Dit schijnt een optie te zijn die standaard uitstaat in de server settings, die optie moet aangezet worden voordat je geen ammo meer verliestdiondokter schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:35:
[...]
Zucht... ik hoop dan dat ze dit gaan veranderen
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Laat maar, weer 100& CPU spikes.Anoniem: 408317 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:13:
[...]
BF4 is enorm optimized voor win8, daarom ben ik ook overgeschakel.
Maar het is inderdaad teleurstellend dat DICE erge issues heeft met win7...
Geweldig DICE...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Act like a bitch get slapped like a bitchAnoniem: 348778 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:42:
[...]
Als ik DICE was zou ik de SP unlocks van diegenen resetten die stiekem het spel eerder spelen.
Anoniem: 179336
Je mag volledige EA-spellen als digitale download (PC/Mac) die op Origin zijn gekocht retourneren voor volledige restitutie, binnen 24 uur nadat je het spel voor het eerst hebt opgestart, binnen zeven dagen na de aankoopdatum of zeven dagen na de releasedatum als je het spel hebt gereserveerd, afhankelijk van wat van toepassing is.DanielWW2 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:15:
[...]
Laat maar, weer 100& CPU spikes.
Geweldig DICE...
https://www.origin.com/nl-nl/great-game-guarantee
"Gevonden" versies zijn totaal niet gekoppeld aan je EA/Battlelog account dus hoe wil je dat unlocken dan? Dat is ook de reden dat ik nu stop met de SP tot mijn schijfje geleverd wordt, wil de P90 en M249 hebbenAnoniem: 348778 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:42:
[...]
Als ik DICE was zou ik de SP unlocks van diegenen resetten die stiekem het spel eerder spelen.
if (!coffee) {
Work = false; }
De mannen van Gamekings hebben van Dice letterlijk een shitbucket gekregen
Leuke grap
Leuke grap
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Vreemd spel draait goed, soms een klein iets maar niet de moeite waard om er direct weer over te gaan zeuren. Sommige hebben het na een kwartier als weer gezien en ....... Gewoon stoppen met bf4 is het beste of je hardware op orde brengen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Zat net met een DICE dev ingame. Ga nu kijken of ik zijn tag kan krijgen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Anoniem: 348778
Jah ik bedoel dan ook de legale digitale versie die men eerder blijkt te spelen.naaitsab schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:21:
[...]
"Gevonden" versies zijn totaal niet gekoppeld aan je EA/Battlelog account dus hoe wil je dat unlocken dan? Dat is ook de reden dat ik nu stop met de SP tot mijn schijfje geleverd wordt, wil de P90 en M249 hebben
Dev. huntingDanielWW2 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:24:
Zat net met een DICE dev ingame. Ga nu kijken of ik zijn tag kan krijgen.
Had overigens wel wat meer van je verwacht Daniel, shitbucket binnen de maand ofzo
Ik heb hem ook maar even besteld (gelijk ook de premium erbji:))
Weet iemand of de app er al is?
Ik kan alleen een guide-achtig ding vinden...
Weet iemand of de app er al is?
Ik kan alleen een guide-achtig ding vinden...
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Referentie naar YouTube: Battlefield Friends - Colonel 100 (Season Finale)rickyy schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:22:
De mannen van Gamekings hebben van Dice letterlijk een shitbucket gekregen
[video]
Leuke grap
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Anoniem: 408317
Holy shit, de laatste procenten van de download zijn het spannendst 
HIJ IS BINNEEUUU!
Nu vlug een tripje naar korea en we zijn weg
HIJ IS BINNEEUUU!
Nu vlug een tripje naar korea en we zijn weg
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 408317 op 29-10-2013 20:35 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, ik was er echt klaar mee dus het bleef col 91 voor mij.JimDB schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:28:
[...]
Dev. hunting(YouTube: Battlefield 3 Defibrillatin' and DICE Dev Huntin')
Had overigens wel wat meer van je verwacht Daniel, shitbucket binnen de maand ofzo
Oh en tot dusver heb ik gefaald.
Wel, mijn idee was om BF4 te beginnen in een jetDRuw schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:42:
Preloading:)
He Rienspy, niet te goed worden met vliegen weer he!
De teamstackende clans zijn ook weer terug, klaar om public servers te "ownen"
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja Tsu.Tsurany schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:47:
De teamstackende clans zijn ook weer terug, klaar om public servers te "ownen"
Of je een game leuk vind is iets persoonlijks, ik neem dat soort reviews dus altijd met een flinke korrel zout.evangael schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:49:
Reviews zijn niet al te denderend
Gettings my hopes down![]()
![]()
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik kan die slechte reviews anders niet vinden.evangael schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:49:
Reviews zijn niet al te denderend
Gettings my hopes down![]()
![]()
- DaniëlWW2
- Niet online
Nou game crashtje en geen tag.
