Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Als je toch aan het wachten bent....
:+
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cQQdGsnmIJg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skunk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07 21:26
Voor wie deze nog niet gezien heeft heel vette montage YouTube: FULL METAL β | Battlefield 4 Montage by Threatty

a.k.a. Skunko3o | Skunk-o3o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:04:
Ik probeer te begrijpen hoe BF4 uitgebracht word maar als ik lees welke versies hier gekocht weer word begrijp ik het even niet meer . :?
je hebt de basis uitvoering BF4 , dan BF4 Premium toch?
Je kan NU al BF4 Premium kopen ,wat ik met BF3 ook gekocht had maar later eigenlijk die Premium pakket naderhand uit kwam en ik dus eigenlijk sommige dingen en mappen op die manier dubbel als download kreeg.
Gebeurt dat Nu met BF 4 weer dan ??
Heeft het überhaupt weel nu dan BF 4 Premium te kopen of niet ??
eens en voor altijd een uitleg:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je hebt inderdaad verschillende edities en hieronder benoem ik ze even:

Battlefield 4 Standaard editie (50 euro)
Met dit pakket krijg je toegang tot Battlefield 4, zonder extra content zoals battlepacks of DLC's. dit is puur de game zelf.

Battlefield 4 Standaard editie PRE ORDER (60 euro)
Met dit pakket krijg je toegang tot Battlefield 4, alleen hierbij krijg je GRATIS de eerste DLC China rising erbij.

Battlefield 4 Deluxe of digital deluxe (70 euro)
Je krijgt hierbij toegang tot Battlefield 4, GRATIS de eerste DLC Chine rising en 3 battlepacks ***

Battlefield 4 Premium (50 euro)
Dit pakket staat LOS van Battlefield 4, je krijgt GEEN toegang tot battlefield 4, maar toegang tot extra content, dit pakket is te bestellen samen met alle andere versies.
voor dit bedrag krijg je 5 DLC's, alle battlepacks, weekelijkse extra content voor zowel ingame als buiten de game.

DLC's (prijs per stuk onbekend)
Het is ook mogelijk om alle DLC's apart aan te schaffen, hier betaal je dan een bedrag voor.
Echter hebben mensen met een Premium account voorrang tot de DLC's.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je koopt dus Battlefield 4 standaard editie, Deluxe editie voor de game.
Battlefield 4 premium is een Season pass waarmee je dus 1x 50 euro betaald voor alle extra content !!

Extra Uitleg:
*** Battlepacks zijn kisjes met extra items (camo's weapon unlocks, dogtags,more customization)
Battlepacks krijg je wanneer je een bepaalde rank hebt behaald (zoals in de Beta)
Wanneer je veel kills maakt met 1 wapen (210 kills voor de eerste battlepack voor een wapen)
Extra battlepacks via Premium (in totaal 9 stuks)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:07
Pykow schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:21:
[...]

Wel handig om even in de FP te zetten en hiernaar te linken, aangezien men te lui is om te zoeken zal dit niet de laatste keer zijn dat dit verteld moet worden }:|

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

naaitsab schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:23:
[...]

Wel handig om even in de FP te zetten en hiernaar te linken, aangezien men te lui is om te zoeken zal dit niet de laatste keer zijn dat dit verteld moet worden }:|
Dat mogen de topic eigenaren doen :P en ook verbeteren indien ik een foutje heb gemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 30-10-2013 14:24 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

net mijn code van bf4+china rising binnen gekregen..
toch ook maar gelijk premium erbij gekocht.. haha

het doet minder zeer.. 2 x een kleiner bedrag dan 1x een groot bedrag;) maar ik heb hem veel plezier aan premium gehad, dus nu kan ik deze ook niet laten liggen hoor.. tis goed! :D nu ff werken tot 0.00..

en dan knallen maar:D

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:23:
[...]

Stond al iets vergelijkbaars in de TS een tijd. Heb het eruit gegooid omdat niemand toch ooit in de TS kijkt...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
DanielWW2 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:27:
[...]

Stond al iets vergelijkbaars in de TS een tijd. Heb het eruit gegooid omdat niemand toch ooit in de TS kijkt...
Als men ook maar blijft reageren op te-lui-om-te-zoeken posts in plaats van linken zal niemand er naar kijken nee :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:47
DanielWW2 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:10:
[...]

