Ik ben trouwens best bedreven geworden in het uitschakelen van helicopterpiloten. Vooral Little Birds die vrij dichtbij komen. Heb het idee dat het makkelijker is dan in BF3... heb al een paar ragers aan m'n broek gehad
Welk wapen gebruik je dan?yinx84 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:44:
Ik ben trouwens best bedreven geworden in het uitschakelen van helicopterpiloten. Vooral Little Birds die vrij dichtbij komen. Heb het idee dat het makkelijker is dan in BF3... heb al een paar ragers aan m'n broek gehad
hoe, door ze eruit te schieten? Dat is hetzelfde als bf3 zoniet zelfs iets gemakkelijker door minder suppressionyinx84 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:44:
Wel altijd dikke lol idd.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Inderdaad door gewoon te knallen, met LMG (MG4)
Nades cooken kan toch helemaal niet? Wel alvast je gooi beweging voorbereiden, maar daadwerkelijk cooken toch niet? In BF3 in ieder geval niet.Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:33:
[...]
Fixed dacht ik, 'nade cooken en dan de lift inmikken op het moment dat de deuren opengaan vindt ik nog veel leuker
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Hoop ook dat ze het fixen dat je C4 in de lift kan leggen, knop indrukken om hem omhoog/omlaag te doen en daar de boel te laten exploderen (voor die dak-campers op Siege of Shanghai bijv.)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Kijk, hier heb ik nou wat aan. Ik zat namelijk een beetje in dezelfde richting te denken. Ik probeerde silencer een paar dagen geleden op de AK5C en de M416 (screw the ACE-21/23) maar het resultaat is een beetje gemixed. Verder wil ik de ACW-R en de SG553 ook eens gaan grinden en eens wat andere AR's proberen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:17:
Mijn theorie met silencers is dat met drop van 600+ m/s naar ongeveer 300 m/s de moeite niet waard is. Maar bij wapens onder de 500, wordt het een geweldig alternatief.
Met name pareltjes als:
De SCAR-H (van 410 naar 300 - 330) is geen groot offer voor je het er voor terug krijgt
De silenced ACW-R in combinatie met een TUGS
De ACE-52
Alle 34 dmg LMG's
Leveren minimaal in met een silencer maar krijgen er een hele hoop extragratis kills voor terug.
In ieder geval ga ik het proberen als de game normaal functioneert. Ik heb er zo klaar mee met de chashes en bugs en het lijkt bij mij alleen maar meer te worden met elke serverpatch.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja dat, insta trow als deur open gaat, ze lijken dan toch iets sneller af te gaan. gewoon die surface 'nades gebruiken er voor eignelijk.speedyjules07 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:47:
[...]
Nades cooken kan toch helemaal niet? Wel alvast je gooi beweging voorbereiden, maar daadwerkelijk cooken toch niet? In BF3 in ieder geval niet.
Body mods don't determine skill
Zelfs met een Igla die reload tijden zijn 5x zo snel als de chopper weer zijn dingelings kan afwerpenyinx84 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:44:
Hangt natuurlijk ook van de map af. Op maps met een korte schietafstand is het een stuk minder relevant dan op de grote, open mappen. In Operation Locker maakt de velocity minder uit dan op bijvoorbeeld Golprut Railway.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:17:
Mijn theorie met silencers is dat met drop van 600+ m/s naar ongeveer 300 m/s de moeite niet waard is. Maar bij wapens onder de 500, wordt het een geweldig alternatief.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Als wartapes die bug verhelpt, dan zet ik m wel op wartapes.SouLLeSSportal schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:19:
[...]
99% van de tijd wel, anders op stereo schijnt ook te werken maar wartapes![]()
epic geluid.
Enkel lijkt het dan net alsof je in een slechte hollywood film zit van Uwe Boll
True, maar op grote open maps is een silencer in het algemeen weer minder de moeite waard dan op kleine maps.Velocity bepaalt samen met de RPM en het damagemodel de TTK. Op maps met veel actie op de korte afstand wil je nou ook weer niet al te veel op de TTK inleveren met een silencer want je kan nooit iedereen in de rug schieten. Op grote open maps is het verrassen van mensen weer makkelijker, dus daar kan je een lagere TTK door lagere velocity weer compenseren met het feit dat je 2 extra kogels af kan schieten.Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:54:
[...]
Hangt natuurlijk ook van de map af. Op maps met een korte schietafstand is het een stuk minder relevant dan op de grote, open mappen. In Operation Locker maakt de velocity minder uit dan op bijvoorbeeld Golprut Railway.
Velocity van 600m/s betekent dat een afstand van 50 meter in 83,34 miliseconde overbrugt wordt. Oftwel 0,08334 seconde. Een velocity van 300m/s betekent dat een afstand van 50 meter in 166,67 miliseconde overbrugd wordt. Oftewel 0,16667 seconde. Dat betekent dat je TTK met 0,08334 seconde verhoogd wordt door de velocity. Die impact is niet gigantisch. Denk dat vooral de extra spread een verhogende factor gaat zijn in de TTK.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:59:
True, maar op grote open maps is een silencer in het algemeen weer minder de moeite waard dan op kleine maps.Velocity bepaalt samen met de RPM en het damagemodel de TTK. Op maps met veel actie op de korte afstand wil je nou ook weer niet al te veel op de TTK inleveren met een silencer want je kan nooit iedereen in de rug schieten. Op grote open maps is het verrassen van mensen weer makkelijker, dus daar kan je een lagere TTK door lagere velocity weer compenseren met het feit dat je 2 extra kogels af kan schieten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat kan toch al, als ik de lift knop in druk verdwijnt de C4. Nu nog checken of het echt boven aankomt.Lateralus010 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:49:
Hoop ook dat ze het fixen dat je C4 in de lift kan leggen, knop indrukken om hem omhoog/omlaag te doen en daar de boel te laten exploderen (voor die dak-campers op Siege of Shanghai bijv.)
- DaniëlWW2
- Niet online
Op grotere maps gebruik ik toch liever iets accurater dus voor mij is het geen probleem.
Ik denk dat ik gewoon eens een tweespiltsing ga maken van wapens voor mijzelf. Een set voor grotere mappen en een voor close quarters. Dit hoefde nooit in BF3 because of DAT gun en DAT gun junior.
