Wat is dit keer het command om fps op het scherm te tonen? "render.drawfps 1" of "render.drawfps true" werkt niet meer.
perfoverlay.drawfps 1NoFearz schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:11:
Wat is dit keer het command om fps op het scherm te tonen? "render.drawfps 1" of "render.drawfps true" werkt niet meer.
kennelijk heb jij dit hele topic niet gelezen, inclusief waar over het wel moet gaan. We spelen al sinds....Msi92 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:09:
[...]
Overdrijven is ook een vak, wat wil je uberhaupt lezen in de bf4 forum? Het spel is nog niet uit

Kennelijk heb jij dit hele topic niet gelezen, je ziet minstens 1 post in elke pagina van mijTecTo schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:11:
[...]
kennelijk heb jij dit hele topic niet gelezen, inclusief waar over het wel moet gaan. We spelen al sinds....

Nog meer mensen hier die bij g2play hebben besteld. De site lijkt eruit te liggen.
Wil er iemand voor nog een kortingscode van 5% ?? Mag door iedereen gebruikt worden.
Kreeg hem van GO2Arena opgestuurd omdat ik al een dag aan het wachten ben op mijn Battlefield 4 Premium Edition
SUPP-13-PLGB573
Kreeg hem van GO2Arena opgestuurd omdat ik al een dag aan het wachten ben op mijn Battlefield 4 Premium Edition
SUPP-13-PLGB573
[ Voor 3% gewijzigd door mprkooij op 30-10-2013 19:21 ]
Er leuk om weer battlefield te spelen, al is het weer wel wennen omdat je de maps (op Shangai na) totaal niet kent. Helaas wel erg veel crashes waarbij de game vast loopt en een sound element blijft loopen (Nvidea gtx 560ti + i5 2500k @ windows
.
Heb mn BF4 + premium bij g2play.net ge-preorderd en nu krijg ik email dat ik mn code kan halen van hun website.
Is hun site offline
Is hun site offline

Hmm heb zelfde setup dus hopen dat ie bij mij morgen wel gaat doen?Qzar schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:25:
Er leuk om weer battlefield te spelen, al is het weer wel wennen omdat je de maps (op Shangai na) totaal niet kent. Helaas wel erg veel crashes waarbij de game vast loopt en een sound element blijft loopen (Nvidea gtx 560ti + i5 2500k @ windows.
En welke fps heb je op welke settings?
Er is trouwens een update/patch voor BF4!!
Heb ik eindelijk mijn key gekregen, krijg ik een melding op origin dat er een fout is opgetreden tijdens het verwerken van de aanvraag. Hij zegt wel dat het een key is voor BF4.
Meer mensen hier last van?
Meer mensen hier last van?
Hij doet het wel maar heb nog weinig games kunnen uitspelen, ik speel op medium met gemiddeld 80 fps, drops naar 40 fps. Opzich is er ook op high te spelen (50 fps gemiddeld) maar dan krijg je soms drops naar onder de 30 wat ik zelf niet fijn vind spelen.bal130 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:28:
[...]
Hmm heb zelfde setup dus hopen dat ie bij mij morgen wel gaat doen?
En welke fps heb je op welke settings?
Fijn om te horen, thx!Qzar schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:32:
[...]
Hij doet het wel maar heb nog weinig games kunnen uitspelen, ik speel op medium met gemiddeld 80 fps, drops naar 40 fps. Opzich is er ook op high te spelen (50 fps gemiddeld) maar dan krijg je soms drops naar onder de 30 wat ik zelf niet fijn vind spelen.
Verder ga ik toch altijd voor Fps dus denk dat ik sws meeste op low ga zetten
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Voor de mensen die de SP willen uitspelen voor de wapens.
spoiler: SP
Je moet de laatste missie drie keer halen.
