• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Er worden weer heel snel conclusies getrokken. Net twee conquest large -ook siege of Shanghai- en geen crashes of bibber enz.. Ben ik dan de enige die weinig problemen ondervind?

De patch is nog warm en het geblèr breekt weer los. :O
TecTo schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:39:
Er worden weer heel snel conclusies getrokken. Net twee conquest large -ook siege of Shanghai- en geen crashes of bibber enz.
Ben jij niet degene die te snel conclusies trekt? Op basis van wel twee hele conquest large rondes concluderen dat er geen problemen zijn, of dat het allemaal en voor iedereen wel meevalt lijkt mij voorbariger conclusies trekken dan iemand die opmerkt als hij direct crasht na deze update :)

• TecTo
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:48:
[...]
Ben jij niet degene die te snel conclusies trekt? Op basis van wel twee hele conquest large rondes concluderen dat er geen problemen zijn, of dat het allemaal en voor iedereen wel meevalt lijkt mij voorbariger conclusies trekken dan iemand die opmerkt als hij direct crasht na deze update :)
Schrijf nergens dat er geen problemen zijn, dus goed lezen voor je reageer! Ondervind weinig problemen en reageer niet zo overspannen als sommige op dit forum ;w
TecTo schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:39:
Er worden weer heel snel conclusies getrokken. Net twee conquest large -ook siege of Shanghai- en geen crashes of bibber enz.. Ben ik dan de enige die weinig problemen ondervind?

De patch is nog warm en het geblèr breekt weer los. :O
het is idd zoals awesomo ook aangeeft een patch die verbetering zou moeten brengen, de servers als die up to date zijn, zou het gewoon goed moeten werken, niet alsnog crashen. Gezien dat dit in eerste instantie niet ligt aan de pc setup van de speler maar aan de instabiliteit van het spel is dat een duidelijkere indicatie dan dat je geluk hebt gehad een paar rondjes crashfree te spelen. :+

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• TecTo
SouLLeSSportal schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:53:
[...]

het is idd zoals awesomo ook aangeeft een patch die verbetering zou moeten brengen, de servers als die up to date zijn, zou het gewoon goed moeten werken, niet alsnog crashen. Gezien dat dit in eerste instantie niet ligt aan de pc setup van de speler maar aan de instabiliteit van het spel is dat een duidelijkere indicatie dan dat je geluk hebt gehad een paar rondjes crashfree te spelen. :+
Dan heb ik al vanaf het begin geluk, zelfs via Singapore een week eerder weinig of geen. Maar goed wat niet is kan nog komen. Volgens de kenners onder ons heeft de patch niets verbetert, sommige beweren zelf dat het fake is, de netcode blijft brak dus dice heeft met zijn kloten zitten spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door TecTo op 14-11-2013 16:58 ]

TecTo schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:56:
[...]

Dan heb ik al vanaf het begin geluk, zelfs via Singapore een week eerder weinig of geen.
blijkbaar, ik heb ook stukken minder dan anderen naar ik hoor, af en toe een crash soms hele avond geen. Maar met zekere regelmaat wel, dus om de paar uur iig. Daarnaast is 1 persoon natuurlijk geen enkele indicatie, dus pas als de meeste mensen wel/niet goede gameplay hebben kunnen we echt pas wat zeggen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:35

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

welke FOV spelen jullie?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-10 14:00
RLY!? FOV search

[ Voor 62% gewijzigd door Vandread op 14-11-2013 17:29 . Reden: URL geneuzel ]

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
maniak schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:11:
[...]

R10.. damn.. dat zijn al 10 server patches sinds de release..
Surprise, R10 servers crashen bij verandering van maps, hahaha

Wat is dice toch aan het prutsen, nog even en mijn clan gaat de resterende bf4 servers ook opzeggen, ze hebben al 4 bf4 servers gesloten.
Zo te horen maakt het dus geen bal uit dat ik vandaag niet kan spelen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Schijnbaar is het al mogelijk om met de wapens van China Rising the spelen :+ Ik zag net mensen met de mtar spelen. Hulde aan Dice _/-\o_
proof: http://imgur.com/a/pzIu1

[ Voor 10% gewijzigd door bloodlynx op 14-11-2013 17:45 ]

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:38
Ik ga voor een snelle R11, wat een ellende na elk potje er uit gegooid worden :/

Testen ze wel eens voor dat ze iets uitbrengen?
TecTo schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:56:
[...]

