• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
SouLLeSSportal schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:44:
[video]
Dit is dus iets wat ik zelf ook al meemaakte, precies gericht op een enemy met je scope, kogel gaat compleet mis.
Dit fenomeen is toch autofire voor snipers (snel achter elkaar schieten). Bij sommige attachments staat er wel dat dit de autofire accuracy verbeterd.

Zover ik weet is het een feature, geen bug :P

[ Voor 5% gewijzigd door HesRuud op 14-11-2013 09:44 ]

Kiek em goan!

Verwijderd

yinx84 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:25:
Als ik 2-3 mensen kan vinden die interesse hebben zou 't al geslaagd zijn!

Toevoegen hierrrr: http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/yinx84/
http://battlelog.battlefi...th123/stats/389682867/pc/
Ik speel in zo'n los verband met vrienden - en we hebben al een eigen teamspeak server :)

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Zijn er hier mensen die het leuk zouden vinden om een eigen squadje te maken? Elkaar toevoegen op Battlelog, TS servertje erbij en per avond kijken wie wanneer zin heeft om te spelen... of gewoon inspringen wanneer je zin hebt. Heb wat behoefte aan meer teamplay. Een community/server als BuG is erg leuk, maar merk dat het toch vaak dezelfde mensen zijn die bij elkaar in squads zitten (wat natuurlijk inherent is aan een community i.c.m. teamgame :)).

Friend request send, lijkt me wel interessant.

Body mods don't determine skill

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Zijn er hier mensen die het leuk zouden vinden om een eigen squadje te maken? Elkaar toevoegen op Battlelog, TS servertje erbij en per avond kijken wie wanneer zin heeft om te spelen... of gewoon inspringen wanneer je zin hebt. Heb wat behoefte aan meer teamplay. Een community/server als BuG is erg leuk, maar merk dat het toch vaak dezelfde mensen zijn die bij elkaar in squads zitten (wat natuurlijk inherent is aan een community i.c.m. teamgame :)).

Heb je ook toegevoegd. Speel zoiezo op maandagavond altijd met mijn collega's van het werk samen, maar tussendoor speel ik ook wel eens en is er bijna nooit iemand.
Lijkt met leuk om eens met jou mee te spelen.
Toevallig ben ik vanavond online (omdat vriendin in het ziekenhuis werkt en een late dienst heeft :p)
Alleen nog af te wachten hoe laat ik thuis ben.. (moet van Wavre, onder Brussel, met file een dikke 2,5u rijden -.-)

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:01

Heb je ook een request gestuurd. Ik heb zelf een vaste maat waarmee ik BF speel maar die is er vaker niet dan wel :)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Ik zit, als ik game, standaard op de BuG TS. Altijd genoeg man te vinden om mee om te gaan. Waarom opnieuw ergens groeperen als je daar zo aan kan sluiten? ;)

Niet dat ik er reclame voor wil maken maar wellicht is het wel de makkelijkste oplossing.

[ Voor 46% gewijzigd door Tsurany op 14-11-2013 10:04 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Dracyn
Defqonwolf schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:58:
[...]

Heb je ook toegevoegd. Speel zoiezo op maandagavond altijd met mijn collega's van het werk samen, maar tussendoor speel ik ook wel eens en is er bijna nooit iemand.
Lijkt met leuk om eens met jou mee te spelen.
Toevallig ben ik vanavond online (omdat vriendin in het ziekenhuis werkt en een late dienst heeft :p)
Alleen nog af te wachten hoe laat ik thuis ben.. (moet van Wavre, onder Brussel, met file een dikke 2,5u rijden -.-)
Haha iedereen werkt lang in een ziekenhuis, ik ook :P.

Ben vanavond misschien online, licht er aan of ik moe ben of niet. en hoeveel cafeïne ik naar binnen kan werken om wakker te blijven... :P

MULTIPLAYER FOR PC PLAYERS WILL BE UNAVAILABLE NOV 14, 10AM UTC / 2AM PST FOR ONE HOUR IN PREPARATION FOR THE PC PATCH.

Alweer?

