Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
MisterChaoSs schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:45:
[...]

Dat is waar! Ik kan behoorlijk losgaan vanwege Battlefield, maar vrijwel nooit tegen anderen. Op een forum beetje bitchen op elkaar gaat nergens meer over.

"Kijk mij de grootste internetpenis hebben! Nietus, die heb ik!" - Zoiets in mijn ogen dus
Waar heb jullie het plots over.
Ik begrijp dat de discussie wat nutteloos is, maar het ging erover dat iemand behoorlijk zat te neten omdat mensen wat unlockten op een andere manier.

Niks geen haantjesgedrag over ingame verkregen items.

Er mag wel even een bezem door het topic, en zal ook vast wel gebeuren.

[ Voor 5% gewijzigd door S.J_84 op 05-12-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
MisterChaoSs schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:45:
[...]

Dat is waar! Ik kan behoorlijk losgaan vanwege Battlefield, maar vrijwel nooit tegen anderen. Op een forum beetje bitchen op elkaar gaat nergens meer over.

"Kijk mij de grootste internetpenis hebben! Nietus, die heb ik!" - Zoiets in mijn ogen dus
:D
Ik vloek ook altijd op mezelf of een facepalm bij een rare actie van iemand anders... maar ga niet los tegen iemand anders.
En bf4 gaat veel te snel om serieus te lopen bitchen tijdens een game :p

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
ArcticWolf schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:50:
:D
Ik vloek ook altijd op mezelf of een facepalm bij een rare actie van iemand anders... maar ga niet los tegen iemand anders.
En bf4 gaat veel te snel om serieus te lopen bitchen tijdens een game :p
Alleen de occasionele "Campers ..." of "Shotgun Noob" tijdens de killcam natuurlijk :D
Al is het meestal: "Hoe heb ik dat kunnen missen |:( " :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-10 10:56
MisterChaoSs schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:37:
Bitchfield 4 :+

Overigens moet ik bekennen dat ik al die XP-boosts maar jammer vind. Ranking zegt nu al helemaal niets meer, minder dan het al was. Gister schoot ik 1 iemand neer met een LAV, 9.9K punten, 5.5 unlocks WTF 8)7
Door deze dubbel xp week (+bij komende xp boosts) ben ik bang dat ik het volgende week een stuk moeilijker ga krijgen in BF4. Ik heb helaas amper kunnen spelen met de dubbele xp week en daarnaast geen geluk gehad met de xp boosts uit battlepacks. Nu moet ik dus tegen spelers die zo goed als alles al unlocked hebben. :(

Beetje hetzelfde idee als dat je veel later in het spel stapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
MisterChaoSs schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:07:
[...]

Het is nog steeds bizar dat een scout helicopter "sterker" is dan een Attack Chopper. Ze moeten de handling van de attack chopper weer "lichter" maken zoals in BF3. Ze gaan met moeite vooruit (volgens mij zelfs trager dan scout helicopters), draaien alsof ze door stroop vliegen en reageren ook traag.
Geloof dat de attack chopper even snel is als de scout. Klopt natuurlijk geen bal van, een attack chopper hoort sneller te zijn. In Bf3 waren de scout choppers als je in een attack chopper zat niet meer dan gratis kills. Zelf als je op het punt stond te verliezen kan je altijd weg komen door de superieure snelheid.

Het probleem nu is de attack chopper gewoon geen momentum meer heeft, je kan de chopper niet snel en soepel ineens de juiste kant opgooien en vol gas weg komen. De beschrijving hier boven dat het een olifant is met muggen vleugels vind ik best wel passend.

Snap goed dat ze chopper hebben generfed maar het is zo typische dice weer hoe ze het nu aangepast hebben wat ook wederom weer echt totaal duid dat de Dice mensen geen bal snappen van de air voertuigen en er zeker niet in hebben gespeeld tijdens de beta test, hoe een normale speler erin speelt.

Wat ik zelf altijd leuk vond in Bf3 atack chopper was laag en snel vliegen, tussen allemaal dingen door vliegen wat maar net past ect. In bf4 kan je dat beter laten want of je knalt ergens tegen aan of je bent een stitting duck omdat je nooit op tijd kan wegkomen.

En dan de scout chopper, echt wtf man die 25 mm guns. Tik inmiddels een k/d ratio aan van over 3 op 1 aan op me stats (zou veel hoger zijn als ik alleen de scout zou berekenen), alle infanterie wat je ziet is gewoon dood, incoming stingers kan je meestal blokken door snel ergens achter te hangen, de controls zijn perfect. Stop er een repair mannetjes bij en je kan rustig wat stingers incasseren, kijken waar ze vandaan komen, langs vliegen en alle infanterie in het gebied uit roeien. Hoewel mijn kills en stats nu beter zijn dan ooit, vond ik bf3 attack chopper toch een stuk leuker. De scout chopper is gewoon een one man army rambo machine, waar je in bf3 nog tactische te werk moest gaan.

Tip trouwens om een enemy scout met repair crew vaak te instant killen: Lok zijn aa missles uit en block ze met het terrein (zodat je flares hebt om ze tweede missile te ontlopen), lock de chopper, schiet een aa missile (ga er vanuit dat hij deze flared) neus naar voren en vol gas naar hem toevliegen, hoe dichter bij hoe beter, raak hem close range met een aa missile. De chopper hangt nu een paar seconde “dood” (disabled), kijk welke kant er repairs vandaan komen en positioneer je zodat je hem van dicht bij aan de zijkant met de 25MM onder vuur kan nemen. Resultaat: dode repair crew, chopper bijna kapot en in paniek. Eigenlijk dus gewoon zorgen dat je de kant waarvan gerepair wordt dus van dichtbij onder vuur kan nemen met de 25 MM. Tip voor repair crew: switch kant als de chopper dichtbij komt zodat je niet geraakt wordt.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

evilpin0 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:07:
[...]
Inster hier pefect verhaal over choppers, tekst vond ik even te lang voor mijn korte reactie ;)
Chapeau, helemaal mee eens! Ik probeer idd eerst de repairfiguren er uit te jassen en duik vaak onder de chopper en rem dan. Hij draait dan en is mij even kwijt waarna ik hem fijn vanaf de achter/zijkant volblaf met de 25mm :+

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Allemaal moeilijk, sraw er in weg choppy.
Of wat ik ondertusssn ook als aardig effectief heb ondervonden, locken met igla, schieten hij deployed flares lock verbreken, raket vliegt omhoog reloaden, nieuwe raket schieten en lock bebouwden, 2 igla's op hem en hij heeft geen flares meer..
(sort of sraw trick maar dan met igla's en lock verbreken en opnieuw locken, je moet wel snel zijn)

[ Voor 14% gewijzigd door Dracyn op 05-12-2013 11:16 ]

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Ik heb gister die 25mm kannons vrijgespeeld, moet er nog mee gaan spelen.

Het vliegen heb ik zelf aardig onder de knie, maar als ik eenmaal een server join lijkt het of half enemy team het op me heeft voorzien :)

Oefening baart kunst of course.

Als ik dan moet kiezen voor air combat, vind ik heli`s vele malen leuker als jets.

Infantry ben ik nog niet over uit, ik heb op de ene server gewoon goede hitdetectie en op de andere is het hitmarker galore waardoor ik me erg nadelig voel.
Dat is mij een van de grootste irritatie punten op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

S.J_84 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:24:
Ik heb gister die 25mm kannons vrijgespeeld, moet er nog mee gaan spelen.
Op die heli heb je standaard al de 25 mm dude ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

De attack chopper is in real life slechts iets sneller als de little bird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-10 11:26

Rub3s

+3 , omdat het kan

Donnie schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:28:
[...]

Ik dacht alleen de minigun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Donnie schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:28:
[...]

Nee die moest ik eerst unlocken, je begint met 7.62 miniguns.