Dan heb ik al vanaf het begin geluk, zelfs via Singapore een week eerder weinig of geen. Maar goed wat niet is kan nog komen. Volgens de kenners onder ons heeft de patch niets verbetert, sommige beweren zelf dat het fake is, de netcode blijft brak dus dice heeft met zijn kloten zitten spelen.
Ik zou er eigenlijk geen post aan moeten besteden, maar vooruit. Voor iemand die anderen beschuldigt van selectief lezen (en zelf het woordje OF mist, maar dat terzijde) heb je er zelf ook wel een handje van om je eigen interpretatie te geven aan sommige posts hier.

Er zit nogal een verschil tussen 'niets verbetert' of nog steeds even veel crashes en nieuwe bugs ervaren dat de gameplay voor sommigen overall inderdaad niet persé verbeterd is.

Geniet er gewoon van dat jij zo weinig crashes ervaart maar geef anderen hier ook de ruimte hun ervaringen te delen zonder het meteen als blèren te bestempelen. Accepteer gewoon dat de ervaringen niet voor iedereen hetzelfde zijn. Zelf moet ik de nieuwe patch nog ervaren maar ik hoor al van genoeg spelers dat deze patch lang niet alles oplost en zelfs nieuwe problemen veroorzaakt.

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:28
Prachtige update, man man zielig gewoon! :)
Legendarische problemen zelfs nu al in het browsergedeelte! Een lachertje!

[ Voor 46% gewijzigd door Cloclo100 op 14-11-2013 17:57 ]

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:17
Je kan nu ook bij de server browser zien wat de live score is.
Hier zat ik op te wachten, hoef ik niet meer een server te joinen die al lang beslist is.

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:19
Liever na een potje een crash dan tijdens een potje. Denk dat ik nog een weekje vastknoop aan mijn BF4 pauze. Liever even wachten dan ragen op half bakken patchwerk tijdens een leuk potje...Als het al een leuk potje kan worden op deze manier.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:33
naaitsab schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:55:
Liever na een potje een crash dan tijdens een potje. Denk dat ik nog een weekje vastknoop aan mijn BF4 pauze. Liever even wachten dan ragen op half bakken patchwerk tijdens een leuk potje...Als het al een leuk potje kan worden op deze manier.
Het heeft al twee weken geduurd voordat deze halfbakken patch er was, denk je dat ze een goede patch dan op één week tijd kunnen klaarspelen?

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Die update ze hadden net zo goed een gig. met de eindeloze versie van dit nummer kunnen dumpen in mijn bf4 map.

Wat een vreselijke afgang is dit toch zeg.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:21

scorpie

Supra Addict

Wat ik wel interessant vind is wat er op de lange termijn met dit soort negatieve reacties ontstaat. Ik bedoel; 'vroeger' waren er standaard servers vanuit de uitgever, en dat was toen allemaal prima. Dat is nu meer en meer verschoven naar p2p servers, en ook dat is alweer achterhaald, want de optie is er nieteens meer, maar die is vervangen door het 'huur een server' model. Zouden mensen het nog wel pikken om op deze manier maar meer en meer geld te moeten neerleggen om een spel (niet) te kunnen spelen? We kennen natuurlijk allemaal wel het DLC fenomeen, waarbij de eerste (2?) DLC pakketten reeds op de plank liggen waarvoor de klant nog even extra moet betalen, maar nu er meer en meer mensen (private) servers huren ben ik wel benieuwd wat dit doet als de software zo ontzettend slecht lijkt te zijn.

Ik volg dit topic al een tijd, en ben aan het twijfelen om een game pc aan te schaffen, puur en alleen voor BF4, maar op deze manier wordt die keuze wel heel makkelijk gemaakt ;p.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

Voor de patch(es) had ik redelijk zelden een crash, en heb zelfs nooit meegemaakt dat de servers neergingen aan het einde van een rondje. Nu heb ik non stop dat de servers neergaan. GG, DICE, GG :')

Dit dus:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HUdyMfc.png

[ Voor 13% gewijzigd door Mavamaarten op 14-11-2013 18:19 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-10 16:39
Mavamaarten schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:07:
Voor de patch(es) had ik redelijk zelden een crash, en heb zelfs nooit meegemaakt dat de servers neergingen aan het einde van een rondje. Nu heb ik non stop dat de servers neergaan. GG, DICE, GG :')
Hier precies hetzelfde. Heb nog geen kompleet potje kunnen spelen sinds de patch. :o slecht !

