Is maar beter inderdaad. Je stats laten al zien dat je niet echt nuttig bezig bent met je recon kitje.SouLLeSSportal schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:00:
[...]
ik ga er maar niet op in verder, deze discussie is A. zinloos en B. al lang en breed 3x gevoerd hier.
De m98b dreigt door het SRR-91 geweld een beetje in de vergeethoek te belanden, terwijl het een strakke gun is. Scout en de 338 hier ook favoriet echter heb ik de voorbije weken alleen maar engineer gespeeld en veel gevlogen in AS (en veel gecrasht). Wordt weer tijd om ze uit het vet te halen en de beuk er in te gooien. Doel is een killstrike van 19SouLLeSSportal schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:43
m98b is mijn gouwe ouwe favorietmaar de l96 is ook wel erg fijn geluid
moet ik alleen nog een en ander voor vrijspelen. de .338 recon is ook heel apart, heel metalige knal.
love is in the air... every day and every night![]()
hmmmmmmmmm kay. als jij dat denkt.Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:48:
[...]
Is maar beter inderdaad. Je stats laten al zien dat je niet echt nuttig bezig bent met je recon kitje.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Zinloos om erop in te gaan daarnaast gebruik je amper de sniper vergeleken bij de andere wapens dus laat hem maar lekker lullenSouLLeSSportal schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:50:
[...]
hmmmmmmmmm kay. als jij dat denkt.
[ Voor 5% gewijzigd door bloodlynx op 09-12-2013 13:54 ]
drom, vanavond weer lekker snipen en het team helpen met spotten, laseren, countersnipen en tank c4 beplakken. misschien nog even lekker rustig rond vliegen met mijn remote airplane paar infi's hoofdpijn geven en jets laseren. altijd leuk. Maar uiteraard geen enkel nut voor je team.bloodlynx schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:53:
[...]
Zinloos om erop in te gaan daarnaast gebruik je amper de sniper vergeleken bij de andere wapens dus laat hem maar lekker lullen
Wat mij opvalt, is dat de dmr's die we al kenden, m39, mod11 en svd zwaar kut zijn in vergelijking met de nieuwe ace en scar sv dmr. iets met wat voor mijn gevoel wel heel toevallig elke keer zo is: ak12, ace23, een van de beste ar's, ak5c, ace 52cqb, ace21 cqb de beste carbines, srr61 beste long range (wel wat logischer)
marketing, of gewoon nieuwe wapens populair maken? vind het wel typisch.
[ Voor 27% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-12-2013 14:06 ]
SouLLeSSportal schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:57:
[...]
drom, vanavond weer lekker snipen en het team helpen met spotten, laseren, countersnipen en tank c4 beplakken. misschien nog even lekker rustig rond vliegen met mijn remote airplane paar infi's hoofdpijn geven en jets laseren. altijd leuk. Maar uiteraard geen enkel nut voor je team.
Jij bedoeld vanavond lekker bij een ammo crate campen en met je suav rond vliegen.
En een paar kills maken omdat het behoorlijk OP is
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
            Servers zijn weer up en client nu aan het updaten 888.35MB. Ga straks eerst eens oefenen met de drones op een lege server.

Daar is toch de testrange voor TecTo 

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Testrange, daar ben ik nog nooit geweest. Bedankt voor de tip.
Even geheel offtopic. Een mooie foto gear heb je in het prof segment. Bezit zelf de hele meuk vanaf 14-24 t/m 500mm van Nikon, deels omdat ik nog vanuit mijn studie aan de fotovakschool een reeks oudjes bezat ben ik bij dat merk blijven hangen. Laatste tijd veel filmen maar helaas loopt nikon daar een beetje achter t.o.v. Canon. Switchen is geen optie omdat dat te kostbaar wordt.
[ Voor 47% gewijzigd door TecTo op 09-12-2013 14:22 ]
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten...beuker19 schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:04:
[...]
Hier gelooft men niet in sprookjes.
Jij bedoeld vanavond lekker bij een ammo crate campen en met je suav rond vliegen.
Ew0ut schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:15:
[...]
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten...
Dat is waar zijn verhaal op neerkomt.
En daar vertrouw ik hem blindelings in
als het op was dan had ik het halve team daarmee afgemaakt, helaas zal dat niet gebeuren maar goed jij hebt je handen vol met het blok voor je kop te houden waar je niet vanaf wil. Tja niet mijn probleem.beuker19 schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:04:
[...]
Hier gelooft men niet in sprookjes.
Meestal is het gewoon eenduidig welke sniper het beste is, maar de SRR heeft ook wel serieus nadelen.TecTo schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:49:
[...]
De m98b dreigt door het SRR-91 geweld een beetje in de vergeethoek te belanden, terwijl het een strakke gun is. Scout en de 338 hier ook favoriet echter heb ik de voorbije weken alleen maar engineer gespeeld en veel gevlogen in AS (en veel gecrasht). Wordt weer tijd om ze uit het vet te halen en de beuk er in te gooien. Doel is een killstrike van 19
Heb daarnaast vooral met de JNG gespeeld.
Eerst maar eens de SRR onderdeeltjes lekker vrij spelen
En tegelijk natuurlijk op TS luisteren hoe KB raged
[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 09-12-2013 14:23 ]
            Niveautje hoor, als ik zo door de reactie's blader

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
            vermaak me nog prima met bf4, ik probeer me altijd nuttig te maken voor het team, capture en defend veel maar heb toch ook wel me wtf ben ik aan het doen momentjes 
 heli vliegen lukt me bv goed maar zonder co-piloot is het gewoon lastig. jets vliegen vind ik echt lastig en zeker omdat ik met jongens speel die echt goed zijn in jets vliegen en die Pwnen arme freakie zo hard dat het niet leuk meer is. gebruik die dingen zoals ik al iemand zag typen hier ook alleen om van A naar b te vliegen. K/D ratio geef ik echt geen *@# om. voor de tweakerts die niet zo veel BF4 vriendjes hebben , die mogen me altijd added 
 zelfde naam als hier maar dan met spatie tussen freakie en beakie 

YO! fucknuts! It's Probing time!
jng9 is ook wel fijn, die gebruik ik ook wel maar dan voor de middellange afstand, 100-250 meter, daarna vind ik de lagere bulletdrop en stuk hogere bullet speed van de m98b fijner. Ben er alleen nog niet over uit, heb de sv98 niet veel gebruikt nog. De bullet drop van 15(!) vs de 9,81 van de rest en 6 van de srr61 d(dit is meter per seconde ) is me toch iets te veel van het goede op lange afstand, de langzame bulletspeed van de m40a5 is ook niet ideaal.Vandread schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:22:
[...]
Meestal is het gewoon eenduidig welke sniper het beste is, maar de SRR heeft ook wel serieus nadelen.
de 338 recon kan ik maar niet echt lekker mee spelen, op een of andere manier mis ik elke keer net de hits terwijl ik toch echt goed richt. de kleine clip en matige bulletspeed helpen ook niet mee.
[ Voor 24% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-12-2013 14:38 ]
            lol ongelofelijk toch..  Had al een week helemaal nergens last meer van.  Geen crashes,  geen performance problemen helemaal niks op wat rare netcode af en toe maar daar was mee te leven.
Ik installeer net de patch, eerste ronde die ik speel crasht binnen de 2 minuten.
Bf4 stopped working
Goed bezig !

