Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 100 Laatste
Acties:
  • 581.121 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 13:39
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:00:
Weet iemand je dat zit met hardware wallets zoals de Trezor, of je de blockchain daarmee ook moet updaten? Hoe werkt dat?
Hoe de trezor werkt weet ik niet precies.
De Ledger werkt met een browser extensie. Zodra je de hardwarewallet aansluit op je pc en je start je extensie dan is alles al gesynced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fubar601
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-07-2017
Hoi,

Ik heb sinds vorige week ook Litecoin, bitcoin en Ethers

Nu heb ik via myetherwallet bitcoin geswapped voor ethers, ik zie deze transacties bij blockchain, maar deze staan al vanaf maandag 12-06 op pending.

Hoe lang duurt dit voordat deze wordt doorgevoerd of weer vrijgegeven wordt?

Bitcoins kunnen op deze manier toch niet verloren gaan?

bijgaand de url's

https://blockchain.info/n...040a8f46440d1429068cc7e1b

https://blockchain.info/a...zcoftVm33DTQFzwqcgua6UWte

alvast bedankt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:13

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
fubar601 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 07:50:
Hoi,

Nu heb ik via myetherwallet bitcoin geswapped voor ethers, ik zie deze transacties bij blockchain, maar deze staan al vanaf maandag 12-06 op pending.

bijgaand de url's

alvast bedankt
De fee die je hebt meegestuurd is erg laag. Aangeraden wordt op minstens 150 sat/byte mee te sturen, maar voor snelle comfirmation heb je minstens 200 sat/byte nodig.

Als een transactie lange tijd geen confirmations krijgt, dan wordt deze vanzelf door de nodes uit het geheugen geknikkerd. Zodra dat gebeurt, zal het saldo weer besteedbaar zijn in je wallet. Meestal duurt dit een dag of drie, maar iedere node kan z'n eigen instellingen hebben voor deze timeout.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
fubar601 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 07:50:
Hoi,

bijgaand de url's

alvast bedankt
Ik heb vorige maand 7 of 8 dagen moesten wachten voordat ik bitcoins te besteden had in een andere wallet
(van multibit naar electrum met te lage fee) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fubar601
Onvoorstelbaar dat t zo lang duurt, ik vind dit verre van ideaal werken.
De transactie gaat dus wel door, een ook tegen de wisselkoers die op t moment van swappen gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
- verkeerde topic, moved -

[ Voor 91% gewijzigd door Viper® op 14-06-2017 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fubar601
https://bitrush.nl/nl ?

Ik weet niet precies wat zij rekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
fubar601 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:52:
Onvoorstelbaar dat t zo lang duurt, ik vind dit verre van ideaal werken.
De transactie gaat dus wel door, een ook tegen de wisselkoers die op t moment van swappen gold?
Het hele probleem van huidige bitcoin code en ook wat het volgens velen huidige groei tegen houdt.
Steeds hogere fees met huidige bitcoinprijzen is niet meer te doen.

Wachten op 1 augustus (lees je even in , segwit, bip148)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Viper® schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:00:
Even vooruit lopen op de zaken. Ik heb een aantal Ethereums. Mocht ik deze straks weg willen doen, wat is de voordeligste manier voor verkoop, met een lage fee).
Bitonic.nl ken ik, maar dan moet ik eerst de ether omzetten naar bitcoins. Via btcdirect.eu kan je direct verkopen maar die heeft een behoorlijke fee.
[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
:F :$
Ik 'zit' in beide topics en switch nogal veel, toch verkeerd gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fubar601
interessante dingen die ik daar lees, ik denk dat ik vol in ga spelen op ETH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
Zijn er meerdere mensen die niks ontvangen op de coinbase website?

Mijn test sepa transfer ter verificatie van 1 euro was binnen 2 uur aangekomen. Mijn 15000 sepa transfer is sinds maandagmorgen nog niet binnen...

Mijn bitstamp was keurig door de support geregeld en werkt maar coinbase zegt volgens website 1 tot 3 business days

[ Voor 21% gewijzigd door BabyRattle op 14-06-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Iemand ervaring met bity.com?
Heb al twee dagen geen antwoord gekregen over waar mijn ether blijft, had betaald in bitcoins vanaf myetherwallet.com swap-functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Soldaatje schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:15:
Heb al twee dagen geen antwoord gekregen over waar mijn ether blijft, had betaald in bitcoins vanaf myetherwallet.com swap-functie.
BabyRattle schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:38:
Zijn er meerdere mensen die niks ontvangen op de coinbase website?

Mijn test sepa transfer ter verificatie van 1 euro was binnen 2 uur aangekomen. Mijn 15000 sepa transfer is sinds maandagmorgen nog niet binnen...

Mijn bitstamp was keurig door de support geregeld en werkt maar coinbase zegt volgens website 1 tot 3 business days

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:58

Boy

www.byoscoop.nl

OkkE schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:42:
[...]

Het is zeker goed om op de hoogte te zijn van de problemen die de Jaxx wallet heeft en het is ook zeker niet de veiligste manier, maar op sommige plekken wordt er net gedaan als je elke minuut je coins kwijt kunt raken. Zo dramatisch is het nu ook weer niet, imho. Net als altijd al, opletten welke websites je bezoekt en op welke linkjes je klikt. En inderdaad, ik zou geen grote bedragen in die wallet bewaren.

De gegevens die nodig zijn om bij de inhoud van je wallet te komen (een bestand op je computer) is niet (of zeer slecht?) encrypt opgeslagen. Dus als een aanvaller toegang heeft tot je computer en het bestand in handen weet te krijgen, dan kan hij/zij inderdaad coins uit je wallet overmaken naar zijn eigen adres. Op iOS is de wallet dus wel safe.
Weet niet of dit als offtopic wordt gezien, maar ik heb dus Jaxx van m'n MacBook verwijderd. Maar vroeg me af of deze data nog ergens staat, waar slaat Jaxx de walletdata op?

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Boy schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:46:
[...]

Weet niet of dit als offtopic wordt gezien, maar ik heb dus Jaxx van m'n MacBook verwijderd. Maar vroeg me af of deze data nog ergens staat, waar slaat Jaxx de walletdata op?
In Windows doen wallets dit meestal in Appdata, maar ik heb echt geen enkel idee hoe dit bij een MacBook werkt...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fubar601
Soldaatje schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:15:
Bij mij precies hetzelfde, ik heb via myetherwallet BTC geswapped naar ETH, dit staan nu al 2 dagen te penden, maar mijn Fee is aan de lage kant dus wordt t niet opgepikt.
Ik heb bity en myetherwallet een mail gestuurd, maar bity heeft bij mij ook nog niet gereageerd.

Ik heb begrepen dat de transactie uiteindelijk wel verwerkt wordt, maar dat het dus wel een aantal dagen kan duren, even geduld dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

kuusj98 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:47:
[...]

In Windows doen wallets dit meestal in Appdata, maar ik heb echt geen enkel idee hoe dit bij een MacBook werkt...
Ok, ik zie hier dat deze in /Users/username/Library/Application Support kunnen zitten en daar zit idd een Jaxx folder. Wss dat het weggooien van de app niet voldoende zal zijn, want dit is namelijk de data die ze jatten en de keys uit halen xD
Even weggooien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Laatst online: 22-09 14:44
Boy schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:50:
[...]

Ok, ik zie hier dat deze in /Users/username/Library/Application Support kunnen zitten en daar zit idd een Jaxx folder. Wss dat het weggooien van de app niet voldoende zal zijn, want dit is namelijk de data die ze jatten en de keys uit halen xD
Even weggooien....
Gewoon zorgen dat je je coins naar een nieuwe wallet met nieuwe keys verhuisd.

PVO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

S0epkip schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:52:
[...]

Gewoon zorgen dat je je coins naar een nieuwe wallet met nieuwe keys verhuisd.
Ja, dit doe ik zodra (als het goed is, begin juli volgens Cryptomaan.nl) m'n Ledger binnen is...dan gaat dat automatisch natuurlijk...

blijf niet nieuwe wallets maken ;) kost ook steeds een fee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boy schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:50:
[...]

