Ik ben sinds een kleine maand begonnen met minen. Louter recreatief. Ik heb een HD7950 in mijn gaming desktop steken, en heb dan 2 scripts voor cgminer, eentje om te draaien tijdens gewoon gebruik en een andere als ik de PC niet gebruik.
high-intensity:- Intensity: 20
- Worksize: 256
- GPU threads: 1
- Thread-concurrency: 21712
low-intensity:- Intensity: 13
- Worksize: 256
- GPU threads: 2
- Thread-concurrency: 8192
GPU core staat geclocked op 1000MHz en memory clock op 1250MHz.
Nu is het echter wel zo dat als ik mijn miner afsluit en wil gamen, dat mijn driver steeds crasht bij het opstarten van het spel. Dit gebeurt ook als ik wacht tot mijn kaart weer volledig gekoeld is tot op 30°. Ik gebruik AMD CCC 13.9 (voordien 13.1). In beide gevallen, had ik hetzelfde voor. Als ik echter reboot, dan is het probleem volledig van de hand.
Het is geen last om te rebooten, maar als iemand anders dit ook aan de hand heeft of weet waar dit aan kan liggen en een oplossing heeft, is het natuurlijk wel handiger
Ik heb daarnaast ook nog een vraag ivm Scrypt minen. Ik lees overal dat het gaat om een memory intensief algoritme, maar toch wordt maar 40% van de VRAM van mijn GPU gebruikt (1200MB). Is er een setting die ervoor kan zorgen dat meer VRAM gebruikt wordt en misschien hierdoor een hogere hashrate bereikt kan worden? Of is er gewoon niet meer geheugen nodig dan hetgeen momenteel in gebruik is?