[ Voor 8% gewijzigd door S.J_84 op 05-12-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

KillerAce_NL schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:28:
De attack chopper is in real life slechts iets sneller als de little bird.
Afbeeldingslocatie: http://www.hookedgamers.com/content/features/388/header.jpg
Maar een attack chopper zou toch wel wat sneller kunnen draaien e.d. zoals de handling nu is?

Daarnaast, hebben mensen ook wel eens last van het ontbreken van de Air Radar in de Attack Jet? Heb wel eens dat ik zonder air radar in een jet spawn, bloedirritant

EDIT: even opgezocht
AH-1Z Viper
Performance
Never exceed speed: 222 knots (255 mph, 411 km/h) in a dive
Cruise speed: 160 kn (184 mph, 296 km/h)
Rate of climb: 2,790 ft/min (14.2 m/s)

Little Bird
Performance
Maximum speed: 152 knots (175 mph, 282 km/h)
Cruise speed: 135 knots (155 mph, 250 km/h)
Rate of climb: 2,061 ft/min (10.5 m/s)

Scheelt toch behoorlijk wat imo ;)

Bron:
AH-1Z Viper
Little Bird

[ Voor 43% gewijzigd door MisterChaoSs op 05-12-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

250 of 296, tsja vind ik niet opzienbarend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
MisterChaoSs schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:31:

Daarnaast, hebben mensen ook wel eens last van het ontbreken van de Air Radar in de Attack Jet? Heb wel eens dat ik zonder air radar in een jet spawn, bloedirritant
Ik heb nog te weinig in jets gezeten dus kan daar niks over zeggen.

Wat ik wel beter vind is dat je nu in air spawnt in een jet, in BF3 had je vaak jet`s die continu bij je base rond gingen vliegen en je afschoot voordat je van de grond af was.
Hoorde wel dat je soms ook met de neus naar beneden kon spawnen, wat dan weer niet bevorderlijk is haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:24:
Het vliegen heb ik zelf aardig onder de knie, maar als ik eenmaal een server join lijkt het of half enemy team het op me heeft voorzien :)
Dit blijft toch wel het grootste Battlefield mysterie wat er is.

Zodra je zelf in een tank/heli/boot zit aan het front dan regent het werkelijk waar LAW's, Javelins, RPG's en SRAWs terwijl je de armour van de tegenpartij ook nog mag proberen te ontwijken met geen friendly engineers in het zicht om je te repairen. Overleven duurt dan meestal niet zo lang.

Maar zodra je zelf als infantry aan het front staat met niets dan vijandelijke voertuigen tegenover je, is er niets van dat alles en sta je weer, tussen de snipers met je enkele SRAW, tervergeefs een divisie aan voertuigen van je af te houden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:56:
[...]

Zodra je zelf in een tank/heli/boot zit aan het front dan regent het werkelijk waar LAW's, Javelins, RPG's en SRAWs terwijl je de armour van de tegenpartij ook nog mag proberen te ontwijken met geen friendly engineers in het zicht om je te repairen. Overleven duurt dan meestal niet zo lang.

Maar zodra je zelf als infantry aan het front staat met niets dan vijandelijke voertuigen tegenover je, is er niets van dat alles en sta je weer, tussen de snipers met je enkele SRAW, tervergeefs een divisie aan voertuigen van je af te houden.....
Je bent niet enige lees je maar weer, maar er zijn meer voorbeelden die een beetje als pech over komen.
Bijvoorbeeld in een volle squad lopen, dicht bij elkaar en als enige door die sniper die te ver achteraf in een berg ligt afgeknald te worden.

Het enige wat ik weet is dat ik wat meer moet gaan spelen, de irritaties werken absoluut niet mee op dit moment.
Maar als ik dan weer op een server zit waar ik normale netcode lijk te hebben heb ik stiekem wel veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerAce_NL schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:48:
250 of 296, tsja vind ik niet opzienbarend.
Je kijkt naar de verkeerde getallen. Hoge snelheid haal je in helis op het moment dat je een duikvlucht maakt - doelbewust hoogte en lift opofferend voor snelheid. En dan is het verschil tussen een maximale snelheid van 300 km/h of 400 km/h wél merkbaar. 400 km/h is botweg 111 meter/sec tegenover 83 m/sec voor de 300 van de LB. Dat betekent dat je minder dan drie seconden nodig hebt om 300 meter tussen jou en die engerd met die Stinger te krijgen in de Viper, maar bijna 4 seconden om datzelfde te doen met een LB. Dat betekent dat je dus op een LB een tweede stinger kunt afvuren als de heli begint te vluchten als hij recht boven de stinger-gebruiker hangt op het moment dat die stinger gevuurd wordt. De Viper is tegen de tijd dat de stinger herladen is en in elk geval voor er een tweede lock gemaakt is allang buiten bereik.

Het is logisch dat een Viper minder wendbaar is dan een LB. Het ding heeft veel meer massa en daarvan de richting draaien kost ook gewoon energie - meer massa = meer momentum. Maar het is niet logisch dat in BF4 de AH bijna even traag is als een little bird in volle gang en het slaat helemáál nergens op dat je primaire wapen als helipiloot zo zwak is vergeleken met andere voertuigen. De attack heli heeft, zodra je op een scout laser guideds hebt en een 25mm gun, méér tijd nodig om twee tanks te slopen dan een scout heli. Eén tank gaat sneller, ja, maar dan is je ammo op en die laadt bij de AH veel trager op dan bij de scout. en dan is de Little Bird nog een éénmans operatie - voor de attack heli heb je twee man nodig om minder effectief te zijn dan de scout heli.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Men heeft het over de algemene handling, dan denk ik niet mteen aan extremen zoals max flight speed bij steep dives. Daar zit inderdaad verschil in, maar daar ging ik om bvengenoemde reden niet vanuit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerAce_NL schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:15:
Men heeft het over de algemene handling, dan denk ik niet mteen aan extremen zoals max flight speed bij steep dives. Daar zit inderdaad verschil in, maar daar ging ik om bvengenoemde reden niet vanuit. ;)
De snelheid waarmee je kunt ontkomen aan lomp geweld is anders wel precies wat de AH in BF3 sterker maakte dan in BF4 en een relevant deel van de algemene handling. In BF3 was de AH ook minder wendbaar dan de scout, en maakte je dat goed met de snelheid en een sterk arsenaal waar je in principe voor elk voertuig een bedreiging mee kon vormen. Nu zijn de wapens verzwakt én de snelheid eruit. Dat, veel meer dan de wendbaarheid, is het grote probleem van de AH. Hij zou wendbaar zat zijn als de snelheid waarmee het ding bewoog hoger zou zijn.
Het is een heli heh - snelheid gaat niet alleen over recht vooruit. Door zo'n ding op z'n zij te rollen kun je zijwaartse snelheid hebben die weliswaar lager is dan de ideale recht-vooruit haalbare snelheid. Die zijwaartse gang is nu ook veel te laag (want de snelheid van de AH in z'n geheel is prut). Dus ook het niet links en recht om kunnen strafen is een functie van de te lage snelheid. Die snelheid verpest de hele handling van deze heli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Vuistregels die ik heb geleerd op grote conquest vehicle maps:

- zoek een squad op die teamplayed en blijf daar ten alle tijden bij, 2x engie en 1x support, 1x medic is perfect
- probeer altijd in de buurt van vriendelijke tanks te blijven (mits je squadleader slim genoeg is dat ook te doen), cap vlaggen in de richting waar de tanks van je team op af gaan
- val alléén vijandelijke voertuigen aan als ze al in gevecht zijn. Inf versus tank/APC loopt vaak niet goed af, tenzij er tenminste 2 engineers op vuren
- let op, kijk om je heen en verberg je met vijandelijke tanks in de buurt als je het niet kunt winnen. Kan dit niet vaak genoeg zeggen. Zie te vaak spelers die gewoon maar vooruit rennen en dan kannonenvoer worden.
- Prone maakt je kleiner, lastiger om te spotten en de kleinste dingen zijn dan al goede cover die je voorheen nooit zag als cover!
- gebruik smoke. Veel smoke als je moet vluchten voor vehicles. Het helpt echt.

