Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:27:
En daarom speel ik hardcore met 1 persoon over voip, wij kunnen echt goed samen werken.
Ik zit meestal naar achteren met mijn sniper (je kunt overgens boven friendly blauw zien en boven enemy niet) en wij spelen echt military stijl.
Spotten loopt dan ook van, Target left front of target at your 10.
Als ik ze kan uitschakelen schakel ik ze dan natuurlijk ook uit weapon damage is voor mij erg intresant als sniper, schiet iemand in zijn kleine teen en hij gaat dood. letterlijk.
Dan is het interessant en leuk maar dat is echt teamplay ja.
En dat is dus direct mijn grootste probleem met hardcore. Snipers die denken dat ze geweldig bezig zijn omdat ze one shot kills kunnen maken. Ja, op hardcore lukt dat wel. Je hoeft geen eens meer moeite te doen om te mikken. Gevolg is dat de server vol met snipers zitten die niks doen dan campen en easy kills maken.

En je hebt het over teamplay maar in feite ben je niet echt met teamplay bezig aangezien je het overgrote deel van je team volledig buitensluit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Eikkie schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:32:
[...]

Correct. Nou heb ik in bf4 deze server nog niet gespot. Waarschijnlijk hebben ze het omgewisseld. Standaard minimap uit ipv aan. :-(
ja maar de hardcore in BF4 is ook nog niet helemaal in orde volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:32:
[...]

En dat is dus direct mijn grootste probleem met hardcore. Snipers die denken dat ze geweldig bezig zijn omdat ze one shot kills kunnen maken. Ja, op hardcore lukt dat wel. Je hoeft geen eens meer moeite te doen om te mikken. Gevolg is dat de server vol met snipers zitten die niks doen dan campen en easy kills maken.

En je hebt het over teamplay maar in feite ben je niet echt met teamplay bezig aangezien je het overgrote deel van je team volledig buitensluit.
Niet volledig, ik communiceer direct met 1 persoon de rest via ingame voice/chat.
ik heb gewoon geen zin om continu met mensen die toch niks doen met je spots in een teamspeak ofzo te zitten.

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

[...]

Allemachtig, we weten nou wel dat je PTFO player bent en een hekel hebt aan sniper. Als hij plezier beleeft met die teamplay met z'n maat, laat hem lekker. Hij is wel degelijk met een teammate bezig met communiceren dus dat is teamplay, klaar.

Laat mensen hun lol beleven en kraak niet heel de tijd snipers af.
Marruk schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:35:
[...]

Het zit je wel diep zeg.

Wellicht even een blokje om lopen en wat tot rust komen? Beetje positieve zen, reikie, zaligheid of juju opsnuiven kan geen kwaad lijkt mij.
Dat dus, precies _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door MisterChaoSs op 13-11-2013 13:38 ]

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
[...]

Het zit je wel diep zeg.

Wellicht even een blokje om lopen en wat tot rust komen? Beetje positieve zen, reikie, zaligheid of juju opsnuiven kan geen kwaad lijkt mij.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:34:
Allemachtig, we weten nou wel dat je PTFO player bent en een hekel hebt aan sniper. Als hij plezier beleeft met die teamplay met z'n maat, laat hem lekker. Hij is wel degelijk met een teammate bezig met communiceren dus dat is teamplay, klaar.

Laat mensen hun lol beleven en kraak niet heel de tijd snipers af
Ik laat hem toch ook? Maar er wordt juist gevraagd waarom mensen hardcore niet leuk vinden. Mag ik dan niet vertellen waarom ik niet voor hardcore servers kies? De grootste oorzaak is de one shot kill snipers en de veel te trage manier van spelen door al het campen. Dat is de grootste reden dat ik hardcore niet leuk vind.

En je team bestaat vaak uit 16+ man. Samenwerken met slechts een enkele speler betekent dat je geen enkele communicatie hebt met de rest. En dat mis ik ook sterk in de meeste hardcore servers. Juist de minimap is een van de beste manieren om te communiceren met de rest van je team en dat is er uit gehaald waardoor je sterk geïsoleerde squads en spelers krijgt.

Ik wil juist zoveel mogelijk teamwork hebben op een server en hardcore houd dat eerder tegen dan dat het bevorderd wordt en dat vind ik ook erg jammer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 01:46
[...]

Het zit je wel diep zeg.

We kunnen nu wel met z'n alle op Tsurany bashen maar de voornaamste reden dat mensen hardcore spelen is wel dat ze dat soort shots kunnen maken. Dus hij heeft hier voor een groot deel gewoon gelijk. Ik vind dat teamplay gebeuren een beetje onzin aangezien ik zelf een one man army ben >:) en ik echt niet ga samenwerken met mensen waar ik niks aan heb. (randoms)
Ja ik zal netjes mijn revive geven en een healthpack droppen maar dat doe ik alleen omdat ik er punten voor krijg en wij een ticket terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

[...]

Het zit je wel diep zeg.

Hij heeft wel gewoon gelijk, ik kan niet wachten om op mijn eigen server de plugin te draaien om max 1 sniper per squad te houden. Nu word je er gewoon gek van al die snipers. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Trixh schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:40:
We kunnen nu wel met z'n alle op Tsurany bashen maar de voornaamste reden dat mensen hardcore spelen is wel dat ze dat soort shots kunnen maken.
Bron?

Ik vind hardcore leuk omdat je beter tactisch kan spelen, je bent niet meteen bij het eerste schot voor het hele team zichtbaar op de map als je geen silencer op je gun zet. Flanken heeft veel meer nut in hardcore. En ik word echt niet zo vaak gekilled door sniper op hardcore.

[ Voor 6% gewijzigd door Preau op 13-11-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
ralph0603 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:40:
[...]

Hij heeft wel gewoon gelijk, ik kan niet wachten om op mijn eigen server de plugin te draaien om max 1 sniper per squad te houden. Nu word je er gewoon gek van al die snipers. :?
En als je een server hebt die een plugin daar voor heeft stuur mij de naam, ik wil van de campers af, true snipers only.

ik ga niet samen werken met een stelletje idiote die naar niks luistert, en als je je ingame voice uit hebt staan is dat niet mijn fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:00

India Sierra

Learn by failure

ralph0603 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:40:
[...]

Helemaal mee eens :) Server is in de maak :D

[ Voor 3% gewijzigd door India Sierra op 13-11-2013 13:44 ]

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Het is sowieso leuk om op Tsurany te bashen :Y)

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:42:
[...]

En als je een server hebt die een plugin daar voor heeft stuur mij de naam, ik wil van de campers af, true snipers only.

[...]

ik ga niet samen werken met een stelletje idiote die naar niks luistert, en als je je ingame voice uit hebt staan is dat niet mijn fout!
Ik weet dat dit kan met Procon Rulz, maar deze is helaas nog niet geport van BF3 naar BF4. Ik hou het elke dag in de gaten. En laat het je weten wanneer mijn server deze plugin draait :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Preau schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:42:
Bron?

