[T-Mobile Mobiel] Ervaringen & Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 105 Laatste
Acties:
  • 754.112 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Tja, weet niet hoeveel capaciteit er per speler daar is... maar als Rood toch wat minder beschikbaar had is even een COW er bij gooien natuurlijk een prima oplossing... en natuurlijk is de combo met Ziggo ook wel een mooie voor ze

404 Signature not found

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:22

swv

Nou ik heb dit weekend daad bij het woord gevoegd:
swv schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:20:
Volgens mij is Robin Mobile Junior dan veel interessanter. 5 Mbps KPN 4G voor €20 per maand en contractloos. Na 27GB gaat de snelheid naar 1 Mbps en blijft het min of meer onbeperkt. Ik zit het serieus te overwegen als mijn contract afloopt. Al heb ik geen klachten over T-Mobile, ik haal Unlimited er niet uit voor dat geld (nu nog €30). Het enige waar ik het voor gebruik is zo nu en dan streaming. Dat moet met een goedkoper 20-25GB abo of wat Robin Mobile biedt ook prima kunnen in mijn geval.
Relaas:
Ik moet nog wel enkele maandjes geduld hebben (lees teveel betalen :P). Unlimited was voor mij een leuk proefballonnetje, maar niet geschikt om er het hele jaar rond voor te betalen en/of om er zo’n lange verbintenis voor aan te gaan. Eigenlijk had ik nooit de upgrade moeten maken van 20GB SS&SB voor E22,50 naar Unlimited. Mja dat is achteraf he. Ik riep twee jaar geleden al dat ik nooit meer een contract wilde aangaan. SS&SB voor die lage prijs icm 20GB was echter te aantrekkelijk om te laten liggen. Toen was er alleen het nog in ontwikkeling zijnde Tele2 met een 24GB abo. Wie had gedacht dat we data in 2017/2018 voor het oprapen zouden hebben liggen? Dat ik in de val zou trappen van het all you can eat principe (kost in restaurants doorgaans dezelfde E30-35,- en je haalt het er ook niet uit)?

Des te meer zonde dat T-Mobile zich teveel focust op het verkopen van Unlimited en het 1GB abo aan de andere zijde als prijslijstvulling wordt gebruikt (om de consument naar duurdere abo’s te doen bewegen) en dat het daar tussenin ook net niet is. Ik vind de keuze zoals altijd weer lastig. Waar haal je het meeste waar voor je geld? Vodafone klinkt interessant daar ik Ziggo heb. Mja dan gaat al het geld naar een partij en zit ik er ook weer aan vast. Alles in een pakketten vind ik maar niks want KPN is daarentegen meteen weer duur als je geen Compleet hebt. Tele2? An sich wel prima prijzen, maar aan de klantenservice had ik niet veel toen ik daar vorig jaar ook nog tijdelijk klant was. Ook viel mij de snelheid en bereik tegen in mijn regio Alkmaar (niet slecht maar tegen) en vond ik de app waardeloos. De ontwikkeling van dat alles gaat ook maar langzaam. Laat staan wat ze in het buitenland bieden. MNVO’s bieden niet allemaal genoeg data. Alleen Youfone heeft 20GB voor een redelijke prijs. Mja 2-jarig contract en Youfone... Ook geen hoge pet van op.

Hopelijk kan ik een tijdje settelen bij Robin. Ze hebben wat mij betreft op dit moment een vrij compleet plaatje. Alleen de snelheid mist, maar niet onoverkomelijk voor een mobieltje ;) Wat ik vreemd vind is dat ze weinig reclame maken en ook hier op Tweakers niet veel meer besproken worden als optie. Dat terwijl ze nu ze bijna alle abo’s op 4g hebben beste aantrekkelijk zijn. Ik ga het meemaken. Tot die tijd maak ik nog elke dag dankbaar gebruik van mijn T-Mobile verbinding. Die laat mij zelden tot nooit in de steek en de snelheid is doorgaans top. Zo goed dat ik in tegenstelling tot een paar jaar terug eigenlijk nooit meer speedtests doe en zodoende zorgeloos internet. Zelfs ben ik onder de indruk van de ontwikkeling van het netwerk en hoe snel en breed 4CA (of in ieder geval 4 frequenties) aangeboden wordt. Het is alles tesamen best wel wat waard. Maar - zonder korting - E35,- waard? E420,-/1jr waard? E840/2jr waard?

Jaja. ‘t is wat die hersenspinsels van swv :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 10:04
@swv Helemaal met je eens. Heb nu sssb 20gb dat in oktober verloopt. Helaas bij tmobile geen goed alternatief. De 10gb is te klein en de Unlimited te duur. Ik ga dus ook na jaren oriënteren op een andere provider. Hopelijk komt simpel met hogere bundels of youfone met een 20gb bundel maar dan met maand abbo. Tele2 is geen optie hier in het zuiden, nu een maand kunnen testen, maar valt vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21:59
swv schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:17:
Nou ik heb dit weekend daad bij het woord gevoegd:

MNVO’s bieden niet allemaal genoeg data. Alleen Youfone heeft 20GB voor een redelijke prijs. Mja 2-jarig contract en Youfone... Ook geen hoge pet van op.
Wie weten dat daar binnenkort verandering in komt. Als ik deze artikel op Telecompaper mag geloven: https://www.telecompaper....t-mkb-propositie--1241744

Wilt simpel zich gaan richten op de 3e groep aan klanten die interesse hebben in onbeperkt data.... Dus zou mij niet verbazen als die binnenkort ook met onbeperkt data komen of met forse data bundels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:42

Oekol

waka waka hey hey

fl2001 schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:59:
[...]

Wie weten dat daar binnenkort verandering in komt. Als ik deze artikel op Telecompaper mag geloven: https://www.telecompaper....t-mkb-propositie--1241744

Wilt simpel zich gaan richten op de 3e groep aan klanten die interesse hebben in onbeperkt data.... Dus zou mij niet verbazen als die binnenkort ook met onbeperkt data komen of met forse data bundels....
Het zit achter een betaalwall dat stuk. Ik kon het de 1e keer wel kijken. In de laatste zin stond dat die CEO zei dat ze ook kijken naar 3p, wat wordt hier mee bedoelt? Wilde het quoten maar ik kom dus niet meer in het artikel.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fl2001
Leoon. schreef op zondag 29 april 2018 @ 10:20:
[...]

Het zit achter een betaalwall dat stuk. Ik kon het de 1e keer wel kijken. In de laatste zin stond dat die CEO zei dat ze ook kijken naar 3p, wat wordt hier mee bedoelt? Wilde het quoten maar ik kom dus niet meer in het artikel.
Ik denk dat ze daar mee Triple play pakketten bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

fl2001 schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:59:
[...]

Simpel doet goede zaken volgens mij dus dat zou ook een goede move zijn. Ik heb moeders op Simpel gezet. Met die verdubbeldagen was 2GB en 500 min bellen voor 7,50 geen geld. Helaas hebben ze mij vooralsnog niks te bieden.

Ik snap het gewoon niet. T-Mobile had zo’n mooi aanbod in de tijd van SS&SB. Muziek ging niet uit de bundel. Buiten de bundel snelheid was bij deze abo’s 386kbps. Gratis MB-verdeler. Echt ik was fan. Maar sinds mijn overstap naar Unlimited heb ik alles zo uitgekleed zien worden. En dan doel ik ook op de voorwaarden. Ik vind het oprecht jammer. Ik was tevreden en dat wilde ik wel belonen. Het gaat er bij mij niet in dat je iets kon aanbieden voor een bepaalde prijs en nu alles weer grof duurder is geworden. Dat mag wat mij betreft weer afgestraft worden ;) Dat jojo-effect in prijs-kwaliteit word ik moe van.

