• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Sissors schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:27:
Weet iemand hier hoe nu missile damage precies werkt? Ik had net een treffer vol op de achterkant van een LAV, netjes 90 graden hoek nagenoeg, etc. Volgens wat ik online vind moet ik dan enorme hoeveelheid schade doen. Resultaat: 21 damage. Tot zover waarom ik eigenlijk altijd die self guided gebruik, die doet evenveel schade vanuit elke hoek en je hoeft nauwlijks te mikken.

Wat is dan het doel van de andere? (Behalve tegen helis en boten).
hm vreemd, bij mij doet het echt wel meer damage hoor ;)
vaak ook kans op een mobility hit aan achterkant (bij heavy tank anyways, lav is beetje overal hetzelfde)

probeer het eens uit in de test range, net even zelf gedaan:
SMAW tegen heavy tank
achterkant 90° = 49 damage
random achterkant = 24~ damage
zijkant 90° = 31 damage
random zijkant = 19 damage
voorkant 90° = 21 damage
random voorkant = 19 à 21 damage
schuin bovenkant = 21 à 26 damage

SMAW LAV:
achterkant 90° & zijkant 90° & voorkant 90° = 34 damage
random zijkant & voorkant & achterkant = 22-23 damage
schuin bovenkant = 26 damage

[ Voor 24% gewijzigd door SmokingCrop op 08-12-2013 11:58 ]

Verwijderd

PS3 - Hoe kan ik de nieuwe levels benaderen op de PS3 dus die van china crisis (uitbreidingspakket) wnat bij de vorige BF3 kon je ook de levels aangegeven waar je mee wilde beginnen

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:56:
PS3 - Hoe kan ik de nieuwe levels benaderen op de PS3 dus die van china crisis (uitbreidingspakket) wnat bij de vorige BF3 kon je ook de levels aangegeven waar je mee wilde beginnen
check Console topic :)
[Console] Battlefield 4

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
SmokingCrop schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:42:
[...]

hm vreemd, bij mij doet het echt wel meer damage hoor ;)
vaak ook kans op een mobility hit aan achterkant

probeer het eens uit in de test range, net even zelf gedaan:
SMAW tegen heavy tank
achterkant 90° = 49 damage
random achterkant = 24~ damage
zijkant 90° = 31 damage
random zijkant = 19 damage
voorkant 90° = 21 damage
random voorkant = 19 à 21 damage
schuin bovenkant = 21 à 26 damage

SMAW LAV:
achterkant 90° & zijkant 90° & voorkant 90° = 34 damage
random zijkant & voorkant & achterkant = 22-23 damage
schuin bovenkant = 26 damage
Ik krijg daar ook zulke waarde. Maar ik speel voornamelijk engineer en heb bijvoorbeeld nog nooit boven de 30 schade tegen een tank gedaan met een RPG, laat staan SMAW.

Maar tbh zelfs met deze getallen als ik ze krijg gebruik ik nog liever een self guided. Enkel in een ideale situatie is een SMAW beter. En self guided ding kan ik hits op veel grotere afstand mee maken tegen bewegende doelwitten, en ik hoef minder goed te mikken dus ik kan sneller schieten.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Iemand een idee hoe je die jetfighter ribbons kan halen?
Op AS, geen doen, rondjes duren daar 2 minuten tops en met mijn skills mag ik blij zijn dat ik 2 kills maak.
Op andere mappen heb ik voortdurend last van die mega overpowered AA vehicles.. dus iemand een gouden tip?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• SmokingCrop
  • Niet online
simons schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:00:
Op AS, geen doen, rondjes duren daar 2 minuten tops en met mijn skills mag ik blij zijn dat ik 2 kills maak.
Op andere mappen heb ik voortdurend last van die mega overpowered AA vehicles.. dus iemand een gouden tip?
iets van een 5 kills halen geloof ik, en gebruik de filter eh ;)

advanced settings:
custom aanvinken & rechts onder minimum ticket count verhogen
-> http://battlelog.battlefi...vgmc-min=400&vgmc-max=500

[ Voor 35% gewijzigd door SmokingCrop op 08-12-2013 12:06 ]

• simons

simons

LETS GO BRANDON

SmokingCrop schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:05:
[...]

iets van een 5 kills halen geloof ik, en gebruik de filter eh ;)

advanced settings:
custom aanvinken & rechts onder minimum ticket count verhogen
-> http://battlelog.battlefi...vgmc-min=400&vgmc-max=500
Aha dat van die tickets aanvinken had ik niet gezien, 400 ticket server is nu de max, mooi!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
simons schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:00:
Laag blijven, terrein gebruiken, je koppie gebruiken, geregeld terugtrekken.
Simpel eigenlijk, maar 90% van de piloten gaan er met gestrekt been in, verwachten dat ze onverwoestbaar zijn en schreeuwen dan dat AA te sterk is ipv dat ze naar zichzelf kijken.

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Ekstergroen schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:23:
[...]

Laag blijven, terrein gebruiken, je koppie gebruiken, geregeld terugtrekken.
Simpel eigenlijk, maar 90% van de piloten gaan er met gestrekt been in, verwachten dat ze onverwoestbaar zijn en schreeuwen dan dat AA te sterk is ipv dat ze naar zichzelf kijken.
Vooropgesteld. ik ben gewoon niet goed met vliegen, maareh.... er is geen middel in bf4 die zo eenvoudig het fire&forget principe hanteert als de AA vehicle. In mijn ogen is er dan iets mis met de insteek, maar goed slechts mijn 2 cents.

• SmokingCrop
  • Niet online
simons schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:44:
[...]
Vooropgesteld. ik ben gewoon niet goed met vliegen, maareh.... er is geen middel in bf4 die zo eenvoudig het fire&forget principe hanteert als de AA vehicle. In mijn ogen is er dan iets mis met de insteek, maar goed slechts mijn 2 cents.
Moest die AA niet zo sterk zijn dan zijn de jet no-lifers nòg sterker..

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
SmokingCrop schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:46:
[...]

Moest die AA niet zo sterk zijn dan zijn de jet no-lifers nòg sterker..
Vind de AA ook wel heeeeel snel reloaden..
Ik heb zn 850 kills gemaakt in een jet nu maar een goede AA gunner ersla ik niet zomaar.

[ Voor 15% gewijzigd door LosGieros op 08-12-2013 12:57 ]

Rapapa...

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

LosGieros schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:55:
[...]

Vind de AA ook wel heeeeel snel reloaden..
Ik heb zn 850 kills gemaakt in een jet nu maar een goede AA gunner ersla ik niet zomaar.
Vind de balans air-ground wel een stuk beter in BF4. Goede piloten komen echt nog wel aan hun kills.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:38

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik heb die ribbons gehaald door met een laser guided bom voertuigen te bombarderen. Vooral die attack boats en die missile trucks zijn vrij eenvoudig, sowieso bootjes zijn vrij makkelijk te raken.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Sissors schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:59:
[...]

Ik krijg daar ook zulke waarde. Maar ik speel voornamelijk engineer en heb bijvoorbeeld nog nooit boven de 30 schade tegen een tank gedaan met een RPG, laat staan SMAW.
Op de testrange beweegt je doelwit niet en heeft 'ie geen unlocks. :) Perfect 90° haal je zelden, en als het doelwit van je af beweegt lijkt de schade minder te zijn. Aan de andere kant, een tank die vol gas met z'n achterkant jouw kant op komt en je raket kopt (kont?), kun je direct afschrijven.
Maar tbh zelfs met deze getallen als ik ze krijg gebruik ik nog liever een self guided. Enkel in een ideale situatie is een SMAW beter. En self guided ding kan ik hits op veel grotere afstand mee maken tegen bewegende doelwitten, en ik hoef minder goed te mikken dus ik kan sneller schieten.
Afgezien van de smoke en lock-waarschuwing die je tegenstanders hebben, kun je met een RPG veel veelzijdiger schieten. Het niet hoeven locken geeft veel creatieve vrijheid: snipers van daken schieten, heli's slopen, doorgangen maken, en ook niet onbelangrijk: kunnen leaden op nog niet zichtbare voertuigen.