Ja ik doel op de M16A3 en de M416.
Ik denk dat ik gewoon eens een tweespiltsing ga maken van wapens voor mijzelf. Een set voor grotere mappen en een voor close quarters. Dit hoefde nooit in BF3 because of DAT gun en DAT gun junior.

Ja ik doel op de M16A3 en de M416.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk dat die 83 ms marginaal lijkt (2 keer mijn ping), maar ik heb in BF4 al zo verschrikkelijk veel killtrades meegemaakt, hoe korter de TTK hoe beter wat mij betreft. Ook qua aim op afstanden van 50 meter of verder merk je het direct. Met de 600+ wapens kan je redelijk op de speler zelf aimen, met de 400 van de SCAR moet je er significant voor aimen.Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:06:
[...]
Velocity van 600m/s betekent dat een afstand van 50 meter in 83,34 miliseconde overbrugt wordt. Oftwel 0,08334 seconde. Een velocity van 300m/s betekent dat een afstand van 50 meter in 166,67 miliseconde overbrugd wordt. Oftewel 0,16667 seconde. Dat betekent dat je TTK met 0,08334 seconde verhoogd wordt door de velocity. Die impact is niet gigantisch. Denk dat vooral de extra spread een verhogende factor gaat zijn in de TTK.
Een supressor verhoogt in BF4 overigens alleen de hip spread en de muzzle velocity, verder blijft alles identiek.
Klopt, de C4 verdwijnt wel, maar zodra ik hem probeer te detonaten gebeurt er niets. Dit destijds geprobeerd met squadmates boven en ik beneden. Sterk vermoeden dat de C4 'out of range' is....LongBowNL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:11:
[...]
Dat kan toch al, als ik de lift knop in druk verdwijnt de C4. Nu nog checken of het echt boven aankomt.
Oeh vrij hoge ping danA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:13:
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk dat die 83 ms marginaal lijkt (2 keer mijn ping), maar ik heb in BF4 al zo verschrikkelijk veel killtrades meegemaakt, hoe korter de TTK hoe beter wat mij betreft. Ook qua aim op afstanden van 50 meter of verder merk je het direct. Met de 600+ wapens kan je redelijk op de speler zelf aimen, met de 400 van de SCAR moet je er significant voor aimen.
Een supressor verhoogt in BF4 overigens alleen de hip spread en de muzzle velocity, verder blijft alles identiek.
Ik zou het eens fatsoenlijk uit moeten rekenen. Iemand die zin heeft dat te doen want ik moet nu net weg. Even uitrekenen wat de tijd is die de kogel er over doet om X afstand af te leggen en hoever een speler in die tijd kan rennen als je uitgaat van een hoek van 90 graden op zijn looprichting. Dan weet je hoe groot de impact is.
Gisteren de RFB geunlockt maar wat is dat een wapen zeg. Heerlijk combineren met support class, snap niet waarom ik niet meer mensen tegen kom met dat wapen, 2-4 hits en je tegenstander is gewoon dood.
Beetje OP, je speelt er mensen helemaal gek mee
Daarnaast is die met een degelijke scope over afstand ook stuk fijner dan een "echt" sniper wapen.
Beetje OP, je speelt er mensen helemaal gek mee
Daarnaast is die met een degelijke scope over afstand ook stuk fijner dan een "echt" sniper wapen.
Dus vandaag eens Hardcore mode gedaan zonder mini map. Stukken beter dan normaal, er komt eindelijk wat tactiek bij kijken i.p.v. COD style. Recon met die Spawn gadget is baas als je een leuk squad hebt
[ Voor 22% gewijzigd door timskiej op 13-11-2013 16:37 ]
Haha hier klopt geen drol van
http://battlelog.battlefi...45395088836928/351804938/
145 kills in 10 minuten? Ik zat in die server 64 player Lockers obliteration te spelen maar na 1.5 uur had ik het wel gezien, en nu een uur later krijg ik het battle report pas. Staat er dat het flood zone was en het potje 10 minuten duurde
Goed werk Dice!
http://battlelog.battlefi...45395088836928/351804938/
145 kills in 10 minuten? Ik zat in die server 64 player Lockers obliteration te spelen maar na 1.5 uur had ik het wel gezien, en nu een uur later krijg ik het battle report pas. Staat er dat het flood zone was en het potje 10 minuten duurde
Goed werk Dice!
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Owja zijn er groepjes waar ik me bij kan aansluiten voor wat teamplay? 
Zelden is er maar teamwork in random squads
username zelfde als forumnaam
Verwijderd
HC heeft gewoon een minimap. Dus als je die in HC niet ziet zit je op een custom server, volgens mij. Net als in BF3.Preau schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:42:
[...]
Ik vind hardcore leuk omdat je beter tactisch kan spelen, je bent niet meteen bij het eerste schot voor het hele team zichtbaar op de map als je geen silencer op je gun zet.
De minimap moet in HC wmb ook gewoon aan blijven, dat ding is essentieel oor goede samenwerking met een team. Juist in HC is het geen issue dat je zonder suppressor op de minimap opduikt omdat de verkortte TTK je de mogelijkheid geeft een demper te zetten op je wapen en gewoon goed mee kunt komen qua killspeed met de ongedempte spelers. Ik speel HC in BF3 altijd met suppressed alles, op elke class, juist omdat je dan niet op minimaps verschijnt en tekeer kunt gaan achter een vijandelijke lijn. Zodra ik wat dempers heb vrijgespeeld gaat dat in BF4 ook weer de norm zijn voor mij.
Als de minimap weg is is het hele flanken eigenlijk weg en wordt het gewoon ronddolen en op geluid aflopen, hopend dat het een vijand was die daar schoot. Zonder minimap is het overzicht volkomen naar de klote. Wat moet je zonder minimap met spotten, motion sensors en überhaupt met Recon spelers?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 16:46 ]
Zit bij BuG, is een multigaming community waar nu redelijk wat BF4 wordt gespeelt via TStimskiej schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:39:
Owja zijn er groepjes waar ik me bij kan aansluiten voor wat teamplay?
http://www.bug-community.com/
Verder net wat potjes met de shotgun op locker gespeelt dat was wel rampage
QBS met dart en full choke en maar raggen
lekkere overall score hier
Hele tijd squad orders geven helpt echt wel heeeeeeeeel erg veel ;-)
http://battlelog.battlefi...42442571463808/363204797/
Verwijderd
KUT
Dan ben ik goed bezig om de server op te starten, sta ik 33/11 met een mooie voorsprong op de tickets (nog 150 over) en dan wordt ik gekicked.
