Tol Barad steeds in onze handen is en dat je dus een pak extra dailies kan doen iedere dag, uiteindelijk de 2 mounts en het tabard ervan weten te pakken te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:21
S4 speelde ik ook nog actief pvp op mn disc priest en rogue...

Rogue + resto druid was insane! :D

Nu al een tijdje geen tijd meer voor pvp. Als je wilt winnen gaat er stiekem toch veel tijd in zitten, casual pvp is niets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
w
JimDB schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:17:
[...]

Vandaar dat de meeste private PvP realms draaien op WoTLK servers :)

[...]

4 achievements? :o Of is dat met het rep achievement erbij misschien?

Moet je voor die Molten Front dailies eigenlijk gequest hebben in Hyjal? Want in die questzone zijn er wel een pak achievements bij elkaar te rapen die ik dus nog nooit aangeraakt heb... + krijg je nog een coole transformatie van ook (die Nelf met een fire transmog)

Tol Barad heb ik al een tijd geleden gedaan, maar dat gaat zeer vlotjes. Vooral bij ons aangezien de Horde de Alliance zo domineert dat Tol Barad steeds in onze handen is en dat je dus een pak extra dailies kan doen iedere dag, uiteindelijk de 2 mounts en het tabard ervan weten te pakken te krijgen :D
4 inderdaad

Quests die je gedaan heb in Twilight highlands 95 stuks achievments : fading into twilight
Quest chain : King of the Mountain
Quest chain : Consumed by nightmare
Achievment : Dragonmaw tour of Duty

En dan is nummer 5 de rep achievment van Dragonmaw zelf ( dus er zijn er 5 daar )
Volgens mij niet, volgens mij kan je die gewoon oppikken die quests bij Molton front, ik ga fdaar binnenkort weer heen.
Geloof ik al op de 3e phase ofzo ben dus het gaat wel opschieten straks.

Maar eerst Vashir...( the horror )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
temp00 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 00:19:
[...]

Zou ik dat erg vinden? Totaal niet. Omdat die vergelijking totaal niet opgaat.

In een raid ben je om bosses te killen. Jij bent er met een groep mensen. In world PVP werken mensen nog nauwelijks als groep, het gaat allemaal om eigen belang, zelf zoveel mogelijk currency krijgen etc.
Laat ik even mijn favoriete gevecht nemen:

Spine Heroic -> Iedereen heeft daar een eigen rol. De eerste kill met de guild waar ik toen zat, was iedereen nuttig. De tanks, dps etc. iedereen had daar een eigen rol. boeit het dan als iemand in PVP gear dit het beste doet op dat moment? Nee, het gaat erom dat je samen de kill krijgt en progress maakt.

Die samenwerking werkt totaal niet in world PVP, puur omdat blizzard dit zelf niet aanmoedigd. Als ik bijvoorbeeld kijk naar world bosses in Vanilla (de emerald dragons) TBC (Doomwalker en Kazzak) etc, daar werkte het wel. Iedereen werkte samen om de andere raid af te maken.
Maar waarom zou je nu nog samenwerken?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:19:
4 inderdaad

Quests die je gedaan heb in Twilight highlands 95 stuks achievments : fading into twilight
Quest chain : King of the Mountain
Quest chain : Consumed by nightmare
Achievment : Dragonmaw tour of Duty

En dan is nummer 5 de rep achievment van Dragonmaw zelf ( dus er zijn er 5 daar )
Volgens mij niet, volgens mij kan je die gewoon oppikken die quests bij Molton front, ik ga fdaar binnenkort weer heen.
Geloof ik al op de 3e phase ofzo ben dus het gaat wel opschieten straks.

Maar eerst Vashir...( the horror )
Ah zo, op die manier. Consumed by Nightmares en Tour of Duty heb ik al binnen, alleen de questing achievements moet ik daar dus nog, maar op zich vond ik Twilight's Highlands en de andere Cataclysm levelling gebieden nog wel best oké om in te questen dus komt ooit wel goed :)

Qua rep heb ik zowel van Cata content als van MoP content nog weinig nodig, aangezien ik die steeds tijdens current content gedaan heb (kan dus niet gezegd worden van Vanilla, TBC en WoTLK reps, waarvan ik er dus nog velen mis). Cata is alleen nog de FL rep, waar ik nog maar (geloof ik) 3 HC runs voor nodig heb en sinds vandaag is het MoP lijstje ingekort tot Anglers en Shahao. Nog even doorzetten dus :D

Hmm, binnenkort ook maar eens gaan piepen bij die Molten Front dailies dan, aangezien dat toch lang (vooral uitgespreid) zal duren om alles gedaan te krijgen. Wil daar vooral de Mount en Transformatie van en die achievementpoints zijn ook niet mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-10 15:46
Zijn er nog mensen die op Tarren Mill spelen (horde). Sinds gister mijn Disc Priest verhuisd naar die server en gelijk nog maar even een fresh char gestart :).

Misschien dat iemand nog een leuke guild heeft?

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Br3wmaster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:11:
Zijn er nog mensen die op Tarren Mill spelen (horde). Sinds gister mijn Disc Priest verhuisd naar die server en gelijk nog maar even een fresh char gestart :).

Misschien dat iemand nog een leuke guild heeft?
Speel op Tarren Mill in de nederlandstalige guild genaamd SOD. Mocht je raid groep zoeken we hebben 13/13 op dit moment en starten met hc's. website is http://gametact.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

lanerios schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:38:
[...]
Zou ik dat erg vinden? Totaal niet. Omdat die vergelijking totaal niet opgaat.

In een raid ben je om bosses te killen. Jij bent er met een groep mensen. In world PVP werken mensen nog nauwelijks als groep, het gaat allemaal om eigen belang, zelf zoveel mogelijk currency krijgen etc.
Laat ik even mijn favoriete gevecht nemen:

Spine Heroic -> Iedereen heeft daar een eigen rol. De eerste kill met de guild waar ik toen zat, was iedereen nuttig. De tanks, dps etc. iedereen had daar een eigen rol. boeit het dan als iemand in PVP gear dit het beste doet op dat moment? Nee, het gaat erom dat je samen de kill krijgt en progress maakt.