Ik vind hardcore leuk omdat je beter tactisch kan spelen, je bent niet meteen bij het eerste schot voor het hele team zichtbaar op de map als je geen silencer op je gun zet. Flanken heeft veel meer nut in hardcore.
Dat vind ik inderdaad het grote voordeel van hardcore. Ik vind het dan ook erg jammer dat je automatisch op de minimap verschijnt zonder silencer. Een van de slechtste beslissingen die genomen is in de Battlefield serie. Echter de nadelen van hardcore wegen voor mij niet op tegen dat voordeel. Dan pak ik liever een silencer.
ralph0603 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:44:
[...]

Ik weet dat dit kan met Procon Rulz, maar deze is helaas nog niet geport van BF3 naar BF4. Ik hou het elke dag in de gaten. En laat het je weten wanneer mijn server deze plugin draait :*)
Zo makkelijk is dat niet. Tenzij het in Battlefield 4 verandert is weet Procon pas dat iemand als sniper speelt wanneer hij zijn eerste kill maakt. Het is in Battlefield 3 niet mogelijk om te detecteren met welke wapens iemand rondloopt en volgens mij kan dit in Battlefield 4 ook niet.

[ Voor 31% gewijzigd door Tsurany op 13-11-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
Preau schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:42:
[...]

Bron?

Ik vind hardcore leuk omdat je beter tactisch kan spelen, je bent niet meteen bij het eerste schot voor het hele team zichtbaar op de map als je geen silencer op je gun zet. Flanken heeft veel meer nut in hardcore.
Mijn bron is mijn ervaring van mijn games op hardcore en sommige vrienden die hardcore spelen.
Ik geloof best dat er nog andere redenen zijn wat een ander publiek zoals jou aantrekt. Maar zoals ik al eerder zei is het grootste deel gewoon daar zodat ze eindelijk wat "actie" hebben met hun snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:40:
[...]

Ik laat hem toch ook? Maar er wordt juist gevraagd waarom mensen hardcore niet leuk vinden. Mag ik dan niet vertellen waarom ik niet voor hardcore servers kies? De grootste oorzaak is de one shot kill snipers en de veel te trage manier van spelen door al het campen. Dat is de grootste reden dat ik hardcore niet leuk vind.

En je team bestaat vaak uit 16+ man. Samenwerken met slechts een enkele speler betekent dat je geen enkele communicatie hebt met de rest. En dat mis ik ook sterk in de meeste hardcore servers. Juist de minimap is een van de beste manieren om te communiceren met de rest van je team en dat is er uit gehaald waardoor je sterk geïsoleerde squads en spelers krijgt.

Ik wil juist zoveel mogelijk teamwork hebben op een server en hardcore houd dat eerder tegen dan dat het bevorderd wordt en dat vind ik ook erg jammer.
Je laat hem niet, want je zit meteen z'n spel af te kraken, dat personen zoals hij Hardcore verpesten. Uiteraard mag je vertellen waarom je daarvoor geen Hardcore speelt, maar iedereen die het forum enigszins gelezen heeft, had die opmerking van mijlen ver aan kunnen zien komen.

Hardcore mode is bedoelt om het moeilijker voor je te maken en meer te communiceren ipv op elk oranje stipje af te rennen en op Q te sprayen, dus het is niet meer dan logisch dat de minimap weg is. Dat er niet gecommuniceerd wordt licht aan de mensen, niet aan de game. Commander moet communiceren met Squad Leaders en die vervolgens met hun Squad members. Zonder clanvorm zal je dit vrijwel nooit tegenkomen.

Dat die hardcore servers vol zitten met campende snipers en idd hun taak niet doen vind ik niet zo gek. (zeg niet dat ik het er mee eens ben, want het lijkt mij ook irritant)

Ging er om dat iemand hier verteld over teamplay, waar jij zo op hamert, en dat het vet is om te doen en goed gaat. Als heel dat team ongeveer zo te werk zou gaan (hoeft niet allemaal te snipen, maar kwa communicatie) dan is dat toch juist perfect?

Heb al lang gezegd dat ik je mening over snipers respecteer, maar alsjeblieft wat minder bashen heel de tijd op die snipers, het ging net zo goed :+

Het komt voor mij in ieder geval op die manier over, dus mocht ik er naast zitten dan hoor ik dat graag (lees: ongetwijfeld :P

[ Voor 3% gewijzigd door MisterChaoSs op 13-11-2013 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:47:
Je laat hem niet, want je zit meteen z'n spel af te kraken, dat personen zoals hij Hardcore verpesten. Uiteraard mag je vertellen waarom je daarvoor geen Hardcore speelt, maar iedereen die het forum enigszins gelezen heeft, had die opmerking van mijlen ver aan kunnen zien komen.
Tja, wat wil je dan? Ik kan moeilijk iets anders zeggen aangezien mensen zoals hij wel de reden zijn dat ik hardcore niet leuk vind.
Hardcore mode is bedoelt om het moeilijker voor je te maken en meer te communiceren ipv op elk oranje stipje af te rennen en op Q te sprayen, dus het is niet meer dan logisch dat de minimap weg is. Dat er niet gecommuniceerd wordt licht aan de mensen, niet aan de game. Commander moet communiceren met Squad Leaders en die vervolgens met hun Squad members. Zonder clanvorm zal je dit vrijwel nooit tegenkomen.
Echter de mensen verander je niet of met moeite, de game kan je wel veranderen. In de ideale situatie zou hardcore een stuk leuker zijn omdat iedereen orders zou opvolgen, voip zou gebruiken en mensen actief deel zouden nemen aan het spel. In de praktijk krijg je dat niet voor elkaar dus kan je mijn inziens beter het spel aanpassen dan de mensen.
Ging er om dat iemand hier verteld over teamplay, waar jij zo op hamert, en dat het vet is om te doen en goed gaat. Als heel dat team ongeveer zo te werk zou gaan (hoeft niet allemaal te snipen, maar kwa communicatie) dan is dat toch juist perfect?
Als het team met elkaar communiceert is dat perfect. Als je solistische groepjes hebt kom je niet verder dan individuele squads en dat werkt nog steeds maar matig.
Ik speel zelf ook vaak samen met mensen via TS maar dit bestaat vaak maar uit een enkel squad. Dat is nog steeds geen echte teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:00
Gisteren geprobeerd maar C4/Claymore jetski's zijn lastig ...
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:01:
Heeft iemand enig idee wat te doen?

Vanmorgen heb ik een key besteld via gamesync, deze heb ik daarstraks geactiveerd via Origin, dit leek ook helemaal goed te gaan. Heb BF4 gedownload, stond keurig in mijn lijst met geïnstalleerde games.

Na het opnieuw opstarten van Origin is BF4 verdwenen uit mijn lijst met games en kan deze ook niet meer opnieuw activeren.....

Heeft iemand enig idee?
Daar hebben ze de EA helpdesk voor uitgevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:51
Vandread schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:51:
Gisteren geprobeerd maar C4/Claymore jetski's zijn lastig ...

[...]