Het was trouwens flappyjacks die ik probeerde na te jagen. Gaat alleen beter als je niet met de verdomde MX4 bezig bent om iets beters te unlocken.
Het was trouwens flappyjacks die ik probeerde na te jagen. Gaat alleen beter als je niet met de verdomde MX4 bezig bent om iets beters te unlocken.
Idem. Een paar in de 7 score, en voor de rest minstens 8+. Niks mis mee dacht ik zo.RocketKoen schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:53:
[...]
Ik kan die slechte reviews anders niet vinden.
Toegegeven vind ik het jammer dat die reviews niet gescheiden worden tussen SP & MP. Allemaal leuk en aardig die SP, maar het draait voor vrijwel iedereen toch echt gewoon om de MP lijkt mij.
En ik ben dan wel benieuwd wat al de review sites vinden van de MP na een week of 2 spelen (na launch ipv die demo events enzo).
Holy damn... 24 gig...
Dank voor glasvezel met 7,5 mb ps:)
Dank voor glasvezel met 7,5 mb ps:)
Ik zit net te kijken maar welke versie is nu het handigst om te kopen?
Deluxe/Premium/whatever.
Welke geeft meeste bang for de buck?
Deluxe/Premium/whatever.
Offtopic nevermind
[ Voor 82% gewijzigd door Trixh op 29-10-2013 21:13 ]
Snap niet zo goed waarom iedereen maar naar Korea gaat
Amerika schijnt ook mooi te zijn deze dagen
Amerika schijnt ook mooi te zijn deze dagen

2 weken wachten (en adners de normale en dan de premium erbij;)ManiacsHouse schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:11:
Ik zit net te kijken maar welke versie is nu het handigst om te kopen?
Deluxe/Premium/whatever.
combo voor 80 eurie
Hebben jullie geen lag met vpn? Het is onspeelbaar voor mij..
De singleplayer is ook al onspeelbaar door de gelockte FOV
Steam/XBL: Avioto
- DaniëlWW2
- Niet online
Die VPN kan gewoon uit?Avioto schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:26:

Voor een keer komt het eens héél goed uit ! Heb juist een R9 290X BF4 Edition gescoord, die unlockt op 31/10 om 00:00 (ik vermoed dus donderdagochtend ?). Ik ben er in ieder geval klaar voor, hopelijk de servers ook deze keer.Asgaro schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:30:
[...]
1 november is in België een verlofdag...
PC gaming master race Belgian resident master race.
Kan je uitzetten nadat je ingelogd hebt met OriginAvioto schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:26:
'I reject your reality and substitute my own'
Hebben ze lopen knoeien met scopes? Ik gebruik op m'n LMG met tripod graag een 1x scope.. die is beter dan Iron Sight. Maar m'n aim is all over the place... zelfs met bipod dus. Hebben ze nu een penalty voor 'close range' scopes op long range ofzo?
- DaniëlWW2
- Niet online
Sensitivity niet veel te hoog?yinx84 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:34:
Hebben ze lopen knoeien met scopes? Ik gebruik op m'n LMG met tripod graag een 1x scope.. die is beter dan Iron Sight. Maar m'n aim is all over the place... zelfs met bipod dus. Hebben ze nu een penalty voor 'close range' scopes op long range ofzo?
Zo, ook even gespeeld en in 1 woord: geweldig! Mijn 660Ti trekt 60-70FPS op high.
Zavod311 is een schitterende map. Lekkere chaos in Obliteration mode. Heaas voortijdig door connection problems uit de map geknald dus die score is verdwenen.
Daarna even wat jets getest in Rogue Transmission. Vreemde handling vooral van de stealth jets. Erg kleine map ook. En jammer dat je net als in air superiority meteen al in de lucht zit en niet hoeft op te stijgen. Key bindings zelfde probleem als in BF3 in het begin: als je je joystick settings instelt, gebeurt er iets vreemds met je normale grond instellingen. Daardoor hou je je trekker ingedrukt als je op de grond land en als infanterie weer rondloopt, knal je als een kind van vijf achter elkaar je magazijnen leeg
even weer uitzoeken hoe je dat goed instelt.
Zavod311 is een schitterende map. Lekkere chaos in Obliteration mode. Heaas voortijdig door connection problems uit de map geknald dus die score is verdwenen.