Die samenwerking werkt totaal niet in world PVP, puur omdat blizzard dit zelf niet aanmoedigd. Als ik bijvoorbeeld kijk naar world bosses in Vanilla (de emerald dragons) TBC (Doomwalker en Kazzak) etc, daar werkte het wel. Iedereen werkte samen om de andere raid af te maken.
Maar waarom zou je nu nog samenwerken?
Onzin, ja je hebt in raids een group effort maar mensen kijken echt wel naar cijfers, hps/dps en naar individueel presteren. En world pvp doen voor currency ? 8)7 Laat me niet lachen. De eerste die world pvp voor currency doet moet ik nog tegenkomen. Bovendien krijg je voor duels helemaal geen currency. Die samenwerking hoeft wat mij betreft ook helemaal niet in world pvp. Het is zoals je zelf al aangeeft een individueel ding maar daar gaat het ook helemaal niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
temp00 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:33:
[...]

Onzin, ja je hebt in raids een group effort maar mensen kijken echt wel naar cijfers, hps/dps en naar individueel presteren. En world pvp doen voor currency ? 8)7 Laat me niet lachen. De eerste die world pvp voor currency doet moet ik nog tegenkomen. Bovendien krijg je voor duels helemaal geen currency. Die samenwerking hoeft wat mij betreft ook helemaal niet in world pvp. Het is zoals je zelf al aangeeft een individueel ding maar daar gaat het ook helemaal niet over.
Kan je me even quoten waar ik precies zeg dat mensen dat niet doen? (kijken naar cijfers) Kan je niet? Dacht ik al :F

Wat ik zeg, als een DPS in full PVP gear meer dps doet, boeit het me niet. We krijgen de progress dan dus sneller. Big fucking whoop dat het PVP gear is.. yaaaay 8)7

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Grompie schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:07:
[...]

Speel op Tarren Mill in de nederlandstalige guild genaamd SOD. Mocht je raid groep zoeken we hebben 13/13 op dit moment en starten met hc's. website is http://gametact.com/
Dat is misschien wel leuk al hoewel ik kwa gear niet in jullie groep zal passen denk ik. Ben zelf tot 4e bos in ToT gekomen (normal) voordat ik gestopt ben. item lvl is atm iets van 512 :)

Maar zal als ik thuis kom de website wel even bekijken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hopelijk komt er straks wel wat WPvP terug waar je samen moet werken. Beetje Haala 2.0/WG/TB in een.
Maar ze hadden al gezegd dat er een WG-achtige zone komt in WoD, maar liefst zie ik ook elementen van PvP in de andere zones zoals je had in TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik heb het niet op die zone's waar je verplicht iets moet doen...

Of ik je nu op Timeless isle in mekaar beuk of voor de gate of stormwind er moet gewoon meer mogelijk zijn kwa ally vs horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Mektheb schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:17:
Ik heb het niet op die zone's waar je verplicht iets moet doen...

Of ik je nu op Timeless isle in mekaar beuk of voor de gate of stormwind er moet gewoon meer mogelijk zijn kwa ally vs horde.
Moet ook geen verplichting zijn. Maar geeft de PvP groep wel iets te doen in de wereld, dan alleen in SW hangen en queuen voor Arena's. :)
Br3wmaster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:08:
[...]

Dat is misschien wel leuk al hoewel ik kwa gear niet in jullie groep zal passen denk ik. Ben zelf tot 4e bos in ToT gekomen (normal) voordat ik gestopt ben. item lvl is atm iets van 512 :)

Maar zal als ik thuis kom de website wel even bekijken 8)
http://gametact.com/#/g/14

Dat is volgens mij de groep van SOD...

[ Voor 33% gewijzigd door junglebeast op 29-11-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

lanerios schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:04:
[...]
Kan je me even quoten waar ik precies zeg dat mensen dat niet doen? (kijken naar cijfers) Kan je niet? Dacht ik al :F

Wat ik zeg, als een DPS in full PVP gear meer dps doet, boeit het me niet. We krijgen de progress dan dus sneller. Big fucking whoop dat het PVP gear is.. yaaaay 8)7
Tsjonge jonge wat ben je toch ook weer ventje he. Je stelt dat ik een vergelijking niet kan maken en je argumenten daarvoor zijn dat het meer om de group effort en het krijgen van de kill gaat. Je geeft aan dat als het zo zou zijn dat iemand in PvP gear dat in een PvE situatie het beste doet, het niet boeit. Dit zou beteken dat iemand in PvP gear betere hps/dps zou hebben wat dus resulteert in andere cijfers. Mensen kijken naar cijfers, willen met hun gear het beste presteren. Conclusie: het gaat net zo hard om cijfers als om de group effort. Vandaar mijn reactie koekebakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
junglebeast schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:19:
[...]

Moet ook geen verplichting zijn. Maar geeft de PvP groep wel iets te doen in de wereld, dan alleen in SW hangen en queuen voor Arena's. :)

[...]

http://gametact.com/#/g/14

Dat is volgens mij de groep van SOD...
Daarom moet er gewoon overall wat te doen zijn of een mogelijkheid ertoe, maar dat doen ze niet omdat er een hoop PvE spelers zijn die dan Q-Q doen vanwege gank mogelijkheden en dergelijke.

Liefst zie ik gewoon je quests op kan pakken vanuit Ogri of Sw en dat je vanuit weet ik veel waar met een groep van 10 siege egines gaat bemannen en op naar SW gaat.
En de alliance kan dat ook etc.

Maar goed dat is te dynamisch en komen teveel tranen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Mektheb schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:24:
[...]

Daarom moet er gewoon overall wat te doen zijn of een mogelijkheid ertoe, maar dat doen ze niet omdat er een hoop PvE spelers zijn die dan Q-Q doen vanwege gank mogelijkheden en dergelijke.

Liefst zie ik gewoon je quests op kan pakken vanuit Ogri of Sw en dat je vanuit weet ik veel waar met een groep van 10 siege egines gaat bemannen en op naar SW gaat.
En de alliance kan dat ook etc.

Maar goed dat is te dynamisch en komen teveel tranen van.
Ben zelf ook weer overgestapt naar een PvP server. Zat op een PvE server omdat mijn vrienden daar speelde maar ik mis dan echt de World PvP (voor zover dat aanwezig is natuurlijk) Wat meer world PvP zou inderdaad wel erg leuk zijn.