Ik installeer net de patch, eerste ronde die ik speel crasht binnen de 2 minuten.
Bf4 stopped working
Goed bezig !
tja in development kan 1 bug oplossen, resulteren in 2 nieuwe bugsSkybullet schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:39:
lol ongelofelijk toch.. Had al een week helemaal nergens last meer van. Geen crashes, geen performance problemen helemaal niks op wat rare netcode af en toe maar daar was mee te leven.
Bf4 stopped working
Goed bezig !![]()
            Iemand hier die handig is met BF3/BF4 server beheer en met name Procon Rulz regelsets?
Ik blijf moeite hebben om de code voor elkaar krijgen.
(en ja ik heb al heel wat forum/handleiding uurtjes erop zitten).
            Ik blijf moeite hebben om de code voor elkaar krijgen.
(en ja ik heb al heel wat forum/handleiding uurtjes erop zitten).
            Wat wil je doen en wat lukt niet?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
            leuke filmpje van jack.. vooral dat begin.. WHAT DOES IT MEAN?

[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 09-12-2013 14:49 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
            Ik wil het topic niet vervuilen dus mag ook wel via PM maar ik post het toch maar dan.
Ik wil de server zo inrichten dat je alleen kills mag maken met pistol/melee/environment damage (exploderende vaten).
Bij andere wapens wordt je auto killed door de admin en krijg je een waarschuwings bericht.
Het kick/ban verhaal laat ik nu even buiten beschouwing.
Nu heb ik het pistol verhaal al wel voor elkaar met deze regel:
On Kill;Not Damage Handgun;Not Damage DamageArea;Not Damage Melee; Kill 100
En dit werkt ook niet, hoewel het in de handleiding staat (als ik het goed begrepen heb)
On Kill;Not Damage Handgun/Not Damage DamageArea/Not Damage Melee; Kill 100
Wat doe ik verkeerd?
p.s. Ja ik weet dat het officieel niet mag en ja wij vinden dat af en toe gewoon erg leuk om te doen, het is een utidaging namelijk

Ik wil de server zo inrichten dat je alleen kills mag maken met pistol/melee/environment damage (exploderende vaten).
Bij andere wapens wordt je auto killed door de admin en krijg je een waarschuwings bericht.
Nu heb ik het pistol verhaal al wel voor elkaar met deze regel:
- On Kill;Not Damage Handgun; Kill 100
 - On Kill;Not Damage Handgun; Say only pistol %p% !

En dit werkt ook niet, hoewel het in de handleiding staat (als ik het goed begrepen heb)
Wat doe ik verkeerd?
p.s. Ja ik weet dat het officieel niet mag en ja wij vinden dat af en toe gewoon erg leuk om te doen, het is een utidaging namelijk
[ Voor 20% gewijzigd door Gman op 09-12-2013 14:53 ]
top tip, gebruik gewoon het forum van procon zelf, daar zitten alle experts op dit gebiedGman schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:51:
Ik wil het topic niet vervuilen dus mag ook wel via PM maar ik post het toch maar dan.
Nu heb ik het pistol verhaal al wel voor elkaar met deze regel:Maar dit werkt niet:
- On Kill;Not Damage Handgun; Kill 100
 - On Kill;Not Damage Handgun; Say only pistol %p% !

Wat doe ik verkeerd?
Verwijderd
            Bij mij wordt het updaten continue gepauzeerd. Origin afsluiten en opnieuw opstarten heeft geen effect, net zoals rebooten. Meer personen hier last van?

On Kill;Not Damage Handgun;Not Damage DamageArea;Not Damage Melee;Kill 100
In principe zou bovenstaande moeten werken mits DaamgeArea en Melee beiden herkend worden door Procon Rulz. Die tweede manier lijkt me niet de juiste notatie, de ";" ertussen lijkt me noodzakelijk.
                    In principe zou bovenstaande moeten werken mits DaamgeArea en Melee beiden herkend worden door Procon Rulz. Die tweede manier lijkt me niet de juiste notatie, de ";" ertussen lijkt me noodzakelijk.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
            De oplossing:
- Close Origin
- Create a textfile on your desktop and put in the following lines:
[connection]
EnvironmentName=production
[Feature]
CdnOverride=akamai
- Save the textfile as 'EACore.ini'
- Start Origin; A windows pops up: click on yes (Origin is using the custome file now)
- Continue the download with full speed"
################# To deactivate the R&D mode: #################
- close Origin
- Go to your Origin Folder and delete 'EACore.ini'
- Move the file from the Desktop to any other folder and start Origin
            - Close Origin
- Create a textfile on your desktop and put in the following lines:
[connection]
EnvironmentName=production
[Feature]
CdnOverride=akamai
- Save the textfile as 'EACore.ini'
- Start Origin; A windows pops up: click on yes (Origin is using the custome file now)
- Continue the download with full speed"
################# To deactivate the R&D mode: #################
- close Origin
- Go to your Origin Folder and delete 'EACore.ini'
- Move the file from the Desktop to any other folder and start Origin
heb ook wil niks geen download en na tijd krijg ik melding BF4 patch misluktVerwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:00:
Bij mij wordt het updaten continue gepauzeerd. Origin afsluiten en opnieuw opstarten heeft geen effect, net zoals rebooten. Meer personen hier last van?
die textfile is dat in NL Nieuw tekstdocument ? die ik moet maken ?
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Verwijderd
            De stappen volgen zoals beschreven. Mogelijk moet je bovenstaande actie 2x herhalen. Was bij mij wel nodig in elk geval.

