En dat is dus direct mijn grootste probleem met hardcore. Snipers die denken dat ze geweldig bezig zijn omdat ze one shot kills kunnen maken. Ja, op hardcore lukt dat wel. Je hoeft geen eens meer moeite te doen om te mikken. Gevolg is dat de server vol met snipers zitten die niks doen dan campen en easy kills maken.Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:27:
En daarom speel ik hardcore met 1 persoon over voip, wij kunnen echt goed samen werken.
Ik zit meestal naar achteren met mijn sniper (je kunt overgens boven friendly blauw zien en boven enemy niet) en wij spelen echt military stijl.
Spotten loopt dan ook van, Target left front of target at your 10.
Als ik ze kan uitschakelen schakel ik ze dan natuurlijk ook uit weapon damage is voor mij erg intresant als sniper, schiet iemand in zijn kleine teen en hij gaat dood. letterlijk.
Dan is het interessant en leuk maar dat is echt teamplay ja.
En je hebt het over teamplay maar in feite ben je niet echt met teamplay bezig aangezien je het overgrote deel van je team volledig buitensluit.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N