Ik hoor iedereen over problemen etc.... Ik ben nu al aan mijn zesde potje BF4 bezigKw4kje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:16:
[...]
Net uitgespeeld, wil nu lekker potje online doen, maar tis net een dia show.
Ik ga het over een paar minuten zelf ondervinden.Kw4kje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:16:
[...]
Net uitgespeeld, wil nu lekker potje online doen, maar tis net een dia show.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
8mbit dito hiero, vannacht gedownload, 1 potje gespeeld vanochtend, speelde lekker!
Vanavond even settings checken, want eigenlijk valt het mee hoe goed het draait.
Battlelog app is ook wel geinig, benieuwd hoe de cmdr mode is
Vanavond even settings checken, want eigenlijk valt het mee hoe goed het draait.
Battlelog app is ook wel geinig, benieuwd hoe de cmdr mode is
Nou over een uurtje is die van mij binnen
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Krijg je trouwens geen EXP meer voor het geven van een medkit?
Helaas nog geen afhaalbericht ontvangen van Wehkamp, bij navraag geven ze aan dat ie morgen pas verstuurd wordt, terwijl de status sinds gisteren al op "verzonden naar DHL service point" staat. Gaat weer lekker..
De wijzen komen uit het Oosten!
Word hier gek van..krijg heel de tijd random BF4.exe stopped working. (Phenom II x4 970 en een AMD 5870) Heb de laatste driver al geinstalleerd (13.11 beta 6) maar echt random stopt die na 5 minuten of pas 2 potjes. Iemand al zoiets gefixt? 
On topic:
Wat een geweldige game zeg, BF3 is echt minder dan dit spel. Net ff een uurtje gespeeld ofzo en ben blij dat ik hem heb

On topic:
Wat een geweldige game zeg, BF3 is echt minder dan dit spel. Net ff een uurtje gespeeld ofzo en ben blij dat ik hem heb
[ Voor 22% gewijzigd door Salmon op 31-10-2013 16:25 ]
beta 8 is de laatste.. Fixed waar jij last van hebt..Salmon schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:25:
Word hier gek van..krijg heel de tijd random BF4.exe stopped working. (Phenom II x4 970 en een AMD 5870) Heb de laatste driver al geinstalleerd (13.11 beta 6) maar echt random stopt die na 5 minuten of pas 2 potjes. Iemand al zoiets gefixt?
On topic:
Voor de meeste Nvidia kaarten is het probleem op te lossen door hier de Beta drivers vandaan te plukken:
http://www.nvidia.com/Download/Find.aspx?lang=en-us
Daarnaast komen er snel updates aan van BF4 die ook het nodige moet doen fixen.
Buiten dat om, ik vind de gameplay van BF4 zeker een verbetering maar het lijkt er nu op als je sprint alsof je een kangaroo bent of iets dergelijks
http://www.nvidia.com/Download/Find.aspx?lang=en-us
Daarnaast komen er snel updates aan van BF4 die ook het nodige moet doen fixen.
Buiten dat om, ik vind de gameplay van BF4 zeker een verbetering maar het lijkt er nu op als je sprint alsof je een kangaroo bent of iets dergelijks
Ik zat mij ook te verbazen over hoe goed origin die zaken voor elkaar had. Strakke 13 MB/s hier.perpixel schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:58:
Ik stond er van te kijken hoe snel dat het ging. Realiseer me nu pas hoe verwend ik eigenlijk begin te raken met mijn internet verbinding. Was bij mij constant 20MB/s in die tijd kan ik niet naar de winkel rijden hoor
Pardon, ik bedoelde ook beta 8. Heb die al geinstalleerd. Ook de GPU OC al erafgehaald, maar geen verschil.fynrd1 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:26:
[...]
beta 8 is de laatste.. Fixed waar jij last van hebt..
Wow, Operation Locker is de nieuwe Metro? Tss, wat een kutmap is dat zeg
Android developer & dürüm-liefhebber
Net anderhalf uur achter elkaar vlekkeloos gedraaid op i7 4770k en GTX 770. Iemand zin in een squad up?
Kan je in de SP de FOV niet veranderen dan zoals in de MP?rickyy schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:04:
Nou, de singleplayer is voor mij onspeelbaar door de FOV van -9000
Ik krijg daar letterlijk hoofdpijn van. En schele ogen.