Zelf heb ik ook last van het jojo-effect. Maar dan in de zin van verbruik. Dat maakt het lastig iets uit te zoeken dat bij mij past. Unlimited gaf het zorgeloze gevoel. Maar als ik de facturen er op nasla om mijn verbruik in te zien, dan is Unlimited uiteindelijk niet het product gebleken dat bij mij past. Niet voor elke prijs in ieder geval. Toch het gevoel dat ik teveel betaal voor iets dat ik niet per se nodig heb. En zo denk ik dat er heel veel mensen zijn die dat (onbewust) hebben.

Kijk je kan nog zeggen wat maken die paar euro’s per maand extra nou uit? Nou op een gegeven moment moet er gewoon een grens getrokken worden. Netflix is ook niet meer die 7,99 die het ooit was. Abo hier abo daar. Ik zat het laatst op te tellen en ik zat tegen de E100,- p/mnd aan (excl Ziggo) :X Dus je begrijpt wel dat er hier en daar in gesneden kan worden. Ik weet af en toe niet waar ik de tijd vandaan moet halen om maar aan alles mee te doen om het geld en plezier er een beetje uit te halen.

Mochten er T-Mobile medewerkers meelezen: Unlimited is niet slecht en zeker een goede toevoeging om de concurrentie ook te dwingen naar een goed aanbod, maar schaf die regel van 4 abo’s op 2 rekeningnummers af en het wordt voor mij een stuk interessanter om te blijven. Met T-Mobile Samen kon dat immers ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
swv schreef op zondag 29 april 2018 @ 10:55:
[...]

Mochten er T-Mobile medewerkers meelezen: Unlimited is niet slecht en zeker een goede toevoeging om de concurrentie ook te dwingen naar een goed aanbod, maar schaf die regel van 4 abo’s op 2 rekeningnummers af en het wordt voor mij een stuk interessanter om te blijven. Met T-Mobile Samen kon dat immers ook ;)
Precies.... als ze die regel er uitschrappen.. wordt het stukken aantrekkelijker..
maar goed tegen de tijd dat we weer mogen over 10 maanden hoop ik dat er gewoon betere deals zijn.

het netwerk functioneert waar ik kom prima...

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 08:12
Heeft iemand nog iets vernomen van de MB verdeler in combinatie met een GO abonnement?

Probleem: mijn abonnement (stel samen en stel bij met MB verdeler) verloopt volgende maand.
Sinds de introductie van het GO abonnement lees ik berichten dat ze aan het kijken zijn of en hoe ze de MB verdeler nog terug kunnen brengen, maar tot nu toe zie ik daar niks van terug.

Sterker nog: als ik de reacties op het T-mobile forum lees, heb ik niet de indruk dat er op korte termijn iets gaat gebeuren.

Is er hier iemand die misschien meer weet en daar ook iets over kan (en mag) vertellen?

Het zou vervelend zijn als ik nu een apart tablet abonnement afsluit en dat ze vervolgens over twee maanden opeens een MB verdeler uitbrengen.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Tja voor de vakantie aan zou een verdeler wel leuk zijn al zou dat alleen binnen NL mogen worden gebruikt.
eventueel zelfs een speedcap er op

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Nou liever niet want ik neem mijn tablet ook mee naar het buitenland.
Zet er dan een datalimiet op. Of vraag er desnoods een paar euro per maand voor. Dat is altijd nog goedkoper dan een los tablet abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:54
Eerlijk gezegd zie ik die voordelen bij T-Mobile alleen maar verdwijnen. Ik heb wel verlengt omdat het een van de weinige providers is met scherpe aanbiedingen voor een 1 jarig contract met toestel.

Je kunt eventueel iets van Youfone overwegen en daar voor 10 euro een 10GB bundel voor je tablet afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02

icecreamfarmer

en het is

Amaze86 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 16:56:
[...]

Hier hetzelfde,baal een beetje omdat ik maar 1 jaar abbo heb genomen.Heb nog tijd tot augustus,hopelijk komen ze met zomeractie.Anders ben ik ook weg :(
Idd herkenbaar. Heb wel verlengd omdat ze in combi met mijn telefoon veruit de goedkoopste waren.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Vandaag via de SMS een 'aanbieding' van T-Mobile om mijn Unlimited NL & EU (17.1) te wijzigen naar Unlimited NL & 10 GB. Einddatum van het contract blijft hetzelfde. Voordeel dat je krijgt als je abonnement wijzigt is voor 24 maanden €2,50 korting (mits je geen nieuw abonnement afsluit). T-Mobile Samen korting blijft staan. De aanbieding is tot 30 juni geldig.

Maar eens even voor mijzelf bekeken... in november loopt mijn contract af. Als ik dus zou overstappen bespaar ik tot die tijd (5x€2,50=) €12,50. Dan geef je dus wel je Unlimited EU op, terwijl ik verwacht nog heel wat dagen in andere EU landen te spenderen deze zomer :)

Ik snap dat ze 't proberen, maar no deal T-Mobile! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
Hmm kreeg ook een sms alleen dat ze een aanbod zullen doen deze week,zal niet veel soeps zijn.

Kreeg een aanbod 15.50 voor 5gb voor 2 jaar,nu betaal ik 14.50

Wilde 1 jaar maar dan is het opeens 19 euro,mooi bedankt.Kijk wel ergens anders binnenkort.

[ Voor 46% gewijzigd door Amaze86 op 02-05-2018 18:29 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mijn abo loopt in juni af en dus wilde me een gaan orienteren.

In de t-mobile app viel me het volgende op onder het kopje abonnement. Daar is de termijn van de Go Next korting met 6 maanden verlengd tot 31-12-2018. Het lijkt er dus op dat ik na juni 16 euro (incluis aftrek van t-mobile samen korting) blijf betalen tot 31-12-2018.

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:03

IkWilbert

Het is mij!

Ik heb de keus gemaakt om over te stappen naar Simpel. Per 11 juni ben ik hier weg ;)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

IkWilbert schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:14:
Ik heb de keus gemaakt om over te stappen naar Simpel. Per 11 juni ben ik hier weg ;)
Je bent anders nog steeds van harte welkom om ervaringen over het T-Mobile netwerk te komen delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
jant schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:28:

In de t-mobile app viel me het volgende op onder het kopje abonnement. Daar is de termijn van de Go Next korting met 6 maanden verlengd tot 31-12-2018. Het lijkt er dus op dat ik na juni 16 euro (incluis aftrek van t-mobile samen korting) blijf betalen tot 31-12-2018.
Interessant.. zou dit een bug zijn of gaan ze toch na de looptijd de kortingen verlengen? Ik hou de mijne ook even in de gaten, die staat nu nog op half juli.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-09 10:32
Vanochtend op het nieuws. T-Mobile moet bijna €1100 terug betalen aan een klant na een klacht over een abonnement van T-Mobile met daarin een 'gratis' iPhone. T-Mobile kan niet tegen uitspraak in beroep. Ze zijn het er uiteraard niet mee eens, ze hadden 'het beste voor' met de klant.

https://nos.nl/artikel/22...is-toestel-vergoeden.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
be3a18 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 10:55:
Vanochtend op het nieuws. T-Mobile moet bijna €1100 terug betalen aan een klant na een klacht over een abonnement van T-Mobile met daarin een 'gratis' iPhone. T-Mobile kan niet tegen uitspraak in beroep. Ze zijn het er uiteraard niet mee eens, ze hadden 'het beste voor' met de klant.

https://nos.nl/artikel/22...is-toestel-vergoeden.html
inweze deden alle aanbieders zo`n constructie.. niet alleen Tmobile.. dat die nu de gebeten hond zijn.. tja

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 00:38
Jeroen O schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:31:
Heeft iemand nog iets vernomen van de MB verdeler in combinatie met een GO abonnement?

