Ben ook benieuwd. In Emmen moet zelfs 4G900 nog geactiveerd worden. Wacht met smacht
Hier in noord-oost Twente is alles allang omgebouwd naar 4G ho maar.... Waar dit aan ligt???
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
sinds deze week 4G+ dekking in postcode gebied 8502. dus er wordt toch echt nog gewerkt.. vorige week bleef het echt bij 4G of een fallback naar 2 of 3G.. :-)
404 Signature not found
Ik vind het juist top dat T-Mobile nu de mogelijkheid biedt om na 1 maand proefdraaien de keuze biedt om op te zeggen als het netwerk niet bevalt.Joostje123 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 08:32:
[...]
Vind altijd zo jammer dat alle grote bedrijven ook gewoon niet de waarheid verkondigen.
Ik zal het zo meer kunnen waarderen als een grote klant nou eens een keer zei. KPN heeft gewoon betere service in het plattenland (tijdens treinreizen) maar wij hebben betere service in de randstad of iets dergelijks. Dit is gewoon een feit als ik vanaf de randstad naar Groningen of Leeuwarden reis met de trein valt mijn internet altijd wel een paar keer uit terwijl KPN klant lachend door kan internetten.
Iemand antwoord opd eze vraag voor Tmobile?icecreamfarmer schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:00:
En iemand enig idee hoe lang prepaidkaarten goed blijven als je niet opwaardeert?
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Zie de algemene voorwaarden Prepaid punt 4.2:icecreamfarmer schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:03:
[...]
Iemand antwoord opd eze vraag voor Tmobile?
Zodra de Klant voor een aaneengesloten periode van 6 maanden zelf geen actief gebruik heeft gemaakt van de Dienst of het Prepaid Tegoed heeft opgewaardeerd of niet voldoet aan overige door T-Mobile gestelde Dienstspecifieke voorwaarden, eindigt de Overeenkomst en kan (a) de SIM-kaart niet meer gebruikt worden, en (b) het Prepaid Tegoed niet meer gebruikt worden, en (c) vervalt het Prepaid Tegoed automatisch, zonder dat de Klant aanspraak heeft op enige vorm van terugbetaling of compensatie, en (d) vervalt het toegekende telefoonnummer. T-Mobile heeft geen verplichting vooraf te waarschuwen dat de Klant een aaneengesloten periode van 6 maanden geen actief gebruik heeft gemaakt van de Dienst of het Prepaid Tegoed niet heeft opgewaardeerd.
[ Voor 4% gewijzigd door wouter1981 op 07-04-2016 14:09 ]
Trust me, I'm an engineer | PVOutput
Maar 1x per 6 maanden bellen is voldoende om het nummer in leven te houden?wouter1981 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:09:
[...]
Zie de algemene voorwaarden Prepaid punt 4.2:
Zodra de Klant voor een aaneengesloten periode van 6 maanden zelf geen actief gebruik heeft gemaakt van de Dienst of het Prepaid Tegoed heeft opgewaardeerd of niet voldoet aan overige door T-Mobile gestelde Dienstspecifieke voorwaarden, eindigt de Overeenkomst en kan (a) de SIM-kaart niet meer gebruikt worden, en (b) het Prepaid Tegoed niet meer gebruikt worden, en (c) vervalt het Prepaid Tegoed automatisch, zonder dat de Klant aanspraak heeft op enige vorm van terugbetaling of compensatie, en (d) vervalt het toegekende telefoonnummer. T-Mobile heeft geen verplichting vooraf te waarschuwen dat de Klant een aaneengesloten periode van 6 maanden geen actief gebruik heeft gemaakt van de Dienst of het Prepaid Tegoed niet heeft opgewaardeerd.
Want tegoed zou volgens de website onbeperkt geldig moeten blijven.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Ik raad je aan de voorwaarden door te lezen. Daar zou alles in moeten staan wat je wil weten. Nu snel weer on topic.icecreamfarmer schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:13:
[...]
Maar 1x per 6 maanden bellen is voldoende om het nummer in leven te houden?
Verwijderd
Ja, wanneer je minimaal 1x / 6 maanden gebruik maakt, blijft je nummer actief en je tegoed geldig.icecreamfarmer schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:13:
[...]
Maar 1x per 6 maanden bellen is voldoende om het nummer in leven te houden?
Heeft T-Mobile voor iemand al de nieuwe gratis buitenland bundel geactiveerd?
Verwijderd
*ivm miscommunicatie tussen mij en de desbetreffende instantie(s) is het artikel te snel geplaatst. Het artikel is daarvoor inmiddels op zowel de bronsite als 4gmasten.nl verwijderd*
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2016 13:19 . Reden: Zie uitleg in post ]
Kun je dit eigenlijk zien als een vorm van een repeater?
Als hij 1:1 signaal doorzet dan is het een repeater, anders is het wel echt een cell die veel meer/ingewikkeldere dingen doet.robertwebbe schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 13:48:
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Verwijderd
*Verwijderd, zie voorgaande post van mij*robertwebbe schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 13:48:
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2016 13:19 ]
Eigenlijk kan je het dus zien als een extra cell op afstand.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:11:
[...]
........
Het klopt dus. Het is een repeater die het signaal vanuit een macrosite ontvangt, via straalverbinding of kabel. De Easymacro zendt het signaal 1:1 verder uit. Dit met dezelfde power als een volwaardige site.
Het lijkt erop dat er gewoon een RRH hangt en een antenne. Die RRH hangt dan niet met glas aan de (e)NodeB/BTS maar met een microwave
Antenne en masten malloot
Aan je toestel denk ik. Ik heb daar gewoon 4GJassy schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 21:08:
Hier in noord-oost Twente is alles allang omgebouwd naar 4G ho maar.... Waar dit aan ligt???
gr Rene
Nee - ik ben deze week 2x in de EU geweest maar geen 250 gratis MB.stijnec1 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:46:
Heeft T-Mobile voor iemand al de nieuwe gratis buitenland bundel geactiveerd?
180 graden edit: ik zie nu in de app dat ik 1250 mb EU heb deze maand! De bundel lijkt dus gereset met de komst van de gratis 250 mb (ik had al 600 mb verstookt in de EU deze maand maar die zijn verdwenen lijkt het!)