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
scorpie schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:04:
Ik volg dit topic al een tijd, en ben aan het twijfelen om een game pc aan te schaffen, puur en alleen voor BF4, maar op deze manier wordt die keuze wel heel makkelijk gemaakt ;p.
Een gaming pc kopen zou ik sowieso doen zijn genoeg games die er erg gelikt uit zien op de pc, daarnaast zijn er veel meer titles.
En BF4 kan of prima werken wat ook geld voor een grote groep echter is het zeer frusterend dat constant crashen. Ondanks het crashen is battlefield 4 imo zeker de moeite waard.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Nou, binnen 5 minuten na het binnenhalen van de patch de eerste crash alweer binnen..

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10 09:53
Even wat positiefs dan:

Ik heb net de tower in Siege Of Shanghai even opgeblazen en waren geen disconnects.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

scorpie schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:04:
Voor deze game een pc? Ik heb een ps4 in pre-order staan, ben altijd fanatiek pc-gamer geweest, en heb altijd wel een console erbij gehad.
Er is een moment geweest waar de console de bovenliggende partij was, toen de ps3 kwam en goede games werden gereleased was de pc niet meer de belangrijkste bron voor games te spelen. Dit is geleidelijk weer omgekeerd. Niet alle games zijn zo bugged als bf4, de issues met bijvoorbeeld Diablo3 waren ook snel onder controle, maar er is wel een duidelijke tendens waarneembaar. Ik heb het idee dat games op de consoles er minder last van hebben, maar ook daar zijn uitzonderingen.
Maar terugkomend op je vraag, indien de game werkt is het echt een hele leuke game qua MP, als dit je ding is waarom niet. Alleen ik vraag me serieus af hoe lang het nog gaat duren dat dit goed werkt en of de problemen echt verdwenen zijn, en dan heb ik het niet over zaken als de netcode etc. Mijn advies, kijk naar een nextgen console en verzuip de rest aan de bar :*)

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:21

scorpie

Supra Addict

bloodlynx schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:10:
[...]

Een gaming pc kopen zou ik sowieso doen zijn genoeg games die er erg gelikt uit zien op de pc, daarnaast zijn er veel meer titles.
En BF4 kan of prima werken wat ook geld voor een grote groep echter is het zeer frusterend dat constant crashen. Ondanks het crashen is battlefield 4 imo zeker de moeite waard.
offtopic:
I know, maar ik heb het best druk, dus weinig tijd om te gamen. Die 'andere' games zouden er heus wel komen als ik die pc heb, maar de echte incentive om hem aan te schaffen was BF4.. vandaar :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-10 11:19
Nou, na 2 potjes crashvrij te hebben kunnen spelen had ik de hoop dat het nu wel gefixt zou zijn, niet dus... Stomme mensen bij EA :F

• FRANSAD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:15
We have recently recovered from 2 separate crash issues that have been identified and eliminated. Please log out and in again to Battlelog and rejoin the Battlefield!

Top Story

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:19
Ik hoop dat EA leert dat je beter kan wachten en een goed product op de markt brengen dan de kantjes er vanaf lopen om eerder te zijn dan de concurrent. Als het op de consoles ook zo'n feest is vind ik het echt een afknapper. Al kan EA en leert niet in 1 zin zonder niet er tussen.
Anno 2013 mogen dit soort fuckups in games/software toch echt niet meer voorkomen.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Cloclo100
3 potjes(waar ik überhaupt ben binnen geraakt)

- 2x gespawned samen met 5 vijanden, instant kill en dan een freeze.
- Potje Parecel Storm, goed bezig, en ineens nieuwe map. Iedereen op de chat van "what the fuck" en dan blijkt dat iedereen de standaard wapens heeft
- Potje Zavod, 2 kills en dan een freeze.

Keep up the good work Dice! ;w

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Eigenlijk zou je games maar 3 maanden na de release moeten beginnen spelen :P
Maarja.. wachten is zo lastig :/
naaitsab schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:01:
Ik hoop dat EA leert dat je beter kan wachten en een goed product op de markt brengen dan de kantjes er vanaf lopen om eerder te zijn dan de concurrent. Als het op de consoles ook zo'n feest is vind ik het echt een afknapper. Al kan EA en leert niet in 1 zin zonder niet er tussen.
Anno 2013 mogen dit soort fuckups in games/software toch echt niet meer voorkomen.
EA en een goed product?
Kijk, dat is pas grammaticaal onmogelijk. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
Heb nou toch wel wat betere gameplay door de server en client patch aleen de sterioscopic bug is storend.

