Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 21:14

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Iemand toevallig al zijn bol.com cd binnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:12
Wat is die MBT Law een rare anti-vehicle wapen om mee te starten. Even onwennig tov de RPG / Javelin in BF3 & Beta. Doe er ook best weinig damage mee. Enig idee wat de manier is om er goed mee te spelen? Is het nou wel een soort fire-and-forget wapen?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

kan je ingame je video settings aanpassen? crasht ie dan ook? anders meot je ff reset settings doen ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 03:44
Deze krijg ik ook op mijn AMD 5970 kaart. Ik speel op Win 8.1 preview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:38
Had ik in het begin ook.
Uiteindelijk heeft het geholpen om MSI Afterburner uit te zetten bij de eerste opstart.
En anders moet je even in je documenten kijken bij het Battlefield 4 kopje en daar de vier files verwijderen en opstarten.
Voor anderen heeft Directx updaten geholpen.

[ Voor 4% gewijzigd door Zinloos1 op 31-10-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7u5t1c3
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 15:38
Hee, die melding kwam vroeger ook wel eens bij BF3 voor. Indien mogelijk, zet je gpu/mermory clocks eens terug naar standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7u5t1c3
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 15:38
Zinloos1 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:04:
[...]

Had ik in het begin ook.
Uiteindelijk heeft het geholpen om MSI Afterburner uit te zetten bij de eerste opstart.
En anders moet je even in je documenten kijken bij het Battlefield 4 kopje en daar de vier files verwijderen en opstarten.
+1

Als ik mijn GPU overclock via MSI AB naar Asus Top+ snelheid kan ik deze melding oproepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
  • Laatst online: 12-09 11:01
Zal eerst even proberen hem iets lager te klokken, misschien dat dat het is. Zou gewoon stable moeten zijn.. ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:58:
[...]

Je 1e shotgun speel je als het goed is vrij door een bepaalde class tot een bepaald level te spelen.
Support tot een bepaald niveau spelen. DMR's krijg je door recon tot een bepaald niveau te spelen en Carbines door Engineer tot een bepaald niveau te spelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

postbode net geweest, geen pakketje voor mij er bij. iemand gamesync CD al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:25:
postbode net geweest, geen pakketje voor mij er bij. iemand gamesync CD al binnen?
Lees anders de regels even! :o

Let op:

Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik krijg die m249 en QBZ-95-1 niet unlocked. De uitleg bij die medailles is vrij beperkt:
- Make the final choice

Singplayer compleet doorlopen en alle missies goud behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HammerNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:26:
Ik krijg die m249 en QBZ-95-1 niet unlocked. De uitleg bij die medailles is vrij beperkt:
- Make the final choice

Singplayer compleet doorlopen en alle missies goud behaald.
Je kan op het einde twee keuzes maken zo heb ik begrepen. Je moet beide keuzes een keer maken om de unlock te krijgen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Je zou natuurlijk ook al je problemen in dit topic kunnen plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 12:07

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Je kan drie dingen doen op het einde dacht ik.
spoiler: title
Die chick laten doodgaan, die coole negert uit Boardwalk Empire laten doodgaan of niks doen en dan wordt je schip opgeblazen. Elke keuze unlocked een andere gun.

[ Voor 4% gewijzigd door bello2185 op 31-10-2013 13:51 ]

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Laatst online: 27-08 13:21
net even gespeeld en het is weer wat wennen,leuk weer die unlocks en stijgende rankings!

niet superveel verschil met bf3 maar toch weer ietsje anders...heb momenteel wel het probleem dat het ''achtergrond'' geluid wegvalt...maar dat zal nog wel een beginkwaaltje zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
in2duhCore schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:42:
Als je crossfire gebruikt kun je volgens mij beter die laatste versie pakken versie 13.11 betav8
Klopt, maar ik draaide nog eentje daarvoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Nou komop DHL, jullie hebben tot 6 uur om mijn versie te brengen.

Valt me mee dat WEHkamp op tijd heeft uitgeleverd.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:27:
[...]

