- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
http://battlefield.realmw...settings-editor/downloads
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja dat zat er helaas dik in.Qzar schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:33:
Het lijkt wel of Rush als aanvaller veel moeilijker is, net 5 potjes gespeeld en geen één keer zijn alle targets gehaald.
Iedereen die Rush modus in Bad Company 2 heeft gespeeld, weet hoe GE-WEL-DIG die game modus kan zijn, mits ie goed wordt uitgewerkt. In BC2 had elke map een prachtig gevarieerd landschap en tevens waren de maps heel groot en dus prima geschikt voor 64 spelers. Arica Harbor, Isla Inocentes of Oasis: wát een geweldige maps waren dat en dito gameplay leverde het op. Met afstand de beste game modus; conquest kon er niet aan tippen.
Helaas was Rush in BF3 een ondergeschoven kindje met slechte maps die te klein waren en veel te veel choke points hadden. Het waren in feite gewoon Conquest maps die ff omgetoverd werden tot Rush. Dat werkt totaal niet.
Kortom, mijn vraag: Is Rush nog steeds zo slecht uitgewerkt of heeft het zowaar weer de potentie van BC2?
Ik vrees het ergste, en dan is de kans groot dat ik BF4 links laat liggen.
Zeker als de servers straks weer zo'n plugin krijgen waardoor je vanuit een Battlelog party niet met een irl vriend in hetzelfde team terecht mag komen.... zo irritant dat!
Ik mis nog steeds BC2, maar het werkt aardig. De mappen zijn gewoon omgebouwd, maar het hangt enorm af van je team (meer dan BC2)Koekiemonsterr schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 02:28:
[...]
Ja dat zat er helaas dik in.
Iedereen die Rush modus in Bad Company 2 heeft gespeeld, weet hoe GE-WEL-DIG die game modus kan zijn, mits ie goed wordt uitgewerkt. In BC2 had elke map een prachtig gevarieerd landschap en tevens waren de maps heel groot en dus prima geschikt voor 64 spelers. Arica Harbor, Isla Inocentes of Oasis: wát een geweldige maps waren dat en dito gameplay leverde het op. Met afstand de beste game modus; conquest kon er niet aan tippen.
Helaas was Rush in BF3 een ondergeschoven kindje met slechte maps die te klein waren en veel te veel choke points hadden. Het waren in feite gewoon Conquest maps die ff omgetoverd werden tot Rush. Dat werkt totaal niet.
Kortom, mijn vraag: Is Rush nog steeds zo slecht uitgewerkt of heeft het zowaar weer de potentie van BC2?
Zeker als de servers straks weer zo'n plugin krijgen waardoor je vanuit een Battlelog party niet met een irl vriend in hetzelfde team terecht mag komen.... zo irritant dat!
ut=life
UPDATE opgelost door Firefox te gebruiken.
[ Voor 11% gewijzigd door timpie81 op 31-10-2013 07:54 ]
Verwijderd
Ik gebruik ook Firefox nu icm BF4.timpie81 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 07:46:
hij blijft aangeven dat ik een browser installer moet installeren dit hgeb ik nu al meerdere mal;en gedaan. Zelfs opnieuw opgestart. Iemand een tip? Kan zo geen potje joinen.
UPDATE opgelost door Firefox te gebruiken.
In IE 11 lukte het niet.
Ik krijg het trouwens niet voor mekaar om mijn gameplay te recorden met MSI Afterburner.
Iemand tips om dit wel werkend te krijgen?
Als je een nvidia 6xx kaart hebt pak shadowplayVerwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:00:
[...]
Ik gebruik ook Firefox nu icm BF4.
In IE 11 lukte het niet.
Ik krijg het trouwens niet voor mekaar om mijn gameplay te recorden met MSI Afterburner.
Iemand tips om dit wel werkend te krijgen?
