Practics schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:23:
[...]
Lol schijnt dat er ook een hack ergens is vrij gekomen
Maar dat brengt me eigenlijk op iets anders, ik hoor in chat wel vaker berichten over cheaters dit cheaters dat, zijn dat nou echt cheaters? Of is 90% gewoon aanstellerij? Valt me op dat het bijna altijd de verliezende partij is die huilt over cheaters, terwijl hun eigen team soms ook wel dubieuze scores worden gehaald. (Als in de zin van 116-16)
Tenzij iemand 360' gaat lopen doen en iedereen instant killed weet je vrijwel nooit of iemand cheat. Ik ben een tijdje admin geweest op ESL en daarbij heb ik ook vaak records bekeken van matches maar is het vrij lastig te zien of iemand cheat. Iemand kan toevallig door een muur zijn crosshair op iemand hebben en hem vervolgens wel weer horen waardoor het net op wallhack lijkt.
De meeste cheaters in BF4 zullen niet achterlijk en obvious cheaten, niet als het spel op dit moment nog duur is. Daarom kun je het waarschijnlijk nooit met het blote oog gaan zien (op dit moment).
Verder; ja er zijn zat cheaters. Met cheats worden miljoenen verkregen en het is volgens mij ook geen geheim dat ze bestaan:
Features:
Aimbot:
- Auto Aim ( OnPress / Full )
- Auto Fire
- Bone Aim ( Body / Head / Spine / Any )
- Smooth Aim
- Aim Angle
- Fire Delay
- Trigger Bot ( OnPress / Full )
- No Recoil
- No Spread (Non-Shaking)
- No Sway
- Aim Through Materials
- FriendList
Render :
- Player Radar ( 3D / 2D )
- Bounding Boxes
- CrossHair ( All Weapons )
- Visibility Checks ( Bounding Boxes / Colors )
Esp :
- Distance ESP
- Player Name ESP
- Weapon/Vehile ESP
- Health ESP
- Player Icons (5)
Misc :
- 100% configurable Menu (Enable / Disable features with pure ease)
Anticheats:
- Support Punkbuster (Including Screenshots Cleaner).
- Support FairFight (Including Screenshots Cleaner).
- Anti-Leak protection.
Om maar een voorbeeld te geven
Vooral dingen zoals;
- Bone Aim ( Body / Head / Spine / Any )
- Smooth Aim
- No Recoil
- No Spread (Non-Shaking)
En dan gedoseerd, zorgt er gewoon voor dat je in feite een betere speler wordt en niet per definitie een cheater (qua zichtbaarheid dan!). Dit is gewoon amper te zien.