Daarna even wat jets getest in Rogue Transmission. Vreemde handling vooral van de stealth jets. Erg kleine map ook. En jammer dat je net als in air superiority meteen al in de lucht zit en niet hoeft op te stijgen. Key bindings zelfde probleem als in BF3 in het begin: als je je joystick settings instelt, gebeurt er iets vreemds met je normale grond instellingen. Daardoor hou je je trekker ingedrukt als je op de grond land en als infanterie weer rondloopt, knal je als een kind van vijf achter elkaar je magazijnen leeg
Hmmm, toch nog veel vastlopers hier.
Spel draait prima op mijn pc maar vaak ineens: battlefield 4 reagert niet meer...
Vrij irritant. Op 5 mappen is het al 3 x voorgekomen.
Spel draait prima op mijn pc maar vaak ineens: battlefield 4 reagert niet meer...
Vrij irritant. Op 5 mappen is het al 3 x voorgekomen.
Heb ook regelmatig crashes, is dus nog wel een patch vereist.
Voor de rest de hele avond lekker aan het knallen geweest met de mannen van BuG.. topgame hoor!
Voor de rest de hele avond lekker aan het knallen geweest met de mannen van BuG.. topgame hoor!
Ja hier ook net weer een crash, ging net zo lekker
En hij crasht ook enkel bij goede potjes als ik veel punten heb en een hoge K/D ratio heb gehaald
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik heb uit frustratie de SP maar opgestart.
Maar ik wou even zeggen dat je de vogels in Baku NIET kan neerschieten.
Cansel je pre-order maar als het nog kan.
Oh en het ziet er zo f*cking goed uit.

Maar ik wou even zeggen dat je de vogels in Baku NIET kan neerschieten.
Cansel je pre-order maar als het nog kan.
Grrr verder dan pre-loaden kom ik niet...
Morgen de Premium code eroverheen en dan pas overmorgen spelen...
Die beta ging goed, al moest ik wel ff mijn display drivers updaten.
Nu hopen dat mijn GTX680 hem een beetje hebben kan!
Morgen de Premium code eroverheen en dan pas overmorgen spelen...
Die beta ging goed, al moest ik wel ff mijn display drivers updaten.
Nu hopen dat mijn GTX680 hem een beetje hebben kan!
Ligt het aan mij of zijn de AA's weer best OP? Had net een gevecht tussen een AA en ik in m'n LAV, verloor gewoon omdat hij al z'n Zuni Rockets in me pompte, down naar 30 hp. Ik daarentegen had 3 volle salvo's nodig om hem naar 35 te krijgen -_-
AA is niet perse OP, LAV is erg zwak tegen armor met de standaard wapens. Tank krijg je ook niet snel neer, moet heel vaak raken.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dus net in de SP de Mi 28 Havok afgeschoten met de M320, door te missen.
Echt die SP ga ik gewoon grinden voor de wapens en dan snel vergeten. Spotting is gewoon een wallhack en je "hulpes" raken echt niks. Doodgaan is haast vernederend op high difficulty.
Ja, een keer door gegaan dankzij een scripted event.

Echt die SP ga ik gewoon grinden voor de wapens en dan snel vergeten. Spotting is gewoon een wallhack en je "hulpes" raken echt niks. Doodgaan is haast vernederend op high difficulty.

Anoniem: 428728
Dus.............is het goed even te wachten om te spelen
, scheelt heb BF4 nog niet binnen
Werkt de Battlescreen bij jullie op de tablet? Bij mij blijft die laden.
Wat een peopzooi!DanielWW2 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:24:
Ik heb uit frustratie de SP maar opgestart.![]()
Maar ik wou even zeggen dat je de vogels in Baku NIET kan neerschieten.![]()
Cansel je pre-order maar als het nog kan.![]()
Gaan ze wel aan de kant wanneer je een kogel bij hen langs jaagt?
Als dit niet het geval is haal ik CoD Ghosts wel, daar heb je tenminste slimme vissen...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Op medium is er ook geen fluit aan, ben 1 keer dood gegaan tot nu toe en dat was met die heli. Weet 99,9% zeker dat ie bij mij raak was maar ging als nog doodDanielWW2 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:47:
Dus net in de SP de Mi 28 Havok afgeschoten met de M320, door te missen.![]()
if (!coffee) {
Work = false; }
Gewoon 4 player co-op die, als je geen matties hebt, met 3 bots te spelen is. Co-op is idd een stuk leuker dan SP!
En dan kan jij zelfs met fatsoenlijke fps spelenAdmiralSnipe schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:50:
[...]
Wat een peopzooi!
Gaan ze wel aan de kant wanneer je een kogel bij hen langs jaagt?