[ Voor 38% gewijzigd door Gropah op 31-10-2013 08:11 ]
Ervaring tot nu toe is dat Rush prima werkt op de meeste mappen. Heb het nog niet op elke map gespeeld maar er zijn weinig echt grote chokepoints, veel verschillende mogelijkheden om de MCOM aan te vallen en al met al lijkt het erg solide.Koekiemonsterr schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 02:28:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mijn ervaringen:
- in voertuigen rijden onmogelijk zoveel lag ik reed over een steentje en vloog met tank en al out of bounds.
- quads zakken door de grond
- als een boom wordt geveld vliegt ie regelmatig ook 200 meter de lucht in.
- als je loopt lijk je wat te zweven soms.
- paar keer killed in action gehad vraag me niet waarom leek random.
- battlelog zegt dat ik rank 1 ben maar ik was gisteren via Ribbons en unlocks echt rank 2
- merk niks van 100% XP boost.... Moet ik dat aanzetten dan toch?
- netcode lijkt beter tov BF3
- veel campers gezien
Kortom genoeg voor een snelle eerste patch ...
Smaakt wel naar meer!
:-)
Als de game dan nog niet binnen is ga ik iemand van bol.com over de toonbank heen trekken.
Wel erg smerig van ze dat ze een marketing truuk hadden om mensen te trekken ik bestel daar nooit meer wat. " we verzenden de key om 24:00 " te smerig mail het dan ipv in een doosje opsturen schurken.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Edit: conclusie...ik laat Windows nooit meer automatisch drivers installeren ^^
[ Voor 3% gewijzigd door ReQuiem83 op 31-10-2013 08:28 ]
Verwijderd
Nee , ik doe alles op mijn laptop en daarop is Shadowplay (nog) niet werkend.NielsEngelman schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:08:
[...]
Als je een nvidia 6xx kaart hebt pak shadowplay
Verder nog een aardig stukje: http://www.overclock.net/...disabled-on-battlefield-4

Heeft iemand hier ook last van lange laadtijden? Ik moet echt minimaal 3 minuten wachten. In die tijd is m'n HDD flink aan het rattelen. Als ik het spel binnenkom is het gevecht al lang en breed aan de gang. Zit er aan te denken om hem te herinstalleren naar m'n SSD... maarja, dat gaat van m'n speeltijd af natuurlijk
[ Voor 8% gewijzigd door yinx84 op 31-10-2013 08:34 ]
Hoe heet de app voor commander mode want ik kan die niet vinden op mijn tabletTsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:23:
Hmm commander mode kan helaas niet op m'n smartphone gebruikt worden, dat is jammer. Morgen toch maar m'n tablet meenemen naar kantoor.
Google Play: Battlelogasndrag0n schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:35:
[...]
Hoe heet de app voor commander mode want ik kan die niet vinden op mijn tablet
Edit: Zie net dat dit niet de commander app is, daar moeten we nog op wachten
http://bf4central.com/201...p-launches-november-19th/
[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 31-10-2013 08:38 ]
Daar kan je gewoon commander op spelenTsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:37:
[...]
Google Play: Battlelog
Edit: Zie net dat dit niet de commander app is, daar moeten we nog op wachten
http://bf4central.com/201...p-launches-november-19th/
repair install al gedaan, run in admin mode ook etc.. als ik op play druk dan gebeurt er gewoon weg niets
op battlelog ziet hij het ook niet dat ik bf4 heb?
edit: ah, nu opeens wel na 2 uur ofzo?
[ Voor 18% gewijzigd door SmokingCrop op 31-10-2013 09:26 ]
Hoe vind je het niveau in de rush games? Wordt er een beetje samen gewerkt?Tsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:14:
[...]
Ervaring tot nu toe is dat Rush prima werkt op de meeste mappen. Heb het nog niet op elke map gespeeld maar er zijn weinig echt grote chokepoints, veel verschillende mogelijkheden om de MCOM aan te vallen en al met al lijkt het erg solide.