Een keer moet je Hannah opblazen. P90
Een keer moet je Irish opblazen. M249
Een keer moet je niks doen en de USS valkyrie opgeblazen laten worden. QBZ-95-1
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dankjewel voor de tip. Ga ik dus wel doen, wil alles hebbenDanielWW2 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:36:
Voor de mensen die de SP willen uitspelen voor de wapens.![]()
spoiler: SPJe moet de laatste missie drie keer halen.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
same hereRealtec schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:27:
Heb mn BF4 + premium bij g2play.net ge-preorderd en nu krijg ik email dat ik mn code kan halen van hun website.
Is hun site offline
Vervelend
Code binnen ondertussen
[ Voor 4% gewijzigd door MAGDATTT op 30-10-2013 20:07 ]
Bleek inderdaad zo te zijn. Wel een korting bedongen i.v.m. foutieve informatieMitt3nz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:29:
Denk dat het alleen Premium is, dus zonder de base game.
Kreeg die mail vanochtend ergens ook, gelukkig de keys snel via mn mobiel gedownload.Realtec schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:27:
Is hun site offline
Iets met Tweakers in de naam dacht ik
- DaniëlWW2
- Niet online
Begint iemand anders ook echt strontziek te worden dat je bij elke reload de rest van je kogels in je huidige magazijn kwijt bent?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alleen de gedachte al dat het zo gaat zijn in een shooter notyDanielWW2 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:04:
Begint iemand anders ook echt strontziek te worden dat je bij elke reload de rest van je kogels in je huidige magazijn kwijt bent?
had het dan in een of andere arma style gedaan, dat je die clip dan wel nog bewaart.
Is dat raar dan, zoiets mag je toch verwachten van eenn shooter wanneer deze ook maar iets realistisch wil zijn.DanielWW2 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:04:
3e keer dat ik de pot van mijn leven heb en de game freezed!
wordt er een beetje gek van inmiddels
wordt er een beetje gek van inmiddels
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Moet je de premium code ook meteen "redeemen" ???
Net gedaan en zie niks extra's en twijfel of het goed ging.
We zien wel morgen.
We zien wel morgen.
Wow, prachtig!

Was dat overigens niet een serversetting? Of verwar ik dat nu met iets anders? Zou ook liever gewoon m'n overige ammo terugkrijgen, ben namelijk gewoon aan te reloaden na een killDanielWW2 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:04:
Volgens mij pas als je bf4 zelf (de main game) al geactiveerd hebt. Was vorige keer wel zoMAGDATTT schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:12:
Moet je de premium code ook meteen "redeemen" ???
We zien wel morgen.
Dat heb ik gedaan, maar zie nergens dat ik nu premium ben als je begrijpt wat ik bedoel.Mu.siQ schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:15:
[...]
Volgens mij pas als je bf4 zelf (de main game) al geactiveerd hebt. Was vorige keer wel zo
App werkt ook voor geen meter btw....
Wanneer je in Origin naar game properties gaat, zie je dan ook geen premium bij expansions staan?
Weet iemand of Wehkamp spellen per briefpost of pakketpost verstuurt? De briefpost komt namelijk in het begin van de middag en de pakketdienst pas in de avond. Er is geen T&T beschikbaar, wat me hoop geeft voor briefpost.
Weet iemand of Wehkamp spellen per briefpost of pakketpost verstuurt? De briefpost komt namelijk in het begin van de middag en de pakketdienst pas in de avond. Er is geen T&T beschikbaar, wat me hoop geeft voor briefpost.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
- DaniëlWW2
- Niet online
Het zou een serversetting moeten zijn maar het staat kennelijk standaard op doei ammo.JimDB schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:13:
Was dat overigens niet een serversetting? Of verwar ik dat nu met iets anders? Zou ook liever gewoon m'n overige ammo terugkrijgen, ben namelijk gewoon aan te reloaden na een kill
Dat gaat in de praktijk dus betekenen dat een hele lading aan servers dat draaien omdat de admin geen idee heeft dat dit zo draait. Een paar servers zullen het aanpassen.
