Ziet iemand anders ook opeens weer de Battlefield 4 beta in Origin staan? Heb nu opeens 2x Battlefield in mijn spellenoverzicht.
Heb ik ook ineens sinds vanmorgen. Nu zegt BF4 ineens weer dat ik punkbuster niet heb geinstalleerd. Weet niet wat ze allemaal doen bij DICE maar de game gaat alleen maar achteruit. Hadden mensen dit verwacht? Ik eerlijk gezegd niet. Had verwacht dat er een grote patch zou komen en we tenminste normaal zouden kunnen gamen.eborn schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:57:
Ziet iemand anders ook opeens weer de Battlefield 4 beta in Origin staan? Heb nu opeens 2x Battlefield in mijn spellenoverzicht.
Mja, gewoon weer op verbergen gezet.eborn schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:57:
geen idee, ik heb iig alles verwijderd van de beta, zal wel sync foutje zijn van een en ander bij origin.eborn schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:57:
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Lekker. Update gedownload (ging wel snel, paar minuten), daarna meteen SoS geprobeerd. Die map liep altijd vast bij mij.
Na het joinen via BL lade hij extreem lang, iets van 4 minuten, waarna er een error kwam, stopped working. G(*&^#%mme.
Op het forum van BL is ook al een dikke rage gaande over deze patch. Ohohoh
Na het joinen via BL lade hij extreem lang, iets van 4 minuten, waarna er een error kwam, stopped working. G(*&^#%mme.
Op het forum van BL is ook al een dikke rage gaande over deze patch. Ohohoh
[ Voor 13% gewijzigd door DJH op 14-11-2013 13:04 ]
De stats van de ACE 23 zijn nagenoeg identiek aan die van de M16A3 in BF3 en als zodanig ook uitstekend allround, de M416 is daarna de runner-up als allround, stats-wise.SouLLeSSportal schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:33:
[...]
voor nu lijkt mij de m416 of scar-H de beste alround, ace23 is meer voor close combat geschikt.
Close combat zijn de AEK en de ACW-R heer en meester.
De SCAR heeft als enorm nadeel het aantal kogels en de trage muzzle velocity, maar zou op papier wel eens de allerbeste kunnen zijn als je die echt beheerst.
SCAR-H voelt als LMG damage wise. Moet de rest nog unlocken omdat ik te verslaafd ben aan Support.
Is er net als in BF3 een cookie cutter setup qua AR? Dat was altijd AEK met Hbar en Foregrip.
Is er net als in BF3 een cookie cutter setup qua AR? Dat was altijd AEK met Hbar en Foregrip.
klopt, alleen is de 416 wat beter in de open terreinen waardoor je daar wat beter uit de voeten kan, de ace23 is meer voor iets dichterbij, maar idd nog steeds heel allround.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:05:
[...]
De stats van de ACE 23 zijn nagenoeg identiek aan die van de M16A3 in BF3 en als zodanig ook uitstekend allround, de M416 is daarna de runner-up als allround, stats-wise.
Close combat zijn de AEK en de ACW-R heer en meester.
De SCAR heeft als enorm nadeel het aantal kogels en de trage muzzle velocity, maar zou op papier wel eens de allerbeste kunnen zijn als je die echt beheerst.
Logischerwijze zijn aek en acw-r op closecombat gebied beter door hoge firerate en relatief eenvoudige recoil compensatie.
Scar H zou stuk beter kunnen worden als de HB echt wat uit zou gaan maken voor langere afstand meer damage en accurater zoals in bf3.
pff lijkt wel alsof iedereen die download zo binnen haald. die van mij duurt nu nog 35 uur
. paar keer gestopt en hervat, computer opnieuw opgestart etc.. prioriteiten ingesteld in router etc..
heb wel mijn emblem af na een half uur priegelen.
Post je emblem even of een link naar je profiel waar we het emblem kunnen zien?Skybullet schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:20:
pff lijkt wel alsof iedereen die download zo binnen haald. die van mij duurt nu nog 35 uur. paar keer gestopt en hervat, computer opnieuw opgestart etc.. prioriteiten ingesteld in router etc..
Body mods don't determine skill
Wat voegt de update toe? Zie geen patch release voorbij komen.
Die is nog niet released, komt over een paar uur. wordt wel gezegd dat de stabiliteit verbetert is.Versteegrob schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:23:
Wat voegt de update toe? Zie geen patch release voorbij komen.
Ik ben geen kunstenaar haha, maar dit is een belangrijk teken voor mij.Dracyn schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:21:
[...]
Post je emblem even of een link naar je profiel waar we het emblem kunnen zien?