[ Voor 6% gewijzigd door Ekstergroen op 05-12-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Oke bf4 haat mij echt... weer gecrashed met kd van 32/7 en ace... geweldig, elke keer als ik meer als 3 kd heb lijkt mijn game wel te crashe -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Dracyn schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:48:
Oke bf4 haat mij echt... weer gecrashed met kd van 32/7 en ace... geweldig, elke keer als ik meer als 3 kd heb lijkt mijn game wel te crashe -_-
Als jij crasht slaat die je gegevens wel op, dus als t goed is krijg je die score straks nog wel :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Mu.siQ schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:50:
[...]

Als jij crasht slaat die je gegevens wel op, dus als t goed is krijg je die score straks nog wel :)
Klopt, maar geen dubbel xp (die ik best hard nodig heb) en geen extra xp van mijn xp boost (100%)... anders had ik iets van 50k score gehad ipv 16k, en ik heb de mvp medals nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Dracyn schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:52:
[...]

Klopt, maar geen dubbel xp (die ik best hard nodig heb) en geen extra xp van mijn xp boost (100%)... anders had ik iets van 50k score gehad ipv 16k, en ik heb de mvp medals nodig..
Ik weet niet of je premium hebt?
Aankomend weekend double xp weekend, kun je weer wat punten binnenharken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
S.J_84 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:54:
[...]

Ik weet niet of je premium hebt?
Aankomend weekend double xp weekend, kun je weer wat punten binnenharken.
Ik ben premium ja, en ik zit thuis (operatie gehad en mag niet lopen...) en heb de komende 8 maand niks te doen, geen school geen werk :P.

Nog steeds niet leuk, zo vaak ga ik nou ook weer niet mvp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:03:
[...]

Je kijkt naar de verkeerde getallen. Hoge snelheid haal je in helis op het moment dat je een duikvlucht maakt - doelbewust hoogte en lift opofferend voor snelheid. En dan is het verschil tussen een maximale snelheid van 300 km/h of 400 km/h wél merkbaar. 400 km/h is botweg 111 meter/sec tegenover 83 m/sec voor de 300 van de LB. Dat betekent dat je minder dan drie seconden nodig hebt om 300 meter tussen jou en die engerd met die Stinger te krijgen in de Viper, maar bijna 4 seconden om datzelfde te doen met een LB. Dat betekent dat je dus op een LB een tweede stinger kunt afvuren als de heli begint te vluchten als hij recht boven de stinger-gebruiker hangt op het moment dat die stinger gevuurd wordt. De Viper is tegen de tijd dat de stinger herladen is en in elk geval voor er een tweede lock gemaakt is allang buiten bereik.

Het is logisch dat een Viper minder wendbaar is dan een LB. Het ding heeft veel meer massa en daarvan de richting draaien kost ook gewoon energie - meer massa = meer momentum. Maar het is niet logisch dat in BF4 de AH bijna even traag is als een little bird in volle gang en het slaat helemáál nergens op dat je primaire wapen als helipiloot zo zwak is vergeleken met andere voertuigen. De attack heli heeft, zodra je op een scout laser guideds hebt en een 25mm gun, méér tijd nodig om twee tanks te slopen dan een scout heli. Eén tank gaat sneller, ja, maar dan is je ammo op en die laadt bij de AH veel trager op dan bij de scout. en dan is de Little Bird nog een éénmans operatie - voor de attack heli heb je twee man nodig om minder effectief te zijn dan de scout heli.
Dat die wat minder wendbaar is etc is wel prima, het is niet de top snelheid maar meer de wendbaarheid die wel heel dramatisch hoog bij de LB en dramatisch laag is bij de AC. het verschil is te groot en als beide wat dichter bij elkaar komen op dat gebied zou het een beetje te doen zijn met de AC.
Wat wel een top tip is is altijd voor dat je begint, een raket/een 25mm cannon afvuren, dan load je alvast een extra mag ervoor :) dus heb je niet 2x 30 25mm of 2x 10/8 raketten maar 3x. -1 raket/round. Zo houd je toch iets over voor een evt infi die uit die tank springt en toevallig een raket je kant op wil slingeren.
Dracyn schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:15:
Allemaal moeilijk, sraw er in weg choppy.
Of wat ik ondertusssn ook als aardig effectief heb ondervonden, locken met igla, schieten hij deployed flares lock verbreken, raket vliegt omhoog reloaden, nieuwe raket schieten en lock bebouwden, 2 igla's op hem en hij heeft geen flares meer..
(sort of sraw trick maar dan met igla's en lock verbreken en opnieuw locken, je moet wel snel zijn)
Doe ik ook altijd :D werkt prima.

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 05-12-2013 13:08 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcello_87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-10 23:11
Level 102 gehaald afgelopen week, nu maar weer even rustig aan tot de China Rising maps uitkomen voor iedereen (non-premium)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-10 21:05
nieuws: EA stelt Battlefield 4-uitbreidingen uit om game te repareren

Enerzijds fijn, anderszijds zwak natuurlijk... maarja oplossen van problemen heeft gewoon prio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Vandread schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:37:
nieuws: EA stelt Battlefield 4-uitbreidingen uit om game te repareren

Enerzijds fijn, anderszijds zwak natuurlijk... maarja oplossen van problemen heeft gewoon prio :)
En terecht! Zelden zo een product gekocht met zoveel bugs als BF4!

Fanboys zullen wel weer roepen dat het mee viel maar game is gewoon niet te spelen op het moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-10 17:29

iop

Voor de mensen die het nogal missen dat je 2 gadgets bindt aan keys/buttons:
Degene die het niet doet (1 werkt wel) bind je aan de ''underslung''

''underslung'' is schijnbaar dezelfde weapon slot als die gadget.

Voor de mensen die het uberhaupt niet kennen: Voordeel is dat je niet alleen je medpack aanzet, maar hem ook direct gooit. Dus ipv scroll->klik->scroll->schiet is het nu klik->schiet

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iop tha man schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:17:
Voor de mensen die het nogal missen dat je 2 gadgets bindt aan keys/buttons:
Degene die het niet doet (1 werkt wel) bind je aan de ''underslung''

''underslung'' is schijnbaar dezelfde weapon slot als die gadget.

Voor de mensen die het uberhaupt niet kennen: Voordeel is dat je niet alleen je medpack aanzet, maar hem ook direct gooit. Dus ipv scroll->klik->scroll->schiet is het nu klik->schiet
wat is er mis met 3 of 4 drukken, dat doet dat ook gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jedi Geub schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:09:
[...]

Fanboys zullen wel weer roepen dat het mee viel maar game is gewoon niet te spelen op het moment!
misschien ben ik wel fan maar overdrijven is ook een kunst, ja er zitten nog wat bugs in maar echt gamebreakers zijn dit nu ook weer niet. Grote meerderheid kan gewoon spelen, en ja je gaat wat vervelende deaths krijgen, er zitten nog wat andere issues maar 99% van de tijd gaat het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:56:
[...]

Als jij in een tank een rakettenregen krijgt dan doe je het fout. ;)
Ik speelde in BF3 al conservatief als het nodig is maar in BF4 ga ik in een tank vrijwel nooit een aanval leiden. Het is pure zelfmoord. Er zijn gewoon te veel SRAW's, RPG-7 etc om dat te doen. Dan hebben zowel support als recon C4 en is je armour redelijk crap. Verder speel ik met de Sabot shell, zoom optics en coax LMG dus close range is niet mijn stijl. Wat ik doe is een positie nemen waar ik snel kan terugtrekken of moeilijk/niet geflankt kan worden met een beetje afstand. Dan alles spotten en vuren. Terwijl ik spot/vuur sta ik stil waardoor een gunner ook kan schieten op een normale manier. Iedereen die panisch heen en weer gaat rijden in een tank is totaal waardeloos en verdient zeer snel afgeschoten te worden. Je gunner is dodelijk als hij mag mikken.