De enige reden dat ik GW2 speelde was om het World VS World. Lekker elkaars land invaden en dan kastelen e.d. overnemen. Zou leuk zijn als er ook zoiets in WoW zou komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Precies, gewoon olee 50man met bommen en siege engine's SW aanvallen.
En ja helaas dan gaan NPC's ook dood, en dat is nou juist het punt.

"we kunnen dan niet questen of traden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Haha ja soms is dat ook wel heel irritant xD. Maar het heeft ook zeker wel iets en dan is er ook weer is wat meer strijd tussen horde en alliance natuurlijk.

Misschien kunnen ze niet als PvP en PvE servers ook een WPvP server opzetten waarbij deze mogelijkheid wel bestaat.

Zo maar even een idee natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 10:57
Gisteren dropten dan eindelijk shoulders op mn laatste bonus roll van de week *O* wekenlang flexen voor shoulders zijn eindelijk voorbij, nu kan ik op "break" tot de nieuwe expansion :P

Misschien maar eens pvp oppakken nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Toch geen wpvp he? ;) JK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
temp00 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:22:
[...]

Tsjonge jonge wat ben je toch ook weer ventje he. Je stelt dat ik een vergelijking niet kan maken en je argumenten daarvoor zijn dat het meer om de group effort en het krijgen van de kill gaat. Je geeft aan dat als het zo zou zijn dat iemand in PvP gear dat in een PvE situatie het beste doet, het niet boeit. Dit zou beteken dat iemand in PvP gear betere hps/dps zou hebben wat dus resulteert in andere cijfers. Mensen kijken naar cijfers, willen met hun gear het beste presteren. Conclusie: het gaat net zo hard om cijfers als om de group effort. Vandaar mijn reactie koekebakker.
Gelukkig heb ik dan in de "goede" guilds gezeten, waar de cijfers minder belangrijk waren dan de kills. Als ik alleen naar cijfers zou kijken, en een guildie zou in volledige PVP gear meer damage doen, zou ik daar problemen mee hebben? Nop. Geeft mij alleen maar meer de drang om te gaan PVP'en voor de gear.
Dit probleem hebben ze ook gehad in Mists, wat was een tijdje de snelste manier om te gearen? level 90 honor farmen voor de gear. Dit merkte je ook in dungeons, meestal was het gemiddelde ilevel van die mensen gewoon hoger, en soms (verschilt per speler) ook hun dps.
Natuurlijk maken mensen daar problemen over. Maar dat zal je echt met alle fixes hebben, je kan niet iedereen blij maken. In mijn ideale situatie: Raids en BG's droppen dezelfde currency. Laten we ze gewoon JP noemen. Heel soms kan je van player kills tokens krijgen, en ook van raid bosses.
JP en tokens kan je inleveren of voor PVE, of voor PVP gear. Iedereen kan gearen op de manier die/hij zou willen. Haal PVP power gezeur eruit, en laat het meer van skill afhangen, en niet meer van ilevels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Br3wmaster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:37:
Haha ja soms is dat ook wel heel irritant xD. Maar het heeft ook zeker wel iets en dan is er ook weer is wat meer strijd tussen horde en alliance natuurlijk.

Misschien kunnen ze niet als PvP en PvE servers ook een WPvP server opzetten waarbij deze mogelijkheid wel bestaat.

Zo maar even een idee natuurlijk :)
Het ding is vaak ook dat de servers gewoon helemaal niet gebalanced zijn in aantallen, neem nu mijn realm, of een van de bekenste PvP realms Al'Akir. Die realms zijn gewoon zó Horde based dat achievements zoals For The Horde met zeg maar 10 man gedaan kunnen worden doordat er helemaal geen andere faction is om het tegen op te nemen. Vandaar dat World PvP langzaamaan verdwenen is, er is helemaal geen faction balance en daardoor is het ook gewoon moeilijker om World PvP terug aantrekkelijk te maken, dat kan nu eenmaal niet meer. Zelfs cross realm zones en binnenkort de connected realms zullen hier waarschijnlijk ook niets aan veranderen, gewoon doordat Blizzard weet dat sommige mensen speciaal zijn uitgeweken naar verschillende realms omdat ze nu eenmaal graag met veel Alliance/Horde zitten, en op die manier willen ze de realm balance niet verstoren.

Imo komt het er dan ook gewoon op neer dat er te veel realms zijn voor te weinig spelers, en dat als je voor een PvP realm kiest ze er op z'n minst toch voor mogen zorgen dat er toch iet wat balans is tussen de verschillende factions, maar dat vind ik er maar van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

lanerios schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:36:
[...]

Gelukkig heb ik dan in de "goede" guilds gezeten, waar de cijfers minder belangrijk waren dan de kills. Als ik alleen naar cijfers zou kijken, en een guildie zou in volledige PVP gear meer damage doen, zou ik daar problemen mee hebben? Nop. Geeft mij alleen maar meer de drang om te gaan PVP'en voor de gear.
Dit probleem hebben ze ook gehad in Mists, wat was een tijdje de snelste manier om te gearen? level 90 honor farmen voor de gear. Dit merkte je ook in dungeons, meestal was het gemiddelde ilevel van die mensen gewoon hoger, en soms (verschilt per speler) ook hun dps.
Natuurlijk maken mensen daar problemen over. Maar dat zal je echt met alle fixes hebben, je kan niet iedereen blij maken. In mijn ideale situatie: Raids en BG's droppen dezelfde currency. Laten we ze gewoon JP noemen. Heel soms kan je van player kills tokens krijgen, en ook van raid bosses.
JP en tokens kan je inleveren of voor PVE, of voor PVP gear. Iedereen kan gearen op de manier die/hij zou willen. Haal PVP power gezeur eruit, en laat het meer van skill afhangen, en niet meer van ilevels.
Tsja jij zal daar misschien niet zo'n probleem mee hebben maar de meeste raiders zullen echt geen PvP willen doen om goed te kunnen raiden. Die level 90 honor gear is nog betrekkelijk makkelijk te krijgen, maar elke week arena of rated bg cappen, nee dat zie ik PvE'rs niet zo snel doen. Want ik heb het in mijn voorbeelden dus wel over volledige conquest sets.