Het resultaat is dus een loterij...
Geen filteroptie hiervoor??DanielWW2 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:27:
[...]
Het zou een serversetting moeten zijn maar het staat kennelijk standaard op doei ammo.
Dat gaat in de praktijk dus betekenen dat een hele lading aan servers dat draaien omdat de admin geen idee heeft dat dit zo draait. Een paar servers zullen het aanpassen.
Het resultaat is dus een loterij...
Oh wat word dan wel wennen voor mijDanielWW2 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:04:
Iemand enig idee hoe je de Airburst van Support moet gebruiken? De beschrijving zegt dit:
Fires 25mm grenades that can explode mid-flight creating an airburst effect to eliminate targets behind cover. Aiming down the sights at a cover will lock in that distance, allowing the grenade to explode in the air 3 meters past the cover.
Heb er even mee gespeeld, maar snap niet wat ze bedoelen... het is in mijn ogen gewoon een grenade launcher... als ik op een stuk cover schiet dan schiet hij gewoon op de muur of waar ik dan ook op richt.
Fires 25mm grenades that can explode mid-flight creating an airburst effect to eliminate targets behind cover. Aiming down the sights at a cover will lock in that distance, allowing the grenade to explode in the air 3 meters past the cover.
Heb er even mee gespeeld, maar snap niet wat ze bedoelen... het is in mijn ogen gewoon een grenade launcher... als ik op een stuk cover schiet dan schiet hij gewoon op de muur of waar ik dan ook op richt.
Ik heb nog niet gespeeld, maar heb je ook geprobeerd na het mikken op de cover, boven de cover te richten en schieten?
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik kan die niet vinden in ieder geval...bal130 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:28:
Geen filteroptie hiervoor??
Het is echt weer een DICE move. Er word niet om gevraagt, het word in het spel gestopt en dan meteen op een achterlijke manier.

Ik heb battlefield 4 ook op origin en al kort de multiplayer kunnen spelen, wat me vooral opviel is dat ik compleet gepwned werd, ik hoop dat er morgen wat meer kanonnenvoer voor me is
Wanneer je aimed (rechtermuisknop) locked het wapen op een afstand. Dus eerst zonder ADS naar een muurtje kijken, dan ADS, en dan net ernaast of erboven richten en schieten.yinx84 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:34:
Iemand enig idee hoe je de Airburst van Support moet gebruiken? De beschrijving zegt dit:
edit: zo was het iig in de beta, heb het echte spel nog niet
[ Voor 3% gewijzigd door ruvansin op 30-10-2013 20:41 ]
Als je aimed past het wapen zich aan aan waar je crosshair zich bevind, dus als je mikt op iets dat ver weg is past het wapen z'n range aan zodat je projectiel wel degelijk daar geraakt daar waar je aan het mikken bentyinx84 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:34:
Protip: zoek even een tutorial op youtube. Die zijn het meest duidelijk.yinx84 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:34:
Ryzen 3600 - GTX1060
Maw: de eerste weken worden een zoektocht naar servers waar dit niet aanstaatDanielWW2 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:39:
Ik kan die niet vinden in ieder geval...
Het is echt weer een DICE move. Er word niet om gevraagt, het word in het spel gestopt en dan meteen op een achterlijke manier.

Verwijderd
YouTube: Airburst from Support
YouTube: How to Use the XM25 Airburst in Battlefield 4
YouTube: How to Use the XM25 Airburst in Battlefield 4
yinx84 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:34:
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2013 20:48 ]
4e keer dat hij aan het eind van een potje hangt!
zo blijf ik lvl 2!
edit: hele servr pleite
editedit: je kunt trouwnes battlelof meerdere malen open hebben.. ik heb 3 schermen: 1 voor de game, een voor de map op battlelog en een loadout scherm
zo blijf ik lvl 2!