Probleem: mijn abonnement (stel samen en stel bij met MB verdeler) verloopt volgende maand.
Sinds de introductie van het GO abonnement lees ik berichten dat ze aan het kijken zijn of en hoe ze de MB verdeler nog terug kunnen brengen, maar tot nu toe zie ik daar niks van terug.

Sterker nog: als ik de reacties op het T-mobile forum lees, heb ik niet de indruk dat er op korte termijn iets gaat gebeuren.

Is er hier iemand die misschien meer weet en daar ook iets over kan (en mag) vertellen?

Het zou vervelend zijn als ik nu een apart tablet abonnement afsluit en dat ze vervolgens over twee maanden opeens een MB verdeler uitbrengen.
Daadwerkelijke ervaring: MB-verdeler icm met GO abonnement is echt no-go (pun intended). Men is te bang dat dat tot misbruik gaat leiden, nu de onbeperkte data bundels zo toegankelijk zijn.
Enige alternatief is een duo-SIM aanvragen. Je hebt dan 2 SIM-kaarten met hetzelfde nummer en dus dezelfde bundel... Echter kan er maar 1 tegelijk actief zijn op het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
ShitHappens schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 11:29:
[...]

Daadwerkelijke ervaring: MB-verdeler icm met GO abonnement is echt no-go (pun intended). Men is te bang dat dat tot misbruik gaat leiden, nu de onbeperkte data bundels zo toegankelijk zijn.
Enige alternatief is een duo-SIM aanvragen. Je hebt dan 2 SIM-kaarten met hetzelfde nummer en dus dezelfde bundel... Echter kan er maar 1 tegelijk actief zijn op het netwerk.
Als men bang is dat er misbruik van wordt gemaakt, dan moet men maatregelen nemen. Te denken valt aan:
- Maximaal 10 GB toestaan op de MB verdeler sim.
- Snelheid naar beneden na 10 GB op de MB verdeler sim.
- Bijbetalen als je meer dan 10 GB wilt op de MB verdeler sim op volle snelheid.
- In het algemeen geld vragen voor een MB verdeler, zoals Vodafone dit doet. Ik ben best bereid €5 per maand te betalen. Dit is uiteindelijk goedkoper dan een los tablet abonnement.

Het lijkt mij niet dat het technisch al te ingewikkeld wordt om dit te implementeren. Echter, van de week was ik in een T-Mobile shop. Daar wist een medewerker mij te vertellen, dat er maar heel weinig vraag is naar een MB verdeler. Wellicht dat dit ook een rol speelt in de keuze om het niet meer aan te bieden.

Trouwens, misbruik wordt er nu ook van gemaakt. Er zijn mensen die er vele gigabytes doorheen stampen, puur omdat het kan. En vanwege dit soort mensen kunnen anderen die aan 5 GB genoeg hebben, geen MB verdeler meer afsluiten. Niet helemaal eerlijk.

Voor mezelf heb ik inmiddels velengt naar een GO abonnement en voor mijn tablet een los abonnement afgesloten. Met alles-onder-één-dak korting erbij ben ik precies even veel geld kwijt als mijn huidige abonnement behouden zonder korting. Echter nu ga ik wel van 3 GB naar 5 GB (telefoon) + 1 GB (tablet) per maand en van 120 minuten naar onbeperkt bellen. Netto ga ik er dus wel op vooruit.

Een duo sim is geen oplossing, aangezien ik deze niet tegelijkertijd kan gebruiken. Dat is iets wat ik wel wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: September 2009
Jeroen O schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 11:55:
[...]

Als men bang is dat er misbruik van wordt gemaakt, dan moet men maatregelen nemen. Te denken valt aan:
- Maximaal 10 GB toestaan op de MB verdeler sim.
- Snelheid naar beneden na 10 GB op de MB verdeler sim.
- Bijbetalen als je meer dan 10 GB wilt op de MB verdeler sim op volle snelheid.
- In het algemeen geld vragen voor een MB verdeler, zoals Vodafone dit doet. Ik ben best bereid €5 per maand te betalen. Dit is uiteindelijk goedkoper dan een los tablet abonnement.

Het lijkt mij niet dat het technisch al te ingewikkeld wordt om dit te implementeren. Echter, van de week was ik in een T-Mobile shop. Daar wist een medewerker mij te vertellen, dat er maar heel weinig vraag is naar een MB verdeler. Wellicht dat dit ook een rol speelt in de keuze om het niet meer aan te bieden.

Trouwens, misbruik wordt er nu ook van gemaakt. Er zijn mensen die er vele gigabytes doorheen stampen, puur omdat het kan. En vanwege dit soort mensen kunnen anderen die aan 5 GB genoeg hebben, geen MB verdeler meer afsluiten. Niet helemaal eerlijk.

Voor mezelf heb ik inmiddels velengt naar een GO abonnement en voor mijn tablet een los abonnement afgesloten. Met alles-onder-één-dak korting erbij ben ik precies even veel geld kwijt als mijn huidige abonnement behouden zonder korting. Echter nu ga ik wel van 3 GB naar 5 GB (telefoon) + 1 GB (tablet) per maand en van 120 minuten naar onbeperkt bellen. Netto ga ik er dus wel op vooruit.

Een duo sim is geen oplossing, aangezien ik deze niet tegelijkertijd kan gebruiken. Dat is iets wat ik wel wil.
Was het dan niet voordeliger geweest om over te stappen naar KPN? Dan had je 10GB voor je telefoon + 500MB voor je tablet gehad, voor €29/maand. Eventueel had je dan nog wat MB's van je telefoon naar je tablet kunnen sturen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroen O
Ja dat was voordeliger geweest, vooral omdat ik dan meer data zou krijgen, hoewel ik deze niet nodig heb. Ik ga nu € 30 per maand betalen als de alles onder één dak korting actief is. Qua prijs scheelt het maar 1 euro. En dan maar hopen dat bij het overstappen alles goed gaat.

Ik heb wel naar KPN gekeken, maar daar zou ik voor het telefoonabonnement alleen al € 29 gaan betalen. Ik had niet gezien dat je met meerdere abonnementen wat korting zou krijgen. Anders was het wel leuk geweest om eens te proberen.

Vodafone heb ik wel naar gekeken. Ze bieden wat extra's omdat ik ook Ziggo klant ben, maar niet echt extra's die ik nodig heb. En bovendien ben ik niet zo gecharmeerd van het Vodafone netwerk.

