Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 100 Laatste
Acties:
  • 581.092 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Waarom is BTC/LTC zo uit verhouding vergeleken met eerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Martijn19 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 08:20:
Daarnaast doet het feit dat ze niet zo bekend zijn (duh, het bitcoin gebruik is nog minimaal) natuurlijk niets af aan het feit dat een garantie wel geboden wordt.
Je weet pas wat die garantie waard is zodra je er gebruik van moet maken. Bij een faillissement van die club wordt het erg lastig. Ze zeggen dat ze een aparte verzekeraar hebben die het dan voor je vergoed maar als Xapo niet aan die voorwaarden voldoet, krijg je alsnog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Xapo Sets $40 Million Fundraising Record for Bitcoin Industry

Investeerders zoals miljardair Yuri Milner, Paypal co-founder Max Levchin en oud CEO van Yahoo Jerry Yang zien er iig wel wat in ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Martijn19 op 08-07-2014 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Simpele vraag: als jij nu 100.000 euro hebt en je moet kiezen tussen fiat of crypto: zou je die op de bank zetten als fiat of omzetten in BTC en op Xapo neerzetten? Eerlijk antwoorden en ben benieuwd naar je onderbouwing.

Hoe leuk ik crypto ook vind, ik vind het nog te jong om vertrouwen te kunnen geven aan diverse bedrijven die zich ermee bezig houden als het gaat om opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Cartman! schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:12:
Simpele vraag: als jij nu 100.000 euro hebt en je moet kiezen tussen fiat of crypto: zou je die op de bank zetten als fiat of omzetten in BTC en op Xapo neerzetten? Eerlijk antwoorden en ben benieuwd naar je onderbouwing.

Hoe leuk ik crypto ook vind, ik vind het nog te jong om vertrouwen te kunnen geven aan diverse bedrijven die zich ermee bezig houden als het gaat om opslag.
Ik heb geen 100,000 euro. Dus dat zou ik niet kunnen zeggen.

Ik heb xx,xxx euro op de bank en xx,xxx euro aan Bitcoin. Ik doe verder al mijn freelance tegenwoordig ook alleen maar voor Bitcoin. Mijn euro spaarrekening heb ik sinds vorig jaar niets meer aangeraakt en alles in Bitcoin gespaard.

Verder bezit ik zelf de skills om Bitcoin veilig op te slaan, dus een dienst als Xapo is voor mij niet nodig. Tjah, zou ik het doen? Misschien wel, misschien niet. Misschien over een paar jaar.

Ik vind het al een heel vooruitstreven dat er kennelijk wel behoefte is aan zulke diensten. Alle ontwikkelingen en investeringen vind ik ook vele malen interessanter dan eventuele tekortkomingen (zoals onbekendheid) die er nu nog zijn.

edit:

Ik woon nog gratis bij mijn ouders en mijn vaste lasten zijn zoals goed als 0, dus dan is het natuurlijk wel iets makkelijk om "all-in" te gaan op Bitcoin.

[ Voor 6% gewijzigd door Martijn19 op 08-07-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Cartman! schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:12:
De vergelijking is oneerlijk. Zelfs al had je bij de bank geen enkele garantie dan nog zou ik de bulk van mijn geld (meer dan 100k btw, dus als de bank omvalt ben ik hoe dan ook screwed) niet omzetten in bitcoin, om de simpele reden dat ik het koersverloop een te groot risico vindt.

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 08-07-2014 21:00 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik krijg in dit topic elke keer het gevoel dat ik niet kritisch mag zijn, vandaar mijn vraag.

Als praktische vraag: freelancen voor bitcoin, hoe verwerk je dat in administratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Cartman! schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:11:
Als praktische vraag: freelancen voor bitcoin, hoe verwerk je dat in administratie?
Ik maak de factuur in euro's, vervolgens bepaal ik het aantal bitcoins wat betaald moet worden, dat zet ik erbij op.

Aangezien ik pas sinds 2014 volop freelance voor Bitcoin moet ik nog wel uitzoeken volgend jaar april hoe ik dat precies met koerswinst/koersverlies ga doen. Maar ik denk dat ik het gewoon als een buitenlandse valuta behandel, tenzij de belastingdienst in de tussentijd uitspraken gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Denk wat je wil van DPR en Ross Ulbricht. Zijn moeder heeft wel een heel interessant betoog. Ze doet natuurlijk wel wat een moeder doet voor een kind, maar denken jullie dat het zulke grote gevolgen gaat hebben voor de wetten rondom Bitcoin, Tor en autonome marktplaatsen?

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Martijn19 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:42:
[...]

Ik maak de factuur in euro's, vervolgens bepaal ik het aantal bitcoins wat betaald moet worden, dat zet ik erbij op.

Aangezien ik pas sinds 2014 volop freelance voor Bitcoin moet ik nog wel uitzoeken volgend jaar april hoe ik dat precies met koerswinst/koersverlies ga doen. Maar ik denk dat ik het gewoon als een buitenlandse valuta behandel, tenzij de belastingdienst in de tussentijd uitspraken gaat doen.
Dat klinkt wel als werkbaar ja maar ik vind het toch tricky op een of andere manier dat de belastingdienst er heel moeilijk over gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:01

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Cartman! schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 08:01:
[...]