Had ik ook, missie opnieuw starten. :/
pff leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFailzor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 13:28
Als ik mijn versie preload kan ik alleen maar russisch of pools als installatie taal kiezen. Dit meen je toch niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:53
Ik ben bang van wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iFailzor schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:34:
Als ik mijn versie preload kan ik alleen maar russisch of pools als installatie taal kiezen. Dit meen je toch niet he?
Je key uit een honkytonky land gehaald?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Verkeerde key gekocht :+ Voor een dubbeltje op de 1e rij kan dat je overkomen. EU keys zijn meestal iets duurder.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
вы должны просто перезапустить происхождения *vertaling je moet even origin herstarten (dat kon ik even niet laten, hoop dat translate het goed heeft :P)

Ik zou origin reloaden en anders even ergens contact op nemen met origin en dice.

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 10:44
Van het geld wat je overhoud ff een loi cursus Pools of Russian!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFailzor
Dracyn schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:36:
вы должны просто перезапустить происхождения *vertaling je moet even origin herstarten (dat kon ik even niet laten, hoop dat translate het goed heeft :P)

Ik zou origin reloaden en anders even ergens contact op nemen met origin en dice.
Niet nodig, ik jat de language files wel even van een bepaald download linkje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Is er al een beetje een goede site waar je de verschillende specs/ prestaties kan zien (videokaarten etc.) van de alpha game?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
exi22 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:37:
[...]

Van het geld wat je overhoud ff een loi cursus Pools of Russian!
Ik kan pools, ik wil best voor je vertalen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
simons schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:38:
Is er al een beetje een goede site waar je de verschillende specs/ prestaties kan zien (videokaarten etc.) van de alpha game?
Je bedoelt waarschijnlijk release of beta?
De specs staat al amd heeft de voorkeur (helaas)

[ Voor 8% gewijzigd door Dracyn op 30-10-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Dracyn schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:38:
Je bedoelt waarschijnlijk release of beta?
De specs staat al amd heeft de voorkeur (helaas)
Ik dacht laat ik het alpha noemen daar er officieel slechts een beta was... maar idd sommige kunnen via allerlei routes de zon in Korea zien ondergaan en ik dacht is er al meer bekend over de verschillende prestaties met de release versie?
In mijn geval ben ik erg benieuwd naar hoe een i5 2500k, gtx580 presteert onder 1080p met de release versie en welke setting dan het beste is (medium,max... ultra denk ik maar niet aan).

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:21:
[...]

Je hebt inderdaad verschillende edities en hieronder benoem ik ze even:

Battlefield 4 Standaard editie (50 euro)

Battlefield 4 Standaard editie PRE ORDER (60 euro)

Battlefield 4 Deluxe of digital deluxe (70 euro)

Battlefield 4 Premium (50 euro)

DLC's (prijs per stuk onbekend)
Je hebt Battlefield 4 Premium Edition er niet bij staan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:44:
[...]

Je hebt Battlefield 4 Premium Edition er niet bij staan. :+
Bestaat ook niet ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFailzor
Die bestaat wel, deze bestaat uit de basis game en het premium pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iFailzor schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:46:
[...]

Die bestaat wel, deze bestaat uit de basis game en het premium pakket.
Nee, die bestaat niet. Er is geen Premium Editie op de markt. Die kan in de toekomst wel komen maar tot op heden bestaat die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ja dat hebben sommige webshops ervan gemaakt, maar off. bestaat hij niet zoals Tsu aangeeft :+

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:01
Ik heb een Battlefield 4 Deluxe Edition gepreorderd. De steelcase en battlepacks etc. Morgen ophalen bij de gamemania! Ben zeeer benieuwd!

BF4 draaide op de beta al goed op mijn PC. Enige wat ik niet op op zijn hoogst kon zetten was een bepaalde functie die tot 200% ging o.i.d., ik geloof Resolution nog iets... Dan ging alles schokken. Zeer apart aangezien ik wel een GTX680 kaart heb maarja.

Nu 2x nieuwe driver updates gehad specifiek voor BF4 en de originele game, dus ben zeer benieuwd!

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:23
simons schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:43:
[...]