Daar hebben ze de EA helpdesk voor uitgevonden ;)
Ea servers zijn down ik kan niet inloggen in Origin. EA (*(*()*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:51:

Als het team met elkaar communiceert is dat perfect. Als je solistische groepjes hebt kom je niet verder dan individuele squads en dat werkt nog steeds maar matig.
Ik speel zelf ook vaak samen met mensen via TS maar dit bestaat vaak maar uit een enkel squad. Dat is nog steeds geen echte teamplay.
Wanneer kom je echt TEAMwork tegen? [small] lijkt meer op SQUADwork meestal ]/small]
Probeer eens military style te communiceren met een stelletje random spelers, lukt niet.

Denk dat we een nieuwe term in het leven moeten roepen: squadwork teamwork met je squad zeg maar.

[ Voor 3% gewijzigd door Dracyn op 13-11-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:53:
[...]

Wanneer kom je echt TEAMwork tegen? [small] lijkt meer op SQUADwork meestal ]/small]
Probeer eens military style te communiceren met een stelletje random spelers, lukt niet.

Denk dat we een nieuwe term in het leven moeten roepen: squadwork teamwork met je squad zeg maar.
idem bij League of Legends... 80% is het gescheld omdat iemand loopt te trollen, flamen, toxic speelt etc...
Maar je komt soms weleens in een serieuze match. (1 op de 6 games ofzo)

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Je hebt het over moeilijker maken terwijl het killen zelf daadwerkelijk makkelijker is, beetje tegenstrijdig.
Het gaat er dan meer om wie een ander eerder ziet.

Dus eigenlijk ook gewoon weer een mening van spelers die zeggen dat hc moeilijker is.

Uiteindelijk blijft alles voorkeur, maar het is lastig soms om de bedoeling uit een post te halen.
Mensen denken dat je wat neerzet als feit terwijl dat dus niet zo hoeft te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:51:
[...]

Tja, wat wil je dan? Ik kan moeilijk iets anders zeggen aangezien mensen zoals hij wel de reden zijn dat ik hardcore niet leuk vind.
Wat ik begrijp is dat hij niet constant op 1 plek blijft maar met afstand zijn maat volgt, vandaar mijn opmerking.
Echter de mensen verander je niet of met moeite, de game kan je wel veranderen. In de ideale situatie zou hardcore een stuk leuker zijn omdat iedereen orders zou opvolgen, voip zou gebruiken en mensen actief deel zouden nemen aan het spel. In de praktijk krijg je dat niet voor elkaar dus kan je mijn inziens beter het spel aanpassen dan de mensen.
Don't hate the game, hate the player ;) Natuurlijk komt dit zelden voor in pubs en dat is ook zonde. Ik vind teamplay geweldig en Project Reality (BF2) vond ik daarom ook erg vet om te spelen.
Die individuele squads moeten inderdaad gekoppeld worden door de squad leaders + commander. Als een squad communiceert dat er 2 om 3 gelopen wordt en zo een objective kan pakken, dan is dat toch perfect? Dat 2 mensen samenwerken en lopen is het probleem niet, maar dat er niet een soort "verbindingsfactor" is, is het probleem. Dit geldt overigens ook voor regular servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
ArcticWolf schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:56:
[...]

idem bij League of Legends... 80% is het gescheld omdat iemand loopt te trollen, flamen, toxic speelt etc...
Maar je komt soms weleens in een serieuze match. (1 op de 6 games ofzo)
Daarom, denk dat het bij bf4 op het moment nog zeldzamer is dat het voorkomt, mijn schatting 1 op 20 ofzo, met een squad met het hele team gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:57:
Je hebt het over moeilijker maken terwijl het killen zelf daadwerkelijk makkelijker is, beetje tegenstrijdig.

Dus eigenlijk ook gewoon weer een mening van spelers die zeggen dat hc moeilijker is.

Uiteindelijk blijft alles voorkeur, maar het is lastig soms om de bedoeling uit een post te halen.
Mensen denken dat je wat neerzet als feit terwijl dat dus niet zo hoeft te zijn.
de marge van overleven is daarmee kleiner, minder hits voor kill maar dus ook voor death. daarbij minder informatie, geen minimap (vaak) en geen oranje doritos om op te richten. dat is imho toch echt wel moeilijker te noemen, alhoewel een goede speler hier wel vaker nog wat beter uit de verf komt.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32
[...]

Ja wie wil dat nou? Wees nou eens eerlijk dan, ik heb er geen behoefde aan zeker als ik dan kijk naar wat voor een types mij gaan vertellen wat ik wel en wat ik niet moet doen. Op een manier die mij niet aanstaat (In military style). Ik heb geen 35 euro betaalt om schoot hondje te worden van iemand zonder leven die alle ins en outs tot in ten treure kent? Ik heb het spel gekocht om lekker te spelen, mijzelf nuttig te maken op de manier waarop ik dat wil. 8)

Mensen die daar anders over denken moeten lekker een clan (Met zelfde gedachte goed) joinen met private servers en daar hun ding doen. Maar niet kankeren op de menigte (In public servers) dat die hun eigen ding doen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

S.J_84 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:57:

De intentie van Hardcore is (in mijn ogen) altijd geweest om kwa bewegen e.d. het spel moeilijker te maken. Door geen spots en geen minimap in de game, ben je overgeleverd aan je reactievermogen bijvoorbeeld.

Het gaat meer om tactisch bewegen en wat "realistischer" (niet te letterlijk nemen) te spelen. Dat mensen het zien als makkelijk, omdat je na 1/2 kogels neergaat begrijp ik ook zeker. Speel het zelf vrijwel nooit, maar heb voor beide manieren van kijk op hardcore wel begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
SouLLeSSportal schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:00:
[...]

de marge van overleven is daarmee kleiner, minder hits voor kill maar dus ook voor death. daarbij minder informatie, geen minimap (vaak) en geen oranje doritos om op te richten. dat is imho toch echt wel moeilijker te noemen, alhoewel een goede speler hier wel vaker nog wat beter uit de verf komt.
Waar je dus met logisch nadenken makkelijke potjes kan hebben :)

Zoals ik zei, iedereen zijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Practics schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:00:
[...]

Ja wie wil dat nou? Wees nou eens eerlijk dan, ik heb er geen behoefde aan zeker als ik dan kijk naar wat voor een types mij gaan vertellen wat ik wel en wat ik niet moet doen. Op een manier die mij niet aanstaat (In military style). Ik heb geen 35 euro betaalt om schoot hondje te worden van iemand zonder leven die alle ins en outs tot in ten treure kent? Ik heb het spel gekocht om lekker te spelen, mijzelf nuttig te maken op de manier waarop ik dat wil. 8)

Mensen die daar anders over denken moeten lekker een clan (Met zelfde gedachte goed) joinen met private servers en daar hun ding doen. Maar niet kankeren op de menigte (In public servers) dat die hun eigen ding doet. 8)7
Military style betekent niet meer als in plaats van:
Er loopt een enemy daar of er loopt een enemy rechts.
krijg je:
Enemy front left of enemy at your 10.
Duidelijker lijkt mij toch?