Dan ben ik goed bezig om de server op te starten, sta ik 33/11 met een mooie voorsprong op de tickets (nog 150 over) en dan wordt ik gekicked.
Dan kan ik nu niet het potje afmakenGame disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Rienspy' (for 0 minutes) ... Ping too high (103 ms, 100 max)" [Admin Decision]
Oei.... buitenlandse server? Vind 100ms nog wel meevallen, zat laatst op een server waar een Italiaan bij kwam, die constant rond de 900ms ping had...Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:55:
KUT
[...]
Dan kan ik nu niet het potje afmaken

Verwijderd
Neen, de BuG #1 server. Maar er was een torrent bezig dus dat verklaard de ping.Lateralus010 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:57:
[...]
Oei.... buitenlandse server? Vind 100ms nog wel meevallen, zat laatst op een server waar een Italiaan bij kwam, die constant rond de 900ms ping had...
Maar kicken voor een ping hoger dan 100 gaat er over vind ik, 250+ vind ik beter.
Op die server zit ik momenteelbal130 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:45:
[...]
Zit bij BuG, is een multigaming community waar nu redelijk wat BF4 wordt gespeelt via TS
http://www.bug-community.com/
Verder net wat potjes met de shotgun op locker gespeelt dat was wel rampage![]()
QBS met dart en full choke en maar raggen![]()
lekkere overall score hier![]()
Hele tijd squad orders geven helpt echt wel heeeeeeeeel erg veel ;-)
http://battlelog.battlefi...42442571463808/363204797/
Niets is zo lekker als 3 rooftop campers en hun helicopter kapot te maken met één Cruise Missile als Commander
Release note van Fix vandaag,
Damage caused by AA active radar set to lower lvl
Damage caused by AA active radar set to lower lvl
4 rooftop campers en hun helicopter kapot te maken met één Cruise Missile als Commander?Marcello_87 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:01:
Niets is zo lekker als 3 rooftop campers en hun helicopter kapot te maken met één Cruise Missile als Commander
- DaniëlWW2
- Niet online
Dus ik probeer de ACW-R toch maar eens na ruim twee weken.
Eerste potje laat gejoined en meteen MVP. Dat ACW-R.
http://battlelog.battlefi...48556296068672/184991456/
Ja, netcode was ook lief.
Eerste potje laat gejoined en meteen MVP. Dat ACW-R.
Met 1 EMP een kill krijgen en afvragen waarom !Marcello_87 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:01:
You're late dat ding is machtigDanielWW2 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:02:
Eerste potje laat gejoined en meteen MVP. Dat ACW-R.![]()
Premium was gister al

EMP drones kunnen ook de gunship damagen/destroyen. Kans is groot dat het dat was.caanova1984 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:03:
[...]
Met 1 EMP een kill krijgen en afvragen waarom !
Bedankt nou is het niet meer leuk.tovade schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:41:
[...]
EMP drones kunnen ook de gunship damagen/destroyen. Kans is groot dat het dat was.
Rage moment, Chopper neerschieten ergens tegenaan down zien gaan, niemand eruit gesprongen en dan toch geen kills krijgen.
Rage moment van je clan maten horen terwijl je net in de chopper ontploft ben dat die rpg,smaw tank bullet mijlen ver naast ging.
[ Voor 35% gewijzigd door NLKornolio op 13-11-2013 17:45 ]
Eindelijk kunnen we vanaf morgen gaan genieten
Helaas geen informatie over wegvallend geluid.
UPDATE #9:
PC Game Update Goes Live Nov 14
We are happy to report that the PC Battlefield 4 game update will go live tomorrow, November 14. The main focus of this update is threefold:
1) Reduce the number of crashes
We believe this update will solve a large portion of the most commonly occuring game crashes, and the improvement in overall stability should make a big difference for many players.
2) Eliminate a network sync bug
If you’ve been experiencing situations in multiplayer where it appears that you are taking damage from enemies through walls, you might have been the victim of a network sync bug. In this game update, we have identified and eliminated one such bug that caused this type of gameplay experience. We are continuing to work on more multiplayer optimizations concerning network performance.
3) Improve Network Smoothing
We have made some improvements to the ”Network Smoothing” functionality that you can find in the OPTIONS>GAMEPLAY menu. The Network Smoothing slider governs a group of settings that aim to produce a tighter multiplayer experience based on your specific packet loss situation.
If you’ve been experimenting with the Network Smoothing slider earlier, it might now yield better results. If you haven’t tried it before, please explore this setting and set it to the lowest value you can without experiencing graphical glitches in the game. By setting it lower, you can get a tighter multiplayer experience, depending on your specific network situation.
More details upcoming
Besides the above mentioned focus areas, this PC game update contains a number of other fixes and tweaks that we will detail once it’s live.
This game update for PC goes live around 10AM UTC/2AM PST November 14. Your Origin Client should acknowledge and automatically download this update for you, as usual. Otherwise, you can right click your game in the client and select ”Check for Update”. There will be a Battlelog maintenance downtime for about an hour as this update goes live. During this time multiplayer on PC will be unavailable.
We will release full patch notes for this game update later, but the three items mentioned above are by far the most important changes in this update. We understand that stability has been rocky for some players, and hope that this update will make the game run smoother and more stable for you. Let us know in the comments below.
Helaas geen informatie over wegvallend geluid.
UPDATE #9:
We are happy to report that the PC Battlefield 4 game update will go live tomorrow, November 14. The main focus of this update is threefold:
1) Reduce the number of crashes
We believe this update will solve a large portion of the most commonly occuring game crashes, and the improvement in overall stability should make a big difference for many players.
2) Eliminate a network sync bug
If you’ve been experiencing situations in multiplayer where it appears that you are taking damage from enemies through walls, you might have been the victim of a network sync bug. In this game update, we have identified and eliminated one such bug that caused this type of gameplay experience. We are continuing to work on more multiplayer optimizations concerning network performance.
