TDM is in het begin zeker een vriend, omdat je snel nieuwe wapens + attachments kan unlocken en dat de PDW's het daar over het algemeen ook beter doen. Anders zou ik aanraden om de MTAR te unlocken via het assignment en op die manier beginnen met Carbines vrij te spelen. Een van de eerste Carbines is bovendien ook de SG553, en die doet het ook in BF4 lang niet slecht!Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:13:
Thanks, veel nuttige informatie. Ik speel uitsluitend Engineer en schiet weinig met handwapens. Zit nog steeds op de standaard MX4 met enkele unlocks, maar ik schiet als een natte krant. Nu is dat ook niet mijn specialiteit (en interesse) maar in de Single Player campaigns had ik headshot na headshot met andere wapens zoals de SG553. In BF3 gebruikte ik met name de M416 en shotguns.
Verwijderd
Ja precies, TDM en misschien wat boosts gebruiken voor de minder leuke kits. MTAR is zeker een aanrader. Zit nu de p90 te level, en die is verdomd nutteloos.JimDB schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:53:
[...]
TDM is in het begin zeker een vriend, omdat je snel nieuwe wapens + attachments kan unlocken en dat de PDW's het daar over het algemeen ook beter doen. Anders zou ik aanraden om de MTAR te unlocken via het assignment en op die manier beginnen met Carbines vrij te spelen. Een van de eerste Carbines is bovendien ook de SG553, en die doet het ook in BF4 lang niet slecht!
Nog niet mee gespeeld moet ik eerlijk bekennen. Zal vanavond dit wapentje eens uit de kast pakken dan en ff met TDM alles snel unlockenMisterChaoSs schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:39:
[...]
QBB-95-1 is the way to go als je een LMG wilt gebruiken! Manmanman wat een heerlijk wapen is het toch!
Met Laser Sight, Stubby Grib en Heavy Barrel trouwens
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Verwijderd
De M249 is een kopie van de MG4 met een iets breder en iets minder voorspelbaar recoil- en spreadpatroon. De MG4 is dus nét iets beter. En ik heb er FLIR voor. Maar de M249 werkt inderdaad ook lekker.Donnas-A schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:33:
@Knettergek
Ik raad je ook aan eens de LMG M249 te proberen....you gonna love it!
Dat is een veredelde assault rifle. En dan nog is het ding niet zo makkelijk on-target te houden als de MG4 bij volauto vuur, je blijft reloaden en de schade is onvoldoende om de lage ROF en het kleine magazijn te compenseren. De MG4 heeft weliswaar wat hogere recoil cijfers (ietsje) maar omdat je veel meer schoten kunt afvuren zonder rload én sneller vuurt krijg je in dezelfde tijd mákkelijk meer schade op kereltjes.MisterChaoSs schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:39:
[...]
QBB-95-1 is the way to go als je een LMG wilt gebruiken! Manmanman wat een heerlijk wapen is het toch!
Met Laser Sight, Stubby Grib en Heavy Barrel trouwens
De MG4 / M249 is als wapen voor de rondrennende Support speler toch wel het beste wapen denk ik - de beste LMG sowieso. En als je wilt campen heb je aan de QBB niet veel omdat het magazijn te klein is om langdurig te suppressen en de schade te laag om een kleinere belt te rechtvaardigen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2013 10:57 ]
Heb nog niet al te veel LMG's geprobeerd, maar met de QBB kan ik van lange afstand redelijk precies schieten, CQ doet hij genoeg damage en volautomatisch schiet je op maximaal 10m. Persoonlijk vind ik het gewoon heerlijk schieten, want met bijna 80 kogels heb je zat om een squad neer te leggenVerwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:52:
[...]
De M249 is een kopie van de MG4 met een iets breder en iets minder voorspelbaar recoil- en spreadpatroon. De MG4 is dus nét iets beter. En ik heb er FLIR voor. Maar de M249 werkt inderdaad ook lekker.
[...]
Dat is een veredelde assault rifle. En dan nog is het ding niet zo makkelijk on-target te houden als de MG4 bij volauto vuur, je blijft reloaden en de schade is onvoldoende om de lage ROF en het kleine magazijn te compenseren.
De MG4 / M249 is als wapen voor de rondrennende Support speler toch wel het beste wapen denk ik - de beste LMG sowieso. En als je wilt campen heb je aan de QBB niet veel omdat het magazijn te klein is om langdurig te suppressen en de schade te laag om een kleinere belt te rechtvaardigen.
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Verwijderd
Ik heb de meeste wel gebruikt. Ik zou toch aanraden eens een middagje met de MG4 / M249 te spelen. Zodra je daar die HB en stubby erop hebt is het ding ook niet gek.MisterChaoSs schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:57:
[...]
Heb nog niet al te veel LMG's geprobeerd, maar met de QBB kan ik van lange afstand redelijk precies schieten, CQ doet hij genoeg damage en volautomatisch schiet ik maximaal 10m. Persoonlijk vind ik het gewoon heerlijk schieten, want met bijna 80 kogels heb je zat om een squad neer te leggen
Dit weekend dan maar eens beetje testen. Heb het nog niet een serieuze kans gegeven omdat ik de QBB zo fijn vond. Hoorde er inderdaad veel positieve verhalen over dus wie weetVerwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:01:
[...]
Ik heb de meeste wel gebruikt. Ik zou toch aanraden eens een middagje met de MG4 / M249 te spelen. Zodra je daar die HB en stubby erop hebt is het ding ook niet gek.
Ik heb zelfs genoten van de U-100 MK5 en ook daar hoor ik mensen over klagen dat ze er niet mee overweg kunnen. Misschien moeten mensen ook leren dat als ze long range gaan vuren met deze wapens dat ze moeten tappen ipv LMB ingedrukt houdenMisterChaoSs schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:02:
[...]
Dit weekend dan maar eens beetje testen. Heb het nog niet een serieuze kans gegeven omdat ik de QBB zo fijn vond. Hoorde er inderdaad veel positieve verhalen over dus wie weet
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Verwijderd
Wat daar écht headdeskable aan is is dat als er nou één LMG is waarmee je op langere afstanden nog vol-auto kunt vuren, is het de U100. Dat ding is niet sterk door z'n lage ROF, maar wél makkelijk on-target te houden - meer dan alle andere LMGs is dat ding easy peasy voor nieuwe spelers die niet doorhebben dat "volauto = satan". Als ze het daar al niet mee kunnen...Donnas-A schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:15:
[...]
Ik heb zelfs genoten van de U-100 MK5 en ook daar hoor ik mensen over klagen dat ze er niet mee overweg kunnen. Misschien moeten mensen ook leren dat als ze long range gaan vuren met deze wapens dat ze moeten tappen ipv LMB ingedrukt houden
DMRs zijn zó prut. Zelfs in hardcore krijg je er nauwelijks kills mee. Ik moet echt m'n stinkende best doen om met die ellendedingen een positieve KDR te halen. Of campen als een meisje, maar dat ligt me niet heel erg (én lukt vaak alsnog niet...Over het algemeen bevallen bij alle wapens wel.....alleen die DMR krengen kan ik niet mee overweg.....
 )
 )
                                                En elke keer als ik inlog in Origin wilt Origin China Rising downloaden wat niet lukt, nee die heb ik al.WE'RE ROLLING OUT A NEW SERVER ON ALL PLATFORMS. EXPECT SOME CONNECTION ISSUES IN THE UPCOMING HOUR.