[ Voor 36% gewijzigd door PWA777 op 08-04-2016 22:07 ]
In Ootmarsum en omstreken geen 4G.. Gezien op een iPhone 6, Z5 en S6 edge... Wel 2G Edge maar LTE ho maar. Staat ook niet actief op het antenneregister.pa2ra schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 19:26:
[...]
Aan je toestel denk ik. Ik heb daar gewoon 4G
gr Rene
Site is omgebouwd (en heeft 3G900) maar misschien door gebrek aan goede verbinding met de backbone geen 4G.Jassy schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 23:34:
[...]
In Ootmarsum en omstreken geen 4G.. Gezien op een iPhone 6, Z5 en S6 edge... Wel 2G Edge maar LTE ho maar. Staat ook niet actief op het antenneregister.
Gisteravond in de buurt van de Belgische grens ook even gewisseld naar een Belgisch netwerk en het werkt inderdaad! Een travel & surf pas van 100 MB geldig tot eind van de maand in mijn geval. Je hebt direct internettoegang, geen landingspagina meer.PWA777 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 21:45:
[...]
Nee - ik ben deze week 2x in de EU geweest maar geen 250 gratis MB.
180 graden edit: ik zie nu in de app dat ik 1250 mb EU heb deze maand! De bundel lijkt dus gereset met de komst van de gratis 250 mb (ik had al 600 mb verstookt in de EU deze maand maar die zijn verdwenen lijkt het!)
[afbeelding]
Geen bericht gehad maar bij mij werkt het ook, met mijn 12 GB Stel samen, als ik op roaming ga zie ik in my t-mobile de 250MB bundel beschikbaar onder Travel&Surf. 4G roaming op Bouygues (Frankrijk).
Edit: Inmiddels wel een SMS van T-Mobile gehad. Maar het was dus al eerder actief
Edit: Inmiddels wel een SMS van T-Mobile gehad. Maar het was dus al eerder actief
[ Voor 18% gewijzigd door knakworst op 11-04-2016 16:01 ]
T-mobile gaat nu ook testen met 'onbeperkte' bundels in een korte tijdsperiode, iemand anders ook een uitnodiging voor het experiment gehad?
Elke bundel bevat heel veel mobiele internet data maar is uiteindelijk wel beperkt om alle T-Mobile klanten een optimale ervaring te kunnen garanderen. Wij verwachten dat dit ruim voldoende is om zonder zorgen onbeperkt mobiel te internetten. Ook dit is namelijk een van de vragen die we willen beantwoorden tijdens dit experiment.
Bundel Grootte van de bundel
Uur 5 GB
Ochtend- of avondspits 20 GB
Nacht 50 GB
Weekend 50 GB
Zou gaaf zijn als bovenstaande in bepaalde mate dit jaar nog wordt doorgevoerd. 'Nadeel' van dit experiment is dat je dan geen enkele provider meer gelooft op de euro per GB prijzen. Zelfs die 24GB bundel van Tele2 is dan nog duur 
Het sluit wel aan op dit gerucht nieuws: Gerucht: T-Mobile Nederland wil prijzen verlagen om klanten terug te ... en volgens mij hadden en kunnen wij het nieuws van afgelopen januari over 4G voor Thuis ook als voorbode zien nieuws: T-Mobile biedt 's nachts onbeperkt internet tijdens pilot met 4g voor...
Ik ben benieuwd naar meer info over deze nieuwe pilot.
Het sluit wel aan op dit gerucht nieuws: Gerucht: T-Mobile Nederland wil prijzen verlagen om klanten terug te ... en volgens mij hadden en kunnen wij het nieuws van afgelopen januari over 4G voor Thuis ook als voorbode zien nieuws: T-Mobile biedt 's nachts onbeperkt internet tijdens pilot met 4g voor...
Oh, de link was van mijn post afgevallen. Ik weet alleen niet of het werkt voor iedereen of slechts de beta users.sww89 schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:10:
Zou gaaf zijn als bovenstaande in bepaalde mate dit jaar nog wordt doorgevoerd. 'Nadeel' van dit experiment is dat je dan geen enkele provider meer gelooft op de euro per GB prijzen. Zelfs die 24GB bundel van Tele2 is dan nog duur
https://www.t-mobile.nl/tijdelijk-internet
4G-roaming is nu uitgebreid met Thailand. Daarnaast kun je in Italië nu ook op het TIM netwerk gebruik maken van 4G.
- Australië (Optus)
- België (Mobistar)
- Canada (Bell)
- China (China Mobile)
- Denemarken (Telia)
- Duitsland (T-Mobile)
- Estland (Telia Eesti)
- Finland (TeliaSonera)
- Frankrijk (Orange, Bouygues)
- Griekenland (Cosmote)
- Hongarije (Telekom)
- Hong Kong (CSL)
- Ierland (Meteor)
- IJsland (Siminn)
- Italië (TIM, WIND)
- Kroatië (Croatia Telecom)
- Letland (LMT)
- Litouwen (Omnitel)
- Luxemburg (LUXGSM)
- Marokko (IAM)
- Noorwegen (TeliaSonera)
- Oman (Omantel)
- Oostenrijk (T-Mobile)
- Polen (T-Mobile)
- Portugal (MEO)
- Roemenië (Orange)
- Saudi-Arabië (Mobily)
- Slovenië (SI.MOBIL)
- Slowakije (Slovak Telecom)
- Spanje (Orange)
- Thailand (DTN)
- Tsjechië (T-Mobile)
- Verenigd Koninkrijk (EE)
- Verenigde Arabische Emiraten (Etisalat)
- Verenigde Staten (T-Mobile)
- Zweden (Telia)
- Zwitserland (Swisscom)
- Australië (Optus)
- België (Mobistar)
- Canada (Bell)
- China (China Mobile)
- Denemarken (Telia)
- Duitsland (T-Mobile)
- Estland (Telia Eesti)
- Finland (TeliaSonera)
- Griekenland (Cosmote)
- Hongarije (Telekom)
- Hong Kong (CSL)
- Ierland (Meteor)
- IJsland (Siminn)
- Italië (TIM, WIND)
- Letland (LMT)
- Litouwen (Omnitel)
- Luxemburg (LUXGSM)
- Marokko (IAM)
- Oman (Omantel)
- Oostenrijk (T-Mobile)
- Polen (T-Mobile)
- Portugal (MEO)
- Roemenië (Orange)
- Saudi-Arabië (Mobily)
- Slovenië (SI.MOBIL)
- Spanje (Orange)
- Thailand (DTN)
- Tsjechië (T-Mobile)
- Zweden (Telia)
- Zwitserland (Swisscom)
Ik vind het eigenlijk wel een interessant concept. Als je een weekendje naar Limburg of waar dan ook gaat, heb je 50 GB voor 5 euro. In sommige hotels betaal je soms veel meer.Mount schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:38:
[...]