3) Improve Network Smoothing
We have made some improvements to the ”Network Smoothing” functionality that you can find in the OPTIONS>GAMEPLAY menu. The Network Smoothing slider governs a group of settings that aim to produce a tighter multiplayer experience based on your specific packet loss situation.
If you’ve been experimenting with the Network Smoothing slider earlier, it might now yield better results. If you haven’t tried it before, please explore this setting and set it to the lowest value you can without experiencing graphical glitches in the game. By setting it lower, you can get a tighter multiplayer experience, depending on your specific network situation.
More details upcoming
Besides the above mentioned focus areas, this PC game update contains a number of other fixes and tweaks that we will detail once it’s live.
This game update for PC goes live around 10AM UTC/2AM PST November 14. Your Origin Client should acknowledge and automatically download this update for you, as usual. Otherwise, you can right click your game in the client and select ”Check for Update”. There will be a Battlelog maintenance downtime for about an hour as this update goes live. During this time multiplayer on PC will be unavailable.
We will release full patch notes for this game update later, but the three items mentioned above are by far the most important changes in this update. We understand that stability has been rocky for some players, and hope that this update will make the game run smoother and more stable for you. Let us know in the comments below.
- DaniëlWW2
- Niet online
Als de netcode en crashes nou eens een beetje te doen zijn kan ik eens degelijk gaan spelen. Als in een avondje 5 keer je server crashed heb ik het wel weer gehad voor de rest van de week.
if (!coffee) {
Work = false; }
een mooie guide die ik gevonden heb:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Gaaf dat de netcode lief was, want bij een lage score is het altijd die verdom..... netcode Zo ben je na tien minuten helemaal klaar met bf4 en nu... het kan verkeren.DanielWW2 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:02:
Eerste potje laat gejoined en meteen MVP. Dat ACW-R.![]()
oh en probeer eens een suppressor op een ump-45 dat moet zeker lukken met jouw skills
[ Voor 19% gewijzigd door TecTo op 13-11-2013 20:42 ]
Wat is daar dan niet ok aanLateralus010 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:49:
Sorry maar een ping van 250+ is echt veel te hoog. Echte postduiven ping is dat.Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:59:
[...]
Neen, de BuG #1 server. Maar er was een torrent bezig dus dat verklaard de ping.
Maar kicken voor een ping hoger dan 100 gaat er over vind ik, 250+ vind ik beter.
Weet niet hoe die pingkickers werken / ingesteld kunnen worden want een incidentele spike van 250 moet wel kunnen. Maar alles boven gemiddeld 100 a 125 mag van mij direct wieberen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Verwijderd
Pingkickers werken met een gemiddelde ping (van ongeveer een minuut ofzo).Help!!!! schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:30:
[...]
Wat is daar dan niet ok aan
[...]
Sorry maar een ping van 250+ is echt veel te hoog. Echte postduiven ping is dat.![]()
Weet niet hoe die pingkickers werken / ingesteld kunnen worden want een incidentele spike van 250 moet wel kunnen. Maar alles boven gemiddeld 100 a 125 mag van mij direct wieberen.
En een ping van 100 valt echt nog wel mee, we spreken hier van een tiende van een seconde...
ok. 100 is misschien te strak maar hoger dan gemiddeld 125 is echt niet nodig en wenselijk imho.Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:33:
[...]
Pingkickers werken met een gemiddelde ping (van ongeveer een minuut ofzo).
En een ping van 100 valt echt nog wel mee, we spreken hier van een tiende van een seconde...
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
We are happy to report that the PC Battlefield 4 game update will go live tomorrow, November 14. The main focus of this update is threefold: http://battlelog.battlefi...view/2955065217944685108/
eindelijk !
We are happy to report that the PC Battlefield 4 game update will go live tomorrow, November 14. The main focus of this update is threefold: http://battlelog.battlefi...view/2955065217944685108/
[ Voor 17% gewijzigd door rudyman85 op 13-11-2013 18:41 ]
Lees dan op zijn minst even die paar posts boven je voordat je op enter ramt....Rudyyy schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:41:
eindelijk !
PC Specs
Maar dit soort dingen kun je toch ook even aan ons melden ipv hier te klagen.Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:59:
[...]
Neen, de BuG #1 server. Maar er was een torrent bezig dus dat verklaard de ping.
Trouwens terecht dat je gekicked bent terwijl je met torrents bezig bent.
Ik vind ook een ping van100/125 echt de max
Geniaal dit komt dichterbij de werkelijkheid dan die sprookjes hier de afgelopen dagen.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Als Rien niet aan het downloaden was geweest, was hij niet boven de 100 uitgekomen.Help!!!! schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:34:
[...]
ok. 100 is misschien te strak maar hoger dan gemiddeld 125 is echt niet nodig en wenselijk imho.
Nergens vanuit europa haal je een ping van boven de 100 naar de BuG servers.
Zelf vanuit israël een ping van 77 is mogelijk.
Vanuit belgië moet je je diep schamen als je boven de 100 uit komt. Foei Rien

De latency kijkt trouwens inderdaad naar een gemiddelde ping.
[ Voor 16% gewijzigd door Fonta op 13-11-2013 18:58 ]
Ik begin me in Rush steeds meer te ergeren aan die verschrikkelijk slechte map Paracel Storm. Wat een glitch fest is dat in het begin zeg. Soms kom je naast het schip in het water en dan begint het gedonder vaak. Zie maar eens fatsoenlijk weer op dat ding te klimmen....
Ben je eenmaal op dat ding, dan blijf je overal achter hangen en lijkt het soms alsof je dwars door de muren / metalen stukken schroot heen valt / loopt / whatever.
Wat een drama.
Ben je eenmaal op dat ding, dan blijf je overal achter hangen en lijkt het soms alsof je dwars door de muren / metalen stukken schroot heen valt / loopt / whatever.