Als dit niet het geval is haal ik CoD Ghosts wel, daar heb je tenminste slimme vissen...
Ja pfoe, kan ik eindelijk stabiel op 120+ fps spelen.bal130 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:01:
[...]
En dan kan jij zelfs met fatsoenlijke fps spelen
Die hond lijkt me trouwens ook gaaf, voegt vast veel nieuwe gameplay elementen toe, wat heb je nou aan levolution...

Ik weet niet of ik dit heel lang blijf spelen. Hit detection is nogal vreemd, was in de beta trouwens ook al zo. Vooral het bewegen voelt zo slakkerig aan gezien je movement snelheid niet linear is waardoor je soms wordt beschoten en amper weg kan komen. Als je eenmaal op gang bent kom je wel weg, maar als je even stil staat kom je nooit weg, slechte hitdetectie of niet. Maar goed, kijk het nog even aan.
Ben heel benieuwd.
Heb via Kinguin een BF4 versie besteld voor iets meer dan 40 euro. Volgens de medewerker is dit BF4 met alle DLC's. Binnen 24 uur weet ik of het klopt
Heb via Kinguin een BF4 versie besteld voor iets meer dan 40 euro. Volgens de medewerker is dit BF4 met alle DLC's. Binnen 24 uur weet ik of het klopt
Dat was precies het bezwaar van een van mijn maten die eindelijk weer eens een FPS wilde spelen.reemprive schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:15:
Ik weet niet of ik dit heel lang blijf spelen. Hit detection is nogal vreemd, was in de beta trouwens ook al zo. Vooral het bewegen voelt zo slakkerig aan gezien je movement snelheid niet linear is waardoor je soms wordt beschoten en amper weg kan komen. Als je eenmaal op gang bent kom je wel weg, maar als je even stil staat kom je nooit weg, slechte hitdetectie of niet. Maar goed, kijk het nog even aan.
Klinkt eerder als BF4 met 1 dlc erbij voor die prijs. Als je BF4 + BF4 Premium had gekocht zou je eerder richting de 70 euro kwijt moeten zijn.DutchTaz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:20:
Ben heel benieuwd.
Geef de game een kans, deze is net 1 dag uit
Niet echt.. officieel 31e pas hepartyondude schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:24:
Daarom ben ik ook heel benieuwd.flippiej schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:24:
[...]
Klinkt eerder als BF4 met 1 dlc erbij voor die prijs. Als je BF4 + BF4 Premium had gekocht zou je eerder richting de 70 euro kwijt moeten zijn.
Dit is de omschrijving: Battlefield 4 Premium DLC PRE-ORDER EA Origin Key
Dus dacht fu#k verkeerde besteld. Net nog even contact gehad via live ticket maar kreeg toch echt de garantie dat het de game BF4 betreft + alle DLC's.
Denk dat het alleen Premium is, dus zonder de base game.
Over het algemeen is BF4 premium alle DLC zonder de game zelf.DutchTaz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:28:
[...]
Daarom ben ik ook heel benieuwd.
Dit is de omschrijving: Battlefield 4 Premium DLC PRE-ORDER EA Origin Key
Dus dacht fu#k verkeerde besteld. Net nog even contact gehad via live ticket maar kreeg toch echt de garantie dat het de game BF4 betreft + alle DLC's.
Dacht ik ook vandaar mijn contact met support zojuist.Mitt3nz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:29:
Denk dat het alleen Premium is, dus zonder de base game.
Ik zie het wel. Laat het hier wel even weten.
Ik kan je wel vertellen dat dat niet BF4 + alle DLC is...DutchTaz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:31:
[...]
Dacht ik ook vandaar mijn contact met support zojuist.
Ik zie het wel. Laat het hier wel even weten.
Ga er maar van uit dat BF4 + alle DLC rond de ~110 euro kost via origin (premium)
[ Voor 6% gewijzigd door Msi92 op 29-10-2013 23:38 ]
Als het dan de game zelf maar is kan ik in ieder geval aan de gang. Anders moet ik ook nog naar de stad
Waarschijnlijk zul je de stad in moeten.DutchTaz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:39:
Als het dan de game zelf maar is kan ik in ieder geval aan de gang. Anders moet ik ook nog naar de stad
Hehe we will seeDutchTaz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:39:
109,98 om precies te zijn aan huidige prijs ea site zelf tenzij je de deluxe versie + premium neemt dan is het 119,98
Wat wil je daar mee zeggen? We mogen niet beoordelen wat we nu spelen? We moeten rekening houden met fictieve patches die wellicht nooit komen?partyondude schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:24:
Lol jeetje, ga jij ff lekker wat anders doen? Je zit serieus al de hele dag te zeuren en zeiken over van alles en nog wat.Tsurany schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:51:
[...]