En als ik tegen je zeg er zit een sniper achter je te aimen ga niet naar achter ga je toch niet bewust naar achter lopen? sommige mensen zijn te stom om dan niet naar achter te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 15:14
Blijft leuk om met de complete clan een server in te gaan en allemaal aan 1 kant te gaan zitten. We waren met zo 16 spelers dus potjes wonnen we dik. Uiteindelijk werden de andere spelers boos op ons omdat wij de teams niet deden balancen. Heerlijk om dan te zeggen dat het niet onze server is en daarom ook niet onze taak.

We deden dit omdat we zoiets op eigen server nooit kunnen doen ivm balance. Maar dit kan natuurlijk wel bij een bevriende clan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
bf4 lijkt weer up te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Ikzelf speel bijna alleen maar hardcore samen met mijn vrienden.

Het is zoals al aangekaart wordt makkelijker om iemand te killen maar ook makkelijker dood gaan.
En het belangrijkste vind ik aan HC de friendly fire. In normal kan je gewoon door je teammates heen knallen zonder dat er iets gebeurt..

Naar mijn ervaring gaat je reactievermogen er ook op vooruit. En je moet gewoon heel tacktisch spelen.. je kan niet zomaar even overal in rushen.
Zonder minimap vind ik juist leuker.. anders is het maar kijken waar de doritos zijn en daar naartoe schieten en dat vind ik dan weer minder.
Zoals gezegd is flanken een vele betere methode dan in normals omdat je er nogal eens ongemerkt door kan gaan.

Maar zoals ik zeg gaat het hier over mijn mening daarom praat ik ook in de ik vorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 04-10 15:32
itsleon schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:05:
Blijft leuk om met de complete clan een server in te gaan en allemaal aan 1 kant te gaan zitten. We waren met zo 16 spelers dus potjes wonnen we dik. Uiteindelijk werden de andere spelers boos op ons omdat wij de teams niet deden balancen. Heerlijk om dan te zeggen dat het niet onze server is en daarom ook niet onze taak.

We deden dit omdat we zoiets op eigen server nooit kunnen doen ivm balance. Maar dit kan natuurlijk wel bij een bevriende clan ;).
Had laatst ook een server, alles ging prima. Op 3 kwart van het potje kwamen er clan leden de server in. Wat denk je? Wel mooi in de winnende kant, dus ik werd lekker naar verliezende team getrapt omdat er een paar clan members erbij in kwamen. Nou vind dat toch geen style, ben er uit gegaan en kom nooit weer. :X (En nee er zaten nog geen clan members in en geen van beide partijen. Er zat dus gewoon functie in het winnende team joinen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Wat een schijtgame is de campaign zeg.. Net uitgespeeld omdat we niet kunnen inloggen. Zo ongelofelijk ongeloofwaardig allemaal.. Het verhaal is niet te volgen en slaat echt helemaal nergens op. Nu maar hopen dat ik dat wapen dat je na het uitspelen zou moeten krijgen wel krijg, want ik heb weinig zin om die laatste missie nog een keer te spelen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 00:10
[...]

Ik krijg zojuist bericht dat mijn server nu procon heeft dus ik vermoed dat hij nu uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
voxxel schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:10:
Wat een schijtgame is de campaign zeg.. Net uitgespeeld omdat we niet kunnen inloggen. Zo ongelofelijk ongeloofwaardig allemaal.. Het verhaal is niet te volgen en slaat echt helemaal nergens op. Nu maar hopen dat ik dat wapen dat je na het uitspelen zou moeten krijgen wel krijg, want ik heb weinig zin om die laatste missie nog een keer te spelen.
Je mag de laatste missie sowieso 3 keer spelen voor alle 3 de unlocks (elk einde 1). Twee van de eindes zijn echt exact hetzelfde en inderdaad wat een slecht verhaal. Je krijgt wel best veel dogtags die er beter uitzien dan de veel van de dogtags die je met multiplayer kan verdienen, en het is in een middagje klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itsleon schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:05:

Ik snap niet wat er tof is aan zo te pubstompen. Na een ronde is drie kwart van de tegenpartij ge-leaved en is de ronde in 3 seconden gewonnen en daar is ook weer niet iets 'knaps' aan.

Ik speel alleen met met clanleden als de tegenpartij ongeveer even sterk is of tegen een andere clan, anders speel ik liever tegen ze, dan heb je nog een beetje uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Het voordeel van HC is (was) dat er veel minder renners en springende infantery zich op de server aanmelden. Er wordt veel meer vanuit run,hide kill gespeeld dan als een razende willie rondrennen. Ga je toch huppelende en rennend over de map ben je sneller schietvoer. Vanwege de gebrekkige netcode spelen er nu veel meer voormalig softcore speler HC en dat is te merken aan het overdreven aantal teamkills. Wellicht lost dit zicht zelf weer op als dice het op orde heeft. Leuke aan HC is dat het wat moeilijker is om je vijand te lokaliseren, tenminste als het geen rennende chaos is.

Een headshot met een sniper riffle geeft in HC en softcore game een one shot kill, zoniet dan is het geen zuiver headshot.

Ben nu bezig de engineer op te bouwen en tot nu toe alleen gespeeld met de UMP-45 met potato grip, flash hider, laser/light combo en afhankelijk van de play style suppressor.

Het wordt nu tijd om met de carbines te gaan spelen vanwege de toepasbaarheid in elke class. Iemand een goede tip voor een bepaald type wat redelijk allround is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 16:45
TecTo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:23:
Het voordeel van HC is (was) dat er veel minder renners en springende infantery zich op de server aanmelden. Er wordt veel meer vanuit run,hide kill gespeeld dan als een razende willie rondrennen. Ga je toch huppelende en rennend over de map ben je sneller schietvoer. Vanwege de gebrekkige netcode spelen er nu veel meer voormalig softcore speler HC en dat is te merken aan het overdreven aantal teamkills. Wellicht lost dit zicht zelf weer op als dice het op orde heeft. Leuke aan HC is dat het wat moeilijker is om je vijand te lokaliseren, tenminste als het geen rennende chaos is.

Een headshot met een sniper riffle geeft in HC en softcore game een one shot kill, zoniet dan is het geen zuiver headshot.

Ben nu bezig de engineer op te bouwen en tot nu toe alleen gespeeld met de UMP-45 met potato grip, flash hider, laser/light combo en afhankelijk van de play style suppressor.

Het wordt nu tijd om met de carbines te gaan spelen vanwege de toepasbaarheid in elke class. Iemand een goede tip voor een bepaald type wat redelijk allround is?
Ja dat dikke wapen ;)

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Via de teamspeak van BuG-Community vindt veel squad- en teamplay plaats. Tenminste, op de momenten dat ik BF4 speel op Teamspeak, is er altijd wel sprake van squad- en teamplay.
Gman schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:10:
Ik krijg zojuist bericht dat mijn server nu procon heeft dus ik vermoed dat hij nu uit is.
Procon BF4 support is alpha sinds de launch. Misschien dat het nu officieel uit is, dat kan, maar an sich werkte het dus al. :) Sommige plugins zijn ook compatible inmiddels.