Wat een drama.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik ben net ingame level 7 geworden op de aftiteling van een game. Ik quit vervolgens maar in de webclient nog steeds lvl 6? Duurt dat gewoon een tijdje? ook na opnieuw opstarten van de webclient
[ Voor 12% gewijzigd door PainkillA op 13-11-2013 20:05 ]
Volgens mij krijg je ingame meer XP dan op battelog, vaak als ik net over de rand van een level ga ben ik uiteindelijk op battlelog en in het volgende potje net niet dat level.PainkillA schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:05:
Ik ben net ingame level 7 geworden op de aftiteling van een game. Ik quit vervolgens maar in de webclient nog steeds lvl 6? Duurt dat gewoon een tijdje? ook na opnieuw opstarten van de webclient
Hopelijk hebben ze ook de 'onverklaarbare' fps drops in sommige maps verholpen...
Ik zag ook 3 unlocks voorbij komen waaronder een motion sensor die in battel log nog niet genlokt staat. Beetje vreemdPreau schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:07:
[...]
Volgens mij krijg je ingame meer XP dan op battelog, vaak als ik net over de rand van een level ga ben ik uiteindelijk op battlelog en in het volgende potje net niet dat level.
Dit is iets waar heel veel mensen last van hebben, al dan niet iedereen.PainkillA schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:10:
[...]
Ik zag ook 3 unlocks voorbij komen waaronder een motion sensor die in battel log nog niet genlokt staat. Beetje vreemd
Je lijkt aan het einde van de battle meer XP te krijgen dan er daadwerkelijk geregistreerd wordt op de servers van DICE. Daarom ben je dan op Battlelog nog niet level up, en heb je die unlocks ook nog niet. Potje daarna ga je pas level up. Erg vervelend, en hopelijk wordt dat ook gefixt aankomende patch.
- DaniëlWW2
- Niet online
En de beste game tot dusver voor mij in BF4.
http://battlelog.battlefi...84924964097408/184991456/
Oh wat was dit even een lekker potje. Vrijwel iedereen met een fatsoenlijke ping dus weinig bs killed.
Verder was het lang, zeer spannend en van zeer hoog niveau. Op mijn score ben ik wel trots ja. Zeker omdat ik joinde toen het z'n 2000 vs 1100 in nadeel van mijn team stond. Toch nog mooi verloren met maar 335 tickets en het leek zelfs even of we nog gingen winnen door een baserape.
Oh en dan nog bijna de hele game met de silencer gespeeld op de ACW-R. Dus getest tegen een aantal ESL spelers en het ging wel aardig. Goedgekeurd dus.
Ik vond het alleen wel jammer dat een van die goede spelers zich eigenlijk als een klootzak gedroeg in chat omdat mensen wat zeiden. Niet eens op hem gericht maar in general.
Dan baalde ik nog echt enorm dat mijn XP boost activaties dus niet lukte in deze game wat mij dus een behoorlijke klap aan XP heeft gekost.
Oh wat was dit even een lekker potje. Vrijwel iedereen met een fatsoenlijke ping dus weinig bs killed.
Verder was het lang, zeer spannend en van zeer hoog niveau. Op mijn score ben ik wel trots ja. Zeker omdat ik joinde toen het z'n 2000 vs 1100 in nadeel van mijn team stond. Toch nog mooi verloren met maar 335 tickets en het leek zelfs even of we nog gingen winnen door een baserape.
Oh en dan nog bijna de hele game met de silencer gespeeld op de ACW-R. Dus getest tegen een aantal ESL spelers en het ging wel aardig. Goedgekeurd dus.
Ik vond het alleen wel jammer dat een van die goede spelers zich eigenlijk als een klootzak gedroeg in chat omdat mensen wat zeiden. Niet eens op hem gericht maar in general.

Dan baalde ik nog echt enorm dat mijn XP boost activaties dus niet lukte in deze game wat mij dus een behoorlijke klap aan XP heeft gekost.
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-11-2013 20:55 ]
Goede spelers zijn vaak eikels.DanielWW2 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:54:
1. Ze spelen die game heel veel (en weten daarom alles beter)
2. Grote ego (word groter omdat ze goed spelen)
3. Zijn vaak ook jonge mensen met weinig grenzen op het internet
[ Voor 3% gewijzigd door Trixh op 13-11-2013 21:07 ]
!!!! KANNIE WACHTE om te unlocken voor mn favorite class!!!!!!!!!!!!!!!! TNX MAN!spartacusNLD schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:22:
een mooie guide die ik gevonden heb:
[video]
4. en rage quit als eerste wanneer ze in het verliezende team zittenTrixh schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:06:
[...]
Goede spelers zijn vaak eikels.
1. Ze spelen die game heel veel (en weten daarom alles beter)
2. Grote ego (word groter omdat ze goed spelen)
3. Zijn vaak ook jonge mensen met weinig grenzen op het internet
Hoop ook zo erg dat ze de FOV fixen. Wil weer met FOV 90 spelen.
Dit kun je gewoon instellen in het menu? Onder video settingsyinx84 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:46:
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat kan toch gewoon?yinx84 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:46:
Had even wat meer info moeten geven: in BF3 is het zo dat je FOV terugswitcht naar 60 (default) als je scoped, ongeacht je setting. In BF4 is dat niet zo, en veel mensen ervaren dat als een handicap. Het is wel geclassificeerd als een bug geloof ik, dus hoop dat 'ie er morgen bijzit!
Nope zelfs stats resetten is een premium ietsJovas schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:52:
Is er trouwens echt geen manier om een tweede soldier te maken op een Origin account?
Toch wel belachelijk hoor.

Waarom zou je eigenlijk je stats willen resetten?Practics schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:53:
[...]
Nope zelfs stats resetten is een premium iets![]()
Toch wel belachelijk hoor.
Omdat ik dingen heb gedaan die mijn stats giga naar beneden halen puur voor unlocks en andere rotzooi.Trixh schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:53:
[...]
Waarom zou je eigenlijk je stats willen resetten?
Nu gaat me dat ik weet niet hoeveel tijd kosten om 60 uur "uitproberen" weg te poetsen in het gemiddelde
Ik wil een tweede soldier voor mensen die ik over de vloer krijgTrixh schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:53:
[...]
Waarom zou je eigenlijk je stats willen resetten?