Net toch alweer bij mapswitch "Battlefield has stopped working". Lijkt me dat ze daar weer niet veel gedaan hebben bij Dice.
Ziet er best vet en simpel uit (simpel in positieve zin, maken zal kwa simpelheid wel meevallen) Misschien die lijn die schuin naar beneden loopt een tikje omhoog? Als die bij die horizontale balk komt, zie je klein "hoogteverschil"Skybullet schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:28:
[...]
Ik ben geen kunstenaar haha, maar dit is een belangrijk teken voor mij.
[afbeelding]
Ziet er top uit !
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Zojuist de update geïnstalleerd. Hopelijk verbeterd de stabiliteit, maar ik heb wat rondgekeken op de forums van BF4 en daar was nog altijd niet veel positiefs te vinden. Ben benieuwd.
beter als de mijne op het moment hoor, vindt het nog wel wat hebben niet zo standaard.Skybullet schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:28:
[...]
Ik ben geen kunstenaar haha, maar dit is een belangrijk teken voor mij.
[afbeelding]

en deze is in maak.

klopt dit heb ik al aangepast en opgeslagen. Alleen op mijn profiel staat de oude versie nog.. Als ik dan op customize emblem druk, dan staat de nieuwe versie er gewoon al goed, alleen wil die hem nog niet updaten op het profiel denk ik..nibortreab schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:30:
[...]
Ziet er best vet en simpel uit (simpel in positieve zin, maken zal kwa simpelheid wel meevallen) Misschien die lijn die schuin naar beneden loopt een tikje omhoog? Als die bij die horizontale balk komt, zie je klein "hoogteverschil"
Ziet er top uit !