Ondertussen ziet je team ook een enorme lading aan driehoekjes en kunnen ze ook op iets schieten. Ik probeer altijd infanterie met mijn tank mee te krijgen omdat die dingen zien en sneller kunnen afschieten. Tanks zijn gewoon waardeloos in stedelijk gebied en dat horen ze ook te zijn. Geen enkel leger heeft ooit succesvol tanks ingezet in steden, de verliezen zijn gewoon enorm omdat je de zijkant en achterkant van tanks gewoon niet dik kan bepantseren. Vraag het maar aan de Duitsers hoe het afliep toen ze een Panzerdivisie als versterking naar Stalingrad stuurde. Welke divisie? :+

Ik word echt niet altijd gerepareerd maar ik merk wel dat als ik goed speel in mijn tank dat ik toch redelijk vaak wel gerepareerd word door randoms omdat ik wel eens behoorlijke schade kan aanrichten. 8)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-10 21:29
Jedi Geub schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:09:
[...]

Jij hoort bij de 1% waarbij het spel niet te spelen is en wij zijn fanboys als we (bijna) nergens last van hebben?.. 8)7

On topic: Ben nu al een paar dagen de IGLA aan het testen. Werkt als een zonnetje tegen choppers, iets minder tegen jets, maar onmogelijk tegen gunships? Lock krijgen is sowieso lastig vanwege de afstand, daarnaast duren de flares van de gunship een eeuwigheid.. Doe ik iets verkeerd of is dat ding gewoon verdomd lastig uit de lucht te halen met de IGLA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:47:
[...]
On topic: Ben nu al een paar dagen de IGLA aan het testen. Werkt als een zonnetje tegen choppers, iets minder tegen jets, maar onmogelijk tegen gunships? Lock krijgen is sowieso lastig vanwege de afstand, daarnaast duren de flares van de gunship een eeuwigheid.. Doe ik iets verkeerd of is dat ding gewoon verdomd lastig uit de lucht te halen met de IGLA?
Gunship is al zo'n zwak nutteloos prutsding, het enige voordeel wat hij heeft is dat door de hoogte het ding lastig uit de lucht te halen is door infantry. Helis, jets en de AA tikken het ding in no time weg.
Gun de gunshippers ook een lolletje. Schiet op wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

[...]

Jij hoort bij de 1% waarbij het spel niet te spelen is en wij zijn fanboys als we (bijna) nergens last van hebben?.. 8)7

IGLA zelf nog amper gebruikt, wel vaak genoeg door gelocked -_- Moet echter eerlijk zeggen dat ik er zelden door wordt neergehaald. Gewoon pure skills uiteraard 8) (instert korreltje zout)
AA kan in een hoek gaan staan zodat het Gunship hem niet kan hitten maar de AA wel het Gunship kan neermaaien. Daarnaast is even een vriendelijk verzoek naar je attack jet pilot ook genoeg om dat ding uit de lucht doen verdwijnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:57:
Ik zie dat de infantry spelers China Rising kut vinden.
Goed zo.
Mwah ik lees dat twee mappen toch zeker goed bevallen bij infantry spelers in Rush en Conquest. Zelf vind ik de andere twee mappen kut als ik geen voertuig hebt. Ik wil daar juist lekker met de tank spelen maar er zijn gewoon net te weinig tanks naar mijn smaak. Voertuig mappen zijn hardstikke leuk, maar wel als je een voertuig hebt. Alhoewel mij nieuwe hobby nu is om ze te achtervolgen met de UCAV, ook leuk. Maar je generaliseert wel heel erg met die statement.
TecTo schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:06:
- Alle berichten tot nu toe zowat -
Jouw houding komt puur voor uit anderen willen verplichten volgens jouw regels, normen en waarden te spelen en de frustratie dat dit niet lukt. De vraag is vooral, heb jij last van anderen die volgens hun eigen regels, normen en waarden spelen? In veel gevallen niet juist omdat ze zulke praktijken ver buiten jouw beeld uitvoeren. Waar komt dan de noodzaak vandaan om je gefrustreerd te voelen en die frustraties op personen individueel los te laten? Voelt jouw werk nu minder waard omdat anderen de moeite er niet in stoppen? Komt jouw gevoel voor eigenwaarde voort uit harder moeten ploeteren dan anderen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

De IGLA sloopt jets. Je moet gewoon wachten totdat die in de buurt komt en blijf de jet locken. Na de flares lock je de jet gewoon en dan gaat die gewoon neer. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

DanielWW2 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:06:
[...]

De IGLA sloopt jets. Je moet gewoon wachten totdat die in de buurt komt en blijf de jet locken. Na de flares lock je de jet gewoon en dan gaat die gewoon neer. >:)
Komt mede door de vertraging van het flaren. Het duurt soms 1-2 seconden (!) voordat de flares afgeschoten worden. Ik flare meestal als de lock voor mijn gevoel net iets te lang duurt en de raket al afgevuurd is. De warning komt veel te laat en daar moet je inderdaad als engi met IGLA op in spelen.

Hoop overigens wel dat ze deze delay even snel gaan fixen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:10:
[...]

Komt mede door de vertraging van het flaren. Het duurt soms 1-2 seconden (!) voordat de flares afgeschoten worden. Ik flare meestal als de lock voor mijn gevoel net iets te lang duurt en de raket al afgevuurd is. De warning komt veel te laat en daar moet je inderdaad als engi met IGLA op in spelen.

Hoop overigens wel dat ze deze delay even snel gaan fixen... :+
Volgens mij is het tot op 120 meter gewoon gegarandeerd een hit omdat jets en heli's idd niet zo snel kunnen flaren. Zorgt er wel voor dat ze goed moeten oppassen dicht bij de grond maar in air to air gevechten is het weer minder handig.
Zou handig zijn als air to air raketten anders werken dan ground to air.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-10 21:05
Probleem is dat door al die leuke nieuwe dingetjes: AC130/UCAVS/CUAVS/bommers/weetikveel/bommers etc het balancen van de game alleen maar moeilijk is want er moet met alles rekening gehouden worden...
Met al die gadgets krijg ik iets te veel het CoD gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:14:
Probleem is dat door al die leuke nieuwe dingetjes: AC130/UCAVS/CUAVS/bommers/weetikveel/bommers etc het balancen van de game alleen maar moeilijk is want er moet met alles rekening gehouden worden...
Met al die gadgets krijg ik iets te veel het CoD gevoel.
Klopt inderdaad. Battlefield 2 was qua balancing echt eenvoudig, een van de beste voorbeelden van goede balancing. Elke class had twee wapens en je had een handjevol classes. Dat is wat wapens balanceren en wat combo's testen en voila. En dat resultaat was redelijk te noemen.
Nu moet je met Battlefield 4 tientallen wapens met tientallen unlocks per wapen combineren met tientallen gadgets, tientallen voertuigen met elk weer tientallen unlocks en dat op enorm veel verschillende mappen. Gigantisch werk en constant rework.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-10 21:29
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:59:
[...]

Gunship is al zo'n zwak nutteloos prutsding, het enige voordeel wat hij heeft is dat door de hoogte het ding lastig uit de lucht te halen is door infantry. Helis, jets en de AA tikken het ding in no time weg.
Gun de gunshippers ook een lolletje. Schiet op wat anders.
Duidelijk, ik wil echter geen rooie dingen meer in de lucht zien als ik met mn IGLA rondloop :P

Maar idd, op zich logisch dat infantry AA zich niet bezig houdt met gunships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:23:
[...]