Ik kan vrij weinig nadelen opnoemen van de de srr-61, alleen op bulletspeed legt hij het af tegen de m98b. Op de afstanden 50-250 spelen ze identiek, maar de srr wint aan terein vanaf 250-750 door zijn lagere dropoff waardoor je sneller kan richten op iemand die op een ongewone afstand zit. Daarboven is de bulletspeed van de m98b weer in het voordeel, omdat je als tegenstander kan anticiperen op een inkomende bullet. In bf3 kon je ze onzichtbaar schieten, maar dat werkt niet meer in bf4.Vandread schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:22:
[...]
Meestal is het gewoon eenduidig welke sniper het beste is, maar de SRR heeft ook wel serieus nadelen.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
            Ennnnn weer een glitch op locker, vooral in een baserape gaat dit een vervelende worden ;p. https://www.youtube.com/watch?v=YrXDOsI69O8

Snap niet dat DICE hier geen onzichtbare muren heeft gebruikt. Dan weet je 100% zeker dat dit niet op gaat treden.NielsEngelman schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:04:
Ennnnn weer een glitch op locker, vooral in een baserape gaat dit een vervelende worden ;p. https://www.youtube.com/watch?v=YrXDOsI69O8
thanks voor de fixVerwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:01:
De stappen volgen zoals beschreven. Mogelijk moet je bovenstaande actie 2x herhalen. Was bij mij wel nodig in elk geval.
Idd, ik heb expres niet gepost hoe je hier komt, straks staat het hele team bovenop zo'n berg. Maar dit is weer een teken dat de game gewoon weer niet af was.Tsurany schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:07:
[...]
Snap niet dat DICE hier geen onzichtbare muren heeft gebruikt. Dan weet je 100% zeker dat dit niet op gaat treden.
            Ik vind dat buiten gedeelte zowiezo een troep. Ik geloof ook dat er clientside sneeuwstormen zijn, dus soms kan je zelf niks zien terwijl de ander je neermaait (?)
Veel te campheavy buiten, terwijl het juist voor flanken gebruikt hoort te worden

Veel te campheavy buiten, terwijl het juist voor flanken gebruikt hoort te worden
Veel spelers vinden Locker niet voor niets de map om snel aan kills/punten te komen.NielsEngelman schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:04:
Volgens mij niet clientside maar de wind verandert op basis van punten waardoor je soms de wind in de rug hebt en alles kan zien terwijl je tegenstander geen hand voor ogen ziet.kevz schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:18:
Ik vind dat buiten gedeelte zowiezo een troep. Ik geloof ook dat er clientside sneeuwstormen zijn, dus soms kan je zelf niks zien terwijl de ander je neermaait (?)
Onzin. Zulke glitchers kom je zelden tegen en ze hebben zelden veel punten juist omdat glitchen op deze manier meer kost dan het oplevert.TecTo schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:20:
[...]
Veel spelers vinden Locker niet voor niets de map om snel aan kills/punten te komen.
Verwijderd
Ik had precies hetzelfde! Speel paracel storm, spawn op me squadmate, kruip in 1 van die gangen om me te verschuilen en hup, Crash! Gaat lekker EA!Skybullet schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:39:
lol ongelofelijk toch.. Had al een week helemaal nergens last meer van. Geen crashes, geen performance problemen helemaal niks op wat rare netcode af en toe maar daar was mee te leven.
Bf4 stopped working
Goed bezig !![]()
Wij zullen het wel nooit eens worden maar vooral de geroutineerde spelers naaien zo een ander een oor aan en ontkennen dat het voordeel oplevert. De eerste stap tot oneerlijk spel is met vriendjes unlocks halen de tweede stap om een glitch junk te worden is zo gezet. Zeker als K/D je ding isTsurany schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:21:[/b]
Onzin. Zulke glitchers kom je zelden tegen en ze hebben zelden veel punten juist omdat glitchen op deze manier meer kost dan het oplevert.
Als glitchen geen voordeel oplevert snap ik niet dat men zich er zo druk om maakt. Misschien moet je even googlen en/of youtube bezoeken dan zie je hoe zakkenwassers hier gebruik van maken,
[ Voor 15% gewijzigd door TecTo op 09-12-2013 16:30 ]
            Thnx for fix download .. hij is nu bezig Ik heb zelfs de installatie ongedaan gemaakt en niks werkte 
 .

Mwah, zodra ik zoiets door heb ben ik de eerste die ze van die berg af gaat halen. Het zal even voor de K/D goed zijn, maar ik denk dat je meer kills binnen kan harken door indoors te flanken en 8 man neer te maaien. Hogere SPMTecTo schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:25:
[...]
Wij zullen het wel nooit eens worden maar vooral de geroutineerde spelers naaien zo een ander een oor aan en ontkennen dat het voordeel oplevert. De eerste stap tot oneerlijk spel is met vriendjes unlocks halen de tweede stap om een glitch junk te worden is zo gezet. Zeker als K/D je ding is
Grenade spam, M320, Airburst, RPG's, zal toch niet zo ingewikkeld zijn om ze te killen?
Of als je het grappig vind, smoke spammen totdat ze ragequitten
Nu noem je allemaal manieren om kills te maken die ik niet toepas. Daarom heb ik een hekel aan metro/locker maps waar iedereen als een bezetene te keer gaat. Gooi er ook nog een med kit tussen en de punten rammelen vanzelf binnen. Mij teveel Quake stijl.kevz schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:31:
[...]
Grenade spam, M320, Airburst, RPG's, zal toch niet zo ingewikkeld zijn om ze te killen?
Mee eens. Ik heb het dan ook over glitchers.TecTo schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:35:
[...]
Nu noem je allemaal manieren om kills te maken die ik niet toepas. Daarom heb ik een hekel aan metro/locker maps waar iedereen als een bezetene te keer gaat. Gooi er ook nog een med kit tussen en de punten rammelen vanzelf binnen. Mij teveel Quake stijl.
Verder is nadespam een iets minder groot probleem op 24-32 man servers. Sommige mensen willen hier nog wel eens miepen over spam terwijl ze op een 48-64 man Locker server spelen, dan vraag je er ook gewoon om heh
Je bent constant op zoek naar redenen om bepaalde spelers hier onderuit te kunnen halen en te kunnen beledigen en je haalt hier de meest vreemde redenaties bij. Kennelijk is enkel jouw speelstijl volgens jouw regels goed en de rest niet. Prima, maar ga dit dan niet opdringen bij anderen.TecTo schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:25:
[...]
Wij zullen het wel nooit eens worden maar vooral de geroutineerde spelers naaien zo een ander een oor aan en ontkennen dat het voordeel oplevert. De eerste stap tot oneerlijk spel is met vriendjes unlocks halen de tweede stap om een glitch junk te worden is zo gezet. Zeker als K/D je ding is
Ik ontken daarnaast niet dat het voordeel oplevert. Ik ontken wel dat dit een van de redenen is dat mensen veel op Operation Locker spelen. Het levert te weinig punten op om echt interessant te zijn, kost teveel moeite om te bereiken en is doodsaai om te doen. Ik heb nog nooit iemand zo hoog zien klimmen en daar een ronde lang zien blijven zitten. Meestal worden ze na de eerste paar kills er direct weer afgeschoten.
Nadespam ontwijk je ook al door flink te flanken, dat scheelt ook enorm veel. Dat is juist waarom ik Operation Locker leuk vind, flink veel punten scoren door te flanken en de vijand in de rug te grijpen. Campen en nadespam is even leuk aangezien de meesten te dom zijn om nades goed te gebruiken maar daarna gaat het ook vervelen.kevz schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:37:
Verder is nadespam een iets minder groot probleem op 24-32 man servers. Sommige mensen willen hier nog wel eens miepen over spam terwijl ze op een 48-64 man Locker server spelen, dan vraag je er ook gewoon om heh
[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 09-12-2013 16:40 ]
- DaniëlWW2
 - Registratie: November 2009
 - Niet online

Dat is logica. Volgens mij heb jij toch lang genoeg BF gespeeld om te weten dat DICE daar niet aan doet.Tsurany schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:07:
[...]
Snap niet dat DICE hier geen onzichtbare muren heeft gebruikt. Dan weet je 100% zeker dat dit niet op gaat treden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
            Gistere eindelijk een Rush server gevonden met increased ticket count eerste map die we spelen, locker met 64man.. dat is niet eens in de buurt van leuk 
 snap niet hoe mensen dat leuk vinden met al die M320 granaten C4 en andere die boem doen.