Nvm, zin fout geïnterpreteerd.
[ Voor 96% gewijzigd door Asgaro op 31-10-2013 16:41 ]
Begonnen met de single player, en hij draait hier heerlijk. (win 8,1, fx 6300, 8gb, HD 7850)
Ik vind het er ook veel mooier uit zien dan BF3, meer kleur echtheid.
En het geluid is geweldig!
Vanavond na de late dienst maar even online proberen.
Ik vind het er ook veel mooier uit zien dan BF3, meer kleur echtheid.
En het geluid is geweldig!
Vanavond na de late dienst maar even online proberen.
@ first sentence: Lol, mooi bezigVerwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:41:
Wegens het betalen van flitsboetes moet ik de aankoop uitstellen tot volgende week dinsdag.
Maar als ik nu dagen later begin zal ik dan veel moeite hebben om te ranken en op gelijk niveau te spelen tegen anderen die sinds nu bezig zijn? BF3 had ik sinds dag 1 en de achterstand die ik nu ga opdoen zit me gewoon niet lekker.
@ second: Bwa, zal wel meevallen. In vrijwel alle online shooters van deze tijd zijn de base weapons al goed genoeg...
Ik heb CoD BO 2 een jaar na release gekocht en ik word echt niet afgemaakt. Sta meestal in de top 3 van mijn team.
Kvind de campaign eigenlijk best goed 
En That Sound'
Echt zalig met m'n headset + Xonar DGX (pricewatch: Sennheiser PC 360 G4ME)
En That Sound'
Echt zalig met m'n headset + Xonar DGX (pricewatch: Sennheiser PC 360 G4ME)
[ Voor 56% gewijzigd door SmokingCrop op 31-10-2013 16:45 ]
Hehe eindelijk battlefield binnen nu snel instaleren.
a.k.a. Skunko3o | Skunk-o3o
Heeft het nut om die battlepacks later pas te openen of blijft de inhoud gelijk?
De premiums/veteran gelijk volgens mij rest is onbekend zover ik nu weetSypher schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:50:
Heeft het nut om die battlepacks later pas te openen of blijft de inhoud gelijk?
Body mods don't determine skill
zitten daar ook guns bij of alleen attachments en kleurtjes?Dracyn schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:53:
[...]
De premiums/veteran gelijk volgens mij rest is onbekend zover ik nu weet.
Hoe lang duurt het in hemelsnaam voor je de ACE 23 krijgt?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:45:
[...]
Welnee, zelfs als je net zoveel crasht en zoveel insta deaths als mij incasseert, dan nog level je binnen een uur of tien richting de 20.
Het enige nadeel wat je kan hebben is dat de M16A3 van BF4 nu ook overduidelijk is: de ACE 23. Wat een gun.... Accuraat, snel en goede reload... hubba hubba. iedereen die dat ding heeft unlocked, loopt daarmee.
Geen guns wel een knife.Sharpe. schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:54:
[...]
zitten daar ook guns bij of alleen attachments en kleurtjes?
Body mods don't determine skill
Ik vind BF4 eigenlijk best tegenvallen... ik weet niet wat het is maar ik vind BF3 nog bijna mooier en het speelt op de 1 of andere manier net niet zo fijn. Net al aantal potjes kunnen spelen alleen net al wel een crash gehad.
Betalen via de website met ideal, dan gaat dat tientje er nog wel af, net zelf ook gedaan.bello2185 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:40:
Heb ik de game enkele weken geleden besteld bij Wehkamp met die €10,- korting waar wel meer Tweakers gebruik van hebben gemaakt ,(€31,94 totaal) die ze toen hanteerde, wordt hij net bezorgd en zit er een acceptgiro van €41,94 bij.
Maar heb jij de Gold battlepack codes er lis bij zitten? Ik zie alleen een China rising code.
Ik kan hem vanavond pas installeren...
[ Voor 3% gewijzigd door BounceMeister op 31-10-2013 17:04 ]
Thanks voor de tip! De mijne was ook fout. Heb er trouwens ook geen extra codes bij zitten, alleen die voor het spel zelf.BounceMeister schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:03:
[...]
Betalen via de website met ideal, dan gaat dat tientje er nog wel af, net zelf ook gedaan.