[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 13-11-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
CptChaos schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:25:
[...]
Via de teamspeak van BuG-Community vindt veel squad- en teamplay plaats. Tenminste, op de momenten dat ik BF4 speel op Teamspeak, is er altijd wel sprake van squad- en teamplay.
Oke, BuG is 1 van de weinige groepen waarvan dat ook echt zo is ja.
misschien moet ik ook maar eens bij BuG langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:54
lol na een weekje wachten omdat ik veel hoorde over crashes and bugs heb ik hem nu ook aangeschaft deze week. 39 euro voor de normale versie leek me wel een leuke deal. Volgende dag komt hij binnen, is het alsnog de exclusieve versie met china rising erbij. Goedkoopste A game tot nu toe :+ . Even kijken wanneer ik tijd heb deze week om te spelen, kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

TecTo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:23:
Pffffhahaha potato[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KkgOC4JJGZo]

Kon het niet helpen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:27:
Ik zou het zeker eens proberen, ik denk dat je dan wel vaker langs komt ook! ;) Zo zijn er volgens mij al meer (ook van hier volgens mij). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na 10 minuten er al weer helemaal klaar mee.
Ik moet gewoon van dit spel afblijven totdat er eens wat gefixt word want ik word er alleen maar razend van. :(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:28:
[...]

Pffffhahaha potato[video]

Kon het niet helpen :*)
:) :) Met dit deuntje wordt het helemaal rock and roll en van nu af aan is het de ump potato blues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

TecTo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:31:
[...]

:) :) Met dit deuntje wordt het helemaal rock and roll en van nu af aan is het de ump potato blues
Die gekke geniale gele gozertjes zijn te awesome haha. Maar toen ik potato grip zag staan, dacht ik wel even... Really? Had er nog nooit van gehoord.

Overigens over flanken gesproken, dit zijn ongeveer mijn squadmates als ik een tank wil gaan C4en of een knife kill wil gaan maken...
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS8_4RVMzsRmW68As9czrtn-dmRtLHKtEwVSo3xE4_ZZM5a4DKv

Meer mensen last hiervan?... :P

[ Voor 28% gewijzigd door MisterChaoSs op 13-11-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:27:
[...]

Verwacht niet teveel hoor, het hangt er echt vanaf met welke BuG'ers je speelt.
Defqonwolf schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:07:
Ikzelf speel bijna alleen maar hardcore samen met mijn vrienden.

Het is zoals al aangekaart wordt makkelijker om iemand te killen maar ook makkelijker dood gaan.
En het belangrijkste vind ik aan HC de friendly fire. In normal kan je gewoon door je teammates heen knallen zonder dat er iets gebeurt..
Het probleem is echter dat teammates vaak stom genoeg zijn om je te teamkillen waardoor je veel vaker dood gaat dan nodig is, dat is dan weer een groot nadeel.
Naar mijn ervaring gaat je reactievermogen er ook op vooruit. En je moet gewoon heel tacktisch spelen.. je kan niet zomaar even overal in rushen.
Maar dat geld voor normal net zo goed. Je kan ook niet overal doorheen rushen en je wint met traag reageren ook echt niet. De goede spelers zijn allemaal spelers die snel kunnen reageren en die tactisch spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 09:32
Speel nu al jaren met 3 vrienden, sinds BFBC2 in een squad. Eigenlijk game ik alleen als één van hun ook gaat.
Squad bestaat uit;
  • 'de rager' (die em bij het kleinste al flipt)
  • 'de ouwe knar' ("KIJK UIT, AT MINES! -'huh waar?' - *BOOOMMMM*)
  • en de teamplayer die spot, ammo geeft, als engineer komt als je in een vehicle zit en ook goed roept waar de vijand zit.
Met z'n vieren via Skype kletsen en toch vaak wel in de top 5 belanden, puur omdat het samenspel soepel verloopt. Dit zou je met random lui, via VOIP niet zo gauw hebben.

Heb maar één keer meegemaakt dat er VOIP werd gebruikt, in dit geval door een Commander die de squads via VOIP opdracht gaf om bepaalde doelen te bestormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:54
[...]

Ik draai al Procon Rulz op mijn i3d server. De plugin kan nog niet alles, maar de basis is er.
Momenteel gebruik ik Procon Rulz vooral om een Pistol only server mee te managen en knife kills te "sayen" in de chat.

Toch zitten er nog een paar bugs in, Scout Elite telt bijvoorbeeld als Melee, en de Shank telt niet als Melee.

Mocht iemand geïnteresseerd zijn: Server pagina
Draai 32 man + 2 commander Conquest Small/Large/Domination en soms Pistol/Knife only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lateralus010 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:41:
Dit zou je met random lui, via VOIP niet zo gauw hebben.

Heb maar één keer meegemaakt dat er VOIP werd gebruikt, in dit geval door een Commander die de squads via VOIP opdracht gaf om bepaalde doelen te bestormen.
Maar ALS dit gebeurt.... Mijn allerbeste battlefield ervaring ooit was in het weekend van de launch een potje obliteration, waarin ik met randoms in een squad zat die elkaar totaal niet kende en iedereen was als een dolle bezig via voip. Ik zat op een lan, dus kon ook gelijk 4 andere mensen erbij betrekken en toen was het feest. Twee redelijk gebalanceerde teams en ronde na ronde constant getouwtrek om de bom, de mooiste bomb pick-ups met helis-tanks-jetski's etc, arms, verdedigende linies opzetten etc. etc. Crashen en zo snel mogelijk weer in de server proberen te komen.

Na 3 rondes obliteration waren we ook helemaal uitgeput, maar dat was echt battlefield op zijn aller best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Lateralus010 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:41:
Speel nu al jaren met 3 vrienden, sinds BFBC2 in een squad. Eigenlijk game ik alleen als één van hun ook gaat.
Squad bestaat uit;
  • 'de rager' (die em bij het kleinste al flipt)
  • 'de ouwe knar' ("KIJK UIT, AT MINES! -'huh waar?' - *BOOOMMMM*)
  • en de teamplayer die spot, ammo geeft, als engineer komt als je in een vehicle zit en ook goed roept waar de vijand zit.
Met z'n vieren via Skype kletsen en toch vaak wel in de top 5 belanden, puur omdat het samenspel soepel verloopt. Dit zou je met random lui, via VOIP niet zo gauw hebben.

Hahaha kreeg wel een glimlach daarvan, herken me voornamelijk in het eerste punt though...

Speel ook regelmatig met m'n broertje en een andere gast.
- Ik de rager (mijn timing op sommige momenten is bizar te noemen + meest unlucky persoon in BF ooit)
- De skilled, speelde redelijk hoog en heeft aardige skills, maar scheelt niet veel van de rest
- Het sulletje, mijn broertje, nuff said :X

We zijn aan elkaar gewend geraakt tijdens het spelen en dmv beetje praten schakelen we aardig wat mensen uit in een ronde. Daarnaast zijn er altijd bepaalde dingen die vaak voorkomen.
- ik spawn op "de skilled" en kop een kogel voor hem en hij revived me daarna blij na 2 kills
- Door wat "colleteral damage" gaat één van de drie dood, meestal ben ik dat niet :Y)
- Mijn broertje heeft altijd geluk, met alles...