[ Voor 32% gewijzigd door Kepro op 06-12-2013 11:25 ]
unlock de sks en silencer ervoor, samen met de flir is het een uitstekend achter in het front wapen waarmee je ongezien makkelijk kills maakt, je moet echter niet naast de assault gaan zitten want cqb zijn ze niet echt voor gemaakt. afstand houden en heel goed vanuit cover spelen, zodra je gezien bent kan je afhaken meestal, of hopen dat je snel een paar hits kan scoren voordat ze je te vaak raken.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:19:
[...]
Wat daar écht headdeskable aan is is dat als er nou één LMG is waarmee je op langere afstanden nog vol-auto kunt vuren, is het de U100. Dat ding is niet sterk door z'n lage ROF, maar wél makkelijk on-target te houden - meer dan alle andere LMGs is dat ding easy peasy voor nieuwe spelers die niet doorhebben dat "volauto = satan". Als ze het daar al niet mee kunnen...
[...]
DMRs zijn zó prut. Zelfs in hardcore krijg je er nauwelijks kills mee. Ik moet echt m'n stinkende best doen om met die ellendedingen een positieve KDR te halen. Of campen als een meisje, maar dat ligt me niet heel erg (én lukt vaak alsnog niet...)
Flanken werkt ook heel goed, maar om nou te zeggen dat het mijn favo wapens zijn, nee niet echt, ze zijn te slecht qua damage en het is lastig om echt goed kills mee te maken tegenover de erg accurate high rpm wapens. Liever zag ik dat de 10 clip wapens een double hit kill waren <50m en daarna 3hit kill maar ok die moet je 3x voor raken, of een hs en body hit. op lange afstand zelfs 4x. dat is teveel.
Ik meende iets over de 3x scope voor de .44 revolver maar of je daar nu op 5 dec moest spelen weet ik niet.maniak schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:36:
[...]
Zelfde probleem. Wel vreemd dat het afhangt op welke server ik speel.
Ik begreep ergens dat als je 5 dec speelde je iets kreeg voor op je pistool?
bericht krijg ik ook maar kan gewoon spelen zonder te downloaden etc.Kepro schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:24:
[...]
En elke keer als ik inlog in Origin wilt Origin China Rising downloaden wat niet lukt, nee die heb ik al.
[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 06-12-2013 11:37 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
            DMR zijn prima voor de mid range. Je hoeft echt niet te campen want dat geeft alleen maar aan dat je geen ervaring hebt met 1 shot rifles. 
Met de DMR komt je ervaring als recon goed van pas, omdat je gewend bent om nauwkeurig te aimen. Iets anders dan burst play want dan raak je altijd wel iets. Jammer want spelers pakken snel een spray wapen omdat dit gewoon gemakkelijker speelt. Ze noemen de DMR dan snel een slecht wapen maar denk eerder dat gebrek aan doorzettingsvermogen om er goed mee te spelen mee speelt. De K/D spelers zien er van af want dat gaat ten koste van de puntje/procentje minder.
            Met de DMR komt je ervaring als recon goed van pas, omdat je gewend bent om nauwkeurig te aimen. Iets anders dan burst play want dan raak je altijd wel iets. Jammer want spelers pakken snel een spray wapen omdat dit gewoon gemakkelijker speelt. Ze noemen de DMR dan snel een slecht wapen maar denk eerder dat gebrek aan doorzettingsvermogen om er goed mee te spelen mee speelt. De K/D spelers zien er van af want dat gaat ten koste van de puntje/procentje minder.
ze zijn ook gewoon zwak tov de andere wapens, de ar's zijn zo nauwkeurig dat zij op de meeste afstanden je een aantal keer raken voordat jij hen kan raken, ook al zijn dmr's nauwkeuriger en doen ze wat meer damage. Die damage is vooral voor de 20 round clip wapens te laag, zodra je gezien bent en word beschoten dan leg je het af of moet je je terugtrekken en herpositioneren. Ik vind het ook raar dat ik geen sterkere scope dan de 4x erop kan zetten, ik heb liever een sterkere magnificatie dan die kut acog shit scopes, die zijn allemaal net niets, ik heb of de 3,4 scopes of een sterkere, die acog zijn wellicht fijn in het echt maar in bf zijn het echt schijtirritante dingen.TecTo schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:41:
DMR zijn prima voor de mid range. Je hoeft echt niet te campen want dat geeft alleen maar aan dat je geen ervaring hebt met 1 shot rifles.
De agog is inderdaad niet een favoriet. Speel dan ook het liefst met de ACE53 sv want daar heb je als eerste unlock de JGM-4 en die vind ik persoonlijk beter dan de agog. Een angled grip en een HB erop en je bent op midrange een assault/carbin de baas. Het is ook niet de bedoeling dat je met een dmr short gaat dan ben je vaak het haasje, dan werken de burst wapens beter.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:50:
[...]
ze zijn ook gewoon zwak tov de andere wapens, de ar's zijn zo nauwkeurig dat zij op de meeste afstanden je een aantal keer raken voordat jij hen kan raken, ook al zijn dmr's nauwkeuriger en doen ze wat meer damage. Die damage is vooral voor de 20 round clip wapens te laag, zodra je gezien bent en word beschoten dan leg je het af of moet je je terugtrekken en herpositioneren. Ik vind het ook raar dat ik geen sterkere scope dan de 4x erop kan zetten, ik heb liever een sterkere magnificatie dan die kut acog shit scopes, die zijn allemaal net niets, ik heb of de 3,4 scopes of een sterkere, die acog zijn wellicht fijn in het echt maar in bf zijn het echt schijtirritante dingen.
            Hoe zit dat met de Rush mode? Aantal verschillende servers gehad en steeds maar iets van 80 tickets om 2 targets op te blazen. Resultaat: als je niet binnen 5 mins de targets opblaast, is het klaar. Dit gaat veel te snel.
Iemand een rush server in zijn favorieten waarbij je veel meer tickets krijgt?
zet je filter eens op custom & rankedKoekiemonsterr schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:03:
Hoe zit dat met de Rush mode? Aantal verschillende servers gehad en steeds maar iets van 80 tickets om 2 targets op te blazen. Resultaat: als je niet binnen 5 mins de targets opblaast, is het klaar. Dit gaat veel te snel.
je kan ook met "team ticket count"-filter gaan spelen
Verwijderd
Ah, lekker, een ouwerwetse TecTo aanname. Ik had je al bijna gemist.TecTo schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:41:
In BF3 is mijn 2e gun naar kills de M39 EMR, waar mijn setup een 3.4x scopeje en een silencer waren. In BF4 speel ik runnybunnyrecon met bolt-action achter enemy lines. De CS-LR4 is mijn 4e wapen en de RFB mijn 5e naar kills in BF4, achter mijn primaire wapens de MG4 en M240b (en de U100, want daar heb ik mee gespeeld tot ik de MG4 had).
Maar ik heb geen ervaring met 1-shot rifles inderdaad zoals jij zegt
Ligt er ook een beetje aan hoeveel spelers de server heeft.Koekiemonsterr schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:03:
80 tickets is gemaakt voor 16v16. Met meer spelers krijgt de defender een enorm voordeel en met minder de attacker.
Als je dus op een 64 server speelt moet je opzoek naar 200% ticketcount.
Kennelijk niet in BF4 want dan moet je campen als eenVerwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:52:
[...]
Ah, lekker, een ouwerwetse TecTo aanname. Ik had je al bijna gemist.
In BF3 is mijn 2e gun naar kills de M39 EMR, waar mijn setup een 3.4x scopeje en een silencer waren. In BF4 speel ik runnybunnyrecon met bolt-action achter enemy lines. De CS-LR4 is mijn 4e wapen en de RFB mijn 5e naar kills in BF4, achter mijn primaire wapens de MG4 en M240b (en de U100, want daar heb ik mee gespeeld tot ik de MG4 had).
Maar ik heb geen ervaring met 1-shot rifles inderdaad zoals jij zegt
 Mijn aanname is gebaseerd om jouw uitspraak maar  ik ga er voortaan maar vanuit dat wat je schrijft  niet de lading dekt en je er alle kanten mee op kan.
    Mijn aanname is gebaseerd om jouw uitspraak maar  ik ga er voortaan maar vanuit dat wat je schrijft  niet de lading dekt en je er alle kanten mee op kan. We kunnen BF3 niet vergelijken met BF4 want daar zijn veel dingen totaal anders.
Vloog ik in een jet heel gemakkelijk in BF3 in BF4 is het totaal anders en vraagt ook een ander config van je key's en weer oefenen. Behoorlijk wat tijd ingestoken om de ucav te doen. Tja kan ook via vriendjes maar dat is meer voor...... In BF3 met de magnum 44 duizende kills gemaakt en in BF4 gaat het moeizaam, echter na verloop van tijd gaat het beter. Dus het is wat kort door de bocht om een wapen but te noemen.
Dit is gewoon BS.TecTo schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:41:
Cijfers liegen niet !!!!!
Een DMR heeft gewoon een lagere TTK dan een AR of Carbine tot 80/100 m.
100+ m is een Sniper rifle een betere optie.
Zelfs een high damage LMG is in alle gevallen beter dan een DMR.
Kun je als goede speler het goed doen met een DMR ?
Ja natuurlijk maar minder efficiënt als met een ander wapen zo simpel is het.
Maar eigenlijk zeg je het al in je eigen post want je scoort minder met een slechter k/d
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Dit dus.beuker19 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:16:
[...]
Dit is gewoon BS.
Maar eigenlijk zeg je het al in je eigen post want je scoort minder met een slechter k/d
Een DMR schiet te traag en bij de 2e kogel lig je tegen een AR al op de grond.