Maar goed, de contracten zijn al getekend dus ik kan er niks meer aan veranderen. Dat hoeft ook verder niet, ik ben tevreden met de keuze die ik heb gemaakt en ook zeer tevreden over T-Mobile. Over twee jaar zien we wel weer verder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

En na meer dan 10 jaar neem ik ook (deels) afscheid van T-mobile, fijne klantenservice en goede deals gehad.
De Simpel deal is gewoon te goed en het netwerk is bekend, adieu :w

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 10:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F!sher
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-05 22:39
Humma Kavula schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 21:27:
En na meer dan 10 jaar neem ik ook (deels) afscheid van T-mobile, fijne klantenservice en goede deals gehad.
Wat een goeie aanbieding inderdaad. Mijn abonnement loopt pas 8 augustus af en ik kan bij Simpel tot 6 juli aansluitdatum kiezen (nummerbehoud). Actie van Simpel loopt tot 31-5. Ik overweeg nu om eerder over te stappen en dus contractbreuk te plegen met T-mobile. Iemand enig idee hoeveel kosten dit met zich mee brengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Humma Kavula schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 21:27:
Hier hetzelfde, ik ga ook T-Mobile verlaten en naar Simpel. Ik denk dat dit T-Mobile heel veel Sim-Only klanten gaat kosten. Sinds de nieuwe prijzen zijn ze ook totaal niet meer interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:03

IkWilbert

Het is mij!

F!sher schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:57:
[...]

Wat een goeie aanbieding inderdaad. Mijn abonnement loopt pas 8 augustus af en ik kan bij Simpel tot 6 juli aansluitdatum kiezen (nummerbehoud). Actie van Simpel loopt tot 31-5. Ik overweeg nu om eerder over te stappen en dus contractbreuk te plegen met T-mobile. Iemand enig idee hoeveel kosten dit met zich mee brengt?
Ik neem aan dat je dan je abonnement af moet kopen, gewoon de resterende maand bedragen betalen.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yunghui
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-09 15:13
Ben benieuwt wat voor actie het deze keer is:
https://www.t-mobile.nl/inschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Dat is een formulier dat je op de maillinglijst komt voor aanbiedingen van T-Mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 13:52
Vandaag weer eens sinds lange tijd met de trein gegaan. De trein stond ongeveer 5 minuten stil op Utrecht Centraal, mijn coupe stond buiten (niet onder HC). En ik schrok echt van het bereik, een speedtest was niet eens mogelijk.

Is dit normaal? Het was wel rond spits tijd (~half 9) maar dit moet anno 2018 toch gewoon goed werken? Ik hoef geen 150Mbit te halen op zo'n druk punt in een trein maar enig netwerk verkeer moet toch mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 15:10

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

GrooV schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:47:
Vandaag weer eens sinds lange tijd met de trein gegaan. De trein stond ongeveer 5 minuten stil op Utrecht Centraal, mijn coupe stond buiten (niet onder HC). En ik schrok echt van het bereik, een speedtest was niet eens mogelijk.

Is dit normaal? Het was wel rond spits tijd (~half 9) maar dit moet anno 2018 toch gewoon goed werken? Ik hoef geen 150Mbit te halen op zo'n druk punt in een trein maar enig netwerk verkeer moet toch mogelijk zijn.
Zou je mogen verwachten, ze hebben 4 volledig opgetuigde sites(900+1800+2100+2600TDD) om het station heen staan.

PS: sinds wanneer rijden de treinen onder Hoog Catherijne door? Volgens mij staat HC nog steeds naast het station ;)

Antenne en masten malloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Wie heeft er hier ook connectie problemen met een iPhone 8/8+/X en T-Mobile? Ik kan sinds weken niet meer met data of bellen aan de slag. Blijkt al een groter punt te zijn sinds dat ze uit zijn gekomen, maar vroeg mij af of dit nu aan Apple of T-Mobile lag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsj16
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-09 22:09
vgroenewold schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:34:
Wie heeft er hier ook connectie problemen met een iPhone 8/8+/X en T-Mobile? Ik kan sinds weken niet meer met data of bellen aan de slag. Blijkt al een groter punt te zijn sinds dat ze uit zijn gekomen, maar vroeg mij af of dit nu aan Apple of T-Mobile lag..
Ik heb iPhone 8p maar ik heb geen problemen. (Aanbieder 32.0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 09:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02

icecreamfarmer

en het is

Apart, ze zijn pas geleden enorm verhoogd.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
dus.. ik zat net even in het buitenland (Spanje) en vlak nadat ik even op het strand even wat aan het streamen was (voorbeschouwing van Formula1 in spanje...) kreeg ik direct een uit nodiging van T-Mobile om over te stappen naar Unlimitted + 10GB EU

voor 2.50 korting voor MAXIMAAL 24 maanden

Dat maximaal zit me een beetje dwars, wat betekend dat? Wat is minimaal?
want volgens mij als ik dat zou doen gaan mijn abo nog steeds eindigen op ergens april volgend jaar toch?
En wat gebeurd er dan? Want ze zeggen als ik naar de nieuwe "alles onder 1 dak" regeling ga dat die korting niet geld.
Maar is het niet zo dat dat nu de enige mogelijkheid is als ik straks moet verlengen?

Want ik zou het op zich wel interessant vinden om mijn huidige contract naar 10GB EU te zetten als dat dan vanaf nu weer 24 maanden in zou gaan met 2.50 extra korting boven op mijn samen korting van 5 euro die ik al heb

Want ik heb het idee dat die 5 euro volgend jaar gaat vervallen en dat ik dan sowieso naar die 10GB EU moet (als ik bij tmobile blijf)

Dus ik vind het vaag, ik heb het gevoel als ik dat nu doe dat ik maar 10 maanden die korting of zo heb en dan toch wordt overgezet op zo'n ander abo waar ook nog de 5 euro korting vervalt dus ik op 35 euro kom te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
bestaande klanten gaan zeker niet profiteren van de prijs verlagingen?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 08:33
joco schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 17:30:
dus.. ik zat net even in het buitenland (Spanje) en vlak nadat ik even op het strand even wat aan het streamen was (voorbeschouwing van Formula1 in spanje...) kreeg ik direct een uit nodiging van T-Mobile om over te stappen naar Unlimitted + 10GB EU

voor 2.50 korting voor MAXIMAAL 24 maanden

Dat maximaal zit me een beetje dwars, wat betekend dat? Wat is minimaal?
want volgens mij als ik dat zou doen gaan mijn abo nog steeds eindigen op ergens april volgend jaar toch?
En wat gebeurd er dan? Want ze zeggen als ik naar de nieuwe "alles onder 1 dak" regeling ga dat die korting niet geld.
Maar is het niet zo dat dat nu de enige mogelijkheid is als ik straks moet verlengen?

Want ik zou het op zich wel interessant vinden om mijn huidige contract naar 10GB EU te zetten als dat dan vanaf nu weer 24 maanden in zou gaan met 2.50 extra korting boven op mijn samen korting van 5 euro die ik al heb

Want ik heb het idee dat die 5 euro volgend jaar gaat vervallen en dat ik dan sowieso naar die 10GB EU moet (als ik bij tmobile blijf)

Dus ik vind het vaag, ik heb het gevoel als ik dat nu doe dat ik maar 10 maanden die korting of zo heb en dan toch wordt overgezet op zo'n ander abo waar ook nog de 5 euro korting vervalt dus ik op 35 euro kom te zitten?
https://forum.t-mobile.nl...nement-298268/index1.html
Hier staat het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wat is jullie ervaring met tablet unlimited ?

Ik ben van plan om 4 of 8 Playstations in te richten met Fortnite en te verbinden aan een 4g Huawei E5577C Mifi Router die bij het tablet unlimited zit. Met dit apparaat kan je 10 systemen verbinden.

Zal de snelheid nog aanvaardbaar zijn als ik 8 Playstations verbind met de Mifi Router.

Mijn vrouw heeft al Unlimited, en zelf kan ik mijn zakelijke telefoon ook overzetten naar tmobile, pas in september mag ik zelf prive overstappen naar tmobile.