Maar heb jij de Gold battlepack codes er lis bij zitten? Ik zie alleen een China rising code.
*edit: Op Wehkamp staat trouwens nu niet dat je extra Battlepacks bij de pre-order editie krijgt.
[ Voor 9% gewijzigd door Sagaris op 31-10-2013 17:23 ]
Wat kan je doen met die reinforcement die soms uit de lucht vallen, en hoe maak je ze open?
Die China Rising code is je gewone BF4 code volgens mij?BounceMeister schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:03:
[...]
Betalen via de website met ideal, dan gaat dat tientje er nog wel af, net zelf ook gedaan.
Staat wel groot China Rising nodig maar het is de enige code die ik had en accepteerde hij als BF4 key
(staat er ook onder btw)
Je krijgt volgens mij één standaard battlepack toch? Iig wel bij BOL.com (die zit overigens niet bij de game, maar die mailden ze los)
[ Voor 4% gewijzigd door Sypher op 31-10-2013 17:19 ]
Hoe verslavend kan BF4 zijn, maar jullie posts ook... Ga ik verdomme een half uur eerder van mijn werk om te gamen, zit ik in de trein zo ingespannen en gefocussed jullie posts te lezen dat ik plotseling HEEL ver weg een omroepstem in de trein hoor die het volgende station aankondigt. Maar dat is dan wel een station voorbij waar ik over moet stappen... Nu op weg terug en het extra half uur naar de klote...
en
Hahaha lekker bezigl0n3w012ph schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:19:
Hoe verslavend kan BF4 zijn, maar jullie posts ook... Ga ik verdomme een half uur eerder van mijn werk om te gamen, zit ik in de trein zo ingespannen en gefocussed jullie posts te lezen dat ik plotseling HEEL ver weg een omroepstem in de trein hoor die het volgende station aankondigt. Maar dat is dan wel een station voorbij waar ik over moet stappen... Nu op weg terug en het extra half uur naar de klote...en

Er staat groot China rising boven, maar het zal wel de BF4 code zijn, andere codes zitten er niet bij.Sypher schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:19:
[...]
Die China Rising code is je gewone BF4 code volgens mij?![]()
Staat wel groot China Rising nodig maar het is de enige code die ik had en accepteerde hij als BF4 key
(staat er ook onder btw)
Je krijgt volgens mij één standaard battlepack toch? Iig wel bij BOL.com (die zit overigens niet bij de game, maar die mailden ze los)
Bij Wehkamp stond dat er twee Gold battlepacks bij zouden zitten. Daar heb ik gelukkig een screenshot van.
Servers vliegen er nog steeds om de haverklap uit.
Daarmee kun je van class veranderen, als je er naar toe gaat en E ingedrukt houdt.DennisM6 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:15:
Wat kan je doen met die reinforcement die soms uit de lucht vallen, en hoe maak je ze open?
Sinds gisteren na de release maar 2 van de 13 potjes die gecrasht zijn. Vind het behoorlijk soepel ook met game joinen, beter dan BF3...NoFearz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:24:
Servers vliegen er nog steeds om de haverklap uit.
Ik speel nu ook eindelijk
, fps gaat goed en vind de game mooi genoeg met alles op het laagste, dus constant 70+ fps
Verder 3 crashes gehad, 2 keer dat server crashte en een keer liep game ingame vast, geen CTD.
Verder 3 crashes gehad, 2 keer dat server crashte en een keer liep game ingame vast, geen CTD.
[ Voor 4% gewijzigd door bal130 op 31-10-2013 17:28 ]
Bedankt voor de tip. En nee ik heb niks wat betrefd Battlepacks, in het hoesje zat alleen m'n BF4 / China Rising code.BounceMeister schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:03:
[...]
Thanks.JustwilliamNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:24:
[...]
Daarmee kun je van class veranderen, als je er naar toe gaat en E ingedrukt houdt.
Ik heb m'n eerste diconnect gehad, ben benieuwd naar het verder verloop. Mag dus behoorlijk stabieler als ik het zo is lees.