Lol, nee, natuurlijk is die (glitch) spot geen reden om operation locker te spelen. Een RGO impact is zo gegooid en daarbij, zo veel kills pak je daar niet. In competitive matches zie je het nog wel eens om als spawnpoint te fungeren, maar ook dat werkt matig.Tsurany schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:39:
Ik ontken daarnaast niet dat het voordeel oplevert. Ik ontken wel dat dit een van de redenen is dat mensen veel op Operation Locker spelen. Het levert te weinig punten op om echt interessant te zijn, kost teveel moeite om te bereiken en is doodsaai om te doen. Ik heb nog nooit iemand zo hoog zien klimmen en daar een ronde lang zien blijven zitten. Meestal worden ze na de eerste paar kills er direct weer afgeschoten.
Op no explosive servers, met mensen die weten wat ze doen, met 24 tot 48 players is Operation Locker de meest intense vuurgevechten om vlaggen. Nét genoeg flank mogelijkheden om nooit vast te komen te zitten en nét te weinig zodat er wel constant aktie is zonder dat iedereen achterin ligt met een sniper of constant bij de aktie weg rent om de verst mogelijke vlag te cappen.Nadespam ontwijk je ook al door flink te flanken, dat scheelt ook enorm veel. Dat is juist waarom ik Operation Locker leuk vind, flink veel punten scoren door te flanken en de vijand in de rug te grijpen.
            [quote]A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:51:
[...]
Lol, nee, natuurlijk is die (glitch) spot geen reden om operation locker te spelen. Een RGO impact is zo gegooid en daarbij, zo veel kills pak je daar niet. In competitive matches zie je het nog wel eens om als spawnpoint te fungeren, maar ook dat werkt matig.
[...]
Ik heb hier meerdere malen potjes meegemaakt op locker (no explosives) dat de enemy's maar bleven komen op flag E. Ze hadden er gewoon een spawnbeacon geplaatst die je vanaf de grond niet kapot kan schieten. Doordat we constant terug moesten hebben we de potjes constant verloren

[...]
Lol, nee, natuurlijk is die (glitch) spot geen reden om operation locker te spelen. Een RGO impact is zo gegooid en daarbij, zo veel kills pak je daar niet. In competitive matches zie je het nog wel eens om als spawnpoint te fungeren, maar ook dat werkt matig.
[...]
Ik heb hier meerdere malen potjes meegemaakt op locker (no explosives) dat de enemy's maar bleven komen op flag E. Ze hadden er gewoon een spawnbeacon geplaatst die je vanaf de grond niet kapot kan schieten. Doordat we constant terug moesten hebben we de potjes constant verloren
Dat vind ik nog niet erg.Dazzyreil schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:50:
Gistere eindelijk een Rush server gevonden met increased ticket count eerste map die we spelen, locker met 64man.. dat is niet eens in de buurt van leuksnap niet hoe mensen dat leuk vinden met al die M320 granaten C4 en andere die boem doen.
Maar die rondstuiterende LVg granaten, die zijn iritant.
Blijft een leuke map operation locker.
De update loopt bij mij nu soepel, zonder extra map aan te maken.
je kan bijna altijd flanken via de buitenkant, gebruik eens de smoke granaten, heel effectief nu ze ook daadwerkelijk je verhullen en niet gespot kan worden.Dazzyreil schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:50:
Gistere eindelijk een Rush server gevonden met increased ticket count eerste map die we spelen, locker met 64man.. dat is niet eens in de buurt van leuksnap niet hoe mensen dat leuk vinden met al die M320 granaten C4 en andere die boem doen.
Vul het maar in zoals je wilt en kennelijk voel jij je aangesproken. De regel wie de schoen past ...... Dring niemand mijn speelstijl op en als gamers op een gemakzuchtige manier unlocks behalen dan zeg ik daar wat van. Wat betreft geen gelegenheid voorbij laten gaan om.... zou ik even je eigen postings nalezen over de reconTsurany schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:39:
[...]
Je bent constant op zoek naar redenen om bepaalde spelers hier onderuit te kunnen halen en te kunnen beledigen en je haalt hier de meest vreemde redenaties bij. Kennelijk is enkel jouw speelstijl volgens jouw regels goed en de rest niet. Prima, maar ga dit dan niet opdringen bij anderen.
[...]
Nadespam ontwijk je ook al door flink te flanken, dat scheelt ook enorm veel. Dat is juist waarom ik Operation Locker leuk vind, flink veel punten scoren door te flanken en de vijand in de rug te grijpen. Campen en nadespam is even leuk aangezien de meesten te dom zijn om nades goed te gebruiken maar daarna gaat het ook vervelen.
Wil je een zo hoog mogelijke K/D dan is dat een prima doel om voor te spelen maar voor mij pas respect als je de moeite neemt om er iets voor te doen. Is mijn mening niet meer en niet minder. Dat jij er anders over denkt is jouw mening en een andere spelopvatting hebt vind ik prima.
Incendiary is ook totale chaos in locker, daarmee confuse je heel die groep, als je dan met een squad bent in 1x erop afrennen en 1 voor 1 afknallen.SouLLeSSportal schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:02:
[...]
je kan bijna altijd flanken via de buitenkant, gebruik eens de smoke granaten, heel effectief nu ze ook daadwerkelijk je verhullen en niet gespot kan worden.
Het zijn uiteindelijk de snipers achterin die irrietant zijn, alhoewel als 1 van je squads smoke verderop gooit heb je ze allemaal tegen de grond, vaak op die manier gespeeld.
Je moet zijn stats als sniper eens zien.. Teamplay en skill is ver te zoeken
[ Voor 8% gewijzigd door fynrd1 op 09-12-2013 17:38 ]
            Dat er die glitch in Locker zit deert mij niet zo, 't is toch de slechtste map in de game  