Het gaat niet om spray wapen ja / nee het gaat om de TTK. Hoge ROF is lage TTK.
dat valt nou ook wel weer mee, als je goed speelt moeten ar spelers toch wel aardig wat raken en verschieten voordat je dood bent./lees afstand, afstand afstand houden. Dat dmr's niet zo denderend zijn weten we nu onderhand wel.Redje schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:22:
[...]
Dit dus.
[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 06-12-2013 13:30 ]
Sec gezien legt de DMR het in veel situaties het af tegen andere wapens, echter als je je speelstijl aanpast (niet campen want daar doe je de dmr mee te kort) is er goed mee te spelen. Per situatie en team verschillend.beuker19 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:16:
[...]
Dit is gewoon BS.
Wellicht ook een tik maar speel met alle wapens die voorhanden zijn en zodra de grote massa er mee loopt de zeulen dan is voor mij vaak de lol er een beetje af. Mijn eerste class was de recon en had al snel de SRR-61 maar na verloop van tijd zie je dit ding in alle maps terug en loopt iedereen ermee, maakt niet uit groot of kleine map. Jammer want de scout elite en de 338 recon doen het net zo goed en soms nog beter.
K/D zegt me geen hol eveneens als de andere cijfers. Daarom kan ik me op de bom storten, defuse, vlaggen cappen enz. en een kill meer of minder maakt me niet uit. Als we als team maar winnen, helaas te veel K/D neukers die alleen maar met zich zelf bezig zijn en kills belangrijker vinden dan teamprestaties. Ze lullen zich er vaak handig onderuit.
Benadruk het nog eens. Als je met een DMR speelt alsof je een engineer/assaul/support gun in je handen hebt dan ..... Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen, los van alle dmg enz..
[ Voor 5% gewijzigd door TecTo op 06-12-2013 13:38 ]
Ik moet wellicht wennen aan de afwijkende drop en snelheid maar ik raak eigenlijk alles met de jng en vooral de m98b, dat is veruit mijn favoriet, beide hoge damage, hoge snelheid en makkelijk in te schatten bullet drop. Wat zijn jullie favoriete sniperrifles trouwens? (en nee gaarne die oudbollige discussie over de nuttigheid van de sniper rifles hier buiten houdenTecTo schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:29:
[...]
Sec gezien legt de DMR het in veel situaties het af tegen andere wapens, echter als je je speelstijl aanpast (niet campen want daar doe je de dmr mee te kort) is er goed mee te spelen. Per situatie en team verschillend.
Wellicht ook een tik maar speel met alle wapens die voorhanden zijn en zodra de grote massa er mee loopt de zeulen dan is voor mij vaak de lol er een beetje af. Mijn eerste class was de recon en had al snel de SRR-61 maar na verloop van tijd zie je dit ding in alle maps terug en loopt iedereen ermee, maakt niet uit groot of kleine map. Jammer want de scout elite en de 338 recon doen het net zo goed en soms nog beter.
K/D zegt me geen hol eveneens als de andere cijfers. Daarom kan ik me op de bom storten, defuse, vlaggen cappen enz. en een kill meer of minder maakt me niet uit. Als we als team maar winnen, helaas te veel K/D neukers die alleen maar met zich zelf bezig zijn en kills belangrijker vinden dan teamprestaties. Ze lullen zich er vaak handig onderuit.
Benadruk het nog eens. Als je met een DMR speelt alsof je een engineer/assaul/support gun in je handen hebt dan ..... Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen, los van alle dmg enz..
PTFOOOO PTFOOO!!! Wellicht dat mensen het spel voor andere uitdagingen spelen zoals K/D, SPM, Knife Kills of gewoon.... FUN!TecTo schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:29:
[...]
Met Rush zul je mij volledig PTFO zien, maar met Conquest meer K/D gericht spelen, dat vind ik gewoon leuker. Daarnaast is trollen of dingen opblazen altijd leuk
scout elite en recon 338 (iets sneller dan bv de M40A5 naar mijn gevoel)SouLLeSSportal schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:49:
[...]
Ik moet wellicht wennen aan de afwijkende drop en snelheid maar ik raak eigenlijk alles met de jng en vooral de m98b, dat is veruit mijn favoriet, beide hoge damage, hoge snelheid en makkelijk in te schatten bullet drop. Wat zijn jullie favoriete sniperrifles trouwens? (en nee gaarne die oudbollige discussie over de nuttigheid van de sniper rifles hier buiten houden)
soms nog de srr-61
de M98B is eveneens rete strak maar heb er tot nu toe maar 150 kills mee gemaakt. In bf3 samen met de M40A4 favoriet.
De rest nog niet mee geschoten maar kies zelden of nooit voor een rus of chinees enz.. Sommige scoops bedekken teveel en vind ze niet prettig.
Damage is bij alle wapens die ik gebruik meer dan voldoende en drop is binnen een afstand van 100m te verwaarlozen voor afstanden de pld of range finder, een paar klikken om de drop te compenseren en boem.
Ik heb vooral nog maar met de eerste sniper rifle gespeeld en vindt dat al best goed gaan. Zit er in BF4 trouwens grote verschillen qua damage tussen de sniper rifles? Battlelog zegt van niet...SouLLeSSportal schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:49:
[...]
Ik moet wellicht wennen aan de afwijkende drop en snelheid maar ik raak eigenlijk alles met de jng en vooral de m98b, dat is veruit mijn favoriet, beide hoge damage, hoge snelheid en makkelijk in te schatten bullet drop. Wat zijn jullie favoriete sniperrifles trouwens? (en nee gaarne die oudbollige discussie over de nuttigheid van de sniper rifles hier buiten houden)
ik zou als ik jou was als je de scout fijn vind, de fy-js als je die hebt unlocked, proberen, die doet ong hetzelfe maar dan met 10 kogels ipv de 5TecTo schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:10:
[...]
scout elite en recon 338 (iets sneller dan bv de M40A5 naar mijn gevoel)
soms nog de srr-61
de M98B is eveneens rete strak maar heb er tot nu toe maar 150 kills mee gemaakt. In bf3 samen met de M40A4 favoriet.
De rest nog niet mee geschoten maar kies zelden of nooit voor een rus of chinees enz.. Sommige scoops bedekken teveel en vind ze niet prettig.
Damage is bij alle wapens die ik gebruik meer dan voldoende en drop is binnen een afstand van 100m te verwaarlozen voor afstanden de pld of range finder, een paar klikken om de drop te compenseren en boem.
Symthic.com is je vriendRub3s schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:12:
[...]
Ik heb vooral nog maar met de eerste sniper rifle gespeeld en vindt dat al best goed gaan. Zit er in BF4 trouwens grote verschillen qua damage tussen de sniper rifles? Battlelog zegt van niet...
je hebt de light snipers, de scout elite en fy-js, die zijn de laagste damage scorende wapens, die schieten echter wel heel snel qua bullet snelheid en lage drop van de bullet dus, weinig tot geen drop binnen 100 meter. ook zijn ze vrij snel in rechambertijd. de base damage is hetzelfde maar dropoff is naar veel lagere min damage, 36,6 damage.
De normale wapens zijn de 7,62 snipers, dus de cs-lr-4, m04a5, jng9, sv98 en l96(?). die doen wat meer damage en zijn gewoon goede allround snipers, de een wat beter voor kortere afstand en qua mobiliteit, sv98 en m40a5 door snelle rechamber tijd maar wel hogere dropoff en lagere bulletspeed. Jng-9 en l96 zijn vooral voor wat langere afstand en overbruggen de stap naar de zwaardere snipers. allemaal 100 max en min 59 damage.
dit zijn de .338 lapua snipers, de 338 recon en m98b, de ssr61 valt er zelfs nog buiten met de 406 round. wel zelfde damage maar langere afstand voordat die bereikt wordt, 50 meter verder. vind ik zelf beetje jammer maar helaas. 338 is beter met hipfire en mobiliteit, de m98b en ssr zijn voor lange afstand.
keuze ligt dus op welk vlak je ze gebruikt, dichterbij of echt long distance.
[ Voor 46% gewijzigd door SouLLeSSportal op 06-12-2013 14:25 ]
Verwijderd
In Conquest loont KDR in de smiezen houden ook mits je team niet de hele tijd alle vlaggen kwijt is. Het gaat uiteindelijk om de tickets tenslotte, en vaak sterven is ook ticket loss.MisterChaoSs schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:02:
[...]
Met Rush zul je mij volledig PTFO zien, maar met Conquest meer K/D gericht spelen, dat vind ik gewoon leuker. Daarnaast is trollen of dingen opblazen altijd leuk
En dingen opblazen, met ongeschikte wapens meesterlijke kills maken en mensen walsen door slimmer te zijn in plaats van beter te kunnen mikken (of met de easy-mode wapens rond te lopen) zijn altijd boss.
Roadkills met de stealth jet op Dawnbreaker bijvoorbeeld. Niet efficiënt, wel érg grappig als het lukt.
Als Recon claymore plaatsen bij Floodzone vlak bij een doorgang, iemand met je pistol beschieten en dan naar binnen rennen, altijd prijsVerwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:12:
[...]
In Conquest loont KDR in de smiezen houden ook mits je team niet de hele tijd alle vlaggen kwijt is. Het gaat uiteindelijk om de tickets tenslotte, en vaak sterven is ook ticket loss.
En dingen opblazen, met ongeschikte wapens meesterlijke kills maken en mensen walsen door slimmer te zijn in plaats van beter te kunnen mikken (of met de easy-mode wapens rond te lopen) zijn altijd boss.
Roadkills met de stealth jet op Dawnbreaker bijvoorbeeld. Niet efficiënt, wel érg grappig als het lukt.