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Ik wordt er een beetje onnozel van dat ik maar 20 layers heb terwijl er duidelijk PREMIUM staat als ik inlog
Origineel gekocht via .. Origine
alle premium battle packs open gedaan?Cloclo100 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:35:
Ik wordt er een beetje onnozel van dat ik maar 20 layers heb terwijl er duidelijk PREMIUM staat als ik inlog![]()
Hoezo overpowerd
sorry als het een repost is kon het zo snel niet vinden
Jazeker, ben ondertussen level 25..SmokingCrop schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:37:
[...]
alle premium battle packs open gedaan?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dus, patch is ook binnen...
Geen tijd om te spelen.
Geen tijd om te spelen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kan je cheaters aangeven? Net een speler 40-1, hij heet [RHM]denvash of hij is sick goed? Hij speelde alleen met een sniper op rush.
[ Voor 19% gewijzigd door Wackmack op 14-11-2013 13:43 ]
Dafuq, dan kan je dus ook 3 rockets de lucht ingooien en proberen een chopper te raken. 3x zoveel kans met 1x aimen. Reload tijd vertragen zou wel een optie kunnen zijn denk ikbloodlynx schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:37:
[video]
Hoezo overpowerd![]()
Update gepauzeerd.... wat de neuk?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
hoe speelde hij, kan best een goede jet pilot zijn, goede boat pilot of evt zelfs goede infantrie.Versteegrob schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:43:
Kan je cheaters aangeven? Net een speler 40-1, hij heet [RHM]denvash of hij is sick goed?
maar is wel uitzonderlijk, helemaal voor een sniper met deze geweldige netcode. Je kan geloof ik altijd via battlelog een persoon reporten maar of dat echt wat helpt....
[ Voor 21% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-11-2013 13:48 ]
Ons ledental is ook omhoog geschoten sinds BF4.beuker19 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:45:
[...]
Dat klopt niet helemaal want er zijn nog geen vaste squads.
Er is nu nog zoiets als wie het eerste komen gaan met elkaar in de squad zitten wat op zich wel logisch is.
Kijk er is best veel interesse om meer te gaan samen werken maar tot nu toe weten we eigenlijk nog niet hoe we dat het beste kunnen regelen![]()
Kijk er zijn heel veel ''nieuwe'' spelers op BuG er bij gekomen sinds de beta (En daar zijn we heel blij mee) en je hebt toch een groep die het gewoon gezellig vind om een beetje samen te spelen en de mensen die meer serieus willen spelen.
Kijk wij als mods/admins zijn continu bezig op het zo gezellig mogelijk te houden en willen het liefst ook niemand uitsluiten.
Dus als er nog ideeen zijn hoor ik het graag.
Kijk er kan bij BuG van alles geregeld worden zoals aparte TS kanalen enz. dus dat is het probleem niet.
Als er mensen nog willen spelen al BUG slaapt Low-key.us
Hij kan een team van medics hebben die achter hem aan lopenVersteegrob schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:43:
Kan je cheaters aangeven? Net een speler 40-1, hij heet [RHM]denvash of hij is sick goed? Hij speelde alleen met een sniper op rush.
Och, hier start ie helemaal nietsimons schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:44:
Update gepauzeerd.... wat de neuk?
Wel grappig met die sraw, dat wist ik niet... ook is proberen
Nog steeds, ik heb ook al een paar mensen overduidelijk zien hacken, 1 schoot dwars door alles heen 1 shot headshots met een pistol (en dan bedoel ik met een p226 door een stuk of 6 betonnen muren heen)
en iemand die op run speed aan het kruipen was.
en iemand die op run speed aan het kruipen was.
Kan dit in het echt overigens ook?bloodlynx schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:37:
[video]
Hoezo overpowerd![]()
Kleine tip wellicht, staat er "update gepauzeerd" rechtermuisknop en dan "update hervatten" kiezen... als je afsluit en je start weer op begin je weer vanaf 0 namelijk (het zou ook eens logisch werken...)
Gok van wel want het projectiel wat er uit komt kan echt belachelijk lang doorgaan totdat hij ontploft.
je hebt wel van die artillerie die dit ook doet, schoten in steeds lagere hoek, zodat ze allemaal op zelfde moment inslaan.
Wikipedia: Archer Artillery System
maar dit is natuurlijk iets anders. geen idee of dat kan met laser lockon, in theory lijkt het me idd wel mogelijk maar in de praktijk...
Zover komt ie niet eens, crasht al voor het downloaden... maar dat is voor het andere topicsimons schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:49:
[...]
Kleine tip wellicht, staat er "update gepauzeerd" rechtermuisknop en dan "update hervatten" kiezen... als je afsluit en je start weer op begin je weer vanaf 0 namelijk (het zou ook eens logisch werken...)
Wel grappig die emblems, maar kost me teveel tijd om een leuke te maken, dus ik heb gewoon een standaard plaatje.
Vanmorgenom 11:00 op 1 pc update binnengehaald met 15MB/sec nu op andere pc loopt hij met 22,16KB/sec
Zelfde verbinding alleen 3 urr later

al eens gepauzeerd en weer laten starten?Leeuw070 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:52:
Vanmorgenom 11:00 op 1 pc update binnengehaald met 15MB/sec nu op andere pc loopt hij met 22,16KB/sec![]()
Iemand die ik ken heeft hetzelfde probleem werkt gewoon niks,repair,reinstall werkt allemaal nietSmokingCrop schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:54:
[...]
al eens gepauzeerd en weer laten starten?