Oh, de link was van mijn post afgevallen. Ik weet alleen niet of het werkt voor iedereen of slechts de beta users.
https://www.t-mobile.nl/tijdelijk-internet
Verder kunnen ze het dan nog uitbreiden, bijvoorbeeld op feestdagen, zomerdagen met mooi weer, alle dagen dat er relatief weinig internet verbruikt wordt, om zo toch meer omzet te genereren.
Verwijderd
Of wanneer je een weekendje Pinkpop doet, waarbij je toch video's/foto's wilt delen met de mensen thuis.
Die nacht bundel lijkt mij voor mensen met traag vast internet ook handig, kan je alles wat je wilt downloaden in de nacht doen.
Die spitsbundels zijn ook handig voor netflixende treinforensen.
Als je de ochtend- en avondbundel neemt en zeg 20 dagen per maand gebruikt dat kost dat maar 160 euro p/m.
Als je de ochtend- en avondbundel neemt en zeg 20 dagen per maand gebruikt dat kost dat maar 160 euro p/m.
Ik vind met name de weekendbundel interessant, de rest is overpriced IMO. En het zou fijn zijn dat je 50GB kan opmaken de rest van de maand in het weekend, maar ik denk niet dat dat uit kan voor T-Mobile Nederland.
Ik dacht eerst nog dat die prijzen per maand waren...
Verwijderd
De mast op postcode 7637PD wordt medio 18/7/2016 op 4G900mhz geactiveerd.Jassy schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 23:34:
[...]
In Ootmarsum en omstreken geen 4G.. Gezien op een iPhone 6, Z5 en S6 edge... Wel 2G Edge maar LTE ho maar. Staat ook niet actief op het antenneregister.
Van te voren zal de 1800mhz dan ook geactiveerd zijn.
Hopelijk heb je wat aan deze info.
Dank je wel! Dat duurt wel heel erg lang. Zijn daar serieuze problemen met de verbinding? KPN is daar al een lange tijd onair met LTE via een vaste glasvezel verbinding.
Het is wel goed dat T-Mobile daar niet eerder LTE activeert dan dat er ook daadwerkelijk een goede verbinding is zodat men direct een goede ervaring aan kan bieden.
Het is wel goed dat T-Mobile daar niet eerder LTE activeert dan dat er ook daadwerkelijk een goede verbinding is zodat men direct een goede ervaring aan kan bieden.
Is er ook al meer bekend over het activeren van 4g 900mhz in Winsum. Tot nu is er alleen 4g 1800mhz in de lucht.
Verwijderd
Je hebt HIER al meerdere malen deze vraag gesteld. De netwekexpert (Tabali) heeft jou daar ook al op geantwoord. Wellicht kun je hem in dat topic verder vragen over de 900mhz.philip oving schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:59:
Is er ook al meer bekend over het activeren van 4g 900mhz in Winsum. Tot nu is er alleen 4g 1800mhz in de lucht.
Nieuwe update antenneregister T-Mobile binnenVerwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:21:
[...]
Je hebt HIER al meerdere malen deze vraag gesteld. De netwekexpert (Tabali) heeft jou daar ook al op geantwoord. Wellicht kun je hem in dat topic verder vragen over de 900mhz.
al altijd goed!HcBlids schreef op woensdag 13 april 2016 @ 17:17:
[...]
Nieuwe update antenneregister T-Mobile binnen
404 Signature not found
hmm verassend.. andere mast die ik verwacht had die 4G 900 gekregen heeft..
404 Signature not found
Weet iemand of er rond Garijp (Friesland) nog een 4G 900 MHz mast actief word gemaakt. Aangezien er alleen maar een 1800 MHz actief is bij Bergum die Garijp niet eens bereikt.
Is er al bekend wanneer in Zeeland en West-Brabant 4G 900 MHz wordt ingeschakeld?
Nog geen enkele 4G 900 MHz-antenne actief !
Nog geen enkele 4G 900 MHz-antenne actief !
Goed hè
Ik weet dat in Juni/Juli veel 900 MHz masten geactiveerd gaat worden. In ieder geval in Drenthe.
Daar is ook nog genoeg te activerenPilovali schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:35:
Ik weet dat in Juni/Juli veel 900 MHz masten geactiveerd gaat worden. In ieder geval in Drenthe.
404 Signature not found
Kan toch ook prima met je trage vaste verbinding? Zet hem aan voordat je gaat slapen en als je weer wakker bent zal het klaar zijnZenix schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:26:
Die nacht bundel lijkt mij voor mensen met traag vast internet ook handig, kan je alles wat je wilt downloaden in de nacht doen.
voor iemand die veel onderweg is ? :-)MensionXL schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:15:
[...]
Kan toch ook prima met je trage vaste verbinding? Zet hem aan voordat je gaat slapen en als je weer wakker bent zal het klaar zijnTenzij je helemaal geen vast internet hebt, dan kan het wel interessant zijn.
404 Signature not found
Dan kan het handig zijn, maar hij had het over 'traag vast internet'
Weet iemand waarom de site op 1018MR alléén over 1800/2100 Mhz beschikt, terwijl de Tele2 site op die locatie 800/2600 is?
3G geen 4G? Klinkt als eentje die nog omgebouwd moet worden.
Nope, wel 4G1800.knakworst schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:26:
3G geen 4G? Klinkt als eentje die nog omgebouwd moet worden.
Dan lijkt het inderdaad een nog niet omgebouwde antenne..
Wel omgebouwd maar 900 nog niet aangezet.