De RPG / SMAW blijven mijn favoriet. :)

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 08-12-2013 15:02 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:53
Waarom zie ik maar zo weinig servers met spelers ?

Ik wil graag Hardcore en TDM of (large) conquest ...

Meestal zie ik maar 2-5 servers met spelers ?

MuziekLiefhebbert

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 02:12
oldsmelly schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:08:
Waarom zie ik maar zo weinig servers met spelers ?

Ik wil graag Hardcore en TDM of (large) conquest ...

Meestal zie ik maar 2-5 servers met spelers ?
Was me ook al opgevallen idd, misschien dat er tijdelijk wat minder gespeeld worden omdat een deel van de spelers nog steeds crashes ondervinden? Hopelijk wordt dat na verloop van tijd weer meer als spelers weer terugkomen.

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-10 21:58
Custom aanzetten in de serverbrowser.
Anders zie je enkel de servers met standaard instellingen mbt. tickets en respawntijden enzo. Daar spelen niet zo gek veel mensen op :p

if (!coffee) {
Work = false; }

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Sissors schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:27:
Weet iemand hier hoe nu missile damage precies werkt? Ik had net een treffer vol op de achterkant van een LAV, netjes 90 graden hoek nagenoeg, etc. Volgens wat ik online vind moet ik dan enorme hoeveelheid schade doen. Resultaat: 21 damage. Tot zover waarom ik eigenlijk altijd die self guided gebruik, die doet evenveel schade vanuit elke hoek en je hoeft nauwlijks te mikken.

Wat is dan het doel van de andere? (Behalve tegen helis en boten).
Je moet natuurlijk niet het noobcannon (MBT LAW) gebruiken, die doet overal max 21.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
CHina rising getest.......zit er 1 map tussen waarbij de FPS rondom het C punt tussen de bergen helemaal inkakt en echt alleen op die map (Guilin Peaks). Tijd om te upgraden i guess.

Maar ik vroeg me af, kunnen mensen de one hit kill bug met opzet triggeren? Ga op sommige server er verdacht veel door dood.

• unfor
Sn0wblind schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:35:
CHina rising getest.......zit er 1 map tussen waarbij de FPS rondom het C punt tussen de bergen helemaal inkakt en echt alleen op die map (Guilin Peaks). Tijd om te upgraden i guess.

Maar ik vroeg me af, kunnen mensen de one hit kill bug met opzet triggeren? Ga op sommige server er verdacht veel door dood.
Afaik is die bug gepatched hoor..
Waar jij door dood gaat is hoge rof wapens die in 1x op jouw beeld binnenkomen.
Ik heb met de L85 ook wel eens dat mensen mij voor hacker uit maken omdat ik ze "one-hit-kill", maar op mijn beeld had ik toch echt ~5 hitmarkers.
Heb je network smoothing op 0 staan?

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Network smoothing op 0 en waren vaak gewoon simpele engineer carbines bijvoorbeeld. Hoorde tijdens de match ook geluiden dat het nog niet correct gepatched zou zijn.

Ben ook situaties tegengekomen dat ik doodga door iemand die in zijn eigen basis nog staat, geen wapen gedefinieerd of manier van doodgaan....

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:03
Wat is eigenlijk de functie van het history tabblad in battlelog? De laatste server waar ik gespeeld heb staat bij mij i.i.g. niet bovenaan. Soms zie ik een server helemaal niet in de lijst!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik heb toch ook al weer een paar keer die 1 hit kill bug tegengekomen of het moest wel verschikkelijk slechte netcode geweest zijn.. (NSfactor op 0)
Sn0wblind schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:47:
Ben ook situaties tegengekomen dat ik doodga door iemand die in zijn eigen basis nog staat, geen wapen gedefinieerd of manier van doodgaan....
Misschien door een SUAV? ben niet zeker of je die tezien krijgt in de killfeed

[ Voor 53% gewijzigd door SmokingCrop op 08-12-2013 15:50 ]

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
SmokingCrop schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:49:
Ik heb toch ook al weer een paar keer die 1 hit kill bug tegengekomen of het moest wel verschikkelijk slechte netcode geweest zijn.. (NSfactor op 0)
Helaas zit de bug er nog steeds in, wordt tijd dat dit soort bugs wat sneller gefixed wordt.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Thorack schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:37:
[...]

Helaas zit de bug er nog steeds in, wordt tijd dat dit soort bugs wat sneller gefixed wordt.
Is geen bug, het is brakke netcode. Beetje ongelukkig dat Dice dit op reddit ook als een one hit kill bug aangeeft.

http://www.reddit.com/r/b...e_onehitkillbug_has_been/

[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 08-12-2013 20:08 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:33
Weet iemand of de bomber raid alleen bij conquest is of ook bij andere gamemodes? En wat is de 'cruise missile' unlock die je krijgt als je de assignment 'Mother of all bombs' haalt?

• unfor
[...]

Ervaren jullie niet gewoon wat ik omschrijf?
Heb jij bijvoorbeeld zelf wel eens dat je iemand in 1 schot afschiet? Ik namelijk nooit meer.

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-10 20:51
unfor schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:07:
[...]

Ervaren jullie niet gewoon wat ik omschrijf?
Heb jij bijvoorbeeld zelf wel eens dat je iemand in 1 schot afschiet? Ik namelijk nooit meer.
Ik had het voor de fix ook zelden, al is het nu wel iets lastiger geworden, en lijk je iets rustiger aan moeten te doen met je burst. Maar goed het is vaak hoe JIJ het ervaart, maar dat zegt niks over hoe je tegenstander jou heeft omgebracht. (en dat komt dus door brakke netcode)

• SmokingCrop
  • Niet online
"There were two issues. One was an actual OHK (you shoot someone, they die from one bullet). That one was fixed.
The other is an issue with how deaths are communicated from server to client, which means you can sometimes appear to die instantly, but whoever shot you still actually shot the appropriate amount of bullets. The fix for this is a server-side fix, and we are looking at getting it out as soon as possible."

-> van die reddit pagina

Dus ja, het zal dat zijn ^^
[...]

niet helemaal, de double damage bug is er nog niet uit, maar er waren ook random 1 hit kill bugs. Die zijn er wel uit dus er kan zeker nog wel van die rare deaths voorkomen. Stond een interview van een devver over de laatste patch.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

tobitronics schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:06:
Weet iemand of de bomber raid alleen bij conquest is of ook bij andere gamemodes? En wat is de 'cruise missile' unlock die je krijgt als je de assignment 'Mother of all bombs' haalt?
dat je dan ook een cruise missile kan afvuren? ;)

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:33
SouLLeSSportal schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:37:
[...]

dat je dan ook een cruise missile kan afvuren? ;)
Sinds wanneer kun je kruisraketten van een vliegtuig afschieten :? Dacht dat die alleen vanaf schepen afgeschoten werden...

Edit: Ik ben gewoon dom

[ Voor 5% gewijzigd door tobitronics op 08-12-2013 22:21 ]

• naaitsab
De map limits van Silk Road zijn wel bar slecht in TDM/CQDM, je kan achter die zandzakken komen met wat spring werk en zo een heel stuk van de map in je macht hebben door "head glitchen" (niet meer zoals BF3 maar wel vergelijkbaar)... Als je daar een beetje goeie squad hebt staan is het echt een kill grinder. Als ze die limit op de zandzak muur zetten in plaats van net erachter is het een leuke CQ map.

Over het algemeen geeft China Rising het BF2 gevoel weer een beetje terug, Silk Road doet me denken aan de BF1942 DesertCombat mod op El alamein _/-\o_ Op Silk Road na heb ik TDM/CQDM nog niet getest maar hopelijk zijn die maps in die modus wat meer CQ dan in de vanilla game. Beetje vreemd want volgens mij waren Kharg en Canals TDM het meest gespeeld en die zijn beide redelijk CQ, de TDM maps in BF4 zijn voornamelijk grootschalig en open terrein.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
naaitsab schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:53:
De map limits van Silk Road zijn wel bar slecht in TDM/CQDM, je kan achter die zandzakken komen met wat spring werk en zo een heel stuk van de map in je macht hebben door "head glitchen" (niet meer zoals BF3 maar wel vergelijkbaar)... Als je daar een beetje goeie squad hebt staan is het echt een kill grinder. Als ze die limit op de zandzak muur zetten in plaats van net erachter is het een leuke CQ map.