[ Voor 19% gewijzigd door Mars18 op 18-05-2018 11:00 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: September 2009
Mars18 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:59:
Wat is jullie ervaring met tablet unlimited ?

Ik ben van plan om 4 of 8 Playstations in te richten met Fortnite en te verbinden aan een 4g Huawei E5577C Mifi Router die bij het tablet unlimited zit. Met dit apparaat kan je 10 systemen verbinden.

Zal de snelheid nog aanvaardbaar zijn als ik 8 Playstations verbind met de Mifi Router.

Mijn vrouw heeft al Unlimited, en zelf kan ik mijn zakelijke telefoon ook overzetten naar tmobile, pas in september mag ik zelf prive overstappen naar tmobile.
Ik heb geen ervaringen met Tablet unlimited, maar als je de wifi van de Mifi instelt op 5GHz, kun je acht Playstations prima tegelijk aansluiten. Houd er wel rekening mee dat game- en software-updates veel data kunnen gebruiken, en dat de prestaties af zullen hangen van drukte op het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:36
Over een paar maanden mag ik beslissen of ik KPN verleng of niet. Ik zag bij T-Mobile dat een abonnement met 10GB data + mobiel bellen daar 26 euro per maand kost.

Voor precies hetzelfde abonnement betaal ik bij KPN nu 31,50 euro. Dat scheelt dus 5,50 per maand. Ik vroeg me af hoe de dekking in noord-oost Groningen is. Bij KPN haal ik niet meer dan 2 streepjes dekking, dus ben wel benieuwd.

Vroeger wel Ben gehad (zes jaar geleden). Toen zat ik op het T-Mobile netwerk en klapte het netwerk er bij onweer steeds uit. Maar dat is zes jaar geleden en tijden en technieken veranderen in rap tempo. Ik hoor dus graag over jullie ervaringen. Woon in de omgeving van Hoogezand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:44
Dennisweb schreef op zondag 20 mei 2018 @ 16:53:
Over een paar maanden mag ik beslissen of ik KPN verleng of niet. Ik zag bij T-Mobile dat een abonnement met 10GB data + mobiel bellen daar 26 euro per maand kost.

Voor precies hetzelfde abonnement betaal ik bij KPN nu 31,50 euro. Dat scheelt dus 5,50 per maand. Ik vroeg me af hoe de dekking in noord-oost Groningen is. Bij KPN haal ik niet meer dan 2 streepjes dekking, dus ben wel benieuwd.

Vroeger wel Ben gehad (zes jaar geleden). Toen zat ik op het T-Mobile netwerk en klapte het netwerk er bij onweer steeds uit. Maar dat is zes jaar geleden en tijden en technieken veranderen in rap tempo. Ik hoor dus graag over jullie ervaringen. Woon in de omgeving van Hoogezand.
Sowieso zeggen streepjes bereik helemaal niks. De fabrikant stelt zelf in hoeveel dB hoeveel streepjes is, en bijvoorbeeld met 1 streepje kun je nog prima 50Mbps halen :)

Laatste keer dat ik in Noord-Oost Groningen was had ik met T-Mobile prima bereik. En anders: https://www.t-mobile.nl/4g/test-ons-nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 11:10

Gmount

Ecorunner lid

Ik zit nu in noord Groningen en haal ook gewoon 280/60. Het valt me wel op dat ik thuis in zh wel eens slecht bereik heb als ik binnenshuis ben, telefoon lijkt dan niet automatisch terug te vallen op 3G.

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Rub147 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:24:
[...]

Sowieso zeggen streepjes bereik helemaal niks. De fabrikant stelt zelf in hoeveel dB hoeveel streepjes is, en bijvoorbeeld met 1 streepje kun je nog prima 50Mbps halen :)

Laatste keer dat ik in Noord-Oost Groningen was had ik met T-Mobile prima bereik. En anders: https://www.t-mobile.nl/4g/test-ons-nu
Dank voor de tip! Ik wist niet dat je het een maand mag testen, zonder verplichtingen (op betaling na dan). Ik ga het zeker overwegen ;)

Edit: Op 28 december is het contract bij KPN afgelopen. Ik ga voor die tijd opzeggen (vind 45 euro per maand te gortig). Ik wil in de tussentijd T-Mobile testen.

Kan ik op 1 november een maand lang T-Mobile testen en dan besluiten dat ik T-Mobile wil met nummerbehoud? Dat ik dan twee maanden twee abonnementen heb, neem ik maar even voor lief.

[ Voor 23% gewijzigd door Dennisweb op 21-05-2018 20:45 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:18
Momenteel meer mensen last van een storing bij T-Mobile (geen netwerk, komt ook niet meer voor in lijst met gevonden netwerken bij scan)?

[ Voor 31% gewijzigd door PWA777 op 22-05-2018 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:10
T-mobile netwerk lijkt inderdaad volledig verdwenen te zijn. Op Twitter lijken uit het hele land meldingen te komen.

[ Voor 31% gewijzigd door EDIT op 22-05-2018 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

ja hier in den haag 2531
Zie dat ik momenteel alleen noodoproepen kan doen, waren er werkzaamheden aangekondigd of iets dergelijks?

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
Kabuto_Raiger schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 15:39:
ja hier in den haag 2531
Zie dat ik momenteel alleen noodoproepen kan doen, waren er werkzaamheden aangekondigd of iets dergelijks?
Er is duidelijk iets goed mis, halve Randstad lijkt er uit te liggen. Amsterdam ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmemax
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 11:18
Rotterdam 3065 ligt er ook uit, helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Vii
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-09 05:42
Hier in brabant (omgeving breda) nog wel goed bereik :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Laatst online: 18-07 23:38
Amsterdam 1054 ook geen bereik, T-Mo werkt aan dit storing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:00
Veluwe hier, normaal bereik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy84
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-11-2024
Amsterdam Oost geen bereik met tmobile en Simpel. Vind ook geen tmobile bij netwerk zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 17:30
Groningen Stad ook nergens last van, wel vervelend en apart dat een netwerk er zo ineens uit kan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
Dennisweb schreef op zondag 20 mei 2018 @ 19:23:
[...]
Dank voor de tip! Ik wist niet dat je het een maand mag testen, zonder verplichtingen (op betaling na dan). Ik ga het zeker overwegen ;)

Edit: Op 28 december is het contract bij KPN afgelopen. Ik ga voor die tijd opzeggen (vind 45 euro per maand te gortig). Ik wil in de tussentijd T-Mobile testen.

Kan ik op 1 november een maand lang T-Mobile testen en dan besluiten dat ik T-Mobile wil met nummerbehoud? Dat ik dan twee maanden twee abonnementen heb, neem ik maar even voor lief.
Ja dat kan! Je kan op de dag dat je het T-Mobile abonnement gaat testen gewoon de simkaart halen en per direct laten activeren. Vervolgens doe je 1 maand voor je KPN abonnment is afgelopen nummerbehoud online in. Zo is je KPN abonnement direct opgezegd wanneer je nummerbehoud is goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:44
Voornamelijk het westen van NL. Veel meldingen dat Den Haag, Rotterdam en Amsterdam eruit liggen.

We krijgen veel meldingen dat er niks meer is in het westen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brammetje1994
F!sher schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:57:
[...]

Vraag bij Simpel aan of je het nummerbehoud naderhand nog mag regelen? Bij T-Mobile kan je ook gedurende je contract pas je nummerbehoud activeren.

Zo kan je op 31 mei gewoon een Simpel kaart nemen die zo laat mogelijk pas geactiveerd wordt. (31-7) en heb je tussen 1-8 en 8-8 even dubbele kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 10:41

Mohy

Star Citizen

En in Den Haag Centrum weer service!