editedit: je kunt trouwnes battlelof meerdere malen open hebben.. ik heb 3 schermen: 1 voor de game, een voor de map op battlelog en een loadout scherm
[ Voor 62% gewijzigd door DRuw op 30-10-2013 20:49 ]
Dan kan je reageren zoals de "Noob" van Battlefield Friends..DRuw schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:48:
4e keer dat hij aan het eind van een potje hangt!
zo blijf ik lvl 2!
editedit: je kunt trouwnes battlelof meerdere malen open hebben.. ik heb 3 schermen: 1 voor de game, een voor de map op battlelog en een loadout scherm![]()
PROMOOTEEED
ik heb ook drie schermen maar die gebruik ik liever voor een compleet gruwelijk achterlijk grote kijkhoek 
kan ook met een 780
kan ook met een 780
Echt lame dat elke server lagged als een gek. Zelfs servers met < 20 ping

Weet je wel zeker dat het server lag is dan? als je het op iedere server hebt denk ik eerder dat het je eigen systeem is (te hoge settings?)
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
ja dat weet ik zeker..fast-server schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:09:
Weet je wel zeker dat het server lag is dan? als je het op iedere server hebt denk ik eerder dat het je eigen systeem is (te hoge settings?)
Ja want iedereen klaagt erover in de chat...fast-server schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:09:
- DaniëlWW2
- Niet online
Hier moet je het mee doen.DJH schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:12:
Patch uit van 650 MB, maar niemand weet wat er gepatcht is? Zie nergens changelogs...

http://www.ibtimes.com/ba...ble-fixes-patches-1445972
Unskippable credits...
[ Voor 96% gewijzigd door Nfear op 30-10-2013 21:21 ]
AMD Catalyst™ 13.11 Beta8 driver: http://support.amd.com/en...atalyst-windows-beta.aspx
Zit er nog echt over te twijfelen om hem te halen. M'n systeem is namelijk net boven het minimum. Iemand met low specs die hem al draait/gedraaid heeft en kan vertellen of het beter loopt dan de Beta?
HIER trouwens m'n specs tegenover de minimum eisen gezet.
Bij mij iedere keer battlefield.exe error als ik een lvl omhoog ga !!
anderen ook hier last van ??
Probeer eens om de installatie te repareren.Leeuw070 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:25:
Bij mij iedere keer battlefield.exe error als ik een lvl omhoog ga !!![]()
Nice ik heb maar 1 potje uit kunnen spelen en voor de rest alleen maar crashes gehad.
De singleplayer zak ik opeens door de grond zonder reden en kan ik een missie helemaal overnieuw doen.
De singleplayer zak ik opeens door de grond zonder reden en kan ik een missie helemaal overnieuw doen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Kaartje er in van 100 euro (graka) en je kunt 'm sowieso spelen. Overigens op low mss best te doenThr!lls schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:25:
Zit er nog echt over te twijfelen om hem te halen. M'n systeem is namelijk net boven het minimum. Iemand met low specs die hem al draait/gedraaid heeft en kan vertellen of het beter loopt dan de Beta?
Dat je je server nu niet eens op Rush kan zetten bijvoorbeeld.Stewie! schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:42:
[...]
Hoe bedoel je dat?
Alle pre-orders zijn voor de eerste release datum online gekomen en nieuwe bestellingen komen binnen enkele uren volledig online.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Thanks, had m'n oog al laten vallen op deze (zo gauw m'n loon er weer isMu.siQ schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:30:
[...]
Kaartje er in van 100 euro (graka) en je kunt 'm sowieso spelen. Overigens op low mss best te doen
Kzou eerder voor bv pricewatch: MSI N650Ti TF 2GD5/OC BE kiezen.Thr!lls schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:35:
[...]
Thanks, had m'n oog al laten vallen op deze (zo gauw m'n loon er weer is) maar begon te twijfelen of dat wel nuttig was ten opzichte van de rest van m'n systeem, maar dat zou dus geen probleem moeten zijn.