Even weggooien....
Als je Jaxx verwijdert m.b.v. het tooltje AppCleaner, kan je er volgens mij zeker van zijn dat werkelijk alles weg is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Laatst online: 22-09 14:44
@Boy Voor die 0.0008 BTC? Ik weet niet hoeveel je in je wallet hebt natuurlijk.

PVO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Boy schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:46:
[...]

Je wilt ook de daadwerkelijke wallet file/folder weggooien:

cd ~/Library/Application\ Support/Jaxx/

Helaas zijn er verder weinig (geen?) multi-platform wallets. ;(

[ Voor 7% gewijzigd door OkkE op 14-06-2017 14:00 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HhK1907
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:19
Waarom gebruiken mensen geen paper wallet? Waarbij de public key gewoon public is en de private nergens op een pc of iets dergelijks staat maar gewoon fysiek is. Dit lijkt me toch de beste oplossing? Of kleven er hier ook nadelen aan?

PV Output | 4440Wp | 12x370Wp | OZO | Helmond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:15
HhK1907 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:02:
Waarom gebruiken mensen geen paper wallet? Waarbij de public key gewoon public is en de private nergens op een pc of iets dergelijks staat maar gewoon fysiek is. Dit lijkt me toch de beste oplossing? Of kleven er hier ook nadelen aan?
Wat dacht je van kwijtraken van de papieren key of bijvoorbeeld brand, beschadigen, enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

One-eye864 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:04:
[...]

Wat dacht je van kwijtraken van de papieren key of bijvoorbeeld brand, beschadigen, enz
Het lijkt mij onhandiger als ik het wil gebruiken iig...jouw redenen lijken me ook te gelden voor de recovery phrase die ik op een papier genoteerd heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:40
One-eye864 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:04:
[...]

Een hardware wallet heeft alleen voordeel als je regelmatig toegang wil tot je cryptocurrency. Als je de munten langdurig bewaart en slechts enkele keren een transactie doet is de toegevoegde waarde van een hardware wallet echt nihil wat mij betreft.

Brand etc zijn natuurlijk geen argumenten want deze kunnen je hardware wallet en recovery phrase (wat in principe niet heel anders is dan een private key) ook vernietigen.

Ik denk dat mensen vooral niet te panisch moeten zijn, het risico dat een hacker dermate ver in je computer doordringt om een paar honderd euro te stelen is echt niet groot, en waarschijnlijk heeft die hacker wel betere dingen te doen dan kleine private partijtjes van een paar honderd euro aan bitcoins bestelen. Dit risicotje valt in het niet bij de grote risico's die je loopt door uberhaubt in crypto te investeren wat mij betreft. Blijf logisch nadenken en ga niet panisch doen met 14 backups en 17 kluizen...tenzij je miljoenen investeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Janpietertje89 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:16:
[...]

Een hardware wallet heeft alleen voordeel als je regelmatig toegang wil tot je cryptocurrency. Als je de munten langdurig bewaart en slechts enkele keren een transactie doet is de toegevoegde waarde van een hardware wallet echt nihil wat mij betreft.

Brand etc zijn natuurlijk geen argumenten want deze kunnen je hardware wallet en recovery phrase (wat in principe niet heel anders is dan een private key) ook vernietigen.

Ik denk dat mensen vooral niet te panisch moeten zijn, het risico dat een hacker dermate ver in je computer doordringt om een paar honderd euro te stelen is echt niet groot, en waarschijnlijk heeft die hacker wel betere dingen te doen dan kleine private partijtjes van een paar honderd euro aan bitcoins bestelen. Dit risicotje valt in het niet bij de grote risico's die je loopt door uberhaubt in crypto te investeren wat mij betreft. Blijf logisch nadenken en ga niet panisch doen met 14 backups en 17 kluizen...tenzij je miljoenen investeert.
Toch is er blijkbaar 400k aan coins gejat op deze manier.
En het gaat toch al snel over een aantal duizend euro ipv honderden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiju
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-03-2021
sorry verkeerde post svp verwijderen

[ Voor 88% gewijzigd door raiju op 14-06-2017 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:26
Onlangs kwam ik Plutus tegen, een Britse start-up die probeert Bitcoin aan NFC-betalingen te koppelen. Volgens mij een enorme stap die Bitcoin opeens in het dagelijks leven bruikbaar maakt. Ze hebben vorig jaar 1miljoen dollar aan funding binnengehaald met dit plan. Desondanks heb ik nog niks hierover in dit topic terug zien komen.

De app is in closed beta en er zijn al verschillende video's dat ze een werkend proof of concept hebben. Volgens de FAQ willen ze deze zomer live gaan.

Wat vinden jullie hier van?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Mijn ethereum wallet komt nu al dagen niet verder met het syncen. Er blijft staan "downloading block 1,137,601 of 2,429,308" en het komt gewoon niet verder. Ik begin een beetje nerveus te worden, dat de ETH die ik er op heb staan gewoon nooit daadwerkelijk in mijn wallet komen en ik er niets mee kan.

Heeft iemand anders dit gehad en zo ja, heb je iets kunnen doen om het op te lossen?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
aicaramba schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:06:
Heeft iemand anders dit gehad en zo ja, heb je iets kunnen doen om het op te lossen?
Zoek even in dit topic. Is vrij recent nog voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
aicaramba schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:06:
Mijn ethereum wallet komt nu al dagen niet verder met het syncen. Er blijft staan "downloading block 1,137,601 of 2,429,308" en het komt gewoon niet verder. Ik begin een beetje nerveus te worden, dat de ETH die ik er op heb staan gewoon nooit daadwerkelijk in mijn wallet komen en ik er niets mee kan.

Dan met een command prompt geth.exe --fast --cache 1024 doen. Dan is ie met paar uurtjes klaar.
Ik ben zelf overgegaan op de light blockchain ipv de normale.
De normale was 20+ gb, de light is maar 200 mb.
syncen duurt hoogstens 15 min.

Eerst even de blockchain folder verwijderen uit de Ethereum/geth folder (%appdata%)
geth opstarten met --light (heb zelf geth 1.6.5)

Zelf heb ik een scriptje gemaakt welke geth --light start, daarna de ethereum wallet.

Als ik de wallet namelijk start roept hij op de achtergrond geth aan en gaat hij weer de hele blockchain ophalen.

https://ethereum.stackexc...ync-and-why-is-it-so-fast

gaat een stuk sneller

Je kan hier overigens de Ethereum transacties terugvinden door je wallet id in te vullen
https://etherscan.io/

[ Voor 26% gewijzigd door Viper® op 14-06-2017 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
PilatuS schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:08:
[...]

Zoek even in dit topic. Is vrij recent nog voorbij gekomen.
Klopt, het was voorbij gekomen. Maar er was geen antwoord gekomen.
Viper® schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:09:
[...]

[...]

Ik ben zelf overgegaan op de light blockchain ipv de normale.
De normale was 20+ gb, de light is maar 200 mb.
syncen duurt hoogstens 15 min.

Eerst even de blockchain folder verwijderen uit de Ethereum/geth folder (%appdata%)
geth opstarten met --lightclient (heb zelf geth 1.6.5)

gaat een stuk sneller
Ik zal eens kijken hoe dat werkt. Dank je.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vorige week ben ik gestart met een beetje handelen in altcoins, heb een wallet aangemaakt op https://wallet.mynxt.info
Ik dacht gelezen te hebben dat deze wallet ook ARDR accepteerde, dus heb een aantal gekocht. Nu staat in de wallet echter:
7 Jun 2017 - No tag - Transferred asset 0 NXT

Terwijl bij een andere altcoin die ik heb gekocht (NXT) staat:

10 Jun 2017 - No tag - Received NXT from NXT-****-****-****-***** 500 NXT

Heeft iemand een idee? Als ik op de ARDR click in de wallet zie ik wel de hoeveelheid ARDR staan en de blockcode, maar bij ammount staat dus 0 NXT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-09 14:58

MikeVM

- Baloo -

is er ergens een goed platform om je eigen cryptocurrency goed op te volgen?
ik houd het nu allemaal zelf bij in een rekenblad, omdat ik nog geen goede dienst heb gevonden.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
aicaramba schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:11:
[...]