Is beschikbaar nog niet mee geschoten en toevallig kreeg ik via een battlepack een 20x scoop, erg handig voor long range op grote mappen. Ga er zeker een keer mee aan de slag. Nu druk met AirSuperiorty en dat gaat lang niet zoals ik graag zou willen.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:12:
[...]
ik zou als ik jou was als je de scout fijn vind, de fy-js als je die hebt unlocked, proberen, die doet ong hetzelfe maar dan met 10 kogels ipv de 5van de scout.
Bij Air Superiority kreeg ik ook tranen in men ogen. Gisteren ook gedaan, maar iedereen was er maar voor 1 doel: jet ribbons. En iedereen had er een schijthekel aanTecTo schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:18:
[...]
Is beschikbaar nog niet mee geschoten en toevallig kreeg ik via een battlepack een 20x scoop, erg handig voor long range op grote mappen. Ga er zeker een keer mee aan de slag. Nu druk met AirSuperiorty en dat gaat lang niet zoals ik graag zou willen.
Jet ribbons zijn stukken makkelijker te halen in normale potjes....
Ha, zo niet mee eens!. Allemaal weer subjectief ook. De naam is ook verkeerd in BF imo. Het zijn geen DMR's dit zijn eigenlijst sniper rifles irl. Battlerifles was een betere benaming geweest. In het rijtje FN-FAL, G3, SIGRedje schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:22:
[...]
Dit dus.
"A battle rifle is a select fire or semi-automatic military service rifle that fires a full power rifle cartridge, such as 7.62x51mm NATO......."
2 goed geplaatste schoten is een kill met DMR, in die tijd heeft een AR het eerste schot nog niet gelost. Vooral in de nieuwe CR maps zijn DMR's effectief. Als je een eerdere games veel met semi wapens speelde zijn het zeer fijne wapens (m1garand in ww2 games?, zelfde semi, sks in vietnam games.)
Er zit wel degelijke verschil tussen de DMR's, de SKS en M39 EMR zijn imo veruit het best (laatste 2 nog niet mee gespeeld, de SCAR en de ACE versie)
Verwijderd
Ik heb nog 0 rondjes AS gespeeld en die jet ribbons heb ik al voldoende... dus eh... jepRub3s schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:22:
[...]
C4 bricks aan het plafond hangen en dan middenin de kamer opvallend een clay zetten. De slimmerik die het ding kapot schiet met z'n pistool komt daarna door de deur en alle vijf de ramen tegelijk naar buiten. Geen kill, toch lol.MisterChaoSs schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:14:
[...]
Als Recon claymore plaatsen bij Floodzone vlak bij een doorgang, iemand met je pistol beschieten en dan naar binnen rennen, altijd prijs
Ook effectief, in pistol-only server 3 AT mijnen uitkakken in een kleinere ruimte, en in een hoekje kruipen met je .44 of Rex. Zodra er mensen je ruimte inlopen een mijn schieten. Triple-kill met één kogel, en geen kick want de kills tellen als pistol kills.
Na een paar rondjes gaan mensen handgranaten op je mijnen gooien. En gekickt worden omdat ze jou opblazen met je mijnen en hun granaat - granaat kill dus