Heb de 3x Battlefield 4 binnen van Wehkamp, zo snel naar huis; downloaden! ^^
Vond ik eigenlijk ook, al moet het wel wennen. Hoe meer ik speel hoe beter/leuker het wordtBluebe schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:02:
Ik vind BF4 eigenlijk best tegenvallen... ik weet niet wat het is maar ik vind BF3 nog bijna mooier en het speelt op de 1 of andere manier net niet zo fijn. Net al aantal potjes kunnen spelen alleen net al wel een crash gehad.
Wat me wel opvalt is dat bij BF3 iedereen zat te zeiken dat VOIP miste. Nu zit het erin en ik heb letterlijk nog niemand gehoord die het gebruikt, terwijl 80% zo'n speaker voor z'n naam heeft staan.
Valt me sowieso op dat het gezeur steeds heftiger wordt en iedereen zo hard mogelijk aan het janken is over Battlefield en naar Dice toe. Tuurlijk zijn er dingen die (nog) niet goed zijn, maar een tikje relativeren mag ook wel vind ik.
Heb net alles geactiveerd, maar heb alleen 3 premium battlepacks gekregen (van BF Premium). Dit terwijl ik geloof ik ook een veteran pack hoor te krijgen omdat ik BF3 heb gespeeld en een gold battlepack omdat ik de preorder versie heb? Kan iemand dit bevestigen?
Die worden binnenkort uitgedeeld. DICE heeft ze even "gepauzeerd".tobitronics schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:29:
Heb net alles geactiveerd, maar heb alleen 3 premium battlepacks gekregen (van BF Premium). Dit terwijl ik geloof ik ook een veteran pack hoor te krijgen omdat ik BF3 heb gespeeld en een gold battlepack omdat ik de preorder versie heb? Kan iemand dit bevestigen?
Ok krijg net een 4.5 gb update. Kan er niks over vinden. Is de eerste keer dat ik bf4 opstart zonder vpn.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Ik heb wel al sommigen een veteran pack zien openen... Ook zie ik bij sommigen op battlelog dat ze bf4 gepreordered hadden (gewoon bij een winkel, geen origin), maar bij mij zie ik enkel 'started playing'... Als ik mn battlepacks maar krijg..NoFearz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:30:
[...]
Die worden binnenkort uitgedeeld. DICE heeft ze even "gepauzeerd".
Nou de server crashes zijn inderdaad een drama.
Ook onze eigen server loopt nog niet lekker
Al 2x gecrashed vandaag dan help het iedere keer opstarten ook niet echt.
Het Sniperen werk nu wel een stuk beter in BF4.
Nu kun je tenminste ook nog nuttig voor je team zijn
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
De server van mijn clan is gewoon sinds 12 uur down, krijg m niet opgestart ook...beuker19 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:32:
Nou de server crashes zijn inderdaad een drama.
snipen nog niet online geprobeerd, maar vind bf3 snipen stukken beter dan bf4 beta multiplayer & bf4 campaign snipen .. (m'n 2e meeste kills is dan ook de M98B in bf3beuker19 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:32:
[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 31-10-2013 17:35 ]
Wow, ik ben zeer verrast, settings op medium geeft me tussen de 75 en 130fps met 64 man, CPU ~ 70-85%.
Dat is zowat 2x zoveel als ik met BF3 kreeg! Toch geen upgrade nodig
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
nog meer mensen last van client closed down ??
Samsung Flip 7
Ik hoop dat mij dit ook zal overkomen (i5 2500k / N560GTX Hawk / 8 GB). De Bèta speelde niet helemaal soepel, maar dat lag volgens sommigen ook deels aan de engine. Kreeg op een 720p resolutie op medium settings ongeveer 60 fps. Ben benieuwd hoeveel fps ik zal halen met de 'echte' game. Maar helaas zit ik nog tot 10 op schoolrickyy schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:36:
Wow, ik ben zeer verrast, settings op medium geeft me tussen de 75 en 130fps met 64 man, CPU ~ 70-85%.

Komt binnen 24 uur een update voor, wordt nu getest, de update daaropvolgend staat ook inmiddels gepland.Practics schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:26:
[...]
Sinds gisteren na de release maar 2 van de 13 potjes die gecrasht zijn. Vind het behoorlijk soepel ook met game joinen, beter dan BF3...
Performance is goed. Zit 99% van de gevallen tussen de 130 en 200 FPS. Heel af en toe een dipje naar 100..