Dat klinkt wel als werkbaar ja maar ik vind het toch tricky op een of andere manier dat de belastingdienst er heel moeilijk over gaat doen.
Lijkt me onwaarschijnlijk. Je kunt je op allerlei manieren laten uitbetalen voor je diensten, of dat nu gebeurt met Euro's, appeltaarten, kamelen of bitcoins. Zolang je de actuele Euro-waarde van je beloning op het moment van factureren maar vastlegt voor je belasting-administratie, is er niets aan de hand.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik zoek meer een methode waarbij ik ontvangen euro's over zet in bitcoin. Mijn klanten gaan niet in bitcoin overmaken dus zij krijgen gewoon een factuur. Als ik die euro's dan zelf overzet in bitcoin (via bijv Bitonic) dan heb ik daar wel facturen van. Hoe ik dan echter de omzetting van euro naar bitcoin doe snap ik niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Rannasha schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:14:
Lijkt me onwaarschijnlijk. Je kunt je op allerlei manieren laten uitbetalen voor je diensten, of dat nu gebeurt met Euro's, appeltaarten, kamelen of bitcoins. Zolang je de actuele Euro-waarde van je beloning op het moment van factureren maar vastlegt voor je belasting-administratie, is er niets aan de hand.
Vergeet niet dat eventuele koerswinsten op deze manier óók belast zouden kunnen worden. Als jij nu factureert tegen een koers van € 450 en de betaling komt binnen als de koers € 500 is dan heb je € 50 koerswinst. Hiervan kan de belastingdienst zeggen dat het gewoon belastbare winst is.

Natuurlijk zou in dat geval de koersverliezen ook aftrekbaar moeten zijn maar ik gok erop dat de BD daar wel een ander foefje voor heeft.

Ik zou persoonlijk niet kiezen voor zo'n constructie omdat het gewoon risicovol is. Laat je gewoon betalen in €, hou de af te dragen belasting apart (in €) en zet de rest zelf privé over naar bitcoin .

Ook je zakelijke geld aanhouden in bitcoin zou ik persoonlijk niet zo snel doen tenzij je echt goed op de hoogte bent van de (fiscale) consequenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Probeer cointopay.com eens, een innovatief bedrijfje, volledig genegeerd door de grote nieuwssites en is gewoon nederlands en biedt volop kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunx
Er zijn zeer grote belangen die spelen in het Bitcoin wereldje vergeet dat niet. Nieuwssites hebben allemaal eigenaren die grote belangen hebben in partijen, die doen er alles aan om alleen hun bedrijven goed in het nieuws te brengen. Zo wordt Litecoin op dit moment doodgezwegen omdat het afdoet aan de investeringen in Bitcoin. De grote jongens kijken met argusogen rond.

[ Voor 80% gewijzigd door Spunx op 09-07-2014 16:46 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
rickiii schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:56:
... denken jullie dat het zulke grote gevolgen gaat hebben voor de wetten rondom Bitcoin, Tor en autonome marktplaatsen?
Een Amerikaanse rechter heeft bepaald dat bitcoins wel geld zijn.

Judge Shoots Down ‘Bitcoin Isn’t Money’ Argument in Silk Road Trial
http://www.wired.com/2014/07/silkroad-bitcoin-isnt-money/
http://www.scribd.com/doc/233255161/Silk-Road-Decision

Ik ben benieuwd of Minister Dijsselbloem nu van gedachten gaat veranderen:
Vraag 5
Wordt er toezicht gehouden en/of opsporing verricht op het mogelijke gebruik van
Bitcoins als instrument voor het witwassen van crimineel geld of het oppotten van zwart
geld?
Vraag 6
Is het private partijen onder Europees of nationaal recht toegestaan een alternatieve
(digitale) betaaleenheid te ontwikkelen en commercieel (op grote schaal) te gebruiken?
Vraag 7
Vallen de activiteiten zoals verricht door Bitcoin naar uw mening onder de Wet financieel
toezicht (Wft) of is sprake van een besloten kring?
Antwoorden vragen 5, 6 en 7
Het staat een ieder vrij om alternatieve (digitale) producten te ontwikkelen en/of te gebruiken,
zolang dat geen strijd oplevert met de Nederlandse wetgeving, zoals bijvoorbeeld de Wet op
de kansspelen.
Naar huidig inzicht is Bitcoin geen elektronisch geld in de zin van de Wet op het financieel
toezicht
, onder meer omdat Bitcoins niet zijn uitgegeven in ruil voor ontvangen geld en geen
vordering op de uitgever vertegenwoordigen. Daarmee voldoet de Bitcoin in ieder geval niet
aan twee van de vier in de wet gestelde vereisten. Bitcoin is ook anderszins geen financieel
product in de zin van de wet. Ook de (bemiddeling bij de) aan- of verkoop van Bitcoins is
geen financiële dienst, zodat de Wet op het financieel toezicht niet van toepassing is.
Bron: http://www.rijksoverheid....en-op-vragen-bitcoin.html

En dat dit vonnis misschien in hoger beroep terecht gaat komen
http://www.accountancynie...r-ruilmiddel.140741.lynkx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:15
Livestream coinsummit: http://livestream.coinsumm.it/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

rickiii schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:06:
[...]