[ Voor 8% gewijzigd door Dracyn op 14-11-2013 10:02 ]

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
Mooie response! Zal iedereen toevoegen. Wellicht dat we met twee squads op één TS server kunnen gaan werken als er genoeg man online zijn :9

• Dracyn
yinx84 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:02:
Mooie response! Zal iedereen toevoegen. Wellicht dat we met twee squads op één TS server kunnen gaan werken als er genoeg man online zijn :9
Maak alsjeblieft de squads dan private, vaak genoeg gehad dat random mensen in je squad komen en je vervolgens niet met zen alle in een squad zit. bf3 irritatie factortje van mij

• SanQuan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-10-2021
SouLLeSSportal schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:44:
[video]
Dit is dus iets wat ik zelf ook al meemaakte, precies gericht op een enemy met je scope, kogel gaat compleet mis.
Misschien waaide het te hard? :+
Ik vind het niet erg dat snipers hier last van hebben hahaha
Maar inderdaad klopt niet en zal vast een fix krijgen.
Dracyn schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:04:
Maak alsjeblieft de squads dan private, vaak genoeg gehad dat random mensen in je squad komen en je vervolgens niet met zen alle in een squad zit. bf3 irritatie factortje van mij
Je kan ze er gewoon uitschoppen als squadleader.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• yinx84
Dracyn schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:04:
[...]

Komt wel goed.

Ben zelf ook pas in staat om vanavond pas te spelen. Ben benieuwd!

• FDMK
Tsurany schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:05:
[...]

Je kan ze er gewoon uitschoppen als squadleader.
Naja over de potjes heen ging het private vinkje er altijd af en zat je toch weer met anderen in je squad. Heel irritant.

Ik vind dat juist wel handig. Als je geen squad vol krijgt is het wel handig om wat randoms te hebben die een mooi spawnpunt vormen, squadpunten op kunnen leveren en wellicht zelfs actief met je mee spelen.

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
ik heb jullie ook een request gestuurd.
Ik speel ook onregelmatig en als het kan ook vaak met 2 vaste maten via TS
Altijd goed om het team te versterken !

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

• Dracyn
Tsurany schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:07:
Ik vind dat juist wel handig. Als je geen squad vol krijgt is het wel handig om wat randoms te hebben die een mooi spawnpunt vormen, squadpunten op kunnen leveren en wellicht zelfs actief met je mee spelen.
Klopt maar als je met 5 man probeert in 1 squad te komen, 4 zitten er in 5e is iets later en de 5e plek is opgevult is dat vervelend locken kan dan nuttig zijn, kicken kan natuurlijk ook maar vindt ik altijd wel zo lomp overkomen.

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Ben ook wel in voor wat teamplay. Zit al in een clan, maar daar is het met 10+ man soms in een channel geen doen. Add me maar op steam, kan ik daarna adden op Battlelog: nibortreab

Weet nog niet of ik er vanavond al ben, maar zal even kijken.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Dracyn schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:09:
[...]

Klopt maar als je met 5 man probeert in 1 squad te komen, 4 zitten er in 5e is iets later en de 5e plek is opgevult is dat vervelend locken kan dan nuttig zijn, kicken kan natuurlijk ook maar vindt ik altijd wel zo lomp overkomen.
Hoe dan ook de squadleader moet toch in het menu.
Is het op de squad weer op open te zetten of er iemand uit kicken.
Heb ook liever desnoods met randoms een vol squad dan dat je met zijn 2en in een prive squad zit en constant een squadwipe te krijgen en field upgrades verliezen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• FDMK
Tsurany schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:07:
Ik heb best wat uurtjes BF3 gespeeld maar kan me maar een handvol keren herinneren dat squadmembers echt handig waren.

• Dracyn
beuker19 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:12:
[...]

Heb ook liever desnoods met randoms een vol squad dan dat je met zijn 2en in een prive squad zit en constant een squadwipe te krijgen en field upgrades verliezen.
Klopt, ik doel alleen op dat kicken van mensen vaak niet zo goed is voor de teamsfeer heb ik gemerkt in sommige matches.