Iemand al gespeeld? Ik heb het gevoel dat op gebied van de netcode er weinig veranderd is..
"zucht". Eigenlijk mag ik het hier niet posten maar zelfs na de update blijft mijn game crashen. Ik begin langzaam de hoop in battlefield op te geven.
3 woorden:
1. Major
2. Fuck
3. Up
1. Major
2. Fuck
3. Up
Hier komt de update binnen op 1,5 / 2 MB/sec. Ik zit op 75% dus ik hoop dat het goed komt. Op de officiele fora heb ik wat rondgekeken over o.a. de release notes, maar wat meer opvalt is die mega rage daar!
Er schijnen alleen maar meer crashes te zijn dan voorheen, al zou dat ook goed kunnen komen omdat misschien nog niet alle server bijgewerkt zijn? Al is een crash dan natuurlijk nog steeds niet gerechtvaardigd, een melding (of simpelweg uitsluitsel van die server) zou dan beter zijn.
Er schijnen alleen maar meer crashes te zijn dan voorheen, al zou dat ook goed kunnen komen omdat misschien nog niet alle server bijgewerkt zijn? Al is een crash dan natuurlijk nog steeds niet gerechtvaardigd, een melding (of simpelweg uitsluitsel van die server) zou dan beter zijn.
krijg de update niet eens binnen... al 9x afgebroke...
We will be right back with Manny_Moare !
Als dat jou ervaring is na de update dan mag dat hier tochinfidel011 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:57:
"zucht". Eigenlijk mag ik het hier niet posten maar zelfs na de update blijft mijn game crashen. Ik begin langzaam de hoop in battlefield op te geven.
Wat ik lees op battlelog ben je zeker niet de enige! Ziet er naar uit dat het echt een FAIL update is... Kom maar op met die ervaringen na de update!
De laadtijden zijn me eigenlijk iets te extreem, zeker bij cleanboot. Soms is 3 minuten geen uitzondering op een 7200RPM SATA300 schijf. Dan maar schuiven op de SSD ... maar ik kan de installatie niet migreren maar moet het spel echt verwijderen en opnieuw installeren correct?
De meeste mensen deugen!
Je kan een symbolic link maken, dan hoef je het alleen te verplaatsen.Cassius schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:00:
De laadtijden zijn me eigenlijk iets te extreem, zeker bij cleanboot. Soms is 3 minuten geen uitzondering op een 7200RPM SATA300 schijf. Dan maar schuiven op de SSD ... maar ik kan de installatie niet migreren maar moet het spel echt verwijderen en opnieuw installeren correct?
misschien al die crashes doordat er nog veel mensen de patch aan het downloaden zijn? dat dat wat problemen met de servers geeft?
Ik had em btw om 11.08 al binnen
[ Voor 13% gewijzigd door Dopiej op 14-11-2013 14:03 ]
Je kan de map moven naar je ssd en dan de locatie in je registry aanpassen naar je ssd map
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Kan iemand me aub uitleggen wat dat geluidje is op 13 seconden?bloodlynx schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:37:
[video]
Hoezo overpowerd![]()
YouTube: BF4 The Triple SRAW Surprise
Ben al in vrees gaan denken dat dat iets van me moederbord was (oververhit) maar dit is nu de eerste keer dat ik het hoor in andermans perspectief.
Gameservers mogen er geen enkele last van ondervinden aangezien die volledig los staan van de EA downloadservers. En het lijkt me dat zelfs de statservers voor games gescheiden zijn van de pure downloadservers.Defqonwolf schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:02:
misschien al die crashes doordat er nog veel mensen de patch aan het downloaden zijn? dat dat wat problemen met de servers geeft?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Gister lag ea en origin en alles toch ook al plat?Tsurany schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:07:
[...]
Gameservers mogen er geen enkele last van ondervinden aangezien die volledig los staan van de EA downloadservers. En het lijkt me dat zelfs de statservers voor games gescheiden zijn van de pure downloadservers.
en dan nog een ander punt:
Its BattleField 4, you never know what is going to happen!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nope, is behoorlijk onmogelijk.
De SRAW is ten eerste niet eens wire guided maar fire and forget net zoals de MBT LAW. Ten tweede kan je zowel de MBT LAW als de SRAW niet herladen. Het is fire, forget and dump. Daarom "pak" je ook steeds een nieuwe launcher i.p.v reload.
Als je dit zou doen in het echt dan heb je gewoon je schot verpest. Dus doei launcher en dan een tankgranaat in je gezicht.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
nou niet echt 3x zoveel kans, maar wel 3x damage kans, alhoewel 1 al voldoende is over het algemeen. alle rockets zullen namelijk door dezelfde flares worden verward.nibortreab schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:43:
[...]
Dafuq, dan kan je dus ook 3 rockets de lucht ingooien en proberen een chopper te raken. 3x zoveel kans met 1x aimen. Reload tijd vertragen zou wel een optie kunnen zijn denk ik
Je zou wel theoretisch een volgende target kunnen painten als de eerste kapot is met de afgeschoten raketten maar dat is wel heel erg lastig.
Ja had meer in gedachte, dat het dan ongeveer werkt zoals die launcher die lockt die je op kan pakken (ben de naam even kwijt) met 3 rockets tegelijk. Je schiet 3 rockets af en die bevinden zich op 3 verschillende plekken, als je dan die laatste schiet, dan komen die rockets van verschillende kanten aanvliegen (lees: hoogtes voornamelijk)SouLLeSSportal schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:28:
[...]
nou niet echt 3x zoveel kans, maar wel 3x damage kans, alhoewel 1 al voldoende is over het algemeen. alle rockets zullen namelijk door dezelfde flares worden verward.
Je zou wel theoretisch een volgende target kunnen painten als de eerste kapot is met de afgeschoten raketten maar dat is wel heel erg lastig.
Maar inderdaad, denk dat het niet zo berekend moet worden
mensen, iedereen probeert de update te downloaden.. natuurlijk zijn er dan problemen.
morgen heeft iedereen de update wel binnen
wat ik trouwens nog steeds heb is die stomme sound bug..
morgen heeft iedereen de update wel binnen
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
WE'RE CURRENTLY ROLLING OUT A NEW SERVER UPDATE (R10) THAT WILL FIX A LOT OF THE SERVER CRASHES THAT WE'RE SEEING RIGHT NOW. MOST SERVERS WILL BE UPDATED WITHIN 2 HOURS.
OKE, BEDANKT VOOR HET MELDENexi22 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:46:
WE'RE CURRENTLY ROLLING OUT A NEW SERVER UPDATE (R10) THAT WILL FIX A LOT OF THE SERVER CRASHES THAT WE'RE SEEING RIGHT NOW. MOST SERVERS WILL BE UPDATED WITHIN 2 HOURS.
en niet zo schreeuwen he
[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 14-11-2013 14:50 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Je caps stonden nog aanexi22 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:46:

Ja dit zeggen ze al vanaf update r1. Eerst zien dan geloven, igg fijn dat er wat gebeurd.
Nee is niet zijn capsPractics schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:49:
[...]
Je caps stonden nog aan![]()
Ja dit zeggen ze al vanaf update r1. Eerst zien dan geloven, igg fijn dat er wat gebeurd.
Sorry mensen maar het was een copy paste van de battlelog pagina
[ Voor 5% gewijzigd door exi22 op 14-11-2013 14:51 ]
Nice, duurde even voordat die de code pakte haha
Caps valt mee, de echte rage is te herkennen aan het ingedrukt houden van de shift knop
Caps valt mee, de echte rage is te herkennen aan het ingedrukt houden van de shift knop

[ Voor 142% gewijzigd door MisterChaoSs op 14-11-2013 14:55 ]
flinke update van 1018 mb.. maar goed. wat ik ook vervelend vind is dat je nu ook geen campaign kan doen. daar heb je de update ook voor nodig.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Is het ook nog steeds zo dat je online moet zijn om campaign te kunnen doen?Nickrsd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:53:
flinke update van 1018 mb.. maar goed. wat ik ook vervelend vind is dat je nu ook geen campaign kan doen. daar heb je de update ook voor nodig.

zijn wel manieren om de campaign offline te spelen , maar heb je wat extra`s voor nodig zeg maar
Nou Campaign kon ook echt wel paar bug fixs gebruikenNickrsd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:53:

Hoe kom je daar nou bij? MP crashed by mij zelden, SP is vrijwel onspeelbaarPractics schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:56:
Nou Campaign kon ook echt wel paar bug fixs gebruiken![]()

De zoomoptics van de tank zijn eigenlijk ook wel slecht. Vooral met het machinegeweer zit ik nu met zoomen gasten op 200 tot 300 meter afstand neer te schieten. Voor mij wel makkelijk kills maken maar echt eerlijk is het niet.
Wachten tot je Thermal optics hebt, dat is echt punten schieten. Vooral met de IFV.PilatuS schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:06:
De zoomoptics van de tank zijn eigenlijk ook wel slecht. Vooral met het machinegeweer zit ik nu met zoomen gasten op 200 tot 300 meter afstand neer te schieten. Voor mij wel makkelijk kills maken maar echt eerlijk is het niet.
om half 1 de update gestart, duizend keer onderbreken, gestopt, hervat. maximaal met 20 kb/sec vooruit zien kruipen... Nu eindelijk gaat ie met 2,55 MB/sec
Waarom is het niet eerlijk? Iemand moet niet in het volle zicht van enemy armor gaan lopen. Als er 200 meter tussen zit moet er cover genoeg zijn en had hij gewoon een ander pad kunnen kiezen. Mensen die niet snappen hoe ze moeten bewegen zijn easy targets, zo hoort dat ook.PilatuS schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:06:
Die problemen hadden we tijdens de release niet. Althans kan me niet herinneren dat mensen daar zoveel downloadproblemen hadden.spartacusNLD schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:45:
mensen, iedereen probeert de update te downloaden.. natuurlijk zijn er dan problemen.
morgen heeft iedereen de update wel binnen![]()
[ Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 14-11-2013 15:17 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Precies! Mensen roepen veel te snel dat iets OP of oneerlijk is. Net zoals bij de little bird bijv., nu kan je je gewoon in een open veld staan terwijl zo'n heli op je staat te schieten en heb je meer dan genoeg kans om rustig wat raketten op em te schieten. Want ja anders is het niet eerlijk he als je meteen neergemaaid wordt. Kom op zeg, als je een heli aan hoort komen zou je meteen bang moeten worden en direct dekking moeten zoeken, nu heb je niet zo heel veel te vrezen tenzij je echt dom bezig bent. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.Tsurany schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:16:
[...]
Waarom is het niet eerlijk? Iemand moet niet in het volle zicht van enemy armor gaan lopen. Als er 200 meter tussen zit moet er cover genoeg zijn en had hij gewoon een ander pad kunnen kiezen. Mensen die niet snappen hoe ze moeten bewegen zijn easy targets, zo hoort dat ook.
[ Voor 6% gewijzigd door Seyaku op 14-11-2013 15:25 ]
Ja? Geluid hoor je pas als je hem ook ziet op je mini map. Nou dat is verrekt kort om dan nog wat te doen hoor. Niet iedereen loopt er anti aircraft proof bij. Opzich heb je wel gelijk maar het geluid laat het gewoon domweg niet toe.Seyaku schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:25:
[...]
Precies! Mensen roepen veel te snel dat iets OP of oneerlijk is. Net zoals bij de little bird bijv., nu kan je je gewoon in een open veld staan terwijl zo'n heli op je staat te schieten en heb je meer dan genoeg kans om rustig wat raketten op em te schieten. Want ja anders is het niet eerlijk he als je meteen neergemaaid wordt. Kom op zeg, als je een heli aan hoort komen zou je meteen bang moeten worden en direct dekking moeten zoeken, nu heb je niet zo heel veel te vrezen tenzij je echt dom bezig bent. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.
om even een kort door de bocht vergelijking te maken, als je oversteekt op straat kijk je toch ook altijd even uit? of loop jij met blik op oneindig doodleuk de weg over?Practics schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:27:
[...]
Ja? Geluid hoor je pas als je hem ook ziet op je mini map. Nou dat is verrekt kort om dan nog wat te doen hoor. Niet iedereen loopt er anti aircraft proof bij. Opzich heb je wel gelijk maar het geluid laat het gewoon domweg niet toe.
Het is oorlog, dus zul je ogen in je achterhoofd moeten hebben, altijd goed rondkijken of je niet in gevaar bent. Lijkt me niet dat je alleen op geluid moet vertrouwen...
Ik kan het niet beter verwoorden dan dit!Tsurany schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:16:
[...]
Waarom is het niet eerlijk? Iemand moet niet in het volle zicht van enemy armor gaan lopen. Als er 200 meter tussen zit moet er cover genoeg zijn en had hij gewoon een ander pad kunnen kiezen. Mensen die niet snappen hoe ze moeten bewegen zijn easy targets, zo hoort dat ook.
[ Voor 13% gewijzigd door Frozenhands op 14-11-2013 15:30 ]
"That's what I do. I drink and I know things."
Neemt niet weg dat het wel fijn zou zijn als je voertuigen beter hoort aankomen. Zwaar materieel maakt gewoon herrie.SouLLeSSportal schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:29:
[...]
om even een kort door de bocht vergelijking te maken, als je oversteekt op straat kijk je toch ook altijd even uit? of loop jij met blik op oneindig doodleuk de weg over?
Het is oorlog, dus zul je ogen in je achterhoofd moeten hebben, altijd goed rondkijken of je niet in gevaar bent. Lijkt me niet dat je alleen op geluid moet vertrouwen...
Sinds deze week ook in het bezet van BF4! Vind het toch altijd wel weer een kicken spel hoor!!
Hebben jullie ook veel last van laggggg of ligt dat nou aan mijn pc/verbinding?
Hebben jullie ook veel last van laggggg of ligt dat nou aan mijn pc/verbinding?
dat is weer iets heel anders en ben ik ook volledig mee eens, tanks die verdorie mij kapotrijden omdat ik ze niet hoor aan komen... wtf.Tsurany schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:31:
[...]
Neemt niet weg dat het wel fijn zou zijn als je voertuigen beter hoort aankomen. Zwaar materieel maakt gewoon herrie.