Klopt, het was voorbij gekomen. Maar er was geen antwoord gekomen.
Het is ook een keer voorbij gekomen dat het wel opgelost was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
fubar601 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:49:
[...]

Bij mij precies hetzelfde, ik heb via myetherwallet BTC geswapped naar ETH, dit staan nu al 2 dagen te penden, maar mijn Fee is aan de lage kant dus wordt t niet opgepikt.
Ik heb bity en myetherwallet een mail gestuurd, maar bity heeft bij mij ook nog niet gereageerd.

Ik heb begrepen dat de transactie uiteindelijk wel verwerkt wordt, maar dat het dus wel een aantal dagen kan duren, even geduld dus....
Ik weet het niet, bij mij is de betaling wel gedaan en de transactie van de bitcoins verwerkt, maar niet binnen de tien minuten, dus die ging timeout en order cancelled.

Nou wordt het hopen dat een van de twee toko's gaat reageren, anders is het gewoon diefstal. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
Richh schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:33:
Onlangs kwam ik Plutus tegen, een Britse start-up die probeert Bitcoin aan NFC-betalingen te koppelen. Volgens mij een enorme stap die Bitcoin opeens in het dagelijks leven bruikbaar maakt. Ze hebben vorig jaar 1miljoen dollar aan funding binnengehaald met dit plan. Desondanks heb ik nog niks hierover in dit topic terug zien komen.

De app is in closed beta en er zijn al verschillende video's dat ze een werkend proof of concept hebben. Volgens de FAQ willen ze deze zomer live gaan.

Wat vinden jullie hier van?
in hoeverre verschilt dit van monaco ico?
Monaco koppelt het allen met visa ipv nfc, er zijn nog steeds meer plaatsen waar ze visa accepteren en geen nfc betalingen.

Visa is laagdrempeliger van NFC, waar nog veel compatibiliteitsproblemen zijn (als je het via je mobiel gebruikt)

En Monaco is niet de enige die dit trouwens aanbiedt, talloze andere opties. En de monaco ico gaat tergend langzaam en is zeker niet geheel een succes nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fubar601
Soldaatje schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:21:
[...]

Ik weet het niet, bij mij is de betaling wel gedaan en de transactie van de bitcoins verwerkt, maar niet binnen de tien minuten, dus die ging timeout en order cancelled.
Wat bedoel je met de transactie van de BTC verwerkt? Bij mij staan ze bv ook niet meer in mn wallet, maar ze zijn ook niet omgezet, het zweeft ergens (mempool)?
Staat jouw transactie (ook) nog op pending 'in afwachting van 0/3 bevestigingen' ?

Volgens mij kunnen ze je BTC of ETH niet stelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
fubar601 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 20:04:
[...]

Wat bedoel je met de transactie van de BTC verwerkt? Bij mij staan ze bv ook niet meer in mn wallet, maar ze zijn ook niet omgezet, het zweeft ergens (mempool)?
Staat jouw transactie (ook) nog op pending 'in afwachting van 0/3 bevestigingen' ?

Volgens mij kunnen ze je BTC of ETH niet stelen...
Mijn bitcoin transactie is 288x bevestigd.
Toen ik de order deed had ik dus nog vier minuten over van de tien, toen had ik dus betaald, en de teller ging naar nul en een rode balk met "order cancelled!" kwam te voorschijn. Toen waren mijn bitcoins dus wel weg, en geen ethereum gekregen.

Dit geeft nog wat hoop:
Positive update
Placed an order to bity.com using myetherwallet.com and placed an order to exchange 0.3 bitcoin to ether. I have sent bitcoins to their given address but after few minutes i can see that order cancelled. I have sent multiple emails to their support team but no response. Seems like a scam. Now its more than 2 days but still no response

Update: after 5 days i got my ethereum along with the apology from their team that their was some technical error and support team was too busy. I m updating my review to 4 star . only 4 because of delayed response from their team. Otherwise the site services are perfect.
Thanks to bity.com
https://www.trustpilot.com/review/bity.com

[ Voor 34% gewijzigd door Soldaatje op 14-06-2017 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fubar601
Soldaatje schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 20:41:
[...]

Mijn bitcoin transactie is 288x bevestigd.
Toen ik de order deed had ik dus nog vier minuten over van de tien, toen had ik dus betaald, en de teller ging naar nul en een rode balk met "order cancelled!" kwam te voorschijn. Toen waren mijn bitcoins dus wel weg, en geen ethereum gekregen.

Dit geeft nog wat hoop:

[...]

https://www.trustpilot.com/review/bity.com
kan je eens de link naar die transactie doorgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Laatst online: 22:35

Ethirty

Who...me?

- verkeerde topic -

[ Voor 93% gewijzigd door Ethirty op 15-06-2017 00:12 ]

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
SonyEricsson schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 19:16:
[...]

in hoeverre verschilt dit van monaco ico?
Monaco koppelt het allen met visa ipv nfc, er zijn nog steeds meer plaatsen waar ze visa accepteren en geen nfc betalingen.

Visa is laagdrempeliger van NFC, waar nog veel compatibiliteitsproblemen zijn (als je het via je mobiel gebruikt)

En Monaco is niet de enige die dit trouwens aanbiedt, talloze andere opties. En de monaco ico gaat tergend langzaam en is zeker niet geheel een succes nog.
Ik werk voor TenX (http://www.tenx.tech/) en ons eerste product (met nadruk op eerste) is ook het "uitgeven" van blockchain assets doormiddel van een betaalkaart en app.
Hier een filmpje die dat demonstreert: YouTube: TenX DASH Payment at McDonald's.
Er zijn in Singapore al een boel beta testers en gisteren hebben wij net onze Visa card gekregen die er voor zorgt dat wij een wereldwijde uitrol kunnen doen.

Onze ICO was met 100k ether voor de pre-sale alleen wel een success. Het is natuurlijk een absurd hoog bedrag (US$39m) en dan kan nog verdubbelt worden.

Of we echt zoveel funds nodig hebben? Uiteraard niet, maar het opent wel nieuwe deuren zoals een banking license en liquidity voor COMIT (het protocol waarop de consumenten producten gebouwd worden). En natuurlijk puur omdat de interesse zo hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fubar601
zo mooi moment om in te stappen vanmorgen, ff dipje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakerTweaker
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-08 21:35
Al jaren volg ik cryptocurrency, zojuist voor het eerst 0.01 bitcoin gekocht. Een ware ontmaagding.
Het is niet veel, maar toch iets... Ben van plan elke week wat te kopen.

[ Voor 52% gewijzigd door FreakerTweaker op 15-06-2017 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
FreakerTweaker schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:11:
Al jaren volg ik cryptocurrency, zojuist voor het eerst 0.01 bitcoin gekocht. Een ware ontmaagding.
Wel mooi in de dip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Laatst online: 22:02
Verplaatst naar ThinkPadd in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4"

[ Voor 91% gewijzigd door ThinkPad op 15-06-2017 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Is het niet handiger om die vraag juist in het trading topic te stellen? Lijkt me dat daar de experts zitten.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Laatst online: 22:02
Ja, door die enge topicwarning daar wist ik niet zeker of het daar pastte :P Maar bij nader inzien past hij daar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fubar601
Rannasha schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:19:
[...]

De fee die je hebt meegestuurd is erg laag. Aangeraden wordt op minstens 150 sat/byte mee te sturen, maar voor snelle comfirmation heb je minstens 200 sat/byte nodig.

Als een transactie lange tijd geen confirmations krijgt, dan wordt deze vanzelf door de nodes uit het geheugen geknikkerd. Zodra dat gebeurt, zal het saldo weer besteedbaar zijn in je wallet. Meestal duurt dit een dag of drie, maar iedere node kan z'n eigen instellingen hebben voor deze timeout.
Vandaag 3 dagen terug, en nog niets veranderd aan de status, nog steeds 'pending'.
Maar ik wil erover kunnen beschikken.....

Kan je dit proces niet zelf cancellen of versnellen of er uberhaupt iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 14:20
fubar601 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:58:
[...]