Maar ja ik speel wel alles op low
Maar ja ik speel wel alles op low
Ik vond sniper in bf3 maar niks. In bf4 speel ik toch af en toe met een sniper en het voelt voor mij wat makkelijker aan met variable zoom en zero-ing.SmokingCrop schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:34:
[...]
snipen nog niet online geprobeerd, maar vind bf3 snipen stukken beter dan bf4 beta multiplayer & bf4 campaign snipen .. (m'n 2e meeste kills is dan ook de M98B in bf3)
Heb GTX 560Ti, i5 2500K, 8GB, 1440 x 900 en hij loopt hier stukken beter als de beta, speel wel low maar ziet er dan nog goed genoeg uitD422 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:42:
[...]
Ik hoop dat mij dit ook zal overkomen (i5 2500k / N560GTX Hawk / 8 GB). De Bèta speelde niet helemaal soepel, maar dat lag volgens sommigen ook deels aan de engine. Kreeg op een 720p resolutie op medium settings ongeveer 60 fps. Ben benieuwd hoeveel fps ik zal halen met de 'echte' game. Maar helaas zit ik nog tot 10 op school
Je hebt helaas gelijk, 6 tot 9 MB/sec vanaf de DVD. Downloaden is 24MB/sec dus leerzame les, nooit meer iets kopen, alleen maar downloadenTsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:03:
Tja een DVD zou sequentieel toch wel 14MB/s average moeten kunnen halen. Echter installeren is niet 100% sequentieel vrees ik. Ook een hoop uitpakwerk bij betrokken, alhoewel dat performance niet zou moeten hinderen met de huidige cpu's. Downloaden gaat wel iets langzamer on average maar levert wel altijd een constante snelheid waar lezen vanaf een DVD dat pas echt op de buitenste randen kan leveren.
De gehele content zou je in theorie in een minuut of 40 van de DVD moeten kunnen trekken als data niet compressed is. Dat het langer duurt betekent dat het niet 100% sequentieel is.
Als de Origin servers het aankunnen. Downloaden ging hier met 400kbs <> 2 MB /s. Heb toen maar besloten de DVD's erin te knallenVersteegrob schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:49:
[...]
Je hebt helaas gelijk, 6 tot 9 MB/sec vanaf de DVD. Downloaden is 24MB/sec dus leerzame les, nooit meer iets kopen, alleen maar downloaden
Er zijn van die wapen battlepacks, maar je krijgt niet genoeg battlepacks voor een wapen om al die accessoires voor één specifiek wapen te halen. Er zijn 7 battlepacks, maar er zijn 21 accessoires. Hoe haal ik alsnog alles?
[ Voor 11% gewijzigd door Nfear op 31-10-2013 18:01 ]
Bol is gelukkig binnen
vraag op mijn desktop heb snelkoppeling naar BF4 en BF4 64bit is de eerst 32bit versie of zo wand normaal krijg je al tijd maar een snelkoppeling
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Die snap ik niet helemaal..Motaro schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:07:
vraag op mijn desktop heb snelkoppeling naar BF4 en BF4 64bit is de eerst 32bit versie of zo wand normaal krijg je al tijd maar een snelkoppeling
Hij heeft 2 snelkoppelingen op zijn bureaublad en vraagt wat het verschil is.
Voor de mensen die gameplay opnemen en een Nvidia kaart hebben:
MSI Afterburner en voor zover ik weet Dxtory ondersteunen geen 64 bit games waardoor je op FRAPS bent aangewezen. Vandaag zag ik een update van Nvidia met de Shadowplay Beta inbegrepen, ik heb het getest en het werkt behoorlijk goed. Ik moet mijn FPS nog meten, maar ik zie geen FPS drops en de kwaliteit is prima.
MSI Afterburner en voor zover ik weet Dxtory ondersteunen geen 64 bit games waardoor je op FRAPS bent aangewezen. Vandaag zag ik een update van Nvidia met de Shadowplay Beta inbegrepen, ik heb het getest en het werkt behoorlijk goed. Ik moet mijn FPS nog meten, maar ik zie geen FPS drops en de kwaliteit is prima.
Net de deluxe editie aangeschaft (nu bezig met downloaden)
Klopt het dat je pas commander kunt spelen als je rang 10 bent?