Als ik het goed heb word de commander mode ondergebracht in een aparte app die later volgende maand (November) word uitgebracht. Dit meen ik althans gelezen te hebben, maar weet het niet zeker meer.Tsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:08:
Rank 10 ben ik wel. Krijg de Battlelog app niet zo ver dat ik als commander mag spelen.
Daarnaast is de battlelog app best wel een gedrocht trouwens
Maar goed, hopelijk vandaag mijn Battlefield 4 binnen en dan word het installeren en gamen.
Ja niveau is redelijk. Wel veel snipers op maps zoals Parcel Storm maar in het algemeen merk je wel dat er echt een team effort gaande is om het doel te bereiken.Versteegrob schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:23:
[...]
Hoe vind je het niveau in de rush games? Wordt er een beetje samen gewerkt?
Ik dacht dat ik werd genaaid want de code deed het niet.
Maar ik had hem gekopieerd van het mailtje, wat ben ik blij dat ze ook een afbeelding meesturen want ze hadden dus mooi een typefout gemaakt.
Helaas maar uurtje kunnen spelen, maar wat ben ik blij dat ik alles op ultra kan spelen :-)
Ziet er weer erg goed uit
Klinkt goed. Merk je dit ook in de andere modus? Hoe vind je TDM?Tsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:27:
[...]
Ja niveau is redelijk. Wel veel snipers op maps zoals Parcel Storm maar in het algemeen merk je wel dat er echt een team effort gaande is om het doel te bereiken.
Heb gisteren de app ook al eens geïnstalleerd op m'n telefoon. Ziet er een beetje raar uit dat beginscherm, maar er zitten zeker nuttige features tussen. Maar eens kijken of ik daar wat mee kan.
In Conquest merk ik wel dat mensen op punten afgaan en willen cappen. Echter te vaak blijven ze nog vasthouden aan de weg van de meeste weerstand en wordt er weinig nagedacht over flanking en andere punten cappen dan de gene die de meeste vijanden heeft. Wel nog weinig echt teamwork in de vorm van reviven, repairen,... enkel medipacks en ammopacks mikken. Ik heb zelf de revive held uitgehangen in een paar potjes en belonend is het ook niet. Wil je weinig risico nemen kom je er vanaf met 20 puntjes voor de revive en hopelijk nog wat healing puntjes als ze dan al niet weggerend zijn. Een full revive is lastig in te schatten en vaak blijft het bij 70-80 punten omdat je snel weer verder wilt.Versteegrob schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:37:
Klinkt goed. Merk je dit ook in de andere modus? Hoe vind je TDM?
TDM is gewoon hetzelfde. Rondlopen, schieten en puntjes tellen. Heb het na twee potjes wel weer gezien.
Rush blijft daarom nog altijd mijn favoriet. Beide teams gaan gewoon op hetzelfde punt af en proberen hetzelfde punt te veroveren of te verdedigen. Dat geeft het beste gevoel van teamwork.
Wel maar 1 potje gespeeld maar geen enkel probleem!
Body mods don't determine skill
ik stap eigenwijs een derde rondje in, en je raad het al. Ik kijk weer naar mn desktop na 4 minuten spelenDracyn schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:01:
Al die mensen met crashes... ben ik nou de enige die gister kon spelen zonder problemen?
Tja N=1 zegt niks heDracyn schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:01:
Al die mensen met crashes... ben ik nou de enige die gister kon spelen zonder problemen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
post ze hier
[PC]Algeme BattleField 4 Problemen topic
[ Voor 12% gewijzigd door Stronkie op 31-10-2013 10:12 ]

Maar afgezien van dat, best wel een vet spel.
Had nog wat last van haperingen, maar negeerde dat ik 'n drivers moest updaten dus dat zal m'n eigen schuld wel zijn
Levels vallen me tot op heden nog wel een beetje tegen, maar heb ze nog niet allemaal gehad.