Vandaag 3 dagen terug, en nog niets veranderd aan de status, nog steeds 'pending'.
Maar ik wil erover kunnen beschikken.....

Kan je dit proces niet zelf cancellen of versnellen of er uberhaupt iets aan doen?
Probeer https://www.viabtc.com/tools/txaccelerator/ eens. Ze hebben 100 spots per uur, dus je moet direct over het hele uur indienen, anders zitten ze vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
Ik lees nu al een tijdje mee in het dit topic en wil de komende week mijn eerste stappen zetten op deze markt.
Met Electrum wil ik mijn wallet maken, maar met welke exchange kan ik het beste mijn eerste btc of eth kopen?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Punkbuster schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:38:
Ik lees nu al een tijdje mee in het dit topic en wil de komende week mijn eerste stappen zetten op deze markt.
Met Electrum wil ik mijn wallet maken, maar met welke exchange kan ik het beste mijn eerste btc of eth kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

Ik zit al een tijdje langs de zijlijn de bitcoin en diverse alt coins te volgen maar heb nooit het lef gehad in te stappen (had ik het maar gedaan maar dat is achteraf makkelijk praten). Nu zag ik dat er op de beurs in Stockholm een tracker actief is: BITCOIN TRACKER EUR XBT. Ik heb op het forum gezocht of dit voorkomt maar kwam niks tegen. Zijn er mensen die ervaringen hebben met deze/een bitcoin tracker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
Transactie wordt nu onderzocht door bity.com! Dus dan zal het wel goedkomen. Het kwam door een technisch probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fubar601
Ok, gisterenavond is mijn swap door Bity doorgevoerd, duurde uiteindelijk 3 hele dagen.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Ik weet niet of ik hier in t juiste topic zit, maar dan toch. Zijn hier mensen die met claymore dualminer zowel ETH als LBC/Lbry coins minen? Ik gebruik de dualminer nu voor ETH + SIA, 2x GTX 1060 6GB en draai een nette 45Mhash ETH en 450Mhash SIA. Heeft het zin om over te stappen naar ETH + LBRY? Het lijkt een flinke hassle om een LBRY netwerk op te zetten, of heb ik dat verkeerd?

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
kuusj98 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:55:
[...]

Het is al een week geleden dat ik die gestuurd heb, is ook al talloze keren confirmed. De Bitcoin wallet op Android geeft automatisch de 'juiste' fee mee, dus daar heb je nooit problemen mee.

Als ik nu weer op BTC ontvangen druk krijg ik (uiteraard) een ander adres, en als ik dat scherm dan sluit staat dat adres ook opgeslagen in de primary wallet. Dat heeft 'ie de eerste keer dus fijn niet gedaan.

Hoe dan ook, een simpele BTC wallet voor Windows ontwerpen is na al die jaren toch nog te moeilijk blijkbaar. Om nu de hele blockchain binnen te trekken voor de normale BTC client gaat me ook wat te ver.

[...]

Ah, zoiets dus }:O
Ik weet niet of je dit al wist, maar Armory is geen op zichzelf staande wallet. Je moet de BTC Core client ernaast draaien, daar haalt Armory de blockchain data vandaan. Dus die blockchain moet ook eerst gesynct zijn voordat je de juiste balance in Armory ziet.
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:14:
Sinds vorige week ben ik gestart met een beetje handelen in altcoins, heb een wallet aangemaakt op https://wallet.mynxt.info
Ik dacht gelezen te hebben dat deze wallet ook ARDR accepteerde, dus heb een aantal gekocht. Nu staat in de wallet echter:
7 Jun 2017 - No tag - Transferred asset 0 NXT

Terwijl bij een andere altcoin die ik heb gekocht (NXT) staat:

10 Jun 2017 - No tag - Received NXT from NXT-****-****-****-***** 500 NXT

Heeft iemand een idee? Als ik op de ARDR click in de wallet zie ik wel de hoeveelheid ARDR staan en de blockcode, maar bij ammount staat dus 0 NXT.
De Ardor blockchain is nog niet online, dat gebeurt ergens in Q3. Op dit moment is Ardor nog een asset op de NXT blockchain (een tijdelijke token die bij de Ardor launch wordt omgezet in echte coins op de Ardor blockchain). Als je nu Ardor hebt gekocht kun je ze zien onder Assets op mynxt.info. Daarvoor moet je wel eerst de assets plugin installeren. Als je naar dashboard gaat en dan naar Plugins in het linker menu wijst het zichzelf. Daarna heb je een extra menu item ("NXT assets basic") waar je alle assets kan zien. Klik je dan op het "my assets" tabje dan zie je alleen die assets die jij hebt. De Ardor die je hebt gekocht zou daar moeten staan.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Bonez0r schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:30:
[...]

Ik weet niet of je dit al wist, maar Armory is geen op zichzelf staande wallet. Je moet de BTC Core client ernaast draaien, daar haalt Armory de blockchain data vandaan. Dus die blockchain moet ook eerst gesynct zijn voordat je de juiste balance in Armory ziet.

[...]

De Ardor blockchain is nog niet online, dat gebeurt ergens in Q3. Op dit moment is Ardor nog een asset op de NXT blockchain (een tijdelijke token die bij de Ardor launch wordt omgezet in echte coins op de Ardor blockchain). Als je nu Ardor hebt gekocht kun je ze zien onder Assets op mynxt.info. Daarvoor moet je wel eerst de assets plugin installeren. Als je naar dashboard gaat en dan naar Plugins in het linker menu wijst het zichzelf. Daarna heb je een extra menu item ("NXT assets basic") waar je alle assets kan zien. Klik je dan op het "my assets" tabje dan zie je alleen die assets die jij hebt. De Ardor die je hebt gekocht zou daar moeten staan.
Daar ben ik me van bewust :) De hele blockchain is ook binnen. Dat adres is echter nergens te vinden.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Interessant verhaaltje over het UASF (BIP148) vs Segwit2x gebeuren en hoe BIP91 die twee compatible moet maken. Ik moet zeggen dat het me nu een stuk duidelijker is. Het wordt in elk geval spannend eind juli. Hopelijk daarna BTC naar 10K. :P
kuusj98 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:58:
[...]

Daar ben ik me van bewust :) De hele blockchain is ook binnen. Dat adres is echter nergens te vinden.
Is het mogelijk dat dat adres in een andere wallet staat? Misschien heb je die wallet per ongeluk gedelete of staat hij in een andere map (even zoeken op *.wallet).

[ Voor 37% gewijzigd door Bonez0r op 18-06-2017 00:41 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 14:19
Zojuist mijn Raspberry Pi 3 voor BPI148 ingericht (met usb harddisk) middels deze instructies: https://bitcointalk.org/index.php?topic=1961479.msg%msg_id%

Aangezien er ook PiHole op draait, kan dat geen kwaad :) nu maar kijken hoe het komende maanden loopt. De Node is in elk geval actief

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

is er een mogelijkheid om te achterhalen of iemand bitcoins of andere cryptocurrency ergens heeft staan?

Vriend van ons is nogal plotseling overleden en ik heb het vermoeden dat hij wellicht wat geld gestoken heeft in Bitcoin oid. (Intelligente ICT'er en ZZP'er die over het algemeen vooruit keek en zijn zaken op orde had)

Hij heeft zijn pensioenen die hij vroeger bij werkgevers had opgebouwd afgekocht en ik vermoed dat hij dat ergens in bitcoins heeft gestald in het verleden.

Enige probleem is dat ie even niet heeft stilgestaan bij het feit dat ie binnen een paar weken van kerngezond naar crematie zou gaan. En dan die laatste weken zo'n beetje in een coma heeft gelegen. Hij heeft dus ook geen tijd gehad om zelfs maar wachtwoorden door te geven. (Iets met verdomd agressieve hersentumor en amper zijn eigen naamnog weten.)

Dus is er ergens een registratie oid, waardoor (via een notaris wellicht) iets zou kunnen vinden?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Flagg schreef op zondag 18 juni 2017 @ 12:31:
is er een mogelijkheid om te achterhalen of iemand bitcoins of andere cryptocurrency ergens heeft staan?