Je kan op het einde twee keuzes maken zo heb ik begrepen. Je moet beide keuzes een keer maken om de unlock te krijgen.
Drie keuzes, nummer 3 is ook wel leuk. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skunk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07 21:26
word al gek van het wachten :X Mijn vriendin speelt al en ik zit nog te wachten tot mijn spel er is van wehkamp :/

a.k.a. Skunko3o | Skunk-o3o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:27:
[...]

bello2185 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:32:
Aha dat verklaart een hoop, thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ben benieuwd.
Zojuist de game ontvangen (wehkamp)
Vanavond even proberen.

Ben vooral benieuwd hoe mensen de game nu ervaren in verhouding met de beta ?

Degene die toen problemen hadden , lag enzo, is dat nu over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Die chick laten doodgaan, die coole negert uit Boardwalk Empire laten doodgaan of niks doen en dan wordt je schip opgeblazen. Elke keuze unlocked een andere gun.
'
spoiler:
Niks doen betekent dat Garrison en Pac doodgaan en nog wat anderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:04:
[...]

Veel servers zijn nog niet in te stellen. BuG kon zijn server gisteren ook niet op Rush zetten, dat stuk control panel was niet beschikbaar.
Dat verklaart ook die ammo dropping op servers?
caanova1984 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:01:
Iemand toevallig al zijn bol.com cd binnen ?
Uur geleden binnen gekregen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik heb em ook opgehaald, ik heb er ook 2 echte dog tags bij gekregen + ingame dog tags!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-08 00:25
NoFearz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:58:
[...]

spoiler:
Niks doen betekent dat Garrison en Pac doodgaan en nog wat anderen :P
Spoiler tags zijn wel handig, tenminste als het in-game storyline is :+

[ Voor 3% gewijzigd door icratox op 31-10-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:00:
[...]

Dat verklaart ook die ammo dropping op servers?
Das commander functie.

Edit: Moet ik werkelijk 24GB op m'n laptop downloaden als ik daar even commander wil spelen? WTF 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 31-10-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
icratox schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:05:
[...]

Spoiler tags zijn wel handig, tenminste als het in-game storyline is :+
Oops :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neenee, ik bedoel dat jij je ammo kwijt raakt als je herlaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:42
Tsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:05:
[...]

Das commander functie.

Edit: Moet ik werkelijk 24GB op m'n laptop downloaden als ik daar even commander wil spelen? WTF 8)7
Haha, dat meen je toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Lasteraar schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:57:

De BF4 beta draaide bij mij niet slecht eerder redelijk (te spelen), deze versie draait bij mij duidelijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:06:
[...]

Neenee, ik bedoel dat jij je ammo kwijt raakt als je herlaadt.
Dan ja.
vinom schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:07:
[...]

Haha, dat meen je toch niet.
Helaas wel, dead serious. Eerst miste ik de Battlelog plugin, daarna miste ik Origin en nu mis ik de base game. Het is toch allemaal browser based? Heb ik daar werkelijk 24GB voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 03:44
Zinloos1 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:04:
[...]

Had ik in het begin ook.
Wat bij mij uiteindelijk hielp om die Direct X error te verhelpen is om up te graden naar de laatste Catalyst 13.11 beta v8 drivers (sinds gisteren beschikbaar). Ik was nog op 13.11 beta v6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Hoor graag nog meer ervaringen van anderen over hoe Rush in BF4 is. Net zo matig uitgewerkt als in BF3, of eindelijk weer zo grandioos als in Bad Company 2?

En hoe staat het met de plugins die servers hanteren om te verhinderen dat je met een vriend vanuit een Battelog party in hetzelfde team belandt? Zijn die er al? Dat vond ik zó irritant in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:30
Koekiemonsterr schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:20:
Hoor graag nog meer ervaringen van anderen over hoe Rush in BF4 is. Net zo matig uitgewerkt als in BF3, of eindelijk weer zo grandioos als in Bad Company 2?