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:08
Fonta schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:38:

Net zoals de netcode nu is. Je schiet op iemand, krijgt geen hitmarkers, terwijl hij eindelijk doorheeft dat je op hem aan het schieten bent, is jou clip leeg en draait hij zich rustig naar je toe om je vervolgens instant te doden.

Ook de keren dat je beiden dood gaat, terwijl je zeker weet dat je veel eerder begonnen bent met schieten.
Je kan gewoon niet mikken.

intergalactic.fm

• Dopiej
beuker19 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:12:
[...]

Inderdaad, ik speel zoals ik zeg op maandags met soms 7 of 8 man samen en dan verdelen we ons over 2 squads, en als er random bij komen is alleen maar makkelijker voor de perks enzo.. wij kicken alleen wel eens iemand als er iemand van ons teampje in de squad wil, maar dan zeggen we het ook tegen de persoon die we eruit gooien en geeft meestal geen probleem..
Rooke schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:13:
[...]

Ik heb best wat uurtjes BF3 gespeeld maar kan me maar een handvol keren herinneren dat squadmembers echt handig waren.
Niet genoeg denk ik al was het alleen voor de ammo/sprint/suppression/explosive perks.
En in bf4 is het alleen maar meer geworden ivm. field upgrades en de commander en het verkleind de kans op een squad wipe.

Verwijderd

Momenteel op werk, not sure of ik hier op battlelog kan - anders add ik vanavond wel, heb ook wel behoefte om wat meer met mensen samen te spelen, mijn vrienden hebben of geen tijd voor de game of spelen liever rpg's etc.

• yinx84
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:34:
[...]

Momenteel op werk, not sure of ik hier op battlelog kan - anders add ik vanavond wel, heb ook wel behoefte om wat meer met mensen samen te spelen, mijn vrienden hebben of geen tijd voor de game of spelen liever rpg's etc.
Prima, add me vanavond maar en dan zal ik je een lijstje geven van mensen die me nog meer toegevoegd hebben. Kunnen we een mooi netwerkje opzetten.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:27
Hoe DICE de patch maakt :P
Afbeeldingslocatie: http://i2.minus.com/iPNwmiFkpyk8e.png

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:56

Phntm

Tlingelingeling

yinx84 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:05:
[...]

Komt wel goed.

Ben zelf ook pas in staat om vanavond pas te spelen. Ben benieuwd!
Heb je toegevoegd Yinx, ik zal vanavond nog proberen te spelen.

• yinx84
Phntm schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:41:
[...]

Heb je toegevoegd Yinx, ik zal vanavond nog proberen te spelen.
Cool! No worries als het vanavond niet lukt. Idee is dat iedereen kan joinen wanneer 'ie wil, of het nou 1x in de week is of elke avond. Zullen altijd wel mensen online zijn die je kan aanspreken voor squadplay :)

Trouwens, net opzoek gegaan naar de optie om een Platoon aan te maken zoals in BF3... kan dus gewoon helemaal niet meer }:|
Rooke schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:13:
[...]

Mobile spawnbeacon ;)

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:52:
[...]
Reload time van wapens? Die is toch prima? Of wil je weer terug naar de tijd dat die heli OP is.
Onze BF3 ster-piloot is BF4 nog niet wezen kopen omdat hij zogenaamd "een privéleven" heeft. Alsof wij dat geloven.
Omdat we hem een beetje willen motiveren mee te komen doen hebben we van de week één rondje met de LB meegespeeld in een rondje OBL en zitten recorden. Eén fixateur en één piloot. Een slechte piloot: ikke :+

Ik had al een paar kills ermee, maar in één ronde alle verdere unlocks vrijgespeeld voor de scout heli. Tanks, scout helis, de AA tank en een horde wandelaars omvergemaaid met de 25mm guns en raketten van de heli én raketten vanuit de bijrijdersstoel. Inkomende stingers en heat seekers simpelweg gekopt - het repairen gaat sneller dan het kapotgeschoten worden. De meeste deaths zijn slecht vliegwerk of instabiliteit door een hele reeks raketten en dan een bosje bomen omvliegen.