De battle pick-up granaatwerper is ook mooi trouwens. in Bf4 komen die nades neer, ook als je recht omhoog schiet. Op Zavod érg handig, als je het ding oppakt sta je onder CampDak Alpha. Recht omhoog 6 van die dingen afvuren en herladend naar CampDak Bravo. Terwijl op A je granaten landen en beacons, snipers en TUGs slopen, vuur je bij B ook die 6 dingen de lucht in. Tegen de tijd dat jij een vlag aan het cappen bent krijg je boven je ineens een paar doffe klappen en bonuspunten voor het slopen van TUGs, beacon en camper.
Gaat mij niet om de ribbons want die heb ik daar al gehaald. Beter leren vliegen is het doel en daar doe je niemand kwaad mee in Air Sup... Alle piloten die denken dat ze in deze gameplay even een ribbon halen komen bedrogen uit want er vliegen heel veel goede piloten, vandaar die hekel aan. Hoor zelf niet bij de goede piloten helaas.Rub3s schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:22:
[...]
Bij Air Superiority kreeg ik ook tranen in men ogen. Gisteren ook gedaan, maar iedereen was er maar voor 1 doel: jet ribbons. En iedereen had er een schijthekel aan
Dat mag.SoulEnroLL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:28:
[...]
Ha, zo niet mee eens!. Allemaal weer subjectief ook. De naam is ook verkeerd in BF imo. Het zijn geen DMR's dit zijn eigenlijst sniper rifles irl. Battlerifles was een betere benaming geweest. In het rijtje FN-FAL, G3, SIG
"A battle rifle is a select fire or semi-automatic military service rifle that fires a full power rifle cartridge, such as 7.62x51mm NATO......."
2 goed geplaatste schoten is een kill met DMR, in die tijd heeft een AR het eerste schot nog niet gelost. Vooral in de nieuwe CR maps zijn DMR's effectief. Als je een eerdere games veel met semi wapens speelde zijn het zeer fijne wapens (m1garand in ww2 games?, zelfde semi, sks in vietnam games.)
Er zit wel degelijke verschil tussen de DMR's, de SKS en M39 EMR zijn imo veruit het best (laatste 2 nog niet mee gespeeld, de SCAR en de ACE versie)
Ik moet alleen een goede DMR speler nog tegenkomen dan.
2 goed geplaatste schoten, daar gaat het ook fout. De meeste lukt dat niet.
Ik ben "banger" voor een sniper met een bolt-action dan met een DMR.
Met een AR heb ik ook maar 2 goed geplaatste schoten nodig...natuurlijk neemt dat flink toe naarmate de afstand groter wordt, maar 900rpm aan lood naar je toe treft toch sneller dan 300rpm, single fire. Dat is 3x zoveel kogels. TTK is gewoon lager van een AR period.
Dat iemand er goed meer kan spelen is wat anders.
Ik kan er ook goed mee spelen, zelfs met een pistool kan ik goed spelen, maar met een AR is het makkelijker.
Met de sks kan je redelijk kogels spammen, en je komt nog steeds iets verder dan een Assault rifle. Het heeft wel zijn nut, al is het gebied waarin de DMR's nuttig zijn wel erg klein. 'Campen' op een middelhoog gebouw, zoals Zavod 311, met een DMR gaat bijvoorbeeld best goed: de afstand is dan precies goed naar de grond toe.Redje schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:46:
[...]
Dat mag.
Ik moet alleen een goede DMR speler nog tegenkomen dan.
2 goed geplaatste schoten, daar gaat het ook fout. De meeste lukt dat niet.
Ik ben "banger" voor een sniper met een bolt-action dan met een DMR.
Met een AR heb ik ook maar 2 goed geplaatste schoten nodig...natuurlijk neemt dat flink toe naarmate de afstand groter wordt, maar 900rpm aan lood naar je toe treft toch sneller dan 300rpm, single fire. Dat is 3x zoveel kogels. TTK is gewoon lager van een AR period.
Dat iemand er goed meer kan spelen is wat anders.
Ik kan er ook goed mee spelen, zelfs met een pistool kan ik goed spelen, maar met een AR is het makkelijker.
die fy-js is juist niet echt voor lange afstand aangezien het geen one hit kill zal zijn op meer dan 100 meter zelfs niet met headshot. Deze is echt voor de run and gun sniper, die binnen de 100 meter een sniper met heel weinig bullet drop wil hebben en hoge bullet velocity. lange afstand is een van de zwaardere snipers veel beter, langere range en alle snipers op de scout en fy-js na hebben een one hit kill op headshot op elke afstand en 2 hit voor elke hit op elke afstand.TecTo schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:18:
[...]
Is beschikbaar nog niet mee geschoten en toevallig kreeg ik via een battlepack een 20x scoop, erg handig voor long range op grote mappen. Ga er zeker een keer mee aan de slag. Nu druk met AirSuperiorty en dat gaat lang niet zoals ik graag zou willen.
AutoSnipers
Ik vind het heerlijk om die kogels daarvan om me heen te horen inslaan, vanaf de tweede kun je precies uitvogelen waar de camper zit. En na een kogel of acht merk je dat óf hun aandacht verslapt (ander slachtoffer gevonden), óf dat de paniek begint toe te slaan omdat ik ineens met een RPG in m'n handen recht op ze afloop en hun magazijn leegraakt.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Same here, heb echt een hekel aan die dingen, in BF3 al helemaal. De M39 EMR, wat een prijzenschieter was dat zeg... PifPaf* en je ligt op de grond en het kost de schutter weinig moeite om dat voor elkaar te krijgen.CodeCaster schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:02:
[...]
AutoSnipersVan alle wapens in het spel worden die toch wel door de meest incapabele mensen vastgehouden.
Ik vind het heerlijk om die kogels daarvan om me heen te horen inslaan, vanaf de tweede kun je precies uitvogelen waar de camper zit. En na een kogel of acht merk je dat óf hun aandacht verslapt (ander slachtoffer gevonden), óf dat de paniek begint toe te slaan omdat ik ineens met een RPG in m'n handen recht op ze afloop en hun magazijn leegraakt.
Beetje zigzag, beetje achter cover en erg onregelmatig rennen en jezelf ineens onzichtbaar maken. Na een seconde of 10 en het is *KOEKOEK en meneer de LMB basher ligt op de grond
            Meer mensen die geen game kunnen starten? Krijgen bij iedere server een error.
ERROR
Unknown error, please try again later
            ERROR
            de SKS met Heavy barrel in BF3 was een erg goede DMR.
ook de M417 met forgrip en suppressor was een stille killer vanaf de achterkant.
Jammer dat de DMR's in BF4 echt aan de zwakke kant zijn en dat ze het van iedere wapen verliezen.
Respect voor de spelers die hier mee spelen, want je hebt echt wel wat skill nodig.
                    ook de M417 met forgrip en suppressor was een stille killer vanaf de achterkant.
Jammer dat de DMR's in BF4 echt aan de zwakke kant zijn en dat ze het van iedere wapen verliezen.
Respect voor de spelers die hier mee spelen, want je hebt echt wel wat skill nodig.
[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 06-12-2013 17:30 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
            Oke beetje vreemd, ik log gister avond uit van battlelog met 232 skill, log net in met 196 skill points over.... niks gespeeld, toch omlaag!