En hoe staat het met de plugins die servers hanteren om te verhinderen dat je met een vriend vanuit een Battelog party in hetzelfde team belandt? Zijn die er al? Dat vond ik zó irritant in BF3.
Heb alleen ervaring met BF3 rush, maar zover ik zie is BF4 rush een beetje hetzelfde. Sommige maps zijn echt heel vet in rush mode, andere super slecht. Het is verder wel iets duidelijker hoeveel MCOMS je nog moet opblazen (hoewel die aantallen niet altijd kloppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Heb nu 3 modes gespeeld. Conquest (bekend) en Defuse en Obliteration. Obliteration is wel leuk, omdat je steeds een andere kant op gaat. Wat ik zelf vaak fout deed was gelijk naar de locatie gaan om de bom te planten, zonder dat de bom nog in de buurt was. Defuse is denk iets meer voor competetief spelen. Zoals eSports. Is nogal buggy want er staan maar 5 spelers op het scoreboard en soms verandert je view ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:09:
Helaas wel, dead serious. Eerst miste ik de Battlelog plugin, daarna miste ik Origin en nu mis ik de base game. Het is toch allemaal browser based? Heb ik daar werkelijk 24GB voor nodig?
Commander app zal ook wel 24.4GB zijn. :P
Uiteraard komt DLC er nog. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Cyleo schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:24:
[...]

Hier net de disk ontvangen van Wehkamp.
Lasteraar schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:57:Zojuist de game ontvangen (wehkamp)
Via briefpost van PostNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Basekid schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:22:
[...]

Heb alleen ervaring met BF3 rush, maar zover ik zie is BF4 rush een beetje hetzelfde. Sommige maps zijn echt heel vet in rush mode, andere super slecht. Het is verder wel iets duidelijker hoeveel MCOMS je nog moet opblazen (hoewel die aantallen niet altijd kloppen)
Dat is trouwens wel briljant ja. Je ziet in je scherm drie setjes MCOM's en met haakjes om die setjes heen geeft hij aan bij welke je bent. Echter een map heeft meestal meer dan drie setjes. Je ziet het probleem al... je ziet wel of het de eerste of laatste is maar als het eentje daartussen is zie je alsnog niet of het nu de tweede or derde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Tsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:36:
[...]

Dat is trouwens wel briljant ja. Je ziet in je scherm drie setjes MCOM's en met haakjes om die setjes heen geeft hij aan bij welke je bent. Echter een map heeft meestal meer dan drie setjes. Je ziet het probleem al... je ziet wel of het de eerste of laatste is maar als het eentje daartussen is zie je alsnog niet of het nu de tweede or derde is.
Echt een slechte QA vind ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:23
Wat een bagger launch. Kan niet op 1 server langer dan 5 minuten spelen zonder eraf gegooid te worden (server closed connection , connection timed out) . Geweldig.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Als je game het doet vind ik het wel lekker spelen, geen last van lag en ook geen andere rare dingen. Wel erg jammer dat het sinds vandaag elke 15 minuten crashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:36:
[...]

Daar raakte ik ook enorm door in de war toen ik gisteren voor het eerst op Golmud Highway. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Lasteraar schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:57:
Ben benieuwd.
Zojuist de game ontvangen (wehkamp)
Vanavond even proberen.

De verbinding in veel servers is op dit moment echt ontzettend slecht, lag ohne ende. En daar hebben meerderen in die servers last van, getuige de vele opmerkingen erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Basekid schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:37:
[...]

Echt een slechte QA vind ik :(
Het is de DICE manier van developen. Geen enkele controle op zulke zaken. Wordt niet getest op functionele aspecten, enkel op technische.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wegens het betalen van flitsboetes moet ik de aankoop uitstellen tot volgende week dinsdag.

Maar als ik nu dagen later begin zal ik dan veel moeite hebben om te ranken en op gelijk niveau te spelen tegen anderen die sinds nu bezig zijn? BF3 had ik sinds dag 1 en de achterstand die ik nu ga opdoen zit me gewoon niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:41:
Wegens het betalen van flitsboetes moet ik de aankoop uitstellen tot volgende week dinsdag.