Een Amerikaanse rechter heeft bepaald dat bitcoins wel geld zijn.
Nee, dat heeft de rechter niet. De rechter heeft gezegd dat ondanks dat Bitcoin geen geld is, hij toch vervolgt kan worden voor witwassen.
Ik ben benieuwd of Minister Dijsselbloem nu van gedachten gaat veranderen:
Ik zie niet in waarom. Volgens de wet moet geld een vordering vertegenwoordigen op de uitgever van dat geld. Omdat dat nooit zo zal zijn, kan Dijsselbloem niet eens van gedachten veranderen. Hij moet de wet wijzigen om Bitcoin geld te laten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Spunx schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:42:
Er zijn zeer grote belangen die spelen in het Bitcoin wereldje vergeet dat niet. Nieuwssites hebben allemaal eigenaren die grote belangen hebben in partijen, die doen er alles aan om alleen hun bedrijven goed in het nieuws te brengen. Zo wordt Litecoin op dit moment doodgezwegen omdat het afdoet aan de investeringen in Bitcoin. De grote jongens kijken met argusogen rond.
Ga toch weg met je conspiracy.

Litecoin wordt niet doodgezwegen. Het is gewoon de zoveelste, zij het, een van de eerste altcoins, dat eigenlijk niet zoveel nieuws toevoegt. Dat het nog enig waarde heeft, is omdat men speculeert op een klapper zoals bitcoin destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
emnich schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:12:
[...]
De rechter heeft gezegd dat ondanks dat Bitcoin geen geld is, hij toch vervolgt kan worden voor witwassen [van geld].
Het gaat mij om de termen "geld witwassen" en "money laundering"
Als het geen geld is kun je het niet wit-wassen. Als je zegt dat het als middel is gebruikt om geld wit te wassen dan zet je er weer een schakel tussen en weet niemand meer waar ze aan toe zijn en heeft die wet geen betekenis meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Waarom weet niemand meer waar ze aan toe zijn?

Doordat bitcoin voldoende overeenkomsten heeft met geld (namelijk je kan er spullen mee kopen) kan het gebruikt worden om geld wit te wassen. Ze rekt voornamelijk de definitie van `geld witwassen` op door te stellen dat je dat niet per se met geld hoeft te doen maar erkend dat bitcoin geen geld is..
She points out in her opinion that neither the IRS nor FinCEN have the power to define money laundering laws.
Overigens wordt het geld met bitcoin nog steeds niet wit maar ik vermoed dat die wet zo ruim is dat het niet zo zeer om het wit maken ervan gaat als wel om het tegen gaan van zwart geld. Bitcoin biedt namelijk een makkelijke manier van het hebben en uitgeven van zwart geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Spunx schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:42:
Dat is onzin! Alle community driven sites klagen steen & been over LTC. En fabrikanten spelen daar ook echt wel op in. Maar er wordt door diverse Altcoin communities op FaceBook een run voorspelt op Bitcoin, en LTC zal zo ook maar eens snel kunnen volgen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunx
LTC draait volledig autonoom op het moment, ik ben zelf groot voorstander van LTC, maar goeie marketing krijgt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:15
http://www.dutchnews.nl/n...secutors_now_have_pow.php :F

Wat een achterlijke figuren hebben we toch in dit land als het aankomt op innovatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caballeros
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Avalaxy schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:37:
http://www.dutchnews.nl/n...secutors_now_have_pow.php :F

Wat een achterlijke figuren hebben we toch in dit land als het aankomt op innovatie.
Waarom eigenlijk, behalve dat ze niet begrijpen waar ze het over hebben. Ze mogen toch ook autos en klompen goud in beslag nemen.

(Leuke link afkorting. Ik klikte erop omdat ik me afvroeg wat ze precies met Proof Of Work moesten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Het meest frappante aan het artikel is de laatste alinea:
Once the bitcoins have been transferred to the justice ministry they are immediately cashed in. So far several hundred pieces of the virtual currency have been confiscated, worth several hundred thousand euros.
Dus bitcoins die in beslag worden genomen tijdens een onderzoek worden direct ingeruild voor euro's? Dat lijkt me niet helemaal legaal, want wat nu als de verdachte niet veroordeeld wordt en de koers intussen flink is gestegen?

Ik neem aan dat fysieke objecten ook niet linea recta naar de veiling gaan terwijl het proces tegen de vorige eigenaar nog loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Omdat ze ten eerste geen flauw idee hebben waar ze het over hebben (ja hoor... Bitcoins zomaar eventjes in beslag nemen zonder dat je de private key(s) hebt, dream on), ten tweede omdat er hier nu pas enigszins naar Bitcoin wordt gekeken, en dan alleen maar vanuit het oogpunt van "Bitcoin is voor criminelen". Er wordt hier op geen enkele manier door de overheid gekeken naar legitiem gebruik van Bitcoin en naar de manieren waarop wij als land zo snel mogelijk en zoveel mogelijk kunnen profiteren van nieuwe innovaties. In plaats daarvan probeert de overheid innovaties maar de kop in te drukken omdat het nieuw en eng is. Een hearing zoals in New York zullen we hier pas hebben zodra Bitcoin al jarenlang gemeengoed is en de Nederlandse overheid elke kans om te innoveren heeft gemist, en hooguit catch-up kan spelen met opkomende economiën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caballeros
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Heb het originele artikel van ff doorgelezen.
Het excuus voor het direct omwisselen is de koersfluctuatie om er vervolgens aan toe te voegen dat het is om de criminelen de pas af te snijden. (wat je al gedaan hebt door het in beslag te nemen).