Dank, die conclusie had ik ook al een beetje getrokken. Enig idee waarom 900 Mhz daar nog niet actief is?knakworst schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:45:
Wel omgebouwd maar 900 nog niet aangezet.
mischien vergeten?, capaciteits problemen?, storing op iets anders in?..
404 Signature not found
Het is een plat dak; op Google Maps is veel apparatuur zichtbaar en het lijkt er niet echt op dat er daar issues zijn qua plek. Tele2 heeft als gezegd gewoon 4G800 draaien aldaar. Misschien vergeten idd???SMSfreakie schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 20:22:
mischien vergeten?, capaciteits problemen?, storing op iets anders in?..

dat Tele2 daar 800 heeft draaien zegt nog niet dat er op de 900 niks stoort natuurlijk..PWA777 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 20:45:
[...]
Het is een plat dak; op Google Maps is veel apparatuur zichtbaar en het lijkt er niet echt op dat er daar issues zijn qua plek. Tele2 heeft als gezegd gewoon 4G800 draaien aldaar. Misschien vergeten idd???
[afbeelding]
of er is nog iets anders op die site waarom 4g900 nog niet actief kan zijn...
404 Signature not found
Ruzie met de gebouweigenaar? Voorlopig niemand het dak meer op? Komt voor hoor... Sleutel(s) van het gebouw kwijt geraakt? Gebeurt helaas veel te vaak. Niet elke gebouweigenaar is even happig om (weer) nieuwe sleutels te verstrekken.SMSfreakie schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 20:50:
of er is nog iets anders op die site waarom 4g900 nog niet actief kan zijn...
T-Mobile heeft nieuwe informatie op hun site geplaatst over de nieuwe EU tarieven die gelden per 1 mei 2016.
Zo zijn de prijzen in Zone 1 aangepast. https://www.t-mobile.nl/eu-regulering
De prijzen van Travel en Surf zijn echter [vooralsnog] ongewijzigd gebleven. Zowel KPN als Tele2 zijn straks een heel stuk gunstiger; zo betaal je voor 1GB bij Tele2 10 euro, bij KPN 15 euro en bij T-Mobile 25 euro.
Met nog slechts 10 dagen te gaan vraag ik me af of T-Mobile überhaupt denkt die prijzen te gaan verlagen.
Zo zijn de prijzen in Zone 1 aangepast. https://www.t-mobile.nl/eu-regulering
De prijzen van Travel en Surf zijn echter [vooralsnog] ongewijzigd gebleven. Zowel KPN als Tele2 zijn straks een heel stuk gunstiger; zo betaal je voor 1GB bij Tele2 10 euro, bij KPN 15 euro en bij T-Mobile 25 euro.
Met nog slechts 10 dagen te gaan vraag ik me af of T-Mobile überhaupt denkt die prijzen te gaan verlagen.
En dan is bij Tmobile die bundel slechts 14 dagen geldig in tegenstelling tot de concurrentie waar dat 30 dagen is.PWA777 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:39:
Dus niet alleen duur maar ook nog belabberde voorwaarden.
Verwijderd
Ik heb voor je nagevraagd. De betreffende locatie doet alles. LTE900/1800, UMTS900/2100 en 2G1800.PWA777 schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:39:
Weet iemand waarom de site op 1018MR alléén over 1800/2100 Mhz beschikt, terwijl de Tele2 site op die locatie 800/2600 is?
Het is dus een fout in het register.
Dank! Dit helpt, ik kon het al niet plaatsen waarom er zo'n afwijkende site tussen zou zitten.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:45:
[...]
Ik heb voor je nagevraagd. De betreffende locatie doet alles. LTE900/1800, UMTS900/2100 en 2G1800.
Het is dus een fout in het register.
Weet iemand of de dekking met een signaalsterkte van 4G 113 dbm asu 27 een sterke dekking is? De mast staat niet ver vanaf mijn woning maar toch heb ik maar 1 a 2 streepjes 4G.
Verwijderd
Wat is niet ver?fransf schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:31:
Weet iemand of de dekking met een signaalsterkte van 4G 113 dbm asu 27 een sterke dekking is? De mast staat niet ver vanaf mijn woning maar toch heb ik maar 1 a 2 streepjes 4G.
Ik zit hier in de woonkamer op ongeveer -95 / -100dBm. De mast staat ongeveer op 250m bovenop een elektriciteitsmast.
Zit op 2 streepjes (Sony Xperia z3c).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2016 21:50 ]
De mast staat op postcode 2402 ZN
Mijn postcode is 2401 KC
Mijn postcode is 2401 KC
Verwijderd
De afstand bedraagt ongeveer 390m. Ik ken de omgeving niet, dus weet niet of er grote gebouwen staan of bomen oid. Die -113dBm is dus helemaal niet zo slecht, zeker op de 1800Mhz niet. Streepjes zeggen zowiezo niks bij 4G.fransf schreef op maandag 25 april 2016 @ 22:15:
De mast staat op postcode 2402 ZN
Mijn postcode is 2401 KC
Wat is de snelheid via een speedtest?
Hoge gebouwen staan er niet echt alleen een woonwijk.
Aangezien ik prepaid heb haal ik een snelheid van ongeveer 14 mb, dus dat is wel netjes.
Maar de 900 mhz pakt die dus niet automatisch als die beter is?
Aangezien ik prepaid heb haal ik een snelheid van ongeveer 14 mb, dus dat is wel netjes.
op de 1800 is meer ruimte, zolang het systeem van tmobile vind dat je link nog goed genoeg is is er geen reden om je naar 900mhz te switchen lijkt mefransf schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 07:52:
Hoge gebouwen staan er niet echt alleen een woonwijk.
en verder is het nu nog vooral een data verbinding, pas als VoLTE gemeengoed is, tov gewoon bellen over 2/3G zal die drempel om te switchen wel anders worden denk ik
verder heb ik thuis op sommige plekken ook gewoon -110dB op 4G.. 4G+ dekking is in huis niet aan de orde. of dat komt door dat net die ene mast nog geen 4G+ aan heeft staan, of dat daar gewoon minder vermogen onder zit, geen idee :-)
als ik ga bellen springt mn telefoon wel op elke plek in huis direct naar 3G (of 2G) met een volle bak signaal..
en persoonlijk heb ik liever dat ik ten alle tijde kan bellen dan dat mn internet verbinding het overal doet ten nadele van spraak..
