4G 1800 Ontvangst komt mogelijk van deze 2 masten af
Winsum heeft 1 mast met 2G 900 en 3G 2100
ik heb verschillende voorbeelden ik was in noordeinde en ontvangde 4G, naar onderzoek kwam ik achter dat het van een mast uit zwolle kwam, 1 streepje het was stabiel -112 db
Jan 2015 onvangde ik 4G op de polderdijk, naar onderzoek kwam ik achter dat het van de masten de knobbel, gortel, en soerel weg kwam, ongelofelijk hoe ver het 4G ontvangst van de knobbel mast reikt

The Wizard schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:25:
[...]
Bij het GSK glasvezel? Weet je dat zeker? KPN heeft daar zelfs geen glasvezel, KPN straalt vanaf daar naar 2 andere glasvezel locaties. Het kan best zijn dat T-Mobile daar glas heeft liggen, maar heb daar de afgelopen jaren geen graafwerkzaamheden gezien.
Je heb gelijk bij T-Mobile gaat het ook via Harderwijk daar ligt de glasvezel, langs a28 glasvezel, nunspeet voor de helft de aanleg is in volle gang van Eurofiber, aantal straal verbindingen zou af nemen, binnenkort meer
Vodafone verbind soms 11 sites achter elkaar, met onweer valt vodafone altijd weg, ook een week terug tijdens fel onweer met zware hagel en regen
T-Mobile viel bij onweer eerder ook helemaal weg, nu blijven de sites met glasvezel online met 2G 3G en 4G, en de sites met straal verbinding vielen wel weg, een week terug tijdens fel onweer met zware hagel en regen