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Laatst online: 13-09 14:21

SebasFM

BOFH

Op de TUDelft campus (Delft Zuid) heeft alles gewoon doorgedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
SebasFM schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:21:
Op de TUDelft campus (Delft Zuid) heeft alles gewoon doorgedraaid.
Het lijkt in bepaalde sectoren van het netwerk te zitten. Storing heeft betrekking op alle klanten in het getroffen gebied, aangezien het hele netwerk is weggevallen. Als je vanuit het storingsgebied naar een andere sector gaat krijg je weer bereik (en omgekeerd).
Getroffen sectoren lijken Amsterdam, Rotterdam en Den Haag (hoewel sommigen aangeven dat het in Den Haag weer op gang lijkt te komen, hoewel dit ook signaal kan zijn uit een omliggende sector).

Edit: signaal terug in Amsterdam om 16h28

[ Voor 3% gewijzigd door PWA777 op 22-05-2018 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Verona27 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 15:58:
Groningen Stad ook nergens last van, wel vervelend en apart dat een netwerk er zo ineens uit kan vliegen.
Ach.. beter dat het na een klein 1.5h als ik het zo lees terug is dan dat ze 3 dagen nodig hebben zo als VF destijds na een fikkie :')

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 13:51
Nou, lekker nieuws hierboven allemaal nu ik 20 juni juist overga van Vodafone naar T-Mobile :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Melkunie schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 19:03:
Nou, lekker nieuws hierboven allemaal nu ik 20 juni juist overga van Vodafone naar T-Mobile :+
Gelukkig is het een grapje, toch? Storing kan een keer voor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 13:51
Uiteraard, vandaar de " :+ ".
Liever af en toe een goede storing aan de andere kant van het land dan totaal geen bereik op locaties waar ik regelmatig kom :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
theblindman schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 23:35:
[...]

Ik heb geen ervaringen met Tablet unlimited, maar als je de wifi van de Mifi instelt op 5GHz, kun je acht Playstations prima tegelijk aansluiten. Houd er wel rekening mee dat game- en software-updates veel data kunnen gebruiken, en dat de prestaties af zullen hangen van drukte op het netwerk.
Ik heb zaterdag Tablet Unlimited aangevraagd met een Mifi apparaat.
Ga het binnenkort testen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:51
Ik heb nog wat uitdagingen: December loopt mijn abonnement af bij T-Mobile, heb nu SSSB 6GB en onbeperkt bellen. Vooral datavrije muziek is leuk maar dat is max 2GB per maand. Thuis heb ik ADSL van Telfort en ook dat is open voor verlenging.
Nu denk ik over een unlimited abonnement en een dualsim voor internet thuis. Omdat ik met vrouw en dochter kan combineren ben ik dan voor €25 klaar.
Klopt die redenering of zie ik iets over het hoofd? Beide simkaarten moeten wel gelijk online kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@Ramon 73 T-Mobile heeft geen dual-SIM meer. Als het al wel zou kunnen dan mag je je unlimited abonnement niet delen om je thuisnetwerk van internet te voorzien.

Of bedoel je 3 keer een umlimited zodat het 25euro per maand wordt door de korting (maar dan zit je nog met laptop etc.)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hakuin
Ramon 73 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 07:33:
Ik heb nog wat uitdagingen: December loopt mijn abonnement af bij T-Mobile, heb nu SSSB 6GB en onbeperkt bellen. Vooral datavrije muziek is leuk maar dat is max 2GB per maand. Thuis heb ik ADSL van Telfort en ook dat is open voor verlenging.
Nu denk ik over een unlimited abonnement en een dualsim voor internet thuis. Omdat ik met vrouw en dochter kan combineren ben ik dan voor €25 klaar.
Klopt die redenering of zie ik iets over het hoofd? Beide simkaarten moeten wel gelijk online kunnen.
Bij een duosim werkt maar 1 simkaart tegelijk. Als je er twee gebruikt krijg je allemaal haperingen. Bovendien als je met meerderen op 1 simkaart gaat internetten is je 5gb data per dag zo op en moet je geregeld de 1 gb aanvuller gebruiken.
Als je teveel data gaat gebruiken gaat tmobile vast aan de bel trekken dat je je unlimted abonnement oneigenlijk gebruikt.
Tmobile is overigens niet zo streng als tele2. Als je het niet te gek maakt met data mag je je simkaart in een 4g router stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brammetje1994
hakuin schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:24:
[...]

Bij een duosim werkt maar 1 simkaart tegelijk. Als je er twee gebruikt krijg je allemaal haperingen. Bovendien als je met meerderen op 1 simkaart gaat internetten is je 5gb data per dag zo op en moet je geregeld de 1 gb aanvuller gebruiken.
Als je teveel data gaat gebruiken gaat tmobile vast aan de bel trekken dat je je unlimted abonnement oneigenlijk gebruikt.
Tmobile is overigens niet zo streng als tele2. Als je het niet te gek maakt met data mag je je simkaart in een 4g router stoppen.
Dit. De ervaring van meeste mensen met een duo sim is niet erg goed. In de winkel krijg je ook een flinke disclaimer voor je hem aanschaft.

Overigens heb ik nog nooit een melding van T-mobile gekregen ondanks mijn soms wel 100+GB per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:51
hakuin schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:24:
[...]

Oké, dan gaat het toch ADSL icm een los GSM abbo blijven. Want er zijn thuis wat dingen "afhankelijk" van een internetverbinding (NAS, CV, Nuki etc) en ik heb tevens niet zo´n trek in vaker activeren van de 1GB aanvuller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
Kijk eens bij Simpel (zit op tmobile netwerk) of youfone. Die hebben vaak goede aanbiedingen en een stuk goedkoper dan tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:30
Wat balen zeg! Bij mij thuis (in de Hoeksche Waard) heb ik (binnen en buiten) geen 4G en onbruikbaar 3G. Tijdens bellen ben ik ook slecht verstaanbaar...

200 meter verder gewoon 50Mbit en in het dorp hiernaast zelfs 275Mbit gehaald. 7(8)7 Verder merk ik dat T-Mobile ook verreweg het snelst is als ik vergelijk met Vodafone en Tele2.

Speedtest dorp hiernaast: http://www.speedtest.net/my-result/i/2649074824
Speedtest als ik hier al 4G heb: http://www.speedtest.net/my-result/i/2652046835

Hoe zijn jullie ervaringen met het melden van problemen via de Dekking kaart? Heb hier vorige week al melding van gemaakt maar (nog) niks van gehoord. Stap graag over ivm het voor mij aantrekkelijke zakelijke abo, Unlimited + 10GB in EU/VS en maandelijkse opzegtermijn, maar als ik thuis niet eens kan bellen moet ik toch T-Mobile overslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Fuwor schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:39:
Hoe zijn jullie ervaringen met het melden van problemen via de Dekking kaart? Heb hier vorige week al melding van gemaakt maar (nog) niks van gehoord. Stap graag over ivm het voor mij aantrekkelijke zakelijke abo, Unlimited + 10GB in EU/VS en maandelijkse opzegtermijn, maar als ik thuis niet eens kan bellen moet ik toch Tele2 overslaan...
Als het over T-Mobile gaat (je hebt het aan het einde opeens over Tele2 en die heeft een eigen 4G netwerk) heb ik ook eens een netwerk klacht ingediend en werd er netjes over teruggebeld. Alleen denk ik niet dat T-Mobile binnen een paar maanden een nieuwe mast gaan plaatsen om dit op te lossen (als ze met je mee gaan)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
jongetje schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 07:07:
[...]