En hoe zit het precies commander spelen op de tablet? Ik heb een xperia tablet Z, ik kan alleen nergens de app vinden op de playstore...
En hoe zit het precies commander spelen op de tablet? Ik heb een xperia tablet Z, ik kan alleen nergens de app vinden op de playstore...

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
kan ik ergens de Beta downloaden van BF4 ? die vloog er tenminste niet steeds uit !!
Angelo NL / Global Cargo VTC
Klopt, je moet eerst level 10 halen. De app van BF : Google Play: BattlelogAudione0 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:30:
Net de deluxe editie aangeschaft (nu bezig met downloaden)
Zijn er nog meer mensen, al dan niet met een Nvidia kaart, die wel redelijke frames behalen, maar elke 5 seconden vrij grote frame drops meemaken? Ik heb een GTX 760 en speel op high rond de 60-70 fps, maar ga steeds omlaag richting de 20-30. Ik heb een log bijgehouden en het is steeds m'n CPU load die ineens naar beneden duikt. (Windows 7, 64bit)
Soms richt je perfect op een enemy en schiet je, zo 4 keer na elkaar en nog geen enkele hit.. en dat in single player.. dat had je tenminste niet in bf3NoFearz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:45:
[...]
Ik vond sniper in bf3 maar niks. In bf4 speel ik toch af en toe met een sniper en het voelt voor mij wat makkelijker aan met variable zoom en zero-ing.
bv (minstens 2 van de 4 schoten zouden een hit/kill moeten zijn)
en als dit supression is dan is supression nog erger als in bf3..
[YouTube: http://youtu.be/DPU01MoT42c]
[ Voor 16% gewijzigd door SmokingCrop op 31-10-2013 18:44 ]
Heb hier totaal geen last van, Windows 8.1 64-Bit, GTX 670 & i5 3570k en totaal geen drops. En speel continu op high met 60-75 FPS. (Resolutie 1920x1080)koentjje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:34:
Zijn er nog meer mensen, al dan niet met een Nvidia kaart, die wel redelijke frames behalen, maar elke 5 seconden vrij grote frame drops meemaken? Ik heb een GTX 760 en speel op high rond de 60-70 fps, maar ga steeds omlaag richting de 20-30. Ik heb een log bijgehouden en het is steeds m'n CPU load die ineens naar beneden duikt. (Windows 7, 64bit)
Geen last van met mijn GTX 760, ligt aan Windows 7.koentjje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:34:
jadave1972 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:40:
nog meer mensen last van client closed down ??
Nog niet online gespeeld, maar de campaign blijft crashen. Telkens ik een voertuig verlaat vlieg ik naar de desktop en is het over en out. Weer opnieuw beginnen, maar verder raak je toch niet want je moet het voertuig verlaten om op één of andere debiele knop te gaan duwen. Had er geen last van met de boten.
Inmiddels laatste drivers geïnstalleerd, maar het probleem blijft. Behoorlijk balen bij een spel dat net een maand lang uit was in beta
Inmiddels laatste drivers geïnstalleerd, maar het probleem blijft. Behoorlijk balen bij een spel dat net een maand lang uit was in beta
Nou heb de eerste potjes er ook op zitten.
Vind allereerst de graphics echt heel erg goed, kleuren zijn een stuk beter dan bij BF3.
Ik heb alleen mijn firewall uit moeten schakelen aangezien deze er voor zorgde dat ik een 'Client closed down connection' kreeg. Nog even met de instellingen spelen dus.
Daarnaast valt soms mijn geluid weg, dat wil zeggen, ik kan alleen nog het schieten van mijn eigen wapen horen. Na een tijdje komen de overige sounds wel terug. Hadden hier meer mensen last van geloof ik.
Verder nog maar 1 CTD gehad en dat was notabene in de SP. Dit in tegenstelling tot een vriend van me die aan het einde van elk potje MP een CTD krijgt.
De framerates liggen bij mij ongeveer gelijk aan die van BF3, waar BF3 soms iets hoger piekte. Erg tevreden dus met de performance. Paracel Storm en Flood Zone zijn op dit moment mijn favoriete mappen, al heb ik ze nog niet allemaal gespeeld.
Afgezien van wat knullige bugs die ik niet had verwacht in een final release heeft de game mij positief verrast na het negatieve gevoel wat de beta mij gaf.