Ik dacht laat ik het alpha noemen daar er officieel slechts een beta was... maar idd sommige kunnen via allerlei routes de zon in Korea zien ondergaan en ik dacht is er al meer bekend over de verschillende prestaties met de release versie?
In mijn geval ben ik erg benieuwd naar hoe een i5 2500k, gtx580 presteert onder 1080p met de release versie en welke setting dan het beste is (medium,max... ultra denk ik maar niet aan).
We mogen het niet over hardware hebben hier...maar goed

Singeplayer draait hier niet slecht op mijn toch enigszins verouderde computer...Preset was Medium, dat ging zo'n 60FPS, op High zit ik rond de 30-45FPS. Videokaart duidelijk de bottleneck.

i7 870
HD6870

op 1080p uiteraard, valt me absoluut niet tegen, had het veel slechter verwacht. Vermoedelijk zal de MP nog wel wat cpu intensiever zijn. Harddisk heeft het erg zwaar (Samsung F3 7200RPM 1TB), snel bewegen in een zware multiplayer map gaat hij niet fijn vinden ben ik bang :'(

Maat in Amerika speelt met een i5 2500k en een HD6870, aldus hem gaat de multiplayer ook net op high

Ook slim dat het spel zelf aangaf dat de videokaart driver geupdated moest worden ;)

[ Voor 3% gewijzigd door nooberke op 30-10-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
MEHkamp heeft de status van mijn bestelling op "verzonden" gezet vandaag, vraag me af of ik het dan vandaag of morgen binnen krijg.

Er staat als de status "verzonden" onderstreept staat dat ik erop kan klikken om de bestelling te volgen, maar bij mij is het niet onderstreept en kan het dus niet volgen.

Misschien dat het door de brievenbus past en dat er dan geen track nd trace nodig is?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
rickyy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:50:
MEHkamp heeft de status van mijn bestelling op "verzonden" gezet vandaag, vraag me af of ik het dan vandaag of morgen binnen krijg.

Er staat als de status "verzonden" onderstreept staat dat ik erop kan klikken om de bestelling te volgen, maar bij mij is het niet onderstreept en kan het dus niet volgen.

Misschien dat het door de brievenbus past en dat er dan geen track nd trace nodig is?
Wees blij, bij mij staat er In behandeling
pff :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 12-09 20:59
rickyy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:50:

Komt inderdaad door de brievenbus en hij komt morgen als het goed is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Net een mail van bol.com gehad dat ik hem zo ie zo morgen ga krijgen :)

_/-\o_

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Ik krijg net de premium code binnen:)
GAME ON!

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Skills van die gast zijn niet flauw zeg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Hoe kan ik zien of ik premium heb trouwens?
Gisteren de normale gepreload en vandaag de code van premium verzilverd maar het plaatje in origin veranderd niet..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
DRuw schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:02:
Gisteren de normale gepreload en vandaag de code van premium verzilverd maar het plaatje in origin veranderd niet..?
Zie je alleen op Battlelog volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Je ziet het niet inderdaad maar je hebt wel opeens de premium battlepacks in battlelog ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFailzor
DRuw schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:02:
Je zou eens kunnen kijken in je origin ''Mijn Games'' tab en dan rechtsklik je op battlefield 4 en kies je voor gamedetails. Onderaan zou je dacht ik kunnen zien of je premium hebt geactiveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

m320 is echt OP nu hoor... check dit 8)7

YouTube: My first epic BF4 moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 11:01
Donnie schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:04:
Je ziet het niet inderdaad maar je hebt wel opeens de premium battlepacks in battlelog ;)
Ik heb wel premium maar nog geen premium battlepacks. Ouch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Bij mij duurde het even voordat ik ze zag, no worries ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Draai nu win8, gister nog win7 en dit is echt een hele verbetering. Speelde eerst op 75% resolution scale en nu op 100%, terwijl de FPS zelfs nog iets beter is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OP? Als jij de skills hebt om een overvliegende jet te raken en een jet zo laag overvliegt dat hij geraakt kan worden zie ik er geen probleem in dat je hem kan killen met een M320. Je hebt er skills voor nodig en de jet maakt de fout door te laag te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dit nu , wil ik Battlefield 4 Premium bestellen krijg ik dit bericht van die site gamesync
,

Het gewenste aantal voor “Battlefield 4 Premium DLC Origin Digital Key Version” is niet beschikbaar. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Tsurany schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:13:
[...]

