Angelo NL / Global Cargo VTC
Gisteren inderdaad ook gezien.Mitt3nz schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:50:
Iemand anders last van flikkerende grondtextures in Golmud Railway?
rij ik in een tank hoor je hem niet meer rijden maar de bijgeluiden hoor je dan weer wel.
iemand hetzelfde issue?
Je ziet ook wel dat die jongens niet veel Battlefield spelen, ze hebben geen flauw benul wat ze ermee aan moeten.Pykow schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:52:
[...]
Gamekings ? je bedoelt call of duty fan boys ?
Een echte colonel 100 star poepvogel weet gelijk hoe je op zo'n emmer plaats moet nemen.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Na deze oefening was ik (dacht ik) klaar voor een MP potje. Niet dus
Iemand die vanavond misschien (evt. met TS3) zin heeft om iemand mee op sleeptouw te nemen?
Verder in 2 avonden denk ik 3 crashes gehad en wat bugjes in de SP(ineens door de grond vallen enzo.) Lastig maar voor mij zeker niet game brekend. Ik verwacht dat deze ook snel verholpen zullen/kunnen worden.
[ Voor 38% gewijzigd door perpixel op 30-10-2013 10:06 ]
Heb de final nog niet gedaan, maar dit probleem is bijna een featuremartijn24 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:01:
geen crashes maar wat wel heel irritant is dat me geluid weg valt onder het spelen!
rij ik in een tank hoor je hem niet meer rijden maar de bijgeluiden hoor je dan weer wel.
iemand hetzelfde issue?
Ja hier ook. Heb er nog niets over kunnen vinden, althans een fix oid. Ren je ergens is het helemaal stil en hoor je alleen de stemmen, en op en eens is al het geluid weer terug..martijn24 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:01:
geen crashes maar wat wel heel irritant is dat me geluid weg valt onder het spelen!
iemand hetzelfde issue?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
ja inderdaad bij BF3 had ik er alleen in voertuigen last van , maar nu bij BF4 is dit continue heeel erg irritant is er een oplossing ?Sinus_rhythm schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:04:
[...]
Heb de final nog niet gedaan, maar dit probleem is bijna een feature... Bij BF2 en BF3 had ik er ook al last van..
ja correct geluid komt wel weer terug , maar valt continue even stil.m0nk schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:05:
[...]
Ja hier ook. Heb er nog niets over kunnen vinden, althans een fix oid. Ren je ergens is het helemaal stil en hoor je alleen de stemmen, en op en eens is al het geluid weer terug..
Het hebben van geen ren/schiet/voertuiggeluiden kwamen het meest voor... Maar bij mij leek elk onderdeel apart welleens weg te kunnen vallenmartijn24 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:05:
[...]
ja inderdaad bij BF3 had ik er alleen in voertuigen last van , maar nu bij BF4 is dit continue heeel erg irritant is er een oplossing ?

Zelf nooit een orzaak gevonden, drivers uptodate, en volgens mij is er in bf3 wel iets gepatcht waardoor het iets minder werd..
[ Voor 13% gewijzigd door Sinus_rhythm op 30-10-2013 10:08 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
http://battlelog.battlefi...hpast/stats/351795158/pc/
ik heb in BF3 met 300+ uur level 36 gehaald ofzo (ik ben geen ster speler) maar zegt wel iets over de drempel.
When playing BF3 my AUDIO randomly completely FAILS. This happens with the on-board realtek HD audio or with my sound blaster xfi extreme add-on card. Crazy... NOTE: Audio Slide in BF3 is all the way up....... NOTE: Sound for everything else is fine...
Found the FIX for this... (assuming that you use ORIGIN to launch BF3)
Leave BF3 running and Alt + Tab out,,, go to windows speaker icon in lower right hand corner of task bar... Click on it and click on Equalizer and it will pop up on the screen. NOTE: that the volume is up on everything EXCEPT ORGIN.... Slide Volume UP on ORIGIN to about 25%.... Go back into game and test... After this adjustment it slipped back to ZERO about 4 times before it finally STUCK at about 25% volume.... but it did finally stick. Then I went into the Game Volume and adjusted accordingly....
kan nooit kwaad dit te proberen. want had percies hetzelfde probleem in BF3 maar dan minder.
Mwah, die 300+ uur naar level 36 lijkt me een heel verkeerde inschattingRoyK schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:14:
Deze gast heeft in 18 uur level 40 gehaald.. Als het levelen zo hard gaat.. is de uitdaging op dat gebied er wel snel af denk ik.
ik heb in BF3 met 300+ uur level 36 gehaald ofzo (ik ben geen ster speler) maar zegt wel iets over de drempel.
En levelen is ook erg makkelijk met die XP boosts. Awards stapelen en dan allemaal tegelijk cashen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik ga vanmiddag/vanavond mezelf ook aan MP wagen (hoewel ik wel al de beta flink heb gespeeld) en zit dan op de TS van bug. Wil best met je in een tank rondcorssen ofzoperpixel schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:02:
Gisterenavond al de SP uitgespeeld (Leek me verstandig aangezien dit weer mijn eerste shooter sinds tijden wordt) Waarna ik even de test range heb geprobeert. Na deze oefening was ik (dacht ik) klaar voor een MP potje. Niet dus
grootte faal etc. te veel nieuwe informatie (iets met bomen en bossen zien).