Dit is de Boost versie & is nog eens goedkoper ook
best een groot verschil tussen de niet boost & boost:
http://tpucdn.com/reviews.../images/bf3_1920_1200.gif
en hij is ook nog eens super stil
http://www.techpowerup.co...i_Boost_TF_Gaming/25.html
[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 30-10-2013 21:43 ]
Zo balanced als de meeste maps zijn op conquest, zo unbalanced zijn sommige op domination zeg... kijk naar Hainan Resort: je kan alleen op 3 plekken ver buiten het hotel spawnen. Tegen de tijd dat je in de buurt van het hotel komt ben je al dood als je in het verliezende team zit.
Met de iets duurdere 7870 ben je beter af denk ik.Thr!lls schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:35:
[...]
Thanks, had m'n oog al laten vallen op deze (zo gauw m'n loon er weer is) maar begon te twijfelen of dat wel nuttig was ten opzichte van de rest van m'n systeem, maar dat zou dus geen probleem moeten zijn.
Ryzen 3600 - GTX1060
Wow het eerste wat me opvalt zijn de kleuren! Wat zijn die terug! HeerlijkNoFearz schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:49:
Ik ben momenteel aan het streamen op Twitch, maar ik krijg er geen geluid bij. Ik gebruik Origin voor de stream. Heeft iemand tips?
- DaniëlWW2
- Niet online
Vergeet AMD mantle niet.Thr!lls schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:00:
Bedankt voor alle reacties mbt de GraKa, ga eens even alles in beraad nemen en op een rijtje zetten!
Pykow schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:29:
Nice ik heb maar 1 potje uit kunnen spelen en voor de rest alleen maar crashes gehad.
spoiler:
Bij het vliegveld als je de ladder op gaat? Wacht dan even tot je squad onderaan de ladder staat voordat je omhoog gaat. 
Net een kleine update van +- 27mb binnen gehaald .
Het lijkt wel of Rush als aanvaller veel moeilijker is, net 5 potjes gespeeld en geen één keer zijn alle targets gehaald.
Nu wel, net niet.Nextron schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:25:
Wanneer je in Origin naar game properties gaat, zie je dan ook geen premium bij expansions staan?
True story.
Ik zie nu premium en china rising met normale kleuren en de andere wazig. Het zal wel goed zitten denk ik.
Weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar in de playstore van google kun je nu ook battle log downloaden. Hiermee kun je dingen alvast instellen, ook kun je je locatie door geven en kijken hoe je het doet in jou omgeving.
App is wel een gedrocht aangezien mijn HTC One er redelijk wat moeite mee heeft.
App is wel een gedrocht aangezien mijn HTC One er redelijk wat moeite mee heeft.
We testen nu de nieuwe server build. Als er spelers zijn die graag meehelpen door een volle server te maken, dan hebben de devs meer en betere data om de server crashes te fixen.
De server:
http://battlelog.battlefi...738b/i3D-net-DICE-Test-1/
De server:
En als de server niet crasht doet de client het welStewie! schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:53:
We testen nu de nieuwe server build. Als er spelers zijn die graag meehelpen door een volle server te maken, dan hebben de devs meer en betere data om de server crashes te fixen.
De server:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Veel game plezier iedereen zometeen.
Ik moet tot morgen wachten
Ik moet tot morgen wachten
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik heb net het afgelopen uurtje commander geprobeerd.
Het is eigenlijk niet zo slecht als je team een beetje meewerkt. Het word leuk als je een gunship unleashed en een slachting aanricht en het word ronduit waardeloos als je team als een stelletje idioten niks nuttigs doet. Qua score hoef je het niet te laten als je weet wat je doet.
Het is denk ik alleen niet zo stabiel. Al een paar keer random disconnected en nu ook al een keer of twee dat ik joinde en de server er ineens mee kapte.