Ik begin het ook weer een beetje door te krijgen, alleen had ik helaas wel veel onzin kills tijdens dat potje.DanielWW2 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:54:
En de beste game tot dusver voor mij in BF4.![]()
Verder was het lang, zeer spannend en van zeer hoog niveau. Op mijn score ben ik wel trots ja. Zeker omdat ik joinde toen het z'n 2000 vs 1100 in nadeel van mijn team stond. Toch nog mooi verloren met maar 335 tickets en het leek zelfs even of we nog gingen winnen door een baserape.![]()
Maar naast dat vond ik het een leuke match.
Ja maar die unlocks zou je toch kwijtraken als je een reset doet. + het zijn maar stats wat maakt het uit.(ik denk dat BF zoveel beter zou zijn als het geen stats zou bijhouden)Practics schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:55:
[...]
Omdat ik dingen heb gedaan die mijn stats giga naar beneden halen puur voor unlocks en andere rotzooi.![]()
Nu gaat me dat ik weet niet hoeveel tijd kosten om 60 uur "uitproberen" weg te poetsen in het gemiddelde
Nee dat snap ik heel goed. Maar dat is iets anders dan stat reset. De reden waarom dat niet kan is omdat mensen dan sneller 1 kopie delen met vrienden. En dat willen ze niet.Jovas schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:56:
[...]
Ik wil een tweede soldier voor mensen die ik over de vloer krijg
[ Voor 4% gewijzigd door Trixh op 13-11-2013 22:11 ]
Heb ik éindelijk een game gevonden waarbij niet m'n geheugen volloopt, zitten er admins op die je het liefst aan een boom zou knopen. Ik weet niet meer precies welke server het was, maar ik spawnde als gunner in de attack heli. Het begon met de typische "ik wil met m'n vriendje vliegen"-routine, de piloot steeg een eindje op en landde dan weer hard. Daarna vloog 'ie het level uit en op het nippertje weer terug, en vervolgens: killed by an admin.
En dat alles zonder ook maar iets in de chat.
Ik heet geen KnetterGek, anders zou ik ze wel met C-4 zijn gaan lastigvallen.
Die attack boat is best vet.
Zeker met TV missiles, Active Protection, twee redelijke gunners en een reparerende engineer kun je zo'n beetje alles aan.
De makkelijkste spot om je repair torch op te mikken in een boot is naar mijn mening bij de US de witte motorkap (?), bij de Chinese boot de gun op het dek. Elke andere plek (reling, bodem) lijkt maar zelden mee te tellen voor repairs.
Die attack boat is best vet.
De makkelijkste spot om je repair torch op te mikken in een boot is naar mijn mening bij de US de witte motorkap (?), bij de Chinese boot de gun op het dek. Elke andere plek (reling, bodem) lijkt maar zelden mee te tellen voor repairs.
[ Voor 29% gewijzigd door CodeCaster op 13-11-2013 23:00 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Mmm dank voor het melden daarvan, had moeite met repair spots vinden voor attack boats!CodeCaster schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:30:
Heb ik éindelijk een game gevonden waarbij niet m'n geheugen volloopt, zitten er admins op die je het liefst aan een boom zou knopen:
[...]
![]()
Die attack boat is best vet.Zeker met TV missiles, Active Protection, twee redelijke gunners en een reparerende engineer kun je zo'n beetje alles aan.
Body mods don't determine skill
Verwijderd
Is er iemand die weet als men van plan is om de reload time van de heli's in te korten? Want nu het duurt ongeveer 20 seconden en dat is gewoon te lang om achter gebouwen te schuilen..
Reload time van wapens? Die is toch prima? Of wil je weer terug naar de tijd dat die heli OP is.Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:46:
Is er iemand die weet als men van plan is om de reload time van de heli's in te korten? Want nu het duurt ongeveer 20 seconden en dat is gewoon te lang om achter gebouwen te schuilen..
Verwijderd
Nee sorry ik bedoelde flares en ECM jammer.. En ja eigenlijk wel, ik was best goed in BF3 met de heli.. maar nu...
Qua raketten valt het nog mee, maar de missles, my god, het duurt precies een minuut tegen dat ik 2 nieuwe heb.
Trouwens, de anti below radar lock? Gaat dat er ook komen voor BF4? Want ik zie het nergens in de aankomende unlocks. Het is echt handig als je onder de 25 meter niet kunt gelockt worden.. Nu ben ik veel sneller dood terwijl ik in BF3 best wel pwnde, maar misschien moet ik m'n speelstijl aanpassen. Helaas heb ik nog geen winnende formule gevonden.
Qua raketten valt het nog mee, maar de missles, my god, het duurt precies een minuut tegen dat ik 2 nieuwe heb.
Trouwens, de anti below radar lock? Gaat dat er ook komen voor BF4? Want ik zie het nergens in de aankomende unlocks. Het is echt handig als je onder de 25 meter niet kunt gelockt worden.. Nu ben ik veel sneller dood terwijl ik in BF3 best wel pwnde, maar misschien moet ik m'n speelstijl aanpassen. Helaas heb ik nog geen winnende formule gevonden.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 23:01 ]
Zo krijg ik natuurlijk nooit de Attack Chopper uitgespeeld. Mijn game crashed heel vaak als ik in de chopper zit. Zwaar irritant... Ben blij als er een client patch is.... frustrating

Forever raver!
Specs: Workstation Server
De attack chopper zou wel een extra paar rockets mogen hebben voor de reload net zoals lvlcap zij. Maar veder dan dat is de chopper en zeker de littlebird gewoon overpowerd zeker als er mensen repairen.Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:46:
Enigste wat ze echt snel uit de lucht haalt is of een goede aa driver of de overpowerd attack jet
Nu is eigenlijk de enigste map waar je niet constant uit de lucht wordt gehaald Siege die blijft crashen
[ Voor 8% gewijzigd door bloodlynx op 13-11-2013 23:47 ]
Bestaan er nog steeds van die pakketen die je kunt kopen zodat je in een keer alle wapens en of unlocks krijgt?
Ja ik dacht dat je die pakketen wel had in battlefield 3 heb ik me ooit laten vertellen!partyondude schreef op woensdag 13 november 2013 @ 23:58:
Hebben die ooit bestaan dan?
http://battlefield.wikia.com/wiki/Kit_Shortcut
Deze zijn voor bf3.
Weet iemand of ze ook komen voor bf4!?
[ Voor 19% gewijzigd door Nix_R op 14-11-2013 00:03 ]
Zullen we na een aantal maanden komen anders is het een beetje pay 2 winNix_R schreef op donderdag 14 november 2013 @ 00:00:
[...]
