Wow, ja. Ik heb het nu een maand of 3, maar begon met iets van 3Mh/s, maar ja, steeds uitbreiden en vorige week mijn voorlopig laatste (dan lieg ik, ik koop vanavond nog 1,5Mh/s om een rond getal te hebbenMr. Jinx schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:59:
[...]
Yep, dat klopt allemaal wel, en daar twijfel ik ook niet aan. Er is genoeg bewijs dat hij zelf fpga's heeft ontwikkeld. Hij heeft ze ook even verkocht, maar het probleem was de beveiliging.
Hij wilde niet dat men zijn code/firmware ging hacken. Daarom heeft hij het in 'eigen beheer' gehouden.
Later heeft hij asics laten ontwikkelen, maar daar is verder niet echt bewijs van.
De vraag is natuurlijk wel, hoe lang kan iemand omgaan met zulke grote hoeveelheden coins.
Als je ziet hoeveel mensen zo'n 1K6 pack kopen (kosten zo'n $900 voor 160Mh). Die gaan als warme broodjes. Hoelang blijft iemand integer?
Met de wekelijkse payout zet ik een deel weg, en een deel her-investeer ik. Heb inmiddels al heel wat 1K6 packs mogen ontvangen
Eigenlijk, heb ik als ik heel eerlijk ben nog nooit een euro of dollar aan uitgegeven, alles is verdient met Minen, signature campaigns en verkopen van windows codes. En ja, geld maakt geld, en dat is ook nog echt zo. Ik weet nog dat ik na een grote scam vitueel alles kwijt was en dus weer opnieuw moest beginnen, eerst een maand of 2-3 signature campaigns en dat investeren in een shitton aan diverse productcode's, die proberen te slijten en een beetje winst maken, dan mijn kracht als Hero Member "misbruiken" om allemaal gratis producten te krijgen en die weer door te verkopen.
En nu zit ik dus weer met 40Mh/s en ongeveer 0.8 BTC in totaal in 4 maanden. Geen wereldbedrag maar ja, vanuit 0.001 BTC ongeveer 1.2 maken is niet slecht.
EDIT
Om nog even terug te koppelen op die share multiplication: mijn bron heeft me verteld dat dit altijd 1.35x is. Ook heeft die persoon een week geleden 2 van die 1K6 packs gekocht en tot op heden niks ontvangen. Red flag?
[ Voor 6% gewijzigd door Kuusj op 04-11-2014 23:50 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74