Het is eigenlijk niet zo slecht als je team een beetje meewerkt. Het word leuk als je een gunship unleashed en een slachting aanricht en het word ronduit waardeloos als je team als een stelletje idioten niks nuttigs doet. Qua score hoef je het niet te laten als je weet wat je doet.
Het is denk ik alleen niet zo stabiel. Al een paar keer random disconnected en nu ook al een keer of twee dat ik joinde en de server er ineens mee kapte.
GE-WEL-DIG
jammer dat ik maar 1 rondje kan spelen ivm stage... wie planned er ook een vergadering om 7:45...
Body mods don't determine skill
eeeen gecrashedStewie! schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:53:
De server:
Duidelijk een BF4 haterDracyn schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 00:20:
GE-WEL-DIGjammer dat ik maar 1 rondje kan spelen ivm stage... wie planned er ook een vergadering om 7:45...
Oei, game was net uitgekomen en ik merk het nu pas. Even de SP doen en dan van de week beginnen met MP. Ik haat tentamens.
Voor de mensen die constant crashen probeer dit eens: http://battlelog.battlefi...view/2955064766683302913/ geen crashes meer gehad sindsdien.
Weet iemand overigens of als de server crasht je later alsnog de unlocks krijgt?
Weet iemand overigens of als de server crasht je later alsnog de unlocks krijgt?
Op dit moment is er een directx fix beschikbaar voor mensen die merken dat hun spel schudt en rubberbanding heeft, en dus nogal "lagt".
Ga naar je Battlefield 4 directory, zoek _installer op, en ga naar map directx, redist map, en zoek dxsetup op. Deze zal wat ontbrekende files installeren.
Mensen melden dat het spel al stuk beter maakt. Er is gemeld dat dice de directx stap mogelijk heeft vergeten.
Hopelijk helpt dat voor iedereen.
De tweede fix is game crash onder w7. Er wordt geadviseerd Dx11.1 uit te zetten via user.cfg in Battlefield4 map. Of dat voor iedereen ook zo is, moet je zelf ervaren en naar kijken.
Ga naar je Battlefield 4 directory, zoek _installer op, en ga naar map directx, redist map, en zoek dxsetup op. Deze zal wat ontbrekende files installeren.
Mensen melden dat het spel al stuk beter maakt. Er is gemeld dat dice de directx stap mogelijk heeft vergeten.
Hopelijk helpt dat voor iedereen.
De tweede fix is game crash onder w7. Er wordt geadviseerd Dx11.1 uit te zetten via user.cfg in Battlefield4 map. Of dat voor iedereen ook zo is, moet je zelf ervaren en naar kijken.
[ Voor 17% gewijzigd door MrDummy op 31-10-2013 00:50 ]
Wat is er aan de hand op sommige servers?
Veel warps en voertuig geluiden de continue wegvallen, fps blijft wel gewoon goed.
Iedereen in de server had er last van, gebeurd op 90% van de servers waarop ik gespeeld heb.
Veel warps en voertuig geluiden de continue wegvallen, fps blijft wel gewoon goed.
Iedereen in de server had er last van, gebeurd op 90% van de servers waarop ik gespeeld heb.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Zo, en toen was het opeens erg rustig hier
.
Eerste ervaringen:
- Smoother dan BF4. De algemene ervaring lijkt wat gestroomlijnder. Van het rennen tot aan tankbesturing.
- Met een Nvidia GTX670 en drivers 327.23 een uur gespeeld, geen enkele hapering of stottering gemerkt. Zo lang ik geen problemen ervaar, update ik ook maar niets onder het mom van if it ain't broken...
- Alleen nog ervaring met een map Dawnbreaker met 30 man. Prima map voor dit aantal spelers, het wordt zeker niet te druk.
Morgen maar weer verder, zometeen weer vroeg op.
Eerste ervaringen:
- Smoother dan BF4. De algemene ervaring lijkt wat gestroomlijnder. Van het rennen tot aan tankbesturing.