Iemand die vanavond misschien (evt. met TS3) zin heeft om iemand mee op sleeptouw te nemen?
Loopt lekker soepel en soms een enkele crash maar dat fixen ze wel.
Enige gekke wat ik hier ook al heb gelezen is dat het geluid opeens verdwijnt.... Hoop dat ze hier ook met een fix komen! Geen zin om zelf elke keer te knutselen. Overigens heb ik de geluid op "war tapes" staan.
Ik denk dat ik een hele gemiddelde gamer ben. Niet slecht, geen topper. Level 36 met hier en daar leuke potjes en een heleboel aagenklooi potjes met 300 uur heel normaal isTsurany schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:17:
[...]
Mwah, die 300+ uur naar level 36 lijkt me een heel verkeerde inschatting![]()
En levelen is ook erg makkelijk met die XP boosts. Awards stapelen en dan allemaal tegelijk cashen.
Hij heeft alleen maar Domination en Deathmatch gespeeld, dat met de XP boost in premium in de battlepacks kan het heel erg snel gaan.RoyK schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:14:
Deze gast heeft in 18 uur level 40 gehaald.. Als het levelen zo hard gaat.. is de uitdaging op dat gebied er wel snel af denk ik.
Andere modes duurt het veel langer. als ik mijn XP boost aanzet ga ik ook domination of deathmatch spelen
van 30 nov. tot 1 dec ofzo iets, was er ook een double XP event voor premium.
[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 30-10-2013 10:52 ]
Wat betreft lyrisch over de game, ben gewoon heel erg enthousiast en wellicht heeft dit te maken dat er weinig of geen problemen zich voordoen en mijn hardware volledig tot zijn recht komt. Als je ervan uit zou gaan dat dice niets zou verbeteren dan heeft het zeuren ook geen zin. Gewoon een andere game gaan spelen is de enige oplossing want geld uitgeven en zeuren ........ dat is een soort masochisme
Geluid is zeker server related, het geluid valt gewoon op de hele server weg (aantal keren nagevraagd, iedereen had het elke keer precies op dezelfde momenten).Tsurany schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:12:
Dat geluid probleem ook gehad inderdaad. Lijkt haast server related omdat al mijn TS buddy's het toen ook hadden. Potjes daarna geen enkel probleem meer. Wellicht toeval, wellicht server related.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Wanneer je een battlepack hebt geopent met een XPboost, moet je een server joinen en dan op ESC klikken om naar het menu te gaan, je ziet dan rechtsonder de optie boost.exi22 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:53:
Waar kan je xp boost aanzetten als premium lid?
ah ok thx!Pykow schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:58:
[...]
Wanneer je een battlepack hebt geopent met een XPboost, moet je een server joinen en dan op ESC klikken om naar het menu te gaan, je ziet dan rechtsonder de optie boost.
Denk dat hij wel nog gelijk heeft. Ik zit namelijk zéér dicht aan die aantallen.Tsurany schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:17:
[...]
Mwah, die 300+ uur naar level 36 lijkt me een heel verkeerde inschatting
Play time: 299h 18m
Level: 37 (edit: bedoelde inderdaad Colonel Service Star 37)
En 'k schat me ook middelmatig in. Geen topper maar ook niet slecht... Tenzij ik men defibs bovenhaalde en als een kip zonder kop begon rond te huppelen.. AAAAWW YYEEEEAH.
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 30-10-2013 11:25 ]
Denk dat het toch een beetje aan de lage kant isRoyK schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:47:
[...]
Ik denk dat ik een hele gemiddelde gamer ben. Niet slecht, geen topper. Level 36 met hier en daar leuke potjes en een heleboel aagenklooi potjes met 300 uur heel normaal is
Bedoel je niet colonel service star 37? Ik zit na 200 uur op:Asgaro schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:12:
[...]
Denk dat hij wel nog gelijk heeft. Ik zit namelijk zéér dicht aan die aantallen.
Play time: 299h 18m
Level: 37
En 'k schat me ook middelmatig in. Geen topper maar ook niet slecht... Tenzij ik men defibs bovenhaalde en als een kip zonder kop begon rond te huppelen.. AAAAWW YYEEEEAH.
RANK 61
COLONEL SERVICE STAR 16
En schat mezelf gemiddeld (of misschien zelfs nog wel iets onder
[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 30-10-2013 11:19 ]
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Als je het over Colonel Service Star 36 bent klopt dat wel, als je het over gewoon level 36 hebt ben je ver onder het gemiddelde vrees ik.RoyK schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:47:
[...]
Ik denk dat ik een hele gemiddelde gamer ben. Niet slecht, geen topper. Level 36 met hier en daar leuke potjes en een heleboel aagenklooi potjes met 300 uur heel normaal is
De die-hard fans spelen toch al lang?S0cky schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:23:
Hey gaat hier iemand ook naar de midnight release bij de media markt in Roermond? Het lijkt namelijk erg slecht geadverteerd te zijn...
[ Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 30-10-2013 11:24 ]
Bunny Hopping / Evasive Maneuvres, beste militaire tactic everAsgaro schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:12:
Battlefield is zo wat dé game waar springen wel degelijk een nut heeft
Denk dat iedereen het hier inderdaad over Colonel rankings heeftBartske schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:17:
Bedoel je niet colonel service star 37? Ik zit na 200 uur op:
RANK 61 COLONEL SERVICE STAR 16
En schat mezelf gemiddeld (of misschien zelfs nog wel iets onder) in. Dat is met een SPM van 438 wat niet erg hoog is.
Level 32 Colonel in 236 uur hier, in BF3.
Dat is bij elke PC-shooter toch altijd al het geval geweest???JimDB schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:23:
Bunny Hopping / Evasive Maneuvres, beste militaire tactic ever![]()
Battlefield is zo wat de enige game waar springen wel degelijk een nut heeft
Ik doe niets anders dan springen.
Heb een razer naga epic....
Speel ook met de Nostromo ernaast, maar ga denk toch weer met keyboard verder want wordt helemaal simpel van het feit dat ik mijn knoppen een halve meter moet indrukken voordat het activeert, voelt erg knullig aan helaas.
Er zijn verschillende games waar springen er gewoon voor zorgt dat je gewoon verticaal omhoog gaat en je dus niet een konijnen pas aanneemt hoorA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:25:
Dat is bij elke PC-shooter toch altijd al het geval geweest???
Ik doe niets anders dan springen.
JA maar ik ben geen die-hard fan! Althans geen fan die gaat zitten kloten met VPN's, Mexicaanse Origin etc. Ik vind zo'n midnight release altijd wel gezellig, dan zie je die mensen waar je virtueel oorlogje mee speelt nog eens
Er zijn geen "juiste" mouse settings. Maar heb je een shooter waar de instellingen wel goed staan? Dan kan je die instellingen overzetten naar BF4 met behulp van: http://www.mouse-sensitivity.com/Nightcrowy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:26:
Iemand wat tips, advies of een linkje ofzo voor de juiste mouse settings qua dpi enzo, ik heb het gevoel dat het bij mij niet goed staat nu, lijkt wel alsof ik niet raak mag schieten van het spel ;-)
Heb een razer naga epic....
Algemene aanraders:
Muis in Windows instellen op 6/11
De MarkC Mousefix uitvoeren: http://donewmouseaccel.bl...use-acceleration-fix.html
Goede muismat (Steelseries QCK is een goedkope maar erg fijne)
DPI tussen de 800 - 1200, heel veel meer heeft eigenlijk geen zin meer
Relatief lage in-game sensitivity
Ik neem aan dat je op CoD doelt? Dat zou kunnen, die games speel ik nooit, ik doelde meer op de Quakes, de UTs, de Halflife mods, CS etc.JimDB schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:28:
[...]
Er zijn verschillende games waar springen er gewoon voor zorgt dat je gewoon verticaal omhoog gaat en je dus niet een konijnen pas aanneemt hoorIn de meesten vertraagt het je zelfs.
Dat lijkt mij niet juist.NoFearz schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:30:
Hoort het zo dat de magnifier (x2) samen met een rds of holo minder ver inzoomt dan een rds of holo zonder de magnifier?
ow je hebt gelijk. Ik ben rank 80 hahaTsurany schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:23:
[...]
Als je het over Colonel Service Star 36 bent klopt dat wel, als je het over gewoon level 36 hebt ben je ver onder het gemiddelde vrees ik.
[...]
De die-hard fans spelen toch al lang?
http://battlelog.battlefi...wavel/stats/172419983/pc/
Verwijderd
Wehkamp levert gewoon traag, hebben ze altijd gedaan.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:45:
hmmm tijd om een dreigbrief te sturen naar wehkamp of heeft iemand hem al binnen hier van wehkamp?
Verwijderd
haha ik keek toevallig net even! hij is verstuurt...Tsurany schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:45:
[...]
Wehkamp levert gewoon traag, hebben ze altijd gedaan.
@Ace ruimt zijn C4 maar weer netjes op.
Ik help het je hopen, afgaande op de ervaringen uit het BF3 topic, is de kans groter dat die maandag pas op de deurmat ligt.....Msi92 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:52:
Mensen die BF4 bij Wehkamp hebben besteld, bestelstatus is nu: in behandeling
You sure?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:54:
[...]
Ik help het je hopen, afgaande op de ervaringen uit het BF3 topic, is de kans groter dat die maandag pas op de deurmat ligt.....
[ Voor 6% gewijzigd door Msi92 op 30-10-2013 11:56 ]
Owh, even kijken hoe het er hier voor staat dan. Heb er 3 besteld; voor mezelf, m'n vriendin en een vriend.Msi92 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:52:
Mensen die BF4 bij Wehkamp hebben besteld, bestelstatus is nu: in behandeling
--- Edit ---
Verzonden!
[ Voor 5% gewijzigd door TheNephilim op 30-10-2013 11:56 ]
Oeh nu ik nogTheNephilim schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:55:
[...]
Owh, even kijken hoe het er hier voor staat dan. Heb er 3 besteld; voor mezelf, m'n vriendin en een vriend.
--- Edit ---
Verzonden!
Wanneer heb je besteld eigenlijk? Ik op 24 augustus, dus dat was al vrij vroeg.