Moet alleen weer wennen aan de heli besturing
Als je hem via disc krijgt, dan niet. Via een download/digitale winkel zou je het in 't algemeen wel kunnen aangezien de keys dan een dag of 2 van te voren werden gedistribueerd. Met de disc versie zul je moeten wachten tot je hem in huis hebt helaas.Freshnub schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:17:
Is er iets als een preload voor de game? Ik verwacht de game morgen te ontvangen, maar is het al mogelijk de game op origin te downloaden en dan als mijn game binnen is te activeren met de key die op de verpakking staat? Hopelijk is mijn vraag een beetje duidelijk.
Je zal eerst je key in moeten kloppen, helaas.Freshnub schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:17:
Is er iets als een preload voor de game? Ik verwacht de game morgen te ontvangen, maar is het al mogelijk de game op origin te downloaden en dan als mijn game binnen is te activeren met de key die op de verpakking staat? Hopelijk is mijn vraag een beetje duidelijk.
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Heel duidelijk en ook al tig keer voorbij gekomen, gebruik de zoekfunctie aub eens..icratox schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:13:
[ Voor 46% gewijzigd door KillerAce_NL op 31-10-2013 10:53 ]
misschien ook een idee om de mods dit in de topic warning te zettenStronkie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:11:
Voor problemen samen overzichtelijk te maken en natuurlijk om dit topic niet te vervuilen
post ze hier
[PC]Algeme BattleField 4 Problemen topic
Draait bij mij op Windows 8.1 en een ssd, binnen 25 sec in game en ik heb geen hapering of stotter kunnen ontdekken. Ik had trouwens niet gedacht de game maxed te kunnen draaien op 50-70fps op een enkele gtx670.
Heb het idee (als ik het zo lees) dat BF4 toch beter draait op Windows 8/8.1 in het algemeen. Al word het ook genoemd als Recommended requirements.glennvho schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:38:
Naar wat ik lees draait battlefield 4 veel beter op Windows 8.1?
EDIT: Ik heb W8 en heb toch om de zoveel potjes een crash.
[ Voor 10% gewijzigd door Nfear op 31-10-2013 10:44 ]
Nou heb ik daar nét een stukje over gepost. Verschil schijnt al met al dus helemaal niet zo groot te zijn.icratox schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:38:
[...]
Heb het idee (als ik het zo lees) dat BF4 toch beter draait op Windows 8/8.1 in het algemeen. Al word het ook genoemd als Recommended requirements.
http://www.overclock.net/...disabled-on-battlefield-4
Ik kan de game gewoon op Ultra draaien, ik zit dan gemiddeld rond 70 FPS, maar wel een drop naar 49FPS (NOT DONE)
daarna getest op high, nog geen drop gehad onder de 58 FPS, dus goed te doen.
daarna toch maar op low gespeeld, omdat ik op high settings soms spelers niet zag zitten, er te veel blaadjes en troep door de lucht vliegt die mijn reactietijd verlaagd.
dan mijn eerste indruk en vooral Domination en TDM gespeeld.
Zavod 311. Tot nu toe de slechtse map die ik heb gespeeld. de map voelt gewoon niet lekker aan en je kan overal doorheen schieten en campen.
Lancang dam. paar minuutjes opgespeeld en het zag er wel leuk uit.
Goldmud railway. deze map doet me denken aan medal of honor 2010. best wel leuk om te spelen.
Paracel Storm. Geweldige map om te spelen
Operation Locker. Dit is gewoon een CoD map
Siege of Shanghai. we kennen de beta, geweldige map gewoon.
De singleplayer is best wel leuk, alleen jammer dat Siege of Shanghai multiplayer niet hetzelfde is al de singleplayer

Angelo NL / Global Cargo VTC
Want ik mag mijn mening niet geven?KillerAce_NL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:21:
[...]
Heel duidelijk en ook al tig keer voorbij gekomen, gebruik de zoekfunctie aub eens..