[ Voor 26% gewijzigd door Uberdude op 14-11-2013 19:13 ]

Zo, ik heb alvast de Mtar unlocked :) Ben benieuwd!

Edit: Leuk wapen. Razendsnelle carbine die het vooral moet hebben van hipfire en korte afstanden. Verder niet echt interessant wapen.

En weer typisch de achterlijke idioten bij DICE. Defib kills voor een assignment... yeah fucking right. Dat is ten eerste vrijwel onmogelijk en ten tweede verneukt zoiets de gehele gameplay omdat iedereen dat tot in den treure gaat proberen.

[ Voor 96% gewijzigd door Tsurany op 14-11-2013 19:28 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Cloclo100
Nu nog mooier, mijn vooruitgang in de SP... Verdwenen! :( :( :( :(

Verwijderd

Het kan aan mij liggen maar me Joystick ( Logitech extreme 3d pro ) werkt niet bepaald goed in battlefield 4.
In battlefield 3 kon ik nog bijsturen maar hier vliegt die alle kanten op en werkt de staart besturing niet waardoor je slecht kan draaien .

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik weet niet wat ze precies aan de netcode hebben gewijzigd maar het lijkt iets beter.
Kan ook mazzel zijn geweest maar na het eerste potje wel gelijk al een freeze :X

Ik vraag me af wat er in de patch van 1GB zat want echt goed werken doet het nog niet.

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:53

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hahaha... de servers vliegen er nu na iedere ronde uit. Zal vast al wel gemeld zijn, maar ik moet het toch ff kwijt... wat een zooitje dit!

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Verwijderd

jagermeister schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:29:
Hahaha... de servers vliegen er nu na iedere ronde uit. Zal vast al wel gemeld zijn, maar ik moet het toch ff kwijt... wat een zooitje dit!
Staat ook @ Battlelog

WE ARE AWARE OF THE SERVER CRASH ISSUE AND ARE WORKING ON A WORKAROUND TO MITIGATE THE ISSUE. SORRY FOR THE INCONVENIENCE.

• Redje
Eigenlijk moet iedereen zulke bedrijven boycotten, geen pre-orders kopen etc.
Dit is gewoon mega slecht.
In iedere andere branche was een bedrijf al failliet geweest als ze dit soort troep uitbrengen.
In de game industrie is dit tegenwoordig de standaard.

Maar weer wachten tot er een fix is...
Mensen met een PS4 krijgen een goed werkende versie wij spelen nu de beta.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04:30
operation locker rush is de eerste basis onmogelijk. Verschillende potjes gehad met precies dezelfde teams. Verdedigend win je altijd al bij de eerste basis
Skybullet schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:41:
operation locker rush is de eerste basis onmogelijk. Verschillende potjes gehad met precies dezelfde teams. Verdedigend win je altijd al bij de eerste basis
Nope prima te doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:54
Redje schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:38:
Eigenlijk moet iedereen zulke bedrijven boycotten, geen pre-orders kopen etc.
Dit is gewoon mega slecht.
In iedere andere branche was een bedrijf al failliet geweest als ze dit soort troep uitbrengen.
In de game industrie is dit tegenwoordig de standaard.

Maar weer wachten tot er een fix is...
Mensen met een PS4 krijgen een goed werkende versie wij spelen nu de beta.
Dat zeiden we ook allemaal bij de SimCity launch. Toch zijn we hier weer 8)7

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Sneak peek van de nieuwe Commander app (komt uit op 19 november): YouTube: Battlefield Tablet Commander App Review: iPad Air (Battlefield 4 Launch Gameplay/Commentary).

Ziet er wel gelikt uit en loopt al vloeiender dan Battlelog zelf op een tablet. Maar ja, eerst zien en dan geloven.
Skybullet schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:41:
Die basis is gewoon een makkie voor mij. :+

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
lol.
Even een patch van 1gig...

En zo te horen is het het allemaal waard :-)

Geweldig spel weer hoor. BF4... Vind de multiplayer ondanks eerdere bevindingen toch wel een stuk interessanter weer dan BF3. Maar die bugs zijn toch wel erg aanwezig.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:54

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik weet niet wat er aan de hand is.