Vriend van ons is nogal plotseling overleden en ik heb het vermoeden dat hij wellicht wat geld gestoken heeft in Bitcoin oid. (Intelligente ICT'er en ZZP'er die over het algemeen vooruit keek en zijn zaken op orde had)

Hij heeft zijn pensioenen die hij vroeger bij werkgevers had opgebouwd afgekocht en ik vermoed dat hij dat ergens in bitcoins heeft gestald in het verleden.

Enige probleem is dat ie even niet heeft stilgestaan bij het feit dat ie binnen een paar weken van kerngezond naar crematie zou gaan. En dan die laatste weken zo'n beetje in een coma heeft gelegen. Hij heeft dus ook geen tijd gehad om zelfs maar wachtwoorden door te geven. (Iets met verdomd agressieve hersentumor en amper zijn eigen naamnog weten.)

Dus is er ergens een registratie oid, waardoor (via een notaris wellicht) iets zou kunnen vinden?
Ik denk dat je moet beginnen met toegang tot zijn bankrekening. Als hij Bitcoins heeft gekocht, moet hij geld naar iemand hebben overgemaakt, bijv een Exchange. Van daar uit is het verder zoeken en hopen dat je toegang krijgt.

Maar als niet-familie en de complexiteit van de zoektocht, geef ik het niet heel veel kans. Er zijn zoveel plekken en manieren waarop je ze kan bewaren, elk met hun eigen vormen van beveiliging.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ethirty schreef op zondag 18 juni 2017 @ 12:38:
[...]

Ik denk dat je moet beginnen met toegang tot zijn bankrekening. Als hij Bitcoins heeft gekocht, moet hij geld naar iemand hebben overgemaakt, bijv een Exchange. Van daar uit is het verder zoeken en hopen dat je toegang krijgt.

Maar als niet-familie en de complexiteit van de zoektocht, geef ik het niet heel veel kans. Er zijn zoveel plekken en manieren waarop je ze kan bewaren, elk met hun eigen vormen van beveiliging.
De familie zelf zal het verder moeten uitzoeken idd, maar de weduwe is niet bepaald technisch onderlegd en ik wil haar iig op het juiste pad zetten om iets uit te kunnen vinden.

Maar idd zijn afschriften controleren en kijken of er (grote) bedragen zijn overgemaakt naar exchanges is een begin.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
[...]

Als hij het heeft aangegeven bij de belastingaangifte, kan je daar misschien naar kijken?
Wel goede vraag over zo'n heftig gebeuren.
Ik heb zelf ook niks geregeld voor in het geval dat dat gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 12:40
millman schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 03:47:
Ik weet niet of ik hier in t juiste topic zit, maar dan toch. Zijn hier mensen die met claymore dualminer zowel ETH als LBC/Lbry coins minen? Ik gebruik de dualminer nu voor ETH + SIA, 2x GTX 1060 6GB en draai een nette 45Mhash ETH en 450Mhash SIA. Heeft het zin om over te stappen naar ETH + LBRY? Het lijkt een flinke hassle om een LBRY netwerk op te zetten, of heb ik dat verkeerd?
In de claymore miner zit normaliter niet de lbry kernel om te kunnen minen (voor zover ik weet). Ook maakt claymore miner itt sgminer geen gebruik van een kernel map met daarin alle kernels (algo's dus). Ik ben ook even bezig geweest, uiteindelijk is het mij via claymore volgens mij niet gelukt maar wel gewoon via de sgminer (amd, nvidia heeft ccminer).

Daarnaast, de snelheid van ETH gaat omlaag zodat er een deel van je snelheid naar DCR of bijv SIA gaat. Zo zou je bijv ook -mode 1 kunnen gebruiken en dus de ene 24uur volledig Ethereum minen en de andere 24 uur LBRY? Aan het eind van de streep verdien je dus zowel meer Ethereum en meer LBRY. Geen pool switches, geen beperkte snelheid en etc.

LBRY minen is natuurlijk totaal geen probleem, indien je daarvoor de juiste miner gebruikt. Voor nvidia zal dit vermoedelijk ccminer zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 20:17
Ik zat naar aanleiding van een vriend van me die eens topcontact heeft waarvoor hij niet voor de stroom hoeft te betalen eens te kijken of het minen van bitcoins interesant was, en kwam heel negatief uit. Zo negatief zelfs, dat ik denk dat het niet klopt.

Ik keek naar deze miner: https://www.amazon.de/Bit...=8-1&keywords=antminer+s9
3300 euro voor 13Th
Volgens deze bron: https://bitcoinwisdom.com/bitcoin/difficulty levert dat 0.14 btc op of wel 300 euro per maand. Dat zou betekenen dat we in 11 maanden de rig terugverdienen. Mits zowel difficulty en koers gelijk blijven natuurlijk.
Nu zie ik dat de difficulty ongeveer iedere 2 weken bijgesteld wordt. Even kort door de bocht, +5% per 2 weken. Om dit effect teniet te doen moet de koers volgens mij ook 5% stijgen.
Stel nu dat dat zo is zouden we dus na 5 jaar 5*12*300 -3300 = ongeveer 15k winst hebben.

Echter als ik nu voor 3300 btc koop en de koers stijgt idd 5% per 2 weken heb ik over 5 jaar 3300*(1,05)^(5*24) = ruim 1 miljoen.

Nu zal die stijging van 5% per 2 weken wat hoog zijn, maar als ik die niet haal dan zullen de verdiensten bij beide scenario's tegenvallen lijkt me.

Zit ik er nu faliekant naast, of is het idd niet interessant om dit te doen ipv gewoon btc te kopen?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 12:40
Maverick schreef op zondag 18 juni 2017 @ 15:17:
Ik zat naar aanleiding van een vriend van me die eens topcontact heeft waarvoor hij niet voor de stroom hoeft te betalen eens te kijken of het minen van bitcoins interesant was, en kwam heel negatief uit. Zo negatief zelfs, dat ik denk dat het niet klopt.

3300 euro voor 13Th
Volgens deze bron: https://bitcoinwisdom.com/bitcoin/difficulty levert dat 0.14 btc op of wel 300 euro per maand. Dat zou betekenen dat we in 11 maanden de rig terugverdienen. Mits zowel difficulty en koers gelijk blijven natuurlijk.
Nu zie ik dat de difficulty ongeveer iedere 2 weken bijgesteld wordt. Even kort door de bocht, +5% per 2 weken. Om dit effect teniet te doen moet de koers volgens mij ook 5% stijgen.
Stel nu dat dat zo is zouden we dus na 5 jaar 5*12*300 -3300 = ongeveer 15k winst hebben.

Echter als ik nu voor 3300 btc koop en de koers stijgt idd 5% per 2 weken heb ik over 5 jaar 3300*(1,05)^(5*24) = ruim 1 miljoen.

Nu zal die stijging van 5% per 2 weken wat hoog zijn, maar als ik die niet haal dan zullen de verdiensten bij beide scenario's tegenvallen lijkt me.

Zit ik er nu faliekant naast, of is het idd niet interessant om dit te doen ipv gewoon btc te kopen?
Hm en wat als deze miner 2100 dollar kost?
http://www.ebay.com/itm/N...d7a30a:g:fScAAOSwstJZQX~J
Kan je de berekening opnieuw doen xd

Toen ik nog bitcoin miners had deed ik geen bitcoin minen (eerste jaar wel) daarna zat ik volledige op DigiByte. Dit is een coin die nu pas, enkele jaren later, flink omhoog begint te gaan en zal ergens in de top van de coinmarket staat.
Oftewel, je kan alle coins minen die op het zelfde algo zitten, heb je ook deze coins bekeken?

Je huidige berekening zit volledig op BTC-DOLLAR/EURO en niet op alle andere coins die wellicht veel meer opbrengen.

Voorbeeldje:
Hash: 13.500
Stroom: 0
Met peercoin: 19,99 dollar per dag
Met bitcoin: 11,96 dollar per dag
Dusja... Tip: leer eerst wat minen is en hoe je dat het beste kan doen. Een miner kopen, aansluiten en runnen kan iedereen. Winstoptimalisatie is een ander verhaal.. Zomaar een paar duizend dollar uitgeven aan iets waar je stiekem niet veel van begrijpt is zonde van het geld, en het stroom (stroom zal toch door iets of iemand betaald moeten worden..). Het kan natuurlijk, ik zou me eerst wat beter in de materie verdiepen als ik jou was :)

[ Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 18-06-2017 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 14:20
[...]