De scout helis zijn nog steeds behooooooorlijk OP. We genieten er maar even van voor ze generfd worden.
Het repairen van voertuigen vanuit het voertuig is helaas vrij OP, dat moeten ze gewoon flink nerfen. Repairrate naar 25% toe als het gebeurt terwijl de persoon in het voertuig zit.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Zo te zien is de patch beschikbaar ter download en heeft een grootte van 1019MB. Helaas ook gelijk onderhoud op Battlelog, dus dat wordt nog even geduld hebben. Ik wacht nog steeds op de live scoreboard die ze eerder beloofd hadden. Het is toch wel fijn om te weten of je een beetje gunstig een server kan joinen en niet pas tegen het eind van de ronde of bij een groot ticketverschil (baserape).

[ Voor 26% gewijzigd door Bee.nl op 14-11-2013 11:06 ]

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Al iets bekend wat er aangepast is in de patch ?

Game PC

• ikbengoofy
  • Laatst online: 10-10 21:04
Oh noes.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/70229610/update.JPG

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bee.nl schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:03:
Zo te zien is de patch beschikbaar ter download en heeft een grootte van 1019MB. Helaas ook gelijk onderhoud op Battlelog, dus dat wordt nog even geduld hebben. Ik wacht nog steeds op de live scoreboard die ze eerder beloofd hadden.
Eens, do want live scoreboard :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• yinx84
Phyxion schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:06:
[...]

Eens, do want live scoreboard :)
En Platoonfunctionaliteit please!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Leeuw070 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:05:
Al iets bekend wat er aangepast is in de patch ?
Ja, zie hier: Bart1983 in "[PC] Battlefield 4 - deel 2"

Samenvatting:
1) Reduce the number of crashes
2) Eliminate a network sync bug
3) Improve Network Smoothing

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 08:54
yinx84 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:02:
als je mij wilt toevoegen graag! ik heb ook wel behoefte aan wat teamplay ;-)

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Thnx !! moet ik gisteravond overheen gelezen hebben dan :P

Game PC

• yinx84
P33R schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:08:
[...]

als je mij wilt toevoegen graag! ik heb ook wel behoefte aan wat teamplay ;-)
Zal ik doen, wanneer BL weer online is :P Wat is je soldier name?

• spartacusNLD
  • Laatst online: 22:20

spartacusNLD

This is Sparta!!

yinx84 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:09:
[...]

genoeg teamplay bij BuG:
http://www.bug-community.com/teamspeak/
de meeste GoT'ers zitten daar meestal

[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 14-11-2013 11:11 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:29
Update in origin opgehaald goede 1GB patch, ben benieuwd nu wachten tot battlelog het weer doet :D

Verwijderd

Practics schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:11:
Update in origin opgehaald goede 1GB patch, ben benieuwd nu wachten tot battlelog het weer doet :D
Zit voor het moment op een server en ik weet dat Battlelog offline is maar ik durf eerlijk gezegd het spel niet afsluiten want DICE kennende... de eerste grote updates van BF3 gingen ook maar "eventjes" duren. Uiteindelijk heeft gans het systeem toch wel minstens een dag plat gelegen...

• ikbengoofy
  • Laatst online: 10-10 21:04
spartacusNLD schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:10:
[...]

genoeg teamplay bij BuG:
http://www.bug-community.com/teamspeak/
de meeste GoT'ers zitten daar meestal
Ben eigenlijk meer benieuwd naar de gemiddelde leeftijd daar op ts?

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

ikbengoofy schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:15:
[...]

denk dat we daar minimaal rond de 20 zitten met een max tot 40? (sorry mannen weet niet hoe oud jullie zijn haha) :P

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ikbengoofy schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:15:
[...]

Goeie vraag :) Heb me net aangemeld voor betaalde versie. als werkende niet heel veel tijd om te gamen, maar vind samenwerken in Squads wel leuk. Hoe gebruiken jullie teamspeak? Kan dat ook met de microfoon op je webcam of moet je dan een headset regelen?

Toevoegen kan: OkashaOsaka

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Bee.nl schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:03:
Zo te zien is de patch beschikbaar ter download en heeft een grootte van 1019MB. Helaas ook gelijk onderhoud op Battlelog, dus dat wordt nog even geduld hebben. Ik wacht nog steeds op de live scoreboard die ze eerder beloofd hadden. Het is toch wel fijn om te weten of je een beetje gunstig een server kan joinen en niet pas tegen het eind van de ronde of bij een groot ticketverschil (baserape).
Schijnt niet eens de echt grote patch te zijn waar ze mee bezig zijn.
Die komt volgende week wss.