Klopt inderdaad. Battlefield 2 was qua balancing echt eenvoudig, een van de beste voorbeelden van goede balancing. Elke class had twee wapens en je had een handjevol classes. Dat is wat wapens balanceren en wat combo's testen en voila. En dat resultaat was redelijk te noemen.
Nu moet je met Battlefield 4 tientallen wapens met tientallen unlocks per wapen combineren met tientallen gadgets, tientallen voertuigen met elk weer tientallen unlocks en dat op enorm veel verschillende mappen. Gigantisch werk en constant rework.
Ik ben het zeker met je eens dat BF2 beter gebalanced was. Vooral dat wapens geen attachements hadden scheelt bizar veel en dat er drie (SF meegeteld ;)) verschillende wapens per class waren, scheelde ook een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja 4 zelfs als je class specifieke wapens mee telt. In ieder geval een stuk minder dan de tienduizenden combinaties per class die je nu hebt puur op main weapon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:33:
Ja 4 zelfs als je class specifieke wapens mee telt. In ieder geval een stuk minder dan de tienduizenden combinaties per class die je nu hebt puur op main weapon.
Geen unlocks voor vehicles, gewoon skills krijgen en gaan. Nooit gezeik met "Dit is OP", meer teamplay, echt goede commanders, persoonlijk vond ik de maps ook vele malen beter (Fushe Pass, Daqing Oilfields om nog maar te zwijgen over de SF maps.

Oude tijden *zucht ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Tsurany schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:33:
Wat ook een stuk beter was is dat voertuigen niet op een wonderbaarlijke wijzen zichzelf repairen en je limted ammo had in voertuigen. Nu kan je als tank gewoon door blijven gaan zeker met die active protection.
Ook vond ik het princiepe van stationary aa veel beter dan dat je als infantry je anti tank wapen moet opofferen om een jet of heli uit de lucht te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Vond nog een interessant stukje over countermeasures en AA wapens op deze site
Don't get me wrong, I like some of these changes, especially the new missile types, but as a system it verges on terrible. The low missile damage and slow CM reload is frustrating for everyone. It's almost impossible to do anything productive in a heli on the more open maps unless you're a) flare glitching, b) rep-tanking with gyro, or c) spamming TV's from a mile away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:23:
[...]

De meeste wapens hebben ook gewoon geen nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Laatst online: 20:05

Eagle Creek

Breathing security

Uhm jongens.. wie zegt dat Battlefield niet realistisch is :p?

https://twitter.com/LeeEv...status/408532658776334336

Nou ik zou zeggen, laat dat Fregat Texel maar opvaren hoor :9

[ Voor 23% gewijzigd door Eagle Creek op 05-12-2013 16:00 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:52:
[...]

Geen unlocks voor vehicles, gewoon skills krijgen en gaan. Nooit gezeik met "Dit is OP", meer teamplay, echt goede commanders, persoonlijk vond ik de maps ook vele malen beter (Fushe Pass, Daqing Oilfields om nog maar te zwijgen over de SF maps.

Oude tijden *zucht ;w
Mee eens, maar zoals ook pijnlijk duidelijk geworden is de laatste jaren, is het voor een groot aantal spelers niet de gameplay maar zijn de unlocks en assignments de voornaamste drivers geworden om het spel te spelen.

Overigens vind ik de weapon balance in BF4, hoewel nog niet perfect, toch echt ontzettend knap gedaan, bijna alle wapens zijn gewoon een praktisch alternatief met unieke sterke en zwakke punten. Zo heb ik voor alleen de assault klasse al 6 assault rifles waar van ik nog steeds niet over uit ben welke ik nu het fijnste vindt;

De Scar-H met ergo, AEK met stubby, M416 met ergo, M16A4 met angled/muzzle break, de AUG met angled en HB of toch de ACE en dit is nog los van de veels te fijne carbines....

Dit is al meer keuze dan in BF3 waar alleen de AEK en M16 overbleven na de nerfs van de F2000 en de Famas. Ook qua eentonigheid online is BF4 echt een enorme verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Waarom worden er geen pareltjes zoals deze map door de DICE oesters gespuugd? Afbeeldingslocatie: http://www.overclockers.com.au/wiki/images/0/00/BF2_Mashtuur64_map.jpg

Wat was deze map goud zeg, *snif ;w

En deze!!! Afbeeldingslocatie: http://screenshots.filesnetwork.com/57/others/maps_3_3.jpg

Zucht, we moeten het maar accepteren dat dit allemaal voorbij is, helaas.
(doet klein traantje wegpinken ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Laatst online: 20:05

Eagle Creek

Breathing security

Dragon Valley! Die mis ik!
Toen ik hoorde dat BF4 een Chinese factie zou hebben, dacht ik daar meteen aan terug.

Golmud Railway komt daar een heeeel klein beetje bij in de buurt maar Dragon ademde echt zoveel sfeer :).

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:57:
Vond nog een interessant stukje over countermeasures en AA wapens op deze site

[...]
De countermeasures moeten ten eerste gewoon werken, de timing vind ik persoonlijk wel prima, je kan met een beetje opletten wel goed wegkomen, doe je dat niet dan krijg je gewoon de tweede raket terecht op je bakkes. De raketten zijn op zich ook wel akkoord op de active radar na, dat is te noob om te gebruiken, je schiet het enigszins richting iets dat vliegt en binnen de 400-500m raken ze dan wat in de buurt is. Ja ze doen niet zoveel damage maar vaak is het het genoeg om je te disablen en met je neus naar beneden te prikken. In je attack chopper is het dan sowieso game over, jet vaak ook en scout met een beetje geluk niet.
Grootste probleem heb ik met de on balans in de air, attack en stealth zijn niet goed in balans, de attack chopper is te langzaam, niet wendbaar genoeg, en alles met de laser .50 cal schiet je in no time af. Ik heb op lancang dam een ronde 3 choppers neergehaald met zo'n buggy, tiental infi en paar andere buggies. Omdat er zoveel van die .50 cal wapens in het spel zitten schiet echt alles en hun moeder ermee op je attack chopper aangezien die als een vet varken in de lucht hangt.
De 25mm cannon is te zwak, te inaccuraat en te weinig ammo. Als je het vergelijkt met die van de attack boat is het een proppeschieter. geef die beide dezelfde accuracy en damage, ik stel voor in het midden tussen die twee, dan heb je een stuk betere balans.
bloodlynx schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:54:
[...]

Wat ook een stuk beter was is dat voertuigen niet op een wonderbaarlijke wijzen zichzelf repairen en je limted ammo had in voertuigen. Nu kan je als tank gewoon door blijven gaan zeker met die active protection.
Ook vond ik het princiepe van stationary aa veel beter dan dat je als infantry je anti tank wapen moet opofferen om een jet of heli uit de lucht te schieten.
Ik mis idd die goede oude stationary AA guns. Die zijn veel beter om af en toe te gebruiken als er een jet of chopper irritant loopt te zijn in dat gebied.

Ik heb ook liever een wat realistischer systeem dat je ammo op een bepaalde plek kan reloaden, net zoals in bf 1942 en arma gedaan wordt. Auto repair is eigenlijk niet realistisch, op zich gaat het nu niet zo snel dat het echt heel veel impact heeft, wat wel zo is dat je nu met een jet hits kan incasseren en wegvliegen en dan weer autorepairen naar 100% maar je hebt nu ook geen landingsbaan meer waar je op kan landen en repairen. Om de snelheid wat hoger en instapdrempel lager te houden is denk ik deze keuze gemaakt, landen is niet hetgeen waar de meeste gamers erg goed in zijn :P
Choppers moeten gewoon van buitenaf alleen te repairen vallen, niet van binnenuit, dat lost het hele invincible chopper syndroom op. Wat wel zo is dat de lockon van de stinger wel heel kort is, soms hoor je twee piepjes en ligt er al een sec later een raket in je hol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Eagle Creek schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:10:
Dragon Valley! Die mis ik!
Toen ik hoorde dat BF4 een Chinese factie zou hebben, dacht ik daar meteen aan terug.