Maar in elke server waar ik in kom heb ik enorme lag en loopt mn spel vast enzo. :S

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
tovade schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:49:
Sneak peek van de nieuwe Commander app (komt uit op 19 november): YouTube: Battlefield Tablet Commander App Review: iPad Air (Battlefield 4 Launch Gameplay/Commentary).

Ziet er wel gelikt uit en loopt al vloeiender dan Battlelog zelf op een tablet. Maar ja, eerst zien en dan geloven.
Hopelijk draait het ook zo op een Android tablet, die dingen zijn toch altijd meer iOS gefocussed. Lijkt mij in ieder geval wel leuk ;)
Grudgie schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:57:
Ik weet niet wat er aan de hand is.

Maar in elke server waar ik in kom heb ik enorme lag en loopt mn spel vast enzo. :S
Gezien de afgelopen pagina's in dit topic duid dat op een "DICE" patch. :+

• India Sierra
  • Laatst online: 13-10 17:00

India Sierra

Learn by failure

Volgens mij zijn de server crashes redelijk gefixed (zitten inmiddels op R10) want mijn server heeft 5h uptime nu (vanmiddag zag ik hem niet boven de 15 mins uitkomen).

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:07

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

thehawk007 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:58:
Volgens mij zijn de server crashes redelijk gefixed (zitten inmiddels op R10) want mijn server heeft 5h uptime nu (vanmiddag zag ik hem niet boven de 15 mins uitkomen).
Hoeveel slots is die server? Want onze 32 slots lijkt inderdaad goed te draaien momenteel, de 64 niet...

Specs

mdcobra schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:13:
Even wat positiefs dan:

Ik heb net de tower in Siege Of Shanghai even opgeblazen en waren geen disconnects.
En ik heb nu meerdere multi kills gehaald op Operation locker met mijn m320 LVG })

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• India Sierra
  • Laatst online: 13-10 17:00

India Sierra

Learn by failure

bvk schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:01:
[...]

Hoeveel slots is die server? Want onze 32 slots lijkt inderdaad goed te draaien momenteel, de 64 niet...
22 player en 2 commanders.

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:54

Grudgie

PSN: Grudgie7

Nou ik wacht wel even.. pff!

Dacht ik even lekker potje te spelen.. maar nee! :(

Ik dacht al dat het de BFF's waren. De noob zit trouwens in de MP.
Nu nog colonel 100. :+

• jagermeister

jagermeister

... en weer een server crash... :D

Heb nu ook de hele tijd dat mijn scherm even blurred en weer normaal wordt, om na een aantal tellen weer te blurren. Super vervelend.

Waar het gisteren nog te spelen was, is het nu vrijwel onspeelbaar geworden. Goed werk EA / DICE! _/-\o_

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-10 08:50
bvk schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:01:
[...]

Toch niet, hier is die net gecrashed denk ik...

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-10 16:28
Mensen...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Wr7OqOa.png

• jagermeister

jagermeister

Ah, een workaround. Geen fix dus.

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:07

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ja, dat zou alweer oud nieuws moeten zijn met R10 die "net" neergezet is... En als titel "crashfix" heeft...

Specs

• MEN-O
En weer een battlelog plugin-update ?

• steven130690
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Weet iemand servers waar ze 'enkel' paracel storm, zavod of dawnbreaker gebruiken als maps (of een combiantie van de hiervoor genoemde maps)?

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
beuker19 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:02:
[...]

En ik heb nu meerdere multi kills gehaald op Operation locker met mijn m320 LVG })
Wat ist nut van dat ding ook alweer? Komt verder dan dat je nades kan gooien ofzo?

Mijn YouTube

kevz schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:41:
[...]

Wat ist nut van dat ding ook alweer? Komt verder dan dat je nades kan gooien ofzo?
Jup veel verder. En hogere velocity is handig bij ketsen tegen muren.

• MEN-O
steven130690 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:39:
Weet iemand servers waar ze 'enkel' paracel storm, zavod of dawnbreaker gebruiken als maps (of een combiantie van de hiervoor genoemde maps)?
Als battlelog werkt kun je de maps aanvinken die je wilt spelen en die je niet wilt spelen met een flets rood kruisje merken. (Dit kan met alle opties)
Tsurany schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:46:
[...]