OP? Als jij de skills hebt om een overvliegende jet te raken en een jet zo laag overvliegt dat hij geraakt kan worden zie ik er geen probleem in dat je hem kan killen met een M320. Je hebt er skills voor nodig en de jet maakt de fout door te laag te vliegen.
Laag vliegen is geen fout hoor! ik vlieg eigenlijk heel veel laag met een jet, dan ben je voor jets/choppers/hoog staande spelers moeilijker te locken! (in bf3 dan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Hier wat info voor de gebruikers van AMD GPU(s) onder ons die problemen hebben met de (beta) drivers. De beta drivers versie v7 zijn bedoeld speciaal voor CF setups!
With the launch of Battlefield 4 the new AMD Catalyst 13.11 Beta Driver v7 has been released.

This driver update includes everything that was highlighted in the v6 drivers but also includes an increases to AMD CrossFire​​ scaling up to an additional 20% for Battlefield 4. In other words if you’re using this setup for Battlefield 4 you’d better get these new drivers now.
Dus heb je geen CF setup dan is er geen reden om voor de v7 te gaan en kan je het volgens mij (tot nu toe) beter bij de beta v6 drivers houden (als ik het goed begrijp)! Mogelijk dat v7 daarom minder stabiel is op een systeem met 1 kaart, maar goed het is maar een idee.

Heb zelf de preload klaar staan om na 0:00 aan de slag te gaan heb/had geen zin om met vpn's te gaan kloten om te kunnen spelen en wacht geduldig af. :)

Als ze nou om 0:00:01 bij alle EU spelers de XP, enz, op 0 gooien zou wel een mooie grap zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:01
Hoe kunnen mensen nu al de game preloaden/spelen? Ik heb de Deluxe Edition gepreorderd maar ik heb verder nog geen code oid ontvangen? (Gamemania btw)

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJH schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:12:
Draai nu win8, gister nog win7 en dit is echt een hele verbetering. Speelde eerst op 75% resolution scale en nu op 100%, terwijl de FPS zelfs nog iets beter is :)
Resolution scale? Wilt dat zeggen dat je bijv. BF op 1600x900 laat draaien terwijl je scherm native 1920x1080 ondersteunt en hiermee je die zwarte balken wegwerkt en het precies laat passen in je scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:19:
Laag vliegen is geen fout hoor! ik vlieg eigenlijk heel veel laag met een jet, dan ben je voor jets/choppers/hoog staande spelers moeilijker te locken! (in bf3 dan!)
Fout is wellicht de verkeerde benaming maar in dit scenario is het wel de keuze die tot gevolg heeft dat je makkelijk uit de lucht geschoten wordt door bijvoorbeeld een M320.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

bryanvan schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:22:
Hoe kunnen mensen nu al de game preloaden/spelen? Ik heb de Deluxe Edition gepreorderd maar ik heb verder nog geen code oid ontvangen? (Gamemania btw)
vpn's etc. Lees het topic voordat je vraagt aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Laatst online: 12-09 21:14

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Njay schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:57:
Net een mail van bol.com gehad dat ik hem zo ie zo morgen ga krijgen :)

_/-\o_
Volgens mij stond er bij de bestelling dat de key om 24:00 werd toegestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Vraag komt 10 x per dag voorbij inderdaad, en preloaden kun je al vanaf maandag (als je hem via origin hebt gekocht, ipv hardcopy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Tsurany schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:23:
[...]

Fout is wellicht de verkeerde benaming maar in dit scenario is het wel de keuze die tot gevolg heeft dat je makkelijk uit de lucht geschoten wordt door bijvoorbeeld een M320.
Kan het filmpje niet kijken, zit op mijn stage dus kan dat niet beoordelen maar als je een jet uit de lucht schiet met een m320 kan ik je wel vertellen dat je serieuze skills hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Valt mee. Hij vliegt langzaam over op ongeveer 1 meter boven zijn hoofd.

En een M320 is daardoor niet OP.

Vraag me af hoe een jet in het echt omgaat met een granaat. Denk niet veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Donnie schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:24:
Vraag komt 10 x per dag voorbij inderdaad, en preloaden kun je al vanaf maandag (als je hem via origin hebt gekocht, ipv hardcopy)
Ook als je alleen een "key" bij een andere shop online heb gekocht kan je preloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Stewie!

Keen must die!

Dat wordt spannend morgen! Inmiddels zijn al vele Nederlandse spelers online voordat de game uit is gebracht. Dat gaat dus een druk weekend worden!