Feit is dat er in de game (qua gear) een duidelijke scheiding is tussen PvP en PvE. Is niet zoveel aan te doen maar ik vind het gewoon krom dat voor een PvP activiteit, PvE gear beter is. Maar ik heb mijn punt nu wel gemaakt denk ik :) Over het algemeen doe ik toz van wPvP toch meer rated PvP waar PvE gear gelukkig geen issue meer is.

Zou idd fijn zijn als alles van skill gaat afhangen ipv gear en van wat ik daar van heb begrepen gaan ze zoiets ook implementeren in WoD (trial of the Gladiator). Misschien dat ik dan ook weer eens wat ga raiden want dat vind ik gewoon ook erg gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:30
Zijn er nog PvP healers hier aanwezig? Zou leuk zijn om afentoe wat random bg's te doen of misschien arena/rated bg

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
JimDB schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:37:
[...]

Het ding is vaak ook dat de servers gewoon helemaal niet gebalanced zijn in aantallen, neem nu mijn realm, of een van de bekenste PvP realms Al'Akir. Die realms zijn gewoon zó Horde based dat achievements zoals For The Horde met zeg maar 10 man gedaan kunnen worden doordat er helemaal geen andere faction is om het tegen op te nemen. Vandaar dat World PvP langzaamaan verdwenen is, er is helemaal geen faction balance en daardoor is het ook gewoon moeilijker om World PvP terug aantrekkelijk te maken, dat kan nu eenmaal niet meer. Zelfs cross realm zones en binnenkort de connected realms zullen hier waarschijnlijk ook niets aan veranderen, gewoon doordat Blizzard weet dat sommige mensen speciaal zijn uitgeweken naar verschillende realms omdat ze nu eenmaal graag met veel Alliance/Horde zitten, en op die manier willen ze de realm balance niet verstoren.

Imo komt het er dan ook gewoon op neer dat er te veel realms zijn voor te weinig spelers, en dat als je voor een PvP realm kiest ze er op z'n minst toch voor mogen zorgen dat er toch iet wat balans is tussen de verschillende factions, maar dat vind ik er maar van...
Daar heb je zeker wel een punt. Zag net dat Tarren Mill ook voor 70% horde is. World PvP is hier voor de alliance bijna niet te doen.

Ben het verder helemaal met je eens, ben benieuwd of Blizzard hier nog een oplossing voor gaat vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Br3wmaster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:56:
[...]

Daar heb je zeker wel een punt. Zag net dat Tarren Mill ook voor 70% horde is. World PvP is hier voor de alliance bijna niet te doen.

Ben het verder helemaal met je eens, ben benieuwd of Blizzard hier nog een oplossing voor gaat vinden
Server mergers en ook dat in die WPvP zone een CRZ is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
70% / 30% ratio ?, dan krijgt de andere meer npc's en sterkere gaurds etc.

Er is genoeg aan te doen, alleen kost veel tijd en geld en dat is ook een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:43:
70% / 30% ratio ?, dan krijgt de andere meer npc's en sterkere gaurds etc.

Er is genoeg aan te doen, alleen kost veel tijd en geld en dat is ook een probleem.
NPC's betekenen geen drol in PvP.

Servers mergen heeft ook geen zin want in Europa zijn PvP-servers grotendeels horde-heavy terwijl het voor PvE-servers precies andersom is. Tenzij de PvE-servers gaan mixen met PvP-servers lost dat dus niks op. En zodra ze die twee types met elkaar gaan mixen ben ik weg. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Die kun je zelf al mixen :) CRZ werkt ook tussen pve en pvp, alleen staat de PVE ruleset (zoals het hoort) boven PVP. Dus als je als PVE player op een PVP realm zit ben nog steeds niet attackable, tenzij je zelf begint, want de spelers op de PVP zijn wel auto tagged zoals normaal.

Heb hier in het begin van mop (tijdens het farmen van alle rares en de the relic hunter title) aardig wat hordes mee tuk gehad (ik zit op PVE, en een aantal maten/oud guildies op PVP). Lekker tussen hordies gaan staan die niet snappen waarom ze iedereen behalve jou kunnen ganken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NMe schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:49:
[...]

Servers mergen heeft ook geen zin want in Europa zijn PvP-servers grotendeels horde-heavy terwijl het voor PvE-servers precies andersom is. Tenzij de PvE-servers gaan mixen met PvP-servers lost dat dus niks op. En zodra ze die twee types met elkaar gaan mixen ben ik weg. ;)
Wel als je het zo dusdanig maakt dat er dus ook daadwerkelijk dingen gebeuren tussen alliance en horde.

Zoals siege dingen etc, maar ik weet het allemaal niet komt en niet gaat gebeuren.
Maar a man can have a dream :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Ik denk dat ze wel beter af zijn om (waar mogelijk) servers te mergen om zo veel mogelijk servers op high te krijgen. Er zullen te weinig alliance players zijn om alle pvp realms te balancen, maar als ze van de (voorbeeld) 40 pvp servers van 25 hiervan alle alliance op een hoop gooien dan zou je de helft van een high populated realm kunnen krijgen. Merge dit met een drukke horde pvp server en voila. Er zullen ongebalanceerde realms overblijven maar tenminste is er dan 1 (of meerdere) servers waar een balans te vinden is.

Kan eventueel voor de horde spelers op pvp realms een aantrekkelijke reden kunnen verzinnen om te wisselen naar alliance op een andere realm, niet alleen door het gratis te maken maar door er bijvoorbeeld een leuke bonus aan te koppelen (mount, pet(s), BoA gear, title oid). Ik denk dat best veel horde spelers ooit alliance zijn geweest en naar horde zijn gegaan vanwege juist de slechte balans of vrienden/guilds op horde waar ze bij willen.

Ik zit zelf al 7 jaar als alliance op een PvE realm (Shadowsong) en vind de realm al zo'n 2 jaar al niks meer. Word met de dag rustiger, maar ik zou niet graag geld willen betalen om mijn realm na 7 lange jaren te verlaten voor een andere realm waar ik niemand ken. Maar als ze me een leuke bonus zouden geven of deze realm zouden sluiten dan zou ik het stiekem toch fijn vinden om weer op een high/full realm te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Faction balance is definitely being considered, but it is a tricky factor though, because generally the factions are not balanced within the same realm types.