Jup veel verder. En hogere velocity is handig bij ketsen tegen muren.
Vooral op Locker ff goed mikken en om het hoekje mensen killen :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Remz
  • Laatst online: 01-10 16:54
M'n i3D server draait nu 1 uur en 15 minuten stabiel. Ik kijk net naar de server versie: Battlefield 4 R10 Crashfix

Momenteel een Bolt Action Sniper only server, maar binnen 15 minuten gaat het over naar Conquest Small/Large - 32 man.

Kom maar stress testen :)
Mannen, we hebben de nieuwe M16A3 te pakken.

De L85 is NIET normaal hoe sterk. 800 RPM, vrijwel geen recoil en bullpop dus razendsnelle ADS loop snelheid.

Bereid je voor op enorme ragepartijen in de chat.

Ronde na ronde k/d's van boven de 3 en 25%+ accuracy zijn standaard.

[ Voor 14% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 14-11-2013 21:13 ]

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:09:

De L85 is NIET normaal hoe sterk. 800 RPM, vrijwel geen recoil en bullpop dus razendsnelle ADS loop snelheid.

Alleen lastig te unlocken als DICE niks onthoud :'(

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:20

Zie dat hele wapen niet staan tussen unlocks?

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
Slecht spelen en toch bovenaan staan:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NNNHHdIl.jpg

Doe ik tenminste toch iets goed :P.

PSN ID: Beest41

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:59
Wat een ongelofelijke faal patch weer. Had ik EINDELIJK BF4 stabiel komt er een patch die alle problemen doodleuk weer terug brengt. Memory leak crashes etc. Fijn! Dat blur probleem is ook zeer vervelend...

God...ver...domme...

• Redje
Ik heb geen last van die blur bug maar ik had dit alvast in mijn user.cfg gegooid:

WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0
WorldRender.MotionBlurForceOn 0
WorldRender.MotionBlurMax 0
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
WorldRender.MotionBlurQuality 0

De file moet in de BF4 map naast de exe.

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
Only showing bans based in
There are currently 117 Ban(s)
BanID Type Violation GUID Alias IP Server Date
325862 EB AIMBOT #50856 3a6f0130 acounchak666 91.176.*.128[Belgium] [FSF] 43 mins ago
325861 EB AIMBOT #50856 8fdf7913 erdancram 135.19.*.87[Canada] ___ R______ 43 mins ago
325849 EB AIMBOT #50856 fb4a6ec1 Piifan005 185.10.*.160[Russian Federation] =]DH[= Today, 12:22
325846 EB AIMBOT #50856 36a4eab9 TheGrugde 142.134.*.71[Canada] lXl Today,11:55 am
325838 EB AIMBOT #50856 a2e81c8a bf4ninja 124.171.*.51[Australia] _ Today, 10:22 am
325837 EB AIMBOT #50856 08e11978 Keplex 95.189.*.25[Russian Federation]DFTR Today, 10:11 am
325836 EB AIMBOT #50856 6daf35eb lolulli 82.83.*.193[Germany] THG Today, 10:08 am
325834 EB AIMBOT #50856 18bf0ece Sgt_Wylkes 84.102.*.109[France] -=11=- Today, 9:44 am
325833 EB AIMBOT #50856 5a1e7700 fizzynation 5.34.*.65[Kazakhstan] RRTJ Today, 9:43 am
325831 EB AIMBOT #50856 56dce4ff Lithes 120.149.*.109[Australia] |RBL| Today, 9:40 am
325830 EB AIMBOT #50856 eb0740f8 Combtmdc 65.24.*.180[United States] =rTr= Today, 9:38 am
Lol schijnt dat er ook een hack ergens is vrij gekomen :+
Maar dat brengt me eigenlijk op iets anders, ik hoor in chat wel vaker berichten over cheaters dit cheaters dat, zijn dat nou echt cheaters? Of is 90% gewoon aanstellerij? Valt me op dat het bijna altijd de verliezende partij is die huilt over cheaters, terwijl hun eigen team soms ook wel dubieuze scores worden gehaald. (Als in de zin van 116-16)

• Redje
Practics schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:23:
[...]