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Okasha schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:16:
[...]

Goeie vraag :) Heb me net aangemeld voor betaalde versie. als werkende niet heel veel tijd om te gamen, maar vind samenwerken in Squads wel leuk. Hoe gebruiken jullie teamspeak? Kan dat ook met de microfoon op je webcam of moet je dan een headset regelen?

Toevoegen kan: OkashaOsaka
headset is wel handig. we hebben 2 eigen servers die gebruik maken van een soort ''auto squad'' dus je wordt automatisch geplaatst in het team op ts waar je in game ook op zit. op ts wordt wel aangegeven welke squads van BuG zijn. daarna een kwestie van squad order volgen en voor ''have fun''

spartacusNLD schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:16:
[...]

denk dat we daar minimaal rond de 20 zitten met een max tot 40? (sorry mannen weet niet hoe oud jullie zijn haha) :P
Mijn gok is gemiddeld zo'n 25 met een max van 55 (Bvk).

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Geen grapjes over bvk he, it's getting old. })
Tsurany schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:18:
[...]

Mijn gok is gemiddeld zo'n 25 met een max van 55 80 (Bvk).
:)
Ik ben 29 jaar en Rikkiz0r is 14 jaar dus 25 jaar gemiddeld klopt ongeveer wel

[ Voor 17% gewijzigd door beuker19 op 14-11-2013 11:24 ]

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:50
Nieuwe update van 1,018.55 MB wordt nu binngehaald ben benieuwd >:)

EDIT: update geinstalleerd, battlelog servers zijn momenteel nog niet gereed ;(

[ Voor 38% gewijzigd door thijssie op 14-11-2013 11:27 ]

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:14:
[...]

Zit voor het moment op een server en ik weet dat Battlelog offline is maar ik durf eerlijk gezegd het spel niet afsluiten want DICE kennende... de eerste grote updates van BF3 gingen ook maar "eventjes" duren. Uiteindelijk heeft gans het systeem toch wel minstens een dag plat gelegen...
Zal wel loslopen denk ik. In het begin waren er inderdaad wel eens uitrolproblemen, maar ik kan me niet herinneren dat de laatste reeks patches/updates echt grote problemen gaven.
Ekstergroen schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:17:
[...]

Schijnt niet eens de echt grote patch te zijn waar ze mee bezig zijn.
Die komt volgende week wss.
Je bedoelt waarschijnlijk de patch die samenvalt met de uitgave van de eerste DLC? Die zal denk ik over een week of 3 komen. Volgende week lijkt me nogal snel. Neem aan dat ze eventuele bugs in deze patch mee willen nemen in de volgende patch.

• yinx84
spartacusNLD schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:18:
[...]

headset is wel handig. we hebben 2 eigen servers die gebruik maken van een soort ''auto squad'' dus je wordt automatisch geplaatst in het team op ts waar je in game ook op zit. op ts wordt wel aangegeven welke squads van BuG zijn. daarna een kwestie van squad order volgen en voor ''have fun''
Mijn bevinding is dat de meeste vaste spelers al hun eigen squad hebben. Op TS heb ik geen 'randoms' gezien die op de server spelen. Het gevolg is dus dat je wel op TS zit met teamgenoten, maar niet met squadgenoten. Althans, dat zijn mijn constateringen als outsider :P
HesRuud schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:44:
[...]

Dit fenomeen is toch autofire voor snipers (snel achter elkaar schieten). Bij sommige attachments staat er wel dat dit de autofire accuracy verbeterd.