Maar als ik nu dagen later begin zal ik dan veel moeite hebben om te ranken en op gelijk niveau te spelen tegen anderen die sinds nu bezig zijn? BF3 had ik sinds dag 1 en de achterstand die ik nu ga opdoen zit me gewoon niet lekker.
Wat? Ben gisternacht begonnen nu level 2, speel al tegen luitjes die al dik level 68 zijn. Hoe ze dat doen weet ik niet. ;)

Maar goed BF heeft nooit om rank gedraaid, het maakt het hoogstens wat makkelijker (lees betere wapen keuze) Maar voegt verder niks toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Mensen die beter zijn dan jou zullen over het algemeen beter blijven, ongeacht je voorsprong.
Mensen die slechter zijn dan jou zullen over het algemeen slechter blijven, ongeacht je achterstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee maakt niet veel uit.
Je hebt altijd voor elke class en voertuig een basis loadout.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:30
rgras schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:43:
Mensen die beter zijn dan jou zullen over het algemeen beter blijven, ongeacht je voorsprong.
Mensen die slechter zijn dan jou zullen over het algemeen slechter blijven, ongeacht je achterstand.
't Is vooral de eerste paar levels aan de saaie kant, weinig wapens en geen scopes e.d.

Rondje TDM om wat dingetjes te unlocken leek mij zelf wel handig ^^

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 68? Wtf... hoe doen ze dat?

En ik bedoelde het niet zo qua 'skill' maar persoon x zal na x aantal tijd ECM unlocked hebben voor jet/heli terwijl ik 't nog met m'n flares ga moeten doen.
Ik hoop als het dan 1 tegen 1 is dat de gene met de beste perk niet sowieso zal winnen.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welnee, zelfs als je net zoveel crasht en zoveel insta deaths als mij incasseert, dan nog level je binnen een uur of tien richting de 20.

Het enige nadeel wat je kan hebben is dat de M16A3 van BF4 nu ook overduidelijk is: de ACE 23. Wat een gun.... Accuraat, snel en goede reload... hubba hubba. iedereen die dat ding heeft unlocked, loopt daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Practics schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:43:
[...]

Wat? Ben gisternacht begonnen nu level 2, speel al tegen luitjes die al dik level 68 zijn. Hoe ze dat doen weet ik niet. ;)
Ik wel. Ze hebben een gat in hun bureaustoel gezaagd en de poot vervangen met een emmer. Sinds release zitten ze al op die stoel waar nu een behoorlijke lading aan "menselijke excrementen" in zit.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Maar goed BF heeft nooit om rank gedraaid, het maakt het hoogstens wat makkelijker (lees betere wapen keuze) Maar voegt verder niks toe.
Vier dagen lang 24/7 spelen, eventueel account sharing.

Rank maakt het spel wel een stuk makkelijker. Een AK12 zonder unlocks legt het wel sneller af tegen een M416 of AEK-971 met de juiste unlocks. Echter het verschil is nooit zo groot dat je niet kan winnen als je echt beter bent.

En ervaring helpt ook veel. De map uit je hoofd kennen is altijd zo'n enorm pluspunt. Hoe vaker je speelt hoe beter je de map kent. Alle routes naar een punt, waar iemand uit komt als hij een bepaalde route neemt, dat soort dingetjes.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:45:
Het enige nadeel wat je kan hebben is dat de M16A3 van BF4 nu ook overduidelijk is: de ACE 23. Wat een gun.... Accuraat, snel en goede reload... hubba hubba. iedereen die dat ding heeft unlocked, loopt daarmee.
Ik vanavond hopelijk ook :*)

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 31-10-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Tsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:46:
[...]

Vier dagen lang 24/7 spelen, eventueel account sharing.

Rank maakt het spel wel een stuk makkelijker. Een AK12 zonder unlocks legt het wel sneller af tegen een M416 of AEK-971 met de juiste unlocks. Echter het verschil is nooit zo groot dat je niet kan winnen als je echt beter bent.