Golmud Railway komt daar een heeeel klein beetje bij in de buurt maar Dragon ademde echt zoveel sfeer :).
Golmud Railway zou niet in een en dezelfde adem genoemd mogen worden met Dragon valley :$
Thuis meteen BF2 installeren en kijken of er nog wat servers zijn. Level design was simpel maar gewoon goed. Nu allerlei poespas en heb nog geen enkele map die ik echt leuk vind. In BF2 Wake Island en Strike at Karkand he-le-maal platgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Eagle Creek schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:59:
Uhm jongens.. wie zegt dat Battlefield niet realistisch is :p?

https://twitter.com/LeeEv...status/408532658776334336

Nou ik zou zeggen, laat dat Fregat Texel maar opvaren hoor :9
Zeker, realisme ten top! _O- (wel intens vet hoor, begrijp me zeker niet verkeerd en snap zeker je punt ;)

(ja de meeste hebben hem al gezien, gaat om het voorbeeld)

[ Voor 66% gewijzigd door Gropah op 07-12-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-10 12:26
Excuseer me als dit niet de plek is om het te vragen...

Maar is origin de enige plek waar BF4 te downloaden is?

Zag in de pricewatch dat de PC DVD versie vele malen goedkoper is dan de download bij Origin.
Maar ik heb liever een download, zodat ik de DVD niet eeuwig hoeft te bewaren. :)
Iemand enig idee of de BF ook ergens anders als download te kopen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ob3lix schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:59:

Zag in de pricewatch dat de PC DVD versie vele malen goedkoper is dan de download bij Origin.
Maar ik heb liever een download, zodat ik de DVD niet eeuwig hoeft te bewaren. :)
In beide gevallen identiek. Die DVD is echt voor de sier, je vult de bijbehorende code in op Origin en vanaf dat moment is het een digitale download. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je hebt alleen de activatie code nodig om in origin het spel te verzilveren. kan dus ook gewoon met dvd versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:39:
Gaat het hier nou over BF4 of over BF2?
Straks gaat iedereen ook nog lopen vertellen dat ze nog met een Nokia 3310 bellen want die was wel simpeler maar ook stukken beter dan de huidige toestellen....

Beetje ontopic graag
Het gaat erom dat ze voor balance veel beter dan bf2 kunnen kijken dan maar wat doen aangezien die game prima in elkaar zat.

Ook vind ik het erg jammer dat bijv een mashtuur city niet gewoon lekker naar bf4 wordt geport. Perfecte city map net zoals Sharqi die IMO erg sucsevol geport was in BF3 in tegen stelling tot karkand.
De engine city map die nu een beetje leuk is om te spelen als infantry is Floodzone, de rest van de conquest maps is er zoveel gecamp op die skyscrapers niet leuk meer :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Zucht. Zit je in een attack boat, loop je een beetje te tv-missilen. Allemaal verdwenen rockets. Dat ging dus slecht. Terwijl ik tv missile weer weg stuur, spawned opeens m'n squad mate op me, die begint vervolgens weg te rijden (ik zit in positie 1?). Dus ik denk huh...dus ik stap uit. Boot valt stil, zit niemand er in, terwijl die toch echt weg reed en ik niets deed. Stap dus weer in, niets aan de hand. Nou, poging 8 met tv missile, gebeurt verdomme weer hetzelfde. Rijd dat ding weer weg zonder dat ik wat doe. Dus stap weer uit, valt de boot weer stil, want er zit niemand in (?!?!?!). Nou, goed, dan maar gewoon knallen denk ik. Kom ik een andere boot tegen, ik knallen met de 30mm canon, ik schiet serieus 80 van die kogels achter elkaar weg en ik zie gewoon geen hitmarkers en m'n ammo schiet de hele tijd heen en weer tussen 10 en 11. Toen werd ik opgeblazen.

Ik ben er maar mee gestopt voor vandaag 8)7

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Zoals meerdere mensen al hebben aangegeven, code is all you need. Heb je wel handige site in DM gestuurd aangezien dat hier niet besproken mag worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:07:
Zucht. Zit je in een attack boat, loop je een beetje te tv-missilen. Allemaal verdwenen rockets. Dat ging dus slecht. Terwijl ik tv missile weer weg stuur, spawned opeens m'n squad mate op me, die begint vervolgens weg te rijden (ik zit in positie 1?). Dus ik denk huh...dus ik stap uit. Boot valt stil, zit niemand er in, terwijl die toch echt weg reed en ik niets deed. Stap dus weer in, niets aan de hand. Nou, poging 8 met tv missile, gebeurt verdomme weer hetzelfde. Rijd dat ding weer weg zonder dat ik wat doe. Dus stap weer uit, valt de boot weer stil, want er zit niemand in (?!?!?!). Nou, goed, dan maar gewoon knallen denk ik. Kom ik een andere boot tegen, ik knallen met de 30mm canon, ik schiet serieus 80 van die kogels achter elkaar weg en ik zie gewoon geen hitmarkers en m'n ammo schiet de hele tijd heen en weer tussen 10 en 11. Toen werd ik opgeblazen.

Ik ben er maar mee gestopt voor vandaag 8)7
lang leve lag en netcode :) dat je gaat varen is wel apart, nog niet gehad. Wel ubervervelend als lui je boot of zo gaan verplaatsen, terwijl jij juist op de perfecte plek ligt. Argh bozer dan daarmee kun je bijna niet krijgen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Sinds installatie China Rising onspeelbar geworden. Frames gaan van 100 (-70) naar drops met15, ook op de niet-China Rising maps. Hetzelfde verhaal met verschillende drivers, verschillende instelllingen en na reparatie van de installatie (die niet nodig was volgens Origin). Eerste 5-10 minuten speelt normaal, dan kakt het in. :?
Herkenbaar verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Frank76NL schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:24:
Sinds installatie China Rising onspeelbar geworden. Frames gaan van 100 (-70) naar drops met15, ook op de niet-China Rising maps. Hetzelfde verhaal met verschillende drivers, verschillende instelllingen en na reparatie van de installatie (die niet nodig was volgens Origin). Eerste 5-10 minuten speelt normaal, dan kakt het in. :?
Herkenbaar verhaal?
Je moet eens proberen om de China rising dlc opnieuw te downloaden, ik bleef crashen bij het laden van maps tussen matches door of hij laden gewoon niet. Na de dlc opnieuw te hebben gedownload doet hij het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
MisterChaoSs schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:09:
Waarom worden er geen pareltjes zoals deze map door de DICE oesters gespuugd? [afbeelding]

Wat was deze map goud zeg, *snif ;w

En deze!!! [afbeelding]

Zucht, we moeten het maar accepteren dat dit allemaal voorbij is, helaas.
(doet klein traantje wegpinken ;( )
Zou het ook erg vet vinden als deze een weg terug vinden een een DLC, Nog beter dan METRO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
bloodlynx schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:27:
[...]

Je moet eens proberen om de China rising dlc opnieuw te downloaden, ik bleef crashen bij het laden van maps tussen matches door of hij laden gewoon niet. Na de dlc opnieuw te hebben gedownload doet hij het prima.
Heb je het dan over handmatig verwijderen, want naast de optie op bf4 volledig te herinstalleren zie ik niet de optie in Origin om DLC te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Frank76NL schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:42:
[...]

Heb je het dan over handmatig verwijderen, want naast de optie op bf4 volledig te herinstalleren zie ik niet de optie in Origin om DLC te verwijderen?
Je moet naar het overzicht gaan van de dlc bij origin en dan rechtermuisknop en instalatie reparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
bloodlynx schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:56:
[...]

Je moet naar het overzicht gaan van de dlc bij origin en dan rechtermuisknop en instalatie reparen.
Dank je, net gedaan. Lijkt iets beter. Wachten op patches en mantle dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-10 16:12

Pykow

Angelo OTR

Zo eerste voertuig vrijgespeeld en het is dit keer niet de MBT maar de Attack chopper.
2 rondjes conquest en 1 potje air superiority.