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-11-2013 15:34 ]
Nee je moet gewoon uitkijken waar je loopt johSouLLeSSportal schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:34:
[...]
dat is weer iets heel anders en ben ik ook volledig mee eens, tanks die verdorie mij kapotrijden omdat ik ze niet hoor aan komen... wtf.en ja mijn geluid is gewoon prima ingesteld.

Voor mensen die sinds deze patch hebben van een rare blur om de 4/5 seconde zet dit in een config file In de battlefield 4 map:
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0
WorldRender.MotionBlurForceOn 0
WorldRender.MotionBlurMax 0
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
WorldRender.MotionBlurQuality 0
Daar heb je ook gelijk in. Af en toe vind ik het lullig voor ze als ik ze allemaal vanaf grote afstand neerschiet. Zonder die zoom zou mij dat niet lukken.Tsurany schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:16:
[...]
Gebruikt EA ook akamai network voor de patch? BF4 download kwam van akamai misschien dat daar het verschil inzit?Tsurany schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:16:
Die problemen hadden we tijdens de release niet. Althans kan me niet herinneren dat mensen daar zoveel downloadproblemen hadden.
Lullig?! No mercy in (online) war!PilatuS schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:48:
[...]
Daar heb je ook gelijk in. Af en toe vind ik het lullig voor ze als ik ze allemaal vanaf grote afstand neerschiet. Zonder die zoom zou mij dat niet lukken.
Oke, met die nieuwe wapens ( en dan vooral de bestuurbare) heb je dan nog wel enige kans in een voertuig? Die heli was gewoon instant kill man