Lekker bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Caballeros schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:35:
Heb het originele artikel van ff doorgelezen.
Het excuus voor het direct omwisselen is de koersfluctuatie om er vervolgens aan toe te voegen dat het is om de criminelen de pas af te snijden. (wat je al gedaan hebt door het in beslag te nemen).

Lekker bezig.
Raar excuus. Een auto die je in beslag neemt, daalt ook in waarde als er een meerjarig proces op volgt voordat de auto geveild kan worden. Bitcoins kunnen in ieder geval ook nog omhoog...

In ieder geval lijkt het me interessant als er een inbeslagname van Bitcoins plaats vindt en de oorspronkelijk eigenaar uiteindelijk niet schuldig blijkt te zijn. Kan deze dan zijn Bitcoins als zodanig terugvorderen of moet hij genoegen nemen met het Euro-equivalent dat justitie destijds heeft ontvangen? En hoe houdt dit stand als de voormalig verdachte dit voor de rechter legt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Rannasha schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:53:
[...]
In ieder geval lijkt het me interessant als er een inbeslagname van Bitcoins plaats vindt en de oorspronkelijk eigenaar uiteindelijk niet schuldig blijkt te zijn. Kan deze dan zijn Bitcoins als zodanig terugvorderen of moet hij genoegen nemen met het Euro-equivalent dat justitie destijds heeft ontvangen? En hoe houdt dit stand als de voormalig verdachte dit voor de rechter legt?
Hmm, is iets soortgelijk laatst niet in het nieuws geweest? Ook iemand had voor de stijging van einde 2013 Bitcoins gekocht, niet alles gekregen, proces aangespannen en toen oordeelde de rechter dat alleen het originele bedrag vergoed hoefde te worden. Dus niet de misgelopen 100,000 euro (zoiets) aan koerswinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
En de toon in de reacties veranderd ook gelijk. Want zijn mensen toch voorspelbaar...

Het tweede positieve Bitcoin gerelateerd bericht in maanden. Wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Rannasha schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:53:
[...]
Wat ik even niet snap is waarom justitie BTC apart wil behandelen (en daarmee allemaal problemen creeeren)?

Als justitie het gewoon behandelt als aandelen oid dan liggen er allemaal precedenten etc klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Wow... in eerdere interviews/besprekingen leek hij vrij redelijk, maar deze voorgestelde regels zijn bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Rannasha schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 23:40:
[...]

Wow... in eerdere interviews/besprekingen leek hij vrij redelijk, maar deze voorgestelde regels zijn bizar.
Nogal ja, dit is ook wel een interessant stukje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Dell to accept Bitcoin.. weet niet hoe betrouwbaar dit is anders beyond the moon!

http://www.reddit.com/r/B...rgest_ecommerce_business/

http://www.dell.com/learn...arketing?c=us&l=en&s=corp

[ Voor 27% gewijzigd door Replay256 op 18-07-2014 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Copay
Maak makkelijk een multi-sig wallet aan met je vrienden of collegas.
Een geweldig voorbeeld van de innovatie die Bitcoin mogelijk maakt.

Website: https://copay.io/
Play Store: Google Play: Copay - Bitcoin Wallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat is goed nieuws! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Dit zouden ook meer bedrijven moeten doen, een fikse korting wanneer je met bitcoin bij Newegg betaalt:

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/15070S1l1a2h42411L2I/Screen%20Shot%202014-07-19%20at%2011.38.09.png

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Meer bedrijven zouden een fikse korting moeten geven als je met bitcoin bij Newegg betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:55

gws24

Thinking is hard!

lol, net Sheldon

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Op coinality.com zijn vacatures te vinden van werkgevers die je salaris uitbetalen in bitcoin. Toegegeven, het zijn nu veelal nog bitcoin gerelateerde bedrijven (Bitpay, Coinbase, Robocoin, etc), maar het is een begin. Je kan filteren op o.a. job type (fulltime, parttime, bounty etc) en categorie werk.

Omgekeerd kan ook, je kan namelijk je CV achterlaten als je een baan wil met salaris in bitcoin. Of als je een bedrijf hebt en op zoek bent naar personeel, kun je door de CV's bladeren. In het CV gedeelte van de site zit al een stuk meer variatie trouwens, qua soort werk. Ik zie een klusser, meerdere vertalers, kinderopvang, video editor, advocaten, grafisch designers, een componist, een diëtist, en een hele sloot aan IT gerelateerde CV's.