Wat wil je daar mee zeggen? We mogen niet beoordelen wat we nu spelen? We moeten rekening houden met fictieve patches die wellicht nooit komen?

Netcode is ook nog steeds klote, ik schiet iemand dood, zie hem neer gaan, val vervolgens zelf dood neer. killed by de persoon die ik net neerschiet, volgens de console heeft hij nog 50 procent health. Allebei een lage ping, rond de 40, dus dat mag het verschil niet maken.
Of 899 mexicaanse pesossprankel schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:44:
109,98 om precies te zijn aan huidige prijs ea site zelf tenzij je de deluxe versie + premium neemt dan is het 119,98
een game beoordelen is prima maar na een paar uur (vooral) negatief een oordeel vellen.
Ga gewoon BF3 spelen en kom over een maand terug, dan zijn de meeste zaken opgelost. Ga je ervan uit dat er nooit een patch komt en erger je je eraan gewoon BF vaarwel zeggen en de perfecte game opzoeken die bij je past.
Heb nu een uur of zes gespeeld en ongeveer 6x een crash. Daar lig ik echt niet van wakker.
Verders draait het hier als een speer. Na wat tunen gemiddeld 80fps op 1080 ultra en heb wel de moeite genomen om win 8 te installeren volgens advies om optimaal te draaien.
BF4 is gewoon een sprong vooruit t.o.v. BF3 en grafisch om van te smullen.
Met een beta kritisch oke maar deze release zit goed in elkaar voor de eerste keer online en via een omweg.
Ga gewoon BF3 spelen en kom over een maand terug, dan zijn de meeste zaken opgelost. Ga je ervan uit dat er nooit een patch komt en erger je je eraan gewoon BF vaarwel zeggen en de perfecte game opzoeken die bij je past.
Heb nu een uur of zes gespeeld en ongeveer 6x een crash. Daar lig ik echt niet van wakker.
Verders draait het hier als een speer. Na wat tunen gemiddeld 80fps op 1080 ultra en heb wel de moeite genomen om win 8 te installeren volgens advies om optimaal te draaien.
Met een beta kritisch oke maar deze release zit goed in elkaar voor de eerste keer online en via een omweg.
HOLY SHIT 
Dit is de game waar ik de volgende 2 jaar zeker een hoop tijd mee wil verdoen
Jets zijn awesome, (zeker de A10), alleen vliegen ze wat raar.
En die levelution
paracel storm is echt epic wanneer die storm uitbreekt
En die levelution
Jets? daar ben ik nog helemaal niet aan toe. De storm is helemaal te gek en dan die golven die tegen de kust aan beuken.Anoniem: 408317 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 00:18:
HOLY SHIT
En die levelutionparacel storm is echt epic wanneer die storm uitbreekt
Morgen eerst de premium kopen (oeps is al vandaag) en de joystick configureren. Met toetsenbord muis helaas alleen in de lucht houden maar weinig raken.
Als jij zo graag nu na een paar uur spelen al negatief wil oordelen moet je dat zelf weten. Gezien de ervaringen met BF3 verwacht ik dat alles wat er nu nog niet goed is echt wel snel opgelost wordt, genoemde game was na verloop van tijd toch aardig goed voor elkaar volgens mij.Tsurany schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:51:
[...]
Wat wil je daar mee zeggen? We mogen niet beoordelen wat we nu spelen? We moeten rekening houden met fictieve patches die wellicht nooit komen?
Los van dat alles, je zou de zaak ook eens van de positieve kant kunnen benaderen in plaats van overal wat op aan te merken hebben.
Toen ik vandaag m'n eerste potje speelde had ik het zelfde 'boh dit is vet' gevoel als toen ik m'n eerste BF3 potje speelde. Zegt voor mijzelf iig al genoeg, heb het de komende 2 jaar wel druk genoeg met BF4 
offtopic:
Zucht, m'n BF4 feed is geblokkeerd. Geen idee waarom, zou ook niet weten waar ik meer informatie kan vinden (waarom geblokkeerd en wanneer is hij weer zichtbaar). Anyone?
Zucht, m'n BF4 feed is geblokkeerd. Geen idee waarom, zou ook niet weten waar ik meer informatie kan vinden (waarom geblokkeerd en wanneer is hij weer zichtbaar). Anyone?
[ Voor 31% gewijzigd door theburninglink op 30-10-2013 00:53 ]
Maar hoe kan het dat sommige mensen al kunnen spelen?