If we were connecting PvE realms with PvP realms, then faction balance would be much less of an issue since our PvP realms are typically Horde heavy, and our PvE realms are typically Alliance heavy. But since we have to connect realms within the same realm types, the population will be increased on the connected realms but we cannot fully balance the factions on all of those realms.

That being said, the overall population situation on those realms should feel vastly improved overall once we are done with the whole process, so although the outnumbered factions in some cases will remain outnumbered, they should still see a nice boost to their numbers.
In dat topic staan alle plannen voor toekomstige Connected realms uitgelegd, maar ten eerste duurt het zó lang om de juiste realms met elkaar te mergen en ten tweede de balance is op vele realms zeer ver te zoeken, dat ik toch ervoor vrees dat we in een zelfde situatie gaan blijven. Ok, low pop realms zullen er wat spelers bij krijgen wat helpt bij het recruiten, maar faction balance is iets waar meer voor nodig is en dat zie ik dus niet gebeuren in de nabije toekomst (zeker niet omdat ze dan zoals reeds gezegd PvE en PvP realms zouden moeten mergen). Vraag me wel af of ze de meeste low pop realms al voor WoD gaan mergen, of dat ze er mee gaan wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
D'r zijn er al aardig wat connected hoor. zie deze thread http://blue.mmo-champion....ted-realms-updated-22-11/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diazepam
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:10
Vraagje: wie weet er nog een oké guild op Silvermoon voor het levelen van een nieuw karakter? Mijn oude server loopt nogal leeg en het is tevens tijd voor was nieuws. Ik zoek een volwassen omgeving, waar ook nog wat fijne sociale aspecten zijn. Raiden mag, maar is i.v.m. drie maanden oude dochter niet van belang op dit moment.

[ Voor 3% gewijzigd door Diazepam op 30-11-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Zow, Brawlers guild vannacht ook afgerond. Na Hexos de verschrikkelijke wel erg simpel, paar 1-2 shots zonder tactics te lezen, alleen op de "nokia snake" boss en de laatste 3 repectievelijk 8 tries nodig gehad. Outgearing voor de win denk ik ;)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19932820/brawler.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:44
Dennism schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:41:
Zow, Brawlers guild vannacht ook afgerond. Na Hexos de verschrikkelijke wel erg simpel, paar 1-2 shots zonder tactics te lezen, alleen op de "nokia snake" boss en de laatste 3 repectievelijk 8 tries nodig gehad. Outgearing voor de win denk ik ;)

[afbeelding]
Grats, is wel leuk mountje inderdaad, heb hem gehaald met ilvl 527~ dacht ik in juni, ook warlock en laatste baas was toen nog aardig irritant :D zelfs RNG geluk moest je hebben met dat ilvl.. destijds zag ik al enhancement shammys heroism poppen en hem klaren binnen enkele secondes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Ik wist bij die laatste niet eens wat ik moest doen ik, na een try of 5-6 toch maar es opgezocht en toen wassie zo neer idd, gewoon nuken nu. Denk al met al dat Hexos de lastigste is, ook gezien zijn 4xxx-1xx win - loss ratio op onze realm iig. Wel jammer dat voor locks redelijk wat bosses te "cheesen" zijn met supremacy talent en tank pet. Maarja, misschien had ik ook niet bij Rank 6 of 7 (was destijds bij die boss met die ghosts en dat lampje) oid moeten stoppen een half jaar geleden of langer geleden (geen idee meer), dan had ik nu ws niet alles zo enorm geoutgeared.

[ Voor 8% gewijzigd door Dennism op 01-12-2013 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lxus8Jq.png

}) }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:43
Wtf, en dat is puur door de heirlooms? Of ook nog extra enchants en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, en hunter+mage naar 46... heb nu op nieuwe realm:

Monk 90
DK 86
Warrior 80
Shaman 80
Hunter 46
Priest ?? (wordt ook 80)
En de laatste class.. geen idee nog eigenlijk, wordt level granted naar 85, maar welke. No freaggin idea :p Wordt een goede solo class, geen druid, paladin of warlock. (2 ervan heb ik al op max, en druid is zo saaaaaaaai)

[ Voor 19% gewijzigd door corset op 02-12-2013 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ Lanerios: Oude grinder ben je! Niet normaal hoe vaak jij nieuwe alts door de content heen sleept… Hoeveel characters heb je in totaal boven level 60 op dit moment?

@ Twylight: Zieke stats!

@ Raid van gisteravond: Norushen HC is nu ook een feit! We hadden een moeizame start en niet ideale signs… We moesten onze lock (zeer matige dps met erg goede gear) en onze frost DK meenemen (is 2,5 maand inactief geweest dus laag itemlevel). Ook deed de microfoon van onze MT het niet… Na een paar tries zaten we ineens op 7% enrage.

Een kleine tweak (niet mêlee eerst, maar hoge dps eerst realm in) en Norushen HC ging plat! En dat een dikke 6(!) seconden voor enrage… ;) Naar mijn mening is Norushen echt 10x makkelijker dan Immersius HC, het is puur een dps check, heeft verder weinig met tactics te maken. Immersius is daarentegen een stuk lastiger in de uitvoering.

Hier de logs van de kill voor de geïnteresseerden:
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=2969&e=3383

Na de kill hebben we zo snel mogelijk de rest van de instance gecleared. Onze DK heeft nog wat mooie upgrades kunnen pakken. 543 1-hander werd een 574 1-hander en 530 head voor een 561 headpiece! Het is een goede speler, dus met wat meer gear gaat hij onze progress zeker niet in de weg zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hulkie schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:12:
@ Lanerios: Oude grinder ben je! Niet normaal hoe vaak jij nieuwe alts door de content heen sleept… Hoeveel characters heb je in totaal boven level 60 op dit moment?

@ Twylight: Zieke stats!

@ Raid van gisteravond: Norushen HC is nu ook een feit! We hadden een moeizame start en niet ideale signs… We moesten onze lock (zeer matige dps met erg goede gear) en onze frost DK meenemen (is 2,5 maand inactief geweest dus laag itemlevel). Ook deed de microfoon van onze MT het niet… Na een paar tries zaten we ineens op 7% enrage.

Een kleine tweak (niet mêlee eerst, maar hoge dps eerst realm in) en Norushen HC ging plat! En dat een dikke 6(!) seconden voor enrage… ;) Naar mijn mening is Norushen echt 10x makkelijker dan Immersius HC, het is puur een dps check, heeft verder weinig met tactics te maken. Immersius is daarentegen een stuk lastiger in de uitvoering.