Vind allereerst de graphics echt heel erg goed, kleuren zijn een stuk beter dan bij BF3.
Ik heb alleen mijn firewall uit moeten schakelen aangezien deze er voor zorgde dat ik een 'Client closed down connection' kreeg. Nog even met de instellingen spelen dus.
Daarnaast valt soms mijn geluid weg, dat wil zeggen, ik kan alleen nog het schieten van mijn eigen wapen horen. Na een tijdje komen de overige sounds wel terug. Hadden hier meer mensen last van geloof ik.
Verder nog maar 1 CTD gehad en dat was notabene in de SP. Dit in tegenstelling tot een vriend van me die aan het einde van elk potje MP een CTD krijgt.
De framerates liggen bij mij ongeveer gelijk aan die van BF3, waar BF3 soms iets hoger piekte. Erg tevreden dus met de performance. Paracel Storm en Flood Zone zijn op dit moment mijn favoriete mappen, al heb ik ze nog niet allemaal gespeeld.
Afgezien van wat knullige bugs die ik niet had verwacht in een final release heeft de game mij positief verrast na het negatieve gevoel wat de beta mij gaf.
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
koentjje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:34:
Die conclusie is wel heel (te) makkelijk getrokken. Zelf ook win7 64bit en geen enkel problemen met mij CF AMD HD6870 setup. Ja, ik heb andere videokaarten en waarschijnlijk een andere CPU (AMD FX-8150) maar om nu te zeggen dat het aan win7 zou liggen gaat volgens mij echt te ver.reemprive schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:42:
[...]
Geen last van met mijn GTX 760, ligt aan Windows 7.
Bij een test van iemand met de zelfde hardware (intel CPU, GPU weet ik niet zo 123) en op verschillende settings (oa. met HT aan en uit) op win7 en win8 (link staat een stuk verder terug in dit topic) was er een verschil van maar 5 fps in het voordeel van win8, Win8 trok meer cpu resources dan win7 maar er zat dus niet veel verschil tussen de 2 versies windows.
[ Voor 20% gewijzigd door NINjak op 31-10-2013 19:06 ]
Draait nog best lekker op mijn verouderde systeem. Op medium zit ik rond de 60 FPS, meestal er net iets onder maar het is goed te doen. Grafisch vind ik dit echt weer een pareltje. Zelfs op medium. Wel al 3 of 4x een crash gehad, maar ach, dat wordt wel gefikst.
Tot nu toe alleen nog maar Rush gespeeld. Qua map design lijkt het me aardig in orde te zijn. Vermaak me prima!
Tot nu toe alleen nog maar Rush gespeeld. Qua map design lijkt het me aardig in orde te zijn. Vermaak me prima!
Ik ben helemaal verkocht. Ik kan nu op Medium 1600x900 met 2xMSAA gamen ipv 1280x720 op Low in BF3. Alles is zo belachelijk smooth, geen framedrops, alle animaties lopen mooi inelkaar over (zoals parachute opendoen, dat zag er bijlange niet zo goed uit in BF3), ...
Thanks DICE!
(En jammer voor diegenen met problemen natuurlijk. Ik hoop dat DICE dat ooit nog eens gaat fixen, ze hebben niet bepaald een reputatie om zulke dingen geweldig goed aan te pakken
)
Thanks DICE!
Android developer & dürüm-liefhebber
Er is geen wachtrij meer dus het joinen van een server is heel lastig. Waarom geen wachtrij meer? Kom nu steeds nergens in.
Daar liep ik daarstraks inderdaad ook al tegenaan. Beetje jammer want die wachtrij werkte goed.Versteegrob schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:10:
Er is geen wachtrij meer dus het joinen van een server is heel lastig. Waarom geen wachtrij meer? Kom nu steeds nergens in.
Z'n Battlelog dude zei dat de wachtrij nog te buggy was om live te gooien.Lizardz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:17:
[...]
Daar liep ik daarstraks inderdaad ook al tegenaan. Beetje jammer want die wachtrij werkte goed.
Ja kom op nou zeg, dat soort features zijn hardstikke luxe, gewoon voor betalen heh!Lizardz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:17:
[...]
Daar liep ik daarstraks inderdaad ook al tegenaan. Beetje jammer want die wachtrij werkte goed.