[ Voor 12% gewijzigd door Bonez0r op 22-07-2014 21:32 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Heb al een keer een freelancer gevonden via Coinality, werkte prima. Site is wel een beetje traag, WordPress :'(

Andersom heb ik zelf, puur toeval, via http://www.reddit.com/r/Jobs4Bitcoins/ een langdurige klus voor meerdere maanden gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Zijn er hier nog meer mensen die een paper wallet hebben? Heb er gisteren een paar aangemaakt. Netjes meerdere kopieën enz. Anders verhandel ik het toch maar steeds en blijf ik op 't zelfde niveau zitten.

Ga nu gewoon steeds de winst die ik heb van de alts doorsturen naar die paper wallet. Hoef ik direct ook niet meer in te zitten met de veiligheid van m'n laptop enz.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwiebing
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:03
Dennahz schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 20:25:
Zijn er hier nog meer mensen die een paper wallet hebben? Heb er gisteren een paar aangemaakt. Netjes meerdere kopieën enz. Anders verhandel ik het toch maar steeds en blijf ik op 't zelfde niveau zitten.

Ga nu gewoon steeds de winst die ik heb van de alts doorsturen naar die paper wallet. Hoef ik direct ook niet meer in te zitten met de veiligheid van m'n laptop enz.
Yup 4.5 bitcoins op een paperwallet waarvan ik de bip38 wachtwoord kwijt ben. m.a.w let goed op dat je je wachtwoord niet kwijt raakt. Met deze koers is dat maar 2000 euro , kun je na gaan dat ik het niet erg vind dat de koers wat naar beneden gaat 8)7 .

4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Er is sprake dat Equador (het gebruik van) Bitcoin nu illegaal heeft gemaakt
http://www.coindesk.com/e...bitcoin-legislative-vote/
Al is me nog niet helemaal duidelijk of dat alleen geldt voor betalingen met Bitcoin voor goederen en diensten of uberhaupt het verhandelen van bitcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
rickiii schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 09:52:
Al is me nog niet helemaal duidelijk of dat alleen geldt voor betalingen met Bitcoin voor goederen en diensten of uberhaupt het verhandelen van bitcoins.
Ik kan er over het algemeen niet echt wakker om liggen, landen die bitcoin verbieden. Het is net als Uber, als een techniek echt wat toe te voegen heeft in onze wereld dan valt het niet tegen te houden.
Wetten kunnen altijd weer aangepast worden gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

pwiebing schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 00:03:
[...]

Yup 4.5 bitcoins op een paperwallet waarvan ik de bip38 wachtwoord kwijt ben. m.a.w let goed op dat je je wachtwoord niet kwijt raakt. Met deze koers is dat maar 2000 euro , kun je na gaan dat ik het niet erg vind dat de koers wat naar beneden gaat 8)7 .
Da's niet zo handig nee :o Zonde man. En heb een aantal backups van de private keys, dus daar zit ik niet over in!
rickiii schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 09:52:
Kan me niet druk maken om Equador, lol.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwiebing
Dagblad van het noorden

Voor een leek kun je volgens mij niet anders concluderen dat tor en bitcoin alleen voor slechte dingen gebruikt wordt.

Beetje eenzijdige berichtgeving volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

pwiebing schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:05:
Dagblad van het noorden

Voor een leek kun je volgens mij niet anders concluderen dat tor en bitcoin alleen voor slechte dingen gebruikt wordt.

Ach, die mensen die die 'artikelen' schrijven hebben er zelf amper verstand van, dus laat ze maar mooi praten :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
pwiebing schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:05:
Dagblad van het noorden

Wij zijn geabonneerd op het DVHN en ik heb het stuk toevallig gelezen. Het ging maar weinig over Bitcoin, maar meer over hoe makkelijk het was om iets illegaals te kopen op internet. Maar goed, ben het wel met je eens, de gewone man ziet Bitcoin nu alleen maar meer als iets wat alleen voor criminelen is.

Maar in tegenstelling tot de berichtgeving wat je vaak op Nu.nl ziet (de nadruk op het negatieve leggen) vond ik dit wel te doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Dennahz schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:19:
[...]

Ach, die mensen die die 'artikelen' schrijven hebben er zelf amper verstand van, dus laat ze maar mooi praten :)
Makkelijk praten, maar ondertussen lezen wel duizenden mensen dat artikel. Dat zijn duizenden mensen die eerst weer van hun vooroordelen afgeholpen moeten worden voordat ze bitcoin adopten. En zo zijn er waarschijnlijk duizenden kranten ter wereld die hetzelfde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Bonez0r schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 18:44:
[...]

Makkelijk praten, maar ondertussen lezen wel duizenden mensen dat artikel. Dat zijn duizenden mensen die eerst weer van hun vooroordelen afgeholpen moeten worden voordat ze bitcoin adopten. En zo zijn er waarschijnlijk duizenden kranten ter wereld die hetzelfde doen.
Komt wel goed. Tot die tijd kunnen wij nog makkelijk meer Bitcoins vergaren. De 'gewone man' moet over een paar jaar dik betalen voor .1 BTC ;)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:34
Zit nu zelf een tijdje te kijken naar Bitcoin en aanverwanten daarvan.
Ik blijf echter met een aantal punten zitten die ik niet goed begrijp en hoop dat deze hier door iemand beantwoord kunnen worden.