Als het over T-Mobile gaat (je hebt het aan het einde opeens over Tele2 en die heeft een eigen 4G netwerk) heb ik ook eens een netwerk klacht ingediend en werd er netjes over teruggebeld. Alleen denk ik niet dat T-Mobile binnen een paar maanden een nieuwe mast gaan plaatsen om dit op te lossen (als ze met je mee gaan)...
Was niet helemaal scherp, gaat over T-Mobile inderdaad. Er staat hier relatief dichtbij een mast, maar deze heeft enkel 1800 MHz en geen 900MHz.

Nog steeds de vraag of ze er iets aan kunnen (vergunningen etc?) en willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Fuwor schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 07:42:
[...]

Was niet helemaal scherp, gaat over T-Mobile inderdaad. Er staat hier relatief dichtbij een mast, maar deze heeft enkel 1800 MHz en geen 900MHz.

Nog steeds de vraag of ze er iets aan kunnen (vergunningen etc?) en willen doen.
Heb je het over deze hoogspanningsmast: https://www.google.nl/map...e0!7i13312!8i6656!5m1!1e1 ?

Daar heeft Tele2 onlangs eigen antennes in gehangen op een hogere hoogte dan T-Mobile daarin heeft. T-Mobile zal die wel willen ombouwen naar een standaard SRAN configuratie. Bij hoogspanningsmasten kan het lang duren. T-Mobile moet eerst plannen hebben voor ombouwen, daarna moet gewacht worden op Tennet tijd heeft. Die bepaalt wanneer er iets gebouwd kan worden.

Apart dat T-Mobile niet is meegegaan met Tele2, zou me niet verbazen als ze nu nog een tijd moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
The_Wireless_Guy schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:28:
[...]

Heb je het over deze hoogspanningsmast: https://www.google.nl/map...e0!7i13312!8i6656!5m1!1e1 ?

Daar heeft Tele2 onlangs eigen antennes in gehangen op een hogere hoogte dan T-Mobile daarin heeft. T-Mobile zal die wel willen ombouwen naar een standaard SRAN configuratie. Bij hoogspanningsmasten kan het lang duren. T-Mobile moet eerst plannen hebben voor ombouwen, daarna moet gewacht worden op Tennet tijd heeft. Die bepaalt wanneer er iets gebouwd kan worden.

Apart dat T-Mobile niet is meegegaan met Tele2, zou me niet verbazen als ze nu nog een tijd moeten wachten.
Nee, het gaat over deze mast, ook een hoogspanningsmast zo te zien:
https://www.google.com/ma...%2C4.556235196141529&z=15

Verder laat Tele2 hier ook te wensen over wb. data en bellen, vandaar dat ik nu kijk naar T-Mobile. Wil je per DM best meer info geven over precieze locatie. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Fuwor schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:41:
[...]

Nee, het gaat over deze mast, ook een hoogspanningsmast zo te zien:
https://www.google.com/ma...%2C4.556235196141529&z=15

Verder laat Tele2 hier ook te wensen over wb. data en bellen, vandaar dat ik nu kijk naar T-Mobile. Wil je per DM best meer info geven over precieze locatie. ;-)
Aha, dat is een mast met alleen 1800 zelfs. Tele2 gaat daar ook een mast in gebruik nemen maar dan de hoospanningsmast aan de andere kant van de Sportlaan waar ook Vodafone in hangt. Er hangt nu nog Orange meuk in en die wordt meteen verwijderd.

Wellicht gaat T-Mobile dan ook aan het werk in hun mast maar daar heb ik geen informatie oer.

Houd deze mast in de gaten, werkzaamheden moeten binnenkort starten(mag geen datum noemen).
Met Tele2 zou je dus op redelijk korte termijn verbetering gaan merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
Sinds een paar dagen met wat huisgenoten overgestapt naar unlimited, erg tevreden tot nu toe. Alles voor 22.50.
Nu gebruik ik in de trein mijn laptop vaak met mijn telefoon als hotspot. Dit zijn natuurlijk extra handelingen en zuigt mijn telefoonbatterij leeg.
In my t-mobile heb ik een optie om duosim aan te vragen (rond de 35 euro). Hiermee kun je met 2 sims gebruik maken van hetzelfde abonnement, alleen niet tegelijk. Zijn er mensen hier die hiermee ervaring hebben?
Wat als ik bijvoorbeeld de 2e sim in mijn laptop gebruik voor data, ben ik dan "in gesprek" als iemand mij belt, of hoe zit dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jassy
jant schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:28:

Dit is bij mij nu ook gebeurd. Mijn korting inclusief is nu geldig tot 31-12-2018. Ik weet niet hoe lang. Ik heb gister mijn ongenoegen geuit via de telefoon en ze konden mij geen goed aanbod doen zonder prijsverhoging. Als de korting zo blijft dan ben ik voorlopig wel tevreden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14
Fuwor schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:39:
Wat balen zeg! Bij mij thuis (in de Hoeksche Waard) heb ik (binnen en buiten) geen 4G en onbruikbaar 3G. Tijdens bellen ben ik ook slecht verstaanbaar...

200 meter verder gewoon 50Mbit en in het dorp hiernaast zelfs 275Mbit gehaald. 7(8)7 Verder merk ik dat T-Mobile ook verreweg het snelst is als ik vergelijk met Vodafone en Tele2.

Speedtest dorp hiernaast: http://www.speedtest.net/my-result/i/2649074824
Speedtest als ik hier al 4G heb: http://www.speedtest.net/my-result/i/2652046835

Hoe zijn jullie ervaringen met het melden van problemen via de Dekking kaart? Heb hier vorige week al melding van gemaakt maar (nog) niks van gehoord. Stap graag over ivm het voor mij aantrekkelijke zakelijke abo, Unlimited + 10GB in EU/VS en maandelijkse opzegtermijn, maar als ik thuis niet eens kan bellen moet ik toch T-Mobile overslaan...
Kun je daarmee nou ook AT&T gebruiken in de VS of alleen T-Mobile?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
yannickie111 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:54:
Sinds een paar dagen met wat huisgenoten overgestapt naar unlimited, erg tevreden tot nu toe. Alles voor 22.50.
Nu gebruik ik in de trein mijn laptop vaak met mijn telefoon als hotspot. Dit zijn natuurlijk extra handelingen en zuigt mijn telefoonbatterij leeg.
In my t-mobile heb ik een optie om duosim aan te vragen (rond de 35 euro). Hiermee kun je met 2 sims gebruik maken van hetzelfde abonnement, alleen niet tegelijk. Zijn er mensen hier die hiermee ervaring hebben?
Wat als ik bijvoorbeeld de 2e sim in mijn laptop gebruik voor data, ben ik dan "in gesprek" als iemand mij belt, of hoe zit dit?
Waarom laad je telefoon niet in de usbpoort van je laptop?
En het idee van een duosimkaart gaat niet goed werken. Als je met je laptop bezig bent krijgen bellers te horen dat je niet bereikbaar bent.
Wat je wel kunt doen is je nummer doorschakelen naar een bv een prepaidnummer of een goedkoop abonnementje van Simpel. Het zou handig zijn zijn als je een telefoon hebt waar je twee simkaarten in kan plaatsen of je moet er gewoon een eenvoudig beltelefoontje erbij gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 21:58:
[...]

Kun je daarmee nou ook AT&T gebruiken in de VS of alleen T-Mobile?
Enkel het netwerk van T-Mobile USA valt binnen de bundel.
The_Wireless_Guy schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:58:
[...]