En ervaring helpt ook veel. De map uit je hoofd kennen is altijd zo'n enorm pluspunt. Hoe vaker je speelt hoe beter je de map kent. Alle routes naar een punt, waar iemand uit komt als hij een bepaalde route neemt, dat soort dingetjes.

[...]

Ik vanavond hopelijk ook :*)
Dat bepaald bijna 80% in sommige mappen. :)
Maar ach ik ben geen held in BF nooit geweest zou ik ook nooit worden. In 10 uur level 20 ga ik nooit halen eerder in uurtje of 20-25 :'(

Zolang je maar lol hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:45:
[...]

Welnee, zelfs als je net zoveel crasht en zoveel insta deaths als mij incasseert, dan nog level je binnen een uur of tien richting de 20.

Zeker?
Want als ik de M416 naast de ACE 23 zet dan is het niet z'n verschil.
Accuracy en reload wint de M416 het gewoon. ;)
http://symthic.com/bf4-compare?M416_vs_ACE_23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-08 00:25
Om heel eerlijk te zijn, in BF3 heb ik me nooit gestoord qua rangen. Ik speel gewoon op de manier de outfit vrij die ik wil hebben en gebruik die dan. Ik gebruik nu nog steeds dingen van 20 levels of meer terug :P

Heb het idee dat de balans beter is gemaakt in Battlefield 4, maar dat word even afwachten en uitproberen later.

[ Voor 21% gewijzigd door icratox op 31-10-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
Haha Chalky White is een baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:50:
[...]
Zeker?
Want als ik de M416 naast de ACE 23 zet dan is het niet z'n verschil.
Accuracy en reload wint de M416 het gewoon. ;)
http://symthic.com/bf4-compare?M416_vs_ACE_23
Die symthic stats kunnen me wat, in-game is het toch echt heel anders. :)

De m416 is in-game echt heel veel minder dan de AEK en de AEK legt het weer ruimschoots af van de ACE 23. Tot nu toe is de recoil van wapens in BF4 echt non-existant vergeleken met BF3.

[ Voor 7% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 31-10-2013 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
[...]

Coke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.exe
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-01-2024
Inderdaad. Heb bij BF3 met name gefocust om zo snel mogelijk te levelen (race onder vrienden). Hoewel het leuk is om Service Star 100 te hebben, ging het wel ten koste van de lol...

Ga het zeker in BF4 anders doen, gewoon focussen om de ronde te winnen en voor de rest plezier hebben in het spel. Zouden misschien meer mensen moeten doen...

The Enrichment Center is required to remind you that the Weighted Companion Cube cannot talk. In the event that it does talk The Enrichment Centre asks you to ignore its advice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 21:09
Wat zijn jullie ervaringen met resolution scaling (super sampling AA)?

Ik speel op 1440p alles op ultra met 2 titan's. Mutiplayer kan ik tot 125-130% gaan met Vsync aan dan blijft het netjes op 60. Maar campaign moet dit uit te veel framedrops bij drukke stukken.

Ben benieuwd of iemand een setup heeft waarmee die 150 of hoger kan instellen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27
Al enkele uren aan het genieten van de Multiplayer. Draait enorm soepel op m'n pc. Tot nu toe 'nog' geen crashes gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Kunnen jullie ook de Ping zien in de server browser? Lukt mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:53:
[...]

