Jassy schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:10:
[...]
Ik heb inderdaad Go Up. Volgens mij was het eerst zo dat na 10GB in de EU het internet eruit ging, maar je hebt dus nu schijnbaar een 4GB bundel die je op lage snelheid door laat internetten in de EU.
Klopt, nadat je door het tegoed heen was kon je alleen extra data krijgen door extra te betalen. Ik heb momenteel Go-Unlimited (10GB in buitenland) en vorige week (toen ik roaming was) was er zeker nog géén 'Internet op lage snelheid EU' bundel (Ik ga er hierbij maar even van uit dat deze 'Internet op lage snelheid EU' bundel ook voor Go-Unlimited zou gelden).
Dit zou overigens wel fantastisch nieuws zijn. Zelf moest ik ook verlengen en ben voor Go-Up gegaan, deze gaat over 10 dagen in. Ik ben bijna de helft van de tijd roaming, en deze extra 4GB bundel zou dus érg van pas komen. Ik heb bij het verlengen gekeken naar mijn verbruik sinds begin dit jaar - en ben altijd netjes onder de 10GB gebleven. Vandaar mijn keuze voor Go-Up. Echter, ná de aanvraag kwam ik er achter dat het roaming verbruik tot vorige maand nooit is meegenomen op de factuur - mijn daadwerkelijke verbruik dit jaar was dus veel hoger dan ik dacht (omdat de factuur tot september enkel de MB's binnen NL meerekende!).
Met deze aanpassing zou ik roaming ook nog 4GB extra krijgen op 'trage snelheid' - heel erg praktisch, want kritieke zaken (email ed) blijven dan werken. Samen met 6GB voor Spotify zou dat súper goed uitkomen

Jassy schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:10:
Dat abonnement zit nu echter in zijn laatste maand van het 2-jarige contract en zal daarna Unlimited NL + 10GB EU worden - de kosten om het oude abonnement aan te houden zouden nagenoeg verdubbelen, met het nieuwe abonnement zijn de kosten vrijwel gelijk aan wat er nu betaald wordt per maand.
Wordt het maandbedrag inderdaad hoger bij jou? Een collega heeft ook deze 20GB SS&SB, en hoewel zijn abonnement volgende maand afloopt - geeft de app aan dat de korting nog ruim een jaar langer doorloopt. Hij kan dus hetzelfde abonnement nog een jaar lang, tegen dezelfde prijs/korting, aanhouden. En, daarmee maandelijks opzegbaar, dus maximale flexibiliteit.
[
Voor 44% gewijzigd door
Xandrios op 14-10-2017 21:38
]