Emails zijn een goed beginpunt, alle diensten (exchanges, brokers, etc) sturen je mails voor registratie. Dan weet je iig of er ergens accounts zijn. Mocht je geen inloggegevens kunnen vinden dan zou een overlijdensakte daarbij zeker helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Maverick schreef op zondag 18 juni 2017 @ 15:17:

3300 euro voor 13Th

Zie ook The only Bitcoin mining profitability calculator you'll ever need. De algemene boodschap in die post slaat vooral op een periode toen de mining difficulty veel sneller steeg dan nu, maar de berekening is nog steeds toepasbaar.

Als de difficulty met een factor D stijgt iedere difficulty-herzienings-periode (waarbij D een fractie van 1 is) en de opbrengsten per dag in BTC zijn X, dan zijn de totale inkomsten van een mining setup 14 X / D.

In dit geval heb je D = 0.05 en X = 0.0047 (0.14 / 30). Dat betekent dat in dit scenario dit apparaat nooit meer dan een totaal van 1.31 BTC zal opleveren aan inkomsten. Op dit moment is de prijs van het ding 1.45 BTC. Geen goed idee dus.

Overigens kost hetzelfde apparaat op de website van de fabrikant zo'n $1100. Een heel andere situatie dus.

Maar merk op dat "gratis stroom" vaak heel snel ophoudt wanneer je er apparaten als Bitcoin-miners aan gaat hangen. Dergelijke regelingen hebben vrijwel altijd een fair-use-clausule, of die nu expliciet in het contract staat of niet. Deze miner verbruikt per jaar zo'n 2500 Euro aan stroom, vergelijkbaar met 3 huishoudens. Het is zeer goed mogelijk dat er vanzelf iemand aan de bel komt trekken als je zo'n ding aan de "gratis stroom" hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Soms lees je wel verhalen over mensen die zich aanmelden om een server als verwarming te gebruiken, bedrijf plaatst dan de server, en jij hebt er gratis warmte van. Win-win.

Heb je nu in de zomer helemaal niets aan natuurlijk, tenzij je hem gaat waterkoelen en je douchewater ermee gaat voorverwarmen. Jammer dat de aanschaf dan nog hoger is met een boilervat etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Heb je toegang tot zijn machines/wachtwoorden? Anders denk ik dat het heel lastig wordt. Aangezien je dan geen wallet kan decrypten of kan inloggen op een exchange/online wallet dienst.
NielsTn schreef op zondag 18 juni 2017 @ 01:36:
Zojuist mijn Raspberry Pi 3 voor BPI148 ingericht (met usb harddisk) middels deze instructies: https://bitcointalk.org/index.php?topic=1961479.msg%msg_id%

Aangezien er ook PiHole op draait, kan dat geen kwaad :) nu maar kijken hoe het komende maanden loopt. De Node is in elk geval actief
Wat doet de raspberry? Aangezien die geen btc kan minen. Stem je op deze manier voor acceptatie van BPI148? Zou dit ook kunnen met een reguliere wallet met de complete blockchain?

[ Voor 19% gewijzigd door Defector op 19-06-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson

Op exchanges kan je wel navraag doen door nabestaanden met de juiste documenten.
Als hij echt geinvesteerd heeft in bitcoins is er een grote kans dat er een hardware wallet ergens heeft liggen. Mocht je dit vinden dan moet je ergens tussen al zijn papierwerk zijn recovery seed terug zien te vinden. (en hopelijk dat dit niet encrypted ergens online heeft staan) Geld ook overigens voor zijn online wallets, maar aangezien je niet in zijn pc komt heeft dit weinig zin. (behalve als je gelijk al zijn recovery seeds terug vind)

Bitcoins aankopen kan met contanten, dus er kan ook een kans bestaan dat je het niet terug vind in zijn afschriften.

Doorzoek zijn pasjes, neteller. anders soort online creditcard wallets verraden vaak het gebruik van btc als betaalmiddel

[ Voor 7% gewijzigd door SonyEricsson op 19-06-2017 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
iemand een suggestie wat het beste antwoord is voor douane

http://www.investopedia.c...itcoin-homeland-security/

ik verdenk coinbase ervan heel wat informatie door te geven aan de amerikaanse overheid

technisch gezien "bezit" je je eigen coins niet, maar de private keys, en technisch gezien als ze op een exchange staan, dan beheert de exchange je private keys

stel als je op een jaar voor 100k traffiek hebt, en dat ergens in het systeem gemeld wordt, wat is het beste antwoord tegen iemand van grenscontrole?

Wat is desnoods een technisch fout, maar het "beste antwoord" om zonder problemen iemand te overtuigen die niets van bitcoin kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:14

Liberteh

All your base belong to me

kristof1234 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:04:
iemand een suggestie wat het beste antwoord is voor douane

http://www.investopedia.c...itcoin-homeland-security/

ik verdenk coinbase ervan heel wat informatie door te geven aan de amerikaanse overheid

technisch gezien "bezit" je je eigen coins niet, maar de private keys, en technisch gezien als ze op een exchange staan, dan beheert de exchange je private keys

stel als je op een jaar voor 100k traffiek hebt, en dat ergens in het systeem gemeld wordt, wat is het beste antwoord tegen iemand van grenscontrole?

Wat is desnoods een technisch fout, maar het "beste antwoord" om zonder problemen iemand te overtuigen die niets van bitcoin kent.
Je dient voor zover ik weet sowieso bedragen boven de 10.000 euro aan te geven. Wat is je vraag precies? Er is niks illegaals aan Bitcoin wat dat betreft.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:01
kristof1234 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:04:

Dat punt is geen argument. Het staat op jouw naam. Als je je geld op een bank hebt staan, is je geld technisch gezien ook op de bank (even het feit niet meegenomen dat er minder fysiek geld is dan digitaal aanwezig is). Hetzelfde geldt voor aandelen, beleggingsfondsen etc.

Het zou heel goed kunnen dat overheden informatie op gaat vragen bij exchanges, omdat weinig mensen hun crypto bezittingen doorgeven. Zeker gezien de discussie in dit topic afgelopen vrijdag over het al dan niet melden bij de belastingdienst, is het een gegeven dat er natuurlijk eenvoudiger gefraudeerd kan worden door het simpelweg niet opgeven van je coin aantallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
Liberteh schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:07:
[...]

Je dient voor zover ik weet sowieso bedragen boven de 10.000 euro aan te geven. Wat is je vraag precies? Er is niks illegaals aan Bitcoin wat dat betreft.
wat als ik meer dan 10.000 euro crypto heb staan op exchanges heb staan? Ik ben niet van plan om dat te importeren in de USA om daar iets te kopen.

Ik wil al te veel "gezever" vermijden op de vlieghaven. Net zoals ik geld heb op mijn bankrekening heb staan dat ik niet zal gebruiken in de USA, heb ik crypto op exchanges staan dat ik niet zal gebruiken in de USA.

Openlijk bekennen dat je bitcoins of andere crypto hebt, lijkt me alleen maar tot meer vragen te leiden ("met welk geld heb je die gekocht, kan je bewijzen dat dit uit je inkomen voortkomt, toon ons eerst maar eens al je loonbrieven vooraleer we je doorlaten")

De doorsnee persoon die aan de grenscontrole zit, zal bitcoin waarschijnlijk associëren met criminaliteit, terrorisme of wit-wassen. Dus vermoedelijk krijg je heel wat extra lastige vragen en zit je misschien een paar uur daar vast als je zegt dat je veel crypto hebt staan op een exchange.

Dus mijn intuïtie zegt: gewoon zwijgen, net zoals er euros op je bank staan, staat er crypto op een exchange, en ze hebben daar niet echt zaken mee. Anderzijds, als coinbase allerlei informatie doorgeeft aan de overheid wil ik ook niet betrapt worden op "liegen."