404 Signature not found
Vraag het me ook af. Aan de andere kant, de nieuwe KPN bundels zullen ook pas beschikbaar zijn vanaf 1 juni. Wellicht komt het nog..PWA777 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:39:
Ik vraag me wel af wat met de vaste EU bundel gaat gebeuren. Als T-Mobile mee gaat met de concurrentie dan wordt het aantal MB's van deze bundel (als het goed is) steeds méér. Aan de andere kant ben ik nog niet overtuigd dat ze verplicht zijn om deze bundel voor bestaande klanten aan te passen. Zo lang het dit jaar méér dan 250MB voor 15 euro is voldoen ze in ieder geval aan de wetgeving. We wachten af..
afgelopen nacht even bij "matige" drukte even geprobeerd, ging best netjes
404 Signature not found
Het gaat hier prima, ook niet zo druk als anders. (Jordaan, Amsterdam)SMSfreakie schreef op woensdag 27 april 2016 @ 10:49:
afgelopen nacht even bij "matige" drukte even geprobeerd, ging best netjes
vanmiddag wederom even geloerd, iets meer volk op de been met een mobieltje in de handen :-)PWA777 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:28:
[...]
Het gaat hier prima, ook niet zo druk als anders. (Jordaan, Amsterdam)
50/50mbit op een enkele 1800mhz cell vond ik niet gek
404 Signature not found
Kan je met de app Network cell info lite zien op wel mast je draait?SMSfreakie schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:54:
[...]
op de 1800 is meer ruimte, zolang het systeem van tmobile vind dat je link nog goed genoeg is is er geen reden om je naar 900mhz te switchen lijkt me
en verder is het nu nog vooral een data verbinding, pas als VoLTE gemeengoed is, tov gewoon bellen over 2/3G zal die drempel om te switchen wel anders worden denk ik
verder heb ik thuis op sommige plekken ook gewoon -110dB op 4G.. 4G+ dekking is in huis niet aan de orde. of dat komt door dat net die ene mast nog geen 4G+ aan heeft staan, of dat daar gewoon minder vermogen onder zit, geen idee :-)
als ik ga bellen springt mn telefoon wel op elke plek in huis direct naar 3G (of 2G) met een volle bak signaal..
en persoonlijk heb ik liever dat ik ten alle tijde kan bellen dan dat mn internet verbinding het overal doet ten nadele van spraak..
In samenwerking met de website 4G masten?
T-mobile is bezig met een antenne-update? Het merendeel van de 3G900/3G2100 masten staan er niet in het antenneregister.
Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met T-Mobile tegenwoordig, de afgelopen 1,5 a 2 jaar hebben ze het netwerk wel echt heel serieus verbeterd. Bijna overal waar je komt tegenwoordig wel stabiele 4G en op heel veel plaatsen zelfs 4G+
En nu de 250MB roaming in het buitenland is ook erg handig, zeker omdat dat ook op steeds meer plekken netjes 4G(+) is. Heb dus onlangs mijn abbo weer verlengd bij T-Mobile.
Nu alleen nog eindelijk eens echt serieus de databundels omhoog gooien zodat je ook zonder beperkingen streaming video kan kijken. Ik bedoel want 6 of 12GB data is normaal gesproken best veel maar als je even via Fox Sports Go een wedstrijd wilt kijken ben je zo 3GB verder. Dus dat blijft nog altijd wel een beetje een beperking.
Nu alleen nog eindelijk eens echt serieus de databundels omhoog gooien zodat je ook zonder beperkingen streaming video kan kijken. Ik bedoel want 6 of 12GB data is normaal gesproken best veel maar als je even via Fox Sports Go een wedstrijd wilt kijken ben je zo 3GB verder. Dus dat blijft nog altijd wel een beetje een beperking.
Het valt me op dat ik ik bredenbroek 4G beter presenteerd dat 3G en 2G. Lekker vlot ook! 3G komt heel zwaar overbelast over.
Verwijderd
Er missen inderdaad een hoop locaties. Vooral bij T-Mobile, maar ook de andere providers missen 3G locaties.Gijsj16 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 17:43:
T-mobile is bezig met een antenne-update? Het merendeel van de 3G900/3G2100 masten staan er niet in het antenneregister.
Dit is misschien hun volgende probleem met het bereik van de 900 MHz band. Te weinig masten in de omgeving om evt een probleem of overbelasting op te vangen.

Zowel KPN, Vodafone als Tele2 hebben een 4G mast staan in Sinderen. Het is gewoon slecht netwerk management aan de kant van T-Mobile.Gijsj16 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 19:56:
Dit is misschien hun volgende probleem met het bereik van de 900 MHz band. Te weinig masten in de omgeving om evt een probleem of overbelasting op te vangen.
[afbeelding]
Ik weet er alles vanPWA777 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 23:51:
[...]
Zowel KPN, Vodafone als Tele2 hebben een 4G mast staan in Sinderen. Het is gewoon slecht netwerk management aan de kant van T-Mobile.
Maybe een voorstel doen op een paal op het dak hier te plaatsen
hoort hier mischien niet helemaal thuis.. maar het is wel frappant. sinds ik klant ben bij T-Mo heeft mn telefoon ineens de neiging om van alles te laten factureren via mobiele betalingen
de boel door tmobile laten blokkeren.. maar met VF had ik hier NOOIT last van.. en mn vriendin heeft exact de zelfde apps met VF en die krijgt ze niet
komt dit mischien omdat je bij VF sowieso achter een NAT zit en bij Tmobile je device wel een public IP krijgt

de boel door tmobile laten blokkeren.. maar met VF had ik hier NOOIT last van.. en mn vriendin heeft exact de zelfde apps met VF en die krijgt ze niet
komt dit mischien omdat je bij VF sowieso achter een NAT zit en bij Tmobile je device wel een public IP krijgt
404 Signature not found
Wat ik nog niet begrijp is waarom T-Mobile het wel toestaat dat Tele2 gebruik maakt van hun masten, maar er omgekeerd geen deal lijkt te zijn. Hiermee heeft T-Mobile een concurrentievoordeel aan Tele2 gegeven.Gijsj16 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:09:
[...]