Body mods don't determine skill
punkbuster updaten bv?Versteegrob schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:23:
Meer mensen die geen game kunnen starten? Krijgen bij iedere server een error.
ERROR
Je mist nu de suppression die je toen erg hielp, de dmr's doen vrijwel niets hiervoor en dan is de reactietijd van een enemy te snel om echt iemand te supressen en dan is het nog te weinig om echt effect te hebben.Pykow schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:29:
de SKS met Heavy barrel in BF3 was een erg goede DMR.
vreemd maar zou me weinig boeien, is zo'n loze stat. beter dat ze dat ding eruit slopen.Dracyn schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:35:
Oke beetje vreemd, ik log gister avond uit van battlelog met 232 skill, log net in met 196 skill points over.... niks gespeeld, toch omlaag!
            vandaag de game gekregen en bijna bij elke server word ik gebanned als ik wil joinen. Banned for glitchen vind het maar vreemd. Heeft iemand een oplossing hier voor? Heb gebeurt meestal als ik een friend wil joinen.

[ Voor 13% gewijzigd door goosche op 06-12-2013 17:48 ]
Klopt zolang er maar geen xp of unlocks ofzo verdwijnen mag die skill van mij zijn gang gaan...SouLLeSSportal schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:43:
[...]
vreemd maar zou me weinig boeien, is zo'n loze stat. beter dat ze dat ding eruit slopen.
Body mods don't determine skill
Klinkt alsof PunkBuster of zo het niet goed doet. Probeer het BF4-problementopic even.goosche schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:44:
vandaag de game gekregen en bijna bij elke server word ik gebanned als ik wil joinen. Banned for glitchen vind het maar vreemd. Heeft iemand een oplossing hier voor? Heb gebeurt meestal als ik een friend wil joinen.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
            ok zal ik doen heb namelijk nooit problemen eerste keer   

Prachtig, gisteren bracht 1 van de werknemers van EA dat er een stop is op verdere dice projecten tot bf4 gerepareerd is, nadat vandaag de aandelen van EA gezakt zijn na dat bericht komen ze nu via de pers voorlichter met een nieuw bericht dat alles gewoon zonder vertraging gaat uit komen.
Damage control?
            Damage control?
Verwijderd
            Misschien een domme vraag maar ik heb BF4 digital de luxe edition via
origin gekocht.
Nu wil ik China Rising spelen maar ik kan hem niet downloaden...
Iemand een idee ?
            origin gekocht.
Iemand een idee ?
enkel premiumVerwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:34:
origin gekocht.
Iemand een idee ?

17 december ben je aan de beurt, alleen premium mag eerder spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:34:
origin gekocht.
Iemand een idee ?
            Die 3x scope voor de M1911 die je vandaag kan krijgen, is nu niet bepaald handig, lol

Sowieso zijn grote scopes op handguns niet handig. Vooral de recoil zorgt ervoor dat je na drie kogels niks meer raakt. Het enige waar het werkt is de magnum.SmokingCrop schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:41:
Die 3x scope voor de M1911 die je vandaag kan krijgen, is nu niet bepaald handig, lol
Zou goed kunnen inderdaad, moeilijk met zekerheid te zegge natuurlijk. Aandeelhouders/-fondsen kijken sterk naar in welke mate een bedrijf "in control" is. Niet "in control" zijn is een slecht voorteken en zou kunnen dat "de markt" dit als zodanig heeft opgepakt, wat mij niet onterecht lijkt. Bedrijven kunnen niet hun klanten tegen de schenen blijven schoppen.NLsandman schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:33:
Prachtig, gisteren bracht 1 van de werknemers van EA dat er een stop is op verdere dice projecten tot bf4 gerepareerd is, nadat vandaag de aandelen van EA gezakt zijn na dat bericht komen ze nu via de pers voorlichter met een nieuw bericht dat alles gewoon zonder vertraging gaat uit komen.
Damage control?
Hoe zit het met de kogelsnelheid van de gemiddelde DMR in BF4, is die gelijk aan de sniperrifles? Ik vind het erg moelijk om er iets mee te raken, itt BF3.SoulEnroLL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:28:
[...]
Ha, zo niet mee eens!. Allemaal weer subjectief ook. De naam is ook verkeerd in BF imo. Het zijn geen DMR's dit zijn eigenlijst sniper rifles irl. Battlerifles was een betere benaming geweest. In het rijtje FN-FAL, G3, SIG
Een veel gemaakte fout is te snel achter elkaar schieten met een DMR. Probeer het maar eens uit op een muur en zie hoe veel hoger het twee, derde,vierde schot valt bij driftig klikken eindig het laatste schot bijna in het plafond.Ekstergroen schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:48:
[...]
Hoe zit het met de kogelsnelheid van de gemiddelde DMR in BF4, is die gelijk aan de sniperrifles? Ik vind het erg moelijk om er iets mee te raken, itt BF3.
Met de juiste interval tussen de schoten is de recoil nul. Het verschil tussen klik,klik,klik,klik of klik--klik is enorm. Gewoon even oefenen op een muur voor het juiste ritme. Alleen een zuiver headshot is one kill anders heb je minimaal twee schoten nodig.
Vooral als je met de HB erop speelt is de recoil sterk aanwezig.
[ Voor 12% gewijzigd door TecTo op 06-12-2013 20:35 ]
Jamaar...de snelheid van de kogel?TecTo schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:23:
[...]
Een veel gemaakte fout is te snel achter elkaar schieten met een DMR. Probeer het maar eens uit op een muur en zie hoe veel hoger het twee, derde,vierde schot valt bij driftig klikken eindig het laatste schot bijna in het plafond.
Met de juiste interval tussen de schoten is de recoil nul. Het verschil tussen klik,klik,klik,klik of klik--klik is enorm. Gewoon even oefenen op een muur voor het juiste ritme. Alleen een zuiver headshot is one kill anders heb je minimaal twee schoten nodig.
Puur cijfermatig weet ik dat niet en heeft ook niet mijn interesse.
Als ik aan een nieuw wapen begin dan speel ik door tot ze allemaal vrij zijn en vergelijk onderling de eigenschappen. Zodoende kom je bij het wapen uit wat het meest klikt. Voor mij zijn dat de mk11mod, m39 emr (speelt het makkelijkst) en de ace 53 sv.
Geen leugens vertellen hé.TecTo schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:23:
[...]
Alleen een zuiver headshot is one kill anders heb je minimaal twee schoten nodig.
De max. damage van een DMR is 43 dus je kunt nooit een 1 shot kill maken op een non-hardcore server.
In BF3 hebben bijna alle DMRs een max. damage van 50 en een headshot multiplier van 2.4
http://symthic.com/bf4-we...ESC&attc1=None&attc2=None
de BF4 stats
http://symthic.com/bf3-we...Class&adsc=DESC&attc=None
de BF3 stats
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community) 

Ze hebben echt hun prioriteiten goed op een rijtje daar in LA. Ik koop in ieder geval niks meer van EA.NLsandman schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:33:
Damage control?
BF5 zie ik dan wel.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Oeps vergeten er bij te zetten maar zoals eerder in mijn berichten te lezen speel ik 95% HC. De keren dat ik soft core speel heb ik diverse 1 shot kills gemaak en bij mijn weten is een headshot op softcore one kill maar kan het mis hebben. Ga ervan uit dat jij als sc specialist geen leugens vertelbeuker19 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:08:
[...]
Geen leugens vertellen hé.
De max. damage van een DMR is 43 dus je kunt nooit een 1 shot kill maken op een non-hardcore server.
In BF3 bijna alle DMRs een max. damage van 50 en een headshot multiplier van 2.2
[ Voor 5% gewijzigd door TecTo op 06-12-2013 21:15 ]
Bron?NLsandman schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:33:
Damage control?
            Zoals beloofd even een game domination softcore gejoind halverwege de game. Zeer moeilijk te bepalen of het een zuivere one kill is omdat de meeste met een paar kogels in hun lijf nog rondrennen. Was weer even wennen dat rennende voetvolk. Doorgaans toch meer schoten (2) nodig voor een kill die dan wel als headshot worden genoteerd.