Hier de logs van de kill voor de geïnteresseerden:
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=2969&e=3383

Na de kill hebben we zo snel mogelijk de rest van de instance gecleared. Onze DK heeft nog wat mooie upgrades kunnen pakken. 543 1-hander werd een 574 1-hander en 530 head voor een 561 headpiece! Het is een goede speler, dus met wat meer gear gaat hij onze progress zeker niet in de weg zitten!
volgens de laatste telling een stuk of 16, waarvan 8 boven de 80 en 4 buiten die 8 op 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Raid van zaterdag:
Eerste raid ooit opgezet met een vriend van me ik zat op 505 ilvl :+
Dus hebben we een ToT normal raid opgezet omdat we niks te doen hadden.
Eerste boss was zo neer niet normaal hoe snel.
Rond de 2de boss begon een DPS te zeuren van dat ik alles verkeerd deed terwijl volgens mijn vriend ik alles perfect deed (vriend van me is endgame DK tank en ik Pala tank :D)
Dus na een tijdje begonnen mensen mij te whisperen of ik hem wou kicken dus na de 3de boss hebben we hem gekicked, kregen we er een goede sham voor terug :D
Meteen hele raid ging weer goed geen wipes meer tot we bij Durumu aankwamen.
Daarzo 3 keer gewiped omdat we de beam phase niet goed deden (snap van die phase echt niks daar had ik die vriend voor :+ )
Al met al een geslaagde raid op zaterdag imo.

Is er misschien iemand die mij zou kunnen uitleggen hoe die phase werkt?

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Op LFR lukt het me meestal goed, maar op normal.. de ene pug die ik heb gedaan (die daar begon) faalde ik gigantisch. Zoveel anders leek hij toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Nee hij lijkt niet zoveel anders maar de praktijk is weer een ander verhaal op LFR is het altijd een faceroll boss
En nog even een andere vraag hoe maak je zon log voor WoL voor een raid?

[ Voor 24% gewijzigd door Ryada op 02-12-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 17:37
IntToStr schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:32:
Wtf, en dat is puur door de heirlooms? Of ook nog extra enchants en zo?
Vergeet niet dat je tegenwoordig alle enchants/armors naar keuze kan gebruiken op heirlooms.
Alle enchants schalen nu, muv shield spikes die rood blijven zolang je level niet hoog genoeg is.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
wambamNL schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:02:
Nee hij lijkt niet zoveel anders maar de praktijk is weer een ander verhaal op LFR is het altijd een faceroll boss
En nog even een andere vraag hoe maak je zon log voor WoL voor een raid?
/combatlog intikken in wow....

Dan maakt wow een .txt file aan in je Logs folder. Vervolgens moet je op de worldoflogs site de client downloaden en een account aanmaken.

Via de client kun je de .txt files uploaden naar de site.

Volgens mij zijn er ook wow addons te vinden die automatisch combatlogs aanzetten en uitzetten. Dan vergeet je het niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 11:36
Kapoen schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:41:
Vergeet niet dat je tegenwoordig alle enchants/armors naar keuze kan gebruiken op heirlooms.
Alle enchants schalen nu, muv shield spikes die rood blijven zolang je level niet hoog genoeg is.
Scalen in een BG je stats niet ook nog eens op tot 14, of 15? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

hulkie schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:12:
[...]

/combatlog intikken in wow....

Dan maakt wow een .txt file aan in je Logs folder. Vervolgens moet je op de worldoflogs site de client downloaden en een account aanmaken.

Via de client kun je de .txt files uploaden naar de site.

Volgens mij zijn er ook wow addons te vinden die automatisch combatlogs aanzetten en uitzetten. Dan vergeet je het niet :D
Aah thanks _/-\o_ zal vanavond even kijken of er een addon voor is en dan ergens op mijn linker scherm neer gooien :D
Wat een uitkomst 3 schermen kan je een hoop addons kwijt :+
Trouwens wie gebruikt hier allemaal ELVUI? ben ik namelijk wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gebruik Elvui / Tukui denk ik nu al bijna 3/4 jaar.

http://www.tukui.org/addo..._7_Development%5B1%5D.png

[ Voor 50% gewijzigd door Mektheb op 02-12-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Nice ik speel pas wow sinds dat MOP uit is.
Maar de Elvui vind ik toch wel de meest chille UI pack ik heb er 5 geprobeerd ook meerdere addons samen gecombineerd maar dit werkt toch echt het lekkerste alles lekker strak.
Ik heb trouwens wel een probleem de debuffs verschijnen niet meer boven mijn health bar en ook niet boven mijn focus zijn health bar wat een groot nadeel is als je een tank bent, ook de portraits bij de health bar zijn bugged.
Is dit op telossen met een update van de pack en is er trouwens een update van de pack?

Zal vanavond wel ff laten zien hoe mijn UI eruitziet en wat ik bedoel met dat het potret niet goed werkt :D

[ Voor 9% gewijzigd door Ryada op 02-12-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Laatste ElvUI update is van afgelopen maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Raar ik heb em vorige week woensdag geupdate en hij zegt nu ingame dat hij out of date is ik zal wel even proberen de hele ElvUI folders te deleten en de niewe versie erin zetten inplaats van copy paste over de oude heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:49:
[...]

Breek me de bek niet open. Ik begon (alliance) op een redelijk balanced RP-PVP server. Langzaam bloede die dood, horde sneller dan alliance. Betaal je een fortuin om je characters naar een balanced PvP server te brengen (Ragnaros), komt er een of ander k*t guild (Fatboos gasten) aan d horde kant en sinds die dag neemt de Queue week op week toe en dat alleen door de toestroom van een zooi horde fanbois, dus de balans is nu ook volledig zoek.