Ik ben BF3 + bf4 premium. game al een tijd geleden gepre-ordered en nu dus ook gepre-load. zou niet weten wat andere mensen nog meer hebben dat ik niet heb waardoor ik het nog niet kan spelen
Ik ben BF3 + bf4 premium. game al een tijd geleden gepre-ordered en nu dus ook gepre-load. zou niet weten wat andere mensen nog meer hebben dat ik niet heb waardoor ik het nog niet kan spelen
Die hebben iets wat in de topic warning staat.
Ondertussen al lvl 16, schiet lekker op
[ Voor 34% gewijzigd door Rikkiz0r op 30-10-2013 01:58 ]
Check je DMRikkiz0r schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 01:57:
Die hebben iets wat in de topic warning staat.

- DaniëlWW2
- Niet online
Dus eindelijk de campain uitgespeeld.
Wat een ongelofelijk kutgedrocht was dat.
Ik weet nu in ieder geval was de bijdrage van DICE LA of te wel Danger Close was en het was niet de MP...
Wat een ongelofelijk kutgedrocht was dat.

Ik weet nu in ieder geval was de bijdrage van DICE LA of te wel Danger Close was en het was niet de MP...
Daar zit wat in,bf3 is nog steeds niet optimaal en dat zal met bf4 wel het zelfde zijn,maar dacht dat ze met bf3 wel wat geleerd hadden,ben blij dat ik hem niet heb gekocht zelfs de sp is brak.Tsurany schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:51:
[...]
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
Dat kan ik niet bevestigen. De imho grootste screw up van BF3 was juist het opschroeven van het suppression mechanisme, waardoor zelfs op 2 meter je kogels langs het doel vlogen. De laatste keer dat ik BF3 heb gespeeld was de netcode nog steeds vrij slecht, nog steeds om een hoek gekilled worden terwijl je met mensen in een server speelt die allemaal een goede connectie hebben.partyondude schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 00:43:
[...]
Als jij zo graag nu na een paar uur spelen al negatief wil oordelen moet je dat zelf weten. Gezien de ervaringen met BF3 verwacht ik dat alles wat er nu nog niet goed is echt wel snel opgelost wordt, genoemde game was na verloop van tijd toch aardig goed voor elkaar volgens mij.
Los van dat alles, je zou de zaak ook eens van de positieve kant kunnen benaderen in plaats van overal wat op aan te merken hebben.
Persoonlijk had ik gehoopt dat daar grote stappen in gemaakt waren, maar dat valt toch erg tegen. Het nieuwe suppression mechanisme is wel goed, alleen het beweeg mechanisme is nu weer trager geworden, met name snel wegduiken lijkt niet meer mogelijk omdat acceleratie is toegevoegd. Bij een snellere game valt dat niet zo op, maar nu vrees ik dat het uiteindelijk resulteert in een hoop spelers die passief gaan spelen(dwz campen).
Maar het is niet alleen maar negatief hoor, ik zie ook zaken die zijn verbetert en het spel ziet er natuurlijk prima uit.
Zou iemand mij een dm kunnen sturen?
Preload is klaar maar nu ??
wachten tot morgenmartijn24 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 07:26:
Zou iemand mij een dm kunnen sturen?
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
Hihi , er zijn altijd wel een paar aardige tweakers hier..
Graag gedaan zelf al level 13 hiermartijn24 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 07:39:
[...]
Hihi , er zijn altijd wel een paar aardige tweakers hier..
Maar ik ben over de gameplay positief , maar de vastlopers en BF4 stopped working word ik wel een beetje gek van
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Level 13beuker19 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 07:42:
[...]
Graag gedaan zelf al level 13 hier![]()
Maar ik ben over de gameplay positief , maar de vastlopers en BF4 stopped working word ik wel een beetje gek van
Hebben jullie de tablet app ook al?
Ik zie er geen in de playstore…?
Is het niet gewoon Battlelog?DRuw schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 07:49:
Hebben jullie de tablet app ook al?
Overigens niet compatible met mijn Nexus 7, dus als je daarop zoekt vind je hem ook niet

[ Voor 14% gewijzigd door codex op 30-10-2013 08:01 ]
Dan negeer je die posts toch? Ik vind deze game niet geweldig en dat laat ik weten. Ik snap niet waarom je nooit negatief mag zijn over een spel. Het niveau op Tweakers is soms echt bedroevend.peakaboo schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:56:
Lol jeetje, ga jij ff lekker wat anders doen? Je zit serieus al de hele dag te zeuren en zeiken over van alles en nog wat.