Die symthic stats kunnen me wat, in-game is het toch echt heel anders. :)

De m416 is in-game echt heel veel minder dan de AEK en de AEK legt het weer ruimschoots af van de ACE 23. Tot nu toe is de recoil van wapens in BF4 echt non-existant vergeleken met BF3.
Ik ga het dan ook wel eens beleven. Ik grind alleen assault en engineer tegelijkertijd uit dus het duurt iets langer denk ik. Ik haat de MBT LAW ook gewoon dus een betere launcher heeft prioriteit. ;)

Oh en als de ACE 23 echt beter blijkt dan gebruik ik nog steeds de M416. Hetzelfde verhaal als BF3 M16A3 vs M416. Wil juist niet het allerbeste wapen gebruiken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 01:43
Wat een verschrikkelijk mooie game! :)

Gisteravond viel het mij alleen op dat het niet te spelen was zonder de meest upgedate beta drivers, iemand met een Nvidia GPU die hetzelfde probleem ondervindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Binnenkort ook maar even aanschaffen. Zie dat het iedereen uitstekend bevalt op de server crashes na dan. :) Hoe verhoudt de gameplay zich eigenlijk tegenover de beta? Zit er een merkbare verandering in, of is het in vergelijking met BF3 toch een beetje log.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:18:
Binnenkort ook maar even aanschaffen. Zie dat het iedereen uitstekend bevalt op de server crashes na dan. :) Hoe verhoudt de gameplay zich eigenlijk tegenover de beta? Zit er een merkbare verandering in, of is het in vergelijking met BF3 toch een beetje log.
Gewoon BF4 beta. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
JustwilliamNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:15:
Wat een verschrikkelijk mooie game! :)

Gisteravond viel het mij alleen op dat het niet te spelen was zonder de meest upgedate beta drivers, iemand met een Nvidia GPU die hetzelfde probleem ondervindt?
Ik heb de beta 5 minuten gespeelt en toen weer verwijderd omdat het zelfs op high voor geen meter liep met een overgeklokte GTX 780. Ik heb de final nog niet gespeelt maar heb zo'n vermoeden dat het niet veel beter zou zijn.

Er zijn dus wel meer problemen met Nvidia kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Totaal niet waar, nvidia loopt nu juist beter momenteel als de mensen met amd 7950 kaarten.... Zelfs de oudere kaarten van nvidia zoals de gtx 580.

[ Voor 21% gewijzigd door Donnie op 31-10-2013 15:22 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Donnie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:21:
Totaal niet waar, nvidia loopt nu juist beter momenteel als de mensen met amd 7950 kaarten.... Zelfs de oudere kaarten van nvidia zoals de gtx 580.
Ik hoop dat het nu met de final ook beter is. De beta was niet speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donnie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:21:
Mijn 7950 doet het anders gewoon. O-)
Mijn probleem is CPU load door W7 en geen DX 11.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 07:31
Er zijn nu 2 patches geweest en het is er nog steeds niet noemenswaardig beter op geworden qua random disconnects en server lag. Net 3 servers gejoined en 2x random disconnect, bij eentje na een half potje enorme server lag. Dit is echt niet speelbaar zo...echt onvoorstelbaar dat zulke dingen er niet uitgehaald zijn in QA. Heb ook het idee dat mn FPS er iets op achteruit is gegaan met de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
PilatuS schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:20:
[...]

Ik heb de beta 5 minuten gespeelt en toen weer verwijderd omdat het zelfs op high voor geen meter liep met een overgeklokte GTX 780. Ik heb de final nog niet gespeelt maar heb zo'n vermoeden dat het niet veel beter zou zijn.

Er zijn dus wel meer problemen met Nvidia kaarten.
Ik heb ook een 780 factory OC en die draaide de beta gewoon soepeltjes op high :)
De final draait naar mijn mening zelfs soepeler en ik heb alle settings op ultra staan.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
wjvds schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:25:
Er zijn nu 2 patches geweest en het is er nog steeds niet noemenswaardig beter op geworden qua random disconnects en server lag. Net 3 servers gejoined en 2x random disconnect, bij eentje na een half potje enorme server lag. Dit is echt niet speelbaar zo...echt onvoorstelbaar dat zulke dingen er niet uitgehaald zijn in QA. Heb ook het idee dat mn FPS er iets op achteruit is gegaan met de laatste patch.
Ik zou je hardware even nakijken recomended is ene gtx 660 dus dan zou je kaart het makkelijk zat aan moeten kunnen, benchmark je pc even op 2e scherm als dat kan terwijl je speelt? Misschien overload er iets gewoon.