Toen ik van W7 naar W8 ging merkte ik met BF3 al duidelijk verschil. Mijn minimum fps ging omhoog (en minder drops bij intense actie).icratox schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:38:
[...]
Heb het idee (als ik het zo lees) dat BF4 toch beter draait op Windows 8/8.1 in het algemeen. Al word het ook genoemd als Recommended requirements.
Vannacht (ja echt vannacht om 4.00uur) ff uurtje gespeeld. Ik vind het een gave game maar toch heb ik het gevoel dat het allemaal iets minder snel is als bf3. Iets minder vloeiend. Maar dat kan ook aan mn slaap liggen
Ik vind die grenade indicator wel lelijk zeg.. heb toch een beetje het gevoel van CoD als ik die dingen gooi (no offence).
heb even die map in de gevangenis gedaan. wel leuk maar behoorlijk chaotisch op 64 man.
Je moet kills halen, daarmee krijg je Battlepacks voor wapens en daar zitten de rest van de unlocks in.NoFearz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:43:
Bepaalde unlocks voor attachments moet je met kills halen. Bij de AK-12 heb je bij 130 kills alles zonder een battlepack. Daarna staat er voor de volgende attachment AK-12 BATTLEPACK met daaronder 180 kills. Moet je dus aan allebei of aan één voldoen?
EDIT: Ik heb W8 en heb toch om de zoveel potjes een crash.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
tijd voor een nieuwe aankoop..
Lol, sorry. Verkeerde gekwoot

niet doen man, die paar ms scheelt toch hoor
Waarom niet... G700 muisjeDonnie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:52:
Een shooter en een draadloze muis/keyboard![]()
![]()
niet doen man, die paar ms scheelt toch hoor
Toetsenbord lekker mechanisch puur omdat ik gek wordt van 3 keys max per keer met de "standaard" toetsenborden.
Dacht al, mag een mening geven ook al niet meerKillerAce_NL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:52:
[...]
Lol, sorry. Verkeerde gekwootPas het ff aan.
Nope, er zit wel degelijk verschil in handling tussen de 3 stealth jets. Attack jets durf ik (nog) niet te zeggen, kans nog niet voor gehad om die van US en RU te spelen.perpixel schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:03:
Op de test range zou je alle vehicles kunnen testen. Al zijn daar maar 2 jets. Zijn er gewoon maar 2 "type" jets en zijn de andere die je op andere maps tegen komt gewoon skins? of bevat de test range gewoon niet alle vehicles?
Hier zou ik niet van uit gaan, het lijkt toch wel van heel wat meer factoren afhankelijk te zijn. Toevallig was er bij deze benchmarker weinig verschil, maar over het algemeen zijn de berichten dat het toch heel wat meer verschil kan maken; 10-25 meer fps op dezelfde settings.gyedema schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:44:
[...]
Nou heb ik daar nét een stukje over gepost. Verschil schijnt al met al dus helemaal niet zo groot te zijn.
http://www.overclock.net/...disabled-on-battlefield-4
Dit heb ik zelf ook gemerkt tegen het einde van de Beta, toen veel van de oorspronkelijke CPU usage problemen waren gepatcht. Afgezien van de hogere framerate speelde het ook gewoonweg een stuk soepeler.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
En wat vind je van obliteration? Vind ik zelf een leuke toevoeging. Soms spannende potjes die erg lang kunnen duren als je twee goeie teams hebt. Teamplay is hier ook vaak goed. Soms als je de bom hebt, loop je soms met een man of 8 heenTsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:48:
[...]
In Conquest merk ik wel dat mensen op punten afgaan en willen cappen. Echter te vaak blijven ze nog vasthouden aan de weg van de meeste weerstand en wordt er weinig nagedacht over flanking en andere punten cappen dan de gene die de meeste vijanden heeft. Wel nog weinig echt teamwork in de vorm van reviven, repairen,... enkel medipacks en ammopacks mikken. Ik heb zelf de revive held uitgehangen in een paar potjes en belonend is het ook niet. Wil je weinig risico nemen kom je er vanaf met 20 puntjes voor de revive en hopelijk nog wat healing puntjes als ze dan al niet weggerend zijn. Een full revive is lastig in te schatten en vaak blijft het bij 70-80 punten omdat je snel weer verder wilt.