Omdat het gewoon een hobby iets gaat worden en ik weinig stroom verbruik wil dacht ik eraan een Rasberry Pi B+ (http://www.kiwi-electroni...eding-en-noobs-op-microsd) te nemen en daar een scrypt miner erop te zetten (Deze: http://www.bitcoinminershop.nl/product/gridseed-miner-set/ ).

Deze twee met elkaar verbonden schat ik het maximale stroomverbruik in van maximaal 13W (waarschijnlijk lager).

Als ik op https://www.litecoinpool....rgycost=0.24&currency=EUR alles invul dan kom ik uit dat het al rendabel is na 1 dag (1 euro cent en na 1 week is het 6 euro cent).

Het gaat mij om het uitproberen maar wil ook wel iets resultaat. Ik moet dan in een pool zitten wil ik sneller resultaat hebben ben ik achter gekomen.

Is het als hobby iets rendabel om zoiets te testen of alleen maar zonde? Uiteindelijk moeten het Bitcoin's worden omdat je nergens met Litecoins kunt betalen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Cave_Boy schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:55:
Ik blijf echter met een aantal punten zitten die ik niet goed begrijp en hoop dat deze hier door iemand beantwoord kunnen worden.

Omdat het gewoon een hobby iets gaat worden en ik weinig stroom verbruik wil dacht ik eraan een Rasberry Pi B+ (http://www.kiwi-electroni...eding-en-noobs-op-microsd) te nemen en daar een scrypt miner erop te zetten (Deze: http://www.bitcoinminershop.nl/product/gridseed-miner-set/ ).

Deze twee met elkaar verbonden schat ik het maximale stroomverbruik in van maximaal 13W (waarschijnlijk lager).

Als ik op https://www.litecoinpool....rgycost=0.24&currency=EUR alles invul dan kom ik uit dat het al rendabel is na 1 dag (1 euro cent en na 1 week is het 6 euro cent).

Het gaat mij om het uitproberen maar wil ook wel iets resultaat. Ik moet dan in een pool zitten wil ik sneller resultaat hebben ben ik achter gekomen.

Is het als hobby iets rendabel om zoiets te testen of alleen maar zonde? Uiteindelijk moeten het Bitcoin's worden omdat je nergens met Litecoins kunt betalen nog.
Voor mining raad ik je dit topic aan.

Dat gezegd te hebben, begin er niet aan. Mining kost je alleen maar geld.

Mijn mening: behandel cryptocurrency zoals elke andere valuta, werk ervoor of ruil er een andere munt tegen in.

Als je je genoeg verdiept hebt in cryptocurrency en denkt dat het nog wel potentie heeft dan raad ik je aan om via Bitonic.nl o.i.d. die ~140 euro te besteden en het als een lange termijn investering te zien.

Just my 2 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:34
Ah sorry van verkeerde topic.

Ik snap dat het geld kost maar wat jij bedoelt is koop Bitcoin's in wanneer ze goedkoop zijn en verkoop ze op het moment dat ze duur zijn? Gewoon zelfde als aandelen en niet zelf iets gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Crosspost: Zitten hier nog mensen met een Windows Phone die mee zouden willen doen aan de beta-test van een nieuwe app? Stuur even een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 16:05
Cave_Boy schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 14:32:
Ah sorry van verkeerde topic.

Ik snap dat het geld kost maar wat jij bedoelt is koop Bitcoin's in wanneer ze goedkoop zijn en verkoop ze op het moment dat ze duur zijn? Gewoon zelfde als aandelen en niet zelf iets gaan doen?
Dat nog geeneens, veel mensen denken dat bij bitcoins de juiste strategie is: koop er een zooi, zet ze in een wallet, maak een goede backup ervan en ga erop zitten. De verwachting is dat als het de komende tijd nog meer aanslaat dat ze nog (veel) meer waard worden.

Maar het blijft een gok he, de kans is klein maar misschien zijn ze over 2 weken nog maar 10% van dit bedrag waard. Stop er dus nooit meer geld in dan dat je in 1 keer kwijt kan raken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
De mensen die het gaming channel van Totalbiscuit volgen wisten het al, maar hij heeft weer een t-shirt + poster te koop. En deze keer kun je ook met bitcoin betalen. 8)

https://www.youtube.com/watch?v=jLW6GkIqoK0

edit: gisteren eentje besteld :)

[ Voor 13% gewijzigd door Bonez0r op 11-08-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel2
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-06 12:14
Cave_Boy schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:55:

De ontwikkeling van scrypt gaat op het moment zo snel als je je miner binnen hebt is er al een nieuwe uit. Dan zou ik persoonlijk een sha-256 miner nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
rickiii schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 10:25:
Copay
Maak makkelijk een multi-sig wallet aan met je vrienden of collegas.
Een geweldig voorbeeld van de innovatie die Bitcoin mogelijk maakt.
Ik vraag me altijd af bij multisig wallets, wat als je bijvoorbeeld 2 van 3 mensen nodig hebt en er gaan er door een ongeluk twee dood? Heeft de derde dan pech omdat ie nooit meer bij de bitrcoins kan, of is daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Bonez0r schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 01:02:
[...]

