Ja is makelijk voor de familie, als ze mij telefoon even moeten gebruiken, ze begrijpen de nederlandse taal niet
ah vandaar, dat is niet verkeerd, ik ontvangde 4G bij de den over, en een heel gedeelte op het ijsselmeer en de waddenzee, 4G ontvangst lijkt over het water langer aan te houden
3km voor terschelling schakelde me toestel op 4G, naar mate we dichter bij west-terschelling kwamen werd het ontvangst zwakker, in de hoofdhaven was het ontvangst bijna weg -124 rsrp, in de passantenhaven werd het ontvangt weer beter op -115 a -116 rsrp
in west-terschelling zelf schakeld hij naar 3G en is geen 4G
Dat moet dan wel
ik weet nog de tijd dat er alleen 2G was op Terschelling, en Vlieland niet eens 2G had, dat ze binnenkort een mast ging plaatsen, en nu 3 masten heeft met 3G
het mag gezegt worden T-Mobile is goed bezig op de waddeneilanden, overal is 3G, Terschelling is het eerste waddeneiland met 4G
klopt met 2G mocht je blij wezen, T-Mobile is goed bezig, trouwens 3G 900 ontvangde me toestel ook even, moet ook daar vandaan komen neem ik aan, daar heeft nooit een T-Mobile mast gestaan dus die is zeker nieuw