Ja ik dacht dat je die pakketen wel had in battlefield 3 heb ik me ooit laten vertellen!
http://battlefield.wikia.com/wiki/Kit_Shortcut
Deze zijn voor bf3.
Weet iemand of ze ook komen voor bf4!?
- DaniëlWW2
- Niet online
Alsof EA daar vies van is.bloodlynx schreef op donderdag 14 november 2013 @ 00:05:
[...]
Zullen we na een aantal maanden komen anders is het een beetje pay 2 win.
Voor EA is geld geld. Zeker omdat de BF4 sales nou denk ik niet wat ze verwachten waren. Overgens lijkt het erop dat niemand nog dom genoeg is om op het moment BF4 te kopen wat natuurlijk wel weer goed is qua patch prioriteit
komen vast wel maar niet in het begin, dat is meer voor als je later het spel koopt en iedereen met decked out guns rondhuppelt en niet met een kale ak12 wil beginnen. Zelf zal ik het nooit nemen al is het maar dat het gewoon belachelijk veel geld kost in verhouding tot wat je krijgt.
Inderdaad die below radar is er nou niet, gewoon geen enkele manier om de missle te ontwijken na 1x flare. Met de reload tijd die de flares nou hebben kan 1 man 4 igla's op je afsturen. Nou is de chopper juist niet meer OP laat hem zelfs liever staan behalve in de city maps daar kan je als je geluk heb tenminste verstoppen. Die vehicle disable slaat ook echt nergens op, wordt je voor 40% damage geraakt stort je neer hij is echt te zwaar. De TV is ook een stuk brakker ding vliegt alle kanten op. Vindt dat ze dat bij BF2 nog het best hadden gedaan klikken welke richting die moet. Tevens zijn de infrarood en heat echt niet om te aan te zien grond licht meer op dan een mannetje in de meeste lvl'sVerwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:56:
Nee sorry ik bedoelde flares en ECM jammer.. En ja eigenlijk wel, ik was best goed in BF3 met de heli.. maar nu...
Dit is nog een veel groter probleemInderdaad die below radar is er nou niet, gewoon geen enkele manier om de missle te ontwijken na 1x flare. Met de reload tijd die de flares nou hebben kan 1 man 4 igla's op je afsturen. Nou is de chopper juist niet meer OP laat hem zelfs liever staan behalve in de city maps daar kan je als je geluk heb tenminste verstoppen. Die vehicle disable slaat ook echt nergens op, wordt je voor 40% damage geraakt stort je neer hij is echt te zwaar. De TV is ook een stuk brakker ding vliegt alle kanten op. Vindt dat ze dat bij BF2 nog het best hadden gedaan klikken welke richting die moet. Tevens zijn de infrarood en heat echt niet om te aan te zien grond licht meer op dan een mannetje in de meeste lvl's

- DaniëlWW2
- Niet online
Zo werken IGLA's nou eenmaal en dit wisten we al maanden voor de release.
IGLA werkt namelijk met een laser en dat valt niet te jammen.
Verwijderd
Ik hoop en verwacht dat Dice vroeg of laat terug die optie erinsteekt. Heb er wel vertrouwen in want als je kijkt naar BF3's geschiedenis hoeveel dingen ze wel niet generft, geboost en toegevoegd hebben. De enigste vraag is wanneer...caanova1984 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 01:08:
[...]
Inderdaad die below radar is er nou niet, gewoon geen enkele manier om de missle te ontwijken na 1x flare. Met de reload tijd die de flares nou hebben kan 1 man 4 igla's op je afsturen. Nou is de chopper juist niet meer OP laat hem zelfs liever staan behalve in de city maps daar kan je als je geluk heb tenminste verstoppen. Die vehicle disable slaat ook echt nergens op, wordt je voor 40% damage geraakt stort je neer hij is echt te zwaar. De TV is ook een stuk brakker ding vliegt alle kanten op. Vindt dat ze dat bij BF2 nog het best hadden gedaan klikken welke richting die moet. Tevens zijn de infrarood en heat echt niet om te aan te zien grond licht meer op dan een mannetje in de meeste lvl's
Daarnet toevallig voor de eerste keer last gehad van een bug, niet de usual crashes zoals de wolkenkrabber die valt of de game die bij sommige servers willekeurig crasht maar een of andere revive bug. Ik kon niet op accepteren klikken of op wat dan ook, zelfs redeploy was onklikbaar. De enigste manier was volledig reconnecten.
Al bij al valt het goed mee qua stabiliteit en smoothheid dus ik kan niet echt klagen

Wat ik trouwens nog steeds niet snap is de friendlist max van 100.
Dat ding zit constant vol
@hierboven: gelukkig nog maar 1 keer meegemaakt. Bloody irritating it is.
Dat ding zit constant vol

@hierboven: gelukkig nog maar 1 keer meegemaakt. Bloody irritating it is.
[ Voor 28% gewijzigd door Fonta op 14-11-2013 05:35 ]
Even facts checkenDanielWW2 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 02:09:
De lock-on wapens zijn gewoon zo gaar vanwege de netcode. Met scout heli ook een paar keer gehad, geen missile fired geluidje en ineens killed door een andere scout heli met heatseakers. Hopelijk is dit vanmiddag ook gefixt.
Server R8 is gister uitgekomen en ze zijn nu bezig met patch 9. Zeer jammer dat EA DICE te veel gepushed heeft om BF4 te releasen voor CoD..
[ Voor 10% gewijzigd door naaitsab op 14-11-2013 06:14 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
Volgens mij is R8 eergisteren al uitgekomen.Onze servers draaiden er toen iig al op volgens mij.
En ach, EA kan DICE wel gepusht hebben maar over 2 jaar krijgen we waarschijnlijk BF5 en dat is dan weer wat BF4 had moeten zijn
Als de ECM trouwens zou werken zoals beschreven in de wiki, zou iedereen dat gebruiken.
Can't touch me.... Na na na na
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dr7ZpXq5aiY]
En ach, EA kan DICE wel gepusht hebben maar over 2 jaar krijgen we waarschijnlijk BF5 en dat is dan weer wat BF4 had moeten zijn
Als de ECM trouwens zou werken zoals beschreven in de wiki, zou iedereen dat gebruiken.