Als ik iets op Timeless Isle nodig heb laat ik mij tegenwoordig uitnodigen door vrienden op pve servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Dennism schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:41:

[afbeelding]
Uhh, zwijg me over Hexos, heb daar toch een pak wipes op gehad alvorens ik hem neer gekregen heb, maar dat was natuurlijk ook met een pak minder gear. Nadien wordt het inderdaad weer wat simpeler tot de laatste boss imo. Die is nog wat moeilijk aangezien daar RNG ook een grote rol in speelt en vroeger was de enrage daar dus ook zeer strak op (bij m'n eerste kill ging ik dood op het moment dat hij ook omviel 8)7)
Heb me eigenlijk af en toe al afgevraagd waarom ze de Brawlers Guild en de Proving Grounds niet samen gevoegd hebben. Proving Grounds vind ik op zich niet echt iets aan, gewoon waves van mobs, maar moesten ze in de Brawlers Guild je gear laten terugscalen zou dat wel weer een pak interessanter worden, vooral aangezien er een aantal zeer coole mechanics inzitten die tegenwoordig verwaarloosd worden door het gear dat iedereen heeft ... Hopelijk doen ze hier nog iets mee in WoD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Zoals ik had gezegd hier mijn ui :D

http://img19.imageshack.us/img19/1442/rbab.jpg

kunnen mensen zien wat ik bedoelde met de portrait bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:43
Gisteren de guild nog maar even geholpen in raid groep 2. Bij shamans deden we altijd de 3-tank tactic, maar we hadden deze keer niet echt een 3e tank, dus toen ben ik maar gaan tanken. Voor het eerst sinds onze eerste Elegon kill :D In volle dps spec met een random (unenchanted/ungemmed) 1H en shield uit een of andere LFR, denk ToT. Ging nog best goed eigenlijk. Eerste try was even wennen, maar 2e was meteen een kill. Stond zelfs nog 3e op damage done :p Waarschijnlijk een hoop vengeance omdat ik van alles niet handig deed... Op de pull gewoon 600k dps doen als tank was wel grappig. Ging alleen bijna dood omdat ik de andere tanks omver blies en alle aggro kreeg zo'n beetje...

Ach ja, kan altijd weer het tanken op gaan pakken voor de lols dus. Kreeg meteen een warforged dps ring die m'n timeless isle ring vervangt. Nu alleen weer 8.95% hit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

IntToStr schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:24:
Gisteren de guild nog maar even geholpen in raid groep 2. Bij shamans deden we altijd de 3-tank tactic, maar we hadden deze keer niet echt een 3e tank, dus toen ben ik maar gaan tanken. Voor het eerst sinds onze eerste Elegon kill :D In volle dps spec met een random (unenchanted/ungemmed) 1H en shield uit een of andere LFR, denk ToT. Ging nog best goed eigenlijk. Eerste try was even wennen, maar 2e was meteen een kill. Stond zelfs nog 3e op damage done :p Waarschijnlijk een hoop vengeance omdat ik van alles niet handig deed... Op de pull gewoon 600k dps doen als tank was wel grappig. Ging alleen bijna dood omdat ik de andere tanks omver blies en alle aggro kreeg zo'n beetje...
Ik neem aan dat ze je Haromm lieten tanken? :P Die is als undergeared tank nog wel te doen inderdaad. Bij ons doet onze DPS monk dat, en die pakt me toch een lading aggro. :D Dat hou ik alleen bij als ik de DPS cloak gebruik, maar omdat ik Kardris tank doe ik dat toch maar niet. Die laatste 25% zijn brutal, zeker als ik niet mijn gebruikelijke disc priest als healer heb (zoals gisteren). Lukte uiteindelijk alsnog, maar ik haat de fight er niet minder om. :+

Was op zich wel gaaf, onze pally healer staat normaal gesproken aan bij Haromm maar omdat onze disc priest er niet was moest ze mij dus komen healen. Normaal gesproken was ze altijd redelijk chatty terwijl wij op dat moment best geconcentreerd bezig waren, maar gisteren was ze superstil en was het achteraf "wow, this side is hectic!" :D Ik geloof dat ze nu pas doorhad waarom het zo tricky is bij Kardris. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:24:

Ach ja, kan altijd weer het tanken op gaan pakken voor de lols dus. Kreeg meteen een warforged dps ring die m'n timeless isle ring vervangt. Nu alleen weer 8.95% hit :(
Je bent niet de enige die gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer heeft getanked! Gisteren was onze bear tank namelijk afwezig en bij gebrek aan een echte/back-up Tank werd ik gevraagd om tank te gaan en we er dus een dps bij namen. Het jammere was dat we normaal gezien nog tijd hadden om verschillende tries te hebben op Sha HC, maar uiteindelijk dus maar beginnen clearen met mij als tank en een DK pug als deeps.

"Sinds lange tijd" betekent in mijn geval wel Dragon Soul toen dat nog current content was (gewoon wat pug groepjes trouwens, was toen net 85 geworden met m'n paladin) :D Heb in ToT 1 keer Jin'Rokh gedaan geloof ik toen dat current content was, maar dat is het dan ook wel en MSV, HOF + TOES heb ik ook nooit gedaan als current content :p

Uiteindelijk ging het eigenlijk best goed en hebben we gecleared tem Siegecrafter, 1 nadeel was wel dat ik zoals jij ook vaak onze main tank overaggrode en dat ik dus wel een aantal keer onnozel dood gegaan ben, maar wat wil je als Prot Paladin met full dps gear :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
lanerios schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:56:
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Op LFR lukt het me meestal goed, maar op normal.. de ene pug die ik heb gedaan (die daar begon) faalde ik gigantisch. Zoveel anders leek hij toch niet?
Volgens mij is die phase niets anders op LFR dan op normal. Alleen op Normal kan je gewoon niet in die shit staan. Makkelijkst is iedereen in melee range onderr de beam laten samen komen, dan kijken welke side je krijgt. En dan in melee range het veilige pad volgen, camera geroteerd naar top down doet wonderen als je moeite he (wel zorgen dat niemand die paarse puddles uit P1 in melee range legt).
NMe schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:39:
[...]