Bij DICE is deze week de champagne ontkurkt, proosten op de launch van BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

FrankoNL schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:27:
Valt mee. Hij vliegt langzaam over op ongeveer 1 meter boven zijn hoofd.

En een M320 is daardoor niet OP.

Vraag me af hoe een jet in het echt omgaat met een granaat. Denk niet veel beter.
Het zijn HE rounds, ligt af van de plaatsing denk ik. Zal wel damage doen, zeker als het voor de intakes van de engines is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:33:
Dat wordt spannend morgen! Inmiddels zijn al vele Nederlandse spelers online voordat de game uit is gebracht. Dat gaat dus een druk weekend worden!

Bij DICE is deze week de champagne ontkurkt, proosten op de launch van BF4
Het is alleen jammer dat server providers langzaam zijn met het volledig afleveren van de servers. Kennelijk houden ze ook geen rekening met de mogelijkheid dat veel mensen eerder willen unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Ik heb 2x HD6850 in crossfire met een stel oude drivers, kan ik ook beter voor die v7 beta gaan? Of is de nieuwste driver update al ruimschoots voldoende om de game te spelen? BF3 draaide verder prima in high quality, dus verwacht eigenlijk geen problemen.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Stewie!

Keen must die!

Tsurany schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:36:
[...]

Het is alleen jammer dat server providers langzaam zijn met het volledig afleveren van de servers. Kennelijk houden ze ook geen rekening met de mogelijkheid dat veel mensen eerder willen unlocken.
Hoe bedoel je dat?

Alle pre-orders zijn voor de eerste release datum online gekomen en nieuwe bestellingen komen binnen enkele uren volledig online. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
NoepZor schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:39:
Ik heb 2x HD6850 in crossfire met een stel oude drivers, kan ik ook beter voor die v7 beta gaan? Of is de nieuwste driver update al ruimschoots voldoende om de game te spelen? BF3 draaide verder prima in high quality, dus verwacht eigenlijk geen problemen.
Tijdens het spelen van de beta van BF4 gaven de beta drivers van AMD een betere prestatie ingame dus ik zou zeker voor het spelen van BF4 een beta driver gebruiken, terug kan je altijd nog (als daar een reden voor zou zijn) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:53
NoepZor schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:39:
Offtopic:
De nieuwe BETA driver zorgt voor CF support in BF4, dus het zou wel slim zijn als je die download.
In ieder geval is dit niet het topic om deze zaken te bespreken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje,

Is BF4 veel zwaarder qua requirements dan BF3?

Op mijn pc kan ik BF3 redelijk draaien (zo'n beetje het meeste op medium of high) maar ik vraag me af of mijn oude trouwe puut BF4 nog aan kan? Dit houdt me nu nog een beetje tegen om em aan te gaan schaffen, iemand die hier wat over kan zeggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:11:
Even een vraagje,

Op mijn pc kan ik BF3 redelijk draaien (zo'n beetje het meeste op medium of high) maar ik vraag me af of mijn oude trouwe puut BF4 nog aan kan? Dit houdt me nu nog een beetje tegen om em aan te gaan schaffen, iemand die hier wat over kan zeggen? :)
Ben ook wel benieuwd eigenlijk (speel net een week BF3 :o ).

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Ik speel zelfs met betere settings en fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Even een vraagje,

Hier ongeveer hetzelfde.

ps Siege of Shanghai lijkt vaker vast te lopen dan anders maps. Heb niet vaak vastlopers, behalve bij SoS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Even een vraagje,

Als je m op Origin koopt kan je 'm 24 uur spelen, als het niks is krijg je je geld terug.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Stewie! schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:42:
[...]

Hoe bedoel je dat?