Daarnaast even de l96a1 en rpk vrijgespeeld ;)
die gadget van de support class ga ik nooit halen, 15 kills met een jet zal nog wel gaan, maar air superiority snap ik geen hol van. sta je nog zo goed te spelen, dan verlies je nog en de tickets zijn echt zo op met de standaard ticket count van dice.

het is net de Airburst voor de mobile artiliry, dat was ook de enigste assignment die ik niet had gehaald in BF3 omdat je met een slechte voertuig op de meest slechtste maps (lang leve airrape by jets en AC-130) de opdracht moest voltooien. Nooit gedaan dus.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Net potje van 3 minuten gejoined, was tegenstander met zijn drone. Mis ik nu iets aan counter ofzo of is dat ding idioot overpowered en idioot stom vanuit gameplay pov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sissors schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:23:
Net potje van 3 minuten gejoined, was tegenstander met zijn drone. Mis ik nu iets aan counter ofzo of is dat ding idioot overpowered en idioot stom vanuit gameplay pov.
Jup enorm overpowered. 20-30 kills zonder death is goed mogelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 05-12-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Tsurany schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:24:
[...]

Jup enorm overpowered. 20-30 kills zonder death is goed mogelijk.
Gebruik je dan de UCAV of SUAV? Vind de range van de support UAV (UCAV dacht ik?) wel erg kort, maar die kun je tenminste zelf resupplyen. Vind het nog wel echt lastig vliegen.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedyjules07 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:36:
[...]

Gebruik je dan de UCAV of SUAV? Vind de range van de support UAV (UCAV dacht ik?) wel erg kort, maar die kun je tenminste zelf resupplyen. Vind het nog wel echt lastig vliegen.
UCAV. Dan hoef je niet direct te raken aangezien die explosive damage doet. Vliegen is even wennen en range is idd kort. Maar op rush kan je heel makkelijk vanuit deployment de spawn van de tegenpartij bereiken. Snipers zijn zo weg en armor is met twee hits ook weg. De eerste hit is direct 50 damage en mobility disable, dan maakt je team het zo af. En rennende infantry is ook geen issue. Staan ze bij elkaar is het een double kill. Als je er even aan went kan je, zeker met twee man, enorm huishouden. Speel met twee man samen en geen tank is veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Tsurany schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:39:
[...]

UCAV. Dan hoef je niet direct te raken aangezien die explosive damage doet. Vliegen is even wennen en range is idd kort. Maar op rush kan je heel makkelijk vanuit deployment de spawn van de tegenpartij bereiken. Snipers zijn zo weg en armor is met twee hits ook weg. De eerste hit is direct 50 damage en mobility disable, dan maakt je team het zo af. En rennende infantry is ook geen issue. Staan ze bij elkaar is het een double kill. Als je er even aan went kan je, zeker met twee man, enorm huishouden. Speel met twee man samen en geen tank is veilig.
Vanavond even oefenen en nog even misbruik van maken >:)

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Laatst online: 13:32
Word er zo moe van dat SoS en dawnbreaker blijven vastlopen.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Nu Battlefield 4 grotendeels goed lijkt te werken, heb ik de game net gekocht voor de uiterst schappelijke prijs van 26,66 euro. oOo Nu hopen dat ik het daadwerkelijk een verbetering ten opzichte van Battlefield 3, die ik toch enkele honderden uren gespeeld heb.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
@iedereen die reageerde, thanks voor de info.

@MisterChaoSs, heb je DM gecheckt, zal zo eens kijken op de betreffende website of ik BF daar ga bestellen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daanieyel schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:45:
Nu Battlefield 4 grotendeels goed lijkt te werken, heb ik de game net gekocht voor de uiterst schappelijke prijs van 26,66 euro. oOo Nu hopen dat ik het daadwerkelijk een verbetering ten opzichte van Battlefield 3, die ik toch enkele honderden uren gespeeld heb.
Grotendeels lijkt te werken.
Gewoon nee. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je krijgt soms die "battlepacks" waar items inzitten viziers enzo maar ik kan ze niet gebruiken er staat wel bij dat ie is unlocked by battlepack , mis ik iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
Zantiath schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:36:
[...]

Zou het ook erg vet vinden als deze een weg terug vinden een een DLC, Nog beter dan METRO!
Ik denk dat jullie allemaal vergeten dat bf2 maar een beperkt afstands view had en dat
maakte de gameplay op die mappen anders.
Voor mij hoeven dat soort mappen niet terug te komen.
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:32:
je krijgt soms die "battlepacks" waar items inzitten viziers enzo maar ik kan ze niet gebruiken er staat wel bij dat ie is unlocked by battlepack , mis ik iets ?
Let goed op voor welk wapen je dit unlocked, krijg vaak items van wapens die ik nog niet heb.

[ Voor 31% gewijzigd door NLsandman op 05-12-2013 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:32:
Ja, wat je mist is dat die unlocks voor wapen X zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:51
unfor schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:48:
[...]

Inderdaad, de snelste manier om 1 wapen vrij te spelen is kills met dat specifieke wapen maken, dan krijg je bijbehorende weaponpack, met alleen unlocks voor dat wapen gecombineerd met xp boosters. In de overige battlepacks zitten random wapen upgrades idd vaak van wapens die je niet gebruikt.

Volgens mij als ik het zo uit het hoofd goed heb moet je 600kills per wapen maken wil je alles van dat specifieke wapen geunlockt hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
DanielWW2 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:07:
[...]

:( Niet zo negatief ja.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Laatst online: 13:32
Over battlepacks gesproken. Ondertussen heb ik de hooste rang bereikt maar heb ik nog niet alles unlocked. Bij de gene die nog gelocked zijn staat. Unlocked door middel van een battlepack. Maar ik krijg geen battlepacks meer op wapen battlepacks na.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:51
Kepro schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:59:
Over battlepacks gesproken. Ondertussen heb ik de hooste rang bereikt maar heb ik nog niet alles unlocked. Bij de gene die nog gelocked zijn staat. Unlocked door middel van een battlepack. Maar ik krijg geen battlepacks meer op wapen battlepacks na.
Ja? Dan zul je ze dus moeten halen door middel van wapen battlepack? Lijkt me logisch?
Maar goed wees blij dan heb je nog wat te doen, en de meeste dingen zijn toch niet zo heel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:48:
[...]

ok dat verklaart het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
DanielWW2 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:07:
[...]

De game laad heel vaak snel! Alleen dc je nog sneller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch uiteindelijk ook maar aan bf4 begonnen, kon em voor een leuk prijsje op de kop tikken bij de saturn. Vind het wel een wereld van verschil met bf3, kan hier echt met moeite positieve kds halen. Heb trouwens ook al een paar keer gehad dat incomming hitmarkers niet klopten, dus dat de enemy achter me staat maar de indicatie aangeeft dat het vuur van voren komt... meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 00:55:
Toch uiteindelijk ook maar aan bf4 begonnen, kon em voor een leuk prijsje op de kop tikken bij de saturn. Vind het wel een wereld van verschil met bf3, kan hier echt met moeite positieve kds halen. Heb trouwens ook al een paar keer gehad dat incomming hitmarkers niet klopten, dus dat de enemy achter me staat maar de indicatie aangeeft dat het vuur van voren komt... meer mensen hier last van?
De hele netcode klopt van geen kanten dus wen er maar vast aan, mensen die op jou scherm niet om het hoekje kijken maar wel doen. Opeens doodvallen achter muren, schieten maar niks raken en ja ook hits krijgen van iemand die totaal ergens anders blijkt te staan dan de hitmarker en het geluid suggereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 00:55:
Op conquest als inf speler is het niet makkelijk om een positive kdr te halen, domination gaat mij beter af.