Strikt gezien "lieg" ik niet, want ik probeer geen geld het land binnen te smokkelen, bitcoin is ook geen "goed" dat ik bezit en fysiek kan verplaatsen. Ik wil gewoon op vakantie gaan, zonder al te veel drama, en zonder meerdere uren vast te zitten bij de grenscontrole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
kristof1234 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:31:
[...]

wat als ik meer dan 10.000 euro crypto heb staan op exchanges heb staan? Ik ben niet van plan om dat te importeren in de USA om daar iets te kopen.

Ik wil al te veel "gezever" vermijden op de vlieghaven. Net zoals ik geld heb op mijn bankrekening heb staan dat ik niet zal gebruiken in de USA, heb ik crypto op exchanges staan dat ik niet zal gebruiken in de USA.

Openlijk bekennen dat je bitcoins of andere crypto hebt, lijkt me alleen maar tot meer vragen te leiden ("met welk geld heb je die gekocht, kan je bewijzen dat dit uit je inkomen voortkomt, toon ons eerst maar eens al je loonbrieven vooraleer we je doorlaten")

De doorsnee persoon die aan de grenscontrole zit, zal bitcoin waarschijnlijk associëren met criminaliteit, terrorisme of wit-wassen. Dus vermoedelijk krijg je heel wat extra lastige vragen en zit je misschien een paar uur daar vast als je zegt dat je veel crypto hebt staan op een exchange.

Dus mijn intuïtie zegt: gewoon zwijgen, net zoals er euros op je bank staan, staat er crypto op een exchange, en ze hebben daar niet echt zaken mee. Anderzijds, als coinbase allerlei informatie doorgeeft aan de overheid wil ik ook niet betrapt worden op "liegen."

Strikt gezien "lieg" ik niet, want ik probeer geen geld het land binnen te smokkelen. Ik wil gewoon op vakantie gaan, zonder al te veel drama, en zonder meerdere uren vast te zitten bij de grenscontrole.
die grens van 10.000 euro/dollar geldt alleen voor cash geld.. Als ik 3 ton op de bank heb staan hoef ik dat toch ook niet aan te geven bij de douane, dus waarom zou je bitcoins wel aan moeten geven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:14

Liberteh

All your base belong to me

kristof1234 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:31:
[...]

Strikt gezien "lieg" ik niet, want ik probeer geen geld het land binnen te smokkelen, bitcoin is ook geen "goed" dat ik bezit en fysiek kan verplaatsen. Ik wil gewoon op vakantie gaan, zonder al te veel drama, en zonder meerdere uren vast te zitten bij de grenscontrole.
Zoals je zelf zegt: je hebt het op dat moment niet fysiek bij je. Als het een hardware wallet was of iets dergelijks is het een ander verhaal. Ik zie niet in waarom je dit zou moeten benoemen op de luchthaven. Ik ga mijn edelstenen thuis ook niet opgeven als ik op reis ga.... :P

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
errrrrnie schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:33:
[...]

die grens van 10.000 euro/dollar geldt alleen voor cash geld.. Als ik 3 ton op de bank heb staan hoef ik dat toch ook niet aan te geven bij de douane, dus waarom zou je bitcoins wel aan moeten geven??
Dat is mijn verwarring.

Niet dat ik het van plan ben. Maar stel dat iemand 100 BTC heeft, als hij de grens overstapt naar een bitcoin automaat gaat en daar geld casht? Dat is wellicht een probleem voor de overheid, en wordt beschouwd als "kapitaal smokkel"

Waarom zouden ze ander deze regelgeving willen invoeren? Technish gezien kunnen ze nooit weten of je bitcoins hebt. Tenzij exchanges wallet adresses moeten doorgeven, deze adressen met namen worden geassocieerd, en deze door de overheid worden gemonitord.

Dus In welke mate moet je iets zeggen, en in welke mate mag je zwijgen als je paar bitcoins hebt staan op een exchange.

[ Voor 13% gewijzigd door kristof1234 op 19-06-2017 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
kristof1234 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:36:
[...]

Dat is mijn verwarring.

Niet dat ik het van plan ben. Maar stel dat iemand 100 BTC heeft, als hij de grens overstapt naar een bitcoin automaat gaat en daar geld casht? Dat is wellicht een probleem voor de overheid.

Waarom zouden ze ander deze regelgeving willen invoeren?

In welke mate moet je iets zeggen, en in welke mate mag je zwijgen als je paar bitcoins hebt staan op een exchange.
LOL wat een angstige theorie heb jij, stel dat ik 500 euro contant bij me heb en vervolgens in Amerika 2000 dollar uit de pinautomaat trek. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
Azrou schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:38:
[...]

LOL wat een angstige theorie heb jij, stel dat ik 500 euro contant bij me heb en vervolgens in Amerika 2000 dollar uit de pinautomaat trek. :+
ok, dat is dan hetzelfde principe ;) wil gewoon deze zomer relaxt op vakantie gaan, en vind Amerikanen sowieso al knettergek met hun security measures en surveillance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
kristof1234 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:36:
[...]

Niet dat ik het van plan ben. Maar stel dat iemand 100 BTC heeft, als hij de grens overstapt naar een bitcoin automaat gaat en daar geld casht? Dat is wellicht een probleem voor de overheid, en wordt beschouwd als "kapitaal smokkel"
Dit is precies de reden waarom ze deze regel willen invoeren. Het is simpelweg een uitbreiding van de huidige regel dat je bedragen boven de $10K aan cash moet declareren. Merk op dat de uitbreiding niet alleen van toepassing is op cryptocurrencies, maar ook op andere cash-achtige zaken zoals cadeaubonnen / gift cards. Momenteel hoef je die niet te declareren.

Je banksaldo hoef je niet te declareren, want alle transacties die je daarmee uitvoert in de VS, zijn in principe door de overheid te monitoren of, indien nodig, te blokkeren. Maar cash en cash-achtige middelen bieden die controlemogelijkheid niet.

Als je dus de grens over gaat en je hebt >$10K aan BTC (of andere crypto's) dan zou je eventueel grote geldtransacties kunnen doen zonder dat de mogelijkheid tot monitoring bestaat.

Met cash en cadeaubonnen is deze regel evident, want die heb je bij je of die heb je niet bij je. Maar cryptocurrencies zijn enigszins ongebruikelijk in die zin, omdat je er toegang tot kunt krijgen door middel van wat login-gegevens voor een webdienst, via een wallet-bestand in je dropbox of eventueel zelfs via een brainwallet.

edit: Ik ga in november naar de VS en heb op dit moment voor meer dan $10K aan cryptocurrencies (die t.z.t. gewoon op mijn hardware wallet staan die thuis blijft en waar ik dus geen toegang tot zal hebben), dus het prettigst zou zijn als die wet dan nog niet aangenomen is.

[ Voor 8% gewijzigd door Rannasha op 19-06-2017 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 14:19
Defector schreef op maandag 19 juni 2017 @ 10:49:
[...]

[...]
Wat doet de raspberry? Aangezien die geen btc kan minen. Stem je op deze manier voor acceptatie van BPI148? Zou dit ook kunnen met een reguliere wallet met de complete blockchain?
De raspberry speelt als Node om de batches/berichten te routeren. En houdt een journal/grootboek bij van transacties, middels deze software in lijn met BIP148. Minen is het zeker niet, maar liw power support kan ik wel nog bieden/missen :) evenals 100Gb voor de logging op te slaan ;)

[ Voor 3% gewijzigd door NielsTn op 19-06-2017 14:44 ]

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

SonyEricsson schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:59:
[...]

Op exchanges kan je wel navraag doen door nabestaanden met de juiste documenten.
Als hij echt geinvesteerd heeft in bitcoins is er een grote kans dat er een hardware wallet ergens heeft liggen. Mocht je dit vinden dan moet je ergens tussen al zijn papierwerk zijn recovery seed terug zien te vinden. (en hopelijk dat dit niet encrypted ergens online heeft staan) Geld ook overigens voor zijn online wallets, maar aangezien je niet in zijn pc komt heeft dit weinig zin. (behalve als je gelijk al zijn recovery seeds terug vind)

Bitcoins aankopen kan met contanten, dus er kan ook een kans bestaan dat je het niet terug vind in zijn afschriften.