Hmm ik best wel laat eigelijk, 29 septTheNephilim schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:57:
[...]
Wanneer heb je besteld eigenlijk? Ik op 24 augustus, dus dat was al vrij vroeg.
Nee ik ben er helemaal niet zeker van, maar 2 jaar geleden was GoT te klein voor de woede die Wehkamp zich toen op de hals haalde door niet tijdige leveringen.Msi92 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:55:
[...]
You sure?want als je bf4 normaal wilt bestellen staat er direct leverbaar hmmm de pc versie staat er niet meer bij lol
Serieus? Ze versturen het toch donderdag of vrijdag? Dan heb je het zaterdag. Maar status in behandeling, wat zegt dat precies? Er gebeurt gelukkig iets weet wel dat ik nooit meer een game pre-order.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:54:
[...]
Ik help het je hopen, afgaande op de ervaringen uit het BF3 topic, is de kans groter dat die maandag pas op de deurmat ligt.....
EDIT: Bam! status staat al op verzonden dus morgen lekker gamen
[ Voor 7% gewijzigd door Wackmack op 30-10-2013 11:59 ]
Hmm dit is toch een BF4 ervaring topic, nou dit is mijn bf4 ervaring...Tsurany schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:59:
Wellicht tijd voor een levertijden topic? Want als nu iedereen hier gaat melden dat zijn exemplaar wel of niet verzonden is komt hier zo weer een slotje op.
Ik was de laatste, nu lekker over de game praten. Gaat het levellen even snel als BF3?Tsurany schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:59:
Wellicht tijd voor een levertijden topic? Want als nu iedereen hier gaat melden dat zijn exemplaar wel of niet verzonden is komt hier zo weer een slotje op.
Daar heb je gelijk inTsurany schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:59:
Dus... nog mensen die speciaal voor deze game een nieuwe headset, muis of toetsenbord gekocht hebben? Ik had eigenlijk al m'n handen op een Kana v2 van Steelseries willen hebben. Moet ook vandaag of morgen uitkomen, even in de gaten houden dus
Heb zaterdagavond nog een verjaardag, maar verder staat dit weekend in het teken van Battlefield 4!
Owh, en mocht je nog een pakket willen winnen: https://twitter.com/EA_Benelux/status/395504864542744576
Yep. Aan het begin van dit topic ook aangegeven, het klinkt zwaar distorted. Toch wel apart dat dit soort bugs die bij iedereen voorkomen er nooit uitgepikt zijn tijdens DICE z'n eigen playtests.HammerNL schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:16:
Klinkt het geluid op sommige momenten bij jullie ook vervormd, als je geluidsetting op war tapes zetten? Alsof er een slider te hoog.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Ik vind wartapes juist een stuk duidelijker dan gewoon "headphones/stereo" Daar heb ik totaal geen bass, maar bij wartapes klinkt het een stuk feller allemaal.speedyjules07 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:05:
[...]
Yep. Aan het begin van dit topic ook aangegeven, het klinkt zwaar distorted. Toch wel apart dat dit soort bugs die bij iedereen voorkomen er nooit uitgepikt zijn tijdens DICE z'n eigen playtests.
http://battlelog.battlefi...emium-items-launch-102913
"BF4 Premium members - Enjoy the first of your weekly new content, including dog tags, the Carbon Fiber knife, camos, and more." ~ Facebook
Was wel te verwachten natuurlijk.. Al vraag ik me wel af wat die "Bonus item" op 2014-10-20 gaat zijn.
Argg ik nu dit lees overweeg ik misschien toch om premium te kopenSmokingCrop schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:07:
Lol @ the weekly content drops..
http://battlelog.battlefi...emium-items-launch-102913
"BF4 Premium members - Enjoy the first of your weekly new content, including dog tags, the Carbon Fiber knife, camos, and more." ~ Facebook
Was wel te verwachten natuurlijk.. Al vraag ik me wel af wat die "Bonus item" op 2014-10-20 gaat zijn.
Ik denk dus net hetzelfde lol, 40 eur bij gamecardwinkel... hmmMsi92 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:10:
[...]
Argg ik nu dit lees overweeg ik misschien toch om premium te kopenbij BF3 had ik er iig veel plezier mee
5 euro minder op G2Abal130 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:11:
[...]
Ik denk dus net hetzelfde lol, 40 eur bij gamecardwinkel... hmm
de prijs van de pw klopte gisteren niet dus maar bij de nummer 2 gekocht die uiteindelijk de goedkoopste was:)
Als het goed is vandaag de premium code binnen (de normale code heb ik gisteren met 20 minuten na order binnengehad).