Ik weet niet waar je op doelt maar de grootste problemen van dat spel zijn nooit opgelost. Audio bugs die er na twee jaar nog steeds in zitten. Netcode is nooit wat aan veranderd. Supression is nooit goed opgelost. Alle zaken die ze in BF3 hadden moeten verbeteren hebben ze in BF4 gestopt.partyondude schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 00:43:
Als jij zo graag nu na een paar uur spelen al negatief wil oordelen moet je dat zelf weten. Gezien de ervaringen met BF3 verwacht ik dat alles wat er nu nog niet goed is echt wel snel opgelost wordt, genoemde game was na verloop van tijd toch aardig goed voor elkaar volgens mij.
Het is overduidelijk te zien dat ze met de core gameplay een bepaalde richting op willen en dat is een in mijn ogen zeer negatieve ontwikkeling.
Ik maak genoeg positieve opmerkingen. Echter lezen jullie die nooit omdat jullie enkel een punt zoeken om iemand persoonlijk aan te kunnen vallen. Heb je mijn posts over de maps niet gelezen? Zitten toch aardig wat positieve opmerkingen in. Ik vind het spel zelf echter een achteruitgang qua gameplay. De grote issues zijn niet opgelost, netcode is dramatisch en het spel zelf speelt erg slecht. En ik ben lang niet de enige die dat heeft opgemerkt.Los van dat alles, je zou de zaak ook eens van de positieve kant kunnen benaderen in plaats van overal wat op aan te merken hebben.
Wat is daar mis mee? Mensen die na een paar uur een vooral positief oordeel vellen of zelfs lyrisch zijn worden volledig met rust gelaten maar ben je na een uur of 7 vooral negatief is dat een grote zonde?TecTo schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 00:12:
een game beoordelen is prima maar na een paar uur (vooral) negatief een oordeel vellen.
Dat is het probleem, je weet dat de meeste zaken niet gepatched gaan worden. Wachten op een patch is jezelf voorhouden dat DICE daadwerkelijk het spel perfect wilt hebben, dat is niet zo en hebben we met Battlefield 3 wel gezien.Ga gewoon BF3 spelen en kom over een maand terug, dan zijn de meeste zaken opgelost. Ga je ervan uit dat er nooit een patch komt en erger je je eraan gewoon BF vaarwel zeggen en de perfecte game opzoeken die bij je past.
De servers zijn al vaker gecrasht dan 6x, laat staan de game crashes. Stabiliteit is niet echt in orde. Heb meermaals gezien dat mijn gehele friendslist plotseling geen BF4 meer speelt omdat de server waar ze op zaten gecrasht is.Heb nu een uur of zes gespeeld en ongeveer 6x een crash. Daar lig ik echt niet van wakker.
De release zit niet goed in elkaar als de netcode bagger is, servers constant crashen en clients ook meer dan eens crashen.Verders draait het hier als een speer. Na wat tunen gemiddeld 80fps op 1080 ultra en heb wel de moeite genomen om win 8 te installeren volgens advies om optimaal te draaien.
Wellicht zijn jullie minder kritisch en vinden jullie alles best als het er maar grafisch mooi uit ziet, dat kan. Sterker nog, ik denk dat de meesten vooral onder de indruk zijn van de grafische pracht en alle nieuwe unlocks. Maar ik geef vooral om de core gameplay en als je constant instantly dood gaat dankzij de netcode kan je niet spreken over een geweldig spel. Als je geen leuke shootouts kan hebben omdat elk wapen aanvoelt als een no recoil full auto sniper is dat gewoon doodzonde. Gameplay lijkt me een stuk belangrijker dan een grafisch mooie omgeving met mooie golven.
Vraag me eigenlijk ook af welke build Tweakers gespeeld heeft. Wordt met geen woord gerept over de veranderingen qua gameplay.
Tsurany mag dan wel lekker kritisch uit de hoek komen, het zijn stuk voor stuk wel valide punten. Begrijp me niet verkeerd, ik heb er nog steeds veel plezier in, maar er is teveel voor een launch van zo'n triple A titel teveel mis en als shooter voelt het nog niet goed aan. De gunplay in de beta was op het einde een stuk beter en de game stabieler dan BF4 nu is.
Ook ontbreken er nog features die al jaar en dag in battlelog voor BF3 zitten. Queuen is bijvoorbeeld nog niet mogelijk en dat is erg hinderlijk als er ook geen server refresh knop is.