Ik weet er alles vanHier in de omgeving nog steeds niks bekend.. Al hebben ze het wel tig keer beloofd...
![]()
Maybe een voorstel doen op een paal op het dak hier te plaatsen
Op veel lastig bereikbare plekken heeft Tele2 de moeite genomen om nieuwe masten te bouwen (daar waar T-Mobile vaak sub-optimaal geplaatst is, bijv op een laag dag of veel verderop met een mast) en heeft Tele2 nu beter bereik dan T-Mobile. Je ziet dit voornamelijk in landelijke omgevingen; in het Antenneregister hoef je bijvoorbeeld maar door Flevoland te scrollen en je ziet talloze Tele2-only masten.
Ook in het voorbeeld van Sinderen geldt eveneens dat T-Mobile niet inhangt bij Tele2, ze zouden relatief goedkoop dekking kunnen realiseren als ze dat wel zouden doen.
Tele2 maakt toch alleen gebruik van de 3G masten van T-mobile, en die deal lijkt me voor T-mobile redelijk lucratief. Zeker gezien er steeds meer verkeer over 4G gaat. Dat wil niet zeggen dat een omgekeerde deal me niet handig lijkt; ik snap überhaupt niet waarom providers de handen niet ineenslaan, lijkt me een stuk goedkoper voor ze en uiteindelijk hebben ze waarschijnlijk toch allemaal een om en nabij gelijke dekking. Maar goed concurrentiedingetje natuurlijk. Voor ons klanten wel jammer.PWA777 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:00:
[...]
Wat ik nog niet begrijp is waarom T-Mobile het wel toestaat dat Tele2 gebruik maakt van hun masten, maar er omgekeerd geen deal lijkt te zijn. Hiermee heeft T-Mobile een concurrentievoordeel aan Tele2 gegeven.
Op veel lastig bereikbare plekken heeft Tele2 de moeite genomen om nieuwe masten te bouwen (daar waar T-Mobile vaak sub-optimaal geplaatst is, bijv op een laag dag of veel verderop met een mast) en heeft Tele2 nu beter bereik dan T-Mobile. Je ziet dit voornamelijk in landelijke omgevingen; in het Antenneregister hoef je bijvoorbeeld maar door Flevoland te scrollen en je ziet talloze Tele2-only masten.
Ook in het voorbeeld van Sinderen geldt eveneens dat T-Mobile niet inhangt bij Tele2, ze zouden relatief goedkoop dekking kunnen realiseren als ze dat wel zouden doen.
Tele2 maakt op veel locaties gebruik van de antennes van T-Mobile. Omdat T-Mobile geen 4G uitzendt op 800Mhz en 2600Mhz kan Tele2 dit doen. Omgekeerd zou T-Mobile dus ook 4G op 900Mhz en 1800Mhz kunnen uitzenden via de Tele2 panelen. Met deze gecombineerde antennes worden beide netwerken dus apart uitgezonden, voor de gebruiker is er geen verschil.Pepper92 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:20:
[...]
Tele2 maakt toch alleen gebruik van de 3G masten van T-mobile, en die deal lijkt me voor T-mobile redelijk lucratief. Zeker gezien er steeds meer verkeer over 4G gaat. Dat wil niet zeggen dat een omgekeerde deal me niet handig lijkt; ik snap überhaupt niet waarom providers de handen niet ineenslaan, lijkt me een stuk goedkoper voor ze en uiteindelijk hebben ze waarschijnlijk toch allemaal een om en nabij gelijke dekking. Maar goed concurrentiedingetje natuurlijk. Voor ons klanten wel jammer.
Waar jij het over hebt is roaming op het 3G netwerk van T-Mobile om voice te faciliteren voor Tele2 klanten. Dit is iets anders.
Bedankt voor de uitleg. Ik dacht inderdaad dat het beperkt bleef tot roaming.PWA777 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:30:
[...]
Tele2 maakt op veel locaties gebruik van de antennes van T-Mobile. Omdat T-Mobile geen 4G uitzendt op 800Mhz en 2600Mhz kan Tele2 dit doen. Omgekeerd zou T-Mobile dus ook 4G op 900Mhz en 1800Mhz kunnen uitzenden via de Tele2 panelen. Met deze gecombineerde antennes worden beide netwerken dus apart uitgezonden, voor de gebruiker is er geen verschil.
Waar jij het over hebt is roaming op het 3G netwerk van T-Mobile om voice te faciliteren voor Tele2 klanten. Dit is iets anders.
T-Mobile had weinig keus. Met de aankondiging van Tele2 om zelf een netwerk te beginnen werd duidelijk dat ze op termijn veel inkomsten zouden kwijtraken omdat Tele2 steeds minder verkeer over het T-Mobile netwerk zou afhandelen. Met de netwerkdeal hebben ze een deel van die inkomsten veiliggesteld.PWA777 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:00:
[...]
Wat ik nog niet begrijp is waarom T-Mobile het wel toestaat dat Tele2 gebruik maakt van hun masten, maar er omgekeerd geen deal lijkt te zijn. Hiermee heeft T-Mobile een concurrentievoordeel aan Tele2 gegeven.
Soms snap ik de beslissingen van T-Mobile niet. Soms staan er best wel veel masten dicht bij elkaar terwijl KPN en Vodafone daar minder masten hebben staan maar op andere locatie zie je toch nog behoorlijke gaten tussen de masten. Tele2 lijkt die locaties steeds inderdaad vaker op te vullen met eigen masten. Ik zie trouwens ook wel dat T-Mobile een locatie gaat gebruiken die Tele2 eerder in gebruik heeft genomen. Voorbeeld daarvan is de locatie Komeco bij Ketelhaven(Dronten) waar Tele2 eerder 4G in gebruik nam en T-Mobile 2 weken later ook actief werd met 2G1800 en 4G900 en 4G1800. Ik weet niet of daar ook gedeeld word op de manier zoals Tele2 deelt met T-Mobile,Op veel lastig bereikbare plekken heeft Tele2 de moeite genomen om nieuwe masten te bouwen (daar waar T-Mobile vaak sub-optimaal geplaatst is, bijv op een laag dag of veel verderop met een mast) en heeft Tele2 nu beter bereik dan T-Mobile. Je ziet dit voornamelijk in landelijke omgevingen; in het Antenneregister hoef je bijvoorbeeld maar door Flevoland te scrollen en je ziet talloze Tele2-only masten.
