Bearmun schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:51:
Ik zie steeds meer band 20 verschijnen op Cellmapper. Toevallig vandaag ook langs een mast gereden in Soest waar deze aanwezig is!
Nu hopen dat deze uitrol een beetje vlot gaat, maar als ik de dekkingskaart van Tele2 zo zie, zit dat wel goed.

Ik heb ook even op de Tele2 kaart gekeken op alle Waddeneilanden staat Tele 2 uit
Zeeland ook zo goed als heel zeeuws-vlaanderen op Terneuzen, Kloosterzande na ook gebied rond het Grevelingenmeer op een locatie na
Limburg gebied bij Herkenbosch, Maria-Hoop zuid-
noord-limburg op de grens met Brabant op paar plukjes na
zuid-limburg het gebied Schinveld, Brunssum, Rumpen Landgraaf, Kerkrade
Noord-holland staat Tele2 uit op Schagen, Heerhugowaard Haarlem en een klein stipje bij Amsterdam en Hilversum naar
Zuid-holland staat grotendeels uit vanaf Maasvlakte, Rotterdam, Gouda uitgezonderd Leiden en Waddinxveen
Utrecht voor ongeveer de helft staat tele 2 uit Woerden, Leidsche Rijn, Utrecht, De Bilt, Zeist
, Austerliltz, Soesterberg, Soest, Baarn, Eemnes
Flevoland heel Almere en Lelystad, Biddinghuizen en Dronten
Gelderland op de Veluwe ook al een deel uitgeschakeld Vierhouten Nunspeet, Elburg, Oosterwolde, Oldebroek, Wezep, Zalk, Hattem, Wapenveld, Heerde, Epe, Emst
De hele Achterhoek op Borculo en Geesteren na
Overijssel ten noorden van Almelo, Hengelo, Enschede ook Kampen, Zwolle, Wijhe, Olst, Diepenveen, Dijkerhoek, Haarle, Raalte, Heino, Hasselt
Drenthe ook groot gebied op de grens met Friesland nog langgerekt gebied tussen Hardenberg, Assen
Groningen de hele noordkust en Duitse grens tot aan Ter Apel
Friesland uitgezonden Dokkum vanaf grens noord groningen tot aan Hallum, Waddeneilanden, van Harlingen, Bolsward, Woudsend, tot Sondel een flink gebied op de grens met Drenthe
Noord-brabant alle grens plaatsjes in het zuiden zoals baarle-nassau gebied op de grens met Limburg
Conclusie Ik vermoed dat in alle gebieden waar Tele2 op grote schaal uit staat dat daar 4G800 actief is, Soest behoort daar nu ook toe dus dat is heel goed mogelijk
Ik ontvang nog wel Tele2 hier op zolder maar dat komt vanuit Hulshorst daar is Tele2 nog wel actief en dat is goed te zien aan het dekkingskaart van Tele2
[
Voor 12% gewijzigd door
Blids op 12-06-2020 02:37
]