Maar dat brengt me eigenlijk op iets anders, ik hoor in chat wel vaker berichten over cheaters dit cheaters dat, zijn dat nou echt cheaters? Of is 90% gewoon aanstellerij? Valt me op dat het bijna altijd de verliezende partij is die huilt over cheaters, terwijl hun eigen team soms ook wel dubieuze scores worden gehaald. (Als in de zin van 116-16)
Beide.
Als iemand goed is is hij snel een cheater.
Maar er zal vast wel een keer een echte cheater tussen zitten alleen ik komt ze niet vaak tegen :P
Nu met spectator is het vrij makkelijk te zien.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-10 17:03

Pykow

Angelo OTR

Welke game speel jij ? in mijn BF4 bestaat er geen L85

Angelo NL / Global Cargo VTC

Pykow schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:27:
[...]

Welke game speel jij ? in mijn BF4 bestaat er geen L85
Speel als assault en check de assigntments tab aan het einde van de game ;)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:33:
[...]

Speel als assault en check de assigntments tab aan het einde van de game ;)
je bedoelt dus de ACE 23 ?

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-10 16:40
Nieuwe wapens Pykow.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Pykow schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:36:
[...]

je bedoelt dus de ACE 23 ?
Nee, echt de L85 (en andere wapens)
L85A2

Assignment: Open Fire
•Assault ribbon x3
•Get a kill with a pistol in a round
•Get a kill with 40mm grenade in a round
•Get a kill with the defibrillator in a round

L96A1

Assignment: Need Only One
•Sniper ribbon x3
•Get a kill with a shotgun in a round
•Get a kill with a DMR in a round
•Get a kill with C4 in a round

MTAR-21

Assignment: Multitalented
•Get a kill with an AR
•Get a kill with a LMG
•Get a kill with a Sniper Rifle
•Get a kill with kill with a grenade

RPK-74M

Assignment: Powder Keg
•LMG ribbon x3
•Get a kill with the M224 Mortar

MP7

Assignment: Make A Dent
•Destroy an air vehicle with portable AA
•Anti Vehicle Ribbon x3

Also, two new gadgets:
•SUAV, Flying laser designator. Must be controlled (Recon)
•UCAV, Flying Airburst grenade. Must be controlled (Support, Long refil from Ammobox)

New Assignments:

Middle King
•10 Hours China Rising
•???
•1 Kill with SUAV"
Voor de mensen die deze assignments niet kunnen vinden: klopt, ze staan momenteel nog niet op Battlelog.

[ Voor 3% gewijzigd door Bee.nl op 14-11-2013 21:51 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

WTF is er met mijn versie dan ?
ik zie heel die wapens niet eens ergens staan en ik heb gewoon premium en alles.

Pykow schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:46:
WTF is er met mijn versie dan ?
ik zie heel die wapens niet eens ergens staan en ik heb gewoon premium en alles.
Je ziet ze ook niet in Battlelog, dat is het hele punt. Lees het topic eens door.

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 01:46
Ik krijg maar geen kill met defibs. Hoe hit je iemand ik loop achter hem aan en er gebeurd niks.
Trixh schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:17:
Ik krijg maar geen kill met defibs. Hoe hit je iemand ik loop achter hem aan en er gebeurd niks.
x2 en ik word er gek van. |:(

Verwijderd

• TecTo
soort van cheaten zeg maar. GOED BEZIG

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 01:46
Haat boosten maar ik wil gewoon even kijken hoe het werkt. Ik hit iemand 4x en er gebeurd niks.
Bij deze geadd.
Trixh schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:23:
Haat boosten maar ik wil gewoon even kijken hoe het werkt. Ik hit iemand 4x en er gebeurd niks.
Bij deze geadd.
Je moet m wel chargen.

Verwijderd

TecTo schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:23:
[...]

soort van cheaten zeg maar. GOED BEZIG
anders help je je team ook niet echt met defib kills ...

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Heb net de MP7 unlocked. Wat een MONSTER. Zonder scope op medium range maaide ik mensen neer, bijna geen recoil en 950rpm.

Maar natuurlijk crashte ik weer op Siege of Shangai daarna.

Leuke patch, niks werkt.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Trixh schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:17:
Had ik ook last van, hou ze ingedrukt voor 2 a 3 sec dan heb je een insta kill. GL :)

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
-_- 1 game crash, 1 server crash, 2 kills door de muur en toch ging het best lekker.

Operation locker :9

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

• rickyy
laat maar... Siege of Crashai crashed nog steeds op zowel conquest en obliteration

• Douweegbertje
  • Laatst online: 11-10 16:28

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Practics schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:23:
[...]