Zover ik weet is het een feature, geen bug :P
je hebt de straight pull bolt idd, die zorgt dat je niet hoeft uit te zoomen, maar waar het om gaat is dat na een aantal 2-3 schoten opeens kogels op magische wijze totaal ergens anders terecht komen, hetzelfde idee als ads gaan na lopen en direct schieten, dan heb je ook een grote deviatie in de kogels. Echter hier staat die gewoon stil, en locklear kennende van bf3, weet ik dat die kerel ontiegelijk goede sniper is. Die heeft dit goed uitgezocht. Hij staat ook stil als die schiet dus er kan gewoon niet deviatie daardoor ontstaan, wat ik vermoed is dat te snel achter elkaar willen schieten dit oplevert maar dat slaat nergens op, je hebt juist die straight pull bolt om dit te KUNNEN doen. Derhalve werkt het dus niet zoals het zou moeten. Als dit niet veranderd wordt, kan je de sniper rifles wel in je foudraal doen en stof laten happen. het is al niet de beste class in bf4 en dan gaan ze dit ook nog eens doen... |:(

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-11-2013 11:28 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Tsurany schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:02:
Het repairen van voertuigen vanuit het voertuig is helaas vrij OP, dat moeten ze gewoon flink nerfen. Repairrate naar 25% toe als het gebeurt terwijl de persoon in het voertuig zit.
het is vrij eenvoudig op te lossen, net zoals de ground vehicles, alleen reppen van buitenaf :) je moet dus landen om te repairen. Dit zou ook gewoon voor de boot moeten, verwijder die 4de seat gewoon, of verander die naar binnen de boot zonder repair mogelijkheid, is ook fijner omdat repairen op die shitboot ontiegelijk buggy is en je over het algemeen vrij snel kapot geknalt word buiten op het dek van de boot. Is die ook een stuk minder op.

[ Voor 16% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-11-2013 11:32 ]

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

aaanddd its up :D

beuker19 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:22:
[...]

:)
Ik ben 29 jaar en Rikkiz0r is 14 jaar dus 25 jaar gemiddeld klopt ongeveer wel
dan mag rikkiz0r feitelijk gezien het spel niet eens spelen. 7(8)7

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-10 21:09
SORRY, FOUND NO SERVERS en mijn favorieten ook weg dus zal nog wel ff duren :)

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mn history en favo servers weg...?

Rapapa...

lang leve dice en ea ole ole.... alleen zij kunnen een update zo verkloten. :X

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:14

BioHazard

*\o/*

SouLLeSSportal schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:40:
[...]

lang leve dice en ea ole ole.... alleen zij kunnen een update zo verkloten. :X
Of anders wacht je gewoon nog heel even. |:(
SouLLeSSportal schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:35:
[...]

dan mag rikkiz0r feitelijk gezien het spel niet eens spelen. 7(8)7
Als ik het voor het zeggen had mocht hij het spel uberhaupt niet spelen, hoe oud hij ook gaat worden >:)

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:41:
[...]

Als ik het voor het zeggen had mocht hij het spel uberhaupt niet spelen, hoe oud hij ook gaat worden >:)
Sorry, Killerbeuker heeft een beetje moeite met leeftijden :>
yinx84 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:27:
[...]

Mijn bevinding is dat de meeste vaste spelers al hun eigen squad hebben. Op TS heb ik geen 'randoms' gezien die op de server spelen. Het gevolg is dus dat je wel op TS zit met teamgenoten, maar niet met squadgenoten. Althans, dat zijn mijn constateringen als outsider :P
Dat klopt niet helemaal want er zijn nog geen vaste squads.
Er is nu nog zoiets als wie het eerste komen gaan met elkaar in de squad zitten wat op zich wel logisch is.
Kijk er is best veel interesse om meer te gaan samen werken maar tot nu toe weten we eigenlijk nog niet hoe we dat het beste kunnen regelen :(
Kijk er zijn heel veel ''nieuwe'' spelers op BuG er bij gekomen sinds de beta (En daar zijn we heel blij mee) en je hebt toch een groep die het gewoon gezellig vind om een beetje samen te spelen en de mensen die meer serieus willen spelen.
Kijk wij als mods/admins zijn continu bezig op het zo gezellig mogelijk te houden en willen het liefst ook niemand uitsluiten.
Dus als er nog ideeen zijn hoor ik het graag.
Kijk er kan bij BuG van alles geregeld worden zoals aparte TS kanalen enz. dus dat is het probleem niet.