Android developer & dürüm-liefhebber
Ik hoef in ieder geval geen tank superiority te spelen voor een paar goedkope sniper killsfynrd1 schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:37:
[...]
Je moet zijn stats als sniper eens zien.. Teamplay en skill is ver te zoekenGeen wonder dat hij zo over de class denkt.
Jij hebt veel Rush gespeeld en maar een win percentage van 45% en een k/d 3 en maar
5 mcom attacker ribbons in meer dan 600 potjes
Jij bent precies het type sniper waar iedereen zo'n hekel aan heeft
[ Voor 4% gewijzigd door Gropah op 09-12-2013 21:25 ]
70% v/d headshots onder de 250m, bijna 3k aan spotbonusses, nee ik sta niet bij de mcoms is mijn taak nietbeuker19 schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:19:
[...]
Ik hoef in ieder geval geen tank superiority te spelen voor een paar goedkope sniper kills![]()
Jij hebt veel Rush gespeeld en maar een win percentage van 45% en een k/d 3 en maar
5 mcom attacker ribbons in meer dan 600 potjes![]()
Jij bent precies het type sniper waar iedereen zo'n hekel aan heeftlekker voor de easy kills gaan maar als er een mcom gearmed/disarmed moet worden ben je geen velden of wegen te bekennen.
[ Voor 13% gewijzigd door Gropah op 09-12-2013 21:26 ]
uhh deze zeker nog niet gezien?DanielWW2 schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:48:
[...]
Dat is logica. Volgens mij heb jij toch lang genoeg BF gespeeld om te weten dat DICE daar niet aan doet.
Je weet dat een MCOM attacker ribbon enkel verdiend kan worden door minimaal 4 MCOM's te vernietigen in rush? Niet bepaald een graadmeter aangezien er per ronde maar 8 MCOM's zijn. Dan moet je dus in een ronde 50% van de MCOM's vernietigen terwijl er nog 15 andere spelers zijn die datzelfde zouden moeten proberen. De kans dat je er daadwerkelijk vier per ronde succesvol vernietigd is erg klein.beuker19 schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:19:
[...]
Ik hoef in ieder geval geen tank superiority te spelen voor een paar goedkope sniper kills![]()
5 mcom attacker ribbons in meer dan 600 potjes![]()
Jij bent precies het type sniper waar iedereen zo'n hekel aan heeftlekker voor de easy kills gaan maar als er een mcom gearmed/disarmed moet worden ben je geen velden of wegen te bekennen.
[ Voor 3% gewijzigd door Gropah op 09-12-2013 21:26 ]
En wat verwacht je nu dan een applaus omdat je ook wel eens spot?fynrd1 schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:34:
[...]
70% v/d headshots onder de 250m, bijna 3k aan spotbonusses, nee ik sta niet bij de mcoms is mijn taak niet. Tank superiority erbij halen is dat weer je ultieme manier om je zwaktebod te tonen?
Jij maakt in een potje rush niet het verschil anders had je wel vaker gewonnen en ik denk dat het team jou had ingeruild voor elke andere class ze waarschijnlijk wel gewonnen hadden.
zelfs ik heb al meer dan 200 spot ribbons dus zo moeilijk is het als andere class ook niet.
En hoezo is het erbij halen van Tank superiority nu weer onzin ?
Het toont aan dat het sniper volk of het nu in BF3 of BF4 is altijd opzoek is naar de easy kills en gamemodus waar je het makkelijkst de easy kills kan maken.
Maar om het even iets duidelijker te maken uit zijn BF4 statsTsurany schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:47:
[...]
Je weet dat een MCOM attacker ribbon enkel verdiend kan worden door minimaal 4 2 MCOM's te vernietigen in rush? Niet bepaald een graadmeter aangezien er per ronde maar 8 MCOM's zijn. Dan moet je dus in een ronde 50% van de MCOM's vernietigen terwijl er nog 15 andere spelers zijn die datzelfde zouden moeten proberen. De kans dat je er daadwerkelijk vier per ronde succesvol vernietigd is erg klein.
MCOM defend kills 9
[ Voor 26% gewijzigd door Gropah op 09-12-2013 21:27 ]
het is 2 mcoms in bf4Tsurany schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:47:
[...]
Je weet dat een MCOM attacker ribbon enkel verdiend kan worden door minimaal 4 MCOM's te vernietigen in rush? Niet bepaald een graadmeter aangezien er per ronde maar 8 MCOM's zijn. Dan moet je dus in een ronde 50% van de MCOM's vernietigen terwijl er nog 15 andere spelers zijn die datzelfde zouden moeten proberen. De kans dat je er daadwerkelijk vier per ronde succesvol vernietigd is erg klein.
ik ben niet zo hoogmoedig om te denken dat IK het verschil kan maken voor het team. Je win/loss ratio is zo makkelijk op te schroeven door gewoon te switchen van team, en kan zodoende alles verbloemen.beuker19 schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:49:
[...]
En wat verwacht je nu dan een applaus omdat je ook wel eens spot?
Jij maakt in een potje rush niet het verschil anders had je wel vaker gewonnen en ik denk dat het team jou had ingeruild voor elke andere class ze waarschijnlijk wel gewonnen hadden.
zelfs ik heb al meer dan 200 spot ribbons dus zo moeilijk is het als andere class ook niet.
En hoezo is het erbij halen van Tank superiority nu weer onzin ?
Het toont aan dat het sniper volk of het nu in BF3 of BF4 is altijd opzoek is naar de easy kills en gamemodus waar je het makkelijkst de easy kills kan maken.
[ Voor 9% gewijzigd door Gropah op 09-12-2013 21:28 ]
Winning team joiners zijn nog erger dan wat dan ookfynrd1 schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:54:
[...]
ik ben niet zo hoogmoedig om te denken dat IK het verschil kan maken voor het team. Je win/loss ratio is zo makkelijk op te schroeven door gewoon te switchen van team, en kan zodoende alles verbloemen.
Zulke gasten kan ik echt wel van kotsen bah.
Je kunt ook heel makkelijk winnen door gewoon ptfo te spelen en dan heb je het echt wel zelf in de hand.
[ Voor 40% gewijzigd door Gropah op 09-12-2013 21:31 ]
- DaniëlWW2
 - Niet online

Jawel. Dit is trouwens ook geel logica hoor.SouLLeSSportal schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:45:
[...]
uhh deze zeker nog niet gezien?
[video]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
            @ beuker19.
Kerel windt je niet zo op, het is een spel.
Iedereen gaat dat spelen op zijn eigen manier, en iedereen heeft ook het recht dat te doen
Zolang het in de game zit en geen bug/glitch/cheat is mag je het spelen en gebruiken.
Mensen spelen een computerspel voor hun plezier, en iedereen haalt er op zijn eigen manier plezier uit.
De een vindt het geweldig om op een dak of heuvel te liggen om te snipen, de ander door de hele ronde een helicopter te vliegen, de ander om rond te rennen met een grenade launcher.
De een wil graag voor het team spelen om te winnen, en de ander interesseert het niet of hij wint of verliest en kijkt niet eens naar de stats op battlelog als hij maar die ronde met een eod bot een 360 noscope heeft gedaan op een tank.
Only in bf4, duizenden manieren om iets te doen. En jij gaat hier uit je plaat als mensen niet volgens jouw ene manier spelen...