Ik koop naderhand nog wel een keer de steel hardcase als hij bij de MM in de 5 eurobak ligt gok ik
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Single player versus Multi player
This mode is for single player is quite different from the mode intended for network game. The first one was great demands on the graphics card, but relatively small in relation to the processor. It turns out that you have a computer with a fairly old already Phenom II X4 or any of the Intel Core i5 to calmly think about ... buying strong Radeon graphics card habit R9 280x or even 290x. To the "single player" in Battlefield 4 this set makes sense. Here pointed graphics cards AMD Radeon reason. At this moment in "single player" chips "red" are performing better than the competition. Is the next editions of drivers that change? It remains to be seen. If only the relevant amendments in the drivers did not appear to be too late, because maybe in a week or two, no one will be played in single player mode
The reality is very different in the case of multiplayer. Here, without a very strong processor is difficult to talk about an easy reaching the next level in the world ranking players. The most demanding gamers need a minimum of 60 frames / s, and so are able to provide only 4-core Intel Core i5 and Core i7 processor and 8-threaded, preferably overclocked, FX-8000 and 9000 s. But to make it work well, the best equipment in the ... Nvidia GeForce graphics card. It turns out that GeForce'ów drivers are much better optimized in terms of CPU load. Better use of multithreading, thus providing much higher performance is in multiplayer. Of course, refers to situations where the processor is limited. If you enter a blank map that will likely viewed like the relationship between the graphics card as the mode of "single player". How important is choosing the right graphics card for the "multi" in Battlefield 4? The graphs below speak for themselves.

Het blijkt dus dat Nvidia het veel beter doet in de multiplayer, op dit moment!
Ben benieuwd of AMD dit nog kan rechttrekken met driver updates en mantle.
Ook hebben ze Windows 7 tegen Windows 8.1 getest:

Denk dat ze dit verschil niet gaan overbruggen met betere drivers, blijkbaar is DX11.1 toch echt sneller in BF4.
Ben blij dat ik toch maar de stap genomen heb naar Windows 8.1, speel toch alleen multiplayer!
Bron
Ik hoop dat dat Mantle echt omgwtfbbq wordt
Het enige puntje wat mij tegenviel in de beta was dat ik iemand 4x met een tank shell moest raken. Het makkelijkste was uitstappen, mijn target neermaaien met mijn geweer en vrolijk verder rijden.
[ Voor 75% gewijzigd door iFailzor op 30-10-2013 12:28 ]
ik weet niet of de problemen van mouse lag en drivers optimaal werken in Windows 8.1.Msi92 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:23:
Snap de ophef over Windows 8 ook niet.... persoonlijk vind ik W8 beter + sneller
Draai zelf gewoon Windows 8 vanaf de eerste dag.
Persoonlijk vind ik Win8 ook beter en sneller werken dan Win7.
Door slechte reclame denken mensen dat je aan metro vast verbonden zit, maar daar heb je totaal niks mee te maken.sterker nog bij versie 8.1 kan je gelijk naar het bureaublad en wordt het nog minder.
Mantle wel. Maar de enige grote verschil gaat em (waarschijnlijk) worden in grote hoeveelheden CPU cores(op wiki staat 8-core support) dus voor mij een groot voordeel.Dax schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:22:
Las net een interessant artikel op een Poolse site, sorry voor de brakke vertaling.![]()
[...]
[afbeelding]
Het blijkt dus dat Nvidia het veel beter doet in de multiplayer, op dit moment!
Ben benieuwd of AMD dit nog kan rechttrekken met driver updates en mantle.
Ook hebben ze Windows 7 tegen Windows 8.1 getest:
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk dat ze dit verschil niet gaan overbruggen met betere drivers, blijkbaar is DX11.1 toch echt sneller in BF4.
Ben blij dat ik toch maar de stap genomen heb naar Windows 8.1, speel toch alleen multiplayer!
Bron
That's it, I'm done.
Ja het klinkt wel 'harder'/duidelijker hoe je het wil noemen, maar op sommige momenten zorgt dit juist voor die vervorming. Alsof je muziek op vol volume op crappy speakers aan het afspelen bent.Basekid schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:07:
[...]
Ik vind wartapes juist een stuk duidelijker dan gewoon "headphones/stereo" Daar heb ik totaal geen bass, maar bij wartapes klinkt het een stuk feller allemaal.
Tijdens de aftiteling van de SP, als die twee personages tegen elkaar gaan praten, kun je het goed merken.
Iemand anders wel al een BF4 premium binnen?
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Ook vrijwel map afhankelijk. Maar uiteindelijk is het server probleem.
Sommigen met redelijke ping hebben enorme rubberbanding effect.
Maar zodra ik speel op een Nederlandse I3D.net server gaat het wel stukken beter en weinig lag.
Dus er zijn minder goede en goede servers binnen Europa... Dat wordt keuzes maken.
En blijkbaar is Commander stoel beetje saai... iedereen wil gewoon zelf vechten. :-)
Ik speel tegenwoordig met 2 schermen: game en battlescreen ernaast. Heb ik wat meer overzicht en verken ik al snel rond in onbekende gebieden. Hoef ik niet steeds op M rammen maar gelijk doorlopen.
De battlescreen heeft helaas soms kuren en valt er soms wat uit het beeld... Tijdens BF4 Beta is dat probleem bijna niet te merken.
Het is wel duidelijk dat water simulatie in BF4 beter uitgewerkt is dan in BF3. Op een eilanden map zien we water simulator goed werken. Zodra er flink storm opsteekt gaat het echt op en neer. Dat is nog extra kicken :-)
Het is ook lang geleden dat ik eilandenmap speel... dat stamt nog van oude Battlefield 1942 tijden...