Ik vraag me altijd af bij multisig wallets, wat als je bijvoorbeeld 2 van 3 mensen nodig hebt en er gaan er door een ongeluk twee dood? Heeft de derde dan pech omdat ie nooit meer bij de bitrcoins kan, of is daar een oplossing voor?
Daar is geen oplossing voor. Het is dan ook belangrijk dat je het juiste aantal mensen kiest om partij te zijn bij een multisig adres. Hierbij moet je een afweging maken tussen redundantie (meer partijen of minder benodigde sleutels) en veiligheid (minder partijen of meer benodigde sleutels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
OpenBazaar heeft een video update. Wel catchy muziekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Rannasha schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 01:09:
[...]

Daar is geen oplossing voor. Het is dan ook belangrijk dat je het juiste aantal mensen kiest om partij te zijn bij een multisig adres. Hierbij moet je een afweging maken tussen redundantie (meer partijen of minder benodigde sleutels) en veiligheid (minder partijen of meer benodigde sleutels).
Is een oplossing niet gewoon een ouderwetse oplossing? Namelijk je key in een kluis bewaren en de code in je testament zetten?
Zo was een tijdje terug op Reddit een oproep van een vrouw te lezen die een paper wallet had gevonden en de kluis van haar overleden man, ze vroeg daar om hulp wat ze er mee kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Gaan er nog mensen naar het 'Geld voor de toekomst' evenement in Rotterdam op 20 September?
http://geldvoordetoekomst.nl/#sprekers

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Misschien wel. Als ik ga dan ga ik vooral voor het netwerken though, de presentaties boeien me niet zoveel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Heb me een tijdje niet laten horen hier, helaas te druk met andere interesses. Ik doe daarom ook 2 van mijn bitcoin / altcoin domeinen weg. Er is hier vast wel iemand die zin en tijd heeft om een bitcoin gerelateerde club op te zetten en wat past daar beter bij dan bitcoinclub.nl? Ze staan in V&A!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Wederom een interessant gesprek met Andreas Antonopoulos:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kwam net het volgende tegen.

http://www.thecoinsman.co...ide-chinese-bitcoin-mine/

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 20-08-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel911
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-08 19:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Pfff.. 2500x 230Gh/s, dat is 575Th/s... Dat is goed voor $150-200k (~325BTC) per maand :)

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
BLACKfm schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 03:04:
[...]

Pfff.. 2500x 230Gh/s, dat is 575Th/s... Dat is goed voor $150-200k (~325BTC) per maand :)
Ze moeten nog wel even de elektriciteitsrekening betalen van $60K per maand, maar dan blijft er alsnog een leuk bedragje over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Is de Bitcoin hype over? Ik lees er bijna niks meer over in de media (en tweakers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Dan moet je beter lezen? Er komen steeds grotere ontwikkelingen voorbij. Recent is bijvoorbeel Dell.com Bitcoin gaan accepteren. Overstock accepteert nu ook klanten uit Europa, Newegg is Bitcoin gaan accepteren, Stripe en Balanced Payments accepteren het, Paypal en Braintree zitten er heel sterk aan te denken het te gaan accepteren, en zo kun je nog wel even doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Helemaal niet, dylanvana heeft weldegelijk een punt. Het wordt niet erg groot meer uitgemeten in de media, de hype is er (weer) van af. Zelfs hier in dit forum zie je dat er enorm veel minder gepost wordt dan in de periode november, december. Als je bitcoin nieuws wilt dan moet je daarnaar zoeken (en dat is waarom jij al die dingen weet, als bitcoin aficionado), ipv dat het nieuws via de mean stream media bij iedereen terecht komt.

Wat er overblijft is wat je altijd al zag, mensen die serieus bezig zijn met bitcoin, en de marktpenetratie wordt steeds groter. Het feit dat te hype voor nu weer even is gaan liggen impliceert niet dat het over is met Bitcoin.

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 25-08-2014 22:38 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwiebing
Ik krijg op mijn zaak , waar ik mensen wel eens lastig val over bitcoin , pas sinds een paar dagen enkele positieve reactie's op bitcoin . Voorheen keken mensen me alleen maar vies aan .

Dat het niet meer volledig afgebrand word in de media is denk ik hier debet aan. Wat we nog nodig zijn hier en daar wat kleine positieve berichtjes in de media.

Dus van uit mijn perspectief gaat het de goeie kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
.oisyn schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:37:
[...]

Als je bitcoin nieuws wilt dan moet je daarnaar zoeken (en dat is waarom jij al die dingen weet, als bitcoin aficionado), ipv dat het nieuws via de mean stream media bij iedereen terecht komt.
Dat ligt dan aan jouw definitie van 'mainstream'. Bitcoin komt zo goed als elke dag aan de orde bij Bloomberg, Wallstreet Journal, CNBC, FOX, Business Insider, Forbes, Vice, TechCrunch, etc. In tegenstelling tot sites als Coindesk schaar ik die toch echt wel onder mainstream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Mainstream noem ik nu.nl, lokale Nederlandse kranten, NOS, RTL Nieuws. Serieus, wie van het normale Nederlandse volk volgt ook maar 1 van die nieuwskanalen die jij noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiktwo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Er zijn genoeg mensen die wat deftig nieuws willen en niet de voorgebakken hollandse nieuwtjes. Trust me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
-Edit.