Iedereen gaat dat spelen op zijn eigen manier, en iedereen heeft ook het recht dat te doen
Zolang het in de game zit en geen bug/glitch/cheat is mag je het spelen en gebruiken.
Mensen spelen een computerspel voor hun plezier, en iedereen haalt er op zijn eigen manier plezier uit.
De een vindt het geweldig om op een dak of heuvel te liggen om te snipen, de ander door de hele ronde een helicopter te vliegen, de ander om rond te rennen met een grenade launcher.
De een wil graag voor het team spelen om te winnen, en de ander interesseert het niet of hij wint of verliest en kijkt niet eens naar de stats op battlelog als hij maar die ronde met een eod bot een 360 noscope heeft gedaan op een tank.
Only in bf4, duizenden manieren om iets te doen. En jij gaat hier uit je plaat als mensen niet volgens jouw ene manier spelen...
Dat is wel iets wat ik juist in het bijzonder leuk aan rush vind, soms KAN je het verschil maken door tactische keuzes te maken. Levert erg spannende stukken en "Only in BF" momenten op. Helaas in BF4 wel wat minder dan BF3 vooralsnog.fynrd1 schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:54:
[...]
ik ben niet zo hoogmoedig om te denken dat IK het verschil kan maken voor het team. Je win/loss ratio is zo makkelijk op te schroeven door gewoon te switchen van team, en kan zodoende alles verbloemen.
[ Voor 11% gewijzigd door Gropah op 09-12-2013 21:29 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Als ik er nu plezier aan heb om er over te zeuren dan ?Skybullet schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:12:
@ beuker19.
Nee omdat je het niet durft je te bang bent om een keer dood te gaan.fynrd1 schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:54:
[...]
Je kunt in Rush echt wel in je 1tje het verschil maken als je maar wil.
Jij als sniper kan bijv. een spawn becon achter de linies krijgen en daar door heeft je squad een groot voordeel.
Of als een gek bij de laatste paar tickets naar de mcom rushen in een tank om nog te armen
Kunnen of willen is een groot verschil hé
[ Voor 32% gewijzigd door Gropah op 09-12-2013 21:32 ]
Ja in BF3 is het na lange tijd ook gepatched naar 2 MCOM's.SouLLeSSportal schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:52:
[...]
het is 2 mcoms in bf4maar sowieso een debiele ribbon, alles wat je doet naast het daadwerkelijk armen van een mcom is niet van belang. om te zorgen dat een persoon die mcom kan armen moet je ook veel doen, vaak is dat veel belangrijker maar kijg je niks voor.
start -> Origin -> rechts klik -> bestandslocatie openen -> EACore.ini moet daar in die folder staanjroersma schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:07:
Kan de 'EACore.ini' nergens meer vinden.
Zijn frustratie is best wel terrecht om heel eerlijk tezijn, het gebeurd bij mij ook gewoon te vaak dat ik een bom plant en probeer te verdedigen en i.p.v. dat mijn squad leden op me spawnen ze ergens een beetje zitten te campen en voor de kills gaan.Skybullet schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:12:
@ beuker19.
Die mensen zouden gewoon niet meer de optie rush in hun browser mogen krijgen.
Lekker boeiend dat je mensen kan killen waar ze spawnen en een k.d van 3 kan krijgen door een beetje te gaan lopen campen.
Je kan ook gewoon samenwerken en die boms planten en een prima k/d halen en de game winnen!
- DaniëlWW2
 - Niet online

Wait, there is a patch?  

Ik had geen idee totdat ik per ongeluk Origin opende en die begon te downloaden.