Het is leuk dat er genoeg variatie is in BF4 mappen, want BF3 is nogal veel landschap en steden maar geen open zee strijd...
Het gaat zover dat ik zo af en toe even kopje onder ga....
Werkt dit tegenwoordig dan?MrDummy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:42:
...
Ik speel tegenwoordig met 2 schermen: game en battlescreen ernaast.
...

Was alleen wel aardig geweest als ze een mailtje of smsje hadden verstuurd

Ja, sinds gisteren. Had een preorder neergezet bij onlinekeystore.com, kostte me 37 euroD0gtag schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:41:
Mijn BF4 premium besteld bij gamecardwinkel.nl, nog steeds geen code, vanmorgen (9uur) een mail gestuurd meteen antwoord gekregen, dat ze 'in een paar uur' verstuurd zouden worden... nog niks ontvangen..
Alleen BF4. Je moet eerst even wachten tot spel geheel geladen is. Zodra je in de game map zit en klaar staat om in strijd te springen, zal je zien dat muis nu vrij te bewegen is (dus alt-tab swap is niet nodig). Daarmee ga ik naar browser, klik op battlescreen, dan zal de game in windowed mode springen, geen probleem.ToWi1989 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:46:
[...]
Werkt dit tegenwoordig dan?bij battlefield 3 ging m'n 2e scherm automatisch op zwart wanneer het spel begon.
Als browser bezig is met battlescreen laden, dan ga ik weer terug naar game, die springt dan in full screen en ik kan spelen met battle screen ernaast. :-)
Je kan niet alvast battlescreen klikken voordat je in de game zit!
Battlefield 3 heeft deze optie niet, dus het is onmogelijk. Battlescreen is BF4 feature.
Dit werkt natuurlijk alleen bij dual screen mode, game gaat op main screen (met windows balk eronder natuurlijk) en browser moet je dus slepen naar 2e desktop scherm.
Eeehm video kaart en mechanisch toetsenbord, mechanisch toetsenbord was gekocht met bf4 in het achterhoofdTheNephilim schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:02:
[...]
Dus... nog mensen die speciaal voor deze game een nieuwe headset, muis of toetsenbord gekocht hebben?
kosten voor mij voor bf4:
game + premium op origin: 110 euro
video kaart (msi gtx 660): 160
mechansich toetsenbord: 150
totaal: 420 euro
Misschien ben ik toch wel een beetje gek om dit te doen....
Body mods don't determine skill
Bij mij zorgt 13.11 beta 7 voor enorme problemen, niet alleen bij Battlefield 4 maar ook bijvoorbeeld bij Metro: Last Light. Downgraden van 13.11 beta 7 naar 13.11 beta 6 heeft bij mij de problemen opgelost, loopt als een trein.
Edit: na ongeveer twee tot drie minuten spelen kakt het weer in, heel apart.
[ Voor 13% gewijzigd door Uchiha1911 op 30-10-2013 13:13 ]
Eindelijk eens een doel voor het tweede scherm tijdens spellenMrDummy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:51:
Alleen BF4. Je moet eerst even wachten tot spel geheel geladen is. Zodra je in de game map zit en klaar staat om in strijd te springen, zal je zien dat muis nu vrij te bewegen is (dus alt-tab swap is niet nodig). Daarmee ga ik naar browser, klik op battlescreen, dan zal de game in windowed mode springen, geen probleem.
Als browser bezig is met battlescreen laden, dan ga ik weer terug naar game, die springt dan in full screen en ik kan spelen met battle screen ernaast. :-)
Zodra mijn BF4 geleverd is ga ik eens een scriptje maken dat battlescreen automatisch aanzet, Het klinkt nu al irritant die handelingen telkens handmatig uit te moeten voeren.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Doen! Heb sinds een jaar EyeFinity en het is echt geweldig. Je ziet dus echt veel meer dan de tegenstander en de beleving is heel intens.Nextron schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:12:
[...]
Eindelijk eens een doel voor het tweede scherm tijdens spellen. Ik was al de aanschaf van een derde scherm aan het overwegen en alles in portrait te zetten maar dat is met film/video weer lelijk.
Zodra mijn BF4 geleverd is ga ik eens een scriptje maken dat battlescreen automatisch aanzet, Het klinkt nu al irritant die handelingen telkens handmatig uit te moeten voeren.
Kun je dan niet beter wachten op de oculus rift bijv? Denk dat dat goedkoper is dan meerdere schermen.Versteegrob schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:20:
[...]
Doen! Heb sinds een jaar EyeFinity en het is echt geweldig. Je ziet dus echt veel meer dan de tegenstander en de beleving is heel intens.
Mijn grootste punt is echter wel dat goed kunnen vliegen in jets in BF3 geen garantie is voor goed vliegen in BF4. Het lijkt wel of ik het compleet opnieuw moet leren. De 1st person view heeft het HUD probleem, de 3rd person view levert een heel vreemd, smal beeld op. Dat vertaalt zich in een hele vreemde handling van de jets. Kan het bijna niet omschrijven maar het lijkt wel of ze van papier zijn, zo wiebelig voelen ze aan. Sensitivity van de joystick zelfs al op 0 gezet maar het blijft belachelijk aanvoelen. Ga ik een looping in dan ben ik na een rondje compleet de oriëntatie kwijt en vlieg ik soms alle kanten op. Een kleine beweging van je joystick en je gaat alle kanten op. Dat kan uiteraard gewenning zijn en zelf hoop ik op het feit dat dit komt door de trage VPN verbinding (ping >200) en dat het allemaal wat natuurlijker gaat aanvoelen met servers met een ping onder de 40 op vrijdag.