Over het algemeen geeft China Rising het BF2 gevoel weer een beetje terug, Silk Road doet me denken aan de BF1942 DesertCombat mod op El alamein _/-\o_ Op Silk Road na heb ik TDM/CQDM nog niet getest maar hopelijk zijn die maps in die modus wat meer CQ dan in de vanilla game. Beetje vreemd want volgens mij waren Kharg en Canals TDM het meest gespeeld en die zijn beide redelijk CQ, de TDM maps in BF4 zijn voornamelijk grootschalig en open terrein.
Vind het wel mee vallen hoor. Denk dat ze de grootte gewoon iets verhoogd hebben, omdat er meer 24-48 slots servers waren dan 16 op TDM in BF3.

Siege of Shanghai
Operation Lockers
Dawnbreaker
Hainan Resort
Golmud Railway
Rogue Transmission

Allemaal maps met genoeg mogelijkheden op TDM/Domination en naar mijn mening cover zat. Zolang je het spel op 24-32 slots speelt is het ook niet extreem chaotisch.

special voor jullie "dmr liefhebbers" lvlcap slaat de spijker op zijn kop maar ondertussen zie je wel dat je best aardig ermee kan spelen. :)

• NLsandman
  • Laatst online: 12-10 22:17

Je bedoelt die gracht er om heen?
Heb diverse groepjes gekilled in die gracht die dachten dat ze een leuk plekje hadden, een paar nades doet ook wonderen.
Ik vind de domination mappen wel wat aan de kleine kant, close quarters in bf3 had dezelfde oppervlakte maar was hoger door de verdiepingen waarop je kon spelen.

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:15
YouTube: Battlefield 4 - SUAV those roofcampers (uSUAV bro?)

Naast sniper wookies nu ook SUAV wookies? Zolang ze elkaar maar afmaken heb ik er geen probleem mee :) maar vind het niet zo heel realistisch dat een SUAV(wat ik toch zie als een klein speelgoed vliegtuigje zie) iemand zo makkelijk kan killen...

• NLsandman
  • Laatst online: 12-10 22:17
ReQuiem83 schreef op maandag 09 december 2013 @ 07:48:

Naast sniper wookies nu ook SUAV wookies? Zolang ze elkaar maar afmaken heb ik er geen probleem mee :) maar vind het niet zo heel realistisch dat een SUAV(wat ik toch zie als een klein speelgoed vliegtuigje zie) iemand zo makkelijk kan killen...
Van mij had die onzin er niet in hoeven te zitten maar ja EA denkt dat ze blijkbaar zo de cod spelers moeten
trekken.

De SUAV zou ik me niet druk om maken, de UCAV is waar je je echt druk om moet maken. Die one shotten infantry zonder dat je echt moet mikken en ze maken gehakt van voertuigen.
Gisteravond weer een paar hackusations omdat ik er wat armor mee had gesloopt. Met een maat samen dezelfde tank te grazen nemen en hij is dood voor hij het merkt. Launch tegelijk en hij gaat van 100 naar 0 in een seconde.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-10 00:15

RoyK

Hobby tekenaar

SouLLeSSportal schreef op maandag 09 december 2013 @ 07:20:
[video]
special voor jullie "dmr liefhebbers" lvlcap slaat de spijker op zijn kop maar ondertussen zie je wel dat je best aardig ermee kan spelen. :)
Maar alles wat Levelcap doet lijkt easy.. en als ik het dan zelf doe bak ik er uiteraard weinig van haha. Deze mannen (X factor, Matimio, Levelcap) hebben gewoon een neusje voor dit..

Ik heb zelf ook een tijdje met DMR gespeeld, met de 2x infra read scope.. dat gaat op sommige mappen leuk, maar over het algemeen was het nutteloos. Ik ben er op een gegeven moment maar vanaf gestapt terwijl ik in BF3 erg veel met de M417 plus silencer speelde. Blij om te zien dat Levelcap toch kritisch kan zijn. Ik vond het wel erg mild de laatste tijd en dan begin ik te twijfelen of hij objectief tegen de game aankijk of dat er belangen achter de schermen spelen. Matimio vind ik bijvoorbeeld goed kritisch.. waardoor ik zijn mening als hij iets goed vind of niet goed vind, goed kan waarderen.

Mijn portfolio op Instagram

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:30

Pykow

Angelo OTR

Er is helaas nog geen Noshar canals look a like tdm map met goede flank routes, drukte in het midden en redelijke spawns.
in alle TDM maps in BF4, spawn je steeds op exact dezelfde plek en moet je echt steeds opnieuw zoeken naar spelers en dat is in BF3 niet zo.

GUILIN PEAKS is grappig in TDM, Ik had deze week een suppressor en zat in een tussenstukje bij hun spawn. iedereen liep langs me en ik schoot ze steeds maar af en echt niemand had in de gaten waar ik zat, ik had gewoon binnen notime een killstreak van 14

Angelo NL / Global Cargo VTC

SouLLeSSportal schreef op maandag 09 december 2013 @ 07:20:
Kan je nagaan hoeveel uren hij er in moet stoppen om deze kills opgenomen te krijgen, bij alle youtubers zie je nog geen 5% van de werkelijke speeltijd, dat vertekent het beeld nogal.

Welke idioot besloten heeft dat dit soort drones een game beter maken......

Het grote probleem met dit soort items is dat je het niet kan counteren. Er is niets wat je redelijkerwijs kan doen (behalve indoors blijven campen) om die UCAVs en SUAVs te ontwijken of te slopen, het zijn gratis kills die elke noodzaak voor skill weghalen.

Overigens is er een glitch, je verwacht het niet, waarmee je onbeperkt en zonder te wachten op de reload UCAVs en SUAVs af kan vuren. Wen er alvast maar aan, over een klein weekje hebben teveel mensen dit trucje door en dan wordt 64p CQ op open maps onspeelbaar.
RoyK schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:07:
[...]

Maar alles wat Levelcap doet lijkt easy.. en als ik het dan zelf doe bak ik er uiteraard weinig van haha. Deze mannen (X factor, Matimio, Levelcap) hebben gewoon een neusje voor dit..

Ik heb zelf ook een tijdje met DMR gespeeld, met de 2x infra read scope.. dat gaat op sommige mappen leuk, maar over het algemeen was het nutteloos. Ik ben er op een gegeven moment maar vanaf gestapt terwijl ik in BF3 erg veel met de M417 plus silencer speelde. Blij om te zien dat Levelcap toch kritisch kan zijn. Ik vond het wel erg mild de laatste tijd en dan begin ik te twijfelen of hij objectief tegen de game aankijk of dat er belangen achter de schermen spelen. Matimio vind ik bijvoorbeeld goed kritisch.. waardoor ik zijn mening als hij iets goed vind of niet goed vind, goed kan waarderen.
valt mee, ik heb ook prima rondjes gehad met de dmr, pagina of wat terug gepost. stond ik bovenaan als mvp met 2.0 kd of meer dus daar ligt het niet aan, dat ze beter zijn dan gemiddeld klopt ook, maar het gaat meer om hoe je ermee speelt. ik heb nu iets van 400? kills met dmr maar goed dat ze gewoon zwakker zijn dan in bf3 is een feit.

Soms is die wel wat mild, en soms geeft die ook aparte info, dat bv de pecheneg goed is, nou als er een gun is die niet echt goed is is dat die wel. inaccuraat als de pest en recoil alsof je een megakanon hebt. Ik ben sowieso niet echt van de lmg's, maar hoe goed die in bf3 was zo slecht in bf4.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:32:
[...]