- Met een Nvidia GTX670 en drivers 327.23 een uur gespeeld, geen enkele hapering of stottering gemerkt. Zo lang ik geen problemen ervaar, update ik ook maar niets onder het mom van if it ain't broken...
- Alleen nog ervaring met een map Dawnbreaker met 30 man. Prima map voor dit aantal spelers, het wordt zeker niet te druk.
Morgen maar weer verder, zometeen weer vroeg op.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ligt het aan mij of wordt VOIP niet echt veel gebruikt? Al een paar keer gehad dat tegen ze sprak maar dat niemand reageerde, zelfs niet in chat.
Of verwacht ik te veel van m'n random squadmates?
'I reject your reality and substitute my own'
Ik hoorde af en toe wat gekraak, dus als het goed is moet het werken. Ik kon zelf alleen niets zeggen terwijl ik wel een Mic had. Misschien nog even je settings nakijken? Ik had er niet echt zin/tijd voor. De eerste matches kijk je toch meestal wat rond en klooi je wat aan.theburninglink schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 01:37:
Ligt het aan mij of wordt VOIP niet echt veel gebruikt? Al een paar keer gehad dat tegen ze sprak maar dat niemand reageerde, zelfs niet in chat.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik heb last van dikke memory leaks, is er toevallig iemand die een fix heeft? Gebruik beta 8 driver van AMD. (had ik overigens ook last van bij beta 7). Memory leak lijkt veroorzaakt te worden door de GPU driver btw. (gecheckt met poolmon.exe -b)
[ Voor 23% gewijzigd door Rikkiz0r op 31-10-2013 01:43 ]
De beta v8 driver zou alleen maar crashes moeten verhelpen op windows 8!Rikkiz0r schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 01:41:
Ik heb last van dikke memory leaks, is er toevallig iemand die een fix heeft? Gebruik beta 8 driver van AMD. (had ik overigens ook last van bij beta 7). Memory leak lijkt veroorzaakt te worden door de GPU driver btw. (gecheckt met poolmon.exe -b)
Dus het lost, denk ik, helemaal geen memory leaks op. Is dit wel een driver probleem en niet gewoon het spel zelf?Feature Highlights of The AMD Catalyst 13.11 Beta8 Driver for Windows
Includes all Feature Highlights of the AMD Catalyst 13.11 Beta7
Resolves intermittent crashes experienced with Battlefield 4 on Windows 8 based systems
Het werkt wel ja, gister met een maat gewoon de VOIP gebruikt ipv teamspeak. Alleen valt het me op dat randoms nooit terugpraten.Royeboi schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 01:39:
[...]
Ik hoorde af en toe wat gekraak, dus als het goed is moet het werken. Ik kon zelf alleen niets zeggen terwijl ik wel een Mic had. Misschien nog even je settings nakijken? Ik had er niet echt zin/tijd voor. De eerste matches kijk je toch meestal wat rond en klooi je wat aan.
'I reject your reality and substitute my own'
Het lijkt er op dat battlelog plat ligt...
An error occurred while processing your request.
An error occurred while processing your request.
wat een geweldig spel! draait zonder al te veel tweaken al redelijk op mn pc.. alles high en 4x msaa en hbao.. 50 fps. toch is windows 8.1 proberen binnekort. maar wat een toffe ervaring is battlefield 4
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Het is een driver probleem, het spel gebruikt namelijk gewoon rond de 3 gb ram. Echter kan je met poolmon.exe -b zien dat de driver met de MINI tag (de AMD Displaydriver dus) ongeveer de hele RAM opslokt.NINjak schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 01:57:
[...]
De beta v8 driver zou alleen maar crashes moeten verhelpen op windows 8!
[...]
Dus het lost, denk ik, helemaal geen memory leaks op. Is dit wel een driver probleem en niet gewoon het spel zelf?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.