Voor infanteristen (Pykow
Je hoeft niet VPN aan te laten staan als je speelt hoorl0n3w012ph schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:21:
Wat vinden de vliegeniers hier van de jets? Afgezien van het feit dat er enorme verschillen zitten in de jets tav draaisnelheid en sterkte van de main cannon is de HUD echt enorm klein. Echt goede focus op je snelheid is daarom erg lastig. De hitmarkers zijn ontzettend klein, dus goed opletten of je wat raakt. Voor de niet zo goede pilots is er dan wel een voordeel want elke hit levert je al punten op. Beetje vreemd...
Mijn grootste punt is echter wel dat goed kunnen vliegen in jets in BF3 geen garantie is voor goed vliegen in BF4. Het lijkt wel of ik het compleet opnieuw moet leren. De 1st person view heeft het HUD probleem, de 3rd person view levert een heel vreemd, smal beeld op. Dat vertaalt zich in een hele vreemde handling van de jets. Kan het bijna niet omschrijven maar het lijkt wel of ze van papier zijn, zo wiebelig voelen ze aan. Sensitivity van de joystick zelfs al op 0 gezet maar het blijft belachelijk aanvoelen. Ga ik een looping in dan ben ik na een rondje compleet de oriëntatie kwijt en vlieg ik soms alle kanten op. Een kleine beweging van je joystick en je gaat alle kanten op. Dat kan uiteraard gewenning zijn en zelf hoop ik op het feit dat dit komt door de trage VPN verbinding (ping >200) en dat het allemaal wat natuurlijker gaat aanvoelen met servers met een ping onder de 40 op vrijdag.
Voor infanteristen (Pykow) denk ik wel goed nieuws: de tijd van dorito's schieten is wel voorbij want spotting is een heel stuk minder gmaakt.
Haha, op Origin nog welDracyn schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:05:
[...]
Eeehm video kaart en mechanisch toetsenbord, mechanisch toetsenbord was gekocht met bf4 in het achterhoofd
Ben erg benieuwd naar de andere maps, ik vond Siege of Shanghai niet zo heel bijzonder. Ben er ook nog niet helemaal uit welke class ik als eerste ga spelen. Ik denk gewoon weer Assault, lekker basic! Maar wil toch wat meer naar een support class uiteindelijk.
Speel je voornamelijk FPS's? En heb je de schermen in landscape of portrait? Mijn 26"-ers zijn 65cm breed. Drie stuks naast elkaar maakt het geheel bijna 2m breed, wat me op een ondiep bureau niet praktisch lijktVersteegrob schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:20:
Doen! Heb sinds een jaar EyeFinity en het is echt geweldig. Je ziet dus echt veel meer dan de tegenstander en de beleving is heel intens.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
QPad mk-85 red switch us layout small shiftTheNephilim schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:24:
[...]
Haha, op Origin nog welTjah daar had je in ieder geval op kunnen besparen
Maar nice welk toetsenbord heb je voor BF4 gekocht? Ik neem aan met MX Red switches?
Ben erg benieuwd naar de andere maps, ik vond Siege of Shanghai niet zo heel bijzonder. Ben er ook nog niet helemaal uit welke class ik als eerste ga spelen. Ik denk gewoon weer Assault, lekker basic! Maar wil toch wat meer naar een support class uiteindelijk.
Door wat probleempjes met mijn bank pas en een credit card toch maar bij origin gehaald
Hoop trouwens wel dat de servers niet er uit gaan klappen met launch
Heb maandag mn BF4 code gekregen terwijl ik gelijk met het spel Premium had besteld. Vandaag een mail gestuurd met de vraag of ik Premium dan vandaag krijg, waarop ik al snel antwoord kreeg dat dit inderdaad zo was. Kreeg namelijk een verzoek of ik ze op Tweakers wilde reviewen; eerst Premium code, dan misschien een reviewD0gtag schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:41:
Mijn BF4 premium besteld bij gamecardwinkel.nl, nog steeds geen code, vanmorgen (9uur) een mail gestuurd meteen antwoord gekregen, dat ze 'in een paar uur' verstuurd zouden worden... nog niks ontvangen..
Alsof je tijd hebt om te reviewen, je bent waarschijnlijk te druk met spelen!Xecuter NL schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:36:
[...]
Heb maandag mn BF4 code gekregen terwijl ik gelijk met het spel Premium had besteld. Vandaag een mail gestuurd met de vraag of ik Premium dan vandaag krijg, waarop ik al snel antwoord kreeg dat dit inderdaad zo was. Kreeg namelijk een verzoek of ik ze op Tweakers wilde reviewen; eerst Premium code, dan misschien een review
G2Play heeft gister verstuurd hoorde ik van een vriend die zen code gister rond 22:00 binnen kreeg. Zijn premium heeft hij nog niet binnen dacht ik
Inderdaad.Msi92 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:23:
Snap de ophef over Windows 8 ook niet.... persoonlijk vind ik W8 beter + sneller
Het is erg wennen maar met Classic Shell werkt het goed. (voor mij wel echt een must zonder startknop kan ik niet werken)
Daarnaast gebruik ik het standaard start scherm nooit. Ik doe alles op de desktop.