We zijn redelijk skilled, maar lopen vaak te kloten, dat zijn de leukste momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Was net klaar met een pot en de kreeg wat unlocks, daarna wou ik kijken op een andere server dus ging daaruit.
Maar kreeg dus een error en zie geen van de unlocks op Battlelog.

Nja, het blijft vervelend maar we kunnen in ieder geval weer knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:40:
[...]
Verwacht niet teveel hoor, het hangt er echt vanaf met welke BuG'ers je speelt.
Subtiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet subtiel maar wel accuraat denk ik. Gewoon niet elke BuG'er is een teamspeler. Er zijn er genoeg waar je echt perfect mee kan samenspelen maar er zijn ook een paar die gewoon wat minder van de teamplay zijn. Is niet erg, maar verwacht niet dat je bij elk bezoek direct 100% teamplay hebt. Kwestie van niet te hoge verwachtingen scheppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:47:
- Ik de rager (mijn timing op sommige momenten is bizar te noemen + meest unlucky persoon in BF ooit)
Uhm nee ik ben er ook zo een, je bent niet de enige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
S.J_84 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:59:
[...]

Uhm nee ik ben er ook zo een, je bent niet de enigste :)
eehm zullen we een clubje beginnen? ik kan er dan ook gelijk bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

helft van mijn deaths zijn zo'n beetje doordat ik insta kill krijg op spawn on teammate. :'( zo vaak staan ze perfect als je de cam ziet, en spawn je maar staan ze dan opeens in de middle of a freaking shitstom aan enemy fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:00:
[...]

eehm zullen we een clubje beginnen? ik kan er dan ook gelijk bij :P
Sign me in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
SouLLeSSportal schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:00:
[...]

helft van mijn deaths zijn zo'n beetje doordat ik insta kill krijg op spawn on teammate. :'( zo vaak staan ze perfect als je de cam ziet, en spawn je maar staan ze dan opeens in de middle of a freaking shitstom aan enemy fire.
Ik heb sinds de beta al het idee dat die cams delayed zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

[...]

Maar misschien wel de enige :Y) JK
Van random lege jeeps die over me heen rollen, van crashende jets die vanwege een crash met een heli mij pletten tegen de aardbodem. Random nades, sniper kogels of weet ik veel wat allemaal wel niet. Heb al vaak gehoord dat ik rustig moet doen maarjah, hoe doe je dat als dat soort dingen heel de tijd gebeuren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 15:14
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:18:
[...]

Ik snap niet wat er tof is aan zo te pubstompen. Na een ronde is drie kwart van de tegenpartij ge-leaved en is de ronde in 3 seconden gewonnen en daar is ook weer niet iets 'knaps' aan.

Ik speel alleen met met clanleden als de tegenpartij ongeveer even sterk is of tegen een andere clan, anders speel ik liever tegen ze, dan heb je nog een beetje uitdaging.
We hadden gewoon zin om een geintje uit te halen bij deze bevriende clan. Waar ze in het begin nog maar met 5 mensen in de verliezende kant zaten was dat na 2 potjes al gegroeid naar 15+ man.
Het is niks anders dan een geintje uithalen.

Maar inderdaad tegens pubs is het zo gedaan maar nadat hun genoeg mensen hadden opgetrommeld werd het pas echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Laatst online: 16:22
Als ik hier zo doorheen lees, zie ik dat veel mensen zich lopen te ergeren aan anderen(of de spelstijl van anderen). Ik hoop toch dat er nog anderen zijn, net zoals mij, die niet teveel lopen nadenken als ze zo een one shot kill tegen krijgen of als het weer eens tegen zit.

Ja ik vloek ook wel eens hard, maar ik probeer me vooral te amuseren. De ene tijd volgt ik team objectives, de andere keer probeer ik iets persoonlijks vrij te spelen. De ene keer ratel ik als een gek doorheen Operation Locker met de LMG, mij niks aantrekkend van mijn K/D ratio, de andere keer wil ik proberen om het hele spelletje niet 1x te sterven of ben ik alleen met de vlaggen bezig. En after all zit ik met een ratio dichtbij de 1, wat voor mij goed is, en ik amuseer me te pletter.(zover ik niet te hard genaaid word door de netcode of allerhande freezes)

Laat de snipers sniperen en de campers campen, iedereen koopt toch het spel naar zijn of haar believen, niet om anderen tevreden te stellen door te spelen naar een verwachtingspatroon.

Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:58:
[...]

Niet subtiel maar wel accuraat denk ik. Gewoon niet elke BuG'er is een teamspeler. Er zijn er genoeg waar je echt perfect mee kan samenspelen maar er zijn ook een paar die gewoon wat minder van de teamplay zijn. Is niet erg, maar verwacht niet dat je bij elk bezoek direct 100% teamplay hebt. Kwestie van niet te hoge verwachtingen scheppen.
Ik snap die *must* om te presteren wel, maar af en toe wil ik gewoon lol hebben....... en soms is men wel heeeeullll serieus alsof het om een ranked clan war gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:02:
[...]

Maar misschien wel de enige :Y) JK
Van random lege jeeps die over me heen rollen, van crashende jets die vanwege een crash met een heli mij pletten tegen de aardbodem. Random nades, sniper kogels of weet ik veel wat allemaal wel niet. Heb al vaak gehoord dat ik rustig moet doen maarjah, hoe doe je dat als dat soort dingen heel de tijd gebeuren |:(
Grootste rage van mij was om een commander die expres die packages op mijn kop liep te mikken, hij was niet zo blij met mij...
Ik ga geen suicide runs doen, zeker niet als ik bezig ben met een solo capture omdat de rest van mijn team is afgeschoten... was hij niet met mij eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Waar heb je het over? :P

Maar zoals iedereen nu ziet, er zijn er zat die dezelfde ellende ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloclo100 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:03:
Als ik hier zo doorheen lees, zie ik dat veel mensen zich lopen te ergeren aan anderen(of de spelstijl van anderen). Ik hoop toch dat er nog anderen zijn, net zoals mij, die niet teveel lopen nadenken als ze zo een one shot kill tegen krijgen of als het weer eens tegen zit.

Ja ik vloek ook wel eens hard, maar ik probeer me vooral te amuseren. De ene tijd volgt ik team objectives, de andere keer probeer ik iets persoonlijks vrij te spelen. De ene keer ratel ik als een gek doorheen Operation Locker met de LMG, mij niks aantrekkend van mijn K/D ratio, de andere keer wil ik proberen om het hele spelletje niet 1x te sterven of ben ik alleen met de vlaggen bezig. En after all zit ik met een ratio dichtbij de 1, wat voor mij goed is, en ik amuseer me te pletter.(zover ik niet te hard genaaid word door de netcode of allerhande freezes)

Laat de snipers sniperen en de campers campen, iedereen koopt toch het spel naar zijn of haar believen, niet om anderen tevreden te stellen door te spelen naar een verwachtingspatroon.