Alle pre-orders zijn voor de eerste release datum online gekomen en nieuwe bestellingen komen binnen enkele uren volledig online. :)
Alleen werken nog niet alle admin functies volledig, zoals bijvoorbeeld het streamen naar PBBans werkt nog niet:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/51234770/notstreaming.PNG

Alhoewel de GSP's daar waarschijnlijk weinig aan kunnen doen... :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
bryanvan schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:49:
Ik heb een Battlefield 4 Deluxe Edition gepreorderd. De steelcase en battlepacks etc. Morgen ophalen bij de gamemania! Ben zeeer benieuwd!
lekker duur, lol
Leg er 5 euro bij en je kon al bf4 + premium hebben :P
(dan heb je hem natuurlijk wel enkel digitaal zonder steelcase)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoef
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 11:41
SmokingCrop schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:41:
[...]

lekker duur, lol
Leg er 5 euro bij en je kon al bf4 + premium hebben :P
(dan heb je hem natuurlijk wel enkel digitaal zonder steelcase)
Voor hoeveel heb je dan een BF4 + Premium? Ik heb zelf ook bij Gamemania een BF4 delux bestelt, maar heb hier 60euro voor betaald. Heb nog geen deal gevonden voor BF4 + Premium...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Eindelijk me Bf4 premium code gekregen :D Wat gaat preloaden langzaam zeg :P

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

TheBoef schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:45:
[...]

Voor hoeveel heb je dan een BF4 + Premium? Ik heb zelf ook bij Gamemania een BF4 delux bestelt, maar heb hier 60euro voor betaald. Heb nog geen deal gevonden voor BF4 + Premium...
Ik heb er 80€ voor moeten betalen, zonder case natuurlijk. Maar dat soort dingen boeit me niet staat alleen maar stof te verzamelen en in een paar jaar kan je alleen nog maar single player spelen en daar koop je de game niet voor.

K*T dit had een edit moeten zijn en niet een nieuw bericht Sorry admin. :)

[ Voor 7% gewijzigd door D0gtag op 30-10-2013 16:47 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
  • Laatst online: 12-09 11:01
TheBoef schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:45:
[...]

Voor 70 euro heb je Battlefield 4 + Premium online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 17:13
Net aangeschaft, maar mijn god wat is die Origin download traag. Goed, verder niet mieren hier maar toch. Ben heel erg benieuwd. Hoelaat kan je gaan spelen vannacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 18:42
DennisM6 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:14:
Net aangeschaft, maar mijn god wat is die Origin download traag. Goed, verder niet mieren hier maar toch. Ben heel erg benieuwd. Hoelaat kan je gaan spelen vannacht?
Ik kreeg hem binnen met volledige snelheid. Ik heb met downloads nog nooit problemen gehad met Origin.

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

gisteren met 7,5 mb per sec binnengehaald hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
DRuw schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:24:
gisteren met 7,5 mb per sec binnengehaald hoor :)
Hier ook lekker snel 12,5 mb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
Wat een dope game zeg! Al een paar dagen aan het spelen en moet zeggen dat dit zeker de beste bf is tot nu toe :) Loopt ook lekker met me 670 oc alles op high behalve AA. Aventoe wat framedrops maar er zal vast nog een patch en\of driver update komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
MrFax schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:16:
Ik kreeg hem binnen met volledige snelheid. Ik heb met downloads nog nooit problemen gehad met Origin.
Downloaden zelf gaat altijd probleemloos via Origin, het probleem is echter dat niet iedereen zomaar limietloos kan downloaden (in België) althans. Ik zit namelijk met een download limiet van zo'n 100 GB per maand en zo maar even 24 GB voor 1 game (:O) haalt al meteen een vierde van m'n limiet erdoor! Hopelijk is het het waard :D
MrDummy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:42:
Het is wel duidelijk dat water simulatie in BF4 beter uitgewerkt is dan in BF3. Op een eilanden map zien we water simulator goed werken. Zodra er flink storm opsteekt gaat het echt op en neer. Dat is nog extra kicken :-)
Het is ook lang geleden dat ik eilandenmap speel... dat stamt nog van oude Battlefield 1942 tijden...
Het is leuk dat er genoeg variatie is in BF4 mappen, want BF3 is nogal veel landschap en steden maar geen open zee strijd...
Het gaat zover dat ik zo af en toe even kopje onder ga....
En genieten van het zicht onder water? 8)7 Altijd grappig als er iemand op de Beta onder water ging zwemmen, had je meteen een volgende "Troll"target :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JimDB schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:55:
[...]

Downloaden zelf gaat altijd probleemloos via Origin, het probleem is echter dat niet iedereen zomaar limietloos kan downloaden (in België) althans. Ik zit namelijk met een download limiet van zo'n 100 GB per maand en zo maar even 24 GB voor 1 game (:O) haalt al meteen een vierde van m'n limiet erdoor! Hopelijk is het het waard :D
Whaha dat download-limiet. I feel sorry for you :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
JimDB schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:55:
[...]