TDM is gewoon hetzelfde. Rondlopen, schieten en puntjes tellen. Heb het na twee potjes wel weer gezien.
Rush blijft daarom nog altijd mijn favoriet. Beide teams gaan gewoon op hetzelfde punt af en proberen hetzelfde punt te veroveren of te verdedigen. Dat geeft het beste gevoel van teamwork.

Maar eerste indruk loopt smooth!
In de beta erg goed bevallen, in de retail nog niet gespeeld. Is idd een gamemode waar teamplay ook centraal staat. Wat ik hoop is dat de meesten uiteindelijk toch bij Conquest blijven en enkel de echte teamplayers dergelijke gamemodes gaan spelen.DJH schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:14:
[...]
En wat vind je van obliteration? Vind ik zelf een leuke toevoeging. Soms spannende potjes die erg lang kunnen duren als je twee goeie teams hebt. Teamplay is hier ook vaak goed. Soms als je de bom hebt, loop je met een man of 8 heen
Ik heb voor de AK-5C de eerste weapon battlepack geunlocked, daarin kreeg ik 3 attachments uit het rijtje daaronder (die "accessories in battlepacks" set) en een 25% XP bonus.NoFearz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:43:
Bepaalde unlocks voor attachments moet je met kills halen. Bij de AK-12 heb je bij 130 kills alles zonder een battlepack. Daarna staat er voor de volgende attachment AK-12 BATTLEPACK met daaronder 180 kills. Moet je dus aan allebei of aan één voldoen?
Als je elke keer 3 attachments + iets anders krijgt, kun je precies alle unlocks voor een wapen vrijspelen met kills met alleen dat wapen (althans, de AK 5C heeft 7 packs en 21 unlocks). Alleen komen ze dus in willekeurige volgorde zodra je aan de battlepacks begint.
Maar je kunt dus ook uit de andere battlepacks (rank, premium, dde, etc.) unlocks uit dat lijstje krijgen, dat geeft je dus vooral eerder toegang.
Ik kreeg overigens een IR scope, die is wel weer redelijk BF3 pre-nerf niveau qua zicht, ADS tijd is alleen wel relatief hoog. En hij is buggy, ik krijg met enige regelmaat geen IR maar gewoon zicht, ff wisselen naar pistool en terug en dan doet ie t weer..
Verwijderd
Huidig systeem:
i5 2300 serie 2.4 Ghz (turbo tot 3.0)
6GB RAM
Geforce 550M 1GB
Windows 7
Kan ik het spel een beetje draaien op medium settings? FPS moet toch wel constant boven de 35-40 liggen.
Alvast dank
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Zeker weten dat die vorige een minder systeem was?Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:26:
Ben van plan BF4 te halen morgen, maar ik ben ff benieuwd of ik het wel kan draaien. BF3 liep bij mij gewoon goed en dat op een minder systeem.
Huidig systeem:
i5 2300 serie 2.4 Ghz (turbo tot 3.0)
6GB RAM
Geforce 550M 1GB
Windows 7
Kan ik het spel een beetje draaien op medium settings? FPS moet toch wel constant boven de 35-40 liggen.
Alvast dank
Je processor en RAM voldoen ruim. Maar je huidige videokaart is bagger.
Als je BF3 hebt, probeer die dan eens op deze laptop te draaien. Dat geeft wel een goed idee.
[ Voor 7% gewijzigd door Nfear op 31-10-2013 11:40 ]
Verwijderd
Vorige was zeker iets minder; oudere dual core met 4 GB RAM en een Radeon zwakker dan deze Geforce 550.RocketKoen schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:37:
[...]
Zeker weten dat die vorige een minder systeem was?