Kan je nagaan hoeveel uren hij er in moet stoppen om deze kills opgenomen te krijgen, bij alle youtubers zie je nog geen 5% van de werkelijke speeltijd, dat vertekent het beeld nogal.
mwah valt ook wel wat mee, tuurlijk zie je hier niet de 3x achter elkaar doodgaan als die onverwacht tegenover een ar speler staat, maar dan nog kan je best prima spelen met een dmr maar zoals in bf3 lukt niet.
Welke idioot besloten heeft dat dit soort drones een game beter maken......

Het grote probleem met dit soort items is dat je het niet kan counteren. Er is niets wat je redelijkerwijs kan doen (behalve indoors blijven campen) om die UCAVs en SUAVs te ontwijken of te slopen, het zijn gratis kills die elke noodzaak voor skill weghalen.

Overigens is er een glitch, je verwacht het niet, waarmee je onbeperkt en zonder te wachten op de reload UCAVs en SUAVs af kan vuren. Wen er alvast maar aan, over een klein weekje hebben teveel mensen dit trucje door en dan wordt 64p CQ op open maps onspeelbaar.
de drones an sich zijn niet zo erg, ik heb trouwens nog best wel wat moeite met die ucav, krijg je een kill is het een fucking roadkill omdat die 4 sec nodig heeft om de grond te raken vanaf het moment dat hij hit en dus door glitched. geen ucav kill daardoor. Vaak genoeg ook 1 m van iemand af de grond geraakt, geen kill, niet eens een fucking hitmarker. range is ook behoorlijk kort dus je moet al redelijk dicht op een tank zitten 400-450m max geloof ik. Die SUAV zou net als de mav kapot moeten gaan als je iemand raakt net als uiteindelijk gefixed is in bf3.

[ Voor 49% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-12-2013 09:56 ]

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Pykow schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:21:
[...]

Er is helaas nog geen Noshar canals look a like tdm map met goede flank routes, drukte in het midden en redelijke spawns.
in alle TDM maps in BF4, spawn je steeds op exact dezelfde plek en moet je echt steeds opnieuw zoeken naar spelers en dat is in BF3 niet zo.

GUILIN PEAKS is grappig in TDM, Ik had deze week een suppressor en zat in een tussenstukje bij hun spawn. iedereen liep langs me en ik schoot ze steeds maar af en echt niemand had in de gaten waar ik zat, ik had gewoon binnen notime een killstreak van 14
Noshar canals... dat vond ik alles behalve een leuke tdm map, ik was er snel klaar mee.
En echt alle tdm servers runnen ook die map.
In DLC's zaten ook leuke TDM maps.

Zie liever afwisseling in maps, in BF4 vermaak ik me best met de maps.
Floodzone is niet geweldig maar de rest is best te behappen.

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-10 10:23
Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met het aimen als je een sniper hebt? Ik zag dat je met de V-toets het aantal meters in kunt stellen (0-100-200.....1000), dat klopt toch lijkt me? Maar hoe weet je dan hoe ver weg iemand staat en op hoeveel je het aantal meter dus moet zetten??

Heb nu ook heel vaak dat ik iemand 2x moet raken, terwijl ik met 1 shot dood ga als iemand me raakt met een sniper...
YinYang schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:18:
Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met het aimen als je een sniper hebt? Ik zag dat je met de V-toets het aantal meters in kunt stellen (0-100-200.....1000), dat klopt toch lijkt me? Maar hoe weet je dan hoe ver weg iemand staat en op hoeveel je het aantal meter dus moet zetten??

Heb nu ook heel vaak dat ik iemand 2x moet raken, terwijl ik met 1 shot dood ga als iemand me raakt met een sniper...
Rangefinder nemen ;)

En je moet iemand 2x raken tenzij headshot.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• YinYang
Tsurany schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:19:
[...]

Rangefinder nemen ;)

En je moet iemand 2x raken tenzij headshot.
Oké, dus die rangefinder gebruiken (hoe je dat moet gebruiken spreekt voor zich lijkt me?), kijken op hoeveel meter afstand ze zich ongeveer bevinden en dan knallen maar? :-)

Had al eerder gekeken, maar zag 2 van die kijkers volgensmij...

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
YinYang schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:18:

Je kunt ook met de PLD de afstand bepalen en gelijk spotten/verhicles als target marken. Als accesory kan je dan varible zoom 14x nemen.
YinYang schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:28:
[...]

Oké, dus die rangefinder gebruiken (hoe je dat moet gebruiken spreekt voor zich lijkt me?), kijken op hoeveel meter afstand ze zich ongeveer bevinden en dan knallen maar? :-)

Had al eerder gekeken, maar zag 2 van die kijkers volgensmij...
ja je kan altijd de pld (mobiele laserding) gebruiken om de afstand te schatten of een rangefinder op je rifle zetten, die moet je dan wel unlocked hebben. Dan zie je in het rood de actuele afstand waar je richt, zul je wel goed rekening moeten houden met blaadjes etc die wellicht in de weg zitten. Dan instellen hoeveel je de scope moet bij stellen en blaffen maar.

• naaitsab
En als je moeite hebt om headshots te maken zoek een hardcore sever :) Wel even kijken dat je dan geen teammaat om zeep helpt :+

if (!coffee) {
Work = false; }

• TecTo
naaitsab schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:33:
En als je moeite hebt om headshots te maken zoek een hardcore sever :) Wel even kijken dat je dan geen teammaat om zeep helpt :+
Wat niet altijd een garantie is voor 1 shot 1 kill. Voordeel van een HC server is dat je tegenstander niet dat rare rode mannetje ziet waar die zich bevind.

[ Voor 15% gewijzigd door TecTo op 09-12-2013 10:37 ]

• naaitsab
TecTo schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:34:
[...]

Wat niet altijd een garantie is voor 1 shot 1 kill. Voordeel van een HC server is dat je tegenstander niet dat rare rode mannetje ziet waar die zich bevind.
Upperbody hit met een bolt-action is toch gewoon 1-hit kill?

if (!coffee) {
Work = false; }

• YinYang
SouLLeSSportal schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:32:
[...]

ja je kan altijd de pld (mobiele laserding) gebruiken om de afstand te schatten of een rangefinder op je rifle zetten, die moet je dan wel unlocked hebben. Dan zie je in het rood de actuele afstand waar je richt, zul je wel goed rekening moeten houden met blaadjes etc die wellicht in de weg zitten. Dan instellen hoeveel je de scope moet bij stellen en blaffen maar.
Die rangefinder lijkt me idd wel het makkelijkst! :) Maar zal even kijken of ik die wel heb.. Is te vinden bij de opties van de sniper rifle neem ik aan en moet je dus voor elke sniper rifle vrijspelen?
naaitsab schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:47:
[...]

Wat is bolt-action?

• TecTo
[...]

Klopt in close range maar omdat het over afstanden ging ligt het net weer iets anders en heb je soms twee shoten nodig.

• SmokingCrop
  • Niet online
YinYang schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:49:
Die rangefinder lijkt me idd wel het makkelijkst! :) Maar zal even kijken of ik die wel heb.. Is te vinden bij de opties van de sniper rifle neem ik aan en moet je dus voor elke sniper rifle vrijspelen?

Wat is bolt-action?
idd, moet je zoals andere unlocks voor elk wapen opnieuw unlocken

Sniper die je niet kan spammen, maar waar je telkens een hendel moet overhalen elke keer je geschoten hebt. (bij rate of fire staat er ook: bolt action)
[...]

tot 12 meter en dan is het al minder dan 100 damage (zonder multiplier)
http://symthic.com/bf4-weapon-info?w=SRR-61

voor bolt action:
Headshot: 2.35x
Chest and Arms: 1.0x
Chest and Arms (Defensive spec): 0.93x
Stomach and Legs: 0.93x

alle multipliers: http://symthic.com/bf4-general-info?p=damage-multipliers (best interessant)

[ Voor 31% gewijzigd door SmokingCrop op 09-12-2013 10:58 ]

• naaitsab
Dat is met een grendel net als in de schiettent op de kermis :p 1 schot en dan moet je uitzoomen en de volgende kogel 'grendelen' voor je weer kan schieten. Je hebt wel een unlock om sneller te schieten maar dat is het principe van de bolt-action.