[...]

En genieten van het zicht onder water? 8)7 Altijd grappig als er iemand op de Beta onder water ging zwemmen, had je meteen een volgende "Troll"target :+
Serieus? Anno 2013 een download limiet bij een internetverbinding 8)7 Dat zijn twee bluray's? Apart. Downloaden gaat via Orgin gelukkig heel snel.

Hoe snel vinden jullie het levellen gaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bol.com mail:

Staat je team al in de startblokken om ten strijde te trekken en door weer en wind de vijand uit te schakelen?
Ons Squadteam in het distributiecentrum is al druk bezig om jou zo snel mogelijk het slagveld op te krijgen.
Hoe verloopt de voorbereiding?

Je ontvangt uiterlijk morgenochtend 07:00 uur een e-mail als Battlefield 4 is overgedragen aan PostNL.
PostNL levert je bestelling morgen tussen 08:00 en 20:00 uur af.
Het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van jouw postbezorger. Je kunt je bestelling helaas niet volgen via Track & Trace.

Dus nog even geduld voordat je jezelf onderdompelt in de glorieuze chaos van totale oorlog…

Hartelijk dank voor je aankoop bij bol.com. Sneuvel niet in de strijd, we zien je graag terug in onze winkel!

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:53
Nou nou, ze doen er wel hun best op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Hehe idd, beter dan Wehkamp |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skunk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07 21:26
Inderdaad die van mij is nog steeds in behandeling maar kan hem nu aan klikken om ene vaage reden :|

a.k.a. Skunko3o | Skunk-o3o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
mylittlep0ny schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:21:
[...]

Inderdaad die van mij is nog steeds in behandeling maar kan hem nu aan klikken om ene vaage reden :|
Mijne ook maar vrienden van me hebben verzonden als status. Heeel raar want ik had ze juist verteld om 'm bij Wehkamp te bestellen |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Hmm.. krijg ineens een update van 677MB voor BF4.. iemand die weet wat de patch doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Versteegrob schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:09:
[...]

Serieus? Anno 2013 een download limiet bij een internetverbinding 8)7 Dat zijn twee bluray's? Apart. Downloaden gaat via Orgin gelukkig heel snel.

Hoe snel vinden jullie het levellen gaan??
Correct me if I'm wrong maar werken alle providers in Nederland niet via een zogenaamde Fair Use Policy? Op zich zit daar ook een limiet aan toch? Khad is gelezen dat je gecontacteerd wordt (of snelheid teruggedraaid) als je een absurd grote grootverbruiker bent.

Kzit zelf met limiet van 150 GB. Nog nooit echt meer moeten hebben... Nochtans ben ik een hevige Steam gebruiker en bekijk alle Youtube video's op 1080p indien mogelijk. :)
100 GB zou me soms ook wel beginnen te irriteren, dat wel. 150 lijkt echt de sweet spot.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/usage.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
maniak schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:23:
Hmm.. krijg ineens een update van 677MB voor BF4.. iemand die weet wat de patch doet?
Iedereen permabannen die heeft geactiveerd via VPN ;)

Volgens mij was het iets met sound bugs oplossen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Laatst online: 12-09 21:14

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:09:
Bol.com mail:

Staat je team al in de startblokken om ten strijde te trekken en door weer en wind de vijand uit te schakelen?
Ons Squadteam in het distributiecentrum is al druk bezig om jou zo snel mogelijk het slagveld op te krijgen.
Hoe verloopt de voorbereiding?

Je ontvangt uiterlijk morgenochtend 07:00 uur een e-mail als Battlefield 4 is overgedragen aan PostNL.
PostNL levert je bestelling morgen tussen 08:00 en 20:00 uur af.
Het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van jouw postbezorger. Je kunt je bestelling helaas niet volgen via Track & Trace.

Dus nog even geduld voordat je jezelf onderdompelt in de glorieuze chaos van totale oorlog…

Hartelijk dank voor je aankoop bij bol.com. Sneuvel niet in de strijd, we zien je graag terug in onze winkel!