[ Voor 97% gewijzigd door Hatsieflatsie op 26-08-2014 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
cheiktwo schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:55:
Er zijn genoeg mensen die wat deftig nieuws willen en niet de voorgebakken hollandse nieuwtjes. Trust me.
Dat ontkracht mijn stelling verder niet.
Hatsieflatsie schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:57:
[...]

95%

Hoe kom je bij dat percentage?

Je duim?
95% van de transacties die hij doet. Dat lijkt me vrij makkelijk uit te rekenen, niet? ;)

[ Voor 35% gewijzigd door .oisyn op 26-08-2014 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
.oisyn schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:04:
[...]

Dat ontkracht mijn stelling verder niet.

[...]

95% van de transacties die hij doet. Dat lijkt me vrij makkelijk uit te rekenen, niet? ;)
Ja, las er overheen. Te snel gelezen. |:(
Dacht eerst van, huh, Bitcoin transacties waren toch over het algemeen anoniem en kon voor die 95% niks erover vinden op Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Was van het weekend in Berlijn en zag dit opeens hangen bij een kraampje bij een straatfeest, toch wel grappig om zoiets opeens "in het wild" tegen te komen. :P

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3n07350p1f0H3p32391r/IMG_3427.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 11:41

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Ik kreeg een verzoek tot invullen van een enquête van de IATA (int. airport association) hoe je van alles vindt mbt vliegen. Stond ook nog deze vraag bij:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/k1E47LwmduNanFpJeLr7HBlL/full.png

:)

edit: enquête staat hier: http://t.co/69kOviS3Rt

[ Voor 23% gewijzigd door letatcest op 27-08-2014 21:31 ]

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 20:55
Tourniquet schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:51:
Was van het weekend in Berlijn en zag dit opeens hangen bij een kraampje bij een straatfeest, toch wel grappig om zoiets opeens "in het wild" tegen te komen. :P

[afbeelding]
Zeker leuk om te zien!

Zag dit weekend in Amsterdam ook zo'n karikatuur-tekenaar waar je met Bitcoins kon betalen. Leuk om eens te zien en het draagt ook bij aan de bekendheid/acceptatie van de Bitcoin.

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

't is dus nog niet dát je zo kunt betalen, alleen wat je voorkeur zou hebben. Nou ja, als ik genoeg BTC zou hebben, gezellig met Bitcoin natuurlijk! (dus allemaal even invullen, voor je het weet fly je blue met btc, en nee, ik ben niet aan vliegtuigmaatschappijen oid gerelateerd ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwiebing
Wat een volume ineens op btc-e

https://bitcoinwisdom.com/markets/btce/btcusd ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Met de exchange als de lachende derde. Soms denk ik wel dat deze bots stiekum door de exchange is uitgebracht. Ze brengen wel veel omzet op maar de winst op de coins is nihiil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Dit is belangrijk om te onthouden. Hij heeft wel gelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door rickiii op 01-09-2014 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Bitonic en anderen zijn bezig met crowdfunding om een hoger beroep aan te vragen op de uitspraak van een rechter waarin hij zij dat Bitcoin geen geld is, maar slechts een ruilmiddel. Op het moment van schrijven van het onderstaande artikel is blijkbaar al twee derde van de benodigde hoeveelheid geld ingezameld. Zie ook:
http://www.nu.nl/internet...oin-met-crowdfunding.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik heb een beetje dubbel gevoel bij die rechtzaak. Hoewel ik het niet eens ben met de argumentatie dat het geen geld is, ben ik het wél eens met het resultaat van de zaak. Die gemiste inkomsten zijn puur speculatief, als de koers gedaald was geweest dan had de aanklager in dat geval liever zijn geld teruggehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Rannasha schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:56:
Bitonic en anderen zijn bezig met crowdfunding om een hoger beroep aan te vragen op de uitspraak van een rechter waarin hij zij dat Bitcoin geen geld is, maar slechts een ruilmiddel. Op het moment van schrijven van het onderstaande artikel is blijkbaar al twee derde van de benodigde hoeveelheid geld ingezameld. Zie ook:
http://www.nu.nl/internet...oin-met-crowdfunding.html
Was gisteren een stevige discussie over bij "de week van Bitcoin":

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oDaP7x7SIWg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

Als jullie nog vragen hebben, dan kan die altijd gesteld worden. Wij zullen ons best doen om deze vragen zo goed mogelijk te beantwoorden en we zullen eventueel de vragen ook voorleggen aan juridische experts. Daar zitten uiteraard kosten aan verbonden die we overigens niet van het crowd-fund bedrag halen. Omdat we helaas niet de beschikking hebben over onbeperkte middelen zitten er uiteraard wel een grens daar aan.

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

.oisyn schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:15:
Ik heb een beetje dubbel gevoel bij die rechtzaak. Hoewel ik het niet eens ben met de argumentatie dat het geen geld is, ben ik het wél eens met het resultaat van de zaak. Die gemiste inkomsten zijn puur speculatief, als de koers gedaald was geweest dan had de aanklager in dat geval liever zijn geld teruggehad.
Het lijkt mij een onwenselijke situatie opleveren, dat bitcoin-verkopers niet gaan uitleveren als de koers stijgt.

Makerij Hofman

Pagina: 1 ... 70 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.