DMR zijn snipers met minder kracht (dus lagere damage) maar deze zijn half automatisch, je kan gewoon een paar keer op je muis klikken en bij elke klik schiet ie een kogel af.
SmokingCrop schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:53:
[...]
tot 12 meter en dan is het al minder dan 100 damage (zonder multiplyer)
http://symthic.com/bf4-weapon-info?w=SRR-61

voor bolt action:
Headshot: 2.35x
Chest and Arms: 1.0x
Chest and Arms (Defensive spec): 0.93x
Stomach and Legs: 0.93x
Is dat aangepast tov BF3 dan? Heb genoeg potjes Kharg Rush gedaan op HC met de M98b :9 Beetje omaha beach idee die map :)

if (!coffee) {
Work = false; }

[...]

[...]

Wat is bolt-action?
ja, per wapen vrijspelen of via battlepacks.

Bolt action betekend dat je elke round moet inladen, dus de bolt (de grendel op je wapen) terug trekt, de geschoten huls uitwerpt en een nieuwe round laad. De m82a3 is semi auto, die doet dat voor je, alle snipers zijn verder bolt actions. De dmr zijn ook semi auto.

naaitsab schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:59:
[...]

Dat is met een grendel net als in de schiettent op de kermis :p 1 schot en dan moet je uitzoomen en de volgende kogel 'grendelen' voor je weer kan schieten. Je hebt wel een unlock om sneller te schieten maar dat is het principe van de bolt-action.

DMR zijn snipers met minder kracht (dus lagere damage) maar deze zijn half automatisch, je kan gewoon een paar keer op je muis klikken en bij elke klik schiet ie een kogel af.

[...]

Is dat aangepast tov BF3 dan? Heb genoeg potjes Kharg Rush gedaan op HC met de M98b :9 Beetje omaha beach idee die map :)
meeste damage dat je doet op lange afstand is 59, dus met een hc leven van 60% zul je altijd 1 hp overhouden op meer dan 100 of 150 meter. Even afhankelijk van welke sniper je gebruikt.

• SmokingCrop
  • Niet online
naaitsab schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:59:
[...]
Snipers deden nooit 100 damage in bf3 ;)
maar hadden een multiplier voor chest ook:
Head: 2.0x except:
2.4x for revolvers, sniper rifles and shotguns

Legs: 0.91x

Upper chest: 1.0x except:
1.25x for revolvers, sniper riles and slugs
1.06x for M98B

• naaitsab
SouLLeSSportal schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:03:
[...]

meeste damage dat je doet op lange afstand is 59, dus met een hc leven van 60% zul je altijd 1 hp overhouden op meer dan 100 of 150 meter. Even afhankelijk van welke sniper je gebruikt.
Maar eens proberen in HC dan, vind headshots snipen in BF4 een stuk lastiger dan BF3. Kan ook aan de vage netcode liggen uiteraard aangezien deze nog steeds gammel is.

if (!coffee) {
Work = false; }

[...]

[...]

Wat is bolt-action?
Als ik jou was zou ik het gewoon bij Engineer of Assault houden en de sniper rifles niet aanraken.
Als ik zo je vragen lees wil je graag campen op 500/1000 meter en niets aan je team toevoegen om uiteindelijk met k/d van 0,5 en een Spm van 150 te eindigen op plek 50 op het scorebord.
Want om een goede sniper te spelen heb je behoorlijk skill nodig en in ieder geval wat basis kennis.
Op basis van je vragen heb ik zo mijn twijfels of je beiden wel hebt :+

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

De olie is op het vuur gegooid, tijd voor een nieuwe barbecue :+

In other news: ik heb de singleplayer gisteravond gespeeld en moet nu enkel de laatste missie nog, had ik geen tijd voor. Maar mijn ervaring tot nu toe wijst op het volgende. De single player duurt een uurtje of 4-5 waarvan 1 uur gameplay en 3-4 uur cinematics en wachten tot je teammates eindelijk zijn waar jij bent. Waarom hebben ze niet gewoon een film gemaakt en co-op teruggestopt voor de unlocks? Don't do singleplayer if it will suck more balls then Paris Hilton.

naaitsab schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:08:
[...]

Maar eens proberen in HC dan, vind headshots snipen in BF4 een stuk lastiger dan BF3. Kan ook aan de vage netcode liggen uiteraard aangezien deze nog steeds gammel is.
lang leve de super netcode van bf4 :+ op zich werkt snipen wel prima maar verwacht niet te veel gerichte hs op bewegende targets. Ik wacht eigenlijk altijd tot ze stil staan en dan jets ik ze een kogel door de kop. on the run is een scout elite of een fy-js het beste, snelle bullet, lage drop en snelle rechamber.
beuker19 schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:39:
[...]

Als ik jou was zou ik het gewoon bij Engineer of Assault houden en de sniper rifles niet aanraken.
Als ik zo je vragen lees wil je graag campen op 500/1000 meter en niets aan je team toevoegen om uiteindelijk met k/d van 0,5 en een Spm van 150 te eindigen op plek 50 op het scorebord.
Want om een goede sniper te spelen heb je behoorlijk skill nodig en in ieder geval wat basis kennis.
of hij wil graag eens wat anders doen en dit leren? Laat nou mensen eens spelen wat ze willen.
Tsurany schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:48:
De olie is op het vuur gegooid, tijd voor een nieuwe barbecue :+

In other news: ik heb de singleplayer gisteravond gespeeld en moet nu enkel de laatste missie nog, had ik geen tijd voor. Maar mijn ervaring tot nu toe wijst op het volgende. De single player duurt een uurtje of 4-5 waarvan 1 uur gameplay en 3-4 uur cinematics en wachten tot je teammates eindelijk zijn waar jij bent. Waarom hebben ze niet gewoon een film gemaakt en co-op teruggestopt voor de unlocks? Don't do singleplayer if it will suck more balls then Paris Hilton.
de sp is echt matig qua verhaal, qua logica en gameplay. Het ziet er wel mooi uit, de bewegingen etc zijn prima maar verhaal van bf3 was nog beter uitgewerkt, hier heb je aan het einde nog geen idee wie die kutchinees nou is en waarom je die kerel hebt gered. :P
hier hadden ze echt wel iets meer tijd in kunnen steken vind ik, dan was het ook nog een half fatsoenlijke sp.

[ Voor 58% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-12-2013 11:58 ]

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

beuker19 schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:39:
[...]

Vermoeiend... :F

Lekker laten spelen wat hij wilt. Hij legt er niet een paar tientjes voor neer om te spelen zoals anderen dat willen.
SouLLeSSportal schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:51:
[...]

lang leve de super netcode van bf4 :+ op zich werkt snipen wel prima maar verwacht niet te veel gerichte hs op bewegende targets. Ik wacht eigenlijk altijd tot ze stil staan en dan jets ik ze een kogel door de kop. on the run is een scout elite of een fy-js het beste, snelle bullet, lage drop en snelle rechamber.
Moet zeggen dat ik de SRR daar heerlijk voor vind. Ook weinig drop en ik meen dat de kogeltjes ervan ook tamelijk hard vliegen. Daarvoor met de M40A5 gespeeld en dan is het toch wel even flink wennen moet ik bekennen.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Nog een avondje of twee door scout choppere whoren en ik sta nummer 1 van Nederland, gebrek aan concurrentie zou ik maar zeggen :P (nummer 2 atm)

http://battlelog.battlefi...icle-air-helicopter-scout

http://www.twitch.tv/jannustitannus

[...]

of hij wil graag eens wat anders doen en dit leren? Laat nou mensen eens spelen wat ze willen.
Mij maakt het niet uit maar het gaat mij meer om zijn plezier.
Aan zijn vragen te zien is hij niet bekend met snipen in Battlefield of misschien wel helemaal niet in Battlefield.
Dan kan hij beter eerst een feeling voor de maps en het spel krijgen en danh pas een keer gaan overwegen om te sniperen.
Want als je om de haverklap word kapot geschoten is het spel plezier ook sneller weg.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Snipen vinden velen gewoon leuk en jij moet niet zaniken. Laat mensen eens een keer in hun waarde. :O

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Help!!!! schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:18:
Snipen vinden velen gewoon leuk en jij moet niet zaniken. Laat mensen eens een keer in hun waarde. :O
Wat is de waarde van een sniper?