[ Voor 13% gewijzigd door TecTo op 12-12-2013 10:22 ]
Het gaat het hier om ANDERE projecten zoals Battlefrond & mirrors's edge, deze zullen geen vertaging oplopen.
- DaniëlWW2
- Niet online

That is kinda bad.TecTo schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:22:
Zoals beloofd even een game domination softcore gejoind halverwege de game. Zeer moeilijk te bepalen of het een zuivere one kill is omdat de meeste met een paar kogels in hun lijf nog rondrennen. Was weer even wennen dat rennende voetvolk. Doorgaans toch meer schoten (2) nodig voor een kill die dan wel als headshot worden genoteerd.
[afbeelding]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
            Ook even een domination game gedaan met een DMR 
http://battlelog.battlefi...90105052122304/271891966/
- DaniëlWW2
- Niet online

Tis maar hoe je het bekijkt. Voor mijn doen redelijk goed en niet verbazingwekkend als je met een DMR in de map Dawnbreaker domination rondloopt tussen allemaal rennende m416 enz. spelers. Heb me dan ook toegelegd om alleen headshots en one shot one kill temaken vanwege een eerder bericht in dit topic.
Normaal speel ik nog slechter
En dan zijn er genoeg spelers die beweren dat de DMR een prut wapen is.SmokingCrop schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:07:
Ook even een domination game gedaan met een DMR
[ Voor 25% gewijzigd door TecTo op 07-12-2013 00:18 ]
Is maar hoe je ermee speeltTecTo schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:13:
[...]
En dan zijn er genoeg spelers die beweren dat de DMR een prut wapen is.
Het was een server waar je maar 2 recons per team mocht hebben, dus lekker veel assault rifles enzo.
Nu ja, gewoon een silencer erop met acog en eerst eens kijken voor je ergens naar toe gaat rushen ^.^
[ Voor 29% gewijzigd door SmokingCrop op 07-12-2013 00:21 ]
Knap gespeeld hoor. Een suppressor moet ik toch ook eens proberen en Zavod is een heerlijk mapje om te spelen.SmokingCrop schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:20:
[...]
Is maar hoe je ermee speelt
Het was een server waar je maar 2 recons per team mocht hebben, dus lekker veel assault rifles enzo.
Nu ja, gewoon een silencer erop met acog en eerst eens kijken voor je ergens naar toe gaat rushen ^.^
Is zeg dat een DMR een kut wapen is.TecTo schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:13:
En dan zijn er genoeg spelers die beweren dat de DMR een prut wapen is.
Maar dat betekend niet dat je er niet goed mee kan spelen, maar met een AR ben je waarschijnlijk beter
http://battlelog.battlefi...48453702871360/176614903/
http://battlelog.battlefi...40338186004800/176614903/
Ach waarschijnlijk ben ik sneller tevreden.beuker19 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:25:
[...]
Is zeg dat een DMR een kut wapen is.
Maar dat betekend niet dat je er niet goed mee kan spelen, maar met een AR ben je waarschijnlijk beter
http://battlelog.battlefi...48453702871360/176614903/
http://battlelog.battlefi...40338186004800/176614903/
            Mijn eerste bf4 potje, midgame gejoined. Voelde goed  

http://battlelog.battlefi...42541987133440/230753084/

http://battlelog.battlefi...42541987133440/230753084/
            http://battlelog.battlefi...61421895812544/192891669/
lockers met dmr als recon.
http://battlelog.battlefi...58012283176384/192891669/
hainan resort dmr als recon.
Beide meeste met m39 emr en ace 52 sv. Kan dus best wel aardig mee gespeeld worden en ja waarschijnlijk met de ace23 was ik wat beter geweest en had ik minder deaths gehad.
 en ja waarschijnlijk met de ace23 was ik wat beter geweest en had ik minder deaths gehad.

lockers met dmr als recon.
http://battlelog.battlefi...58012283176384/192891669/
hainan resort dmr als recon.
Beide meeste met m39 emr en ace 52 sv. Kan dus best wel aardig mee gespeeld worden
            Net even naar de leaderboards gekeken, voor het eerst. Blijkt ineens dat je de 7e support speler van NL bent  Niet dat het veel zegt... is op score gebasseerd, dus eigenlijk een wedstrijdje 'wie heeft de meeste tijd'. Volgens mij telt 'ie ook alleen de mensen die hun locatie hebben ingesteld.
 Niet dat het veel zegt... is op score gebasseerd, dus eigenlijk een wedstrijdje 'wie heeft de meeste tijd'. Volgens mij telt 'ie ook alleen de mensen die hun locatie hebben ingesteld.
Zal van 't weekend wel buiten de top 10 vallen weer, aangezien ik geen premium heb (en dus geen dubbel XP) en weinig tijd ga hebben. Gelukkig blijf ik wel de baas van de Zaanstreek
            Zal van 't weekend wel buiten de top 10 vallen weer, aangezien ik geen premium heb (en dus geen dubbel XP) en weinig tijd ga hebben. Gelukkig blijf ik wel de baas van de Zaanstreek
Ik geef ze één kans als dit waar is, maar zie het somber in. Kan nog best leuk zijn... zelfde engine en andere interpretatie van een andere dev. Ieder jaar premium wordt ook wel een duur geintje voor de liefhebbers.DanielWW2 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:11:
En daar is dit gerucht weer. BF going annual?
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=729604
[ Voor 31% gewijzigd door yinx84 op 07-12-2013 21:56 ]
Ja wel lachen om te zien. Zo ben ik de baas in Zandvoortyinx84 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 21:42:
Net even naar de leaderboards gekeken, voor het eerst. Blijkt ineens dat je de 7e support speler van NL bentNiet dat het veel zegt... is op score gebasseerd, dus eigenlijk een wedstrijdje 'wie heeft de meeste tijd'. Volgens mij telt 'ie ook alleen de mensen die hun locatie hebben ingesteld.
Bwa, de liefhebbers spelen gemakkelijk honderden uren op het spel en dan is 75 euro voor bf + premium in een online key store niet zo overdreven veelyinx84 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 21:42:
Ik geef ze één kans als dit waar is, maar zie het somber in. Kan nog best leuk zijn... zelfde engine en andere interpretatie van een andere dev. Ieder jaar premium wordt ook wel een duur geintje voor de liefhebbers.
Hopelijk blijven ze wel vernieuwend als dit echt zo is. (niet de CoD toer op)
            Wat is eigenlijk een goeie manier om wat meer wapens te krijgen behalve gewoon spelen? Kan ik me op een bepaald doel focussen ofzo om specifiek daarvoor meer punten te krijgen? Vooral anti-tank en anti-air wapens lijken me leuk, vind het leuk om tanks en heli's omlaag te schieten maar met dat proppenschietertje wat je standaard hebt lukt het niet, een heel magazijn is nog niet genoeg om een simpele tank neer te halen hoe moet ik dan ooit genoeg punten halen?? Ben nu overgestapt op M15 mines en daar een kill mee gehaald maar dat is meer geluk dan wat anders, en gaat nog trager... Iemand tips?