• yinx84
beuker19 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:45:
[...]

Dat klopt niet helemaal want er zijn nog geen vaste squads.
Er is nu nog zoiets als wie het eerste komen gaan met elkaar in de squad zitten wat op zich wel logisch is.
Kijk er is best veel interesse om meer te gaan samen werken maar tot nu toe weten we eigenlijk nog niet hoe we dat het beste kunnen regelen :(
Kijk er zijn heel veel ''nieuwe'' spelers op BuG er bij gekomen sinds de beta (En daar zijn we heel blij mee) en je hebt toch een groep die het gewoon gezellig vind om een beetje samen te spelen en de mensen die meer serieus willen spelen.
Kijk wij als mods/admins zijn continu bezig op het zo gezellig mogelijk te houden en willen het liefst ook niemand uitsluiten.
Dus als er nog ideeen zijn hoor ik het graag.
Kijk er kan bij BuG van alles geregeld worden zoals aparte TS kanalen enz. dus dat is het probleem niet.
Het was ook niet als kritiek bedoeld. Er is ook geen kant en klare oplossing om 64 man gelukkig te maken op een server. Hoeft ook niet natuurlijk, de meeste mensen komen gewoon om even te knallen. Eigenlijk zou je moeten kijken wie er op TS zit en die over de squads verdelen. Maar goed, dat is ook weer lastig coordineren en je moet ook maar de medewerking van iedereen krijgen.

Lastig lastig :)

• jenpet
  • Laatst online: 08-10 21:09
spartacusNLD schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:18:
[...]

Ik vat hem even niet ziet TS automatisch welke squad je zit ? moet je er een custom app voor hebben ?

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Eerste potje en gelijk alweer een crash te pakken...

Rapapa...

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:51

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Las t ook al opt officiele forum, misschien nog ff wachten :?

Goedzo !

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 08:54
yinx84 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:09:
[...]

P33RK3

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:27
5 nieuwe wapens, w000t :D

• Dopiej
groep op battlelog wordt alleen maar groter xD

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 19:58
Voeg mij toe als Hands-Kef :)

"That's what I do. I drink and I know things."

• FDMK
Misschien iets voor in de TS?

• yinx84
Probleem is dat de groupchat nu al aan z'n limiet zit, en er geen mogelijkheid tot Platoon is :P

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Zelf unlocked of wat? Ik zie nergens 5 extra wapens opeens :9

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
Zal wel als voorbereiding zijn op China Rising.

• Dopiej
god I love the L85A2 :D
hoe die eruit ziet wel, hoe die speelde in bf3, niet echt.

• Dopiej
SouLLeSSportal schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:18:
[...]

hoe die eruit ziet wel, hoe die speelde in bf3, niet echt.
Nou ik heb er aardig wat uren in BF3 mee gespeeld en dat ging mij goed af hoor..

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:51
geweldig de update vloog vooruit tot 37 % toen mislukte de download 3 keer en nu gaat ie met een blitsende snelheid van 6 kb/s :(

En mijn internet werkt verder prima en stabiel

[ Voor 16% gewijzigd door Skybullet op 14-11-2013 12:22 ]

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
Defqonwolf schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:20:
[...]

Nou ik heb er aardig wat uren in BF3 mee gespeeld en dat ging mij goed af hoor..
Same here, prima wapen.

MP7 word waarschijnlijk weer een hipfire beest.

• SoulEnroLL
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
De L85A2 was ook de main AR in de competitive scence in BF3. Tot nu toe in BF4 is dit de ACE23.

Ben beniewd of deze in BF4 de ACE23 van de troon kan halen.

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:40
SoulEnroLL schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:26:
De L85A2 was ook de main AR in de competitive scence in BF3. Tot nu toe in BF4 is dit de ACE23.

Sure? 8)7

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

lolwut?

Nee hoor, de L85 is daar altijd te slecht voor geweest en gaat ook zeker niet de ACE-23 (overigens is statistisch gezien de SCAR-H het beste) van de troon stoten.
Defqonwolf schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:20:
[...]

ik zeg ook niet dat het een slecht wapen is, maar er waren genoeg wapens die beter waren op het zelfde vlak.

uhh ik denk dat je de m16a3 bedoeld, ik weet niet welke competities jij hebt gespeeld.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:28:
[...]

lolwut?