MisterChaoSs schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:06:
[...]

Vermoeiend... :F

Lekker laten spelen wat hij wilt. Hij legt er niet een paar tientjes voor neer om te spelen zoals anderen dat willen.

[...]

Moet zeggen dat ik de SRR daar heerlijk voor vind. Ook weinig drop en ik meen dat de kogeltjes ervan ook tamelijk hard vliegen. Daarvoor met de M40A5 gespeeld en dan is het toch wel even flink wennen moet ik bekennen.
klopt srr heeft dit ook maar ook een ontiegelijk lange rechamber tijd. Gezien je in principe alleen hs of 2 snelle bodyshots kan maken in <50m dan is een snelle rechamber tijd wel essentieel.

scout elite is snelste met ROF van 63,
m40a5 daarna met 60,
dan de fy-js met 54,
sv98 zit op 49,
de srr zit maar op 40.
de rest is 46 (cs-lr4) of lager.

Bullet velocity:
fy-js 630,
sv98 520,
srr-61 620,
scout elite 640,
m40a5 480.
hiermee zit je dus op kortere afstand iets minder mee maar hoe sneller hoe minder lead je nodig hebt dus in principe fijner. op middellange afstand komt echter ook de damage in het verhaal en die zakken voor de fy-js en scout af naar 36,6 op 110 meter. niet fijn want dat levert een 3 shot kill op rond die afstand wat je niet wil met een sniper.

vuistregel is, hoe sneller de rechamber hoe dichterbij je de sniper moet gebruiken, de langzamere snipers zijn ook sterkste, de m98b en srr061 die zijn ook voor lange afstand.
Tsurany schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:19:
[...]

waarom moet altijd iets waard zijn in een game, ja winnen is leuk maar soms wil ik gewoon snipers afknallen, dus dan ga ik lekker op een rotsje chillen en hoofdjes in rode spray veranderen. who cares? ik hoef niet altijd top of the scoreboard te domineren met mijn ARtje.

[ Voor 19% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-12-2013 12:26 ]

Verwijderd

Ik ben eens echt gaan uit proberen om die choppers onder de knie te krijgen en dat alleen met de keyboard, ik heb 3 joysticks maar krijg het niet voor elkaar er mee te werken :? , nu ben ik achter gekomen dat ik die scout heli beter onder de knie krijg dat de rest , heeft meer ook met "zicht " te maken 8) , vervelende is dat ik weel heel erg snel elke keer kapot word geschoten door mensen die het veel beter dan ik doen maar ja , blijft maar een spel, iets anders is dat ik de laatste rondes elke keer een service ster van die scout heli krijg terwijl ik die niet eens heb gebruikt in die rondes :? 8)7 :+ , erg vreemd ,zit nu op geloof 18 stars terwijl ik maar 6 of 8 echte rondes ermee heb leren vliegen :F . Moet wel zeggen dat ik tot nu deze maps van BF4 niet echt mijn "ding "zijn , zit echt op de vernieuwde maps van BF 3 te wachten >:) :+ Maar blijf toch best van genieten van de voor al mooie mappen en speel regelmatig als commandeer ( 41 service stars )wat ik nog niet kende omdat ik pas met BF 3 online ben gaan game .

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-10 21:05
KB maakt even een berg insinuaties die nergens op gebaseerd zijn ;)

Snipers zijn een support klasse, spotten, spawnpunt, vehicles painten etc.
Qua support eigenlijk teveel mogelijkheden om behoorlijk te kiezen.
Vanaf een afstandje zie je mooi de tegenstanders lopen, terwijl teammaten cappen, kan je mooi aanwijzen waar ze vandaan komen.

Momenteel loop ik met de SRR met side-ironsight en de shorty.
Leuke combo :)

• TecTo
[...]
Wat is de waarde van deze quote? Opnieuw een discussie starten die elders al pagina's lang is gevoerd. We kunnen natuurlijk olie op het vuur blijven gooien maar op de BBQ stook men briketten of houtskool.

Speel wat je leuk vind en doe vooral waar je zelf zin in hebt. Laat je niet van de wijs brengen door andere want je bepaald zelf wat je speelstijl is. Join veel servers en uiteindelijk heb je er een paar waar reacties als noob, camper enz... niet aan de orde zijn. Die voeg je toe aan je favorieten.

Verwijderd

[...]

Niets, maar soms is het imo wel leuk om als sniper te spelen. Beetje kutten met c4 en unscoped sniper kills vind ik best geinig.

Teamplay staat in BF4 sowieso in der kinderschoenen, dus zoveel maakt het allemaal niet uit.
Vandread schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:25:

Vanaf een afstandje zie je mooi de tegenstanders lopen, terwijl teammaten cappen, kan je mooi aanwijzen waar ze vandaan komen.

Leuk, maar dat spotten kan je ook als andere class doen + daar is nou de commander role voor.
Plus het feit dat de gemiddelde recon alleen het hele spel als een retard aan het campen is op een bergje.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2013 12:39 ]

Vandread schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:25:

Nou nee hoor ik spreek uit 1400 uur praktijk ervaring ;)
Leg mij maar uit waarom potje voor potje het team met de meeste snipers verliest.
De meeste snipers vaak helemaal geen goede spm en k/d hebben.
Het verst van de actie af liggen en geen idee hebben van wat er rond om hen afspeelt (kijk alle sniper trol filmpjes maar).
Help!!!! schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:18:
Angst voor een slecht k/d is het vaker denk ik.
Of te laf om aan te vallen (vandaar dat ze ook altijd op de daken zitten)
Denk niet dat er echt veel mensen zijn die snipen (campen) echt heel leuk vinden maar toch toch steeds weer bij de 2 bovenste redenen uitkomen om het toch weer te doen.
TecTo schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:34:
[...]

Wat is de waarde van deze quote? Opnieuw een discussie starten die elders al pagina's lang is gevoerd. We kunnen natuurlijk olie op het vuur blijven gooien maar op de BBQ stook men briketten of houtskool.

Speel wat je leuk vind en doe vooral waar je zelf zin in hebt. Laat je niet van de wijs brengen door andere want je bepaald zelf wat je speelstijl is. Join veel servers en uiteindelijk heb je er een paar waar reacties als noob, camper enz... niet aan de orde zijn. Die voeg je toe aan je favorieten.
Ja want er speen natuurlijk altijd dezelfde spelers op de server :')
En veel gemaakte fout is dat men denkt dat iets leuk is maar het uiteindelijk resulteert in een hoop ergenis.

[ Voor 23% gewijzigd door beuker19 op 09-12-2013 12:49 ]

beuker19 schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:45:
[...]

Nou nee hoor ik spreek uit 1400 uur praktijk ervaring ;)
Leg mij maar uit waarom potje voor potje het team met de meeste snipers verliest.
De meeste snipers vaak helemaal geen goede spm en k/d hebben.
Het verst van de actie af liggen en geen idee hebben van wat er rond om hen afspeelt (kijk alle sniper trol filmpjes maar).

[...]

Angst voor een slecht k/d is het vaker denk ik.
Of te laf om aan te vallen (vandaar dat ze ook altijd op de daken zitten)
Denk niet dat er echt veel mensen zijn die snipen (campen) echt heel leuk vinden maar toch toch steeds weer bij de 2 bovenste redenen uitkomen om het toch weer te doen.

[...]

Ja want er speen natuurlijk altijd dezelfde spelers op de server :')
En veel gemaakte fout is dat men denkt dat iets leuk is maar het uiteindelijk resulteert in een hoop ergenis.
wat een mooie lijst van aannames. :')

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:52:
[...]