Ik zie daar een vakwerkmast aan de Sinderenseweg waar Vodafone en KPN al aanwezig waren en waar later Tele2 ook is bij gaan hangen.Dit soort masten zijn vaak van Shere of een andere partij en daar wordt delen niet toegestaan. Delen gebeurt vrijwel alleen op daklocaties.Ook in het voorbeeld van Sinderen geldt eveneens dat T-Mobile niet inhangt bij Tele2, ze zouden relatief goedkoop dekking kunnen realiseren als ze dat wel zouden doen.
Dit zijn 2 aparte installaties, er wordt dus niets gedeeld op deze locatie.The_Wireless_Guy schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:03:
[...]
Voorbeeld daarvan is de locatie Komeco bij Ketelhaven(Dronten) waar Tele2 eerder 4G in gebruik nam en T-Mobile 2 weken later ook actief werd met 2G1800 en 4G900 en 4G1800. Ik weet niet of daar ook gedeeld word op de manier zoals Tele2 deelt met T-Mobile,
4G-roaming is nu uitgebreid met Bulgarije - op tijd voor het zomer seizoen 2016. Daarnaast kun je in Spanje nu ook op het Yoigo netwerk gebruik maken van 4G. In West-Europa ontbreken nu alleen nog de dwergstaatjes Gibraltar en Andorra. Internationaal gezien zijn een paar opvallende ontbrekende landen nog Turkije, Mexico en Japan.
De laatste tijd heeft T-Mobile overigens het aantal landen waar überhaupt roaming (dus op 2G & 3G) mogelijk is flink uitgebreid.
- Australië (Optus)
- België (Mobistar)
- Bulgarije (Telenor)
- Canada (Bell)
- China (China Mobile)
- Denemarken (Telia)
- Duitsland (T-Mobile)
- Estland (Telia Eesti)
- Finland (TeliaSonera)
- Griekenland (Cosmote)
- Hongarije (Telekom)
- Hong Kong (CSL)
- Ierland (Meteor)
- IJsland (Siminn)
- Italië (TIM, WIND)
- Letland (LMT)
- Litouwen (Omnitel)
- Luxemburg (Post LU)
- Marokko (IAM)
- Oman (Omantel)
- Oostenrijk (T-Mobile)
- Polen (T-Mobile)
- Portugal (MEO)
- Roemenië (Orange)
- Saudi-Arabië (Mobily)
- Slovenië (SI.MOBIL)
- Spanje (Orange, Yoigo)
- Thailand (DTN)
- Tsjechië (T-Mobile)
- Zweden (Telia)
- Zwitserland (Swisscom)
De laatste tijd heeft T-Mobile overigens het aantal landen waar überhaupt roaming (dus op 2G & 3G) mogelijk is flink uitgebreid.
- Australië (Optus)
- België (Mobistar)
- Bulgarije (Telenor)
- Canada (Bell)
- China (China Mobile)
- Denemarken (Telia)
- Duitsland (T-Mobile)
- Estland (Telia Eesti)
- Finland (TeliaSonera)
- Griekenland (Cosmote)
- Hongarije (Telekom)
- Hong Kong (CSL)
- Ierland (Meteor)
- IJsland (Siminn)
- Italië (TIM, WIND)
- Letland (LMT)
- Litouwen (Omnitel)
- Luxemburg (Post LU)
- Marokko (IAM)
- Oman (Omantel)
- Oostenrijk (T-Mobile)
- Polen (T-Mobile)
- Portugal (MEO)
- Roemenië (Orange)
- Saudi-Arabië (Mobily)
- Slovenië (SI.MOBIL)
- Spanje (Orange, Yoigo)
- Thailand (DTN)
- Tsjechië (T-Mobile)
- Zweden (Telia)
- Zwitserland (Swisscom)
Turkije is niet zo opvallend aangezien de netwerken pas net live zijn, volgens mij pas anderhalve maand zelfs, vanwege een zeer late veiling. Erdogan vond het niet nodig namelijk. No joke. KPN en Vodafone hebben ook nog geen LTE-roaming met Turkse providers.
http://www.mobileworldliv...-of-turkeys-battle-to-4g/
Verwijderd
Dit is de meest recente lijst;
- Australië (Optus)
- België (Mobistar)
- Bulgarije (Telenor)
- Canada (Bell)
- China (China Mobile)
- Denemarken (Telia)
- Duitsland (T-Mobile)
- Estland (Telia / EMT)
- Finland (TeliaSonera)
- Griekenland (Cosmote)
- Hongarije (Telekom)
- Hong Kong (CSL)
- Ierland (Meteor)
- IJsland (Siminn)
- Italië (TIM, WIND)
- Letland (LMT)
- Litouwen (Omnitel)
- Luxemburg (POST Luxembourg)
- Marokko (IAM)
- Oman (Omantel)
- Oostenrijk (T-Mobile)
- Polen (T-Mobile)
- Portugal (MEO)
- Roemenië (Orange)
- Rusland (MTS)
- Saudi-Arabië (Mobily)
- Slovenië (SI.MOBIL)
- Spanje (Orange / XFera)
- Thailand (DTN)
- Tsjechië (T-Mobile)
- Zweden (Telia)
- Zwitserland (Swisscom)
In Spanje zul je Xfera moeten kiezen (dat is Yoigo, echter zal op veel toestellen Xfera staan). Daarnaast heeft ook Rusland nu 4G roaming en kun je in Estland nu op twee netwerken 4G roamen. Het netwerk in Luxemburg heeft ook een wijziging gehad.