:*)
Leuk en aardig maar die mensen van BOL naaien je mooi. Als je de promo gelezen had werd om 24:00 de key opgestuurd. Hier ben ik op af gegaan anders had ik hem niet eens besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Heb hem zelf gisterenavond nog net op tijd gecanceld bij Wehkamp en heb hem gelijk online gekocht omdat er een leuke combo deal was met Battlefield 4 Premium. ;)

Bij Battlefield 3 was Wehkamp netjes en gewoon op tijd, de eerste dag dat je kon spelen, binnen. Tja, je kan niet eerder preloaden en op de dag zelf al om 0:00 online maar de meeste kunnen morgen denk ik/hopelijk wel gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:35
RocketKoen schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:24:
[...]

Iedereen permabannen die heeft geactiveerd via VPN ;)

Volgens mij was het iets met sound bugs oplossen.
Ik ben benieuwd wat de changelog is. Zou mooi zijn dat die bug er uit is ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

caanova1984 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:25:
[...]

Leuk en aardig maar die mensen van BOL naaien je mooi. Als je de promo gelezen had werd om 24:00 de key opgestuurd. Hier ben ik op af gegaan anders had ik hem niet eens besteld.
Huh? Hoe kunnen ze de keys verzenden als die in je hoesje zitten? Volgens mij heb jij het verkeerd begrepen of je bedoelt de DLC China Rising codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Laatst online: 12-09 19:14
Ook nog altijd aan het wachten, dus hoop dat bol morgen ook bij mij levert...

Staat nog altijd bij bestelstatus: wordt verwerkt en bij verzending op verschijningsdatum...
dus hoop neit dat ie morgen pas de post op gaat en dat ie pas vrijdag zou komen :(

Verder heb ik ook nog altijd de belgische kut limiet van 100 GB, ben er eigenlijk nog nooit over gegaan, dus hopen dat dat morgen ook niet het geval zal zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Asgaro schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:24:
[...]

Correct me if I'm wrong maar werken alle providers in Nederland niet via een zogenaamde Fair Use Policy? Op zich zit daar ook een limiet aan toch? Khad is gelezen dat je gecontacteerd wordt (of snelheid teruggedraaid) als je een absurd grote grootverbruiker bent.

Kzit zelf met limiet van 150 GB. Nog nooit echt meer moeten hebben... Nochtans ben ik een hevige Steam gebruiker en bekijk alle Youtube video's op 1080p indien mogelijk. :)
100 GB zou me soms ook wel beginnen te irriteren, dat wel. 150 lijkt echt de sweet spot.

[afbeelding]
Het heeft geen nut om zo te generaliseren. Sommige mensen hebben genoeg aan 1GB/maand, terwijl anderen elke week een paar BluRay's downloaden. Zo heb ik gemiddeld zo'n 500GB aan usenetverkeer per maand:

Okt 13 ⇒ 431.3 GB
Sep 13 ⇒ 544.7 GB
Aug 13 ⇒ 531.9 GB
Jul 13 ⇒ 501.1 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:24:
[...]

[afbeelding]
Wat is een datalimiet? :+
Nee, Nederland is ver verheven boven deze praktijken. Tenminste voor vaste internetaansluitingen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Hoe zit het eigenlijk met het hele muis acceleratie verhaal van Windows 8.1 , ondervindt men hier nog last van of is het op een bepaalde manier gepatcht? Ik zit te twijfelen of ik direct voor 8.1 moet gaan of eerst nog even gewoon Windows 8.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
speedyjules07 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:01:
Hoe zit het eigenlijk met het hele muis acceleratie verhaal van Windows 8.1 , ondervindt men hier nog last van of is het op een bepaalde manier gepatcht? Ik zit te twijfelen of ik direct voor 8.1 moet gaan of eerst nog even gewoon Windows 8.
Volgens mij was het maar bij een paar games.
Ik draai 8.1 en heb nog niks vaags gemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
niet normaal meer moet je weer vijftig berichten doordraaien die alleen maar gaan over downloaden, key enzz.... Ga dit voorlopig maar negeren dit topic. Gewoon waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
TecTo schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:07:
niet normaal meer moet je weer vijftig berichten doordraaien die alleen maar gaan over downloaden, key enzz.... Ga dit voorlopig maar negeren dit topic. Gewoon waardeloos.
Overdrijven is ook een vak, wat wil je uberhaupt lezen in de bf4 forum? Het spel is nog niet uit

[ Voor 4% gewijzigd door Msi92 op 30-10-2013 19:09 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.