Is gewoon zo, natuurlijk zit heel GoT vol met mensen die heel erg gericht voor objectives spelen met hun recon kitjes, maar in de werkelijkheid zal dat allemaal wel meevallen. Niet voor niets dat bijv. in Rogue Transmission altijd wel een groepje recons in de bergen zit. Easy knife kills.
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:57:
[...]
Is gewoon zo, natuurlijk zit heel GoT vol met mensen die heel erg gericht voor objectives spelen met hun recon kitjes, maar in de werkelijkheid zal dat allemaal wel meevallen. Niet voor niets dat bijv. in Rogue Transmission altijd wel een groepje recons in de bergen zit. Easy knife kills.
ik ga er maar niet op in verder, deze discussie is A. zinloos en B. al lang en breed 3x gevoerd hier.

• TecTo
1228 uur in BF3, 2794 kills met de Famas, 2522 m16a3, 2522 magnum 44, zo'n 4000 met diverse recon riffles enz... Nog weet ik hoeveel kills met andere wapens, gewoon omdat ik het leuk vind.

Nu zo'n 400 uur in bf4 (nee ben niet werkloos, heb een sociaal leven blablabla) met een heel scala aan wapens gemiddeld zo'n 400 kills. Wederom om dat ik het leuk vind.

Zo wel in bf3 als in bf4 een K/D van gemiddeld 0.57 en in bf4 een spm van 264, gewoon om dat ik me daar helemaal niet druk om maak.

Moraal van het verhaal is doen wat je leuk vind en geniet van de game. Tenslotte is het maar een spel en een digitale game status is net zoveel waard als de gek er aan toekent.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:14

Stewie!

Keen must die!

Alle servers zijn geupdate naar R15

R15 Server Update Notes
-Various server side crash fixes, including the top seen crashes on R14
-Activated the reservedSlotsList.aggressiveJoin command that enables VIP players and server administrators directly joining full servers
-Client patch compatibility to make servers compatible with the Dec 09 client update

PC notes:
Dec 9 PC Game Update Notes
-Fixed one of the most frequently occurring client crashes
-Fixed broken collision on containers with open doors. The bug previously made grenades bounce back even though the doors were open.
-Fixed a bug in Defuse mode where defenders could win the round by killing all the attackers without disarming the bomb, if the bomb was disarmed in the previous round.
-Miscellaneous stability fixes further reducing the number of client crashes
-Fixed side gunner jitter when aiming in attack boats & transport helicopters
-Fixed some instances of frame rate drops when shooting at large Levolution objects after they have been destroyed (like the radar dish on Rogue Transmission)
-Fixed broken aiming for passengers on the China Rising dirt bike
-Fixed a bug where the sound when capturing a flag was not playing correctly
-Removed a bug that would double save during MP round transition and SP level transition. This fix will reduce the occurrence of corrupted save files.

[ Voor 58% gewijzigd door Stewie! op 09-12-2013 13:04 ]

Stewie! schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:04:
Alle servers zijn geupdate naar R15

R15 Server Update Notes
-Various server side crash fixes, including the top seen crashes on R14
-Activated the reservedSlotsList.aggressiveJoin command that enables VIP players and server administrators directly joining full servers
-Client patch compatibility to make servers compatible with the Dec 09 client update

PC notes:
Dec 9 PC Game Update Notes
-Fixed one of the most frequently occurring client crashes
-Fixed broken collision on containers with open doors. The bug previously made grenades bounce back even though the doors were open.
-Fixed a bug in Defuse mode where defenders could win the round by killing all the attackers without disarming the bomb, if the bomb was disarmed in the previous round.
-Miscellaneous stability fixes further reducing the number of client crashes
-Fixed side gunner jitter when aiming in attack boats & transport helicopters
-Fixed some instances of frame rate drops when shooting at large Levolution objects after they have been destroyed (like the radar dish on Rogue Transmission)
-Fixed broken aiming for passengers on the China Rising dirt bike
-Fixed a bug where the sound when capturing a flag was not playing correctly
-Removed a bug that would double save during MP round transition and SP level transition. This fix will reduce the occurrence of corrupted save files.
nice, nu maar hopen dat het iig qua crashes ophoud, alhoewel ik daar eigenlijk maar enkele keer last van heb tegenwoordig. Nu nog de netcode ff aanpakken dice :)

SouLLeSSportal schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:52:
[...]

praktijk ervaring ;)
Die zogenaamde snipers die hier altijd besproken worden kom je maar heel zelden tegen.
Toen ik er de eerste keer van hoorde dacht ik dat het een Grimm sprookje was want ik had het nog nooit gezien :+
Kijk iedereen mag spelen hoe hij wil maar wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je een lafaard/camper/stats hoer bent ipv. allemaal verhaaltjes te vertellen van hoe het in het echt gaat en toen die ene keer deed ik dat of zo moet het.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:50
Iedereen moet toch zelf weten hoe die het spel speelt ? Daarvoor is het een spel.. zodat je dingen kan doen voor je plezier en af te leiden van je dagelijkse werkzaam/bezigheden.

Ik heb laatste een halve ronde lang rondjes gereden op de quad en in de jeep, gewoon omdat ik daar zin in had. Had geen punten en geen kills, maar ik wilde gewoon een beetje rijden en crashen in gebouwen enzo. Who cares ?

Ik ben ook een persoon die absoluut niet kan vliegen, maar als er geen squadmember in leven is, en ik geen zin heb om te lopen. Dan gebruik ik mooi die straaljager of heli om van de spawn naar punt C ofzo te komen. Crash hem in de richting van een vijand of ik spring er gewoon uit.
Who cares ?

Dit weekend een hele ronde sniper gespeeld, net als in het echt. op een heuvel gelegen met een verrekijker en een grote scope. Niks geraakt maar ach ik had de tijd van mijn leven.
Who cares ?

Een ronde lang lopen spammen met de rookgranaten, gewoon omdat dat kan.

En weer vraag ik je Who cares ??? Het is een spel en ik speel het zoals ik dat wil en waar ik op dat moment zin in heb. :D

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Jammer dat de revive bug er niet bij staat; heeft me toch al een aantal potjes aan frustratie opgeleverd. Zeker wanneer je met veel tickets speelt. Verder mooi dat er sneller patches uitgebracht worden tov BF3.

888MB groot zo te zien. Helaas weer traagheid met downloaden, net zoals de vorige patch.

[ Voor 10% gewijzigd door Bee.nl op 09-12-2013 13:12 ]

Skybullet schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:10:
Iedereen moet toch zelf weten hoe die het spel speelt ? Daarvoor is het een spel.. zodat je dingen kan doen voor je plezier en af te leiden van je dagelijkse werkzaam/bezigheden.

Ik heb laatste een halve ronde lang rondjes gereden op de quad en in de jeep, gewoon omdat ik daar zin in had. Had geen punten en geen kills, maar ik wilde gewoon een beetje rijden en crashen in gebouwen enzo. Who cares ?

Ik ben ook een persoon die absoluut niet kan vliegen, maar als er geen squadmember in leven is, en ik geen zin heb om te lopen. Dan gebruik ik mooi die straaljager of heli om van de spawn naar punt C ofzo te komen. Crash hem in de richting van een vijand of ik spring er gewoon uit.
Who cares ?

Dit weekend een hele ronde sniper gespeeld, net als in het echt. op een heuvel gelegen met een verrekijker en een grote scope. Niks geraakt maar ach ik had de tijd van mijn leven.
Who cares ?

En weer vraag ik je Who cares ??? Het is een spel en ik speel het zoals ik dat wil en waar ik op dat moment zin in heb. :D
en het mooie is, only in battlefield kan dit :D (hoofdzakelijk) nuja je hebt ook planetside waar dat ook kan maar he, het is gewoon doen wat je leuk vind, graag als het even kan zodat het team er wat aan heeft en ja ik scheld ook die shit campers verrot die niets voor mijn team doen, omdat ze halverwege de eerste flag liggen te zonnebaden. Leukste is dan even een jeepje, net voordat je over ze rijd eruit springen, en hop oepsie tkje gemaakt. >:)

Who cares ?

Who cares ?