Amen
precies zo speel ik ook, ik heb alle classes ong gelijk lopen op assault na omdat ik die nou eenmaal het meeste speel qua tijd. maar goed zijn met elk wapen is mijn credo, vooral als je wat langer leeft, pak je een ander wapen op bij geen ammo maar dan ja, moet je wel weten hoe dat wapen speelt.

Daarnaast is het gewoon leuk om af en toe te wisselen en de juiste class voor het moment te kiezen of gewoonweg spelen waar je op dat moment mee wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
Cloclo100 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:03:
[...] De ene keer ratel ik als een gek doorheen Operation Locker met de LMG, mij niks aantrekkend van mijn K/D ratio, de andere keer wil ik proberen om het hele spelletje niet 1x te sterven of ben ik alleen met de vlaggen bezig. [...]
Zo doe ik dat ook, maar dan met een shotgun iedereen one-shotten, hopend op huil-reacties in chat! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

RAGERS: Rare Avonturen Genereren Ernstige Rage Situaties?

Misschien dat het wel een top idee is voor een YouTube channel 8)7
S.J_84 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:04:
[...]

Waar heb je het over? :P

Maar zoals iedereen nu ziet, er zijn er zat die dezelfde ellende ervaren.
Enigste bestaat niet, enige wel :Y)

[ Voor 33% gewijzigd door MisterChaoSs op 13-11-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 08:25
toppppp! Net 2 games achter elkaar geen geluid op een hele zachte bass bij explosies na...weet iets nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:06:
[...]

Sure! ik doe wel mee hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:07:
[...]

Top! Nu nog iemand vinden die goed en makkelijk kan streamen en we kunnen beginnen! Add me op steam anders alvast: nibortreab
SouLLeSSportal schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:08:
[...]

Ik kan ook zeer origineel zijn in mijn rants tov bv. AA tank drivers en campers :D of dat lang standhoudt als youtubekanaal lijkt me niet maar goed :P
haha ja een serieus top channel zal het wel niet worden :P misschien is het meer iets voor Twitch.tv streams

[ Voor 41% gewijzigd door MisterChaoSs op 13-11-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:07:
[...]

Ik kan ook zeer origineel zijn in mijn rants tov bv. AA tank drivers en campers :D of dat lang standhoudt als youtubekanaal lijkt me niet maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:06:
[...]

:D Goede naam trouwens. Ik word zo leip van die vage nonsens. Je spawned in een heli die vliegt op dat moment tegen een gebouw aan dood. Ren achter cover wordt geschoten door iemand die mij blijkbaar nog zag op zijn scherm.

Met een quad tegen een takje aanrijden en je hebt hem weer "killed in action" pff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus eens wat anders naast de crashes, netcode, snipers zijn nutteloos etc.

Wat vind iedereen eigenlijk van de silencers?
Ik zit namelijk een beetje te twijfelen of wel of niet. Mijn twijfel zit hem eigenlijk alleen in de range drop. Ik weet van mezelf dat ik nog wel eens mensen op enorme afstanden wil afpicken en dan is 300m/s niet zo leuk.

Dan weet iemand of een van de silencers korter is dan de andere? Dit vanwege uitsteken van je loop. ;)

Any thoughts?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
DanielWW2 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:10:

Ik zit namelijk een beetje te twijfelen of wel of niet. Mijn twijfel zit hem eigenlijk alleen in de range drop. Ik weet van mezelf dat ik nog wel eens mensen op enorme afstanden wil afpicken en dan is 300m/s niet zo leuk.

Dan weet iemand of een van de silencers korter is dan de andere? Dit vanwege uitsteken van je loop. ;)

Any thoughts?
Silencers zijn allemaal hetzelfde. En of je het waard vindt ligt aan jou. Je mist hierdoor mogelijk een andere leuke attachment maar je bent niet te zien op de minimap wat opzich wel goud waard is (helemaal in TDM en Domination)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Trixh schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:08:
[...]

:D Goede naam trouwens. Ik word zo leip van die vage nonsens. Je spawned in een heli die vliegt op dat moment tegen een gebouw aan dood. Ren achter cover wordt geschoten door iemand die mij blijkbaar nog zag op zijn scherm.

Met een quad tegen een takje aanrijden en je hebt hem weer "killed in action" pff :P
vliegtuigen die met de neus omlaag spawnen, was ook een mooie van mij.
Vliegtuig op men harses door dc van pilot, dat was een mooie rage. soflam's van iemand die gecrashed was (killed in action melding)
Trixh schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:11:
[...]

Silencers zijn allemaal hetzelfde. En of je het waard vindt ligt aan jou. Je mist hierdoor mogelijk een andere leuke attachment maar je bent niet te zien op de minimap wat opzich wel goud waard is (helemaal in TDM en Domination)
als die-hard camper killer zijn silencers goud waart voor mij, meer dan dat zelfs. ik speel meeste engineer en sniper, snipe doe je natuurlijk zonder engineer doe ik met, mx4 met silencer ftw, groep enemy's killen zonder dat ze elkaar horen sterven of schoten te horen >:).

[ Voor 33% gewijzigd door Dracyn op 13-11-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Trixh schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:08:
[...]

Ja, dat ken ik maar al te goed... Vooral die KIA melding als je rustig uit je chopper springt die bijna stilhangt... Dan ga ik echt door het lint.

Mochten we internationaal gaan: Rare Adventures Generate Enormous Rage Situations (hoppa, soepele translate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Any thoughts?
silencer is imho alleen echt nuttig op kortere afstand, voor de rest op snipers vind ik het eigenlijk meestal nutteloos, je veranderd je wapen qua stats zo erg zodat het eigenlijk is alsof je met een ander wapen schiet in feite.
Voor AR/carbine/pdw/lmg is het eigenlijk geen punt qua dropoff etc. het is heerlijk achter de vijand te flanken en deze kapot te backragen, je komt niet op de minimap. :) Denk hierbij wel aan dat je pistol dan ook silencer heeft ;)
op langere afstand, tja dan verlies je wat accuracy en dropoff is hoger maar dan vind ik zelf het niet veel uitmaken omdat je dan toch niet direct in gevaar bent. ook levert het alleen wat op als je met je squad allemaal suppressed bent of in je eentje gebruikmaakt en geen lui met luide lmg op je spawnen.

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 13-11-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Laatst online: 11-10 11:40

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:12:
[...]

Ja, dat ken ik maar al te goed... Vooral die KIA melding als je rustig uit je chopper springt die bijna stilhangt... Dan ga ik echt door het lint.

Mochten we internationaal gaan: Rare Adventures Generate Enormous Rage Situations (hoppa, soepele translate)
Of door je eigen wagen overreden worden als je eruit springt jezusf (_*#%_*@#_%$*@#_%({@#(_)@#($( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Any thoughts?
Mijn theorie met silencers is dat met drop van 600+ m/s naar ongeveer 300 m/s de moeite niet waard is. Maar bij wapens onder de 500, wordt het een geweldig alternatief.