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 07:31
Dracyn schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:33:
[...]

Ik zou je hardware even nakijken recomended is ene gtx 660 dus dan zou je kaart het makkelijk zat aan moeten kunnen, benchmark je pc even op 2e scherm als dat kan terwijl je speelt? Misschien overload er iets gewoon.
Ik heb een i5 3450 met een 7970 dus aan mn hardware ligt het niet. Ik zeg ook niet dat het in een goede server niet soepel draait (rond de 50 fps op high) maar het draaide eerst beter (bijna constant vsync). Het grootste probleem vind ik alleen de random disconnects...dat maakt het echt onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
wjvds schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:38:
[...]

Ik heb een i5 3450 met een 7970 dus aan mn hardware ligt het niet. Ik zeg ook niet dat het in een goede server niet soepel draait (rond de 50 fps op high) maar het draaide eerst beter (bijna constant vsync). Het grootste probleem vind ik alleen de random disconnects...dat maakt het echt onspeelbaar.
Ik zei ook niet dat er iets mis is met je hardware ik zei dat je systeem misschien volloopt maar zoals je nu zecht is dat niet.

Heeft er al een gebruiker een review geschreven? ben wel erg benieuwd naar uitgebreide meningen van andere :).
Vanavond zelf spelen _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

net binnen is mooi game alles op max en 1920x1200 zit tussen 60/70/80 fps alleen die lag is kut maar ook die raar sound bug dat geluid weg valt bij een server is niks aan de hand maar bij ander wel weer

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Laatst online: 12-09 21:14

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

DanielWW2 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:22:
[...]

Mijn 7950 doet het anders gewoon. O-)
Mijn probleem is CPU load door W7 en geen DX 11.1.
Je zal geen W8 gaan installeren maar je kan voor 180 dagen een evaluatie versie nemen van W8.

Vondt zelfs BF3 er stukken beter uitzien op W8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dracyn schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:33:
[...]

Trek je die disconnects niet teveel aan, dat is denk ik een back-end issue bij EA zelf. Sinds BF4 uit is, heb ik het ineens ook bij BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
KillerAce_NL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:46:
[...]
Trek je die disconnects niet teveel aan, dat is denk ik een back-end issue bij EA zelf. Sinds BF4 uit is, heb ik het ineens ook bij BF3.
Leuke is, vannacht gespeeld nergens last van niet 1 keer disconected, alleen laden duurde beetje lang.
Was maar 1 rondje ivm. stage maar toch >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Morgen vrij genomen dus vanavond lekker knallen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

wjvds schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:38:
[...]

Ik heb het zelfde kaartje als jou maar ik heb vrijwel nergens last van nog. Afgelopen nacht 1 keer ingame een crash gehad en 1keer tijdens het laden, maar ik zal ook als een mongool te alt+tabben.
Voor de rest loopt het echt erg soepel voor me.

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Voor de BOL bestellers... die van mij lag netjes in mijn brievenbus. Maar jezus, wat is DVD eigenlijk een achterhaald medium. Installeren vanaf DVD duurt echt lang. Had misschien nog beter kunnen downloaden en installeren via Origin.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:52:
Voor de BOL bestellers... die van mij lag netjes in mijn brievenbus. Maar jezus, wat is DVD eigenlijk een achterhaald medium. Installeren vanaf DVD duurt echt lang. Had misschien nog beter kunnen downloaden en installeren via Origin.
Dan mag je wel een stevige internetverbinding hebben, mijn arme 20 mbit lijntje is wel een flink aantal uurtjes, zeker een uurtje of 6, zoet geweest met die 24 GB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:55:
[...]

Dan mag je wel een stevige internetverbinding hebben, mijn arme 20 mbit lijntje is wel een flink aantal uurtjes, zeker een uurtje of 6, zoet geweest met die 24 GB...
Wat dacht je van mijn 8 mbit lijntje, ik heb hem vannochtend aangezet en als ik straks thuiskom is hij klaar als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Ik stond er van te kijken hoe snel dat het ging. Realiseer me nu pas hoe verwend ik eigenlijk begin te raken met mijn internet verbinding. Was bij mij constant 20MB/s in die tijd kan ik niet naar de winkel rijden hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:55:
[...]