Aha, dat is een mast met alleen 1800 zelfs. Tele2 gaat daar ook een mast in gebruik nemen maar dan de hoospanningsmast aan de andere kant van de Sportlaan waar ook Vodafone in hangt. Er hangt nu nog Orange meuk in en die wordt meteen verwijderd.

Wellicht gaat T-Mobile dan ook aan het werk in hun mast maar daar heb ik geen informatie oer.

Houd deze mast in de gaten, werkzaamheden moeten binnenkort starten(mag geen datum noemen).
Met Tele2 zou je dus op redelijk korte termijn verbetering gaan merken.
Dank! Ik ga het in de gaten houden!

[ Voor 57% gewijzigd door Fuwor op 27-05-2018 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
Fuwor schreef op zondag 27 mei 2018 @ 01:24:
[...]

Enkel het netwerk van T-Mobile USA valt binnen de bundel.
Is AT&T dan een verboden netwerk, of doet data het gewoon niet meer als je erop komt? En wat als je buiten het bereik van T-Mobile valt in bijv. een national park waar alleen Commnet het doet? Krijg je dan zo'n melding dat je een surf-bundel moet aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrieuwNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:25
Sorcerer8472 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:07:
[...]

Is AT&T dan een verboden netwerk, of doet data het gewoon niet meer als je erop komt? En wat als je buiten het bereik van T-Mobile valt in bijv. een national park waar alleen Commnet het doet? Krijg je dan zo'n melding dat je een surf-bundel moet aanschaffen?
Ik heb dezelfde vraag afgelopen week gesteld in een T-Mobile shop. Als dit het geval is moet je idd een surf bundel aanschaffen om “goedkoop” te kunnen bellen & internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
KrieuwNL schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:26:
[...]

Ik heb dezelfde vraag afgelopen week gesteld in een T-Mobile shop. Als dit het geval is moet je idd een surf bundel aanschaffen om “goedkoop” te kunnen bellen & internetten.
Dus met automatisch zoeken aan het T-Mobile-netwerk kwijtraken betekent dat je mogelijk ineens duur via AT&T aan het bellen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrieuwNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:25
Sorcerer8472 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:28:
[...]

Dus met automatisch zoeken aan het T-Mobile-netwerk kwijtraken betekent dat je mogelijk ineens duur via AT&T aan het bellen bent?
Alleen als je ‘m handmatig op een andere provider zet.
Heb je Unlimited NL & 10 GB EU & USA?
Dan kun je onbeperkt bellen. Je kunt iedere maand 10 GB gebruiken in de EU en op het T-Mobile netwerk in de USA. Zodra je in de USA bent en op het T-Mobile netwerk zit, blokkeren we je netwerkinstellingen. Zo voorkomen we dat je per ongeluk met een ander netwerk verbinding maakt, en vermijden we onverwachte kosten. Je kunt dit eventueel zelf aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interessant nieuws omtrent de samenvoeging van Tele2 en T-Mobile:
https://www.telecompaper....ie-t-mobiletele2--1246031

https://dutchitchannel.nl...sie-t-mobile-en-tele.html

EC, Brussel en de ACM gaan nu kijken naar de vaste markt om de fusie te beoordelen, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
hmm maar met de fusie van tmobile en tele2 verandert er toch vrij weinig op de vaste markt?

Tele2 geen vaste eigen netwerk en weinig aandeel.

Of mis ik nou iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
fl2001 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:56:
hmm maar met de fusie van tmobile en tele2 verandert er toch vrij weinig op de vaste markt?

Tele2 geen vaste eigen netwerk en weinig aandeel.

Of mis ik nou iets?
Tele2 heeft destijds wel versatel ingelijft dacht ik.. en die hadden een eigen netwerk.. alleen wat daar nu nog van over is?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Tele2 heeft inderdaad Versatel ingelijfd met een eigen glasvezelnetwerk.... Dat zou T-Mobile graag willen hebben voor hun mobiele netwerk, immers moeten ze nu bij derde partijen glasvezel inhuren. Dat is dus een flinke kostenreductie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
theblindman schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 23:35:
[...]

Gistern getest met browsen en netflix, dat ging prima.
Volgende week de 1e test met meerdere Playstations tegelijk in combinatie met Fortnite, laat je weten hoe het ging.

Wel handig dat de display van de Mifi Huawei direct laat zien hoeveel mb er verbruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Jassy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:22:
Tele2 heeft inderdaad Versatel ingelijfd met een eigen glasvezelnetwerk.... Dat zou T-Mobile graag willen hebben voor hun mobiele netwerk, immers moeten ze nu bij derde partijen glasvezel inhuren. Dat is dus een flinke kostenreductie.
grote kans dat Tele2 dat moet afstoten?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
dutchnltweaker schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:32:
Interessant nieuws omtrent de samenvoeging van Tele2 en T-Mobile:
https://www.telecompaper....ie-t-mobiletele2--1246031

https://dutchitchannel.nl...sie-t-mobile-en-tele.html

EC, Brussel en de ACM gaan nu kijken naar de vaste markt om de fusie te beoordelen, ben benieuwd.
Vaste markt is het minst spannende deel imo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrudde
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-08 18:51
Je kan t ook andersom zien.
Misschien werkt de vaste markt in hun voordeel.
Kan zijn dat ze een zienswijze hebben ingediend " wij als Tele 2 doen al heel lang flink ons best op de vaste markt". " Wij als Tmobile probeerden t meermaals"
" Maar we halen maar een fractie. We zijn te klein.en kunnen niet op tegen de met voordelen strooiende KPN en Ziggo die met hun eigen netten en historische klantenbestanden enorme voordelen hebben.
Daarom willen we samen. Misschien kunnen we dan wel een serieuze derde worden "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
za 18-5 in de winkel een tablet unlimited afgesloten en een unlimited voor mijn zakelijke mobiel, wat een sim only was bij kpn.

Ik zou 18-6 de unlimited voor mijn zakelijke mobiel kunnen gaan gebruiken volgens de winkel. Echter gister nog contact gehad met de klantenservice voor mijn t-mobile, na veel gekloot is dat wel gelukt.

Bleek er echter wat mis gegaan te zijn met de aanvraag voor mijn zakelijke mobiel, stond op ingang 2014 ?
Nu zou ik vandaag een smsje moeten krijgen waarmee de simkaart al geactiveerd zou worden en ik het per vandaag kan gebruiken al?

Alleen kreeg ik gister een mail van mijn huidige aanbieder KPN dat de eerst mogelijke overnamedatum 30-6-18 is.

Ik vraag mij nu af wanneer ik tmobile unlimited kan gaan gebruiken voor mijn zakelijke mobiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Ik heb de laatste tijd op veel plaatsen (wel in de trein) problemen met 3G. Er is dan wel bereik, maar er komt niet tot nauwelijks data doorheen. Merken meer mensen dit?
Met 4G geen enkel probleem, maar helaas valt mijn iPhone X in de trein regelmatig terug naar 3G (of zelfs E..)
Pagina: 1 ... 70 ... 105 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het T-Mobile mobiele netwerk, andere onderwerpen horen thuis in:
- Afsluiten of verlengen van abonnementen:: Het T-mobile bestaande abonnementen & verlengingstopic.
- T-Mobile Glasvezel: [T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- T-Mobile xDSL: [T-Mobile Thuis xDSL] Ervaringen & Discussie
- Delen van de onbeperkte SMS codes: Aanbiedingen en Kortingscodes