- Australië (Optus)
- België (Mobistar)
- Bulgarije (Telenor)
- Canada (Bell)
- China (China Mobile)
- Denemarken (Telia)
- Duitsland (T-Mobile)
- Estland (Telia / EMT)
- Finland (TeliaSonera)
- Griekenland (Cosmote)
- Hongarije (Telekom)
- Hong Kong (CSL)
- Ierland (Meteor)
- IJsland (Siminn)
- Italië (TIM, WIND)
- Letland (LMT)
- Litouwen (Omnitel)
- Luxemburg (POST Luxembourg)
- Marokko (IAM)
- Oman (Omantel)
- Oostenrijk (T-Mobile)
- Polen (T-Mobile)
- Portugal (MEO)
- Roemenië (Orange)
- Rusland (MTS)
- Saudi-Arabië (Mobily)
- Slovenië (SI.MOBIL)
- Spanje (Orange / XFera)
- Thailand (DTN)
- Tsjechië (T-Mobile)
- Zweden (Telia)
- Zwitserland (Swisscom)
In Spanje zul je Xfera moeten kiezen (dat is Yoigo, echter zal op veel toestellen Xfera staan). Daarnaast heeft ook Rusland nu 4G roaming en kun je in Estland nu op twee netwerken 4G roamen. Het netwerk in Luxemburg heeft ook een wijziging gehad.
Vodafone heeft sinds Maart ook LTE op VF TurkijeSorcerer8472 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:38:
Turkije is niet zo opvallend aangezien de netwerken pas net live zijn, volgens mij pas anderhalve maand zelfs, vanwege een zeer late veiling. Erdogan vond het niet nodig namelijk. No joke. KPN en Vodafone hebben ook nog geen LTE-roaming met Turkse providers.
Staat nog niet op de website zie ik, ondanks dat de lijst nu al heel erg lang is voor 4G-netwerken @ VodafoneSafariFlow schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:21:
[...]
Vodafone heeft sinds Maart ook LTE op VF Turkije
Volgens mij zijn ze pas een paar maanden live met LTE, maar kan niet precies vinden wanneer het nou was, eind 2015 of april 2016 zie ik allebei langskomen voor Vodafone TR.
Zal VoLTE roaming ook snel komen straks als het in Nederland lokaal ook mogelijk is?
geen idee welke app er verantwoordelijk voor is, enige hit op SMS 6040 ( want daar wil die ze heen sturen ) krijg ik heel veel hits voornamelijk over Tmobile en Telefuture
404 Signature not found
FYI:
Ik heb erop gegoogled en ook op o.a. het T-mobile forum op gezocht maar kwam er nergens op internet iets over tegen, het Pinkster aanbod van T-mobile..
Gisteravond ontving ik een SMS met de melding dat, als je PINKSTEREN naar 2244 SMS't, je vanaf vanavond 18.00 tot aan dinsdagmorgen 8.00 onbeperkt internet op je mobiel hebt, bijoorbeeld om video mee te streamen. Deze bundel kost dan wel 3 Euro.
NB. Als je gebruik wilt maken van deze speciale bundel staat er dat je dan wel vandaag voor 16 uur hem aan moet zetten anders ben je te laat.
Ik heb overigens stel samen + stel bij abonnement, mocht dat er iets toe doen..
Dus als je dit weekend inclusief maandag lekker los wilt gaan doe er je voordeel mee ;]
Ik heb erop gegoogled en ook op o.a. het T-mobile forum op gezocht maar kwam er nergens op internet iets over tegen, het Pinkster aanbod van T-mobile..
Gisteravond ontving ik een SMS met de melding dat, als je PINKSTEREN naar 2244 SMS't, je vanaf vanavond 18.00 tot aan dinsdagmorgen 8.00 onbeperkt internet op je mobiel hebt, bijoorbeeld om video mee te streamen. Deze bundel kost dan wel 3 Euro.
NB. Als je gebruik wilt maken van deze speciale bundel staat er dat je dan wel vandaag voor 16 uur hem aan moet zetten anders ben je te laat.
Dus als je dit weekend inclusief maandag lekker los wilt gaan doe er je voordeel mee ;]
Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?
Volgens mij kan je alleen mee doen als je voor de pilot geselecteerd bent. Zie ook deze pagina van T-Mobile.carnager schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:20:
FYI:
Edit: je dient je eerst aan te melden: Wil je ook meedoen aan ons experiment? Sms dan AANMELDEN naar 2244.
[ Voor 5% gewijzigd door SebasFM op 13-05-2016 10:06 ]
Ah ok, ik wist niet eens dat ik bij die pilot zat hahahaSebasFM schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:01:
[...]
Volgens mij kan je alleen mee doen als je voor de pilot geselecteerd bent. Zie ook deze pagina van T-Mobile.
Edit: je dient je eerst aan te melden: Wil je ook meedoen aan ons experiment? Sms dan AANMELDEN naar 2244.

Enfin, ik heb hem maar geactiveert, blijkt een bundel van 50GB te zijn. Da's niet gek, voor 3 Euro..
Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?
Bedankt voor de tip. Soms komt 50 GB extra best goed uit. Helaas kom je niet voor een aanbieding in aanmerking als je wel bent aangemeld, maar je geen sms met deze aanbieding hebt ontvangen. Blijkbaar gaat de test er nu echt over om te bepalen of er iets extra verdiend kan worden aan speciaal geselecteerde klanten waarbij juist die aanbieding tijdelijk is vrijgeschakeld (tot nu toe gold een sms activeringscode voor iedereen die hem kende of T-Mobile dat nu wilde of niet.)
[ Voor 78% gewijzigd door ucsdcom op 18-05-2016 23:31 ]
Of gaat erom dat ze weten hoeveel procent van klanten het zal gaan activeren. Dat kan alleen worden voorspeld als niet iedereen het nu al mag
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het T-Mobile mobiele netwerk, andere onderwerpen horen thuis in:
- Afsluiten of verlengen van abonnementen:: Het T-mobile bestaande abonnementen & verlengingstopic.
- T-Mobile Glasvezel: [T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- T-Mobile xDSL: [T-Mobile Thuis xDSL] Ervaringen & Discussie
- Delen van de onbeperkte SMS codes: Aanbiedingen en Kortingscodes
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het T-Mobile mobiele netwerk, andere onderwerpen horen thuis in:
- Afsluiten of verlengen van abonnementen:: Het T-mobile bestaande abonnementen & verlengingstopic.
- T-Mobile Glasvezel: [T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- T-Mobile xDSL: [T-Mobile Thuis xDSL] Ervaringen & Discussie
- Delen van de onbeperkte SMS codes: Aanbiedingen en Kortingscodes