Ik had geen idee totdat ik per ongeluk Origin opende en die begon te downloaden.
dat kan, dat is jouw visie op hoe jij speelt. Persoon B zal zeggen dat hij die ronde de persoon wilde zijn die de levellution voor elkaar kreeg, en Persoon C zal zeggen dat hij zijn jeep x km heeft kunnen lanceren met een mijn, Persoon D zal megatrots zijn op zijn headshot op 562 meter afstand..bloodlynx schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:27:
[...]
Zijn frustratie is best wel terrecht om heel eerlijk tezijn, het gebeurd bij mij ook gewoon te vaak dat ik een bom plant en probeer te verdedigen en i.p.v. dat mijn squad leden op me spawnen ze ergens een beetje zitten te campen en voor de kills gaan.
Die mensen zouden gewoon niet meer de optie rush in hun browser mogen krijgen.
Lekker boeiend dat je mensen kan killen waar ze spawnen en een k.d van 3 kan krijgen door een beetje te gaan lopen campen.
Je kan ook gewoon samenwerken en die boms planten en een prima k/d halen en de game winnen!
Nergens staat voorgeschreven hoe je het spel moet spelen, welke gamemode dan ook.
En ragen op spelers die het niet volgens jouw manier doen is echt heel diep triest
Yep:DanielWW2 schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:32:
Wait, there is a patch?![]()
http://battlelog.battlefi...view/2955065670201033581/EDIT:
Inserted mention of the "Shot behind cover when changing stance" fix. This was missing in the original post.
Dec 9 PC Game Update Notes
Shot behind cover when changing stance
Sometimes the character stance could get into a multiple frame desync and be part of the problem where you got shot even though your character was actually behind cover. This would mostly affect players doing transitions into crouch and prone as well as moving when crouched. The impact was smaller in a standing stance. This bug fix eliminates this particular desync issue.
We have also increased the camera height when crouching and moving to more accurately reflect the actual height of your soldier in that stance (the first person camera was too low when crouching and moving, resulting in that you had a poor representation of how much of your soldier that was actually out of cover.)
-Fixed one of the most frequently occurring client crashes
-Fixed broken collision on containers with open doors. The bug previously made grenades bounce back even though the doors were open.
-Fixed a bug in Defuse mode where defenders could win the round by killing all the attackers without disarming the bomb, if the bomb was disarmed in the previous round.
-Miscellaneous stability fixes further reducing the number of client crashes
-Fixed side gunner jitter when aiming in attack boats & transport helicopters
-Fixed some instances of frame rate drops when shooting at large Levolution objects after they have been destroyed (like the radar dish on Rogue Transmission)
-Fixed broken aiming for passengers on the China Rising dirt bike
-Fixed a bug where the sound when capturing a flag was not playing correctly
-Removed a bug that would double save during MP round transition and SP level transition. This fix will reduce the occurrence of corrupted save files.
En ook een server update:
http://battlelog.battlefi...view/2955065220950157129/We're rolling out a new server update starting at 11AM UTC Dec 9. During this deploy for a few hours, BF4 multiplayer on PC will be unavailable. At the same time, we're rolling out a new game update on PC [battlelog.battlefield.com].
R15 Server Update Notes
-Various server side crash fixes, including the top seen crashes on R14
-Activated the reservedSlotsList.aggressiveJoin command that enables VIP players and server administrators directly joining full servers
-Client patch compatibility to make servers compatible with the Dec 09 client update
            Ik begin wat beter te worden in de main battle tank, alleen probeer nog steeds mn ideale setup te vinden.
Ik heb nu :
SABOT Shell
Canister Shell
Reactive Armor
Active Protection
en zoom.
Ik erger me veel aan de range van de canister shell in bf4(bf3 was veel beter)
Maar als iemand nog tips heeft hoor ik ze graag.
                    Ik heb nu :
SABOT Shell
Canister Shell
Reactive Armor
Active Protection
en zoom.
Suh dude
HE Shellpannekoek141 schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:52:
Ik begin wat beter te worden in de main battle tank, alleen probeer nog steeds mn ideale setup te vinden.
Ik heb nu :
SABOT Shell
Canister Shell
Reactive Armor
Active Protection
en zoom.
HMG
Reactive Armor
Thermal Optics
Active Protection
HE Shell doet het meeste damage tegen vehicles EN infantry.
Enige nadeel is de drop, waardoor heli's uit de lucht knallen wat lastiger word, maar alles went.
Sabot en AP shells one-shotten sowiezo een heli niet.
Canister shell is troep, HMG snipe je mensen mee aan de andere kant van de map, verder damage je er light vehicles mee.
Thermal Optics vind ik belangrijk om mines & infantry makkelijker mee te spotten, zoom verknoeit mijn aim.
Whoa thanks man ! ga het gauw proberenunfor schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:57:
[...]
HE Shell
HMG
Reactive Armor
Thermal Optics
Active Protection
Enige nadeel is de drop, waardoor heli's uit de lucht knallen wat lastiger word, maar alles went.
Canister shell is troep, HMG snipe je mensen mee aan de andere kant van de map, verder damage je er light vehicles mee.
Thermal Optics vind ik belangrijk om mines & infantry makkelijker mee te spotten, zoom verknoeit mijn aim.
Suh dude
Maar die Sabot shells disablen een chopper wel wat nog vaak genoeg resulteert in een double killunfor schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:57:
[...]
HE Shell
HMG
Reactive Armor
Thermal Optics
Active Protection
HMG vond ik in het begin bagger misschien toch een keer proberen nu de hitreg iets beter is.
[ Voor 74% gewijzigd door Gropah op 09-12-2013 22:27 ]
Oh sorry 1.46beuker19 schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:13:
[...]
Wel even bij de feiten houden ik verzin ook geen stats van jou.
[...]
Maar die Sabot shells disablen een chopper wel wat nog vaak genoeg resulteert in een double kill![]()
HMG vond ik in het begin bagger misschien toch een keer proberen nu de hitreg iets beter is.
Dit, alleen ben ik zelf meer van de LMG als er wat meer poppetjes lopen. IRNV vind ik trouwens wel zwaar bagger op welk voertuig dan ookunfor schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:57:
[...]
HE Shell
HMG
Reactive Armor
Thermal Optics
Active Protection
Is de TV-missile view van de attack boat bij jullie ook een beetje vreemd ingesteld? De camera duikt dan achter de main gun waardoor je geen zak ziet tenzij je de raket afschiet, nogal vervelend als je een beetje in de richting wil sturen/richten.
if (!coffee) { 
Work = false; }
IRNV is bagger, Thermal Vision daarintegen..naaitsab schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:28:
[...]
Dit, alleen ben ik zelf meer van de LMG als er wat meer poppetjes lopen. IRNV vind ik trouwens wel zwaar bagger op welk voertuig dan ook
Verwijderd
Pretty much my setup, vooral Zoom. Gebruik alleen nooit Canister. Da's voor infantry. In plaats daarvan Guided Missiles of Staff Shell. Reactive Armor switch ik weleens met Autoloader.pannekoek141 schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:52:
Ik heb nu :
SABOT Shell
Canister Shell
Reactive Armor
Active Protection
en zoom.
Ik gebruik nu sabot, ipv de he want die is echt supersloom and droppen sneller dan skrillex zijn beats.Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:29:
[...]
Pretty much my setup, vooral Zoom. Gebruik alleen nooit Canister. Da's voor infantry. In plaats daarvan Guided Missiles of Staff Shell. Reactive Armor switch ik weleens met Autoloader.
ja meer damage maar als ik elke keer 2x extra moet schieten op langere afstand heb ik met de sabot a 3 hits ipv 1 en dat is +/-70 damage als alles raakt.
altijd reactive, houd je tank het veel langer vol
HMG >lmg, alleen in de city maps wil ik nog wel eens de lmg nemen maar voor de grotere maps,altijd hmg.
en active protection tegen die pesky jets met hun guided rockets etc.
Ik weet het nog niet, de eerste game na de patch crashte na 5 minuten met een sound loop wat ik nog nooit heb gehad in bf4.Preau schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:19:
De hele avond lekker kunnen door spelen zonder crashes, deze patch heeft nogal geholpen voor mij.
Ze hebben ook weer met de netcode lopen prutsen,met R14 had ik weinig nadeel met mijn lage ping, nu met R15 ben ik weer meteen dood als er op mij geschoten wordt.
Mijn ping is tussen de 5 en 10ms.
            Helaas trekt mijn videokaart de game niet, binnenkort een nieuwe incl met BF4, ben benieuwd of ik dan ook eens kan gaan zeuren over een crashend niet afgemaakt spel 
China Rising is gisteren avond toch released?
            China Rising is gisteren avond toch released?
            Kan iemand mij vertellen of je een bericht krijgt als je van de server gekickt wordt? Spel ging opeens naar een zwart loading screen en sloot toen af. Echter geen foutmelding die ik normaal bij een crash krijg. Was flink aan het kloten met UCAV dus wellicht kon de admin het niet hebben dat hij instant dood ging uit het niets.

Dat is blijkbaar een nieuwe bug, clangenoten hebben er ook best vaak last van. Ook al zaten ze niet te kloten werden ze eruit gewipt. Punkbuster probleempje?