Met name pareltjes als:

De SCAR-H (van 410 naar 300 - 330) is geen groot offer voor je het er voor terug krijgt
De silenced ACW-R in combinatie met een TUGS
De ACE-52
Alle 34 dmg LMG's

Leveren minimaal in met een silencer maar krijgen er een hele hoop extragratis kills voor terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
caanova1984 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:16:
[...]

Of door je eigen wagen overreden worden als je eruit springt jezusf (_*#%_*@#_%$*@#_%({@#(_)@#($( :(
mjah dat is natuurlijk wel enigszins logisch, uit een in volle vaart rijdende bak springen is niet heel gezond. maar soms is het idd gewoon idioot, helemaal als je voor je gevoel rechtdoor rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 08:59
Xecuter NL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:06:
toppppp! Net 2 games achter elkaar geen geluid op een hele zachte bass bij explosies na...weet iets nieuws!
Heb begrepen dat als je de sound settings veranderd naar 'war tapes', de geluidsbug verholpen is. Zelf nog geen kans gehad dit te testen dus ik hoor graag of het werkt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Grimmie187 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:18:
[...]

Heb begrepen dat als je de sound settings veranderd naar 'war tapes', de geluidsbug verholpen is. Zelf nog geen kans gehad dit te testen dus ik hoor graag of het werkt! :P
Ik heb `m op War Tapes staan en raak nog steeds af en toe geluid kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

[...]

Precies! Die k&*te momenten! Of als je neergeschoten wordt door iemand waar je teammate vlak langs loopt en gewoon doorloopt! Op een of andere manier ben ik ook altijd de persoon die een sniperkogel kopt tussen 8 man of doodgaat door een tank. Tanks focussen ook op een of andere manier altijd op mij ipv hun daadwerkelijke bedreiging, ongelooflijk... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grimmie187 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:18:
[...]

99% van de tijd wel, anders op stereo schijnt ook te werken maar wartapes _/-\o_ :9~ epic geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
[...]
Werd zo 'aangevaren' door een jetski, die mn squadmate het strand op stuurde waar ik liep. Hij wilde me "laten schrikken". 8)7 Killed in action!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:19:
[...]

99% van de tijd wel, anders op stereo schijnt ook te werken maar wartapes _/-\o_ :9~ epic geluid.
Wel epic geluid maar op een of andere manier overstemd het bij mij, alsof je kabel half kapot is en die ruis gaat vertonen tijdens muziek e.d. Ik heb echter een Wireless headset dus vraag me af hoe het komt...
caanova1984 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:21:
Of van een muurtje van 2 meter springen en Killed in action
Dat dus en na dit soort momenten BLIJFT....HET.... #$*%Y*# GAAN

[ Voor 21% gewijzigd door MisterChaoSs op 13-11-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Laatst online: 11-10 11:40

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
:( dat zijn ook flipmomenten inderdaad! Menig "g*dverdomme"-s door het huis laten rollen hierdoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 08:59
Heb ook het idee dat de fall damage is verhoogd t.o.v. BF3? Gebeurt me veel vaker in BF4 dat ik van een trapje spring met 30% health en *splat* 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
2 meter? ben serrieus gekilled door over een muurtje van 50 cm heen te klimmen...

talking about bugg, hotel stort in, ik zit in de lift en ga niet dood omdat de lift beweegt, stuk van het gebouw kon daardoor niet collapsen, ik kom boven stap uit de lift, gelijk dood gebouw collapsed voor de rest.
Had echt zo iets van eeh wtf just happend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtzlove
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:55
Soms proberen squad members hun helikopter langs mij te parkeren..En vervolgens moet ik een propellor koppen en heb ik killed in action :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:27:
[...]

2 meter? ben serrieus gekilled door over een muurtje van 50 cm heen te klimmen...

talking about bugg, hotel stort in, ik zit in de lift en ga niet dood omdat de lift beweegt, stuk van het gebouw kon daardoor niet collapsen, ik kom boven stap uit de lift, gelijk dood gebouw collapsed voor de rest.
Had echt zo iets van eeh wtf just happend?
Die bug is geniaal als je dan blijft spammen op het lift knopje blijft dat ene stuk van het gebouw staan.
Heeft een vriend van mij namelijk een keer gehad wij gingen dood van het lachen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
wambamNL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:29:
[...]

Die bug is geniaal als je dan blijft spammen op het lift knopje blijft dat ene stuk van het gebouw staan.
Heeft een vriend van mij namelijk een keer gehad wij gingen dood van het lachen.
mmm bij mij ging dat niet, gingen trouwens wel een stuk of 10 enemy campers met me mee :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:30:
[...]

mmm bij mij ging dat niet, gingen trouwens wel een stuk of 10 enemy campers met me mee :P.
Raar maar dit soort dingen zijn gewoon om je stuk te lachen.
Trouwens als je met een lift omhoog gaat en nog voordat de deur opengaat je je granaat gaat cooken, en je gooit hem zodra de deur open gaat valt hij dan nogsteeds door het gebouw heen of is dat al gefixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
wambamNL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:32:
[...]

Raar maar dit soort dingen zijn gewoon om je stuk te lachen.
Trouwens als je met een lift omhoog gaat en nog voordat de deur opengaat je je granaat gaat cooken, en je gooit hem zodra de deur open gaat valt hij dan nogsteeds door het gebouw heen of is dat al gefixed?
Fixed dacht ik, 'nade cooken en dan de lift inmikken op het moment dat de deuren opengaan vindt ik nog veel leuker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:33:
[...]

Fixed dacht ik, 'nade cooken en dan de lift inmikken op het moment dat de deuren opengaan vindt ik nog veel leuker :+
Ja das ook heel leuk :+
Maar mijn inzet was in de beta als ik met de lift omhoog ging en de nade cookede en dan meteen eruit gooide viel hij door het dat heen op straat en laat je dan net een double kill erdoor krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:20:
[...]

Wel epic geluid maar op een of andere manier overstemd het bij mij, alsof je kabel half kapot is en die ruis gaat vertonen tijdens muziek e.d. Ik heb echter een Wireless headset dus vraag me af hoe het komt...

[...]

Dat dus en na dit soort momenten BLIJFT....HET.... #$*%Y*# GAAN
Dat is vooral op paracel storm te merken, die wind is zwaar irritant dan.
Grimmie187 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:26:
[...]

Heb ook het idee dat de fall damage is verhoogd t.o.v. BF3? Gebeurt me veel vaker in BF4 dat ik van een trapje spring met 30% health en *splat* 8)7
dit is natuurlijk gewoon een bug, net zoals normaal van een rand lopen, geen damage, doe je een leap over hetzelfde stuk, 64% health left... |:(
Stukje in de engine die niet al te best werkt, helemaal als je soms gewoon een insta death krijgt als je ergens overheen springt etc.

Pagina: 1 ... 40 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.