Can't touch me.... Na na na na
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dr7ZpXq5aiY]
[ Voor 27% gewijzigd door Fonta op 14-11-2013 06:41 ]
naaitsab schreef op donderdag 14 november 2013 @ 06:10:
Server R8 is gister uitgekomen en ze zijn nu bezig met patch 9. Zeer jammer dat EA DICE te veel gepushed heeft om BF4 te releasen voor CoD..
Positieve is dat we bf4 eerder kunnen spelen maar misschien hadden veel speler liever twee tot vier maanden gewacht.Fonta schreef op donderdag 14 november 2013 @ 06:37:
In verbeelding zie ik de berichten zoals; 'wat een stel horken bij dice, CoD heeft het wel voor elkaar om ..... op tijd uit te brengen. Waarom moeten wij weer maanden wachten
We zijn nu een krappe veertien dagen bezig met bf4 en voor zover ik me kan herinneren was het bij bf3 ook niet direct je van het.
Met alle ervaring die er is met het uitbrengen van een nieuwe game is het voor sommige misschien verstandiger om te wachten met aanschaf van bf4 tot het helemaal draait zoals gewenst. Dan spelen wij inmiddels bf5 met alle bugs die er dan weer zijn

Alleen je verwacht niet dat de problemen die BF3 had ook weer terug zijn in BF4. Het zijn teveel dezelfde bugs die terug komen en teveel features die BF3 had die nu gemist worden.
Waar verhaal natuurlijk. Als ze hadden gewacht, had je daar weer gezeur over gehad.
En of het dan wel bug vrij geweest zou zijn, is nog maar de vraag.
Echter moet ik Tsu wel gelijk geven, je zou toch verwachten dat ze bij DICE geleerd hebben van de bugs in BF3.
De start daarvan was ook ellendig inderdaad.
Maar die was niet met server crashes elke 1,5 ronde en client crashes zoals je nu bijvoorbeeld de m320 FB gebruikt.
Net zoals de netcode nu is. Je schiet op iemand, krijgt geen hitmarkers, terwijl hij eindelijk doorheeft dat je op hem aan het schieten bent, is jou clip leeg en draait hij zich rustig naar je toe om je vervolgens instant te doden. Zo erg was dat volgens mij bij de start van BF3 niet.
Ook de keren dat je beiden dood gaat, terwijl je zeker weet dat je veel eerder begonnen bent met schieten.
Zelf had ik gisteren ook een moment dat ik in me rug geschoten werd, ik draai me om en schiet hem voor zijn donder...
Normaliter kan dat gewoon niet.
Laten we hopen dat de patch van vandaag deze shizzle oplost.
En of het dan wel bug vrij geweest zou zijn, is nog maar de vraag.
Echter moet ik Tsu wel gelijk geven, je zou toch verwachten dat ze bij DICE geleerd hebben van de bugs in BF3.
De start daarvan was ook ellendig inderdaad.
Maar die was niet met server crashes elke 1,5 ronde en client crashes zoals je nu bijvoorbeeld de m320 FB gebruikt.
Net zoals de netcode nu is. Je schiet op iemand, krijgt geen hitmarkers, terwijl hij eindelijk doorheeft dat je op hem aan het schieten bent, is jou clip leeg en draait hij zich rustig naar je toe om je vervolgens instant te doden. Zo erg was dat volgens mij bij de start van BF3 niet.
Ook de keren dat je beiden dood gaat, terwijl je zeker weet dat je veel eerder begonnen bent met schieten.
Zelf had ik gisteren ook een moment dat ik in me rug geschoten werd, ik draai me om en schiet hem voor zijn donder...
Normaliter kan dat gewoon niet.
Laten we hopen dat de patch van vandaag deze shizzle oplost.
Eerlijk gezegd heb ik daar geen antwoord op maar vermoedelijk heeft het te maken met nieuwe facetten aan brengen en weg te laten. Of dit een gelukkige keuze is laat ik in het midden.Tsurany schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:16:
Alleen je verwacht niet dat de problemen die BF3 had ook weer terug zijn in BF4. Het zijn teveel dezelfde bugs die terug komen en teveel features die BF3 had die nu gemist worden.
Dice wil niet een 1 op 1 kopie van bf3 uitbrengen want dan zijn de rapen helemaal gaar. Vandaar de keuze voor een andere lay-out en grafisch het nodige te vernieuwen.
Vergelijk het met windows waar miljoenen regels source code zijn geschreven en die gooien ze niet zomaar in de prullenbak want het zou ondoenlijke zijn om het totaal te herschrijven. Vaak wordt er aan toegevoegd en weggelaten maar oude gebreken die vanaf de basis aanwezig zijn blijven onderhuids aanwezig.
Als voormalig ICT man een reden om alleen nog voor games een windows bak te draaien de rest imac en macbook hier in huis. Gewoon omdat dit familie is van unix en unix doet wat het moet doen. Met games zit je vast aan windows en dit besturingssysteem in combinatie met... staat gerant voor extra werk.
Dit is dus iets wat ik zelf ook al meemaakte, precies gericht op een enemy met je scope, kogel gaat compleet mis.
Niet alleen met snipers zo hoorSouLLeSSportal schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:44:
[video]
Dit is dus iets wat ik zelf ook al meemaakte, precies gericht op een enemy met je scope, kogel gaat compleet mis.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Zijn er hier mensen die het leuk zouden vinden om een eigen squadje te maken? Elkaar toevoegen op Battlelog, TS servertje erbij en per avond kijken wie wanneer zin heeft om te spelen... of gewoon inspringen wanneer je zin hebt. Heb wat behoefte aan meer teamplay. Een community/server als BuG is erg leuk, maar merk dat het toch vaak dezelfde mensen zijn die bij elkaar in squads zitten (wat natuurlijk inherent is aan een community i.c.m. teamgame
).
Als ik 2-3 mensen kan vinden die interesse hebben zou 't al geslaagd zijn!
Toevoegen hierrrr: http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/yinx84/
Als ik 2-3 mensen kan vinden die interesse hebben zou 't al geslaagd zijn!
Toevoegen hierrrr: http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/yinx84/
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.