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ik red mij prima in een tankDonnas-A schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:53:
Oke, met die nieuwe wapens ( en dan vooral de bestuurbare) heb je dan nog wel enige kans in een voertuig? Die heli was gewoon instant kill man
Het is ook zo heerlijk om een tank bijna kapot te maken en die gozer zien wegrennen. Als er genoeg ruimte is, nog even lekker met hem spelen door om hem heen te schieten met je machine gun.
Dance puppet, daaaaaanceee!
heb dat nog steeds, echt heel erg irritant. in de chat zeggen ze dat het de nieuwe suppression is..bloodlynx schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:37:
Voor mensen die sinds deze patch hebben van een rare blur om de 4/5 seconde zet dit in een config file In de battlefield 4 map:
heb dit in een config file staan:
RenderDevice.Dx11Enable 1
RenderDevice.Dx11Dot1Enable 1
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 1
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
PostProcess.DynamicAOEnable 0
PerfOverlay.DrawFps 1
los het ''probleem'' nog niet op dus..
en remote control mortar waar je ook nog de mortars zelf kan gaan besturen ??
[ Voor 13% gewijzigd door spartacusNLD op 14-11-2013 16:07 ]

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
R10.. damn.. dat zijn al 10 server patches sinds de release..WE'RE CURRENTLY ROLLING OUT A NEW SERVER UPDATE (R10) THAT WILL FIX A LOT OF THE SERVER CRASHES THAT WE'RE SEEING RIGHT NOW. MOST SERVERS WILL BE UPDATED WITHIN 2 HOURS.
Tjah blame EA voor het rushen van BF4maniak schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:11:
[...]
R10.. damn.. dat zijn al 10 server patches sinds de release..
met weinig tot geen verbetering, en al helemaal niets aan de dramatische netcode en random crashesmaniak schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:11:
[...]
R10.. damn.. dat zijn al 10 server patches sinds de release..
Vraagje, hoe speel je de battle pack accessories vrij van bijvoorbeeld de FAMAS. De kobra vizier staat onder battlepack maar ze zeggen niks hoe ik die krijg.
meer kills ermee krijgen, staat in je battlepacks pagina wel hoeveel je nodig hebt/nog te gaan hebt.Versteegrob schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:27:
Vraagje, hoe speel je de battle pack accessories vrij van bijvoorbeeld de FAMAS. De kobra vizier staat onder battlepack maar ze zeggen niks hoe ik die krijg.
Je krijgt hem in een battlepack. Je speelt ook battlepacks voor je wapen vrij door er kills mee te maken.Versteegrob schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:27:
Duidelijk, moet nog 6 packs vrij spelen en dan heb ik alles. Wat vinden jullie eigenlijk van de Famas?
shit op meer dan 3m afstandVersteegrob schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:30:
Duidelijk, moet nog 6 packs vrij spelen en dan heb ik alles. Wat vinden jullie eigenlijk van de Famas?
Ben ik de enige die op dit moment geen server meer in kom? Net paar rondes kunnen doen maar nu? Alles zit vol en heeft een queue van 5+ (soms wel 20?!?). Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed.
Als ik dan eindelijk ergens doorheen kom blijft die op connecting hangen. Het leven is hard
Als ik dan eindelijk ergens doorheen kom blijft die op connecting hangen. Het leven is hard
[ Voor 20% gewijzigd door Mu.siQ op 14-11-2013 16:36 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.