Doorzoek zijn pasjes, neteller. anders soort online creditcard wallets verraden vaak het gebruik van btc als betaalmiddel
Ze kunnen zijn pc en email inmiddels in en het lijkt erop dat hij zich niet met cryptocurrency bezighield. Iig niets kunnen ontdekken dat er op leek.

Iig bedankt allemaal voor het meedenken,ze wisten nu waar ze ongeveer naar moesten zoeken. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Orangelights23 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:10:
[...]

Dat punt is geen argument. Het staat op jouw naam. Als je je geld op een bank hebt staan, is je geld technisch gezien ook op de bank (even het feit niet meegenomen dat er minder fysiek geld is dan digitaal aanwezig is). Hetzelfde geldt voor aandelen, beleggingsfondsen etc.
Bitcoins staan niet op naam. Tenzij je een Coinbase of exchange account hebt ergens.
Moet je een onthouden BIP-32 seed opgeven bij de grens?

Edit: Ik zie behoorlijk wat discussies over Ethereum in de afgelopen periode. Afgezien van handel en koers kun je daarvoor ook terecht in Ethereum lanceert ‘Cryptocurrency 2.0’ Netwerk

[ Voor 18% gewijzigd door rickiii op 19-06-2017 20:56 ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Laatst online: 20-09 20:03
ABN Amro is bezig met een experimentele toepassing op basis van blockchain. Leuk om te lezen:

https://www.abnamro.com/n...ieel-vastgoed-sector.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:17
Een vraagje, ik zit te denken om Ripple te kopen via Gatehub.

Ik zie dat ik daar een foto van mijn ID, huisvesting papieren moet uploaden.
Hebben jullie hier ervaring mee of raden jullie dit af?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
https://coin.dance/blocks

Op dit moment bevatten 76.4% van alle blocks van de laatste 24 uur de tekst "NYA" die staat voor New York Agreement. De miners / pools die blocks hebben gemined met de NYA-flag hebben samen meer dan 80% van de hashrate van het netwerk (maar enkelen zijn <24 uur geleden begonnen met de NYA-flag, vandaar dat het percentage over de afgelopen 24 uur nog onder de 80% zit).

De New York Agreement bestaat uit het eerst activeren van SegWit en in een later stadium de blockgrootte uitbreiden naar 2 MB. Dit voorstel wordt daarom ook wel SegWit2X genoemd.

De volgende stap is het uitbrengen van de software die deze regels afdwingt. Die is op dit moment in ontwikkeling en de release staat voor 21 juli op de planning. Met deze software zullen miners, mits de 80% signalleringsgrens wordt gehaald, blocks weigeren die geen SegWit signalleren. Dit lijkt erg op het mechanisme achter de UASF. Op dit moment zullen de overgebleven miners gedwongen zijn om over te stappen of te stoppen en zal het hele netwerk SegWit signalleren. Vervolgens zal de activatie-threshold worden behaald en dan lijkt er eindeljk een einde te komen aan de Bitcoin-burgeroorlog (we vergeten voor het gemak maar even dat er ook nog een 2 MB blockgrootte fork moet worden doorgevoerd).

De tijdlijn is krap, maar dit is noodzakelijk om de boel rond te hebben voor 1 augustus, zodat eventuele problematiek vanwege de UASF voorkomen kan worden.

Er is nog niets zeker, want de NYA-flag is totaal vrijwillig en dwingt de miners nog tot niets, maar het is een goed teken. Pas als de miners massaal niet-SegWit-signallerende blocks gaan droppen eind juli en de SegWit lock-in niet lang daarna volgt, kan er worden gesproken van een overwinning, want dan is er geen weg meer terug.

Maar... "overwinning"... Er zijn nog genoeg mensen niet bijzonder tevreden met deze oplossing. Vooral de toezegging om de blockgrootte te verhogen ligt bij veel niet erg lekker. Daarnaast zijn er mensen bezorgd over de zeer korte tijd die er beschikbaar is voor tests en implementatie. Hoewel SegWit zelf al lang uitontwikkeld is en voldoende is getest (mede dankzij Litecoin), is het nieuwe activatie-mechanisme van SegWit2X dat nog niet.

Voor de meeste Bitcoin-gebruikers is SegWit2X echter precies wat het altijd beloofde te zijn: Een acceptabel compromis. Niet de ideale oplossing, maar een stuk beter dan op de huidige koers door blijven gaan.
michel2412 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:35:
Een vraagje, ik zit te denken om Ripple te kopen via Gatehub.

Ik zie dat ik daar een foto van mijn ID, huisvesting papieren moet uploaden.
Hebben jullie hier ervaring mee of raden jullie dit af?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 19:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik speelde al een tijdje met de gedachte in mijn hoofd om bitcoin te gaan solo minen met als insteek dat de kansen dat je een blok te pakken krijgt groter zijn dan de loterij winnen.

Vandaag besloot ik er op te googlen en waarempel, ik ben niet de eerste waar dit bij opkomt:

https://solo.nicehash.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ryan1981 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:25:
Ik speelde al een tijdje met de gedachte in mijn hoofd om bitcoin te gaan solo minen met als insteek dat de kansen dat je een blok te pakken krijgt groter zijn dan de loterij winnen.

Vandaag besloot ik er op te googlen en waarempel, ik ben niet de eerste waar dit bij opkomt:

https://solo.nicehash.com/
Meedoen aan een loterij om meer kans te hebben dan bij de loterij :P

Vraag mij sowieso af of dit eerlijk verloopt en ze niet gewoon de users die mee doen misbruiken om zelf de blokken te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tost
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-10-2023
Iemand die zijn advies wil delen over het opslaan van altcoins voor langere tijd, PPC/NMC/NVC/XRP?

Ben al langer aan het kijken voor mogelijke oplossingen zoals offline hardware wallets maar die ondersteunen niet al mijn coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tost schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:53:
Iemand die zijn advies wil delen over het opslaan van altcoins voor langere tijd, PPC/NMC/NVC/XRP?

Ben al langer aan het kijken voor mogelijke oplossingen zoals offline hardware wallets maar die ondersteunen niet al mijn coins.
Zet alle wallets dubbel op losse USB sticks met Bitlocker ofzo. Maak een Truecrypt container aan waar je alles in zet. Als je wallet privatekeys of een seed heeft zet deze in een wachtwoordmanager database die je goed backuped. Mogelijkheden genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

PilatuS schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:41:
[...]

Meedoen aan een loterij om meer kans te hebben dan bij de loterij :P

Vraag mij sowieso af of dit eerlijk verloopt en ze niet gewoon de users die mee doen misbruiken om zelf de blokken te pakken.
Als ik dit zou gaan doen ga ik idd niet via een andere website maar gewoon hardcore met de originele bitcoin miner aan de slag :P Moet je wel weer die hele blockchain binnenhalen wat een gedoe! Maar stel je voor dat je even 12.5 bitcoin binnenharkt, das nu toch wel een leuke prijs niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .SnifraM
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Ryan1981 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:13:
[...]

Als ik dit zou gaan doen ga ik idd niet via een andere website maar gewoon hardcore met de originele bitcoin miner aan de slag :P Moet je wel weer die hele blockchain binnenhalen wat een gedoe! Maar stel je voor dat je even 12.5 bitcoin binnenharkt, das nu toch wel een leuke prijs niet?
Vertel dat maar aan diegene die jouw stroomrekening betaald :9

lol+lol=hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballie2210
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-06 13:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

.SnifraM schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:07:
[...]

Vertel dat maar aan diegene die jouw stroomrekening betaald :9
Dat ben ik zelf. Het is dan ook puur gokken he, stel je voor ik zit 10 minuten in het minen en haal een blok binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ryan1981 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:12:
[...]

Dat ben ik zelf. Het is dan ook puur gokken he, stel je voor ik zit 10 minuten in het minen en haal een blok binnen!
Ik denk eerder dat je je na een paar jaar gaat afvragen hoe je de Nuon gaat afbetalen. De kans dat je wint is nog kleiner dan de kans dat je een block mined, en dat is al niet rendabel meer voor de gewone man.

#team_UTC+1

Pagina: 1 ... 90 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.