Ook het doodgeschoten worden om hoeken heeft in Bf4 een nieuwe uitwerking gekregen. Alleen nu ga je niet dood als je zelf al in dekking ligt, nee, nu ga ik minstens 4 keer per ronde dood door een speler die op mijn scherm uberhaubt de hoek nog niet om is. Ik zie ze niet, en ook op de deathcam zie je dat ze nog niet in de buurt van de hoek zijn geweest.
Ik kan niet wachten tot ze de verbeteringen uit de beta ook in deze versie doorvoeren.
Ow: en de AEK is behoorlijk op het randje van OP, wat een beest is dat.
Ook ontbreken er nog features die al jaar en dag in battlelog voor BF3 zitten. Queuen is bijvoorbeeld nog niet mogelijk en dat is erg hinderlijk als er ook geen server refresh knop is.
Plus als het de server niet is, dan crasht de game wel terug naar de desktop of RSOD's. Bij hele groepen mensen in m'n friendslist is de game niet twee rondes achter elkaar te spelen.Tsurany schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:10:
De servers zijn al vaker gecrasht dan 6x, laat staan de game crashes. Stabiliteit is niet echt in orde. Heb meermaals gezien dat mijn gehele friendslist plotseling geen BF4 meer speelt omdat de server waar ze op zaten gecrasht is.
De shootouts zijn inderdaad gewoon nog niet goed, klaar. Wij maken ons ook erg grote zorgen hoe dit spel ooit competitief moet gaan worden als dit niet drastisch verbetert. Voor 1 van de 2 partijen in een shootout voelt of ziet het er uit als een insta-death. Het gevoel van controle is erg laag, sterker nog, teveel zaken lijken nog te willekeurig.Wellicht zijn jullie minder kritisch en vinden jullie alles best als het er maar grafisch mooi uit ziet, dat kan. Sterker nog, ik denk dat de meesten vooral onder de indruk zijn van de grafische pracht en alle nieuwe unlocks. Maar ik geef vooral om de core gameplay en als je constant instantly dood gaat dankzij de netcode kan je niet spreken over een geweldig spel. Als je geen leuke shootouts kan hebben omdat elk wapen aanvoelt als een no recoil full auto sniper is dat gewoon doodzonde. Gameplay lijkt me een stuk belangrijker dan een grafisch mooie omgeving met mooie golven.
Ook het doodgeschoten worden om hoeken heeft in Bf4 een nieuwe uitwerking gekregen. Alleen nu ga je niet dood als je zelf al in dekking ligt, nee, nu ga ik minstens 4 keer per ronde dood door een speler die op mijn scherm uberhaubt de hoek nog niet om is. Ik zie ze niet, en ook op de deathcam zie je dat ze nog niet in de buurt van de hoek zijn geweest.
Ik kan niet wachten tot ze de verbeteringen uit de beta ook in deze versie doorvoeren.
Ow: en de AEK is behoorlijk op het randje van OP, wat een beest is dat.
Ik heb het meeste van mijn crashes weten op te lossen door te downgraden naar de laatste stabiele AMD Driver. De beta driver werkte bij mij voor geen meter. Durf niet te zeggen of het echt stabiel is maar wel een stuk minder frequent.
Grappig, ik moest (onder andere) juist wel naar de Beta6 driver, om de game stabieler te krijgen.Tsurany schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:40:
Ik heb het meeste van mijn crashes weten op te lossen door te downgraden naar de laatste stabiele AMD Driver. De beta driver werkte bij mij voor geen meter. Durf niet te zeggen of het echt stabiel is maar wel een stuk minder frequent.
Gisteravond, behalve een RSOD, heb ik zelf ook geen clientcrashes meer gehad. Alles uitzetten in de config wat riekt naar DirectX 11 levert ook een stuk minder CTD's op en zoals al eerder gepost, het unbinden van de jet controls helpt voor aardig wat mensen met de memory leaks.
Vanavond eens proberen. De map Operation Locker loopt bij mij soms opeens heel slecht. Gigantische framedrops die zo erg worden dat een reset van de pc sneller is dan Battlefield 4 afsluiten.
Ik heb het idee dat het spel Alt+F4 niet direct toe staat maar daar op zijn eigen manier mee om gaat. En taskmanager openen met een haperend spel... geen succes.
Ik heb het idee dat het spel Alt+F4 niet direct toe staat maar daar op zijn eigen manier mee om gaat. En taskmanager openen met een haperend spel... geen succes.
Hier met nvidia 660 TI nog geen 1 crash gehad en speel als sinds maandag avond. Enige wat ik tot nu toe heb gehad is dat er een server me uit het spel gooide omdat die vast liep (de server zelf). Ik speel op win 8 met de laatste driver.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Iemand anders last van flikkerende grondtextures in Golmud Railway?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.