Who cares.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:50
SouLLeSSportal schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:12:
[...]

en het mooie is, only in battlefield kan dit :D (hoofdzakelijk) nuja je hebt ook planetside waar dat ook kan maar he, het is gewoon doen wat je leuk vind, graag als het even kan zodat het team er wat aan heeft en ja ik scheld ook die shit campers verrot die niets voor mijn team doen, omdat ze halverwege de eerste flag liggen te zonnebaden. Leukste is dan even een jeepje, net voordat je over ze rijd eruit springen, en hop oepsie tkje gemaakt. >:)
ja kijk ik hang nooit express te klootzak uit ofzo en speel 95 % van de games gewoon lekker mee met iedereen. Maar soms heb ik van die momenten dat ik een kutdag heb gehad, het wijf doet moeilijk, mijn baas is een lul etc.... En als ik dat dan in de sportschool niet eruit krijg gezweet dan ga ik een ronde lang lekker doen wat ik wil in bf4 >:)

• TecTo
beuker19 schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:09:
[...]

praktijk ervaring ;)
Die zogenaamde snipers die hier altijd besproken worden kom je maar heel zelden tegen.
Toen ik er de eerste keer van hoorde dacht ik dat het een Grimm sprookje was want ik had het nog nooit gezien :+
Kijk iedereen mag spelen hoe hij wil maar wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je een lafaard/camper/stats hoer bent ipv. allemaal verhaaltjes te vertellen van hoe het in het echt gaat en toen die ene keer deed ik dat of zo moet het.
Helemaal mee eens!

Weg met die lafaards, campers, stat hoeren!

Beuker19 is niet alleen zo OP maar ook mijn HELD op het speelveld. Zelden zo'n aanvallende, team opofferende, ervaren, gedreven, voor ieder zijn mening openstaande speler gezien maar zijn allergrootste verdienste is toch wel zijn heldere visie op een game.
Als de snipers nu eens met de UCAV gaan spelen? K/D ratio is hoger, KPM is hoger en je draagt veel meer bij aan het team :D

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Tsurany schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:25:
Als de snipers nu eens met de UCAV gaan spelen? K/D ratio is hoger, KPM is hoger en je draagt veel meer bij aan het team :D
Na een beetje oefenen kan je ook makkelijk met de suav heel wat sniper campers boopen :D

Ziet er overigens eindelijk uit dat ze geleerd hebben van de bf3 onzin en nu fixes gewoon uitbrengen op de pc i.p.v. te wachten op een grote bundel zodat ze het ook tegelijk naar de consoles kunnen brengen _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door bloodlynx op 09-12-2013 13:28 ]

bloodlynx schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:27:
[...]

Na een beetje oefenen kan je ook makkelijk met de suav heel wat sniper campers boopen :D
dat is makkelijker dan die vliegende bom waar ik niks mee kan. :F

[...]

Met een SUAV moet je een roadkill maken. Met de UCAV kan je, vanwege de warhead, ook voertuigen te grazen nemen en hoef je vijanden niet meer direct te raken. Splashdamage ftw. Ook mooi voor multikills.
SouLLeSSportal schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:28:
[...]

dat is makkelijker dan die vliegende bom waar ik niks mee kan. :F
Hoe kan je daar niks mee? Enige lastige is de range, meer dan 400 meter gaat niks worden. Verder is het gewoon doel raken en thats it. Werkt ook prima tegen bootjes.

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 09-12-2013 13:29 ]

Verwijderd

de sp is echt matig qua verhaal, qua logica en gameplay. Het ziet er wel mooi uit, de bewegingen etc zijn prima maar verhaal van bf3 was nog beter uitgewerkt, hier heb je aan het einde nog geen idee wie die kutchinees nou is en waarom je die kerel hebt gered. :P
Ik denk dat de kwaliteit je in slaap heeft doen sukkelen voor het verhaal begon, want die kutchinees is de kerel die het land vrij wilde maken en door "de vijand" (een generaal ofzo?) vermoord zou zijn en daar geven de Chinezen dan de US de schuld van en hóp, oorlog. Een beetje het verhaal van COD:MW2 maar dan slecht verteld.
En minder leuk om te spelen.
En die laatste missie moest ik twee keer doen omdat ik de verkeerde liet sterven en geen M249 kreeg.

SP is bocht.
TecTo schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:18:
[...]
Beuker19 is niet alleen zo OP maar ook mijn HELD op het speelveld. Zelden zo'n aanvallende, team opofferende, ervaren, gedreven, voor ieder zijn mening openstaande speler gezien maar zijn allergrootste verdienste is toch wel zijn heldere visie op een game. :'(
Je bent de </sarcasm> tag vergeten. Bij deze.

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Tsurany schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:28:
[...]

Met een SUAV moet je een roadkill maken. Met de UCAV kan je, vanwege de warhead, ook voertuigen te grazen nemen en hoef je vijanden niet meer direct te raken. Splashdamage ftw. Ook mooi voor multikills.
Laatste x dat ik China rising rush speelde had me halve team een UCAV :D. Tegenpartij kwam niet veder dan 3 meter van hun spawn :+

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Who cares ?
Het is inderdaad ieders goed recht om het spel te spelen zoals hij/zij dat wil (muv cheaten, glitchen en serverregels negeren). Het 'probleem' is dat als iedereen met een dergelijke houding speelt, je (bijna) gegarandeerd gaat verliezen van een team dat wel samenspeelt. Het gevolg is vaak dat de sfeer in de server negatief beïnvloed wordt vanwege een (base)rape die dan al snel op de loer ligt. Uiteindelijk gaan mensen uit het verliezende team weg en binnen no-time kan de server leeg zijn. Dit patroon heb ik al zo vaak gezien in publics. Voor het beetje extra teamspel wat je in je team stopt, krijg je vaak 10x zo veel lol, kills en punten voor terug (en zorgt soms voor nieuwe friends!). Indien het samenspel er niet is of wanneer het telkens van een select groepje moet komen, dan stort het kaartenhuis vrij snel in.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-10 21:05
Nee man, met zo'n vliegding voel ik me nooit Vasili Zajtsev.
Bolt action is gewoon tof, vooral dat geluid van de SRR *BAM* jonguh!

• TecTo
[...]

En dat doe je vanuit een verscholen camp situatie 8)7 Of is dat heel actief? Hoewel beide tot mijn beschikking er nog niets mee gedaan. Je wilt tenslotte niet als camper door het leven sjokken en vanwege de makkelijke K/D ben je zo weer een stat hoer :Y
bloodlynx schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:29:
[...]

Laatste x dat ik China rising rush speelde had me halve team een UCAV :D. Tegenpartij kwam niet veder dan 3 meter van hun spawn :+
Precies, dat werkt echt briljant. Je stijgt op, vliegt naar hun basis toe en boort hem in de eerste de beste vijand.
TecTo schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:30:
En dat doe je vanuit een verscholen camp situatie 8)7 Of is dat heel actief. Hoewel beide tot mijn beschikking er nog niets mee gedaan. Je wilt tenslotte niet als camper door het leven sjokken en vanwege de makkelijke K/D ben je zo weer een stat hoer :Y
Het verschil is dat dit daadwerkelijk een effectief wapen is wat het gehele team helpt mits je hem goed gebruikt.

[ Voor 39% gewijzigd door Tsurany op 09-12-2013 13:31 ]

TecTo schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:18:
[...]

Helemaal mee eens!

Weg met die lafaards, campers, stat hoeren!

Beuker19 is niet alleen zo OP maar ook mijn HELD op het speelveld. Zelden zo'n aanvallende, team opofferende, ervaren, gedreven, voor ieder zijn mening openstaande speler gezien maar zijn allergrootste verdienste is toch wel zijn heldere visie op een game.
Dank je :)

• TecTo
Vandread schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:30:
Nee man, met zo'n vliegding voel ik me nooit Vasili Zajtsev.
Bolt action is gewoon tof, vooral dat geluid van de SRR *BAM* jonguh!
m98b is mijn gouwe ouwe favoriet :) maar de l96 is ook wel erg fijn geluid :D moet ik alleen nog een en ander voor vrijspelen. de .338 recon is ook heel apart, heel metalige knal.
love is in the air... every day and every night *; <3

[ Voor 18% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-12-2013 13:44 ]

Pagina: 1 ... 74 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.