Je processor en RAM voldoen ruim. Maar je huidige videokaart is bagger.
Als je BF3 hebt, probeer die dan eens op deze laptop te draaien. Dat geeft wel een goed idee.
Zou wel moeten lukken dus.. Zeker op medium/low.
Volgens mij van 12 tot 1.Donnie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:43:
Hoe laat gaat hij er uit onze tijd dan eigenlijk?
EDIT: Ze hebben de maintenance notice aangepast
[ Voor 12% gewijzigd door Nfear op 31-10-2013 11:46 ]
Daarom gebruiken we hier de 24 uurs klokNoFearz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:39:
Geweldig die rage topics op de Battlelog forum over '13" uur downtime voor de maintenance. 11am tot 12pm xD
Er waren gisteren inderdaad geen hardcore servers. Ik kon ze ook niet vinden, dus het ligt niet aan jou.NoFearz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:33:
Zijn er echt helemaal geen hardcore servers? Wat raar. Ik heb alle filters uitstaan behalve hardcore, maar toch vind die niks
Zal vanavond ook even de mensen uit de originid lijst toevoegen en hopelijk dat we wat leuke teamwork kunnen opzetten
[ Voor 28% gewijzigd door Dosed op 31-10-2013 11:57 ]
I know that feel bro.Dosed schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:54:
Nog even de dag uitzitten op 't werk en dan vanavond de avond vullen met BF4 als het meezit, status staat nu eindelijk op verzonden namelijk bij bol.com
Zal vanavond ook even de mensen uit de originid lijst toevoegen en hopelijk dat we wat leuke teamwork kunnen opzetten
Haha, bij mij komt de wss pas morgen aan.
Premium staat al wel klaar in Origins, maar de verzending via gamesync was gister avond. (Fysieke dvd + armchair magazine geloof ik).
Staat sinds deze ochtend op sorteren in het postNL sorteercentrum, staat nog geen verwachte levertijd bij

[ Voor 4% gewijzigd door John Doos op 31-10-2013 12:02 ]
Nee
Verwijderd
Dit heeft geen uitwerking gehad, dus ik vrees dat dit in elk geval op Windows 8 niet de oplossing is.MrDummy schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 00:39:
Op dit moment is er een directx fix beschikbaar voor mensen die merken dat hun spel schudt en rubberbanding heeft, en dus nogal "lagt".
Ga naar je Battlefield 4 directory, zoek _installer op, en ga naar map directx, redist map, en zoek dxsetup op. Deze zal wat ontbrekende files installeren.
Mensen melden dat het spel al stuk beter maakt. Er is gemeld dat dice de directx stap mogelijk heeft vergeten.
Veel servers zijn nog niet in te stellen. BuG kon zijn server gisteren ook niet op Rush zetten, dat stuk control panel was niet beschikbaar.NoFearz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:33:
Zijn er echt helemaal geen hardcore servers? Wat raar. Ik heb alle filters uitstaan behalve hardcore, maar toch vind die niks
Nope. Ik heb de patch gisteren meteen voordat ik ging spelen uitgerold. Maar in de eerste 5 potjes al twee keer back to desktop crash. Heb nu op advies van een eerdere reacties DirectX 11.1 op Windows 7 uitgezet, maar nog geen mogelijkheid gehad om te testen.speedyjules07 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:32:
Hoe zit het trouwens met random crashes (BF4 stopped working / volledige game en sound freezes) sinds de 700MB patch van gisteren? Is er iemand die voorheen veel crashtte en sinds gisteren niet meer?
Ik heb geen patch gekregen (en heb wel gechecked).speedyjules07 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:32:
Hoe zit het trouwens met random crashes (BF4 stopped working / volledige game en sound freezes) sinds de 700MB patch van gisteren? Is er iemand die voorheen veel crashtte en sinds gisteren niet meer?