if (!coffee) { 
Work = false; }
Weet je zeker dat de server niet gecrashed is?Tsurany schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:23:
Kan iemand mij vertellen of je een bericht krijgt als je van de server gekickt wordt? Spel ging opeens naar een zwart loading screen en sloot toen af. Echter geen foutmelding die ik normaal bij een crash krijg. Was flink aan het kloten met UCAV dus wellicht kon de admin het niet hebben dat hij instant dood ging uit het niets.
Iedereen uit mijn team kon vrolijk doorspelen en na het rejoinen kreeg ik uiteindelijk ook mijn vorige punten erbij. Geen idee wat het was, vond het vreemd.Rub3s schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:58:
[...]
Weet je zeker dat de server niet gecrashed is?
Same hier Maximaal 15ms latency via glas (alleen maar Britse en Duitste servers). maar het lijkt continu of ik de pan uit lag.NLsandman schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:06:
[...]
Ik weet het nog niet, de eerste game na de patch crashte na 5 minuten met een sound loop wat ik nog nooit heb gehad in bf4.
Ze hebben ook weer met de netcode lopen prutsen,met R14 had ik weinig nadeel met mijn lage ping, nu met R15 ben ik weer meteen dood als er op mij geschoten wordt.
Mijn ping is tussen de 5 en 10ms.
Ik ren naar een gebouw toe en word beschoten, sprint snel door een duuropening en ren de hoek om waar ik omdraai en ga reloaden en val vervolgens dood nee in de deur opening waar ik ruim een seconde al doorheen was gelopen.
Ik zit een een gevecht met meerdere en weet dat ik dit niet kan winnen dus pak me nade om zo veel mogelijk met me mee te nemen, gooi deze nade en terwijl deze mid air is val ik dood neer en de nade zie je ook zo mooi mid air verdwijnen (ploep weg nade).
Loop ergens langs en zie een enemy langs sprinten 20/30/40 meter afstand, dus pak m'n AEK/M4 of iets anders wat leuk kan sproeien uit m'n broekzak en begin te schieten en ik schiet praktisch 95% van de kogels gewoon door die gast geen heen. Vervolgens lig ik ineens dood op de grond want blijkbaar ben ik ge-oneshot door die dude met een pistol, die zich in mijn beeld pas omdraait als ik in die dood val animatie zit.
Ik kan nog wel honderden situaties opnoemen betreft bovenstaande.
De laatste call of dutys waren troep betreft de hit-reg en lag, maar deze game spant wel de kroon.
Ik moet wel zeggen dat het wat/ietsje beter is geworden als in de beta en in de eerste 2/3 weken van de launch. Maar het is nog steeds gewoon troep. Ik probeer me zoveel mogelijk te focussen op de geweldige lol momenten waar er genoeg van zijn, maar zo nu en dan zit er nog steeds een rage quit tussen.
Bij BF4 nog niet echt op gelet, maar in BF3 kwam het gewoon bij Battlelog, waar "Loading Server" staat. Ik meen dat het in BF4 op dezelfde plek in Battlelog staat, waar je bijv. ook de foutmelding "Could not connect to EA Online" staatTsurany schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:23:
Verwijderd
Maar als je kunt mikken is de HE shell dus goed te gebruiken. Ik heb hem er ook weer op staan, er zijn toch weinig maps waar je echt op long range met tanks in duel gaat, en als dat voorkomt rij je er gewoon plankgas naar toe, daarbij óf cover gebruikend om heel te blijven óf je AP aan en Fuckitol® gebruikend.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:11:
[...]
Ik gebruik nu sabot, ipv de he want die is echt supersloom and droppen sneller dan skrillex zijn beats.![]()
ja meer damage maar als ik elke keer 2x extra moet schieten op langere afstand heb ik met de sabot a 3 hits ipv 1 en dat is +/-70 damage als alles raakt.
Bovendien heb ik als tweede ammo de guided shell erop en probeer ik squadmates tot SOFLAMmen te inspireren zodat lange-afstand gevechten sowieso makkelijker worden
Als je nou gewoon eens het spelletje speelt in plaats van je continue druk te maken om wat anderen doen..Daar beleef je een hoop meer plezier aan dan wanneer je op alle slakken zout gaat leggen.TecTo schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:25:
[...]
Wij zullen het wel nooit eens worden maar vooral de geroutineerde spelers naaien zo een ander een oor aan en ontkennen dat het voordeel oplevert. De eerste stap tot oneerlijk spel is met vriendjes unlocks halen de tweede stap om een glitch junk te worden is zo gezet. Zeker als K/D je ding is![]()
Als glitchen geen voordeel oplevert snap ik niet dat men zich er zo druk om maakt. Misschien moet je even googlen en/of youtube bezoeken dan zie je hoe zakkenwassers hier gebruik van maken,
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
            Simpele vraag, waar vliegen mensen Jets mee? 
Denk dat meerdere mensen hun unlocks willen halen voor de jets echter word ik keer op keer kansloos uit de lucht gehaald op air superiority.
Ik vlieg nu met muis en toetsenbord. iemand betere ideeen?
                    Denk dat meerdere mensen hun unlocks willen halen voor de jets echter word ik keer op keer kansloos uit de lucht gehaald op air superiority.
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
WASD en pijltjes, spatie voor vuren en shift voor boosten. Af en toe, voornamelijk voor afstanden en ground targets, switchen met rechterhand van pijltjes naar muis en LMB (of spatie) voor vuren gebruiken. Let wel op dat je de muis niet te wild verschuift als je terug naar de pijltjes gaat, wil nog wel eens resulteren in een crash, vooral als je laag vliegtikbengoofy schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:50:
het is niet onmogelijk, op de wat kortere maps kan het prima maar de china rising maps doe ik dat niet, je kan met sabot lekker ver weg blijven, bij de engi's, achter cover maar je raakt ze wel vrij simpel.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:38:
[...]
Maar als je kunt mikken is de HE shell dus goed te gebruiken. Ik heb hem er ook weer op staan, er zijn toch weinig maps waar je echt op long range met tanks in duel gaat, en als dat voorkomt rij je er gewoon plankgas naar toe, daarbij óf cover gebruikend om heel te blijven óf je AP aan en Fuckitol® gebruikend.
Bovendien heb ik als tweede ammo de guided shell erop en probeer ik squadmates tot SOFLAMmen te inspireren zodat lange-afstand gevechten sowieso makkelijker worden
ook als je toevallig zo'n irritante lav erbij krijgt gerushed kan je vrij snel in een hoop smeulend staal veranderen.
Daarnaast raak ik veel vaker de choppers, eerst even een paar HMG rounds erin zodat ze al wat damage hebben, flop sabotje er in en insta kill 1-5 luitjes + disable en destroy
[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-12-2013 09:55 ]
Dat doe is nu dus ook. maar heb echt me muis nodig om goed te aimen. met pijltjes nauwelijks te doen, met muis ook niet maar beter iig.MisterChaoSs schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:52:
[...]
WASD en pijltjes, spatie voor vuren en shift voor boosten. Af en toe, voornamelijk voor afstanden en ground targets, switchen met rechterhand van pijltjes naar muis en LMB (of spatie) voor vuren gebruiken. Let wel op dat je de muis niet te wild verschuift als je terug naar de pijltjes gaat, wil nog wel eens resulteren in een crash, vooral als je laag vliegt
Denk gewoon kwestie van oefenen dan?
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
voor noob fights werkt muis tobo prima voor mij, maar ik ga denk ik wel eens tobo only proberen. vooral draaien is soms zo gruwelijk irritant met muis.ikbengoofy schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:50:
Die Sabot vind ik heerlijk werken. Door de hoge snelheid en lage drop kan je er heel erg makkelijk heli's mee kapot schieten. Ook tegen voertuigen in het water en landvoertuigen die ver weg zijn is het ideaal.beuker19 schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:13:
[...]
Maar die Sabot shells disablen een chopper wel wat nog vaak genoeg resulteert in een double kill![]()

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()
                        Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.

Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.