Hit detectie is redelijk maar al die rare fouten zoals hit markers die niet verschijnen of veel te laat, hit marker in eens in je scherm terwijl je niets hebt gedaan of die verkeerde hit waarschuwingen daar heeft iedereen
last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het maar moeilijk om mee te komen kwa kills, ook ontiegelijk veel cheaters tegen gekomen al op de chinese servers waar ik speel (woon in azie) zeker 1 a 2 per speel sessie.

Dat ik eigenlijk niet echt mee kan komen, soms zit ik in de top 5 soms ben ik laaste met 2 kills en 10 deaths bijvoorbeeld, terwijl ik redelijk consisten schiet. Ik kan niet goed overweg met de meeste wapens behalve de ak12 of de pwd daar krijg ik wel een aardig portie kills mee, maar dan wel alleen op korte afstand... de recoil van de meeste wapens ligt mij niet. :'(

In BF3 kon ik zowel kort als midlang kills maken met me ak74u, heerlijk snipers killen op een redelijk afstand met ironsight, nu heb ik vaak niet eens een hit, of ik heb een hit maar dan na 5 x nog een hit marker te hebben gehad leven ze nog en zijn ze inmiddels al vertrokken van hun positie en ben ik mooi het haasje ;(

Het zal natuurlijk ook met skills te maken hebben, maar zelfs met de pp2000 kan ik niets in dit spel door de enorm lage damage, waar ik in bf3 toch vaak in de top 3 stond met dit wapen kwa kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 06:22:
Ik vind het maar moeilijk om mee te komen kwa kills, ook ontiegelijk veel cheaters tegen gekomen al op de chinese servers waar ik speel (woon in azie) zeker 1 a 2 per speel sessie.

Dat ik eigenlijk niet echt mee kan komen, soms zit ik in de top 5 soms ben ik laaste met 2 kills en 10 deaths bijvoorbeeld, terwijl ik redelijk consisten schiet. Ik kan niet goed overweg met de meeste wapens behalve de ak12 of de pwd daar krijg ik wel een aardig portie kills mee, maar dan wel alleen op korte afstand... de recoil van de meeste wapens ligt mij niet. :'(

In BF3 kon ik zowel kort als midlang kills maken met me ak74u, heerlijk snipers killen op een redelijk afstand met ironsight, nu heb ik vaak niet eens een hit, of ik heb een hit maar dan na 5 x nog een hit marker te hebben gehad leven ze nog en zijn ze inmiddels al vertrokken van hun positie en ben ik mooi het haasje ;(

Het zal natuurlijk ook met skills te maken hebben, maar zelfs met de pp2000 kan ik niets in dit spel door de enorm lage damage, waar ik in bf3 toch vaak in de top 3 stond met dit wapen kwa kills.
Je zal ook even een beetje moeten wennen aan de nieuwe wapens. Ik had in het begin ook moeite een positieve KDR te halen, maar haal nu in DOM en CQS kaarten als ik voor de infantry oorlog ga toch wel nette KDRs van 2 of 3. De juiste wapens en attachments unlocken is daar een belangrijk onderdeel van, evenals wennen aan hoe het wapen zich gedraagt op korte en lange afstand.

Ik ben fan van de FAMAS met red dot, compensator en angled grip voor infantry chaos (DOM / TDM)
De MG4 met FLIR, bipod en flash hider in custom-hardcore (HC met kaart, dus de BF3 hardcore server settings) voor het betere camp- en anticampwerk (zonder 3D spotting is FLIR fenomenaal nuttig).
Voor long-range LMG gepruts heb ik de M240b met bipod en Prisma scope (en straks de M60e4 >:) )
De ACW-R met compie, holo, angled grip is m'n engineer wapen, werkt niet lekker op afstand maar op afstand heb je SRAWs dus waarom zou je je carbine dan gebruiken.
Om te snipen gebruik ik de standaard sniper met 4x scope, in "custom HC", al dan niet met demper.
De JNG-90 met FLIR en demper voor offensive recon of Domination; vooral erg handig in Rush, waar iedereen verwacht dat een attacker sniper in z'n base nutteloos ligt te zijn, terwijl ik juist m'n beacon en TUGS bij de bombsite neerkwak en defenders in de rug schiet. De reden om de JNG te nemen in plaats van die default sniper is dat ik daar geen FLIR voor heb en het zonder 3d spotten weer belangrijk is dat je snel mensen ziet. En de range van een 4x scope wil je helemaal niet hebben als je aan het aanvallen bent.

De standaard wapens die je voor elke class krijgt zijn meestal niet de beste maar zijn wel, behalve de engineer's PDWtje, makkelijk bruikbare wapens. De U100 mk5 schiet lethargisch maar hij is wel lekker accuraat, de AK12 is op langere afstanden nog steeds uitstekend bruikbaar, de standaard sniper is verder prima (sowieso weinig verschil tussen snipers, 1 hit kill als je kunt mikken en 2 hit kill als je dat niet kunt) en op de engineer zet je zo snel mogelijk de eerste carbine, de 5c. En dat ding is ook prima om mee te beginnen, zuiver genoeg, sterk genoeg, en niet al te huppelig bij volauto vuur.

Ik zou dus eerst die standaard wapens gewoon eens een stuk volspelen en leren gebruiken voor je op zoek gaat naar het beste wapen voor jouw speelstijl. De hogere ROF maakt latere wapens dodelijker dan de starter guns, maar het maakt ze ook lastig beheersbaar. De FAMAS schiet bijna twee keer zo snel als de U100 mk5, maar de U100 kun je een halve clip uit persen en je doel nog redelijk raken, terwijl je bij de FAMAS halverwege kogel zes al een serieuze dreiging voor laagvliegende trekvogels wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 08:41:
[...]

De standaard wapens die je voor elke class krijgt zijn meestal niet de beste maar zijn wel, behalve de engineer's PDWtje, makkelijk bruikbare wapens.
Thanks, veel nuttige informatie. Ik speel uitsluitend Engineer en schiet weinig met handwapens. Zit nog steeds op de standaard MX4 met enkele unlocks, maar ik schiet als een natte krant. Nu is dat ook niet mijn specialiteit (en interesse) maar in de Single Player campaigns had ik headshot na headshot met andere wapens zoals de SG553. In BF3 gebruikte ik met name de M416 en shotguns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Vanochtend zag ik dat de BF gedownload/geinstalleerd was. Even testen of die het deed en toen naar het werk. Heb nu alweer zin om naar huis te gaan en BF4 te spelen.

Dit is de eerste BF die ik koop en dus ook online kan spelen. Vroeger veel Call of Duty gespeeld, maar daar ben ik de laatste jaren ook mee gestopt.

Ben benieuwd of deze game mij kan bekoren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

@Knettergek
Ik raad je ook aan eens de LMG M249 te proberen....you gonna love it! :9

[ Voor 7% gewijzigd door MetalPool op 06-12-2013 09:33 ]

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik geef het op voor vandaag. De ene na de andere BSOD na ~15 min spelen. Sinds de dlc en patch....
Begin toch mijn vertrouwen te verliezen. Voor de DLC en patch had ik echt sporadisch crashes...

[ Voor 33% gewijzigd door ReQuiem83 op 06-12-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10 18:47
ReQuiem83 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:35:
Ik geef het op voor vandaag. De ene na de andere BSOD na ~15 min spelen. Sinds de dlc en patch....
Zelfde probleem. Wel vreemd dat het afhangt op welke server ik speel.

Ik begreep ergens dat als je 5 dec speelde je iets kreeg voor op je pistool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Donnas-A schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:33:
@Knettergek
Ik raad je ook aan eens de LMG M249 te proberen....you gonna love it! :9
QBB-95-1 is the way to go als je een LMG wilt gebruiken! Manmanman wat een heerlijk wapen is het toch!

Met Laser Sight, Stubby Grib en Heavy Barrel trouwens

[ Voor 8% gewijzigd door MisterChaoSs op 06-12-2013 09:46 ]

Pagina: 1 ... 72 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.