Het is een server setting dus het is niet op elke server aangepast. DICE heeft hier gewoon een enorme fuckup gemaakt, typisch staaltje van puur bagger werk afleveren en niemand die het controleert en test.Uchiha1911 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:18:
Waarom is het systeem van reloaden in de MP wél aangepast, maar in de SP niet? Als het in de SP zat zou je er eventueel nog een beetje aan kunnen wennen.
Als je er voor kiest om een mag count systeem te gebruiken moet je gewoon mags laten zien bij de ammo count en niet losse kogels. Op de huidige manier is er geen enkel visueel onderscheid tussen een mag count en een bullet count systeem.
Hier net de disk ontvangen van Wehkamp. Servers van origin houden het goed vol, trek het met 13.4 MB/s binnen. Dat gaat sneller dan van het schijfjeJohn Doos schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:59:
[...]
I know that feel bro.
Haha, bij mij komt de wss pas morgen aan.
Premium staat al wel klaar in Origins, maar de verzending via gamesync was gister avond. (Fysieke dvd + armchair magazine geloof ik).
Staat sinds deze ochtend op sorteren in het postNL sorteercentrum, staat nog geen verwachte levertijd bij
[afbeelding]
Overigens, voor de AMD'ers. Let er even op dat je 13.9 van Cataclyst installeert. Wordt aangeraden door BF en die update was mij een beetje ontschoten (en ik wacht nu tot die klaar is tot ik kan spelen
[ Voor 13% gewijzigd door Cyleo op 31-10-2013 12:25 ]
Als mn spul binnen is dan meld ik me wel op BuGs, athans ik geloof dat dat de meest gangbare hangplek van Gotters is?
Wat is het verschil dan met 13.11 betav8?Cyleo schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:24:
[...]
Hier net de disk ontvangen van Wehkamp. Servers van origin houden het goed vol, trek het met 13.4 MB/s binnen. Dat gaat sneller dan van het schijfje
Overigens, voor de AMD'ers. Let er even op dat je 13.9 van Cataclyst installeert. Wordt aangeraden door BF en die update was mij een beetje ontschoten (en ik wacht nu tot die klaar is tot ik kan spelen)

Die speel je vrij door eerst met een ander type gun genoeg xp te verdienen, welke moet je zelf maar even bekijken in je battlelog....DJH schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:47:
Hoe speel je de shotgun vrij trouwens? Bij de eerste staan 4000 shotgun points to unlock, maar als je geen shotgun kan kiezen is het vrij lastig die 4000 punten te halen
GPU Drivers up to date?Lizardz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:48:
Heb vrij veel problemen op het moment. Bij de multiplayer blijft hij hangen op het laden van de map, en bij de singleplayer krijg ik: battefield 4 werkt niet meer na een tijdje. Iemand hier een oplossing voor? In het problemen topic is weinig activiteit vandaar dat ik het hier even vraag.
Windows up to date?
BF4 installatie repareren in origin?
BF4 Installatie updaten in origin?
Punkbuster via evenbalance/PB setup handmatig updaten?
Eventueel je ge-oc'de gpu naar standaard clocks terugzetten (was vroeger, bij BF3 nog wel eens een probleem bij msi afterburner toen deze nog niet ge-update was).
Ik roep maar wat hoor.
Heb je "origin in game" (de ingame ui overlay) al uitgezet?Lizardz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:48:
Heb vrij veel problemen op het moment. Bij de multiplayer blijft hij hangen op het laden van de map, en bij de singleplayer krijg ik: battefield 4 werkt niet meer na een tijdje. Iemand hier een oplossing voor? In het problemen topic is weinig activiteit vandaar dat ik het hier even vraag.
Je 1e shotgun speel je als het goed is vrij door een bepaalde class tot een bepaald level te spelen.DJH schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:47:
Hoe speel je de shotgun vrij trouwens? Bij de eerste staan 4000 shotgun points to unlock, maar als je geen shotgun kan kiezen is het vrij lastig die 4000 punten te halen
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.