BF5 ?DanielWW2 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:11:
In conquest large operation lockers wonen tijdens double xp periode + booster packs.NickThissen schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:45:
Wat is eigenlijk een goeie manier om wat meer wapens te krijgen behalve gewoon spelen? Kan ik me op een bepaald doel focussen ofzo om specifiek daarvoor meer punten te krijgen? Vooral anti-tank en anti-air wapens lijken me leuk, vind het leuk om tanks en heli's omlaag te schieten maar met dat proppenschietertje wat je standaard hebt lukt het niet, een heel magazijn is nog niet genoeg om een simpele tank neer te halen hoe moet ik dan ooit genoeg punten halen?? Ben nu overgestapt op M15 mines en daar een kill mee gehaald maar dat is meer geluk dan wat anders, en gaat nog trager... Iemand tips?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
            Is er zojuist een update geweest?
Ik heb gigantische frame drops lijkt wel alsof we weer in de Beta zitten!
update:
ik was iets te snel met hier reageren volgens mij lag het aan de server!
Ben nu in een andere server en daar is niets aan de hand!
update:
ik was iets te snel met hier reageren volgens mij lag het aan de server!
Ben nu in een andere server en daar is niets aan de hand!
[ Voor 41% gewijzigd door Nix_R op 08-12-2013 00:42 ]
Nope, nergens last van... locked op 120 fps constantNix_R schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:31:
Is er zojuist een update geweest?
On another note... 1337 SPM

- DaniëlWW2
- Niet online

You fitly sh*tbucket.unfor schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:36:
[...]
Nope, nergens last van... locked op 120 fps constant
On another note... 1337 SPM
[afbeelding]
Ach, de staat van het spel kan toch niet veel slechter als hoe BF4 is uitgebracht. Of ze nou 1 of 2 jaar de tijd hebben maakt volgens mij geen bal meer uit. De veranderingen zullen toch minimalistisch zijn.DanielWW2 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:11:
* rickyy hoopt nog steeds op Battlefield 2143, en en dan wel werkend en goed uitgedacht. *never gonna hapen*
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
- DaniëlWW2
- Niet online

Hoe erg ik ook klaag over BF4, ik heb DICE nog steeds in hoog aanzien. De meeste studio's komen niet eens in de buurt van DICE...rickyy schreef op zondag 08 december 2013 @ 01:03:
[...]
Ach, de staat van het spel kan toch niet veel slechter als hoe BF4 is uitgebracht. Of ze nou 1 of 2 jaar de tijd hebben maakt volgens mij geen bal meer uit. De veranderingen zullen toch minimalistisch zijn.
* rickyy hoopt nog steeds op Battlefield 2143, en en dan wel werkend en goed uitgedacht. *never gonna hapen*
Een random studio zie ik dus niet zitten.

Ik pakte overigens gister van iemand de MG4 op en maakte meteen een 26 kill streak op operation locker in de sneeuw. Dit gebeurd mij bijna nooit, dus heb hem net maar zelf vrij gespeeld en het is echt een beest. 200 kogels 800 rpm en een laserbeam. En de recoil is recht omhoog dus je moet gewoon je muis naar beneden trekken en burts van 20 kogels neergooien.
Aangezien in de huidige staat van het spel 31 of zelfs 46 kogels niet meer genoeg is om iemand van een redelijke afstand neer te maaien werkt dit wonderbaarlijk goed. Ik maai iedereen neer op redelijk lange afstanden. Accuracy boeit me dan ook geen moer, dus dit wapen is niet voor iedereen.
Ik merk dat de supression helpt, zodra mensen mij zien wordt ik toch bijna niet geraakt als ik het vuur op ze open.
                    Aangezien in de huidige staat van het spel 31 of zelfs 46 kogels niet meer genoeg is om iemand van een redelijke afstand neer te maaien werkt dit wonderbaarlijk goed. Ik maai iedereen neer op redelijk lange afstanden. Accuracy boeit me dan ook geen moer, dus dit wapen is niet voor iedereen.
Ik merk dat de supression helpt, zodra mensen mij zien wordt ik toch bijna niet geraakt als ik het vuur op ze open.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Nog iemand die het licht gezien heeft! Welkom bij de clubrickyy schreef op zondag 08 december 2013 @ 01:49:
Ik pakte overigens gister van iemand de MG4 op en maakte meteen een 26 kill streak op operation locker in de sneeuw. Dit gebeurd mij bijna nooit, dus heb hem net maar zelf vrij gespeeld en het is echt een beest. 200 kogels 800 rpm en een laserbeam. En de recoil is recht omhoog dus je moet gewoon je muis naar beneden trekken en burts van 20 kogels neergooien.
[ Voor 16% gewijzigd door yinx84 op 08-12-2013 08:02 ]
            ==

[ Voor 99% gewijzigd door TecTo op 08-12-2013 10:15 ]
            Er komt weer een update binnen. Weet iemand wat de changes zijn? Staat nog niet op de forums van BF4.

Hm, geen update hier?Rudyyy schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:24:
Er komt weer een update binnen. Weet iemand wat de changes zijn? Staat nog niet op de forums van BF4.
gek, 885.41 MB in totaal (dit is niet de update van 3 December, die had ik al geinstalleerd).
Ik had hetzelfde, kan er niets van terugvinden.Rudyyy schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:24:
            yup, maar tis een update-tje

Samsung Flip 7
Dit, al gingen er her en der geruchten dat de Titan mode uit 2142 terug zou komen in de Naval Warfare DLCrickyy schreef op zondag 08 december 2013 @ 01:03:
[...]
Waarom zit er geen server functie om heatseakers uit Air supp te halen
 Een groot no-skill festijn met lock-ons nu..
 Een groot no-skill festijn met lock-ons nu..
                    if (!coffee) { 
Work = false; }
            Weet iemand hier hoe nu missile damage precies werkt? Ik had net een treffer vol op de achterkant van een LAV, netjes 90 graden hoek nagenoeg, etc. Volgens wat ik online vind moet ik dan enorme hoeveelheid schade doen. Resultaat: 21 damage. Tot zover waarom ik eigenlijk altijd die self guided gebruik, die doet evenveel schade vanuit elke hoek en je hoeft nauwlijks te mikken.
Wat is dan het doel van de andere? (Behalve tegen helis en boten).
            Wat is dan het doel van de andere? (Behalve tegen helis en boten).
 Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.

Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.

:fill(white):strip_exif()/i/1374162531.jpeg?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/1374162543.jpeg?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/1374065488.jpeg?f=thumbmini)
:strip_exif()/i/1380542328.png?f=thumbmini)
/u/267772/crop57446bb726f32_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/380448/crop59677722262f0_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/454946/image-2014-12-20.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/179419/Fa.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/479289/koekiemonster4.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/438947/crop575c94eea6d14.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/44113/tux.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/275404/bender_team16-profile_image-4e1d0e76465c876d-70x70.jpeg?f=community) 
            :strip_exif()/u/8968/Savingprivatebrian2b_60x60.gif?f=community) 
            /u/218480/crop67d969f5402ed_cropped.png?f=community) 
            /u/86654/crop68d4ff30987a8.png?f=community) 
            /u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/538238/3019486021_1_3_iqw5re9p-3d98cba.gif?f=community) 
            /u/63282/crop56a4b9e3a41f7.png?f=community) 
            /u/235082/c7c5490e4c26125a75353b71d17148f3.png?f=community) 
            /u/99504/crop5c4ddc390c049_cropped.png?f=community) 
            /u/413002/keyboard.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/527489/crop59f9bf06ad2cb_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/101320/Monoid50.jpg?f=community) 
            /u/243953/crop56f55a7bcf291.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/341943/rsz_a69fe11fcfb037901243224fa395fcdbe81148bd_full.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/394909/e62787889f29f9bd1ab229604abd4f17.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/490197/crop57c81291cfb6f_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_exif()/u/242341/crop55d72c2ca29b1.gif?f=community) 
            /u/268819/crop632d8f33526bb_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/352653/watchmen_50x50.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/30508/crop5bcc802fbf6a6_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/396037/1233473_627396957292639_1683783607_n.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/145751/check-in-minion-small2.jpg?f=community)