Nee hoor, de L85 is daar altijd te slecht voor geweest en gaat ook zeker niet de ACE-23 (overigens is statistisch gezien de SCAR-H het beste) van de troon stoten.
voor nu lijkt mij de m416 of scar-H de beste alround, ace23 is meer voor close combat geschikt.

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

jenpet schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:56:
Ik vat hem even niet ziet TS automatisch welke squad je zit ? moet je er een custom app voor hebben ?
Niet helemaal, Procon ziet in welk squad of welk team je zit. Vervolgens is er een plugin in Procon die op basis van deze verdeling de mensen op TS in gaat delen via een query admin. Er is dus een staging channel waar iedereen in gaat zitten en de plugin ziet dan dat mensen op de server matchen met de mensen in de staging channel en gaat ze op basis van squads of teams (net wat je wilt) indelen. Stop je met het spel of wissel je van team wordt dat opgepikt en worden de mensen weer naar andere kanalen verplaatst.
Op dit moment deelt hij in op basis van teams dus zodra een ronde start worden mensen naar de juiste team kanalen verplaatst. Aan het eind van de ronde komt iedereen weer even bij elkaar tot de nieuwe ronde start.

Echter kijkt de plugin enkel naar de staging channel en de subkanalen. Wil je niet automatisch verplaatst worden kan je in een ander kanaal gaan zitten en blijf je gewoon bij elkaar. Je kan dus zelf kiezen of je wel of niet participeert.

Voor de bezoeker werkt het volledig automatisch. Enkel even zorgen dat je naam in de game gelijk is aan die van de TS want het moven op basis van IP werkt niet vlekkeloos.

• Skybullet
nou die download duurt zo nog 24 uur dus dan maar mijn emblem gaan maken :D

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Skybullet schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:45:
nou die download duurt zo nog 24 uur dus dan maar mijn emblem gaan maken :D
Heb de kleuren van m'n emblem aangepast, maar deze blijven in de oude kleuren staan, bloedirritant. Iemand misschien een ideetje?

• Kepro
Nieuwe wapens kan je al vrijspelen. Assigment staat nog niet in Battlelog maar wel ingame.

• Kepro
Kepro schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:47:
Nieuwe wapens kan je al vrijspelen. Assigment staat nog niet in Battlelog maar wel ingame.
En dit kom ik ook tegen als ik soms wil joinen: To play on this server you need China Rising

nibortreab schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:47:
[...]

Heb de kleuren van m'n emblem aangepast, maar deze blijven in de oude kleuren staan, bloedirritant. Iemand misschien een ideetje?
slaat die je emblem wel op of geeft hij een foutmelding bij het opslaan? kan wellicht ook even duren voordat die het update nu helemaal met de update.

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:50:
[...]

slaat die je emblem wel op of geeft hij een foutmelding bij het opslaan? kan wellicht ook even duren voordat die het update nu helemaal met de update.
Duurt nu al enkele dagen, kreeg geen foutmelding. Als ik m'n emblem ga bewerken dan kloppen de kleuren. Als ik echter naar mijn profiel ga, dan staat hij in de oude kleuren (ook ingame)

• Skybullet
gaat bij iedereen de update zo sloom ( 9 kb/sec nu hier ) ? :+
nibortreab schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:51:
[...]

Duurt nu al enkele dagen, kreeg geen foutmelding. Als ik m'n emblem ga bewerken dan kloppen de kleuren. Als ik echter naar mijn profiel ga, dan staat hij in de oude kleuren (ook ingame)
vaag heb ik nog niet gehad. :?

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:33
Skybullet schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:51:
gaat bij iedereen de update zo sloom ( 9 kb/sec nu hier ) ? :+
Nee, ben verstandig geweest en heb om 11u05 gecontroleerd op updates. Dan aan 4MB/s binnen gehaald 8)

Edit: net server proberen joinen en kreeg de melding "To play on this server you need China Rising"...

[ Voor 15% gewijzigd door Flying op 14-11-2013 12:57 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.