Ik neem aan dat ze je Haromm lieten tanken? :P Die is als undergeared tank nog wel te doen inderdaad. Bij ons doet onze DPS monk dat, en die pakt me toch een lading aggro. :D Dat hou ik alleen bij als ik de DPS cloak gebruik, maar omdat ik Kardris tank doe ik dat toch maar niet. Die laatste 25% zijn brutal, zeker als ik niet mijn gebruikelijke disc priest als healer heb (zoals gisteren). Lukte uiteindelijk alsnog, maar ik haat de fight er niet minder om. :+

Was op zich wel gaaf, onze pally healer staat normaal gesproken aan bij Haromm maar omdat onze disc priest er niet was moest ze mij dus komen healen. Normaal gesproken was ze altijd redelijk chatty terwijl wij op dat moment best geconcentreerd bezig waren, maar gisteren was ze superstil en was het achteraf "wow, this side is hectic!" :D Ik geloof dat ze nu pas doorhad waarom het zo tricky is bij Kardris. :+
Hmm wel grappig, wij hebben in onze 3 heal setup 2 healers op haromm, met 2 tanks (onze boomkin gaat OS tank) en alle melee, juist omdat wij altijd doden hadden op haromm maar nooit op de wavebinder, op die side meestal 2 range, 1 healer (holy Priest) en 1 tank en echt nooit problemen met damage aan die kant.

[ Voor 48% gewijzigd door Dennism op 02-12-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Verdomme, eerste try dat we Garrosh in 3 krijgen met iedereen up 1% wipe, 5.3 miljoen HP, tries erna waardeloos ws door de deceptie van de 1% wipe, 38 tries nu, woensdag misschien maar es extenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:26:
Gebruik Elvui / Tukui denk ik nu al bijna 3/4 jaar.
Standard Blizzard UI zoals wel meer Die Hards >:) Al heb ik natuurlijk wel een hele lading aan addons, maar zaken zoals Bartender geraak ik maar niet aan gewend + ik zie er het nut toch niet van in :p
Dennism schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:41:
Verdomme, eerste try dat we Garrosh in 3 krijgen met iedereen up 1% wipe, 5.3 miljoen HP, tries erna waardeloos ws door de deceptie van de 1% wipe, 38 tries nu, woensdag misschien maar es extenden.
Haat dat gevecht echt, maar onze RL wilt per se dat we hem nog eens voor een tweede keer killen en wilt daarvoor zelfs HC progress inkorten :/ Tegen de tijd dat we Garrosh nog eens neer hebben zouden we al een aantal HC bosses verder zitten denk ik dan, vooral omdat we echt nog steeds de domste wipes hebben erop (en dat met bakken gear en al een normal kill + flex kills achter de rug) en dat een wipe zo gebeurd is door een persoonlijke fout. Ach ja, als je hem nog niet hebt gekilled moet je natuurlijk wel, maar nadien zou ik gewoon doorgaan met HCs en niet meer achterom kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Alleen vanwege het uiterlijk al :P, en omdat ik mijn knoppen vrij klein wil ( klik niet ) wil ik eigenlijk een ui die zo minimalistisch mogelijk is.

En mag best fancy zijn, op 2560x1440 heb je scherm ruimte zat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

@hierboven
Naja wat dacht je op 6040x1080 :+

Maar waarom word er eigenlijk altijd naar achievements en een bepaald ilvl gear gevraagd voor een Flex op SoO word er namelijk 550 gevraagd op mijn realm en de achievement dat je em op normal heb gekilled.
Zo kom je toch nooit verder en krijg je die kill toch nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
wambamNL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:05:
@hierboven
Naja wat dacht je op 6040x1080 :+

Maar waarom word er eigenlijk altijd naar achievements en een bepaald ilvl gear gevraagd voor een Flex op SoO word er namelijk 550 gevraagd op mijn realm en de achievement dat je em op normal heb gekilled.
En dan de standaard UI dan zou ik echt huilen :+

En ja ik snap wel wat je bedoelt, helaas willen achievment groups vaak alleen mensen die het al gedaan hebben.
Dus dan zou je hem eerst normal met je guild moeten doen om > dat te mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Yep vooral omdat de normal UI op resolutoe scaled dus dan heb je health bars op een res van 2000x200 :+ daarom maar ElvUI :+

Maar dat hele doel van Flex is toch juist om te gearen voor normal of mis ik het idee nu een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
wambamNL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:13:
Yep vooral omdat de normal UI op resolutoe scaled dus dan heb je health bars op een res van 2000x200 :+ daarom maar ElvUI :+

Maar dat hele doel van Flex is toch juist om te gearen voor normal of mis ik het idee nu een beetje?
Klopt, alleen de community gebruikt het anders en niet om mensen "te boosten".

Wil je de content doen voor gear > LFR
Wil je content doen als side upgrades met flex en randoms > Gear hebben > en kills > dan mag je mee
Random met normal raid's > Flex gear / kills / achievments > ilvl requirment > invite.

Mensen willen zo min mogelijk fuckups hebben en willen dus zekerheid hebben dat ze kills krijgen.
Helaas nemen ze je dan niet mee omdat je gear nodig heb.
Teminste dat is mijn ervaring zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ja klopt helemaal, maar als ik een raid opzet maakt mij de progress niet uit zolang je maar een lfr clear hebt en een beetje goede ilvl :D
Zorgt wel voor de nodige wipes maar ik heb daar vrede mee ik ben ook pas net 1 week terug op wow na een half jaar weg geweest te zijn.
Gister op LFR de eerste hall van SoO geprobeerd en ik dus braaf tactics opzoeken op internet en ik hou me erook aan word ik gekicked omdat ik slecht was ik bedoel het is LFR daar kan je toch niet verwachten dat je met endgame gear aankomt zetten?
Maarja zal wel weer aan mij liggen.
Enig advies voor die eerste water boss ofzo? (ben zn naam ff kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 10:57
wambamNL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:05:
Vaak zijn de genen die zo'n raid starten de minst gegearde mensen in de raid. Ik zat weken geleden ook in jouw positie, uiteindelijk kwam ik via Openraid in een fatsoenlijke groep terecht en nu doen we wekelijks een flex clear. Als je ilvl te "laag" is is het moeilijk om aan een groep te komen, kan dus alleen maar meegeven dat het beste is om LFR en wat timeless gear te farmen om je ilvl wat op te krikken, dan kom je vanzelf via Openraid of Oqueue wel aan wat ervaring.

Lief dagboek: gisteren weer een uur lopen wipen op Hexos -O- 2x op 10%, veel pech met de "onmogelijke" mazes (degene waarbij het "gat" pas op de laatste seconde "spawnt")
Ook nog even Earth, Wind and Fire 10 meegepakt, waarbij Archavon bij het kiten al doodging van lucht :? uiteindelijk de achievement op een seconde gepakt :9 omdat het zo makkelijk was na de reset 25 man doen.
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.