Kan niet wachten op mantle, ik moet helaas mijn 7970 op 1200/1700 draaien om minimaal 75fps te behalen. Maar wel heel leuk spelen op 2560x1080, de game is zo heel indrukwekkend.
Damn ik knal er de hele tijd uit als ik ziek lekker ga dus elke keer de punten en wapens kwijt..
Jammer genoeg geen mantle voor mijn 6870's 
Echter als het goed draait dan draait het goed en is er ook geen (echte) reden om meer FPS te halen en voor mantle (en voor BF4) al een andere videokaart te kopen
Echter als het goed draait dan draait het goed en is er ook geen (echte) reden om meer FPS te halen en voor mantle (en voor BF4) al een andere videokaart te kopen
Ik crash telkens wanneer er iemand online komt op battlelog, dan krijg je een melding rechtsboven. HEb dat uitgezet, hopelijk werkt het.Stoneyfrog schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:27:
Damn ik knal er de hele tijd uit als ik ziek lekker ga dus elke keer de punten en wapens kwijt..
Gebruikt het battlescreen hier bij meer mensen 15% van de CPU? Leuk hoor, zo'n map op je 2e scherm...maar niet als het ten koste gaat van 10 FPS...
68 slots?
http://battlelog.battlefi...WER-KLANU-FIRE-SPARKS-FS/
nice!
Edit:
Ik zie ook 70 slots. What is happening
nice!
Edit:
[ Voor 15% gewijzigd door rickyy op 31-10-2013 19:52 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Stelletje zuurpruimen, ben al uren bezig met een opdracht voor de universiteit.
Ik wou dat ik kon spelen.
Ik wou dat ik kon spelen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Operation Locker - Rush - Hardcore is echt zeer vet!
Ok ga het proberen. Thxrickyy schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:30:
[...]
Ik crash telkens wanneer er iemand online komt op battlelog, dan krijg je een melding rechtsboven. HEb dat uitgezet, hopelijk werkt het.
Helaas, net weer gecrashed. Werkt niet dus.
Begint vervelend te worden.......
De prijsverschillen met Origin en keystores zijn echt gruwelijk lol.. Ik heb net een global key voor 34.90 gekocht in een online keystore.. Downloading!
Simpel 64 spelers en 6 mee kijk slots...rickyy schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:50:
68 slots?
nice!
Edit:
Nee, 2 commanders en 4 "meekijk" slotsStronkie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:11:
[...]
Simpel 64 spelers en 6 mee kijk slots...
Verwijderd
ik heb ook mijn Battlefield 4 Premium DLC Origin Digital Key Version binnen maar als ik die wil verzilveren zegt die dat die ongeldig is ,wat doe ik verkeert , snap er niets van
Ja idd werkt niet. Ben nu punkbuster opnieuw aan het installeren. Schijnt te helpen.rickyy schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:05:
[...]
Helaas, net weer gecrashed. Werkt niet dus.
Begint vervelend te worden.......
Volgens mij is dat alleen de Premium DLC, daarvoor heb je nog wel de game zelf nodig - of heb je die al?Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:18:
ik heb ook mijn Battlefield 4 Premium DLC Origin Digital Key Version binnen maar als ik die wil verzilveren zegt die dat die ongeldig is ,wat doe ik verkeert , snap er niets van
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Verwijderd
ik heb dus de basis game Battlefield 4 en die heb ik al geïnstalleerd , apart Premium DLC Origin Digital Key Version gekocht dus zou ik die toch gewoon kunnen verzilveren maar dat gaat niet 
SacreBleu schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:24:
[...]
Volgens mij is dat alleen de Premium DLC, daarvoor heb je nog wel de game zelf nodig - of heb je die al?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2013 20:35 ]
De enige manier om een nieuwe soldier te maken is je Origin ID veranderen?
Tot nu toe een uur gespeeld, moet nog erg wennen aan dit spel in vergelijking met BF3. De tanks voelen wat minder aan een beetje arcade achtig, ik stond een keer vast door een kartonen doos. ook kleine steentjes kunnen er al voor zorgen dat je vast staat.
een sound bug, hopenlijk gaan ze een hoop verbeteren anders stap ik terug naar BF3.
een sound bug, hopenlijk gaan ze een hoop verbeteren anders stap ik terug naar BF3.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.