Tenzij iemand 360' gaat lopen doen en iedereen instant killed weet je vrijwel nooit of iemand cheat. Ik ben een tijdje admin geweest op ESL en daarbij heb ik ook vaak records bekeken van matches maar is het vrij lastig te zien of iemand cheat. Iemand kan toevallig door een muur zijn crosshair op iemand hebben en hem vervolgens wel weer horen waardoor het net op wallhack lijkt.
De meeste cheaters in BF4 zullen niet achterlijk en obvious cheaten, niet als het spel op dit moment nog duur is. Daarom kun je het waarschijnlijk nooit met het blote oog gaan zien (op dit moment).

Verder; ja er zijn zat cheaters. Met cheats worden miljoenen verkregen en het is volgens mij ook geen geheim dat ze bestaan:
Features:
Aimbot:
- Auto Aim ( OnPress / Full )
- Auto Fire
- Bone Aim ( Body / Head / Spine / Any )
- Smooth Aim
- Aim Angle
- Fire Delay
- Trigger Bot ( OnPress / Full )
- No Recoil
- No Spread (Non-Shaking)
- No Sway
- Aim Through Materials
- FriendList
Render :
- Player Radar ( 3D / 2D )
- Bounding Boxes
- CrossHair ( All Weapons )
- Visibility Checks ( Bounding Boxes / Colors )
Esp :
- Distance ESP
- Player Name ESP
- Weapon/Vehile ESP
- Health ESP
- Player Icons (5)
Misc :
- 100% configurable Menu (Enable / Disable features with pure ease)

Anticheats:
- Support Punkbuster (Including Screenshots Cleaner).
- Support FairFight (Including Screenshots Cleaner).
- Anti-Leak protection.
Om maar een voorbeeld te geven :+

Vooral dingen zoals;

- Bone Aim ( Body / Head / Spine / Any )
- Smooth Aim
- No Recoil
- No Spread (Non-Shaking)

En dan gedoseerd, zorgt er gewoon voor dat je in feite een betere speler wordt en niet per definitie een cheater (qua zichtbaarheid dan!). Dit is gewoon amper te zien.

• TecTo
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:24:
[...]
anders help je je team ook niet echt met defib kills ...
Oh, cheaten voor de teamgeest. 8)7 Er is ook nog TD in een rag potje doe je niemand kwaad mee.

• rickyy
http://battlelog.battlefi...Maps-Mixed-Voting-On-GGC/

Op dit moment is daar een oneindig potje Obliteration aan de gang! Alle mcoms zijn kapot, maar game gaat door.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

BTW wel leuk om te horen, dat een update van Dice gewoon 1GB is en gewoon nog steeds mensen laat crashen.
Begrijp nog steeds niet dat me accuratie soms hoog is en soms kai laag, terwijl ik met het zelfde wapen speel, Soms gaat het echt lekker in een potje en soms heb ik echt een idee dat er iemand mij voor de gek houd. Wachten op een volgende patch maar weer en hopelijk dat deze WEL het 1 en ander verbeterd.

Oja ik heb net ff 1 difib, 1 pistol kill en 1 40mm kill in 1 rondje gehaald. nu nog de ribbons.
Slecht dat er nieuwe assignments aanwezig zijn, zonder vermelding op battelog.
en wat zijn de nieuwe customizations die we hebben gekregen met premium ? ik zie geen verschil

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
Ben niet ontevreden met de client patch, geen rare deaths meer of death delay van 2 tot 3 sec.
Heb dit nog maar op 1 map getest dus weet niet hoe het met de andere maps is en of de sound bug is opgelost.

• rickyy
Heb sinds R10 server patch en client patch alleen nog maar crashes meegemaakt. 1 potje obliteration kunnen afronden.

Op reddit zijn mensen al behoorlijk onrustig aan het worden. Wanneer beginnen we eens een riot? Sommige mensen hebben 120 dollar aan deze garbage betaald, en dan krijg je dit gedrocht voorgeschoteld.

Ik snap alleen niet waarom dit niet groots op het nieuws komt... Het SimCity drama werd op allerlei media groot gemaakt en de hele wereld wist ervan af. Het lijkt wel alsof EA het nu stil wil houden want ik heb nog bijna geen nieuwsberichten over dit Battlefield drama gezien.

*ik geef geld, jij houdt mond* anyone?

Pagina: 1 ... 44 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.