Tja, is natuurlijk ook zo. Wil alleen maar zeggen dat DVD installatie lang duurt. Ben nu c.a. 40 minuten bezig en hij is pas op 66%, maar nu is mijn DVD spelertje ook wel een erg oud beestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
jagermeister schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:59:
[...]
Tja, is natuurlijk ook zo. Wil alleen maar zeggen dat DVD installatie lang duurt. Ben nu c.a. 40 minuten bezig en hij is pas op 66%, maar nu is mijn DVD spelertje ook wel een erg oud beestje.
Serieus is het zo erg? Mag toch hopen dat het veel sneller is. Naja, ga ondertussen wel Borderlands 2 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja een DVD zou sequentieel toch wel 14MB/s average moeten kunnen halen. Echter installeren is niet 100% sequentieel vrees ik. Ook een hoop uitpakwerk bij betrokken, alhoewel dat performance niet zou moeten hinderen met de huidige cpu's. Downloaden gaat wel iets langzamer on average maar levert wel altijd een constante snelheid waar lezen vanaf een DVD dat pas echt op de buitenste randen kan leveren.
De gehele content zou je in theorie in een minuut of 40 van de DVD moeten kunnen trekken als data niet compressed is. Dat het langer duurt betekent dat het niet 100% sequentieel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Nou, de singleplayer is voor mij onspeelbaar door de FOV van -9000

Ik krijg daar letterlijk hoofdpijn van. En schele ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
Tsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:03:
Tja een DVD zou sequentieel toch wel 14MB/s average moeten kunnen halen. Echter installeren is niet 100% sequentieel vrees ik. Ook een hoop uitpakwerk bij betrokken, alhoewel dat performance niet zou moeten hinderen met de huidige cpu's. Downloaden gaat wel iets langzamer on average maar levert wel altijd een constante snelheid waar lezen vanaf een DVD dat pas echt op de buitenste randen kan leveren.
De gehele content zou je in theorie in een minuut of 40 van de DVD moeten kunnen trekken als data niet compressed is. Dat het langer duurt betekent dat het niet 100% sequentieel is.
Het probleem is alleen dat de bestanden uncompressed ruim 25GB groot zijn, nu weet ik niet op hoeveel DVD's de game staat, maar ik denk dat we van behoorlijke compressie kunnen spreken. Het zou ook zo kunnen zijn dat er maar een deel van de game op de DVD's staat en dat de rest van internet af geplukt wordt. Was dit ook niet zo het geval met BF3?

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
Iemand een server waar het niet lagt ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

greyfox1987 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:06:
[...]

Het probleem is alleen dat de bestanden uncompressed ruim 25GB groot zijn, nu weet ik niet op hoeveel DVD's de game staat, maar ik denk dat we van behoorlijke compressie kunnen spreken. Het zou ook zo kunnen zijn dat er maar een deel van de game op de DVD's staat en dat de rest van internet af geplukt wordt. Was dit ook niet zo het geval met BF3?
3 DVD's, dus flinke compressie idd. :)

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 31-10-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Hmpff, hij vind maar 10 servers bij mij. 8 amerikaanse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Kw4kje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:06:
Iemand een server waar het niet lagt ? :/
127.0.0.1

SP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
Wauww, ik speelde net een potje BF4! Wat een game zeg, eindelijk weer even lekker knallen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game disconnected: server is full

Kreeg ik toen ik al 5 minuten aan het spelen was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
1e keer proberen te connecten. "Game disconnected: client closed down connection.
RECONNECTEA HELP
"

Begint goed!

[ Voor 20% gewijzigd door rickyy op 31-10-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
Net uitgespeeld, wil nu lekker potje online doen, maar tis net een dia show. :P
Pagina: 1 ... 10 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.