Ik vind windows 8 wel lelijker. Win 7 heeft veel mooiere windows en transparatie effecten. Dat vind ik wel jammer.
Maar Win 8 is snel en stabiel. Heb nog niet het gevoel gehad dat ik echt terug moest naar Windows 7. Ik ga binnenkort een nieuwe install doen en dat wordt dan gewoon win 8.1 met classic shell.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
ik was genoodzaakt mijn pc te vervangen, omdat mijn oude gameserver nu een server is geworden.Dracyn schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:05:
[...]
Eeehm video kaart en mechanisch toetsenbord, mechanisch toetsenbord was gekocht met bf4 in het achterhoofd
ik heb daarvoor 500 euro moeten betalen, upgrade van GTX 670 naar GTX 770 en i5-3550 naar i7-4770
Mijn GTX 670 is trouwens nog te koop, dus neem contact met mij op als je interesse hierin hebt.
daarnaast heb ik de game + premium ook aangeschaft via origin, Geen probleem met gebruikte keys of levertijden. dus totaal 610 euro in 1 maand.
ik heb een hele dure najaar gehad voor mij doen.
game/pc = 730 euro
auto = 4800 euro
en kerst moet er nog aankomen xD weet ik tenminste waarvoor ik werk.
Dan draait BF4 dus misschien wel beter dan BF3?Rivanov schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:26:
BF4 draait prima op m'n Retina MacBook Pro!
Staat op 1080p met quality op Auto (Medium en High doorelkaar) en haal tussen de 40 en 50FPS.
En is er niks meer te merken van de extreem lage FPS zoals in de beta op de RMBP?
Hier ook, spel zelf voor de PC is wel van de site gehaaldtobitronics schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:48:
Ook hier verzonden bij wehkamp![]()
Was alleen wel aardig geweest als ze een mailtje of smsje hadden verstuurd
if (!coffee) {
Work = false; }
Nee dank je voorlopig niet heb een ernstig geval van blutPykow schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:42:
[...]
ik was genoodzaakt mijn pc te vervangen, omdat mijn oude gameserver nu een server is geworden.
ik heb daarvoor 500 euro moeten betalen, upgrade van GTX 670 naar GTX 770 en i5-3550 naar i7-4770
Mijn GTX 670 is trouwens nog te koop, dus neem contact met mij op als je interesse hierin hebt.
daarnaast heb ik de game + premium ook aangeschaft via origin, Geen probleem met gebruikte keys of levertijden. dus totaal 610 euro in 1 maand.
ik heb een hele dure najaar gehad voor mij doen.
game/pc = 730 euro
auto = 4800 euro
en kerst moet er nog aankomen xD weet ik tenminste waarvoor ik werk.
Pykow geen dm? Ben wel geintresseerd in specs, vriend van me moet ook nog een pc voor bf4 hebben met niet veel budget!
Hoop wel dat knife blocken iets moeilijker is in de release, erg makkelijk in beta vindt ik (of ik had gewoon vaak geluk kan natuurlijk ook
[ Voor 5% gewijzigd door Dracyn op 30-10-2013 13:47 ]
Uit de search wel, linkje werkt nog en ik krijg ook nog de melding van €10 korting: http://www.wehkamp.nl/Zoe...aspx?ArtikelNummer=703264naaitsab schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:46:
Hier ook, spel zelf voor de PC is wel van de site gehaald
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Verwijderd
je hebt de basis uitvoering BF4 , dan BF4 Premium toch?
Je kan NU al BF4 Premium kopen ,wat ik met BF3 ook gekocht had maar later eigenlijk die Premium pakket naderhand uit kwam en ik dus eigenlijk sommige dingen en mappen op die manier dubbel als download kreeg.
Gebeurt dat Nu met BF 4 weer dan ??
Heeft het überhaupt weel nu dan BF 4 Premium te kopen of niet ??
Of je leest het topic eens door, dit is nu al een triljoen keer langsgekomen.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:04:
Ik probeer te begrijpen hoe BF4 uitgebracht word maar als ik lees welke versies hier gekocht weer word begrijp ik het even niet meer .![]()
je hebt de basis uitvoering BF4 , dan BF4 Premium toch?
Je kan NU al BF4 Premium kopen ,wat ik met BF3 ook gekocht had maar later eigenlijk die Premium pakket naderhand uit kwam en ik dus eigenlijk sommige dingen en mappen op die manier dubbel als download kreeg.
Gebeurt dat Nu met BF 4 weer dan ??
Heeft het überhaupt weel nu dan BF 4 Premium te kopen of niet ??
goedkoop: BF4 basis zonder DLC + premium lidmaatschap erbij kopen.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Had ik ook, missie opnieuw starten.Basekid schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:09:
Grrr, SP besluit er opeens permanent mee op te houden. Verder dan de dam missie kom ik niet. CTD wanneer ik het spel start

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.